אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לעבוד קשה או לעבוד חכם או לעבוד נכון, עבודה חכמה, עבודה קשה, עבודה נכונה, להצליח בלי לעבוד קשה, איך להצליח בחיים? תעבוד קשה, תעבוד חכם, תעבוד נכון, צריך לעבוד קשה, צריך לעבוד חכם, צריך לעבוד נכון, לפתח את השכל, הצלחה בחיים
לעבוד קשה או לעבוד חכם או לעבוד נכון, עבודה חכמה, עבודה קשה, עבודה נכונה, להצליח בלי לעבוד קשה, איך להצליח בחיים? תעבוד קשה, תעבוד חכם, תעבוד נכון, צריך לעבוד קשה, צריך לעבוד חכם, צריך לעבוד נכון, לפתח את השכל, הצלחה בחיים
לעבוד קשה או לעבוד חכם או לעבוד נכון, עבודה חכמה, עבודה קשה, עבודה נכונה, להצליח בלי לעבוד קשה, איך להצליח בחיים? תעבוד קשה, תעבוד חכם, תעבוד נכון, צריך לעבוד קשה, צריך לעבוד חכם, צריך לעבוד נכון, לפתח את השכל, הצלחה בחיים האם עדיף לעבוד קשה או לעבוד חכם כדי להצליח בחיים? אנשים רבים מתלבטים בשאלה האם כדי להצליח בחיים הם צריכים לעבוד קשה מאוד או לעבוד בצורה חכמה. לפי אליעד כהן, התשובה לכך שונה מעט ממה שאנשים רגילים לחשוב. אליעד מסביר שלא נכון לבחור רק בין עבודה קשה לבין עבודה חכמה, אלא יש דרך שלישית שהיא הנכונה ביותר - לעבוד בצורה נכונה. הרעיון שאליעד מציג הוא שכדי להצליח בחיים לא חייבים לעבוד קשה ולא חייבים לעבוד חכם, אלא חייבים לעשות את הדברים הנכונים. הוא מדגיש, כי אם יש מטרה שניתן להשיג, אז מי שיעשה את הדברים הנכונים להשגת המטרה - יצליח. ואם לא יעשה אותם, גם אם יעבוד קשה מאוד או ינסה לעבוד חכם, הוא לא יצליח. מה המשמעות של לעבוד בצורה נכונה? המשמעות של לעבוד בצורה נכונה היא לזהות את הפעולות המדויקות והאפקטיביות שיובילו אותך אל המטרה שלך. אליעד נותן דוגמה ואומר שאדם יכול לעבוד קשה מאוד, לקום מוקדם בבוקר, להתאמץ ולהתיש את עצמו, אבל אם הוא אינו מבצע את הפעולות הנכונות, הוא לא ישיג את ההצלחה הרצויה. מנגד, אדם יכול לעבוד בצורה חכמה יותר - כלומר, לבצע פעולות נכונות ויעילות, וכך יש לו סיכוי גבוה יותר להצליח. אליעד שואל מי לדעת הקהל קרוב יותר לביצוע הדברים הנכונים - אדם שעובד קשה או אדם שעובד חכם? התשובה הפשוטה היא שמי ש
סיבה תרגול קוגניטיבי כישורים קוגניטיביים מבצעים איך לשפר את המוח פיתוח יכולות חשיבה איך לפתח את החשיבה מבצע
הסוד של אליעד כהן, מאיפה הידע של אליעד כהן? איך אליעד כהן מבין בכל כך הרבה תחומים? האתר של אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, הספרים של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, המלצה על אליעד כהן, האתר EIP, אתר האינטרנט EIP, ללמוד מאליעד כהן
הסוד של אליעד כהן, מאיפה הידע של אליעד כהן? איך אליעד כהן מבין בכל כך הרבה תחומים? האתר של אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, הספרים של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, המלצה על אליעד כהן, האתר EIP, אתר האינטרנט EIP, ללמוד מאליעד כהן
... ומעמיקה. כך גם לגבי שאלות כמו איך להצליח בעסקים, איך לנהל עובדים, איך להרגיש טוב, איך לחנך ילדים נכון, איך לטפל בחולי נפש, ואפילו איך לשגע משוגע. המידע באתר לא ... לנושאים שאפשר למצוא באתר איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל עובדים בצורה מוצלחת? איך להצליח בעסקים? איך להרגיש טוב יותר עם עצמך? איך לדעת למה אני קיים? איך לחנך ...
