אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
עובדהאם לנהל עובדיםניהול עובדיםאיך לנהל את העובדיםאיך לראיין עובדיםאיך לשכנע עובדיםאיך לגרום לעובדיםמתי לגייס עובדיםגיוס עובדיםאיך לבדוק עובדיםמתי לפטר עובדיםמוטיבציה אצל העובדיםמוטיבציה אצל עובדיםמוטיבציה לעובדיםאיך דברים עובדיםמשימות לעובדיםעובדים בארגוןהאם להעסיק עובדיםאיך להסביר לעובדיםאיך לתגמל עובדיםבעיות עם העובדיםבעיות עם עובדיםביצועי העובדיםביצועי עובדיםפיטורי עובדיםתגמול עובדיםצוות עובדיםניהול עובדים בצורה נכונהלנהל עובדים בצורה נכונהאיך לדבר עם עובדיםאיך לשלם לעובדיםעבודה של עובדיםיחסי עובדיםאיך לתת משימות לעובדיםאיך מנהלים עובדיםאיך לגרום לעובדים שלךאיך להניע עובדיםאיך לתמרץ עובדיםעובדים חדשיםשכנוע עובדיםאיך לגרום לעובדים לעבודניהול עובדים נכוןאיך ללמד עובדיםאיך לנהל משימות לעובדיםטעויות בניהול עובדיםניהול משימות לעובדיםאיזה שרירים עובדיםאיך עובדים השריריםאיך ליצור מוטיבציה לעובדיםאיך לגרום לעובדים להקשיב🔍הצג עוד...
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
... לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי הוא שלכל עובד בארגון, ובמיוחד למנהל, יש משימות ספציפיות שאם הוא לא יעשה אותן, אף אחד אחר לא יבצע אותן בצורה מספקת או בכלל. איך נכון לחלק משימות בין עובדים בארגון? חלוקת המשימות בארגון צריכה להיעשות לפי היכולות של כל עובד ולפי מידת הייחודיות של המשימות השונות: אם יש עובד אחד ומשימה אחת - ברור שהעובד יבצע את המשימה הזאת. אם יש עובד אחד ושתי משימות - העובד יבצע את המשימה שתביא הכי הרבה ערך לארגון. אם יש שני עובדים ומשימה אחת - העובד שיכול לבצע את המשימה בצורה הכי טובה הוא שיבצע אותה. אם יש שני עובדים ושתי משימות, ושני העובדים יכולים לבצע את שתי המשימות באותה הרמה - כל אחד יכול לבחור באיזו משימה ירצה לעסוק. אם יש שני עובדים ושתי משימות, אך את המשימה הראשונה שני העובדים יכולים לבצע, ואת המשימה השנייה יכול לבצע רק אחד מהם - במקרה כזה המשימה השנייה תבוצע על ידי העובד היחיד שיכול לבצע אותה, ואת המשימה הראשונה יבצע העובד שלא יכול לבצע את המשימה השנייה. כך לא יהיה מצב שבו עובד אחד פנוי ועובד אחר עמוס יתר על המידה. מה עושים כאשר ישנן שלוש משימות לשני עובדים? במקרה בו יש שני עובדים ושלוש משימות, כאשר את המשימה הראשונה יכולים לבצע שני העובדים ואת שתי המשימות הנוספות יכול לבצע רק עובד אחד, התכנון יהיה כך: את המשימה הראשונה יבצע העובד הראשון שיכול לעשות רק אותה. את שתי המשימות הנוספות יבצע העובד השני, שרק הוא יכול לבצע אותן, ובתוך אותן שתי משימות עליו לתעדף את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון. כיצד להתמודד עם מצב בו המנהל יכול לבצע משימה בצורה טובה יותר מהעובד? אם קיימת משימה שגם המנהל וגם העובד יכולים לבצע, אבל המנהל מסוגל לעשות אותה ברמה גבוהה יותר, חשוב להסתכל על המשימה כשתי משימות נפרדות: משימה אחת ברמת ביצוע בסיסית שהעובד יכול לבצע (למשל ב - 50% מהיכולת המקסימלית). משימה שנייה של שיפור, שאותה רק המנהל יכול לבצע, מרמה בסיסית (50%) לרמת ביצוע גבוהה (100%). במקרה כזה, המנהל צריך להחליט אם עדיף לו להתמקד בשיפור הביצוע של העובד, או האם עדיף לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר. כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים? המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו: האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה. אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא ... זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר. למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות? בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל ... אם המנהל יכול לכתוב דוח או לנהל משא ומתן חשוב מול לקוח אסטרטגי, עדיף שהוא יתמקד במשא ומתן וייתן לעובד את הכנת הדוח. גם אם העובד יעשה את הדוח ברמה של 70% ממה שהמנהל היה עושה, התרומה לארגון תהיה גדולה יותר אם המנהל ינהל את ... נוסחה פשוטה וברורה לחלוקת משימות בארגון: קודם כל, לזהות את כל המשימות בארגון. לזהות אילו משימות יכול לבצע כל עובד, ובאיזו רמה. את המשימות שיכולים לבצע כמה עובדים, להאציל לאלו שאין להם יכולת לבצע משימות ייחודיות אחרות. משימות שרק אדם אחד יכול לבצע יוטלו על אותו אדם ... - צריך לעשות את הדברים הטובים ביותר לארגון, לפי סדר עדיפויות ברור ומדויק. איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? מהו תפקיד המנהל בארגון? איך להיות מנהל טוב? איך לחלק את התפקידים בארגון? ייעוץ ארגוני איך להקצות משימות לעובדים? תפקידו של המנהל בארגון שלום חברים, הפעם נסביר לגבי תפקידו של המנהל בארגון - מה הוא אמור לעשות, מה הוא לא אמור לעשות, ומה צריך לעשות כדי שארגון יצליח. הנושא הזה נכון לא רק למנהל, אלא גם לעובדים, ולכל ארגון שבו יש מספר עובדים. נדון בשאלה איך לדעת מה כל עובד אמור לעשות, איך לסדר את המשימות של הארגון בהתאם לעובדים, ואיך לבצע חלוקת משימות באופן מיטבי. מהו תפקידו של ...
