אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לגרום לעובד שלך לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה? איך לגרום לעובד להיות יותר חכם? איך לגרום לעובד לא לשכוח דברים? איך לנהל עובדים? איך להסביר משהו לעובדים? איך להדריך עובדים? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, טיפול בבעיות של עובדים, עובד לא זוכר, עובד לא עובד נכון, טעויות של עובדים, למה העובד לא מקשיב? למה העובד לא עושה את מה שאומרים לו?
... לגרום לעובד שלך לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה? איך לגרום לעובד להיות יותר חכם? איך לגרום לעובד לא לשכוח דברים? איך לנהל עובדים? איך להסביר משהו לעובדים? איך להדריך עובדים? הדרכת מנהלים, אימון למנהלים, טיפול בבעיות של עובדים, עובד לא זוכר, עובד לא עובד נכון, טעויות של עובדים, למה העובד לא מקשיב? למה העובד לא עושה את מה שאומרים לו? נניח לדוגמה שאתה רוצה שבכל פעם שהעובד שלך כותב הצעת מחיר, שלפני שהוא כותב את המחיר, שלפני כן הוא יכתוב בשורה מודגשת משפט כלשהו. עכשיו, לכאורה הדרך הקצרה ביותר לגרום לכך שזה יקרה, היא פשוט להגיד לעובד שלך, שמע, בכל פעם שאתה כותב הצעת מחיר, אז תעשה כך או אחרת. ואם הוא לא זוכר את זה, אז לעשות לו נוהל של כתיבת הצעות מחיר. ואם הוא לא שומע לך, אז לאיים עליו באיזה משהו ומצד שני גם לפתות אותו באיזה תגמול אם הוא כן יקשיב לך. אבל זו כמובן השיטה של העצלנים והלא חכמים, שהם פשוט באים לעובד ואומרים לו מה לעשות. והיתרונות של השיטה הזאת, הם שלכאורה הפתרון מאוד מהיר. באים לעובד ואומרים לו לעשות את מה שרוצים. אבל החסרונות הם עוד יותר גדולים. כי העובד צריך לזכור את מה שהוא צריך לעשות. ולא תמיד הוא יכול לזכור את כל הפרטים של כל מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ובנוסף, העובד צריך לזכור לעשות את זה, כדי לעשות את מה שאתה ביקשת ממנו לעשות. או במילים אחרות, העובד שלך יזכור לעשות את זה, רק בגלל שביקשת ממנו לעשות את זה. ולכן יש את השיטה היותר טובה שאומרת כך, שעליך לשאול את עצמך, למה אתה חושב שכדאי שהעובד ירשום את השורה הזאת. ולמה זה יותר טוב לדעתך שהעובד שלך יעשה דווקא כך או אחרת. ואז עליך לגרום לעובד שלך להבין את ההיגיון הזה. כדי שאז כשהעובד יבין ויסכים איתך על ההיגיון הזה, הוא יפעל מתוך היגיון, יבין אותך ולא יצטרך לזכור הרבה דברים, אלא הם יקפצו לו מההיגיון שלו, בדיוק כמו שאתה פועל מתוך ההיגיון שלך ולא מתוך הזיכרון שלך. וגם כאן, המנהל העצלן, יבוא לעובד שלו ויסביר לו, עליך לעשות כך משום כך. שזה כמובן יותר טוב מאשר פשוט להסביר לעובד מה לעשות. אבל גם לזה יש חסרונות, כי לא בטוח שהעובד שלך באמת יבין אותך ובאמת יסכים איתך. והאידיאל הוא, שעליך להציג לעובד שלך את הבעיה שגרמה לך להגיע לפתרון שאתה מציע אותו. ולגרום לעובד שלך להגיע מעצמו למסקנה שאתה הגעת אליה. וכך על הדרך, אתה גם מעודד את העובד שלך לחשוב. לדוגמה: שאל את
למה העובד לא מקשיב עובד לא זוכר לטפל איך לגרום לעובד להיות יותר חכם מאה אחוז מה היא רוצה טיפול בבעיה כיצד לנהל עובדים
