אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: מה עדיף ואיך נכון לשלם לעובדים בארגון, האם שכר בסיס גבוה ועמלות נמוכות על הביצועים, או שכר בסיס נמוך ועמלות גבוהות לפי הביצועים? תשובה: כל מקרה לגופו. אם אתה יודע בוודאות שיצא לך יותר זול לשלם לעובד שלך בצורה כלשהי, אין שאלה. אבל בדכ בממוצע, עדיף שהבסיס יהיה נמוך ושהעמלות יהיו גבוהות לפי התוצאה של העובד. כי ככה העובד הופך להיות סוג של שותף בעסק. ובאופן יחסי, אנשים עובדים יותר טוב עבור עצמם, מאשר עבור מישהו אחר. מצד אחד העובד שלך ירצה שכר בסיס גבוה, כדי שיהיה לו שקט נפשי. אבל מצד שני לך כבעל העסק, אין שקט נפשי, כאשר לעובדים שלך יש שקט נפשי. ובאידיאל שלך, שכמו שאתה כל הזמן רוצה שהעסק יצליח עבורך, כך גם אתה רוצה שהעובד שלך ירצה שהעסק שלך יצליח עבורו. ולכן יש היגיון לתלות את התגמול של העובד שלך, כמה שיותר בתוצאות של הביצועים שלו. בדיוק כמו כל ספק שירותים עצמאי, שמקבל תגמול, רק על תוצאה ולא רק על המאמץ שלו. ועליך לשאוף לכך שהעובד שלך יתייחס לעסק שלך, בדיוק כאילו זה היה העסק שלו. וזה אפשרי, בעיקר על ידי זה שהשכר שלו, תלוי באחוז גדול בביצועים שלו. ואיך לבנות תוכנית תגמול לעובדים? ואיך לתגמל את העובדים לפי ביצועים? וכולי, זה נושא בפני עצמו וכל מקרה לגופו. ...
רצון ספקות נותן שירות מנהל מכירות עצמאות להרגיע נפש להירגע
משימות לעובדים, הבנת המשימה, האם העובד הבין את המשימה? לוודא שהעובד הבין את המשימה, איך לתת משימות? איך לנהל משימות מול עובדים? ניהול משימות לעובדים, איך נותנים משימה לעובד? איך לנהל עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני
משימות לעובדים, הבנת המשימה, האם העובד הבין את המשימה? לוודא שהעובד הבין את המשימה, איך לתת משימות? איך לנהל משימות מול עובדים? ניהול משימות לעובדים, איך נותנים משימה לעובד? איך לנהל עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני
... לעובדים, הבנת המשימה, האם העובד הבין את המשימה? לוודא שהעובד הבין את המשימה, איך לתת משימות? איך לנהל משימות מול עובדים? ניהול משימות לעובדים, איך נותנים משימה לעובד? איך לנהל עובדים? יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני כיצד לוודא שעובד מבין את המשימה שקיבל? כאשר נותנים משימה לעובדים, אחד ההיבטים החשובים ביותר שאליעד כהן מדגיש הוא לוודא שהעובד אכן הבין את המשימה לפני שממשיכים לנושאים אחרים. קיימת טעות נפוצה אצל מנהלים שממהרים הלאה אחרי מתן משימה, מבלי לוודא באופן מסודר שהעובד מבין בדיוק מה נדרש ממנו. אליעד מסביר שמנהלים כאלה מכונים קוקויים, מאחר והם לא מבצעים את השלב הקריטי של ווידוא ההבנה מצד העובד, וכתוצאה מכך מסתכנים בביצוע לקוי של המשימה או באי - ביצועה בכלל. מדוע העובד חושש לומר שלא הבין את המשימה? אליעד מציין מספר סיבות אפשריות לחשש של עובד לומר שאינו מבין את המשימה: העובד עלול לחשוב שאם יודה שלא הבין, יחשבו עליו שהוא טיפש או חסר יכולת. הוא עלול לחשוש שיפטרו אותו או יפגעו במעמדו בעבודה. קיים חשש שההסבר של המנהל לא היה ברור, והעובד מתבייש להודות שלא הבין. לדברי אליעד, החששות הללו הם טבעיים ושכיחים, ולכן מנהל טוב חייב לקחת אותם בחשבון ולהתייחס אליהם באופן אקטיבי. מי אשם בכך שהעובד לא הבין את המשימה? כאשר מתרחשת אי הבנה במשימה, אליעד מציג כמה אפשרויות: המנהל לא הסביר נכון וברור את המשימה. העובד לא הבין נכון את ההסבר, גם אם ההסבר היה ברור. שילוב של שניהם - המנהל לא הסביר ברור, והעובד גם לא הבין נכון. המנהל הסביר בדיוק כפי שהתכוון, והעובד הבין בדיוק כפי שנאמר, אך המנהל עצמו טעה מראש בבחירת המשימה או באפיון שלה. ... שחשוב לא להניח מראש מי צודק או מי טועה, אלא לגשת לתהליך בדיקה אובייקטיבי של הבנת המשימה. איך לוודא שהעובד אכן הבין את המשימה שניתנה? השיטה הפרקטית שאליעד ממליץ עליה היא לקיים שיחה פשוטה וישירה עם העובד, ולבקש ממנו להסביר מה בדיוק הוא