אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
רוצה להרגיש טוב, לא רוצה להרגיש רע, רוצה להיות מאושר, לשאול למה, מאיץ החלקיקים, החלקיק האלוהי, מדענים, חקירה עצמית, מודעות עצמית, אלגוריתם לאושר, הנאה וסבל, לא רוצה לסבול
רוצה להרגיש טוב, לא רוצה להרגיש רע, רוצה להיות מאושר, לשאול למה, מאיץ החלקיקים, החלקיק האלוהי, מדענים, חקירה עצמית, מודעות עצמית, אלגוריתם לאושר, הנאה וסבל, לא רוצה לסבול
... רוצה להרגיש רע, רוצה להיות מאושר, לשאול למה, מאיץ החלקיקים, החלקיק האלוהי, מדענים, חקירה עצמית, מודעות עצמית, אלגוריתם לאושר, הנאה וסבל, לא רוצה לסבול מהי השאלה הבסיסית שעליך לשאול כדי להיות מאושר? כדי להבין איך להיות מאושר ואיך להימנע ... היסודות של מה שמפעיל אותנו - את המנגנון הפנימי של המוח והשכל שלנו, ולהבין לעומק את המקור של תחושות ההנאה והסבל. איך לשאול למה נכון כדי להבין את המנגנון של השכל? אליעד מסביר שיש לחקור את כל הדברים בחיים ... אליעד, רק כשתגיע למקום הזה שבו אין יותר אפשרות לשאול עוד, תוכל להבין באמת את עצמך ואת מקור הסבל וההנאה שלך. זה לא תהליך קל או קצר, והוא דורש מאמץ שכלי ואינטלקטואלי מתמשך. המטרה הסופית של השיטה הזו היא ...
החלקיק האלוהי איך להבין לעומק מדענים תחושה המטרה הסופית קושי פנימיות איך למצוא תשובות
התרגשות בחיים, להתרגש מדברים, ליצור ריגוש, להתחדש, התחדשות, ליצור הנאה
7:25התרגשות בחיים, להתרגש מדברים, ליצור ריגוש, להתחדש, התחדשות, ליצור הנאה
התרגשות בחיים, להתרגש מדברים, ליצור ריגוש, להתחדש, התחדשות, ליצור הנאה איך אפשר להחזיר התרגשות והתחדשות לשגרה היומית? אליעד כהן מתייחס למצב שבו אדם חש כי שגרת יומו הפכה משעממת ואינה מעוררת בו יותר התרגשות והנאה. באמצעות דוגמה של אדם הנוסע יום - יום לעבודה באותו מסלול, מסביר אליעד כיצד ההתלהבות הראשונית מדבר מסוים דועכת עם הזמן והופכת לשעמום, ואף לסלידה. בתחילת הדרך, אותו אדם נהנה מהנוף ומהתנועה, אך ככל שהדרך הפכה מוכרת ושגרתית, הוא איבד את התחושה החיובית ואף החל לשנוא את המסלול ואת ... יש אפשרות ליצור הפרדה פנימית בין ההכרה הרגילה לבין החוויה המיידית, וכך לחוות מחדש משהו שכבר מוכר. האם ניתן ליהנות שוב מדברים שאהבנו בעבר? אליעד כהן מביא דוגמה נוספת על חידה שילד הצליח לפתור בעבר ונהנה מכך. כאשר הוא מתבגר, אם יתבקש לפתור שוב את אותה החידה, הוא כבר לא יחווה את אותה התרגשות. זאת משום שההנאה תלויה במילוי החיסרון שהיה קיים בפעם הראשונה. ברגע שהחיסרון התמלא, קשה מאוד ליצור שוב את החיסרון הדרוש כדי להתרגש מחדש מאותו הדבר בדיוק. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא רכיבה על אופניים. הוא שואל האם אפשר שוב ליהנות מהרכיבה כפי שנהנינו בילדות, לאחר שהצלחנו לראשונה לרכוב בלי ליפול. התשובה היא שההנאה מההצלחה הראשונה כבר לא תחזור, כיוון שהחוויה כבר ידועה מראש והאתגר הראשוני כבר לא קיים. למרות זאת, אפשר ליהנות מדברים אחרים הקשורים לאותה פעולה - כמו נופים חדשים, מסלולים שונים, או אתגרים חדשים הקשורים לרכיבה. איך אפשר ליצור ... או התרחקות זמנית, שתיצור חוויה מחודשת ואותנטית יותר כאשר חוזרים לדבר המוכר. כיצד להשתמש בהתבוננות עמוקה כדי לחדש את ההנאה? לדברי אליעד, גם בדרך המוכרת ביותר יש אינספור דברים חדשים. הוא ממליץ לאדם לתרגל התבוננות עמוקה בכל רגע בדרך ... כל הזמן נקודות קטנות של חיסרון וחידוש, גם בתוך השגרה הקבועה והמוכרת. זו הדרך שבה ניתן לשמר תחושת התחדשות והנאה מתמדת, בלי שגרה משעממת. איך ליצור התחדשות בחיים? להתרגש מחדש מדברים מוכרים? איך להפוך שגרה למעניינת? איך להחזיר התלהבות מנסיעה לעבודה? האם אפשר לשכוח חוויה כדי ליהנות שוב? כיצד ליהנות מפעילות מוכרת?