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
... סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ... את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי בלנהל את עצמך. מדוע לימודי ניהול סטנדרטיים אינם מספיקים? ... מסוים מול עצמך, תוכל לפתור בקלות יחסית בעיה דומה או קלה יותר אצל אחרים. עם זאת, אם העובדים שלך יציגו בפניך קושי גדול יותר ממה שהצלחת לפתור בעצמך, תמצא את ... לחפש פתרונות חיצוניים או קיצורי דרך בניהול אנשים. במקום זאת, הוא מציע להתחיל מידית בעבודה פנימית על עצמך. לדעתו, עבודה זו היא המפתח האמיתי להצלחה בניהול, וכל התקדמות בתחום האישי תורגש מיד גם ביכולת הניהול שלך. איך לנהל אנשים? מה הקשר בין ניהול עצמי לניהול עובדים? איך להיות מנהל מוצלח? איך לנהל עובדים נכון? מהי מיומנות ניהולית? האם אני מתאים להיות מנהל? כיצד ... ניהוליות, גישות ניהוליות, חוזקות ניהוליות, לנהל פרויקט, טיפים למנהל טוב, ניהול צוות עובדים, ניהול עובדים נכון, ניהול מוצלח, ניהול עובד בעייתי, תכונות של מנהל מוצלח, איך להיות מנהל מוצלח? אופי של מנהל ... לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל ...
להתקדם בקריירה ניהול עובדים בעיה ישירות תכונות להתגבר ניהול ארגונים הסוד
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
... עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק מה לעשות כשעובד שכיר רוצה להיות שותף בעסק? כאשר עובד שכיר מחליט שהוא רוצה להיכנס כשותף עסקי, יש כמה נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון. עובד שכיר עשוי להרגיש שהוא משקיע ... לא הוגן שבעלי העסק מרוויחים את רוב הכסף הגדול, ואילו הוא לא נהנה מכך באותה מידה. עובד כזה בעצם אומר: למה אני צריך לעבוד קשה מבלי לקבל אחוזים? אני רוצה ... לגנן, השכיר רוצה להפוך לעצמאי. אך כאן טמונה נקודה מרכזית: לפני שמסכימים להכניס עובד כשותף עסקי, יש לוודא שהוא מבין לעומק מה המשמעות של שותפות אמיתית. כיצד אפשר לתגמל עובד שרוצה להיות שותף, ללא הכנסת שותף לעסק? אליעד כהן מציע כשלב ראשוני, להציע תגמול עובד בהתאם לביצועיו והישגיו. למשל: ... העסקית, בלי להפוך לשותף מלא בעסק. זוהי דרך מקובלת ונפוצה שמאפשרת להכיר בהישגים של העובד ולהעניק לו תחושת סיפוק ושייכות. מה הבעיה המרכזית בשותפות עסקית עם עובד שכיר? ברוב המקרים, עובדים שמבקשים להיכנס כשותפים לא מבינים ששותפות בעסק אינה כוללת רק זכויות והכנסות, אלא גם חובות, התחייבויות וסיכונים. עובד שכיר שרוצה להפוך לשותף לעתים קרובות מעוניין ברווחים, אך לא מוכן לקחת חלק באחריות המלאה לניהול העסק. לדוגמה, עובד עשוי לומר: אני רוצה לקבל אחוזים מהרווחים כי אני עובד קשה ומגיע לי. אבל השאלה היא, האם הוא גם מוכן לקחת על עצמו את החובות, ההפסדים והקשיים הקשורים בניהול העסק? האם העובד באמת מוכן לשותפות מלאה עם זכויות וחובות? חשוב להבהיר לעובד המעוניין בשותפות עסקית, את כל ... מוכן להתמודד עם מצבים בהם העסק נקלע לקשיים כלכליים, ולא רק ליהנות מהרווחים? רוב העובדים רוצים להיות שותפים בעיקר ... אינם מוכנים לקחת את הסיכון להפסיד או להתמודד