אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עובדהאם לנהל עובדיםניהול עובדיםאיך לנהל את העובדיםאיך לראיין עובדיםאיך לשכנע עובדיםאיך לגרום לעובדיםמתי לגייס עובדיםגיוס עובדיםאיך לבדוק עובדיםמתי לפטר עובדיםמוטיבציה אצל העובדיםמוטיבציה אצל עובדיםמוטיבציה לעובדיםאיך דברים עובדיםמשימות לעובדיםעובדים בארגוןהאם להעסיק עובדיםאיך להסביר לעובדיםאיך לתגמל עובדיםבעיות עם העובדיםבעיות עם עובדיםביצועי העובדיםביצועי עובדיםפיטורי עובדיםתגמול עובדיםצוות עובדיםניהול עובדים בצורה נכונהלנהל עובדים בצורה נכונהאיך לדבר עם עובדיםאיך לשלם לעובדיםעבודה של עובדיםיחסי עובדיםאיך לתת משימות לעובדיםאיך מנהלים עובדיםאיך לגרום לעובדים שלךאיך להניע עובדיםאיך לתמרץ עובדיםעובדים חדשיםשכנוע עובדיםאיך לגרום לעובדים לעבודניהול עובדים נכוןאיך ללמד עובדיםאיך לנהל משימות לעובדיםטעויות בניהול עובדיםניהול משימות לעובדיםאיזה שרירים עובדיםאיך עובדים השריריםאיך ליצור מוטיבציה לעובדיםאיך לגרום לעובדים להקשיב🔍הצג עוד...
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים של עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
... לחזון ולערכים של העסק? ככל שהעסק מצליח יותר, כך הקריטריונים הללו הופכים להיות יותר חשובים. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל כסף, אלא גם בשביל להרגיש סיפוק והנאה. לכן, הם בוחרים לעבוד עם לקוחות שנעים להם לעבוד איתם ... מתאימה לחזון ולערכים של העסק? ככל שהעסק יותר מצליח, כך הקריטריונים הללו הופכים לחשובים יותר. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל הכסף, אלא גם בשביל ההנאה, ולכן הם בוחרים לעבוד עם אנשים שנעים להם לעבוד איתם. מה קורה ...
לבחור את הלקוחות איך להוציא איך להוריד מחיר לקנות את המוצר מיתוג השקעות ספקי שירותים מתחילים למכור
לעבוד קשה או לעבוד חכם או לעבוד נכון, עבודה חכמה, עבודה קשה, עבודה נכונה, להצליח בלי לעבוד קשה, איך להצליח בחיים? תעבוד קשה, תעבוד חכם, תעבוד נכון, צריך לעבוד קשה, צריך לעבוד חכם, צריך לעבוד נכון, לפתח את השכל, הצלחה בחיים
לעבוד קשה או לעבוד חכם או לעבוד נכון, עבודה חכמה, עבודה קשה, עבודה נכונה, להצליח בלי לעבוד קשה, איך להצליח בחיים? תעבוד קשה, תעבוד חכם, תעבוד נכון, צריך לעבוד קשה, צריך לעבוד חכם, צריך לעבוד נכון, לפתח את השכל, הצלחה בחיים
... וכך יש לו סיכוי גבוה יותר להצליח. אליעד שואל מי לדעת הקהל קרוב יותר לביצוע הדברים הנכונים - אדם שעובד קשה או אדם שעובד חכם? התשובה הפשוטה היא שמי שעובד חכם כנראה יהיה קרוב יותר להצלחה, כיוון שהוא מבצע פעולות יותר מדויקות ונכונות להשגת המטרה. מדוע רוב האנשים לא עובדים נכון? אליעד מסביר מדוע רוב האנשים לא מצליחים בחיים ולא עובדים נכון. לפי ההסבר שלו, הסיבה העיקרית לכך היא שהם לא מוכנים לעבוד חכם, והסיבה לכך היא כי לעבוד חכם ...