הבין מן ההוראה. המשפט הפשוט שניתן להשתמש ... תוכל להגיד לי בבקשה איך הבנת אותי? אליעד מדגיש שהגישה צריכה להיות כזו שבה המנהל לוקח אחריות על הבנת העובד, ולא מאשים או מציג את העובד כמי שאינו מבין או שאינו מסוגל להבין. לדוגמה, מנהל יכול לומר: אני לא בטוח שהסברתי נכון, אולי אני לא הסברתי ברור, ובכך להסיר מהעובד את תחושת האיום או חוסר הנוחות. מדוע זה קריטי לוודא שהעובד הבין את המשימה לפני שממשיכים הלאה? לדברי אליעד כהן, אין שום טעם להתקדם ... כמה זמן ייקח לך?, מתי המשימה תהיה מוכנה?, או מתי תוכל לעדכן אותי?, אם הבנת המשימה אינה ודאית לחלוטין. אם העובד לא מבין את המשימה באופן מדויק, שאלות ההמשך פשוט חסרות משמעות, והסיכוי ... לכן, אליעד מדגיש באופן מיוחד את הצורך לוודא הבנה ברורה של המשימה לפני כל דבר אחר. איך לתת משימות לעובדים? כיצד לנהל משימות בצורה יעילה? מה עושים אם עובד לא הבין את המשימה? איך מנהלים שיחה עם
להסביר בארגון התקדמות משימה לנהל עובדים ארגון טעות חוסר נוחות
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
... כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי ... בקבלני משנה? עסק שרוצה להצליח ולגדול חייב ללמוד כיצד לעבוד נכון עם קבלני משנה ולנצל שירותי אאוטסורסינג. הכוונה ... יכול לקבל כמות גדולה של הזמנות לבניית בתים, אבל חסרים לו עובדים שיבנו את הבתים בפועל. או לדוגמה, חשמלאי ... המוצר, היא להעלות מחירים. הגישה הזאת הגיונית, כי זה מאפשר לעבוד עם הלקוחות הרווחיים ביותר. לדוגמה, אם יש לבעל עסק ... אבל יש לו 100 לקוחות פוטנציאליים, הוא יעדיף לבחור את העבודות שהכי משתלמות לו מבחינה כלכלית. זה אמנם פתרון ... הלקוחות. הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה הזו, היא להשתמש בעובדים או בקבלני משנה. נניח שיש לך שעה פנויה ויש לך לקוח אחד - ברור שתעבוד איתו. אם יש שני לקוחות, אתה יכול לשרת לקוח אחד, ולמצוא מישהו אחר שיעשה עבורך את העבודה השנייה תמורת עמלה או רווח מסוים. עכשיו, נניח שיש ... לאף אחד מהם, אלא לנצל את הזמן כדי לנהל קבלני משנה או עובדים שיטפלו בכל 10 הלקוחות עבורך. בצורה כזאת תוכל ... השארת הניהול אצלך, אך העברת הביצוע בפועל לקבלן משנה. גיוס עובדים שיבצעו עבורך את העבודה. כיצד עסקים גדולים משתמשים בקבלני משנה להגדלת ... המפעל שייצר את המוצר. זאת אומרת, גם אם העסק שלך מוציא את העבודה החוצה לקבלני משנה, עדיין יש ערך מוסף שאתה מעניק ... לדעת לנצל ולהפוך לרווח באמצעות קבלנות משנה או ניהול חכם של עובדים. איך לבנות מערכות נכונות להגדלת העסק? אליעד ... הרווחים היא למקסם את יכולות הניהול שלך ולהוציא כמה שיותר עבודות לקבלני משנה באמצעות אאוטסורסינג. איך להגדיל את רווחיות העסק? מתי להשתמש בקבלני משנה? האם כדאי לגייס עובדים? איך לטפל בלידים של לקוחות? איך לעמוד ... עסק מצליח באמצעות קבלני משנה? עסק שרוצה להצליח חייב לדעת לעבוד עם קבלני משנה. מה זה אומר בפועל? זה אומר את הדבר ... המקובלת היא שכאשר יש הרבה ביקוש, מעלים את המחירים כדי לעבוד עם הלקוחות שמשלמים הכי הרבה. זו שיטה שעובדת, אך היא לא בהכרח האידיאלית. אם המטרה היא שהעסק יצמח, חשוב ללמוד לעבוד גם עם לקוחות פחות רווחיים. איך לבחור את העבודות הנכונות? כאשר יש לאדם רק מספר מוגבל של שעות עבודה ביום, ההיגיון אומר שהוא יבחר את העבודות שמכניסות לו הכי הרבה כסף. אך האידיאל הוא לעבוד עם כל הלקוחות כל עוד העסק מרוויח מהם, אפילו אם הרווח קטן. השאלה היא איך אפשר לעבוד עם כולם כאשר המשאבים מוגבלים? כאן נכנסים לתמונה עובדים וקבלני משנה. כשלא ניתן להעסיק עובדים ישירות, אפשר להוציא עבודות לקבלני משנה ולגזור רווח. איך מוציאים עבודות באאוטסורסינג? אם יש לך מספר לקוחות אך יכולת לספק שירות רק לחלקם, יש לבדוק כיצד להעביר את יתר העבודות הלאה. ניתן לעשות זאת בדרכים הבאות: להפנות את העבודה לגורם אחר ולקבל עמלה על הליד. להשאיר את הניהול ...