לנהל את העובד לנהל ארגונים התמודדות עם מצבים ניהול צוותים איך לנהל משא ומתן מיהו מנהל טוב החלטות מצליחן
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים מהן הטעויות הנפוצות של מנהלים בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של מנהלים בארגונים היא כאשר המנהל מבצע את העבודה של העובדים במקום אותם העובדים. במקרים רבים, מנהלים רואים עובדים שמבצעים משימות מסוימות לא בצורה אידיאלית, ומחליטים להתערב ולעשות את העבודה בצורה מושלמת יותר, אפילו אם הם מבצעים אותה בצורה טובה יותר מהעובד. לדוגמה, אם עובד כותב הצעת מחיר והמנהל משפר אותה כדי שתהיה ברמה גבוהה יותר, המנהל חושב שהוא עושה צעד חיובי בכך שהוא משדרג את איכות העבודה. אך אליעד מציין כי זו טעות אסטרטגית חמורה. המנהל לא אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקידו של המנהל הוא לנהל את הארגון, לא להתערב בביצוע משימות יומיומיות של העובדים. כאשר המנהל מתערב בעבודת העובדים, הוא בעצם לא מבצע את תפקידו האמיתי, דבר שמפחית את יעילות הארגון והופך אותו לחלק מהבעיה במקום להיות הפתרון. למה המנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד? המנהל לא צריך לקחת על עצמו את משימות העובדים, גם אם הוא מבצע אותן בצורה טובה יותר. תפקידו של המנהל הוא לנהל את כל האופרציה הארגונית - הוא אחראי לקבל החלטות, להנחות את המשאבים ולתכנן את הפעולות באופן אסטרטגי. כאשר המנהל מתערב בעבודת העובדים, הוא מפספס את ההזדמנות להתמקד בעבודתו האמיתית - ניהול הארגון והכוונת העובדים להצלחה בטווח הארוך. למעשה, המנהל שמבצע את העבודה במקום העובד, מפסיד זמן שהיה יכול להקדיש למשימות אסטרטגיות אחרות כמו תכנון עתידי, קבלת החלטות ניהוליות, עבודה מול לקוחות, ומעקב אחרי הביצועים הכוללים של הארגון. מה המנהל כן יכול לעשות? המנהל אמור להדריך את העובדים ולספק להם את הכלים הדרושים לשיפור ביצועיהם. הוא יכול להעניק להם הדרכות מקצועיות, לקבוע נהלים ברורים ולקבוע דרכים שבהן יש לבצע משימות. הוא יכול לעזור לעובדים לפתח את כישוריהם ולספק להם את התמיכה הדרושה, אך לא להיות מעורב בעבודת היום - יום של העובדים. המשמעות היא שהמנהל צריך להשקיע זמן בניהול הכולל, ולא בהשגת מצוינות בביצוע מטלות פרטניות. אם המנהל עוסק בביצוע משימות קטנות, הוא למעשה יוצר תלות מוגזמת בו ומונע מהעובדים להפיק את המיטב מהפוטנציאל שלהם. הדבר גם פוגע ביכולת הצמיחה של הארגון, שכן כישוריו של המנהל לא מנוצלים במלואם כאשר הוא עוסק בהדרכה ובניית צוותים. למה חשוב לא להפריע לעובדים בביצוע המשימות? כאשר המנהל מבצע את העבודה של העובדים, גם אם זה נעשה בצורה טובה יותר, הארגון בכללותו מפסיד. זמן המנהל צריך להיות מוקדש לניהול אסטרטגי, יצירת קשרים ... הוא מפספס את האפשרות להוביל את הארגון קדימה ולממש את מטרותיו הרחבות. המנהל צריך לחשוב על הדרך בה כל העובדים יבצעו את עבודתם בצורה הטובה ביותר. הוא צריך להקפיד על תכנון נכון של תהליכי העבודה, הכוונה נכונה לעובדים ותמיכה בהם, ולוודא שלארגון יש את הכלים והמשאבים הנדרשים כדי לפתח את כישוריהם של העובדים. מה תפקידו של המנהל בעצם? תפקיד המנהל לא מסתכם בניהול משימות שדורשות מיומנויות טכניות בלבד. המנהל אמור לנהל את הארגון כך שיתאפשר לו לגדול ולהתפתח. המנהל אחראי להנחות את העובדים, לפתח את הכישורים שלהם, ולספק להם את התמיכה הנדרשת כדי שהם יצליחו לבצע את עבודתם בצורה עצמאית ומקצועית. כך הארגון יכול לצמוח ולהתקדם באופן המאפשר לו לפתח את יכולותיו ולממש את מטרותיו. האם תמיד צריך שהעובד יעשה את העבודה פחות טוב? לפעמים, עדיף שהעובד יעשה את העבודה בצורה פחות טובה, כדי לאפשר למנהל להקדיש את מרצו לפיתוח הארגון ולקידום מטרותיו. לא כל משימה דורשת ביצוע מושלם. לפעמים, מספיק שהעובד יבצע את העבודה בצורה טובה, כל עוד יש לו את הכלים ללמוד ולהשתפר בהמשך. המנהל לא צריך להיות מעורב בכל פרט בעבודת העובדים, אלא להדריך אותם ולהשאיר להם מקום לצמוח. ניהול עובדים תפקיד המנהל בארגון טעויות בניהול איך להיות מנהל טוב? ניהול עובדים ודרכים לשיפור מהן הטעויות הנפוצות של מנהלים בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של מנהלים בארגונים היא המנהל שמבצע את העבודה של העובד במקום העובד, ובמקרים רבים - עושה זאת טוב יותר מהעובד. כשמנהל רואה עובד שמתמודד עם משימה מסוימת, הוא עשוי להרגיש שהמשימה לא מתבצעת בצורה הטובה ביותר ולפעמים יבחר לקחת אותה על עצמו ולבצע אותה בצורה מושלמת. לדוגמה, אם עובד כותב הצעת מחיר, והמנהל משפר אותה כדי שתהיה ברמה גבוהה יותר. לכאורה, מדובר בצעד חיובי, שכן המנהל מבצע את ... אך אליעד מציין כי זו טעות אסטרטגית במערכת הניהול של הארגון. המנהל, בתפקידו, לא אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקיד המנהל הוא לנהל את הארגון, ולא להיות מעורב ברמות המיקרו של ביצוע משימות העובדים. כאשר המנהל עוסק בעבודת ...
האם להשקיע השפעה שלילית תהליך נוהל מנוצל לקוח תפקידו של המנהל מנהל או עובד
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים
שאננות, מוטיבציה לעובדים, איך למנוע שאננות אצל העובדים? כמה משימות לתת לעובד? למה לתת לעובד משימות למאה שנה קדימה? איך לגרום לעובד לא לשרוף זמן? איך למנוע אבטלה סמויה? איך לגרום לעובדים לא להתבטל? ניהול עובדים, ניהול משימות לעובדים איך למנוע שאננות אצל העובדים ולשמור על מוטיבציה גבוהה? הנושא של מניעת שאננות אצל עובדים הוא אחד מהאתגרים המרכזיים בניהול עובדים, במיוחד בסביבה שבה יש תחושה של חוסר לחץ או פיקוח צמוד. אליעד כהן מסביר כיצד ניהול משימות נכון יכול לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה ולעזור לעובדים להיות פעילים ויעילים. המפתח לכך הוא לא רק מתן משימות לטווח הקצר, אלא גם הצגת תחושת רציפות בעבודה, כדי למנוע תחושת מיצוי מיותרת. למה חשוב לתת לעובדים משימות לטווח ארוך? אחת השיטות החשובות למנוע שאננות היא לתת לעובדים תחושה שיש להם עבודה בלתי נגמרת, ושהם תמיד יכולים להתקדם אל משימות נוספות. אליעד מציין כי אם העובד יודע שמצפים ממנו להתמודד עם משימות גדולות לטווח ארוך, הוא לא ירגיש שהעבודה נגמרה לאחר שהוא מסיים את משימתו ... רבים מאוד בעתיד, וזה שומר אותו במצב של מוכנות לעבודה. מה הסכנה בהצגת רק משימות לטווח הקצר? כאשר מציגים לעובד רק את המשימות הקרובות שעליו לבצע, הוא עשוי להרגיש שאין הרבה עבודה שצריך לעשות, מה שגורם לו להאט את הקצב ולהשקיע פחות. כשעובד חושב שיש לו רק את המשימות הנוכחיות לבצע, הוא לא ירגיש את הלחץ או הדחיפות לסיים אותן במהרה. לעיתים, העובד לא מודע לכמות המשימות הגדולה שמתוכננת לו, ולכן לא יתפקד ביעילות ויבזבז זמן. לפיכך, חשוב לחשוף בפניו את היקף ... חוסר מוטיבציה. למה להשתמש במושג משימות למאה שנה קדימה? המונח משימות למאה שנה קדימה הוא רק אמצעי המחשה לכך שהעובד צריך להבין שתמיד יש יעדים ארוכי טווח לפניהם. הרעיון הוא להבהיר לו שהעבודה לא נגמרת, גם אם כל משימה נראית קטנה לעין. בכך, העובד נשאר עם תחושת אחריות גבוהה ומסוגלות להתמקד על משימות גדולות ועתידיות, מבלי להרגיש שנגמרה העבודה או שאין מה לעשות. ... לא יתפתה להפסיק לעבוד. מה קורה אם נותנים יותר מדי משימות בבת אחת? יש להיזהר מכך שלא יציגו בפני העובד כמות משימות רבה מדי, כי הוא עלול לחשוב שהעבודה היא בלתי אפשרית לעשייה. אם העובד מרגיש שהכמות המונחת לפניו היא אינסופית, הוא עשוי להתייאש מבעוד מועד ולחשוב שאין שום סיכוי להצליח במשימות שניתנו לו. ... משימות בצורה נבונה, תוך שמירה על איזון בין הצגת כמות העבודה ויכולת הביצוע שלה. איך למנוע אבטלה סמויה ולגרום לעובד לא לבזבז זמן? אבטלה סמויה מתרחשת כאשר העובד לא מנצל את זמן העבודה בצורה יעילה, ומבצע משימות באופן איטי או מיותר. כדי למנוע מצב כזה, יש להבטיח שהעובד מבין שהעבודה לא נגמרת ושהוא תמיד ימצא משימות נוספות לעשות. כך, הוא לא יחשוב שאין לו מספיק עבודה ויתחיל ... יש לעודד אותו לעדכן את המנהל בקצב העבודה ובשלב בו הוא נמצא בכל משימה, כדי לעזור לו להרגיש שהוא עובד במקביל לקצב הנדרש. זה גם מונע מצב שבו העובד משתהה או מתמהמה בזמני העבודה. איך להשתמש בטכניקת הצגת משימות לטווח ארוך בצורה חכמה? כדי להשתמש בטכניקה הזו בחוכמה, חשוב לא להיסחף בהגזמות, ולהציג לעובד את המשימות בצורה מאוזנת. אם תציג בפניו כמות אינסופית של משימות, הוא עשוי להרגיש חסר אונים ולהפסיק לעבוד. מצד ... הוא יוכל לראות את ההתקדמות שלו מבלי להרגיש מעמיסים עליו יותר מדי. למה חשוב להסביר את הציפיות לטווח הארוך לעובד? כאשר העובד מבין את התמונה הכוללת, הוא מבין שלא מדובר רק בהשלמת משימות מיידיות, אלא בהשגת מטרות ארוכות טווח. יש לו ... לשמור על קצב עבודה גבוה, ולהימנע מתחושת מיצוי מוקדם. השקיפות בנוגע ליעדים ארוכי טווח מייצרת תחושת אחריות שמחזיקה את העובד ממוקד על המטרות. נושאים נוספים שיכולים להיות חשובים בניהול עובדים ומניעת שאננות ישנם עוד דרכים רבות לשיפור ניהול העובדים ומניעת שאננות, כמו לדוגמה: חילוק משימות באופן שיאפשר לעובדים לראות התקדמות מיידית. הגדרת מטרות לטווח קצר כדי להניע את העובד לצעוד קדימה. הקמת מערכות מעקב ודיווח שמאפשרות לעובד ולמנהל לעקוב אחרי הסטטוס של כל משימה. תמרוץ עובדים על ביצועים באמצעות הצגת יעדים וביצוע פרויקטים מאתגרים. לסיכום, המפתח לניהול מוצלח ומניעת שאננות הוא הצגת המשימות בצורה כזו שתחזק את תחושת המוטיבציה והערנות אצל העובד, תוך שמירה על איזון נכון בין משימות מיידיות למשימות עתידיות, ולא לתת לעובד להרגיש שהוא סיים את העבודה או שאין לו עוד לאן להתקדם. ניהול משימות לעובדים איך למנוע שאננות אצל העובדים? איך למנוע אבטלה סמויה? מוטיבציה בעבודה ניהול עובדים באופן יעיל איך למנוע שאננות אצל העובדים ולמה לתת משימות לטווח ...
אחריות אישית להסיר אחריות משימות עתידיות עבודה לוותר מניעות משמעות איך לתמרץ עובדים
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2 איך לקבל החלטות נכונות במצבי לחץ? קבלת החלטות במצבי לחץ וניהול עובדים היא אתגר מוכר ונפוץ. כדי לקבל החלטות טובות במצבי לחץ, עליך להבין תחילה מה בדיוק מחויב לך, מהי המטרה המדויקת שאתה רוצה להשיג ומה לא מחויב לך. לדוגמה, כשמדובר בעובדים, המטרה הבסיסית שלך כמנהל היא שהעובדים יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר. כל דבר מעבר לכך - כמו מי אמר למי, מי נפגע ממי, מי ... פחות חשובים אם הם לא מפריעים להשגת המטרה המרכזית. למה נוצרים קונפליקטים בעבודה וכיצד ניתן לפתור אותם? קונפליקטים בין עובדים נוצרים בעיקר כאשר כל עובד מחזיק בדעות או בתפיסות שונות לגבי מה שמחויב לו, או מה בסמכותו ומה לא. לדוגמה, עובד אחד אומר: זה בסמכות שלי, למה הוא מתערב לי? ועובד אחר יכול להרגיש שהוא נפגע באופן אישי בגלל אמירה כלשהי ומחליט להפסיק לשתף פעולה. במצבים אלו, הפתרון הוא תמיד להחזיר את העובדים אל המטרה המרכזית של הארגון או הצוות, כלומר, לעורר בהם מודעות למטרה המשותפת, ולהדגיש מהי המשימה האמיתית החשובה שיש לבצע. כאשר עובד טוען שפגעו בו, או שהאחר מתערב בעניינים לא שלו, הפתרון הוא לגרום לו להבין שבעצם המטרה הסופית שלו היא ... האישיים או מריבים פנימיים. זה נכון גם ברמה האישית וגם ברמה הכללית של הארגון. כיצד להגביר את המוטיבציה של העובדים בצורה אפקטיבית? על מנת להגביר את המוטיבציה של העובדים, עליך כמנהל להבין בדיוק מה משפיע על הרצון של כל עובד לבצע את העבודה. המוטיבציה תלויה בכמה העובד מאמין שהמאמץ שהוא משקיע בעבודה ישתלם לו, לעומת הנזק או ההפסד שהוא מרגיש שעלול להיגרם לו. לדוגמה, אם עובד מסוים משקיע בעבודה רק 80 אחוז, זה אומר שהוא חושב שב - 20 אחוז לא כדאי לו להתאמץ. האתגר ... את התפיסה הזאת כך שהוא יחשוב ב - 100 אחוז או לפחות במקסימום האפשרי שההשקעה שלו משתלמת. לדוגמה, אם עובד משקיע מאמץ מינימלי כי הוא מאמין שהתועלת עבורו נמוכה, ייתכן שעליך לשוחח איתו