איך לגרום לה לרצות אותי לגרום לגבר לרצות אותך לגרום לאהוב אותי משוגעים לגרום איך לגרום למישהו לאהוב אותי לגרום לגבר לאהוב אותי מקום וזמן
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה
... רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה למה לא כדאי לדבר על אנשים ... מסביר שחשוב להבין: העובדה שאדם חושד שמדברים עליו אינה מהווה הוכחה לכך שזה אכן קורה. מצד שני, גם אם אדם בטוח ... שצריכים לדווח על עובדים או כשצריך לפתור בעיה ספציפית בעבודה. אבל גם כאן יש חשיבות עצומה לצורת הדיבור: האם מדברים בצורה עניינית, מקצועית ומכבדת, ... צריך לפעמים לדבר על עובד עם המנהל שלו. ברור שהשיחה יכולה לכלול נקודות שליליות, אבל השאלה היא האם הוא מציג ... מכפיש, או מציג את העובד באור שלילי ללא צורך. הדרך המכובדת היא להציג עובדות בצורה עניינית, תוך מודעות לכך שכל דבר שלילי שנאמר עלול לחזור בעתיד כמו בומרנג ... ניהול שיחות במקום העבודה למה לא לדבר על אנשים מאחורי הגב? אם אתם רוצים להימנע מבעיות שונות בחיים, אחת הדרכים ... אחר, למשל במקרה שאתם עובדים בחברה וצריך לדווח על עובד אחר. אבל השאלה היא - איך אתם עושים זאת? האם אתם מדברים עליו בצורה עניינית, ... ניהול שיחות במקום העבודה
מספרים מקצוע עובדות חיים הגזמה לפתור מדברים עלי לשמור
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
... אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן ... הכי טובה לראיין איש מכירות היא לתת לו לבצע בפועל את העבודה שאותה הוא אמור לבצע. אליעד מדגיש ... מאפשר להבחין באופן ברור בין איש מכירות שמכיר את העבודה ומנוסה בתחום, לבין מועמד שרק ... מתאים לתפקיד. אם לא, כל היתר הוא חסר משמעות. גיוס עובדים טיפים לראיון עבודה גיוס איש מכירות התנגדויות הלקוח בראיון עבודה שאלות לראיון עבודה איך להיות איש מכירות? איך ... ביותר לראיין מועמד למשרה היא פשוט לתת לו לבצע את העבודה שהוא אמור לעשות בפועל. אם אתה ... היא להתחיל בכך שאתה אומר לו: שלום, אתה רוצה להתקבל לעבודה? מצוין. זהו המוצר שאנחנו מוכרים. ... שיצוצו - הוא יוזם ולומד אותן מראש. לסיכום ראיון עבודה לאיש מכירות צריך להיות מבוסס על ... חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! גיוס עובדים, טיפים לראיון עבודה, גיוס איש מכירות, התנגדויות הלקוח בראיון עבודה, שאלות לראיון עבודה, איך להיות איש מכירות? איך ...
