אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים
משכורות לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים
... לעובדים, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה משכורת להציע? איך לקבוע את גובה השכר? כמה שכר לתת לעובד? עובד שמרוויח יותר מהבוס, לפי מה לקבוע את השכר, לתגמל עובדים, לתמרץ עובדים, לפטר עובדים, לגייס עובדים, מוטיבציה לעובדים מהי הדרך הנכונה לקבוע שכר לעובדים? אליעד כהן פתח את הרצאתו בשאלה חשובה ומרכזית: האם כדאי לשלם לעובד כמה שפחות משכורת או כמה שיותר משכורת? על פי התפיסה הראשונית, רוב האנשים עשויים לחשוב שעדיף לשלם לעובד פחות, כי זה יקטין את ההוצאות של העסק ויגדיל את הרווח. אך אליעד מציין שזו אינה בהכרח האמת המוחלטת, ושיש גם היגיון לשלם לעובד שכר גבוה יותר. למה יש היגיון לשלם לעובד שכר נמוך? ההיגיון לשלם לעובד שכר נמוך טמון במטרה של העסק להרוויח יותר. המשכורת שמשלמים לעובד מהווה הוצאה, וההוצאות משפיעות ישירות על הרווח של העסק. ככל שהמעסיק משלם פחות לעובד, כך ההוצאות פוחתות, ולכן הרווחים עשויים לגדול. אליעד מסביר שלפעמים נראה הגיוני לצמצם את השכר של העובדים כדי להגדיל את הרווח של העסק. למה יש היגיון לשלם לעובד שכר גבוה? מצד שני, יש גם יתרונות לשלם לעובד שכר גבוה יותר. עובדים שמרוויחים יותר, בדרך כלל יהיו מרוצים יותר, ירגישו מוערכים יותר, ועשויים להשקיע יותר בעבודתם. במקרים כאלו, העובד עשוי להיות גם יותר מקצועי ונאמן, ולמעסיק יש סיכוי גבוה יותר לשמור אותו בעסק לאורך זמן. כשעובד מרוצה, הוא יכול להוות נכס חשוב לעסק ולהגדיל את ההכנסות של החברה. האם הגיוני שהעובד ירוויח יותר מהמעסיק? אליעד מציין שייתכנו מצבים בהם העובד מרוויח יותר מהמעסיק. לדוגמה, אם העובד מקבל בונוסים גבוהים עבור מכירות שהוא מבצע, ייתכן שהסך הכולל של תגמוליו יעלה על רווחי המעסיק עצמו. השאלה שהוא מציג היא אם זה אמור להפריע למעסיק. התשובה היא לא בהכרח. המעסיק לא אמור לדאוג כמה העובד מרוויח בהשוואה אליו, אלא האם הרווח הכללי של העסק הוא המקסימלי שניתן להשיג. כיצד קובעים את גובה השכר? ההחלטה לגבי גובה השכר לעובד צריכה להיעשות לפי תרחישים שונים שיבחנו את ההשפעה על הרווח. אם המעסיק משלם שכר מינימום, ההוצאות יהיו נמוכות, אך ייתכן שהעובד יהיה פחות מקצועי ופחות מחויב לעסק. אם המעסיק משלם שכר גבוה יותר, ייתכן שההוצאות יגדלו, אך ייתכן גם ש
יעוץ מחיר של מוצר כמה שכר לשכנע מחויבות איך לנהל משא ומתן על שכר הבדלה לגייס עובד
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה , שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון. איך לגרום לעובד להרגיש שהוא לא יכול לסרב להצעה? אליעד כהן ממליץ להתמקד במהות ולא בהיסטוריה - לא להגיד לעובד שהקודם עזב ולכן הוא חייב לבצע את תפקידו, כי אז העובד ירגיש מנוצל. במקום זאת, יש להדגיש את האחריות והחשיבות של המחלקה, ואת העובדה שהעבודה הנוספת היא חלק אינטגרלי מהתפקיד שלו. אליעד מדגיש שחשוב להציג את המהלך בצורה חיובית, כחלק משדרוג אישי ומקצועי של העובד. מה השלבים לשכנוע יעיל של עובד בעבודה? השכנוע מתבצע בכמה שלבים עיקריים: זיהוי רצונותיו של העובד (מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה). לברר מדוע הוא עלול להתנגד לתפקיד החדש או לתוספת האחריות. להסביר לו בבירור כיצד ביצוע התפקיד יאפשר לו להשיג את מה שהוא רוצה ולהימנע ממה שהוא חושש ממנו. לדוגמה, אם העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. מנגד, אם הוא חושש מפיטורים או מאווירה שלילית, יש להבהיר שאם יסרב, מעמדו או הביטחון שלו בעבודה עלולים להיפגע. כיצד לזהות מה העובד באמת רוצה? הדרך הטובה ביותר היא פשוט לדבר איתו, להתעניין בחיים האישיים שלו, ולהבין לעומק את הצרכים האמיתיים שלו כאדם. לא תמיד הרצונות שלו חומריים (כסף או תנאים), אלא ... ברצונות עמוקים יותר כמו כבוד, הערכה, משפחתיות, או תחושת שייכות. אליעד מדגיש את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, לשדר לו שאכפת לו ממנו כאדם ולא רק כעובד. כך העובד יעריך יותר את הבקשה, וירצה לשמר את התחושה הטובה שנוצרה. מה עושים אם העובד מתעקש על העלאת שכר משמעותית? במקרה שהעובד מבקש העלאת שכר גדולה בטענה שהוא צריך ל
הסוד של אליעד הדדי מה הוא חושב פיתוח הערכה עצמית סיבה משמעות מסגרות אגו
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
מצויינות בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים?
... בעבודה, עובדים מצטיינים, מצויינות עובדים, איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצויינים? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר טוב? מצויינות בעסקים, איך לגרום למישהו לפתח את השכל? הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, איך להשקיע בעובדים? איך לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצוינים? כדי לגרום לעובדים שלך להיות עובדים מצוינים ולעבוד בצורה מושלמת, יש נטייה להתמקד בכלים כמו מתן בונוסים, הכשרה מקצועית או הטבות שונות. אך הדבר המרכזי הוא לפתח אצלם יכולת חשיבה גבוהה. עובד עם יותר שכל ויכולת ניתוח לומד מהר יותר, יוזם, שואל שאלות ומשיג ידע נוסף באופן עצמאי, מבלי להזדקק להכוונה מתמדת. למה חשוב לפתח את החשיבה של העובדים? מצוינות בעבודה, עובדים מצטיינים ומצוינות עובדים תלויים בראש ובראשונה ברמת החשיבה שלהם. עובד עם חשיבה חדה יודע לפתור בעיות בכוחות עצמו, לאתגר את עצמו ולחפש דרכים להשתפר. לעומת זאת, עובד עם פחות יכולת ניתוח עלול לבצע טעויות חוזרות, גם אם יש לו מספיק ידע או ניסיון, פשוט משום שחסר לו הכלי להבין לעומק מה באמת נדרש ממנו. כיצד אפשר לעודד מצוינות דרך פיתוח החשיבה? במקום רק להעביר ידע תיאורטי או להעניק תגמול כספי, יש להשקיע בהכשרת עובדים באופן שכולל פיתוח מוחשי של החשיבה. בכל שיחה שוטפת איתם יש ללמד אותם כיצד לגשת לבעיות, כיצד לנתח סיטואציות מורכבות וכיצד לשאול את השאלות הנכונות. המטרה היא להעניק לעובד זריקה של שכל - כלומר, לבנות בו יכולת חשיבה שתשמש אותו בכל משימה ותהליך בעסק. איך מיישמים את הרעיון בפועל? כדי לגרום לעובד לפתח את השכל שלו, יש להתייחס לכל אינטראקציה איתו כהזדמנות ללמידה: לשאול אותו שאלות פתוחות שמאתגרות את דרך ... להסביר לו כיצד להשתמש בכלים לניתוח מצבים לפני שהוא ניגש לביצוע משימה. מדוע השיטה הזו אפקטיבית במיוחד בעסקים? מצוינות בעסקים תלויה בגישה של העובדים לתפקידם וביכולת שלהם לחדש ולשפר. ברגע שעובד מבין כיצד לחשוב בצורה עצמאית, הוא לא נשאר בגבולות ההוראות שניתנו לו אלא לוקח אחריות, לומד ומפתח פתרונות ... לא רק משפר את התפקוד היומיומי, אלא בונה מצוינות מתמשכת שמובילה להתייעלות ארגונית ולהגדלת התפוקה לאורך זמן. מה עוד אפשר ללמוד כדי לפתח את העובדים? אם רוצים להעמיק בנושא הכשרת עובדים, השקעה בעובדים, פיתוח חשיבה אצל עובדים והפיכתם למצטיינים, ניתן לחפש מידע נוסף באמצעות ביטויים כמו איך לגרום למישהו לפתח את השכל או איך לגרום לעובדים שלך ל