לאמן את המוח פיתוח השכל לעבוד למה להתאמץ איך לפתח חשיבה לפתח יכולת שכלית מיומנות שכלית רוצה להצליח בחיים
הסוד של אליעד כהן, מאיפה הידע של אליעד כהן? איך אליעד כהן מבין בכל כך הרבה תחומים? האתר של אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, הספרים של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, המלצה על אליעד כהן, האתר EIP, אתר האינטרנט EIP, ללמוד מאליעד כהן
הסוד של אליעד כהן, מאיפה הידע של אליעד כהן? איך אליעד כהן מבין בכל כך הרבה תחומים? האתר של אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, הספרים של אליעד כהן, ביקורת על אליעד כהן, המלצה על אליעד כהן, האתר EIP, אתר האינטרנט EIP, ללמוד מאליעד כהן
... בדיוק את השאלה הזו באתר ומקבל תשובה מפורטת ומעמיקה. כך גם לגבי שאלות כמו איך להצליח בעסקים, איך לנהל עובדים, איך להרגיש טוב, איך לחנך ילדים נכון, איך לטפל בחולי נפש, ואפילו איך לשגע משוגע. המידע באתר לא מסתכם ... אני פשוט מקליד באתר הזה ומקבל תשובה. דוגמאות לנושאים שאפשר למצוא באתר איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל עובדים בצורה מוצלחת? איך להצליח בעסקים? איך להרגיש טוב יותר עם עצמך? איך לדעת למה אני קיים? איך לחנך ילדים ...
מרחב הזמן לגרום לאישה לרצות אותי טיפולים האם לטפל בהפרעה נפשית אליעד כהן לנהל עובדים בצורה מוצלחת לגרום לנשים לרצות אותי לגרום לבחורה
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה
... יצא משליטה והתפשט הרבה מעבר למה שהתכוון. מה אתם באמת יודעים על השיחות שמנהלים עליכם? אליעד מסביר שחשוב להבין: העובדה שאדם חושד שמדברים עליו אינה מהווה הוכחה לכך שזה אכן קורה. מצד שני, גם אם אדם בטוח שלא מדברים ... אחרים? אליעד מסביר שיש מקרים שבהם כן חייבים לדבר על אדם אחר, למשל כאשר מדובר במנהלים שצריכים לדווח על עובדים או כשצריך לפתור בעיה ספציפית בעבודה. אבל גם כאן יש חשיבות עצומה לצורת הדיבור: האם מדברים בצורה עניינית, מקצועית ומכבדת, או שמא מוסיפים פרשנות שלילית, משמיצים או מלכלכים על האדם המדובר? לדוגמה, מנהל צריך לפעמים לדבר על עובד עם המנהל שלו. ברור שהשיחה יכולה לכלול נקודות שליליות, אבל השאלה היא האם הוא מציג את הדברים באופן אובייקטיבי ומכבד, או האם הוא מגזים, מכפיש, או מציג את העובד באור שלילי ללא צורך. הדרך המכובדת היא להציג עובדות בצורה עניינית, תוך מודעות לכך שכל דבר שלילי שנאמר עלול לחזור בעתיד כמו בומרנג ולפגוע בדובר עצמו. אפקט הבומרנג ... אחרים שלא בפניהם. מתי כן צריך לדבר על אחרים? לפעמים יש צורך לדבר על אדם אחר, למשל במקרה שאתם עובדים בחברה וצריך לדווח על עובד אחר. אבל השאלה היא - איך אתם עושים זאת? האם אתם מדברים עליו בצורה עניינית, מקצועית ומכובדת? או שמא ...