עם בעיות פיננסיות וקשיים מנהליים. למה העובד לא תמיד רואה את כל התמונה כשמדובר בשותפות עסקית? אליעד מדגים את הנקודה הזו באופן ברור: לדוגמה, עובד מגיע אל בעל עסק מצליח שהשקיע ... מרוויח מיליון שקל לכל יחידה של המוצר שלך, למה שלא תתן לי חלק מהרווחים?. אבל אותו עובד לא לוקח בחשבון שהבעלים עבד קשה ... שנה עד שהגיע להצלחה הזו, השקיע כספים רבים, לקח הלוואות והסתכן בכישלון ובאובדן הכל. עובדים רבים מסתכלים רק על התוצאה ... מהקשיים, ההפסדים, ההשקעה והסיכון שקדמו להצלחה. דוגמה מוחשית להמחשת הבעיה בהבנת העובדים את השותפות נניח שאדם השקיע ... ייחודי ורשם עליו פטנט. כעת הוא מוכר כל יחידה במיליון שקלים ומרוויח סכום משמעותי. עובד חדש מגיע ואומר לו: אתה עושה מיליון שקל על כל יחידה, זה לא הוגן, מגיע לי גם!. כאן, בעל העסק צריך לשאול את העובד: האם אתה היית מוכן לסכן 20 שנה של ...
החלטה נותן שירות השקעות רוצה להיכנס הסרת אחריות עצמאות מאמץ ניהול עובדים בכירים
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
... עובדים , טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון למה טעות להתייחס לעובדים כאל עובדים ולא כאל ספקים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות היום - יומית, במקום להתרכז בתוצאות שהעובד מביא לארגון. אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה מוגדרת, במקום למדוד אותו לפי שעות העבודה או המאמץ שהושקע. מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים? כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה עם ספק חיצוני. נניח שלקחתם ספק שצריך לסיים עבודה מסוימת עד יום שלישי. ברגע שהספק מסיים את העבודה בזמן ובאיכות הרצויה, זה כלל לא משנה לכם ...
איך להתייחס לעובד להתמקד בעיות משמעותי להעיר איך לטפל בעובד שמאחר הדרך הנכונה איך לשכנע עובד
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
... לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית מחייב הבנה מעמיקה של תהליכי חשיבה, ניהול זמן, הגדרת משימות נכונה, ויכולת להבחין בין מטרות לדרכים להשגתן. אליעד כהן מסביר כי ניהול מוצלח של עובדים אינו רק חלוקת משימות או הכנת תוכנית עבודה, אלא תהליך שבו העובד מבין באופן ברור את המטרות הכלליות של הארגון ואת האופן שבו פעולותיו מקדמות אותן. למה תוכנית עבודה חייבת להיות גמישה? אליעד מבהיר שתוכנית עבודה אינה יכולה להיות מוגדרת ברזולוציה של כל דקה ודקה, שכן תמיד יהיו הפרעות לא צפויות ואינטראקציות שמפריעות לעובד לבצע בדיוק מה שתכנן. תוכנית עבודה צריכה להיות ממוקדת משימות ברמה השבועית או החודשית, עם הבנה ברורה של סדרי עדיפויות, אך ללא דרישה לשליטה בכל פרט קטן. הדוגמה ... כללית של הכיוון והיעדים. איך מתמודדים עם עובד שטוען שאי אפשר לבצע משימה? כאשר עובד טוען שבלתי אפשרי לבצע את המשימה שהוטלה עליו, אליעד מציע לשאול אותו מה בדיוק המשימה שהוא חושב שבלתי אפשרית ולמה הוא ... המשימה למשימות קטנות שאפשר לבצע. איך לגרום לעובד לתכנן נכון את הזמן שלו? אליעד מסביר שעובד חייב תחילה להשתכנע בעצמו שהוא יודע כיצד