סיטואציות שיפור יכולת קוגניטיבית שיחה מצויינות עובדים איך לשכנע מישהו לגרום לבחור טעויות תפקיד
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים , יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך ... האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת. ... מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו ... אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, ... את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות? כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות יעילים יותר, חובה שהעובד ירגיש שהוא מקבל משהו בתמורה למאמץ שלו. אליעד מדגים זאת על ידי כך שהוא אומר שאם העובד מתבקש להוסיף עוד שעה ביום להתבוננות במטרה לשפר את יעילותו, הוא עלול לתפוס זאת כמעמסה נוספת. העובד יחשוב לעצמו: אני עובד קשה תשע שעות, ועכשיו אני צריך להוסיף עוד שעה? ... אליעד להתמודד עם ההתנגדות היא ליצור אצל העובד אינטרס ברור. למשל, אם תגיד לעובדים: אם תוסיפו שעה להתבוננות וחשיבה, תוכלו בתוך כמה שבועות לבצע את אותה כמות עבודה בפחות זמן, העובדים עשויים לראות בכך רווח אמיתי - ל
שאלות השכל של אליעד כהן ליצור להפיק הרגשת סיפוק eip תחושה של סיפוק איך לשכנע
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני למה כדאי להתייחס לעובדים שלך כמו אל לקוחות? הרעיון המרכזי שאליעד כהן מציג הוא שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות. רוב המנהלים חושבים שהעובדים שלהם הם אנשים שתפקידם פשוט למלא הוראות, אך הגישה הנכונה והיעילה יותר לניהול עובדים היא לראות בהם לקוחות שאתם כמנהלים אמורים למכור להם את המשימות, את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. בדיוק כפי שאתם צריכים לדעת למכור ללקוחות שלכם מוצר או שירות, כך בדיוק צריך לדעת איך למכור לעובדים שלכם את המשימות ואת סביבת העבודה עצמה. מהו תהליך המכירה לעובדים שלך? תהליך המכירה לעובדים דומה מאוד לתהליך מכירה ללקוחות. כאשר לקוח מגיע אליכם, אתם צריכים להראות לו למה משתלם לו לקנות מכם מוצר או שירות מסוים. באותה דרך, גם לעובדים צריך להסביר למה משתלם להם לבצע את המשימות המוטלות עליהם. עובד שלא מבין את הערך או את ... הוא עושה את המשימה, לא יבצע אותה כמו שצריך, או יבצע אותה ללא מוטיבציה או חשק, ולכן לא ישיג את התוצאות המצופות ממנו. איך למכור לעובדים שלך משימות ורעיונות? כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך המכירה: הצגת ערך לעובד - העובד רוצה להבין מה התועלת שתצא לו אישית מביצוע המשימה. בדיוק כמו שלקוח צריך לדעת למה כדאי לו לקנות את המוצר שלכם, כך העובד צריך להבין למה כדאי לו להשקיע ולהתאמץ במשימה שאתם נותנים לו. יצירת מוטיבציה - כמו שלקוחות קונים מוצרים מתוך צורך, עליכם להראות לעובד איך ביצוע המשימה עונה על הצרכים האישיים שלו. ככל שהעובד יראה את הקשר בין ההשקעה שלו לתועלת האישית שהוא יקבל, כך הוא יהיה מחויב יותר לביצוע המשימה. תקשורת טובה וברורה - עובדים, בדיוק כמו לקוחות, זקוקים לתקשורת בהירה וברורה. העובדים צריכים לדעת בדיוק מה מצפים מהם, באילו תנאים, ומה הם יכולים לעשות כדי להצליח. תקשורת טובה מונעת חוסר הבנות ומגבירה את האמון והמחויבות של העובדים. בניית מערכת יחסים חיובית ...
