... לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך
להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל
בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך
להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח? והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ... הבקשה שלך וכיוב. ומהות העצה שלי, היא, שכאשר לקוח מבקש ממך בקשה לא הגיונית, אז במקום לגלות
התנגדות מול הלקוח ולהסביר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, במקום זה כן הגיוני להסביר ללקוח, מתי הבקשה שלו כן יכולה להיות הגיונית. ולמה דווקא כרגע במקרה ... בסדר באופן כללי בבקשה שלו, אבל כרגע במקרה הספציפי שלכם, הבקשה שלו לא מקובלת עליך. ככה רמת
ההתנגדות שלך לבקשה של הלקוח, קטנה יותר. כי אתה לא מתנגד באופן כללי ללגיטימיות של הבקשה באופן כללי, אלא אתה מתנגד רק לסבירות של הבקשה שלו במקרה הנוכחי ...