ולהסביר מדוע המאמץ שלו יועיל לו באופן אישי או מקצועי. השיחה הזאת צריכה להיעשות בצורה שמסבירה לעובד כיצד המאמץ יתרום לו, לצוות או לארגון. מתי משתלם להשקיע בעובד עם פוטנציאל נמוך יותר? שאלה שעולה לעיתים קרובות היא האם להשקיע בעובד שיש לו מוטיבציה נמוכה יותר, או עובד שלדעתך הפוטנציאל שלו מוגבל. התשובה טמונה בחישוב היחס בין כמות ההשקעה לתועלת הפוטנציאלית. למשל, אם עובד מסוים נמצא ברמת מוטיבציה של 30 אחוז, ואתה יכול להשקיע בו ולהעלות אותו ל - 80 אחוז, אך ההשקעה הדרושה לכך גבוהה מאוד, ייתכן שמשתלם לך יותר להשקיע בעובד שכבר נמצא ברמה גבוהה יותר, או באחד שדורש פחות משאבים להשיג את אותו השיפור. כיצד מקבלים החלטות נכונות במצבי ... צריך לבצע ניתוח מעמיק של המצב, לזהות את הסיבות ואת התוצאות האפשריות לכל החלטה. לדוגמה, כאשר יש ויכוח בין עובדים, אתה כמנהל צריך לבדוק לעומק למה הם רבים ומה בדיוק הסיבה לקונפליקט, ורק לאחר מכן להחליט איך לפתור את ... המוח שלך לומד לקבל החלטות טובות יותר ומהירות יותר בזמן אמת. איך לדעת כמה משאבים להשקיע בפתרון בעיות של עובדים? שאלה נוספת שעליך לשאול את עצמך כמנהל היא כמה משאבים וזמן להשקיע בפתרון בעיות אישיות של עובדים. התשובה לכך היא שיש לבחון בכל מקרה את כמות המשאבים הדרושה לעומת התועלת שתקבל מההשקעה. אם ההשקעה גבוהה והתועלת נמוכה, אולי לא כדאי להשקיע באותו עובד ספציפי. מצד שני, אם העלאת רמת המוטיבציה של עובד מסוים תשפיע משמעותית על הביצועים הכוללים של הצוות, בהחלט כדאי להשקיע בו. לסיכום, המפתח לקבלת החלטות נכונות הוא בהבנת התמונה הכללית, בהירות לגבי המטרות העיקריות של הארגון והבנת המוטיבציה האישית של כל עובד. ככל שהניתוח שלך יהיה יסודי וממוקד יותר, כך תוכל לקבל החלטות נכונות יותר במצבי לחץ, קונפליקטים ואי - וודאות. איך לפתור בעיות בעבודה? קבלת החלטות תחת לחץ הנעת עובדים בצורה יעילה ניהול קונפליקטים בצוות כיצד לנהל עובדים באופן אפקטיבי?
העלאת מקצוע הצלחה תמונה לגרום לבחורה פיתוח יכולת חשיבה לפתח את החשיבה לאמן את המוח
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב ... ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד ... מסתכן בכך שהדיווחים לא יהיו מדויקים או יסתירו בעיות ממשיות בשטח. מה המשמעות הפרקטית של ללכלך את הידיים בניהול עובדים? אליעד מסביר שעל מנהל לבצע בפועל, מעת לעת, את העבודה של העובדים הכי פשוטים בארגון. הוא נותן מספר דוגמאות מפורטות: אם אתה קבלן בניין בכיר שמנהל עובדים רבים, צא לשטח ועבוד בפועל עם פועלי הבניין. אל תסתפק בביקור קצר, לך ותערבב איתם את המלט, תטיח קירות ותעשה את הפעולות שהם עושים. אם אתה מנהל מחלקת רכב, שב עם עובדי המחלקה שעושים הזמנות טלפוניות מספקים, תתקשר בעצמך לספקים, וכך תבין את המציאות שהם מתמודדים איתה מדי יום. אם אתה מנהל ייצור, עמוד בקו הייצור ועבוד לצד העובדים כדי להבין את התהליך באופן מעמיק. המטרה של פעולות אלה היא לא רק לבדוק מה קורה בשטח, אלא לחוות בעצמך את האתגרים שהעובדים מתמודדים איתם. מדוע חשוב שמנהל לא יסמוך בעיניים עצומות על מנהלים שמתחתיו? אליעד מסביר את הסיכון שבהסתמכות יתר על מנהלים שתחתיך. בארגון גדול קיימת סכנה שתסמוך על מנהל, שסומך על מנהל אחר, שסומך על עובד, וכך עלול להיווצר מצב שבו דברים חשובים נופלים בין הכיסאות. הדגש של אליעד הוא על הצורך לוודא בעיניים ובידיים ... לקבל דיווחים מהמנהל תחתיך. מה קורה כשמנהל מגלה שהעבודה בשטח לא מבוצעת היטב? כאשר מנהל מבצע את העבודה של העובדים בשטח, הוא עשוי לגלות שהעבודה נעשית באופן לא יעיל. לדוגמה, כשהמנהל מערבב בעצמו את המלט, הוא יכול לגלות שהעובדים עושים זאת בצורה שגורמת לבזבוז משאבים וזמן. ברגע שהוא מזהה זאת, לא רק שהוא יכול ללמד את העובדים לבצע את העבודה באופן טוב יותר, אלא שהוא יכול לבדוק למה המנהלים שתחתיו לא הצליחו לזהות ולתקן את הליקוי בעצמם. העניין החשוב ביותר הוא להבין את מקור התקלה, החל מהעובד הפשוט ועד למנהל הגבוה יותר. המטרה היא לא רק לתקן נקודתית, אלא לשפר את כל השרשרת הניהולית, שתהיה אחראית באופן טוב יותר על התפקוד של העובדים. מה ההבדל בין העולם האידיאלי למציאות הניהולית? אליעד כהן מציין שבמצב אידיאלי, המנהל היה מסוגל לדעת בעצמו בדיוק מה כל עובד בארגון עושה, ולוודא שהכל מתבצע בצורה מושלמת. עם זאת, המציאות שונה. מנהל לא יכול לבצע לבד את העבודה של כל העובדים שמתחתיו. לכן יש צורך במנהלים נוספים שינהלו תחתיו, אך גם כאן, מנהל אחראי חייב לשמור על ערנות, לבקר בשטח בעצמו, ולבצע בפועל את משימות העובדים מפעם לפעם, כדי לשפר באופן מתמשך את ניהול השרשרת בארגון. לסיכום, מה המסר המרכזי של אליעד כהן בניהול עובדים ומנהלים בארגון? אליעד מסכם שהדרך הטובה ביותר לשפר ביצועים בארגון היא לא רק לשבת במשרד ולנהל מרחוק, אלא לצאת לשטח, ללכלך את הידיים, לבצע את העבודה של העובדים בעצמך, וכך להבין לעומק מה עובד נכון ומה לא. רק כך ניתן לשפר לא רק את העבודה בשטח, אלא גם את כל מערכת הניהול שנמצאת מעל העובדים, עד לרמות הניהול הגבוהות ביותר. איך לנהל מנהלי ביניים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח? שיפור ביצועים בארגון ניהול מקרוב ... מרחוק איך להימנע מהסתמכות יתר על מנהלים? ניהול היררכיה ארגונית דברים שרואים מכאן לא רואים משם, איך לנהל המון עובדים? איך לנהל היררכיה של עובדים תחתיך? איך לנהל שרשרת של מנהלים? איך לנהל מנהלים תחתיך? איך לנהל מנהלי פרויקטים? איך לנהל ראשי צוותים? איך ... מנהלים בכירים? דברים שרואים משם לא רואים מכאן, למה חשוב למנהל לרדת אל העם? למה חשוב למנהל לעבוד עם העובדים? למה חשוב למנהל להיות פועל פשוט? אסטרטגיות ניהוליות, טיפים למנהלים בכירים, שיטות לניהול עובדים, ניהול מקרוב, ניהול מרחוק, לסמוך על המנהלים, לסמוך על העובדים, גיוס מנהלים לארגון, גיוס סגן מנהל, תפקיד המנהל בארגון, לרדת לפשוטי העם, עבודה של פועלים, ניהול קרוב, ניהול רחוק, ...