רצונות איך לנהל להשקיע בעבודה להצליח להיות מנהל תקשורת טובה אליעד כהן אמונה
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח ... עם מקרה כזה? דהיינו, איך לדעת מה האמת? איך לדעת מי אחראי לכך שאין תוצאות? ואיך לדעת איפה לשים את האחריות? כי השאלה היא לא איך להאשים את העובד, ואיך לגרום לעובד לקחת אחריות, אלא קודם כל איך לדעת מי אחראי. ורק אחר כך להבין איך לפעול מול העובד. והתשובה היא שצריכים לעשות הפרדה בין השאלה למה אין תוצאות, לבין השאלה האם העובד עושה את המקסימום שלו שהוא כן יכול לעשות. אלו שאלות נפרדות. ונכון שיכול להיות שגם אם העובד יעשה את המקסימום שלו, עדיין לא יהיו תוצאות מסיבות שאינן קשורות לעובד, הרי שהשאלה האם העובד עושה את המקסימום שהוא כן יכול לעשות, היא נפרדת מהשאלה האם זה שהעובד יעשה את המקסימום שלו, האם זה יביא את התוצאות הרצויות. ולכן כאשר אנו באים לבחון את התהליך בכללותו, עלינו לנסות להבין למה התהליך לא מצליח באופן כללי ויתכן שהעובד שמסיר אחריות, הוא באמת צודק, שהוא לא אחראי לכך שאין הצלחה בתהליך בכללותו. אבל כאשר אנחנו באים למדוד את העובד בפני עצמו, עלינו לא למדוד את העובד לפי הצלחת התהליך, אלא לפי האם אנחנו חושבים שהעובד עושה את המקסימום שלו, בתוך מסגרת ... תוצאות. אאכ אנחנו חושבים שאנחנו או מישהו אחר, כן היה יכול לעשות פעולות יותר טובות, כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו ... יותר טובות במסגרת התהליך ותחומי האחריות שלו, הרי שגם אם אין מכירות מסיבות שאינן קשורות בהכרח לאותו איש מכירות, הרי שעדיין כן צריך לגרום לעובד לקחת את האחריות, על מה שהוא כן אחראי עליו. ועלינו לשתול לעובד במוח את ההבנה, שהוא אחראי לעשות את המקסימום שלו, בלי קשר לכך שהוא חושב או טוען שהתהליך יצליח או לא יצליח בגלל גורמים אחרים בארגון. כי צריכים לדעת, שאם העובד מספר לעצמו בצדק או שלא בצדק, שלא משנה מה הוא יעשה, הרי שהתוצאות לא יגיעו, בגלל מישהו או משהו אחר, הרי שיהיה הרבה יותר קשה לגרום לעובד לעשות את המקסימום שלו. כי העובד מניח שבכל מקרה זה לא יביא את התוצאה ...