במקום העבודה חשדן צביעות להביא הוכחות אנושית אופי קיצוני חברויות מה חושבים עליך
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
גיוס אנשי מכירות, איך לראיין איש מכירות? שאלות בראיון עבודה לאיש מכירות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעבוד בתור איש מכירות? שאלות לאנשי מכירות, התנגדויות מכירה בראיון עבודה, איך מראיינים אנשי מכירות? מבחן לאיש מכירות
... עומד בהצלחה במבחן ההתנגדויות ומצליח לשכנע ולסגור עסקה, הוא מתאים לתפקיד. אם לא, כל היתר הוא חסר משמעות. גיוס עובדים טיפים לראיון עבודה גיוס איש מכירות התנגדויות הלקוח בראיון עבודה שאלות לראיון עבודה איך להיות איש מכירות? איך להתראיין ... ללמוד עוד על גיוס אנשי מכירות, טכניקות שכנוע ומוטיבציה לאנשי מכירות, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! גיוס עובדים, טיפים לראיון עבודה, גיוס איש מכירות, התנגדויות הלקוח בראיון עבודה, שאלות לראיון עבודה, איך להיות איש מכירות? איך להתראיין ...
להיות חכם איך לשכוח אותה איך לנתח מידע להתקבל להבין לקוחות טכניקות שכנוע תמונות איך לשכוח את האקסית
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל שהמנהל בכיר יותר בהיררכיה, כך יש לו יותר סמכויות. עם זאת, למרות הסמכות הברורה שלו, כאשר הוא בוחר לפנות לעובד שמתחת למנהל אחר, הוא יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון. מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון? עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך המנהל הישיר שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד ברמה 1 ומבקש ממנו לבצע משימה מסוימת. בפעולה זו הוא בעצם עוקף את המנהל בדרג הביניים (רמה 2), שנמצא בין המנהל הבכיר לעובד. מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון? עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו עובד מגיע ושואל את העובד מדוע לא ביצעת את המשימות שלך?, אז העובד יכול לענות לו לא ביצעתי את המשימות כי המנהל שמעליך נתן לי משימות אחרות. המנהל בדרג הביניים, בתגובה, יכול לומר למנהל הבכיר שהסיבה שהעובד שלו לא מבצע את המשימות שלו היא בגלל התערבותו הישירה של המנהל הבכיר, ואז למעשה נוצרת בעיה כפולה: המנהל בדרג הביניים מאבד את הסמכות והשליטה על העובד שלו, מכיוון שהעובד כבר לא מתייחס אליו כמקור הסמכות המרכזי שלו. המנהל הבכיר מאבד את האפשרות לבוא בטענות כלפי המנהל בדרג הביניים על כך שהעובד אינו מבצע את תפקידו, כי המנהל הבכיר עצמו נתן הוראות לעובד באופן ישיר ועקף את הסמכות של המנהל שמתחתיו. כך נוצר מצב שבו העובד כפוף לכמה מנהלים בו זמנית, מצב שמוביל לכאוס ולחוסר סדר, והארגון מאבד יעילות ואפקטיביות. איך נכון לנהל מנהלים בלי ... שנמצא תחתיו באופן ישיר, ואינו מדלג על אף דרג בדרך. לדוגמה, אם מנהל בכיר ברמה 3 זקוק למשימה ספציפית מעובד שנמצא ברמה 1, עליו לפנות תחילה למנהל בדרג הביניים (רמה 2), להסביר לו מה הוא צריך, והמנהל בדרג הביניים יפנה לעובד וייתן לו את ההוראות הנדרשות. באופן זה, יש מספר יתרונות ברורים לארגון: כל עובד מקבל הוראות ברורות ממנהל אחד בלבד, דבר שמונע בלבול וסותרנות. המנהל