ראיונות יכולת שכלית התנגדות במכירה בטלפון להיות יותר חכם קשה למכור מוצר יקר סגירת עסקה איך להיות איש מכירות התלבטות
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... של מנהלים בארגון? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שמנהלים עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל שהמנהל בכיר יותר בהיררכיה, כך יש לו יותר סמכויות. עם זאת, למרות הסמכות הברורה שלו, כאשר הוא בוחר לפנות לעובד שמתחת למנהל אחר, הוא יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון. מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון? עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך המנהל הישיר שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד ברמה 1 ומבקש ממנו לבצע משימה מסוימת. בפעולה זו הוא בעצם עוקף את המנהל בדרג הביניים (רמה 2), שנמצא בין המנהל הבכיר לעובד. מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון? עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו עובד מגיע ושואל את העובד מדוע לא ביצעת את המשימות שלך?, אז העובד יכול לענות לו לא ביצעתי את המשימות כי המנהל שמעליך נתן לי משימות אחרות. המנהל בדרג הביניים, בתגובה, יכול לומר למנהל הבכיר שהסיבה שהעובד שלו לא מבצע את המשימות שלו היא בגלל התערבותו הישירה של המנהל הבכיר, ואז למעשה נוצרת בעיה כפולה: המנהל בדרג הביניים מאבד את הסמכות והשליטה על העובד שלו, מכיוון שהעובד כבר לא מתייחס אליו כמקור הסמכות המרכזי שלו. המנהל הבכיר מאבד את האפשרות לבוא בטענות כלפי המנהל בדרג הביניים על כך שהעובד אינו מבצע את תפקידו, כי המנהל הבכיר עצמו נתן הוראות לעובד באופן ישיר ועקף את הסמכות של המנהל שמתחתיו. כך נוצר מצב שבו העובד כפוף לכמה מנהלים בו זמנית, מצב שמוביל לכאוס ולחוסר ... מנהלים בארגון היא להקפיד על כך שכל מנהל פונה אך ורק לדרג הניהולי שנמצא תחתיו באופן ישיר, ואינו מדלג על אף דרג בדרך. לדוגמה, אם מנהל בכיר ברמה 3 זקוק למשימה ספציפית מעובד שנמצא ברמה 1, עליו לפנות תחילה למנהל בדרג הביניים (רמה 2), להסביר לו מה הוא צריך, והמנהל בדרג הביניים יפנה לעובד וייתן לו את ההוראות הנדרשות. באופן זה, יש מספר יתרונות ברורים לארגון: כל עובד מקבל הוראות ברורות ממנהל אחד בלבד, דבר שמונע בלבול ... הביניים שומר על סמכותו ועל יכולת השליטה שלו, וכך הארגון מתנהל בצורה מסודרת. המנהל הבכיר יכול להטיל אחריות על המנהל תחתיו ולדרוש ממנו דין וחשבון, משום שלא נוצר מצב שהעובדים תחתיו מקבלים הנחיות סותרות או מתעלמים ממנו. מה הבעיה כשמנהל לוקח על עצמו את תפקידי העובד? בעיה נוספת, דומה מאוד, מתרחשת כאשר מנהל מבצע באופן ישיר את המשימות של העובד הכפוף לו, או כאשר הוא לוקח על עצמו תפקידים שנמצאים באחריות העובד. למרות שלמנהל יש את הסמכות לעשות זאת, הוא בעצם יוצר בכך בלאגן, כי העובד יאשים אחר כך את המנהל בכך שהפריע לו לבצע את המשימה שלו כראוי. העובד מאבד אחריות והופך לפחות עצמאי ופחות אפקטיבי, והמנהל לא יכול לאחר מכן להאשים את העובד אם התוצאות אינן טובות, כי העובד תמיד יוכל לטעון שהמנהל התערב לו בתפקיד. למה מנהלים ... למרות הנזק? לעיתים מנהלים בכירים עוקפים סמכויות כי הם חושבים שכך קל ומהיר יותר לבצע משימות, אך בפועל הם גורמים ליותר נזק מתועלת. התפיסה היא שאם הם צריכים משהו דחוף מהעובד, קל יותר לפנות ישירות ולא להמתין עד שהמנהל הכפוף ... בניהול. מה המסקנה? כדי לשמור על ארגון תקין ובריא, יש לשמור בקפדנות על כללי היררכיה ברורים: כל מנהל חייב לפנות רק למנהל הישיר שמתחתיו. אם אתה מנהל בכיר וצריך משהו מעובדים של מחלקה מסוימת, תמיד תעבור דרך מנהל המחלקה, ...