איך להיות מיליונר המחיר יקר מידי ווינרים איך לעמוד בעומס לקוחות מחיר לעבוד נכון אמת האם להשתמש בקבלן משנה
ניהול עובדים - האם לגרום לעובד לעבוד מתוך פחד או לעבוד מתוך אהבה? איך לנהל עובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים?
... עובדים - האם לגרום לעובד לעבוד מתוך פחד או לעבוד מתוך אהבה? איך לנהל עובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? כאשר מנהלים עובדים, צריך לשים לב לצורך באיזון במסר שמעבירים לעובד לגבי מידת האמון של הארגון כלפי העובד ומידת הנאמנות של הארגון כלפי העובד. כדי שהעובד יעבוד טוב, צריך מצד אחד לגרום לעובד להרגיש שהארגון אוהב את העובד עם תנאי, במובן שכדי שהעובד ימשיך להיות מתוגמל ומועסק על ידי הארגון, לשם כך הוא צריך להוכיח את עצמו, להביא תוצאות וכיוב. כי אם העובד ירגיש שאם הוא לא יעבוד מספיק טוב, אז יזרקו אותו מהארגון, אז העובד יפעל מתוך לחץ, מתוך חוסר אהבה ומתוך חוסר כבוד כלפי מקום העבודה. מה שיגרום לכך שהוא יעבוד פחות טוב. ומשום כך, כדי לגרום לעובד לעבוד יותר טוב, צריך לגרום לו להרגיש גם שהוא נאהב ללא תנאים, ושהארגון נאמן לעובד וכולי, לא משנה מה, גם אם הוא יטעה, יפשל, לא יספק את התפוקה הרצויה. ואז במצב כזה, העובד ירגיש נאהב ואז ממילא הוא יעבוד עוד יותר טוב. מצד שני, כמובן שצריך לגרום לעובד להרגיש גם את ההפך, שהוא נאהב רק עם תנאי. כי אם הוא ירגיש שהוא נאהב ללא תנאים, אז הוא עלול לנצל את זה לרעה ולא לעבוד בכלל ולגרום נזקים וכולי. ולכן, צריכים למצוא כאן איזון, בין הצורך לגרום לעובד לרצות לעבוד גם מתוך אהבה אבל גם מתוך פחד. דחילו ורחימו, פחד ואהבה. שהעובד גם ירגיש מצד אחד שהוא חייב לעבוד כדי לשמור על מקומו בארגון וכדי להתקדם וכולי, שאז זה יגרום לעובד לעבוד יותר מתוך פחד, אבל גם מתוך אהבה, שבה
לחץ עסק להרגיש לעבוד יותר להתקדם אגו פחד ואהבה פחדים
ביטחון עצמי בראיון עבודה - מתי זה רע? מתי ביטחון עצמי בראיון עבודה יהרוס לך את הריאיון עבודה? האם לשדר ביטחון עצמי בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? גיוס עובדים, איך להתראיין? עודף ביטחון עצמי, ביטחון עצמי שקרי, איך לשדר מקצועיות בראיון עבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? מי מראיין אותך? איך לראיין עובדים? יעוץ קריירה
... עצמי בראיון עבודה - מתי זה רע? מתי ביטחון עצמי בראיון עבודה יהרוס לך את הריאיון עבודה? האם לשדר ביטחון עצמי בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? גיוס עובדים, איך להתראיין? עודף ביטחון עצמי, ביטחון עצמי שקרי, איך לשדר מקצועיות בראיון עבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתקבל לעבודה? מי מראיין אותך? איך לראיין עובדים? יעוץ קריירה וכאן נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של עובדים בראיונות עבודה, והיא שהם משדרים יותר מידי ביטחון עצמי בראיון עבודה. ואני אסביר. כדי להצליח בעבודה, צריך לעבור את השלבים הבאים: 1 - להגיע לראיון עבודה 2 - לעבור את הריאיון עבודה ולהתקבל