לבצע את המשימות שהוטלו עליו, ואם הוא אינו יודע, הוא כנראה לא יבצע אותן בפועל. יש לוודא שהעובד מבין את התהליך של ביצוע המשימה ושיוכל להגדיר מראש את השלבים שלה. צריך לגרום לעובד לדמיין תרחיש שבו אין הפרעות - האם הוא יודע כיצד לבצע את המשימה? אם התשובה חיובית, יש להבין אילו הפרעות צפויות עלולות להופיע ואיך ניתן להתמודד איתן. מה לעשות כשהעובד מוצף במשימות ומפסיק לעבוד? אחת הבעיות הנפוצות שאליעד מתאר היא שהעובד מפסיק לעבוד על משימה מסוימת כי הוא מרגיש שהוא חייב לעזור לאחרים או שהמשימות מרובות מדי. אליעד מדגיש שעל העובד להבין שתמיד יהיו עוד משימות ושעליו ללמוד לתעדף אותן נכון. עובד שמפסיק את המשימה המרכזית כדי לפתור בעיה צדדית, למעשה פוגע במטרה הכוללת. במקום זאת, יש ללמד את העובד להבין מהי המשימה המרכזית שלו ומה יביא לתועלת המקסימלית לארגון. עליו להבין שהמטרה שלו אינה רק לענות לשאלות של עובדים אחרים, אלא ליצור מצב שבו הארגון עובד באופן מיטבי. למה חשוב שהעובד יבין את מטרת התפקיד שלו? אליעד מדגיש שחשוב שהעובד יבין לא רק את המשימות היומיומיות שלו, אלא את התרומה הרחבה יותר שלו לארגון. כאשר
ללמד עובדים לבדוק עומס איך ללמד עובד להפסיק לעבוד לתכנן נכון צריך לקבל למנהלים
ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
ניהול עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים
... עובדים, איך לתת משימות לעובדים? איך לנהל עובדים? עובדים או רובוטים, ניהול עובד כמו רובוט, למה לנמק את המשימה לעובדים? למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים? מהי מטרת המשימה לעובדים? איך לנהל מנהלים? יעוץ ארגוני, אימון למנהלים למה כדאי להסביר לעובדים את מטרת המשימה? כאשר נותנים משימה לעובד , קיימות שתי אפשרויות עיקריות: הראשונה היא פשוט להגיד לעובד מה עליו לעשות, והשנייה היא להסביר לעובד לא רק מה הוא צריך לעשות, אלא גם למה הוא צריך לעשות זאת, כלומר, מהי מטרת המשימה. לדוגמה, אם יש צורך לנקות את המשרד, אפשר להגיד לעובד: תנקה את המשרד, ואפשר גם להגיד לו: תנקה את המשרד כי בעוד שעה יגיעו אורחים. האפשרות השנייה, שמכילה את ההסבר, עדיפה בדרך כלל מכיוון שהיא נותנת לעובד את ההבנה העמוקה יותר לגבי התכלית. מה יותר חשוב - המשימה או המטרה שלשמה היא מבוצעת? כאשר נותנים משימה, חשוב להבין שהמשימה עצמה אינה המטרה. כל משימה ... היה לשווא. באותה מידה, משימות בעבודה תמיד נועדו להשיג מטרות מוגדרות, ולכן חשוב יותר להתמקד במטרה הסופית מאשר רק בביצוע המשימה עצמה. מה קורה כאשר העובד לא מבין את מטרת המשימה? כאשר נותנים לעובד משימה בלי להסביר לו את המטרה שלה, נוצרות בעיות רבות: העובד עלול לא להבין את המשימה באופן ברור ומדויק. לעובד קשה לבחור את הדרך הטובה ביותר לבצע את המשימה, מאחר שהוא אינו יודע לאן בדיוק הוא אמור להגיע. במקרה שהנסיבות משתנות, העובד לא ידע כיצד לשנות את הביצוע בהתאם. אם נוצרת אי ודאות או דילמה, העובד לא ידע כיצד להחליט נכון, מכיוון שאין לו את ההקשר הרחב. לעומת זאת, כשמסבירים לעובד לא רק מה המשימה אלא גם למה צריך לבצע אותה, העובד יודע כיצד