... הכעס או החרדה: מהו הדבר שהאדם הכי פחות בטוח בו, או מה הכי קל לשנות בדעה שלו, וכך להפחית את הכעס או החרדה שלו. אליעד נותן דוגמה נוספת של טיפול
בהתנגדויות של לקוח. אם לקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, עליך להבין מהם הרצונות והאמונות שלו ביחס למוצר, ולמצוא מה הכי קל לשנות ... הזדהות או להימנע מכך, ולמצוא את נקודות התורפה שאפשר לשנות כדי להרגיע את האדם. איך להרגיע אדם כועס? איך להרגיע חרדה? איך להבין אנשים? איך לטפל
בהתנגדויות של לקוח? מה גורם לאנשים לדבר הרבה? האם כל האנשים חושבים אותו דבר? למה אנשים כועסים? מה שאלתך אדוני. ש: איך אני מרגיע מישהו ... לגבי לקוח נגיד שלקוח כועס עליך אומר לך לא רוצה לקנות את המוצר נניח, אוקי אתה צריך להגיד אוקי למה הוא לא רוצה לקנות את המוצר בוא נמצא את רשימת
ההתנגדויות, בוא נמצא מה הוא מאמין לגבי המוצר שלי, מה הרצונות שלו לגבי המוצר שלי ואיך אני יכול לפרוץ בפנים לדוגמה להגיד לו תראה אבל זה ...