לתפקיד 3 - להצליח בתפקיד אחרי שכבר התקבלת לעבודה וכרגע אני רוצה לדבר רק על שלב 2, של איך לעבור את הריאיון עבודה. אז כעיקרון, כדי לעבור את הריאיון עבודה, עליך לשכנע את המראיין ואת המגייס, שאתה מתאים לתפקיד. ולכאורה, הדרך הטובה ביותר לשכנע את המראיין שאתה מתאים לתפקיד, היא, אם תשדר ביטחון עצמי במה שאתה אומר וביכולת המקצועית ... ישתכנע שאתה מתאים לתפקיד. אבל האם זאת האמת? אז התשובה היא כך: אם המראיין שלך טיפש, אז כן, ככל שתשדר יותר ביטחון עצמי בראיון עבודה שלך, כך יש סיכוי יותר גדול שיחשבו שאתה מתאים לתפקיד. אבל אם המראיין שלך חכם, אז כנראה שהמראיין שלך מחפש איש מקצוע והמראיין שלך רוצה לדעת שאתה מקצועי. ומקצועיות, לא מתבטאת ... מודע, יחפש את רמת הספקנות שלך. ואת הביטחון העצמי שלך לומר שאינך יודע. כי אחד האסונות הגדולים ביותר שיכולים לקרות בעסק, זה שעובד חסר ביטחון עצמי, ישדר עודף ביטחון עצמי וכאשר אינו יודע משהו, הוא יגיד שהוא יודע אותו. וכאשר אותו עובד חסר ביטחון עצמי יעשה טעות, הוא יכסתח את עצמו, וישקר את שאר הצוות כדי לצאת צודק, כי הוא חסר ביטחון עצמי. זה אחד הדברים הגרועים ביותר שיכולים לקרות לארגון. ולכן המנהל החכם, יחפש את העובד שיש לו מספיק ביטחון עצמי, כדי לא לנסות להרשים במה שהוא לא באמת יודע. וכאשר הוא אינו יודע, יאמר שאינו יודע. ושיגיד בדיוק את מה שהוא יודע, לא טיפה יותר ולא טיפה פחות. ושיהיה לעובד מספיק ביטחון עצמי, גם כדי לומר שיש דברים שהוא לא מספיק טוב בהם. ולגלות ספקנות, ולגלות מוכנות לשדר חולשה, ולשדר ביטחון עצמי, שאתה איש מקצוע ולא חרטטן מנופח בביטחון עצמי שקרי ומזוייף. בשורה התחתונה, אם אתה מלא בביטחון עצמי בראיונות עבודה ואתה מאמין בעצמך ועדיין לא הצלחת להתקבל לעבודה, אולי זה בגלל שיש לך מראיין חכם, שמחפש מישהו שיהיה לו ביטחון עצמי אמיתי ושישדר מקצועיות שמתבטאת גם בחוסר ידיעה ולא רק חירטוטים של עודף ביטחון עצמי. ...
החזרת הביטחון העצמי עובדים בראיונות עבודה להטיל ספק לראיין מקצוע פיתוח הביטחון העצמי יותר ביטחון עצמי ראיונות עבודה
לעודד עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול
... עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים , הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול שאלה: האם כדאי או לא כדאי, לעודד את העובד שלך לחשוב באופן עצמאי? תשובה: אין תשובה מוחלטת, אלא כל מקרה לגופו. יש מקרים שבהם עדיף שהעובד שלך לא יחשוב באופן עצמאי אלא שיתרגל לחשוב ולפעול כמו רובוט ושיעשה בדיוק את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. כגון כאשר אתה יודע בדיוק ומראש מה הדבר האידיאלי שהעובד שלך אמור לעשות בוודאות של מאה אחוז. שאז מבחינתך שהוא יהיה סוג של רובוט. אבל יש מקרים שבהם אתה רוצה שהעובד שלך יפעיל את המחשבה שלו ויש מקרים שבהם אתה רוצה לעודד אותו לחשוב באופן עצמאי. ולפעמים אתה רוצה שיש דברים ... עצמאי במינונים שונים. והחוכמה היא לדעת, את המינונים השונים איך להתנהל מול העובד, כי כל מקרה לגופו. ...