בדרג הביניים שומר על סמכותו ועל יכולת השליטה ... מתנהל בצורה מסודרת. המנהל הבכיר יכול להטיל אחריות על המנהל תחתיו ולדרוש ממנו דין וחשבון, משום שלא נוצר מצב שהעובדים תחתיו מקבלים הנחיות סותרות או מתעלמים ממנו. מה הבעיה כשמנהל לוקח על עצמו את תפקידי העובד? בעיה נוספת, דומה מאוד, מתרחשת כאשר מנהל מבצע באופן ישיר את המשימות של העובד הכפוף לו, או כאשר הוא לוקח על עצמו תפקידים שנמצאים באחריות העובד. למרות שלמנהל יש את הסמכות לעשות זאת, הוא בעצם יוצר בכך בלאגן, כי העובד יאשים אחר כך את המנהל בכך שהפריע לו לבצע את המשימה שלו כראוי. העובד מאבד אחריות והופך לפחות עצמאי ופחות אפקטיבי, והמנהל לא יכול לאחר מכן להאשים את העובד אם התוצאות אינן טובות, כי העובד תמיד יוכל לטעון שהמנהל התערב לו בתפקיד. למה מנהלים עדיין עוקפים סמכויות למרות הנזק? לעיתים מנהלים בכירים עוקפים סמכויות ... קל ומהיר יותר לבצע משימות, אך בפועל הם גורמים ליותר נזק מתועלת. התפיסה היא שאם הם צריכים משהו דחוף מהעובד, קל יותר לפנות ישירות ולא להמתין עד שהמנהל הכפוף להם יעביר את ההוראה הלאה. למרות שזה קל יותר, בטווח ... בקפדנות על כללי היררכיה ברורים: כל מנהל חייב לפנות רק למנהל הישיר שמתחתיו. אם אתה מנהל בכיר וצריך משהו מעובדים של מחלקה מסוימת, תמיד תעבור דרך מנהל המחלקה, ולעולם לא ישירות לעובד. רק בצורה הזאת ניתן לשמור על סדר ברור, סמכויות ברורות, ואחריות מוגדרת לכל עובד ולכל מנהל בארגון. שימוש לרעה בכוח הניהולי עקיפת סמכויות בארגון איך לנהל מנהלים? למה לא לפנות לעובד ישירות? איך להימנע מבלאגן בארגון? מי המנהל הישיר של העובד? ניהול נכון בארגון הטעות הנפוצה בניהול: עקיפת סמכויות של עובדים שלום חברים, הפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות בארגונים - מצב שבו המנהל עוקף את הסמכויות של העובד שלו. עוד פעם - המנהל עוקף את הסמכויות של העובד שלו. למי יש יותר סמכויות - למנהל או לעובד? התשובה היא כמובן למנהל. אז איך ייתכן שהטעות היא בכך שהמנהל עוקף את הסמכויות של העובד? איך זה יכול להיות? אני אסביר. מבנה ארגוני ושרשרת ניהול בכל ארגון יש היררכיה. לדוגמה, יש לנו מנהל בכיר, מנהל ביניים, ועובד. כלומר, יש לנו שלוש רמות - רמה 3 (המנהל הבכיר), רמה 2 (המנהל הביניים), ורמה 1 (העובד). מה שקורה לעיתים קרובות הוא שהמנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום לעבור דרך המנהל שתחתיו. כאשר המנהל הבכיר (רמה ...
תוצאה שימוש לרעה בכוח הניהולי eip מאיפה השכל של אליעד כהן האם לקחת אחריות יעוץ למנהלים אחריות אישית מסקנות
ניהול אנשים, איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר בבקשה, לא לקחת מישהו כברור מאליו, לומר תודה לעובדים, לכבד אנשים