ללכלך את הידיים ירידה איך לנהל את העובדים דברים חשובים להבין את התהליך לשפר מנהלים בכירים שיטות לניהול עובדים
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני
השקעה בעובדים, סביבת עבודה, להשקיע בסביבת העבודה של העובדים, רווחת העובדים, תגמול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לגרום לעובדים ליהנות בעבודה? איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? יעוץ ארגוני, ניהול ארגוני למה חשוב להשקיע בעובדים שלך ולא לחסוך עליהם כסף? הרבה עסקים רוצים להרוויח כמה שיותר כסף, ולכן מנסים באופן טבעי להוציא כמה שפחות כסף ולהגדיל את הרווחים. למרות שזה נשמע הגיוני, הדבר החשוב ביותר להבין הוא שדווקא השקעה בעובדים שלך - גם בצורה ישירה וגם בצורה עקיפה - היא זו שמביאה לעסק שלך את התוצאות הטובות ביותר בטווח הארוך. לכן, אסור בשום אופן לחסוך על העובדים, כי בסופו של דבר החיסכון הזה יחזור אליך בצורה שלילית. איך להשקיע בעובדים באופן ישיר? כאשר מדובר על השקעה ישירה בעובדים, הכוונה היא לתגמול כספי או חומרי ברור ומיידי שהעובד מקבל בתמורה לעבודתו: לתת לעובדים משכורת גבוהה יותר מהמקובל בשוק או מה שהם מצפים לה. לתת בונוסים משמעותיים על ביצועים טובים, מעבר למה שהובטח ... לבונוסים או לתנאים המינימליים שנדרשים בחוק או בהסכם העבודה שלהם. כל סוג של תגמול כספי או חומרי נוסף שייתן לעובד הרגשה של הערכה, יביא לשיפור ניכר בתפוקת העובד ובהשקעה שלו בעסק שלך. למה חשוב להשקיע בעובדים גם בצורה עקיפה? השקעה עקיפה בעובדים מתייחסת ליצירת סביבת עבודה מהנה, נוחה ונעימה - כזו שגורמת לעובדים להרגיש שכיף להם להגיע אליה ולעבוד בה. כאשר העובד נהנה בעבודה, הוא מרגיש שהוא לא סתם עוד עובד, אלא שהעסק מתייחס אליו כאל אדם שמגיע לו טוב. לעומת זאת, אם אתה לא משקיע בסביבת העבודה, העובד מרגיש שאתה מתייחס אליו רק בתור עובד, ובתגובה לכך הוא ינסה לעשות את המינימום הנדרש. הסיבה שההשקעה הזאת משתלמת לך כבעל עסק היא פשוטה - כל שקל שאתה משקיע ביצירת סביבת עבודה נעימה ומהנה, חוזר אליך פי כמה וכמה בתפוקה של העובדים. כשהעובדים מרגישים שאתה דואג להם ומתייחס אליהם כאל אנשים בעלי ערך ולא רק כאל עובדים, הם מגיבים בצורה דומה, ומשקיעים הרבה יותר מרצונם הטוב. העובדים מפסיקים להתייחס אליך כאל בוס, ומתחילים להתייחס אליך כאל מישהו שהם רוצים באמת לעזור לו להצליח. כיצד להשקיע בסביבת עבודה ולגרום לעובדים ליהנות? ההשקעה העקיפה מתבטאת באופנים הבאים: יצירת משרד או סביבת עבודה שמעוצבת בצורה נעימה, עם ריהוט נוח ומודרני. יצירת פינות מנוחה ומשחקים בעבודה שגורמות לעובדים להרגיש שהם בהפסקה או בחופש גם כשהם בעבודה. להכניס לעסק שלך הטבות מיוחדות כמו חדר כושר, מסאז, קפיטריה איכותית, משחקי וידאו, חדרי פנאי, ועוד פעילויות מהנות. לדאוג שכל מה שיש לעובד בחופשה, יהיה גם בתוך סביבת העבודה - כך העובד ירגיש שהוא נמצא בחופשה מתמשכת ויהיה לו פחות צורך לקחת ימי חופש. חברות גדולות ומצליחות בעולם כבר הבינו את החשיבות של סביבת עבודה מהנה. הן יוצרות עבור העובדים סביבה שבה העובד מקבל את כל מה שהוא יכול לדמיין, החל ממסעדות ועד חדרי משחקים, מכוני כושר, ומתחמי ספא. הרעיון הוא לגרום לעובד להרגיש שהוא נמצא בחופש, בזמן שהוא בפועל עובד ותורם לארגון. כך העובדים נשארים יותר זמן בעבודה, עובדים יותר טוב, ופרודוקטיביים יותר. האם השקעה בעובדים סותרת דרישות גבוהות מהם? חשוב מאוד להבין שאין סתירה בין תגמול גבוה, סביבה מהנה, ודרישות גבוהות מהעובדים. ההפך הוא הנכון. אתה יכול ואף חייב להיות ברור, מדויק, ואף קשוח כשצריך: לדרוש מעובדים להעלות את רמת הביצועים שלהם. לא להסס להוציא מהעסק עובדים שלא עומדים בציפיות או לא מתאימים. להיות ברור ולדרוש ...