שיטות לפיתוח השכל פיתוח יכולות שכליות עסקים מחשבה מוחלט שיטות לפיתוח החשיבה לגרום לעובדים להגדיל ראש כל מקרה לגופו
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
11:31יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
... למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות איך לשאול שאלות בלי לגרום ללחץ ולשקרים? לפעמים אנו נמצאים במצב שבו אנו רוצים לקבל מידע מאדם אחר כמו עובד, בן זוג או ילד, אבל חוששים ששאלת השאלה תגרום לו להרגיש מותקף, מתוח או בלחץ. ... חיפוש אשמים. צריך לשדר לצד השני, גם במילים וגם בטון, את ההכרה בכך שכל תשובה תתקבל בלי ביקורת שלילית אוטומטית. לדוגמה, מנהל ששואל עובד למה הוא איחר לעבודה - אם הוא מראש החליט שהאיחור אינו מוצדק, השאלה תיאמר בטון שיפוטי והעובד כנראה ירגיש מותקף וישקר או ימצא תירוצים. לעומת זאת, אם המנהל חושב בתוכו שייתכן שיש סיבה מוצדקת, שהעובד אולי אפילו צודק, העובד ירגיש זאת בשאלה ויוכל להיות כנה יותר. מה לעשות כשהאדם השני כבר נלחץ מהשאלה ... האחרים? ככל שאדם רגיל יותר לשפוט ולבקר את עצמו בצורה שלילית וקשה, כך יהיה לו קשה לשאול שאלות בצורה לא שיפוטית לאחרים. לכן, עבודה על קבלה עצמית וחוסר שיפוטיות פנימית מובילה ליכולת טובה יותר לתקשר עם אנשים ... ביחסים דרכים לקבל את עצמך ואת האחר ללא תנאי איך נוצרת הסיטואציה שבה מפחדים לשאול שאלה? לפעמים רוצים לדעת מידע מסוים ממישהו - עובד, בן זוג, ילד, או כל אדם אחר. עולה חשש שאם נשאל אותו ישירות, הוא יילחץ, ... של האדם ששואל. אם באמת יש בו רצון לדעת את האמת בלי לייצר עימות, הצד השני עלול להרגיש בכך ולהיות מוכן יותר לשתף פעולה. דוגמה עם עובד שמאחר לעבודה: למה איחרת? מנהל עשוי לשאול את עובדיו למה איחרת לעבודה? כאשר בפועל, בלב שלו הוא כבר כועס ומניח שהאיחור לא מוצדק. אם השאלה נאמרת מתוך תחושה שאיחורים אינם נסלחים, העובד מרגיש אוטומטית מותקף. במצב כזה סביר שהעובד ימצא תירוצים, ישקר, או ינסה להגן על עצמו בכל דרך אפשרית כדי לא להיענש. לעומת זאת, אם המנהל אומר לעצמו: אולי קרה לעובד משהו מוצדק, אולי זה בכלל בסדר, אני באמת רוצה להבין, השיחה תתחיל אחרת לגמרי. השאלה תיאמר בטון פחות מאשים, העובד ירגיש בנוח להודות באמת (אולי הוא נתקע בפקק, אולי יש לו בעיה משפחתית), ... מה קרה, בלי לפסול אותו אוטומטית. לאחר מכן, אפשר לשקול מהם הצעדים הבאים - אך ברגע של שאילת השאלה, הקשב מופנה לבירור המציאות העובדתית באופן נקי משיפוטיות. מה קורה כשהצד השני כבר נכנס ללחץ מעצם העובדה שיש שאלה? יש מקרים שבהם האדם השני, מרוב שהוא מורגל לשיפוט או התקפות, יילחץ גם ... לאמת. קשר בין שיפוט עצמי לשיפוט אחרים אם אדם רגיל להאשים ולשפוט את עצמו ללא רחמים, הוא יתקשה לקבל אחרים בלי שיפוטיות. לכן, עבודה פנימית של חוסר שיפוט עצמי - כלומר, היכולת לסלוח לעצמך ולהבין את הטעויות שלך - ... מתכוון לשמוע כל תשובה אפשרית, השיח נהיה נקי יותר. דוגמאות לכך ראינו בכל המקרים המעשיים: ילד