ניהול אנשים, איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר בבקשה, לא לקחת מישהו כברור מאליו, לומר תודה לעובדים, לכבד אנשים איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? כדי לגרום לאנשים לרצות לעזור לך ולתת מעצמם יותר עבורך, אליעד ... השפעה עמוקה על מערכת היחסים הבין - אישית ועל האופן שבו אנשים תופסים אותך. למה חשוב להגיד בבקשה ותודה לעובדים ולספקים? הרעיון המרכזי הוא שאנשים לא אוהבים להרגיש שמישהו לוקח אותם כמובן מאליו או מתייחס אליהם כאל חפץ או כלי להשגת מטרה. זה נכון לא רק כשמדובר באנשים זרים, אלא גם בעובדים שלך או בספקים שאתה משלם להם כסף. דווקא במקרים שבהם נדמה שהאדם מולך חייב לעשות את העבודה, חשוב עוד יותר להשתמש בנימוס בסיסי ובמילים בבקשה ותודה. כאשר אתה אומר לעובד שלך או לספק שירות ששילמת לו: בבקשה, תודה, אתה מעביר לו מסר ברור וחשוב. המסר הוא שאתה לא תופס אותו כברור מאליו, שאתה מכבד אותו ומעריך את עבודתו ואת העובדה שהוא עושה את המוטל עליו. מסר כזה גורם לעובד להרגיש טוב עם עצמו, מעריכים אותו, וזה משפיע ישירות על הרצון שלו לעזור, להשקיע יותר, ולעבוד בצורה נעימה ואיכותית יותר עבורך. מה קורה כשמתייחסים לאדם כברור מאליו? אם לא משתמשים במילים בבקשה ותודה, העובד או הספק מתחיל להרגיש שמצפים ממנו לעשות דברים בלי הערכה. כאשר אדם מרגיש שחושבים שהוא חייב לעשות משהו, אוטומטית נוצרת בתוכו התנגדות. הוא פחות ירצה לבצע את העבודה, ירגיש רע, ירגיש שהוא עובד רק בשביל הכסף, יתמלא בכעס או בתסכול, וכתוצאה מכך גם יירצה פחות לתת מעצמו. אליעד כהן מסביר, שכאשר אדם ... אפילו לפתח סלידה מהעבודה עצמה, מכיוון שהוא מרגיש שהוא פועל מתוך הכרח ולא מתוך רצון חופשי. האם לשלם כסף לעובד אומר שהוא חייב לך? אליעד מבהיר נקודה מאוד חשובה: גם אם שילמת לעובד שלך משכורת, זה לא אומר שהוא באמת חייב לך משהו מבחינה מהותית. אמנם ברמה הפרקטית הוא מקבל כסף תמורת עבודה, אך מבחינה פסיכולוגית ורגשית, האדם לא חייב לך דבר. אם עובד יחליט שהוא לא רוצה לעבוד, הוא פשוט יפסיק. לכן, המחשבה שעובד או ספק חייבים לך משהו היא מוטעית ואינה אפקטיבית בטווח הארוך. התייחסות כזאת פוגעת במוטיבציה ובתפוקה של העובדים. איך מייצרים איזון נכון בתקשורת בין אישית עם העובדים? מצד שני, אליעד כהן מסביר שגם להגיד בבקשה ותודה בתדירות גבוהה מדי או בצורה מוגזמת יכול לגרום לתופעה הפוכה. העובד עלול להרגיש שהעבודה שלו היא בגדר טובה או התנדבות, וכתוצאה מכך הוא עלול לשכוח את תפקידו המקצועי. חשוב למצוא איזון נכון בשימוש במילים אלו, כדי לא ליצור מצב שבו העובד מאבד את תחושת האחריות המקצועית שלו. כיצד משפיעות מילים פשוטות על התפקוד של העובד? כאשר אתה אומר לעובד בבקשה, האם תוכל לעשות את זה? או תודה רבה, אני מעריך את זה, אתה בונה מערכת יחסים נעימה ואנושית הרבה מעבר ליחסי עובד - מעביד או ספק - לקוח. העובד מרגיש שהוא מוערך ואהוב, מה שמגביר את המוטיבציה שלו לתת מעצמו יותר ולבצע את המשימות מתוך תחושה של חיבור ואכפתיות אמיתית. אליעד ממליץ לכולם להתבונן במציאות הזו: יחס של כבוד והערכה לאנשים שאתם עובדים איתם הוא מפתח להצלחה. אנשים שמתייחסים אליהם יפה, מגיבים בצורה טובה ומכבדת יותר ממה שאתם חושבים. איך לגרום לעובדים להיות יותר יעילים? איך לתת מוטיבציה לעובדים? למה חשוב להגיד תודה ובבקשה? כיצד לנהל עובדים בצורה נכונה? איך לגרום לספקים לרצות לעבוד איתך? למה אסור לקחת אנשים כמובן מאליו? להתייחס בכבוד לעובדים, להתייחס בכבוד לאנשים, תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות לתת לך? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? להודות, לתת לעובדים כבוד, לכבד את העובדים, יעוץ ארגוני, לתת כבוד לאנשים, מוטיבציה בארגון, מוטיבציה ארגונית, להתייחס בכבוד לספקים, להגיד תודה לאנשים