לתגמל לרצות לעבוד גמול פרודוקטיבי כוונה ניהול ארגונים האם ההפך הוא הנכון לדמיין
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים למה עובד מתפטר למרות שקיבל את מה שרצה? כאשר עובד מודיע שהוא מתפטר, זה עשוי להפתיע במיוחד אם לכאורה הוא קיבל לאחרונה את כל מה שביקש. אליעד כהן מסביר כי כשעובד אומר קיבלתי את מה שאני רוצה, המנהל יכול לטעות כשהוא מניח שזה באמת כל מה שהעובד רצה. לפעמים העובד אומר שהוא רוצה העלאה בשכר או תפקיד חדש, וכאשר הוא מקבל זאת, הוא עדיין מתפטר. הסיבה לכך היא שהרצון הגלוי של העובד (אני רוצה יותר כסף) לא בהכרח מבטא את הרצון העמוק יותר שלו. אולי מה שהעובד באמת רוצה הוא תחושת משמעות, או הכרה, או אולי בכלל תנאים אחרים לחלוטין שהוא לא חשף בפני המנהל. לדוגמה, אם עובד מקבל העלאה בשכר וגם תפקיד בכיר יותר ועדיין מחליט לעזוב, יתכן שהוא מרגיש שהתפקיד החדש גדול עליו, או שהוא ... בדק את גבולות היכולת שלו להשיג תנאים טובים יותר לפני שהוא עוזב. איך מבררים את הסיבה האמיתית להתפטרות של עובד? כאשר עובד אומר שהוא עוזב בגלל סיבה כמו סיבות משפחתיות, חשוב לבדוק שתי שאלות עיקריות שאליעד מדגיש שוב ושוב: האם הסיבה שהוא מציין נכונה? האם הסיבה מחייבת את התוצאה? לדוגמה, אם עובד טוען שהסיבה להתפטרות היא סיבות משפחתיות, המנהל יכול לשאול: אם הייתי נותן לך עכשיו עוד כסף, או אפילו מענק מיוחד, האם היית נשאר? אם העובד משיב שכן, אז הסיבה המשפחתית כנראה לא הייתה מחויבת המציאות, אלא רק תירוץ לכסות על סיבה אחרת. אם העובד מתעקש שהסיבה היא משפחתית, אפשר לנסות לברר עוד יותר לעומק: מה בדיוק המצב המשפחתי? מה הבעיה הספציפית? אולי אנחנו יכולים לעזור לך לפתור אותה?. אם יתברר שאפשר לעזור לו בבעיה המשפחתית, והעובד עדיין בוחר לעזוב, אז ברור שיש משהו אחר מאחורי ההתפטרות. אליעד מדגיש שלעיתים העובד משתמש בטיעון ההתפטרות כתכסיס במשא ומתן, כדי לבדוק כמה הוא חשוב לחברה ועד כמה החברה מוכנה להשקיע בו. במקרים כאלו, מנהל שיגיב מהר ויראה התעניינות אמיתית יכול אולי למנוע את ההתפטרות, אבל גם עלול לתת לעובד כוח מוגזם. איך הזמן שבו מזמנים את העובד לשיחה משפיע על הרגשתו? לפי אליעד כהן, עצם התגובה המהירה להתפטרות עשויה לשדר לעובד שהוא חשוב מאוד לחברה. כך למשל, אם עובד מודיע שהוא עוזב, והמנהל מיד קובע איתו פגישה דחופה, העובד יכול לחשוב הנה, הם מעריכים אותי מאוד, אני חשוב להם. עם זאת, קיימת סכנה שדווקא תגובה מהירה מדי תגרום לעובד להבין את כוחו ולהעלות דרישות נוספות. מצד שני, אם המנהל ימתין זמן רב מדי לפני שישוחח עם העובד, העובד עלול להרגיש שלא באמת אכפת ממנו, ושכבר אין לו מה להפסיד. לכן, אליעד ממליץ למצוא איזון בין תגובה מהירה מדי לתגובה איטית מדי. מומלץ לתכנן את השיחה בצורה שתאפשר לעובד להרגיש בנוח לחשוף מידע, אבל גם לשדר לו שיש לו חשיבות ושהמנהל באמת מתעניין במצבו. איך יוצרים אווירה שתעודד עובדים לדבר על בעיותיהם האמיתיות? לפי אליעד, כדי שעובדים ירגישו בנוח לשתף בבעיות האמיתיות שלהם, יש לייצר אווירה במקום העבודה שתוכיח להם שכדאי להם לחשוף את המידע. עובדים יסתירו מידע אם הם חוששים שאם יגלו על הבעיות האישיות או הכוונות שלהם לעזוב, הם יפגעו בעצמם. לדוגמה, אם עובד יידע שבמקרה ויחליט לעזוב בעוד כמה חודשים, החברה לא תעניש אותו אלא אולי אפילו תסייע לו או תעריך את העובדה שהוא עדכן מראש, הוא יהיה הרבה יותר פתוח לגלות את האמת. אם לעומת זאת הוא יחשוב שהחברה תעניש אותו, הוא יעדיף להסתיר את הכוונות שלו עד לרגע האחרון. מהי הדרך הנכונה לשכנע עובד להישאר לאחר שהחליט להתפטר? כשעובד כבר הודיע על עזיבה, והמנהל רוצה להשאירו, אליעד ממליץ על גישה ישירה וברורה: להגיד לעובד אתה חשוב לנו, אנחנו מעריכים אותך מאוד, מה עוד אפשר לעשות כדי שתישאר?. לא מדובר רק בניסיון להשאיר את העובד, אלא גם בהזדמנות אמיתית להבין מה מפריע לו ואיך ניתן לשפר את התנאים. גישה כזו, לפי אליעד, גם מסייעת במקרה של תביעות עתידיות, משום שהעובד לא יכול לטעון שלא התייחסו אליו בכבוד או שלא ניסו לעזור לו, במידה ונעשה ניסיון כן לפתור את הבעיה. למה עובד בכל זאת מסתיר מידע מהמנהל? הסיבה המרכזית לכך שעובד לא חושף מידע, לפי אליעד, היא פחד מעונש או מפגיעה עתידית. למשל, עובד לא יגיד מראש שהוא מתכנן לעזוב אם הוא חושש שברגע שיגיד זאת הוא ייפגע מבחינת תנאים, יחס או אווירה במקום העבודה. לכן, כדי לקבל מידע מלא מעובדים, על המנהל ליצור אווירה כללית של אמון ופתיחות, שבה עובדים רואים שהמנהל מתייחס ברצינות לכל מידע שהם חולקים ולא ...
להרגיש בנוח תוצאה לשפר פתיחות ליצור אווירה תגובות ענישה תחושה
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס אליו? ועוד. אז לכאורה בפשוטם של דברים, הגיוני לומר שמנהל טוב אמור לגרום לעובדים שתחתיו לאהוב לעבוד איתו, להעריך אותו, לכבד אותו וכולי. כי אם העובדים לא אוהבים את המנהל שלהם, הרי שזה יכול להעיד על כך שהמנהל שלהם לא מנהל אותם בצורה נכונה. ובכל ארגון, אם נשאל את העובדים אם המנהל שלהם הוא מנהל טוב או רע, בעיניהם, הם ידרגו אותו בין השאר, גם לפי כמה שכיף וטוב להם לעבוד איתו ולעבוד מולו. ומאוד חשוב איך שהעובדים מתייחסים למנהל שלהם וכמה הם מעריכים אותו וכולי. אז זהו, שלא כך הם הדברים. ואני אסביר. כאשר אנחנו שואלים ... מוצלח או מנהל כושל. כי מי שיש שכל בקודקודו יבין, שכמעט תמיד עשוי להיות פער גדול ביותר בין איך העובדים בארגון תופשים את המנהל שלהם, לבין איך המנהל של המנהל, תופש את המנהל שתחתיו. ואני אסביר. כאשר אנחנו נשאל עובדים בארגון שעובדים מתחת למנהל מסוים, מה דעתם על המנהל שלהם וכולי? הם יענו מנקודת המבט שלהם, ביחס לציפיות שלהם מהמנהל שלהם. ומה בדרך כלל יהיו הציפיות של העובדים מהמנהל שלהם? בדרך כלל הצפייה המרכזית