... איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? איך לגרום לעובדים לרצות לעבוד? איך לתת מוטיבציה לעובדים? איך לתת מוטיבציה לספקים? לומר תודה, אמירת תודה, לומר
בבקשה , לא לקחת מישהו כברור מאליו, לומר תודה לעובדים, לכבד אנשים איך לגרום לאנשים לרצות לעזור לך? כדי לגרום לאנשים לרצות לעזור לך ולתת מעצמם יותר עבורך, אליעד כהן מציג טיפ פשוט אך משמעותי ביותר - להגיד
בבקשה ותודה. מילים אלו אולי נראות בסיסיות וטריוויאליות, אך הן בעלות השפעה עמוקה על מערכת היחסים הבין - אישית ועל האופן שבו אנשים תופסים אותך. למה חשוב להגיד
בבקשה ותודה לעובדים ולספקים? הרעיון המרכזי הוא שאנשים לא אוהבים להרגיש שמישהו לוקח אותם כמובן מאליו או מתייחס אליהם כאל חפץ או כלי להשגת ... גם בעובדים שלך או בספקים שאתה משלם להם כסף. דווקא במקרים שבהם נדמה שהאדם מולך חייב לעשות את העבודה, חשוב עוד יותר להשתמש בנימוס בסיסי ובמילים
בבקשה ותודה. כאשר אתה אומר לעובד שלך או לספק שירות ששילמת לו:
בבקשה, תודה, אתה מעביר לו מסר ברור וחשוב. המסר הוא שאתה לא תופס אותו כברור מאליו, שאתה מכבד אותו ומעריך את עבודתו ואת העובדה שהוא עושה את ... משפיע ישירות על הרצון שלו לעזור, להשקיע יותר, ולעבוד בצורה נעימה ואיכותית יותר עבורך. מה קורה כשמתייחסים לאדם כברור מאליו? אם לא משתמשים במילים
בבקשה ותודה, העובד או הספק מתחיל להרגיש שמצפים ממנו לעשות דברים בלי הערכה. כאשר אדם מרגיש שחושבים שהוא חייב לעשות משהו, אוטומטית נוצרת ... הארוך. התייחסות כזאת פוגעת במוטיבציה ובתפוקה של העובדים. איך מייצרים איזון נכון בתקשורת בין אישית עם העובדים? מצד שני, אליעד כהן מסביר שגם להגיד
בבקשה ותודה בתדירות גבוהה מדי או בצורה מוגזמת יכול לגרום לתופעה הפוכה. העובד עלול להרגיש שהעבודה שלו היא בגדר טובה או התנדבות, וכתוצאה מכך ... במילים אלו, כדי לא ליצור מצב שבו העובד מאבד את תחושת האחריות המקצועית שלו. כיצד משפיעות מילים פשוטות על התפקוד של העובד? כאשר אתה אומר לעובד
בבקשה, האם תוכל לעשות את זה? או תודה רבה, אני מעריך את זה, אתה בונה מערכת יחסים נעימה ואנושית הרבה מעבר ליחסי עובד - מעביד או ספק - לקוח. ... אליהם יפה, מגיבים בצורה טובה ומכבדת יותר ממה שאתם חושבים. איך לגרום לעובדים להיות יותר יעילים? איך לתת מוטיבציה לעובדים? למה חשוב להגיד תודה
ובבקשה? כיצד לנהל עובדים בצורה נכונה? איך לגרום לספקים לרצות לעבוד איתך? למה אסור לקחת אנשים כמובן מאליו? להתייחס בכבוד לעובדים, להתייחס ...