נפרדות רגשות אשם איש מכירות איך להתמודד מנהל המכירות אשם הצלחה לגרום לעובד לקחת אחריות אפשרות
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
... למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה איך לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה מתוך הרגל? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות מנהלים ומעסיקים רבים היא כיצד ניתן לשכנע עובדים לפעול בצורה מסוימת, ואף לגרום להם לבצע פעולות מסוימות באופן אוטומטי - כהרגל. אליעד כהן מסביר לעומק את המנגנון העומד מאחורי יצירת הרגלים, ואת הדרכים הפרקטיות ליישם זאת על עובדים במקום העבודה. הרגל הוא פעולה שחוזרת על עצמה פעמים רבות, עד שהיא הופכת לפעולה אוטומטית שאינה דורשת בחירה מודעת. לדוגמה, כאשר אדם מתעורר בבוקר והולך ... משום שהוא כבר רגיל לעשות זאת. מה צריך לעשות כדי שעובדים יתרגלו לפעולה מסוימת? כדי ליצור הרגל אצל עובדים, אליעד מציין שני תנאים מרכזיים: העובד צריך לבצע את הפעולה מספר רב של פעמים. העובד צריך להאמין שהפעולה מועילה לו, או לפחות שאי - עשיית הפעולה תגרום לו נזק או אי - נוחות. ברגע שהעובד מבצע את הפעולה מספיק פעמים מתוך ההבנה שהיא מועילה לו או מתוך החשש שאי - עשייתה תגרום נזק, בהנחה שהפעולה אינה כרוכה בנזק ממשי ... לפעולה והופך אותה להרגל קבוע. כיצד מתמודדים עם עובדים שלא עושים מה שמבקשים מהם? לדוגמה, מנהל שרוצה שהעובדים יבדקו תמיד מה הם מוסרים ומה הם מקבלים, עלול להיתקל בקושי כאשר העובדים אינם מבצעים זאת. כאן אליעד מציע להבין מדוע בכלל קיימת התנגדות מצד העובד. אליעד מסביר שההתנגדות קשורה לעובדה שהעובד התרגל לקבל שכר ללא קשר ישיר ומחייב לפעולות מסוימות. כלומר, המשכורת נתפסת אצל העובד כמובנת מאליה, והפעולות הנוספות שהמנהל דורש ממנו נתפסות כלא מחויבות. מכאן נובע שהעובד יעדיף שלא להתאמץ מעבר לנדרש, משום שהוא לא רואה קשר ישיר בין הפעולות הנוספות למשכורת שלו. אליעד מסביר כי בעולם אידיאלי שבו אין ... חיצוניים כמו חוקים סוציאליים, ניתן היה פשוט לפטר עובד שלא עושה מה שנדרש ממנו, וכך לייצר מוטיבציה טבעית אצל שאר העובדים לפעול בצורה רצויה מתוך פחד לאבד את עבודתם. אך מכיוון שזה לא תמיד אפשרי, צריך למצוא דרך אחרת. איך ליצור תחושת שייכות אצל העובד למקום העבודה? הדרך המרכזית שאליעד מציע להתמודד עם המצב שבו אי אפשר פשוט לפטר עובדים, היא ליצור תחושת שייכות או תחושת שותפות בקרב ה
לנסות לייצר מוטיבציה לאבד תיעדוף איך לשכנע מישהו לעשות הרגל המוח איך לגרום לעובד
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
... לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה איך מנהלים נכון עובדים ויוצרים מוטיבציה בארגון? ניהול עובדים אפקטיבי מתבסס על ההבנה העמוקה של הרצונות, האינטרסים והאמונות של כל עובד בנפרד. על פי אליעד כהן, הדרך להצליח בניהול ולהניע עובדים אינה מתמקדת בהכרח בפתרונות נקודתיים כמו העלאת שכר או תמריצים כספיים בלבד. במקום זאת, הדגש הוא על הבנת הפסיכולוגיה של העובד, להבין מה באמת מניע אותו לעבוד טוב יותר, בצורה יעילה ואפקטיבית לאורך זמן. האם כסף באמת יוצר מוטיבציה בקרב עובדים? אליעד כהן מסביר שאמנם שכר גבוה הוא כלי נפוץ ליצירת מוטיבציה, אך הוא לא תמיד יעיל לאורך זמן. למשל, עובד שמקבל שכר גבוה מדי עלול להגיע למצב שבו כבר לא ירגיש צורך