שלא רוצה להגיד שלא הכין שיעורים, עובד שמאחר לעבודה ומפחד שיאשימו אותו, בן זוג ששואל את זוגתו על בגידה אפשרית וכולי. בכל הסיטואציות ... אמת בלי ליצור ריחוק איך מייצרים תקשורת פתוחה ביחסים דרכים לקבל את עצמך ואת האחר ללא תנאי עכשיו מה עושים אם נגיד לדוגמה יש לך עובד ואתה רוצה לברר איתו מידע ואתה מפחד שתוך כדי שאתה תברר איתו את המידע הוא ... אני אסתיר ממך מידע אני אתחמק אני אתן לך תשובות שאתה רוצה לשמוע וכו. אני אתן סתם דוגמה בנאלית בסדר נגיד לדוגמה אתה מנהל עכשיו העובד שלך נגיד הוא מאחר לעבודה עכשיו אפשרות אחת זה למה אתה מאחר לעבודה עכשיו כשאתה שואל אותו למה אתה מאחר לעבודה אתה באמת רוצה לדעת את האמת או שאתה כבר מראש החלטת שזה לא בסדר אם אתה מראש כבר החלטת שזה לא בסדר שהוא איחר לעבוד אז בעצם כשאתה שואל את השאלה, כשאתה הלכת לשאול אותו למה הוא איחר ל
מילים הוא משקר עובד שמאחר להלקות את עצמך אכילה איך לשאול עובדה תחושה של אני
לפטר עובד, לפטר ספק, 3 שיקולים האם לפטר עובד, 3 שיקולים לפני שמפטרים ספק, האם לפטר את העובד? האם לפטר את הספק? האם להחליף את העובד? האם להחליף את הספק? החלפת עובד, החלפת ספק, האם להחליף עובד? האם להחליף ספק? האם לפטר עובד? האם לפטר ספק? פיטורי עובדים, ניהול ספקים, ניהול עובדים
לפטר עובד, לפטר ספק, 3 שיקולים האם לפטר עובד, 3 שיקולים לפני שמפטרים ספק, האם לפטר את העובד? האם לפטר את הספק? האם להחליף את העובד? האם להחליף את הספק? החלפת עובד, החלפת ספק, האם להחליף עובד? האם להחליף ספק? האם לפטר עובד? האם לפטר ספק? פיטורי עובדים, ניהול ספקים, ניהול עובדים והפעם אסביר 3 שיקולים, האם לפטר עובד? האם לפטר ספק? האם להחליף ספק? וכולי. אז כאשר מתלבטים לגבי האם כדאי לפטר את הספק עובד, אפשרי לשאול 3 שאלות: 1 - האם אתה מרוצה מהתוצאות שהוא מביא לך? האם הוא עומד בציפיות שלך, מבחינת התוצאות שלו. 2 - האם אתה מרוצה מהדרך שבה הוא עובד ומהדרך שבה הוא פועל? דהיינו, בלי קשר לתוצאות שהוא מביא או לא מביא, האם אתה מרוצה מהדרך שבה הוא הולך? האם לדעתך הוא פועל בדרך הנכונה, גם אם הוא לא ... שהוא איש מקצוע מומחה וחכם, גם בלי קשר לתוצאות שהוא מביא וגם בלי קשר לדרך שבה הוא הולך. אם הוא מביא לך תוצאות, יש היגיון להשאיר את העובד, גם אם הוא פועל בדרך שלא הגיונית לך וגם אם נראה לך שהוא לא חכם מידי. למה? כי הוא מביא לך תוצאות. אם הוא פועל בדרך שנראית לך נכונה, יש היגיון להשאיר את העובד, גם אם הוא לא מביא לך תוצאות ולא נראה לך גאון בתחומו. למה? כי הוא בדרך הנכונה לדעתך, אז בסוף נקווה שהוא יביא תוצאות. אם הוא איש מקצוע לדעתך, אז ... הוא פועל בדרך שלא נראית לך נכונה, עדיים יש היגיון להשאיר אותו. כי אולי הוא מבין משהו שאתה לא מבין, ואולי אין תוצאות למרות המאמץ של העובד ולא בגלל הדרך שבה הולך העובד. כי אתה מחזיק ממנו לחכם בתחומו. אבל אם הוא גם לא מביא לך תוצאות, וגם לא הולך בדרך שנראית לך נכונה וגם נראה לך שהוא לא חכם באופן כללי, אז יש יותר ...