למי להקשיב משימה מקור סמכות חרדה לאבד שליטה מנהל בארגון טעויות של מנהל איך לנהל מנהלים לקחת
ניהול אנשים, איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר בבקשה, לא לקחת מישהו כברור מאליו, לומר תודה לעובדים, לכבד אנשים
... אנשים, איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר בבקשה, לא לקחת מישהו כברור מאליו, לומר תודה לעובדים, לכבד אנשים איך לגרום לאנשים ... הן בעלות השפעה עמוקה על מערכת היחסים הבין - אישית ועל האופן שבו אנשים תופסים אותך. למה חשוב להגיד בבקשה ותודה לעובדים ולספקים? הרעיון המרכזי הוא ... לוקח אותם כמובן מאליו או מתייחס אליהם כאל חפץ או כלי להשגת מטרה. זה נכון לא רק כשמדובר באנשים זרים, אלא גם בעובדים שלך או בספקים שאתה משלם להם כסף. דווקא במקרים שבהם נדמה שהאדם מולך חייב לעשות את העבודה, חשוב עוד יותר להשתמש בנימוס בסיסי ובמילים בבקשה ותודה. כאשר אתה אומר לעובד שלך או לספק שירות ששילמת לו: בבקשה, תודה, אתה מעביר לו מסר ברור וחשוב. המסר הוא שאתה לא תופס אותו כברור מאליו, שאתה מכבד אותו ומעריך את עבודתו ואת העובדה שהוא עושה את המוטל עליו. מסר כזה גורם לעובד להרגיש טוב עם עצמו, מעריכים אותו, וזה משפיע ישירות על הרצון שלו לעזור, להשקיע יותר, ולעבוד בצורה נעימה ואיכותית יותר עבורך. מה קורה כשמתייחסים לאדם כברור מאליו? אם לא משתמשים במילים בבקשה ותודה, העובד או הספק מתחיל להרגיש שמצפים ממנו ... בלי הערכה. כאשר אדם מרגיש שחושבים שהוא חייב לעשות משהו, אוטומטית נוצרת בתוכו התנגדות. הוא פחות ירצה לבצע את העבודה , ירגיש רע, ירגיש שהוא עובד רק בשביל הכסף, יתמלא בכעס או ... חייב לעשות משהו באופן מוחלט, זה עלול לעורר בו תחושה של חולשה או כפייה. במצב כזה הוא יכול אפילו לפתח סלידה מהעבודה עצמה, מכיוון שהוא מרגיש שהוא פועל מתוך הכרח ולא מתוך רצון חופשי. האם לשלם כסף לעובד אומר שהוא חייב לך? אליעד מבהיר נקודה מאוד חשובה: גם אם שילמת לעובד שלך משכורת, זה לא אומר שהוא באמת חייב לך משהו מבחינה מהותית. אמנם ברמה הפרקטית הוא מקבל כסף תמורת עבודה, אך מבחינה פסיכולוגית ורגשית, האדם לא חייב לך דבר. אם עובד יחליט שהוא לא רוצה לעבוד, הוא פשוט יפסיק. לכן, המחשבה שעובד או ספק חייבים לך משהו היא מוטעית ואינה אפקטיבית בטווח הארוך. התייחסות כזאת פוגעת במוטיבציה ובתפוקה של העובדים. איך מייצרים איזון נכון בתקשורת בין אישית עם העובדים? מצד שני, אליעד כהן מסביר שגם להגיד בבקשה ותודה בתדירות גבוהה מדי או בצורה מוגזמת יכול לגרום לתופעה הפוכה. העובד עלול להרגיש שהעבודה שלו היא בגדר טובה או התנדבות, וכתוצאה מכך הוא עלול לשכוח את תפקידו המקצועי. חשוב למצוא איזון נכון בשימוש במילים אלו, כדי לא ליצור מצב שבו העובד מאבד את תחושת האחריות המקצועית שלו. כיצד משפיעות מילים פשוטות על התפקוד של העובד? כאשר אתה אומר לעובד בבקשה, האם תוכל לעשות את זה? או תודה רבה, אני מעריך את זה, אתה בונה מערכת יחסים נעימה ואנושית הרבה מעבר ליחסי עובד - מעביד או ספק - לקוח.