החלטיות מבחינה פסיכולוגית משימה מתי לקחת אחריות התייחסות החלטות איך לקחת אחריות במה לעבוד
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו ... ימשיך לעשות טעויות חוזרות בעתיד. מה הסיבה האמיתית לכך שאנשים חוזרים על טעויות? לפי אליעד כהן, כאשר רק אומרים לעובד או לאדם מה לעשות או מה לא לעשות בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי זה, הדבר גורם לכך שתמיד ... לזכור בצורה טכנית הוראות, אלא מבין את הרעיון, מה שיפחית את הצורך להזכיר לו שוב ושוב. לדוגמה, במקום להגיד לעובד: אל תעשה פעולה X, אליעד מציע להגיד לו: אני מבקש שלא תעשה את הפעולה X, כי אם תעשה כך זה יגרום לתוצאה מסוימת, ואז תהיה בעיה כזאת וכזאת. בדרך הזו העובד יבין מדוע עליו להימנע מפעולה זו, ומכאן הסיכוי שהוא ימנע מכך בעתיד גבוה יותר. איך לוודא שהאדם הבין והסכים ... הסבר הגיוני ומלא יותר, כך יפחת הצורך שלכם לחזור ולהזכיר לו שוב ושוב מה לעשות. בשורה התחתונה, אם ברצונכם שעובדים או אנשים אחרים לא יחזרו על טעויות, השקיעו מאמץ בהסבר ההיגיון ולא רק בהוראות טכניות. אם הם יבינו ויסכימו עם ההיגיון שהצגתם, רוב הטעויות החוזרות יימנעו. איך לתת הערות בצורה יעילה? איך למנוע טעויות של עובדים? איך להסביר לעובד את ההיגיון מאחורי ההוראות? איך ללמד מישהו משהו בצורה נכונה? ניהול נכון של עובדים איך לגרום לאנשים להקשיב לך?
עובדים להבין את המהות איך לשכנע עובדים ניהול איך להשקיע מנהל איך לגרום לבחור איך להסביר למישהו משהו
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עובדים, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עובדים, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אובדן לקוחות בעיות קשב וריכוז איך לגרום לילד להפסיק לעשן מריחואנה? חוויה אנושית לחוות שלמות חוסר השכלה פחד לשחות מפחד שידעו מי אני האמת על ביטחון עצמי להגיע לאהבה עצמית לקבל אהבה להחזיר אהבה ולהיות קשה להשגה אושר לפני האושר להרגיש מאושר סימנים לבגידה במחשבה למנוע גירושים להחליט משהו פחד לקבל החלטה איך מתמודדים עם סכיזופרניה? התמודדות עם פטירה אני לא מצליח להטיל ספק ברצון הצבת מטרות ערך אובייקטיבי של מוצר לגרום למישהו ללכת לטיפול איך לעזור לילד חלש? ילדים זה אושר אמיתי מודעות לבעיה חסמים פסיכולוגיים בתת מודע לטפל בהפרעה נפשית הפרעת דה ריאליזציה לשכנע אקסית לא להתאהב בגבר אחר למה האקס לא מוכן לדבר איתי? לשמור על כפיפה קרע בשריר הירך האחורי להיות מאושר כמו אלוהים הצמצום של אלוהים רוצה להגיע להארה להיות מואר מה זה להיות אלוהים? רצון להיות אלוהים לשלם כסף ליועץ משכנתא שיטות להתעשר מהר אושר ומטרת החיים משמעות החיים ללא רצון הנאה מסקס הנאה מינית בחירה חופשית והתמכרויות למה אין בחירה חופשית? להתקרב לבורא הבורא עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לחיים, אימון אישי למנהלים, מאמן עסקי מומלץ בתחום עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 10_09_2025 השעה 07:20:52 - wesi1