תהיה, שהוא ינהל אותם כמה שפחות כדי שהם יעבדו כמה שפחות. וברור שיש ... והשכר הרבה, ובעל הבית דוחק. כי בדרך כלל, הפועלים היו מעדיפים לעבוד כמה שפחות, בממוצע. ולכן הציפייה המרכזית של העובדים מהמנהל שלהם, היא שהוא יהיה כמה שיותר נחמד כלפיהם ושהוא יעמיס עליהם כמה שפחות עבודה כדי שהם יתאמצו כמה ... שפחות. אבל אם בעל עסק רוצה לבחון את איכות הניהול שלו עצמו או את איכות המנהל שתחתיו שאחראי על העובדים שתחתיו, עליו להבין שהמדד לאיכות הניהול של המנהל, היא אמורה להיות ביחס לביצועים של העסק וביחס לתוצאות העסקיות, ולא ביחס לשביעות רצון העובדים מהמנהל שלהם. דהיינו, שמנקודת המבט של בעל העסק, הדבר היחיד החשוב הוא, זה שהעסק יצליח כמה שיותר וזאת המטרה היחידה של העסק עצמו, להצליח כמה שיותר. וזה בהחלט נכון, שכדי שעסק יצליח, לשם כך כנראה צריך גם שהעובדים יהיו מרוצים מהמנהל שלהם. כי עובדים לא מרוצים, כנראה יעבדו פחות טוב מעובדים מרוצים. אבל זאת לא באמת כל האמת וזאת לא נקודת המבט הנכונה להסתכל על הדברים. כי מצד האמת, המנהל אמור לגרום לעסק להצליח כמה שיותר. וכדי שהעסק יצליח, צריכות להתבצע עבודות מסוימות. והעבודות האלו מתבצעות על ידי עובדים מסוימים. וכדי שהעבודה תתבצע על ידי העובדים, צריך שהעובדים ירצו לבצע את העבודה שלהם. ומכך לכאורה נובע ש: אם העובד לא יהיה מרוצה מהמנהל שלו, אז העובד לא ירצה לבצע את העבודה, ואז העבודה לא תבוצע ואז העסק לא יצליח. אבל זאת כמובן לא כל האמת. כי עובד מבצע את העבודה שלו כשהוא רוצה לבצע את העבודה שלו. והעובד רוצה לבצע את העבודה שלו, ממגוון רחב של סיבות, מקל וגזר שכר ועונש ועוד כל מיני שיקולים שונים כאלו ואחרים. וזה בהחלט נכון לומר, שמנהל טוב, יגרום לעבודה להתבצע. והעבודה כנראה תתבצע על ידי העובדים שירצו לבצע אותה. וזה גם נכון לומר, שאם העובדים יאהבו את המנהל, בסיכוי גבוה שהם יותר ירצו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אבל זה לא מדוייק במאה אחוז. כי השאלה הנשאלת היא, למה העובדים אוהבים את המנהל שלהם? מאיזו סיבה? האם זה בגלל שהוא מנהל רע עבור הארגון, דהיינו, שהוא לא מנהל אותם טוב ולכן הם אוהבים אותו? והמהות הנכונה להסתכל על הדברים היא, לא דרך האם וכמה העובדים אוהבים את המנהל שלהם וכמה הם מרוצים ממנו, כי זה לא באמת משנה. אלא כאשר אנחנו בודקים את הביצועים ... המנהל, ביחס לטובת הארגון ולטובת העסק, אז עלינו לשאול את עצמנו, האם לדעתנו יש דרך טובה יותר לנהל את העובדים, כדי שבסך הכל הם יעבדו יותר טוב. ועל בסיס זה, צריך למדוד את המנהל. כי בסוף יש סוג של ...
רוצה להיכנס ניהול רעיל עסק יחסי מנהל עובד מבצעים הרצון אנושיות שיטות
דייטים, איך לקרוא אנשים? איך להכיר את הדייט שלך? מה לשאול בדייט? איך לקרוא את הדייט שלך? איך לראיין עובד? איך לדעת אם הוא מתאים לך? איך לגייס עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ משאבי אנוש, איך לדעת אם הוא מתאים לתפקיד?
דייטים, איך לקרוא אנשים? איך להכיר את הדייט שלך? מה לשאול בדייט? איך לקרוא את הדייט שלך? איך לראיין עובד? איך לדעת אם הוא מתאים לך? איך לגייס עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ משאבי אנוש, איך לדעת אם הוא מתאים לתפקיד?
דייטים, איך לקרוא אנשים? איך להכיר את הדייט שלך? מה לשאול בדייט? איך לקרוא את הדייט שלך? איך לראיין עובד? איך לדעת אם הוא מתאים לך? איך לגייס עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ משאבי אנוש, איך לדעת אם הוא מתאים לתפקיד? איך לקרוא אנשים בצורה חכמה בדייטים ובפגישות עסקיות? ... מה קרה במקום העבודה שלו ולראות אם הוא מדייק בפרטים. כמו כן, יש לשים לב אם האדם מערבב בין עובדות לפירושים. לדוגמה, אם מישהו אומר הביאו לעבודה עוגה מגעילה, העובדה היא שהביאו עוגה, אך מגעילה הוא פירוש אישי. אדם שלא מודע לכך שהוא מציג פירושים כעובדות עלול להיות לא מדויק או אפילו שקרן באופן כללי. איך לדעת אם אדם יהיה נאמן בזוגיות? כדי להבין האם ... למשל, אם אדם אומר שמונוגמיה והדדיות חשובים לו מאוד, ניתן להעריך שהוא יהיה נאמן יותר בזוגיות. איך לדעת אם עובד פוטנציאלי מתאים לעבודה? אליעד כהן מדגיש ששאלות בראיון עבודה אינן מספיקות לבדן, מכיוון שהן עלולות להניב תשובות לא אמינות. הדרך הטובה ביותר היא לתת לעובד משימה אמיתית שמדמה את העבודה בפועל. חשוב גם לשים לב כיצד הוא מציג את עצמו: האם הוא מדבר רק ... זקוקים לשיטות אלו. ואם אין לכם את היכולת הזאת, השיטות הללו גם לא יעזרו, כי הן אינן מבוססות על עובדות מוכחות. לדוגמה, חבר שסבור שהוא יודע לנחש את המזלות של אנשים לפי האופי שלהם לא יהיה מדויק יותר מאשר ... שיטות כמו אסטרולוגיה, אלא באמצעות שאלות עקיפות וניתוח ההתנהגות והאמירות שלהם במהלך שיחה. הצלבה של מידע, ניתוח ההבדל בין עובדות לפירושים, ומתן משימות בפועל מאפשרים הערכה אמינה של תכונות אופי ושל ההתנהלות העתידית של האדם שמולכם. איך לדעת אם מישהו משקר? איך לזהות בגידות בזוגיות? איך לגייס עובדים בצורה נכונה? מה לשאול בדייט כדי להכיר את האופי? האם אסטרולוגיה באמת עובדת? איך לזהות אנשים עצלנים? איך לבדוק אם האדם שרלטן? איך לקרוא אנשים בדייטים ובפגישות עסקיות? כאשר אתה נמצא בדייט ... ולבחון אם הוא מדייק בפרטים. כמו כן, יש לשים לב לאופן שבו הוא מציג מידע: - אם הוא מערבב עובדות עם פרשנויות כאילו הן אמת אחת, ייתכן שהוא נוטה לשקר. - אם הוא נוטה להציג דברים בצורה חד - משמעית ולא משאיר מקום לאפשרויות אחרות, ייתכן שהוא לא מדייק בעובדות. איך לדעת אם אדם יהיה נאמן לך בזוגיות? במקום לשאול ישירות האם תבגדי בי?, שאלה שהתשובה עליה יכולה להיות ... אמון והדדיות? התשובות לשאלות אלו יעזרו לך להבין את תפיסתה לגבי נאמנות ולנבא את התנהגותה בעתיד. איך לזהות האם עובד