לפטר עובדים החלפת ספק שיקולים האם לפטר עובד החלפת עובד חכם לפטר עובד מאמץ האם להחליף את הספק
ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן? עמידה ביעדים ובמשימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים
ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן? עמידה ביעדים ובמשימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים
ניהול עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי, איך להתמודד עם הבטחות ללא כיסוי? איך לנהל עובד בעייתי? איך לנהל עובד שלא עומד במשימות בזמן? עמידה ביעדים ובמשימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, עמידה ביעדים ובלוחות זמנים איך לנהל עובד שמבטיח הבטחות ללא כיסוי? כאשר יש עובד שמבטיח הבטחות ולא מקיים אותן, מנהלים רבים מוצאים את עצמם מתוסכלים מחוסר יכולתו של העובד לעמוד במשימות בזמן. אליעד כהן מציע שיטה יסודית ומפורטת כיצד להתמודד עם עובדים כאלה. מה הסיבות המרכזיות לכך שעובד לא עומד במשימה שהבטיח? אליעד כהן מסביר שיש שלוש סיבות עיקריות לאי - ביצוע משימות מצד עובדים: העובד לא רוצה לבצע את המשימה (חוסר רצון). העובד לא יכול לבצע את המשימה (חוסר יכולת או משאבים). העובד לא יודע כיצד לבצע את המשימה (חוסר ידע או מיומנות). לדוגמה, עובד שהבטיח להכין מסמך עד הערב, וכששאלו אותו מדוע לא ביצע את המשימה, ענה שהיה עסוק. לאחר מכן הבטיח שוב שיבצע עד למחרת, ... עשויות להשתנות, ועל המנהל לזהות מהי הסיבה המדויקת לכך שהעובד אינו עומד במשימה. כיצד לחקור עובד בצורה נכונה ולגרום לו לומר את האמת? כאשר מנהל שואל עובד מדוע לא ביצע משימה, חשוב ליצור סביבה שבה העובד לא יחשוש לומר את האמת. אם העובד ירגיש מאוים, הוא כנראה יעדיף לשקר מאשר להתמודד עם תגובה שלילית. כדי לגרום לעובד לומר את האמת, אליעד כהן מציע לשדר לעובד שהמטרה היא להבין את הסיבה האמיתית לחוסר ביצוע המשימה, ולא לחפש אשמים. המנהל יכול לשאול באופן לא מאיים: תגיד, למה בעצם לא ביצעת את המשימה אתמול? אם העובד עונה שכאב לו הראש, המנהל צריך לברר האם זו באמת הסיבה האמיתית, ולבדוק אם יש דרך להבטיח שזה לא יקרה שוב בעתיד. המטרה ... או בחוסר ידע. מהו הקשר בין הבטחות עצמיות להבטחות של עובדים? אליעד כהן מציין שהמנהל צריך לבדוק גם את עצמו ולראות כיצד הוא מתנהל מול הבטחות שהוא מבטיח לעצמו. לדוגמה, אדם ... לעצמו הבטחות שהוא לא עומד בהן, הוא לא יכול לצפות מהעובדים שלו להתנהל אחרת. ההבטחות העצמיות האלה, שאליהן האדם מתייחס באופטימיות יתר, משקפות את הגישה הכללית שלו להבטחות של אחרים. לדוגמה, עובד שאומר למנהל אני אסיים את זה עד מחר, והמנהל מאמין לו למרות שהעובד כבר הפר הבטחות קודמות, דומה לאדם שמאמין לעצמו שוב ושוב למרות שבעבר הפר את הבטחותיו. על המנהל להיות מודע לכך ולוודא שהוא לא מעודד את העובד להמשיך להבטיח הבטחות שווא. איך להתנהל עם אופטימיות יתר של העובד? אופטימיות יתר, לפי אליעד כהן, גורמת לעובדים להבטיח הבטחות מתוך אמונה כנה שיעמדו בהן, אך בפועל הם אינם מצליחים לעמוד בהבטחה. המנהל צריך להבין שמדובר בדפוס שחוזר על עצמו, ולחקור מה עומד מאחוריו. האם העובד מבטיח כי הוא באמת מאמין שיעמוד במשימה? האם הוא חושש להודות שאין לו את היכולת או את הזמן לבצע את המשימה? במקרה כזה, ...