להתאים את הפעולות שלו למטרה הסופית, וכך נמנעות טעויות רבות. האם העובדים שלך הם רובוטים או אנשים חושבים? כאשר מתייחסים לעובדים כרובוטים, מסבירים להם בדיוק מה לעשות, איך לעשות ומתי לעשות, אבל לא מסבירים להם למה לעשות זאת. לרובוטים יש יתרון ברור - הם מבצעים במדויק את מה ... לפעולותיהם. כאשר מתייחסים לעובדים כמו לרובוטים, נוצרות בעיות רבות, כי לא תמיד ברור להם איך בדיוק לבצע את המשימה. לפעמים העובדים לא מבינים בדיוק מה רצית, לפעמים הם לא יבינו את ההסבר באופן מדויק, ולפעמים הנסיבות ישתנו והעובד לא ידע איך להתאים את עצמו. אם אתה בטוח לחלוטין שהעובד שלך יבין בדיוק את ההנחיות ושלא יהיו שינויים בנסיבות - אז אתה יכול להתייחס אליו כמו לרובוט, אבל במציאות זה כמעט אף פעם לא אפשרי. לכן, עדיף תמיד להסביר לעובד מהי מטרת המשימה, וכך לאפשר לו להשתמש בשיקול הדעת האנושי שלו כדי להשיג את התוצאות הרצויות. איך נכון לתת משימות ל
למה להסביר את מטרת המשימה לעובדים לתת משימות תוצאה סופית מבצע מה עדיף משימה פתרון מטרות
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים איך ניתן לשנות את תפישת יחסי עובד מעביד? כאשר אנו מתבוננים על יחסי עובד ומעביד, בדרך כלל התפיסה היא שהעובד נמצא תחת סמכותו של המעביד, והוא מספק את השירותים שדרושים לו בעבור שכר. אך יש דרך חדשה להסתכל על מערכת יחסים זו, דרך השוואה למודל ספק - לקוח. זו היא דרך מעניינת שתוכל לשנות את תפיסת הניהול והיחסים בתוך הארגון. מה הכוונה בעובד כספק שירותים? המושג עובד כספק שירותים מציע שכל עובד למעשה מספק שירותים למעביד, בדיוק כמו ספק חיצוני שמספק שירותים לעסק. בהנחה שהעובד נמצא תחת משטר העבודה של המעביד, הוא למעשה מספק לו את השירותים שנדרשים, ובתמורה לכך הוא מקבל משכורת. אם הוא היה ספק חיצוני, הוא היה שולח חשבונית למעביד, אך במקום זאת הוא מקבל את תשלום העבודה באמצעות תלוש משכורת. המשמעות כאן היא שמבחינה פונקציונלית, המעביד הוא הלקוח של העובד, והעובד מספק לו שירותים שנדרשים. מה זה אומר לגבי תפישת המעביד כלקוח? מנגד, אם אתה בתפקיד המעביד, אתה יכול להסתכל על עצמך כלקוח של העובדים שלך. במקום לחשוב עליהם ככפופים לך, תוכל לראות בהם כמי שמספקים לך שירותים. אותם עובדים מספקים לך את השירותים שנדרשים במקום העבודה, ואותם שירותים הם אלו שאתה משלם להם עבורם באמצעות המשכורת החודשית. זהו שינוי מחשבתי משמעותי, כי במבט כזה, מערכת יחסי עבודה אינה מוגדרת כעבודה למישהו אלא כמתן שירותים למישהו, מה שיכול להוביל להבנה יותר רציונלית על הצורך של כל אחד במערכת. איך זה משנה את התפיסה? כאשר אתה מבין שיחסי העבודה הם למעשה מערכת של ספק - לקוח, התפיסה משתנה באופן מוחלט. כללים שמחליטים כיצד לעבוד עם לקוחות נכנסים לתוקף גם ביחסי עובד ומעביד: שמירה על שביעות רצון הלקוח - כמו שספק שירותים שואף לספק שירות איכותי ללקוח, כך גם העובד צריך לשאוף לשביעות רצונו של המעביד. מתן שירות איכותי - ספקים תמיד שואפים לספק שירות טוב כדי לשמור על לקוחותיהם, כך גם העובדים צריכים לדאוג להעניק שירותים איכותיים למעביד שלהם כדי להבטיח את המשך העבודה. התנהלות חוזית - העובד והמעביד פועלים תחת חוזה