לעבוד או שירצה לעזוב כי כבר השיג את מטרתו הכלכלית. בנוסף, עובד יכול להישאר לא מרוצה גם אם יקבל העלאת שכר, כי הבעיה האמיתית שלו לא תמיד קשורה לכסף, אלא לרצונות אחרים שלא מתמלאים, כמו תחושת ערך, ... או תחושת משמעות בחיים. איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים? אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק כמי שמבצע משימות מסוימות עבור הארגון. לכל אדם יש מערכת רצונות מגוונת, שלפעמים גם סותרים אחד את השני. למשל, עובד עשוי לרצות להיות מוערך בקרב עמיתיו לעבודה או במשפחתו. במצב כזה, אפשר ליצור סביבה שבה העובד ירגיש מוערך באמצעות פעולות חברתיות, הענקת מתנות למשפחה עם לוגו החברה, או יצירת אירועים שיגרמו לעובדים להרגיש משמעותיים ומוערכים יותר, גם ללא קשר ישיר לכסף. האם רצון העובד תמיד ברור? לא תמיד העובדים יביעו את רצונם בצורה ברורה. לפעמים העובדים יאמרו משפטים כלליים או אפילו יתלוננו בצורה לא ישירה. לדוגמה, עובד שאומר שהוא לא שפוי או לא מבין מה קורה לו, לא בהכרח באמת לא שפוי. לפעמים האמירה הזו משקפת תחושות של תסכול, חוסר ערך או פשוט חוסר הבנה ... האלו, להבין את ההקשר, ולבחון מה עומד מאחורי ההתנהגות של העובד. איך נכון להגיב לעובד שטוען שאין לו מוטיבציה? כשעובד טוען שאין לו מוטיבציה או שאינו מצליח לבצע משימה, יש לנתח את הסיבות השורשיות לדבריו. אליעד ממליץ לבדוק האם מדובר בחוסר הבנה של המשימה, חוסר רצון אמיתי או אפילו עייפות זמנית. במקום להניח שהעובד פשוט לא מסוגל, המנהל צריך לנסות להבין מה העובד באמת אומר, ולהימנע מהכללה של מקרה פרטי למסקנות רחבות. לדוגמה,
לבדוק מנהלים הבנה עמוקה יצירתיות צריך לנסות תכלית ללמוד איך לשכנע עייף
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
... כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ... שלהיות מנהל פירושו רק להנחות צוות עובדים, לקבוע יעדים ולהשיג מטרות עסקיות. בפועל, אליעד כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל טוב הוא בהכרח איש מכירות טוב - אפילו אם הוא עצמו ... ישירה ללקוחות. מה זה אומר למכור לעובדים את התפקיד שלהם? כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה פנימי, שבו: המוצר שאותו יש למכור הוא התפקיד או המשימה שהעובד צריך לבצע. הלקוח הוא העובד עצמו. איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל. התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ומתוך תחושה שזה הדבר הנכון עבורם, ושהם עושים זאת למען עצמם ... דרש זאת. איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים? כמו בכל מכירה, גם לעובדים יש התנגדויות לקנות את התפקיד שלהם. התנגדויות אלו יכולות להתבטא בכך שהעובד אינו מעוניין לבצע משימה, לא נהנה מתפקיד מסוים, או לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע ... אלה. התוצאה תהיה שהוא לא יצליח לגרום לעובדים לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד שלהם בצורה טובה, מבין את הפסיכולוגיה של העובדים , מזהה את ההתנגדויות ומצליח לענות עליהן בצורה מדויקת ומשכנעת, יצליח להניע את העובדים לפעולה מתוך מוטיבציה אמיתית. מהן התוצאות של ניהול ללא מיומנויות מכירה? מנהל שאינו ... מה זאת אומרת עקום? המשמעות היא שהעובדים יבצעו את משימותיהם בחוסר חשק, ללא מוטיבציה, או באופן חלקי. הדבר יוביל לתוצאות ... לדבר איתם בשפה שלהם, ויכול לגרום לעובדים להאמין שהמשימה שלהם חשובה, נחוצה ורצויה עבורם. כך הוא יוביל את הצוות שלו להצלחה ... ברגע שהמנהל יודע למכור את התפקידים לעובדים שלו, העובדים יבצעו את המשימות שלהם בצורה טובה, מתוך שמחה ומוטיבציה אמיתית. התוצאה הישירה תהיה ... יש צוות מכירות ייעודי, עדיין ניהול עובדים הוא תמיד מכירה פנימית של משימות ותפקידים. מנהל שלא מבין זאת לא יצליח לייצר שיתוף פעולה אמיתי מצד העובדים ולא יוכל להביא להישגים משמעותיים בטווח הארוך. אילו תכונות אופי דרושות למנהל שרוצה ... מכירה ושכנוע - לדעת למכור את התפקיד לעובדים. יכולת תקשורת טובה - לדבר בשפתם של העובדים ולהבין מה מניע אותם. הבנת התנגדויות - לזהות מדוע עובד מסוים לא רוצה לבצע משימה ולפתור את ההתנגדות שלו. יכולת ליצור מוטיבציה פנימית - לגרום לעובדים להרגיש שהתפקיד שלהם משרת את המטרות האישיות שלהם, לא רק את מטרות הארגון. לסיכום, ... איש מכירות טוב. עליו לדעת כיצד למכור לעובדים את תפקידם ולהוביל אותם מתוך רצון ומוטיבציה אמיתית לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר. איך להיות מנהל ולהצליח? התנגדויות מכירה מול ה
יכולת להיות מנהל לגרום לעובדים תכונות של ניהול התנגדויות מכירות להצליח במכירות יכולות תכונות חשובות
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה
... עובדים, איך לנהל עובדים לתוצאות טובות? עבודה או תוצאה, מוטיבציה לעובדים, הישגיות עובדים, עובד כספק שירותים, איך לגרום לעובד לספק תוצאות? שיפור ביצועי עובדים, העלאת תפוקת העובדים, תפוקת עבודה, דרך או תוצאה, מאמץ או תוצאה מה ההבדל בין עבודה לתוצאות בניהול עובדים? כאשר מנהלים עובדים חשוב להבין את ההבדל בין עבודה לבין תוצאות. כאשר אליעד מדבר על ניהול עובדים, הוא מדגיש שמטרת המנהל אינה שהעובד יעבוד או יתאמץ, אלא שישיג את התוצאות הרצויות. מה שמעניין אותנו כמנהלים זה לא הפעולות שהעובד עושה, אלא האם הוא מביא את התוצאה הסופית שהגדרנו לו. זהו ההבדל המרכזי שצריך להבין וליישם בניהול צוותים או עובדים . לדוגמה, אם אתה מנהל עובד בתחום המכירות, השאלה החשובה היא לא כמה שעות הוא עבד, אלא האם הוא הצליח להגיע ליעד המכירות שהוגדר לו. אם העובד יכול להגיע ליעד המכירות שלו בלי להשקיע הרבה שעות או מאמץ, זה מצוין. לעומת זאת, אם העובד עובד קשה מאוד, מתאמץ ומשקיע הרבה זמן אבל לא מצליח להגיע ליעד, אז אין שום ערך לכל העבודה הזאת. האם חשוב שעובדים יעבדו הרבה שעות? אליעד מסביר שחשיבה של מנהלים רבים מתמקדת בטעות בכמות שעות העבודה או במאמץ שהעובד משקיע. מנהלים כאלה שואלים שאלות כמו: כמה זמן עבדת?, למה הגעת באיחור לעבודה?, כמה מאמץ השקעת?. כאשר אתה כמנהל מתמקד בדברים האלה, אתה גורם לעובד שלך לשים את תשומת הלב שלו על עצם העבודה במקום על התוצאה. כאשר אתה שם את הפוקוס על הזמן והמאמץ ש
לשפר את ביצועי העובדים להגדיר אמת מטרה להבין כללית הוכחות אפקטיבי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עובדים, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עובדים, איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג אישי, מאמן אישי לימודים, אימון אישי לתזונה נכונה בתחום עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2734 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 14:21:40 - wesi1