... נקודת תורפה, איך לטפל
בהתנגדות מכירה? איך לטפל בסירוב? התמודדות עם לקוח, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, להצליח במכירות, ... ומאפשרות לשומע לפקפק
ולהתנגד ביתר קלות. כשאומרים יש שמש בחוץ, זה נתפס כעובדה מוצקה, אך אם אומרים נראה לי שיש שמש בחוץ, השומע עשוי לחוש חוסר ודאות
ולהתנגד ביתר קלות. לדוגמה, אם מוכר אומר ללקוח הבית הזה מתאים לך, האמירה נשמעת משכנעת ואמינה יותר מאשר ... ואובייקטיבי עלול לעורר
התנגדות חזקה מצד האדם השני. במקרים כאלה, עדיף לדבר בצורה סובייקטיבית כדי לאפשר לצד השני להישאר ... הזה יכול להתאים לך. כך,
ההתנגדות מופחתת, והשומע יכול להיות פתוח יותר לקבל את ההצעה. איך להפוך טענה אובייקטיבית של אחר ... שימושי כשיש חשש
מהתנגדות חזקה. עם זאת, יש להיזהר לא לעוות את דברי הלקוח יותר מדי, כיוון שהוא עלול להקצין את
ההתנגדות שלו. למשל, אם לקוח אומר המוצר הזה לא מתאים לי, ונענה לו אתה חושב שאולי הוא לא מתאים לך, ... השיחה. איך להתמודד עם
התנגדויות של לקוחות? שיטות לשכנוע והשפעה בדיבור ישיר כיצד לשלב ביטחון עצמי בשיחה מול מתנגדים כלים ... למכירות ולהשפעה איך להחליש
התנגדות באמצעות דיבור סובייקטיבי? מהי המשמעות של אובייקטיבי לעומת סובייקטיבי? ההבחנה בין ... דיבור מוחלט עלול לעורר
התנגדות חזקה אצל האדם שמנסים לשכנע. אם חוששים שהצגת רעיון כעובדה בלתי ניתנת לערעור תגרום לאדם השני
להתנגד מיידית, אפשר לעדן זאת באמצעות ביטויים כמו נראה לי, יכול להיות, לדעתי וכדומה. כך מעבירים את הרעיון ... מצמצמים ומקהים את עוצמת
ההתנגדות , ולכן יכולים להטות את השיחה למקום פתוח יותר שבו יש מקום להידברות והמשך שכנוע. כיצד להתאים ... להתאים לך) נחוץ כדי למנוע
התנגדות חריפה, או כדי לאפשר לצד השני להרגיש שיש לו מרחב לדעה שונה. יש לשים לב שלא תמיד כדאי לצמצם ... דבריו, ייתכן שהוא יחריף את
התנגדותו במקום להחליש אותה. לכן כל בחירת ניסוח תלויה בהקשר. כיצד לזהות נקודות תורפה בעמדות של ... סובייקטיבי תלויה בהבנה של
התנגדויות אפשריות, בהכרת רמת הפתיחות של מי שמקשיבים, ובשאלה עד כמה רוצים להציג את הדברים בצורה ... לגמישות. איך להתמודד עם
התנגדויות של לקוחות? שיטות לשכנוע והשפעה בדיבור ישיר כיצד לשלב ביטחון עצמי בשיחה מול מתנגדים כלים ... כן אם אנחנו מפחדים שתהיה
התנגדות אז כן אפשר לדבר בצורה סובייקטיבית אתה יודע יכול להיות שהבית הזה מתאים לך, אתה יודע יכול ... כי שם מפחדים שתהיה
התנגדות גדולה מדי אם נדבר בצורה אובייקטיבית. עכשיו כל מה שאמרתי עכשיו זה נכון גם לכיוון ההפוך, זאת ... בתוך שיחה לאו דווקא להביע
התנגדות ישירה לאו דווקא כמישהו אומר אתה טיפש, לא נכון אתה חושב שאני טיפש אני לא טיפש לאו דווקא ... שהבן אדם המתנגד, הלקוח עם
ההתנגדות של הלקוח מה שהוא אמר המוכר צריך לשאול את עצמו באיזה מקרה המשפט הזה יכול להיות נכון כי הקונה שמביע
התנגדות הביע אותה באופן כללי אמר לא מתאים לי לא רוצה את זה ואז צריך לשאול באיזה מקרה יכול להיות ... צמצמנו את זה הקטנו את רמת
ההתנגדות של הלקוח למה שניסינו להגיד לו לרעיון שניסינו למכור לו. אוקי ולכן אותו דבר כמובן לכיוון ...