רציונאליות לקוחות מוחלטות עובד החלטיות התבוננות הדדי איך לעבוד
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
... עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך? הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת. למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות? אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: אל תקשיב לו, אל תקשיב לו. ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב. כאשר המנהל אומר לעובד דברים כמו: אם לא תעשה את מה שאני אומר, אני אפגע במשכורת שלך, הוא למעשה יוצר אצל העובד רצון להתנגד ולא להקשיב. המנהל, בלי לשים לב, הופך לאותו קול שלילי שמסית את העובד נגד ההנחיות שלו עצמו. כאשר העובדים מרגישים שמדברים אליהם מלמעלה, כאילו הם נחותים או קטנים, הם לא רק מאבדים מוטיבציה אלא אף מפתחים רגשות של שנאה וכעס כלפי המנהל. רגשות אלו פוגעים באיכות העבודה וביחסים בין העובד למנהל בטווח הארוך. איך לדבר עם עובדים בצורה נכונה? אליעד כהן מדגיש כי המפתח המרכזי ליצירת מוטיבציה ורצון אמיתי אצל העובדים להקשיב ולהצליח הוא פשוט - לדבר איתם בכבוד. כאשר המנהל מדבר עם העובד, עליו לדמיין שמדובר בחבר שלו, במישהו שהוא מעריך ומכבד. המנהל צריך לדבר באותה רמה שבה הוא היה רוצה שידברו אליו. דוגמה לכך היא לפנות אל העובד בצורה מנומסת וחברית, כמו: בוקר טוב, מה שלומך? האם תוכל בבקשה לעשות כך וכך? האם זה אפשרי מבחינתך?. אליעד מדגיש שהכוונה אינה ליצור מצב של אנרכיה ... מכבדת. הוא לא משפיל את העובד, אלא מבקש בצורה ברורה ונעימה לכבד את החלטתו. למה חשוב ש
מוטיבציה עובדים איך לא להתנשא תחושת השפלה רגשות איך לא להתנשא על העובדים משכורות לאהוב רק אותי
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים הם באמת רובוטים אנושיים? כן, לפי ההסבר של אליעד, עובדים הם סוג של רובוטים מדגם של בן אדם, שפועלים לפי מערכת מסוימת של מחשבות, רגשות ורצונות. בדיוק כמו שלרובוט או למחשב יש תוכנה שמנחה אותו כיצד לפעול, כך גם בני האדם פועלים לפי תוכנה פנימית - מערכת הפעלה של המוח האנושי. אם תבין את הכללים, את מערכת ההפעלה הזו, תוכל להבין מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד עובד המוח האנושי. ניסיון למצוא שיטות ספציפיות לתמרץ או לתגמל עובדים הוא חסר תועלת, כי השורש הוא הבנת ההתנהגות האנושית עצמה. במקום ללמוד איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, עדיף ללמוד איך אנשים חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים ... מאפשרת לך לנהל טוב יותר, כי אתה מגלה שגם אתה עצמך רובוט שמנוהל על ידי המציאות, הרצונות שלך, והמחשבות שלך. מה המשמעות שאתה עצמך עובד של המציאות? אליעד מציין שגם אתה כמנהל הוא סוג של עובד, שעובד בארגון גדול יותר הנקרא המציאות. בדיוק כמו שאתה מנסה לנהל את העובדים שלך, גם המציאות מנהלת אותך, מפעילה אותך, משפיעה על הרצונות וההחלטות שלך. ברגע שאתה מבין את ההקבלה הזו, אתה הופך למודע יותר כיצד לנהל אחרים, כי אתה יודע בדיוק ...