למנהלים להיות מודע איך לא לרמות את עצמך לגלות את הסיבה לנהל שיחה ניהול עובדים לחפש כנות
הגדרת מטרות לעובדים, ניהול עובדים, עובד שלא רוצה שיגידו לו מה לעשות, איך לנהל עובד בעייתי? איך להגדיר מטרות לעובד? הגדרת המטרה ולא הדרך אל המטרה, הגדרת המטרה העסקית, הגדרת הדרך להשגת המטרה העסקית, אימון למנהלים
הגדרת מטרות לעובדים, ניהול עובדים, עובד שלא רוצה שיגידו לו מה לעשות, איך לנהל עובד בעייתי? איך להגדיר מטרות לעובד? הגדרת המטרה ולא הדרך אל המטרה, הגדרת המטרה העסקית, הגדרת הדרך להשגת המטרה העסקית, אימון למנהלים
... מטרות לעובדים, ניהול עובדים, עובד שלא רוצה שיגידו לו מה לעשות, איך לנהל עובד בעייתי? איך להגדיר מטרות לעובד? הגדרת המטרה ולא הדרך אל המטרה, הגדרת המטרה העסקית, הגדרת הדרך להשגת המטרה העסקית, אימון למנהלים איך להגדיר מטרות לעובדים בעייתיים? התמודדות עם עובד טוב שמסרב לקבל הנחיות על הדרך בה הוא מבצע משימות עשויה להיות אתגר ניהולי. מדובר במצב שבו העובד מבצע את המשימות בהצלחה אך מסרב לקבל הנחיות לגבי הדרך בה הוא מבצע אותן, ובכך עלול לפגוע בתרבות הארגונית או בערכים של העסק. כיצד מנהלים יכולים להתמודד עם מצבים כאלה ולוודא שהעובד מבצע את משימותיו בצורה מקצועית ועפי דרישות הארגון? הגדרת הדרך כחלק מהמטרה הפתרון לבעיה הזו טמון בהגדרת הדרך כחלק מהמטרה עצמה. במקום להנחות את העובד באופן ספציפי איך לבצע את המשימה, יש להגדיר את הדרך בה הוא מבצע את המשימה כחלק מהיעד עצמו. כלומר, לא רק לקבוע את המטרה או את התוצאה הסופית, אלא גם להוסיף למטרה דרישות לגבי הדרך בה יש להשיג אותה. כך, העובד לא יקבל הנחיות ישירות לגבי הדרך, אך יהיה מחויב לעמוד בדרישות שהוגדרו. דוגמה: הזמנת סחורה נניח שמטלה שניתנה לעובד היא להזמין סחורה מספק מסוים, לדוגמה מאה אבטיחים. העובד מבצע את המשימה, אך הוא לא תקשורתי או מנומס כלפי הספק, וכך נשארים עם הזמנת סחורה אך עם פגיעות ביחסים עם הספק. ... גם לוודא שהספק ירגיש טוב ויהיה מרוצה מהתקשורת איתנו. השלבים ליישום הפתרון 1. לזהות מה לא עובד בדרך הנוכחית - להבין את הבעיה בדרך בה העובד מבצע את המשימה. 2. להבין מדוע זה מפריע - האם זה פוגע במוניטין, ביחסי עבודה, או בשירות הלקוחות? 3. להגדיר את הדרך כחלק מהמטרה - בהגדרת המטרה יש להוסיף את הדרישות לגבי הדרך בה יש לבצע את המשימה. דוגמה: מנומסות בעבודה נניח שעובד לא אומר בבקשה או תודה כאשר הוא מתקשר עם ספקים, לקוחות או קולגות. אם מבקשים ממנו להשתמש במילים מנומסות, הוא עשוי ... אותו ישירות על מילים, יש להגדיר לו מטרה רחבה יותר, כמו למשל המטרה שלך היא לגרום לאנשים לעבוד איתך בצורה נוחה וידידותית, מה שמוביל אותו להנחות את עצמו להגיע לתוצאה הרצויה מבלי שהמנהלים יגידו לו ישירות איך לעשות זאת. יישום בעסקים ובניהול עובדים במקום להגדיר לעובד את הדרך בה עליו לפעול, מנהלים יכולים להגדיר את המטרה בצורה כזו שתכלול גם את הדרך בה יש לבצע אותה. כך, העובד יוכל לשמור על החופש לבצע את המשימות לפי דרכו, אך יהיה מחויב להישאר במסגרת הערכים וההנחות שהוגדרו מראש. זהו פתרון שיכול להתאים לעובדים שמסרבים לקבל הנחיות על הדרך בה הם פועלים, אך הוא גם שומר על האינטרסים של הארגון. ניהול עובדים איך להניע עובדים? איך להתמודד עם בעיות עם עובדים? ייעוץ למנהלים אימון למנהלים איך לגרום לעובד להקשיב לכם? התמודדות עם עובד שמבצע משימות היטב אך מסרב לקבל הנחיות לגבי הדרך יש עובדים שמבצעים את המשימות שלהם היטב אך אינם מוכנים לקבל הנחיות לגבי האופן שבו עליהם לבצע אותן. עובדים כאלה דורשים שיגדירו להם את המטרה בלבד, אך משאירים לעצמם חופש פעולה מוחלט לגבי הדרך שבה הם מגיעים אליה. הבעיה ...
למנהלים מוחלטות הגדרת הדרך בעיות עם עובדים משימה הנחות לקוחות לעמוד
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עובדים, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עובדים, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, מאמן לכלכלת המשפחה, אימון אישי לחיים בנושא עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5273 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 14:53:56 - wesi1