...
לעובדים , כמה משימות לתת
לעובד? האם לתת
לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? איך לגרום
לעובדים להתייעל? איך לנהל
עובדים? איך לתת משימות
לעובדים? כמות המשימות שצריך לתת
לעובד, משימות עתידיות, מוטיבציה
לעובדים, יעוץ ארגוני כמה משימות לתת
לעובד? האם לתת יותר או פחות משימות, ממה
שהעובד יכול לעשות? כאשר מנהלים משימות
לעובדים, יש כמה שיקולים עיקריים שמעלים את השאלה - כמה משימות נכון לתת
לעובד? האם עדיף להעמיס עליו הרבה מעבר ליכולת שלו, או שכדאי לתת לו בדיוק את מספר המשימות שהוא ... לעומק את היתרונות והחסרונות בכל אחת מהגישות, בליווי דוגמאות ברורות ומפורטות. האם נכון לתת
לעובד יותר משימות ממה שהוא יכול לעשות? אליעד נותן דוגמה שמטרתה להמחיש את הסוגיה: נניח שיש
לעובד לבצע מאה משימות, אבל בפועל הוא יכול להספיק רק שלוש משימות ביום. במצב כזה, השאלה היא האם ... ואליעד מסביר שיש גישות שונות לנושא, שלכל אחת מהן יש יתרונות וחסרונות. הגישה הראשונה: לתת
לעובד רק את המשימות שהוא יכול להספיק? גישה אחת אומרת שאם
העובד יכול לעשות רק שלוש משימות, עדיף לתת לו רק את שלוש המשימות האלו ולהתמקד בהן. ההיגיון שעומד מאחורי גישה זו הוא למנוע הצפה או בלבול של
העובד. אליעד נותן את הדוגמה הבאה: אם
העובד יקבל את כל מאה המשימות, הוא עלול להיבהל או להתבלבל, ובמקום לבצע את שלוש המשימות שהוא ... ובסופו של דבר לא לעשות אף משימה כמו שצריך. מכאן, שלעיתים, כדי למנוע עומס מיותר, עדיף לתת
לעובד רק את המשימות הספציפיות שהוא יכול לבצע כרגע. אליעד גם מציין כי בצורה מעשית, ניתן ליישם זאת על ידי מתן משימות רק ליום הקרוב, לשבוע הקרוב או לחודש הקרוב, כדי לשמור את
העובד ממוקד ויעיל. החסרונות של מתן מספר מצומצם של משימות - למה לפעמים עדיף לתת
לעובד יותר משימות? אליעד מוסיף הסבר על החיסרון בגישה המצומצמת. לדבריו,
עובד שמקבל רק מספר קטן של משימות עשוי להרגיש בנוח מדי, הוא לוקח את
העבודה בקצב איטי ורגוע, מפני שאין עליו לחץ אמיתי לסיים במהירות. לדוגמה, אם
עובד יודע שיש לו רק שלוש משימות, אז הוא יכול לחשוב לעצמו יש לי זמן, אין מה למהר, וכך לא יממש ... הפוטנציאל שלו ולא יפעל בצורה יעילה מספיק. כאן אליעד מציג גישה שנייה ואומר כי כאשר מציגים
לעובד תמונה רחבה יותר של המשימות, אפילו אם הן רבות מאוד, זה יכול לגרום לו לחשוב איך להתייעל. הוא מסביר שכאשר
עובד מודע לכך שיש לו מאה משימות לעשות, הוא עשוי לחשוב על דרכים יצירתיות לשפר את תהליך
העבודה שלו, לחפש פתרונות חדשים, ואפילו לבקש
עובדים נוספים או עזרה של אחרים כדי להתמודד עם העומס. לדוגמה, אם
העובד יודע שיש לו הרבה משימות לטווח ארוך, הוא יכול להחליט לגייס עוד
עובדים תחתיו, לחלק את ה