התנהגות אנושית החלטה לחפש eip עובדים פסיכולוג צריך ללמוד המוח
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
... טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני איך להתמודד נכון עם טעויות של עובדים ולמנוע את חזרתן? ניהול עובדים בצורה יעילה דורש לא רק זיהוי טעויות, אלא גם הבנת הסיבות ... למנוע אותה בהמשך. מדוע לא מספיק לומר לעובד שהוא טעה? כאשר עובד מבצע משימה בצורה שגויה, הצעד הראשון הוא לבחון באופן מדויק מה הוא עשה ומה לא עשה. יחד עם זאת, לומר לעובד עשית טעות אינו מספיק. אליעד מסביר שכדי שהטעות לא תחזור, המנהל חייב להבין עם העובד מדוע הטעות נעשתה מלכתחילה. לא מדובר בביקורת בלבד, אלא בחקירה ... צורך לטפל בה מחדש בכל פעם. לדוגמה, אם עובד שכח לבצע משימה מסוימת, לא מספיק רק לציין ששכח. יש לברר מדוע הוא ... תחזור. איך מונעים חזרה של טעויות בעבודה? השלב הבא אחרי הבנת הטעות הוא בניית נוהל או תהליך ברור למניעת ... בכל מקרה, הפתרון חייב להיות ישים וברור לעובד, כך שלא יהיה ספק לגבי מה שנדרש ממנו. לדוגמה, אם עובד טעה בגלל שלא עקב אחר סדר פעולות נכון, המנהל יכול לנסח נוהל מפורט עם שלבים מדויקים, שיוודא שהעובד לא יפספס אף פרט. נוהל כזה מפחית משמעותית את הסיכון לטעות נוספת. ... יעיל, ולכן יש צורך לשפר אותו ולהבהיר לעובד מחדש מה הוא צריך לעשות. האפשרות השנייה - שהנוהל היה תקין, אבל העובד לא פעל לפיו. במקרה כזה, צריך לבדוק מדוע העובד לא ביצע את הנוהל - האם הוא לא הבין אותו, האם לא הקפיד על פרטיו ... יהיה אפקטיבי. אם הנוהל נבנה נכון והעובד עדיין לא מצליח ליישם אותו, ייתכן שיידרשו הכשרה, הסבר נוסף, או אפילו שינוי בתפקיד העובד. חשיבות תהליך הלמידה מטעויות בארגון נקודה חשובה נוספת שאליעד ... כדי להתקדם, ולא רק כדי להעניש או להעיר לעובד. כך, תהליך נכון של הפקת לקחים לא רק מונע חזרת טעויות, אלא גם משפר את ... לסיכום, מה השלבים לניהול נכון של טעויות עובדים? זיהוי מדויק של הטעות - להבין מה קרה בדיוק. בירור הסיבות ... את הטעות. בקרה על היישום - לוודא שהנוהל עובד והעובד מבין ומיישם אותו. תיקון ושיפור מתמיד - אם הטעות חוזרת, לבדוק את ... לשיפור מתמיד בארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל
מספיק טובים תיקון לבצע משימות להתמודד עם טעויות תהליכים ארגון לחזור על טעות לקחים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עובדים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עובדים, איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן אישי להפרעות קשב, ספרים על אימון אישי בנושא עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2578 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 14:27:42 - wesi1