פוטנציאלי מתאים לתפקיד? במקום להסתמך על ראיונות בלבד, הדרך הטובה ביותר לבדוק את יכולותיו של מועמד לעבודה היא לתת ... ולנתח את ההתנהגות הכללית שלהם לאורך השיחה. איך לדעת אם מישהו משקר? איך לזהות בגידות במערכת יחסים? איך לגייס עובדים בצורה חכמה? איך לנהל שיחה אפקטיבית בדייט? איך לקרוא אנשים לפי שפת הגוף? קריאת אנשים, יעוץ כוח אדם, קריאת מחשבות, אבחון מקצועי, אבחון אישי, ניתוח תכונות אופי, אבחון אסטרולוגי, אבחון נומרולוגי, מבחני מיון, מרכזי הערכה, אבחון עובדים, לראיין עובדים, האם לקבל מישהו לעבודה? האם הוא האחד שלי? האם היא האחת שלי? מה האופי שלה? מה האופי שלו? איזה ... הכל זה הרבה יותר מדויק מאשר כל תחזית אסטרולוגית שתעלה בדעתך בעולם. נגיד שאתה רוצה לדעת עכשיו אתה מגייס עובד ואתה רוצה לדעת מה הסיכוי שהוא יבצע את העבודה בצורה טובה מה הסיכוי ואתה רוצה לדעת נכון, אתה יודע ... נגיד קרה בעבודה איך היה לך בעבודה ואז הוא מספר איזה סיפור ובסיפור הוא פתאום לוקח פירושים ומציג אותם כעובדות ואת הפירוש הסובייקטיבי שלו הוא מציג את זה כחלק מהעובדות. והוא מציג ככה כאילו מבחינתו הוא באותו משפט באותה אינטונציה באותו דבר אומר לך עובדות ופירושים מערבב אותם אז אתה אומר וואלה בן אדם לפחות את עצמו הוא משקר. ש: אז איך אני יודע שהוא מערבב עובדות ופירושים? אליעד: כי יש דברים שהוא אומר שאתה יודע בוודאות שזה לא יכול להיות עובדה. ש: כאילו מה? אליעד: נגיד שהוא אומר וואלה מישהו היום בא לעבודה והביאו עוגה מאוד מגעילה זה שהביאו עוגה זאת עובדה זה שזה מגעיל זה פירוש כי הוא לא יגיד מגעיל אותי אם הוא יגיד מגעיל אותי הסיכוי שהוא ישקר ... לא הבנתי מה סיפרת מה היה הסיפור שסיפרת. ש: הוא מכיר אנשים. אליעד: אתה מכיר מישהו עד כאן זאת עובדה אתה מכיר אותו הנה כן יפה ו... ? ש: כשהמישהו הזה. אליעד: המישהו הזה. ש: הוא אומר לאנשים מה ... חיפשתי אופי אסטרולוגי בסדר אז כתוב ככה מזל אריה נמנע עם המזלות הקבועים ומשתייך ליסוד האש עד כאן זאת עובדה כי זאת באמת עובדה זה שאתה מזל אריה זה עניין של הגדרה זה שאתה משתייך ליסוד האש זאת גם הגדרה שליטת המזל הינה השמש זאת גם עובדה. עכשיו פה מתחילים כבר הפירושים צירוף זה מעניק לאריה המצוי שמחת חיים, מה זה אריה מצוי כבר אמרו המצוי ... מי שלא מבין את זה שיקרא תחזית אסטרולוגית. ש: אני אומר שיש פירושים שחוזרים על עצמם והם הופכים להיות עובדות. אליעד: זה עוד תסביך אחר מה עוד אתה יכול לרצות לדעת, בוא ניתן דוגמה נגיד אתה רוצה לדעת על ...
אליעד כהן האם להכיר מישהו טיפוס להעלות לראיין שאלות לשאול תפיסת הרזיה
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
... משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? כאשר אדם מנהל עסק, הוא עשוי להיתקל ... אותן על מנת להתקדם בעסק, אך הן לא מעוררות בו תשוקה. לדוגמה, ייתכן שהוא מבין שהוא צריך לנהל את העובדים טוב יותר, אך הוא נמנע מלעשות זאת משום שהוא לא בטוח אם הוא עושה זאת בצורה נכונה. למה אנשים ... את יכולתו, ולא היה מרגיש כך כלפי המשימה. כך גם בעסקים: אם אדם לא משקיע בלימוד ושיפור היכולת לנהל עובדים, למכור, לתמחר או לבצע כל משימה אחרת בעסק, הוא ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה לא טובה. ברגע שהוא לא ... ביצוע המשימות שאתה פחות אוהב, חשוב לעבור שלב של התנסות אקטיבית במיומנויות שקשורות למשימה. אם אתה לא אוהב לנהל עובדים, אתה יכול להתחיל לקרוא על תחום הניהול ולגלות כיצד אחרים מצליחים בניהול צוותים. בנוסף, ניתן לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות ... לכך היא שהוא אינו בטוח שהוא מבצע אותן נכון או שהן פשוט אינן מעניינות אותו. לדוגמה, אם עליו לנהל עובדים אך אינו מיומן בכך, הוא עלול להימנע מכך בטענה שהוא לא יודע כיצד לעשות זאת נכון. למה אנשים נמנעים ... יכולות הבישול שלו, ולכן התוצאה אינה מספקת. אותו הדבר קורה במשימות העסקיות - אם אדם לא מנסה להשתפר בניהול עובדים, שיווק או כל תחום אחר, הוא לא ייהנה מהמשימה, ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה גרועה וינסה להתחמק ממנה. איך ...
איך לנהל עסק איך לקרוא להתמיד לתמחר סיבות התנסות להשקיע בלימודים לקבוע מחיר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עובדים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עובדים, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אני מרגיש שקוראים אותי לשמור על ההארה בחירת מנהל שיווק מוח נקי רוצה להביא איך לטפל בבעיה? אמונות וחרדות לחיות בלי שום חרדה לימוד ביטחון עצמי איך לבנות ביטחון עצמי לילדים? אהבה נסתרת התאהבות באינטרנט סוד האושר האמיתי סבל בדרך אל האושר לשכנע אקס לאהוב אותך לעבור לזוגיות מידידות להטיל ספק בהחלטה למה הוא לא עומד בהחלטות? איך להתמודד עם בעיה בלי פתרון? התמודדות עם ספקים להצליח להשיג בחורות יפות מוטיבציה עסקית לשכנע לקוח עצוב חוויית הלקוח בתהליך המכירה איך לעזור לילד שלא רוצה עזרה? ילד מפחד לדעת לאיזה מורה רוחני להאמין סיום החיפוש הרוחני למה שעמום יוצר הפרעות אישיות? נוסחה לריפוי סכיזופרניה אני חושב על האקסית מה לעשות להחזיר אהבה? תנועה מורכבת אימון כנגד משקל גוף אין אלוהים אחד אלוהים עושה משהו הדרך להארה רוחנית הרגשת הארה להפוך להיות אלוהים האמיתי איך ללמוד את הספר להיות אלוהים? איך לעשות כסף בלי ללמוד? מתי בתהליך הגיוס לומר כמה כסף אתה רוצה? מה משמעות החיים? הסוד של תכלית החיים הסוד של ההנאה הנאה גופנית תחושת בחירה חופשית חסר בחירה חופשית אחרי בריאת העולם האם היקום מתרחב? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, ספרים על אימון אישי, הדרכה בנושא עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 10_09_2025 השעה 07:09:25 - wesi1