תקשורת בינאישית יועץ החלטיות יחסים שכחה לגרום איך לשכנע עובד לתת לעובדים כבוד
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע
... להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? ... ויבין את ההיגיון שלכם, כך תפחת הסבירות שהוא ימשיך לעשות טעויות חוזרות בעתיד. מה הסיבה האמיתית לכך שאנשים חוזרים על טעויות? לפי אליעד כהן, כאשר רק אומרים לעובד או לאדם מה לעשות או מה לא לעשות בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי זה, הדבר גורם לכך שתמיד נצטרך להזכיר לו שוב ושוב מה ... ההסבר של ההיגיון יוצר מצב שבו האדם לא צריך לזכור בצורה טכנית הוראות, אלא מבין את הרעיון, מה שיפחית את הצורך להזכיר לו שוב ושוב. לדוגמה, במקום להגיד לעובד: אל תעשה פעולה X, אליעד מציע להגיד לו: אני מבקש שלא תעשה את הפעולה X, כי אם תעשה כך זה יגרום לתוצאה מסוימת, ואז תהיה בעיה כזאת וכזאת. בדרך הזו העובד יבין מדוע עליו להימנע מפעולה זו, ומכאן הסיכוי שהוא ימנע מכך בעתיד גבוה יותר. איך לוודא שהאדם הבין והסכים עם ... משהו או מדוע חובה לעשות אחרת. ככל שהאדם יקבל הסבר הגיוני ומלא יותר, כך יפחת הצורך שלכם לחזור ולהזכיר לו שוב ושוב מה לעשות. בשורה התחתונה, אם ברצונכם שעובדים או אנשים אחרים לא יחזרו על טעויות, השקיעו מאמץ בהסבר ההיגיון ולא רק בהוראות טכניות. אם הם יבינו ויסכימו עם ההיגיון שהצגתם, רוב הטעויות החוזרות יימנעו. איך לתת הערות בצורה יעילה? איך למנוע טעויות של עובדים? איך להסביר לעובד את ההיגיון מאחורי ההוראות? איך ללמד מישהו משהו בצורה נכונה? ניהול נכון של עובדים איך לגרום לאנשים להקשיב לך? ...
לא לחזור מקרה ספציפי דעת רובוט לא לטעות הצלחה איך לא לחזור על טעות להסביר משהו
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
... בעייתיים ללקוחות מרוצים - יצליח יותר מהמתחרים שלו. הסיבה לכך פשוטה: רוב העסקים עובדים לפי תבניות קבועות, כלומר, הם מוכרים רק ללקוחות שנכנסים בדיוק לתבנית שלהם. לקוח שנראה בעייתי או ... שבעיניי המתחרים הם בעייתיים, יבואו דווקא אליך. בצורה זו, היצירתיות מאפשרת לך לעבוד עם קהל יעד רחב יותר, ומגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלך. מדוע לקוחות בעייתיים יכולים להיות ... מהם, עשויים להיות הכי משתלמים. לקוחות בעייתיים הם לקוחות שלרוב אף אחד אחר לא רוצה לעבוד איתם. לכן, ללקוחות אלה יש פחות אופציות לרכישה, ואתה יכול לנצל את המצב לטובתך. למשל, תוכל לתמחר את העסקה ... בעייתיות לעסקאות מוצלחות, כך הוא יצליח יותר מהמתחרים שלו. למה? כי המתחרים שלך עובדים בתבניות מוגדרות, ואילו אתה תדע לעבוד גם מחוץ לקופסה. לקוחות שבעיניי כולם נחשבים בעייתיים - יגיעו אליך, כי אתה תדע איך להפוך אותם ללקוחות ... מנסים לברוח מהן הן דווקא הכי רווחיות. לקוחות בעייתיים הם לקוחות שאף אחד לא רוצה לעבוד איתם, מה שאומר שאין להם הרבה אופציות. במקרים כאלה אפשר אפילו לתמחר את השירות או המוצר בצורה שמגלמת בתוכה ... המורכבות של הלקוח. לסיכום ככל שיהיו לך יותר לקוחות, כך תהיה לך אפשרות לבחור עם מי לעבוד. עם זאת, אל תמהר לקטלג עסקה או לקוח כלא טובים. אין עסקה לא טובה או לקוח לא טוב - יש רק תנאים מסוימים ...
לבחור את הלקוח איך להצליח בחיים בררנות עסק למכור ללקוח אמת נשאלת השאלה החלטה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עובדים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עובדים, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לאורח חיים בריא, אימון אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי בתל אביב בתחום עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 14:41:38 - wesi1