לשנוא תחושת התחדשות ותרנות מזג האוויר להתגעגע הזמן להתגעגע אליה קשיים
אינטליגנציה מינית, מהי אינטליגנציה מינית? איך לפתח אינטליגנציה מינית? איך לקרוא אנשים מינית? קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית
אינטליגנציה מינית, מהי אינטליגנציה מינית? איך לפתח אינטליגנציה מינית? איך לקרוא אנשים מינית? קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית
... קריאת מחשבות מינית, קריאת שפת גוף מינית, להבין דבר מתוך דבר ביחסי מין, יעוץ מיני, סקסולוגיה, איך לגרום למישהו ליהנות מינית? הנאה מינית מהי אינטליגנציה מינית? אינטליגנציה מינית היא היכולת להבין לעומק את הסיטואציה המינית ואת האדם שמולך. מדובר ביכולת לקרוא ... בסיטואציה. הקריאה הזו כוללת תשומת לב לתגובות הגוף, להבעות הפנים, לאופן הנשימה ולהתנהגות הכללית. מתוכה, אפשר ללמוד על רמות ההנאה, חוסר הנוחות, הרצונות והתחושות של האדם השני. למרות שמדובר בכישורים פיזיים, אינטליגנציה מינית איננה רק פיזית. יש לה גם ... בסיטואציה. הקריאה הזו כוללת תשומת לב לתגובות הגוף, להבעות הפנים, לאופן הנשימה ולהתנהגות הכללית, ומתוכה אפשר ללמוד על רמות ההנאה, חוסר הנוחות, הרצונות והתחושות של האדם השני. העניין הוא לא רק מיומנות פיזית, אלא גם רגשית ומנטלית. האדם בעל ... האינטליגנציה המינית, שעוזרת לזהות את הדקויות הקטנות: מתי הפרטנר זז בצורה מסוימת, מתי הנשימה משתנה, האם הוא או היא נהנים יותר או פחות, וכדומה. איך מפתחים אינטליגנציה מינית? פיתוח אינטליגנציה מינית אינו שונה מהותית מפיתוח אינטליגנציה כללית. ככל שאדם ... לשים לב לניואנסים קטנים בתקשורת למה לא עוזר לדבר על זה ביחסי מין? איך לשפר את יחסי המין, איך ליהנות יותר מיחסי מין? איך לגרום למישהו ליהנות יותר מבחינה מינית? שיפור יחסי המין, קריאת אנשים מינית, איך לדעת מה הוא אוהב בסקס? איך לדעת מה היא ...
התנהגות אנושית שיפור המוח איך לקרוא אנשים מינית הרגשה לגרום לו ליהנות כיבוש מיני התרגשות איך לגרום למישהו ליהנות
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
... ההיסטוריה, הם לימודים על אירועים שכבר התרחשו בעבר. והילד לא מצליח להבין בשום דרך, כיצד הלימודים האלו ייצרו לו הנאות חדשות. וכיוב, גם לימודי המתמטיקה. שגם אותם, רוב הילדים, לא אוהבים. משום, שהלימודים האלו הם מופשטים מידי, ולא מייצרים ... שמעניינים אותם. והילדים, מומחים בללמוד. וכל הזמן, הם מתעסקים בללמוד. אבל מבחינתם של הילדים, הלימוד, הוא רק אמצעי להשגת הנאה. וכאשר המקצועות של בית הספר, לא מביאים לילד שום תועלת כילד, הרי שממילא הטבע האנושי של האדם, הוא לא לעשות את מה שלא יוצר אצלו הנאה, וטוב שכך! כי רק מי שהוא עבד ושפוט של אחרים, רק הוא עושה דברים, שלא נותנים לו הנאה. וכאשר מלמדים ילד לעשות דברים, למרות שהוא לא נהנה מהם, הרי שבעצם מלמדים אותו לסבול בשקט (והפתרון יבוא בהמשך). כי האדם מטבעו, אם הוא בריא בנפשו, כמו ילד ... שהוא עדיין בריא בנפשו, לפני שבני האדם שגעו אותו, הרי שהוא מטבעו אמור לעשות רק את מה שגורם לו ליהנות. כי אין שום היגיון בעולם, שהאדם יעשה משהו שיוצר אצלו סבל. והאדם בהחלט, כן מוכן להתאמץ, עבור משהו שהוא חושב שיביא לו תועלת ויגרום לו להנאה. והילד, בהחלט לומד כל הזמן דברים חדשים. ובהחלט, הילד מוכן להתאמץ ללמוד כל דבר ולעשות כל דבר, למרות שהוא לא נהנה ממנו. וזה בתנאי, שהוא חושב, שהדבר הזה יביא לו הנאה. ומאחר שהלימודים בבית הספר, הם לא מביאים לילד כמעט שום הנאה, הרי שכל ילד שהוא בריא בנפשו, ממילא הוא לא אמור להשקיע בלימודים. כי מי שהוא בריא בנפשו, הוא לא יעשה שום דבר, שלא מוביל אותו אל הנאה כלשהי. ורוב הילדים שלומדים, הם לומדים רק בגלל שהם מפחדים מההורים ומהמורים שלהם. והילד לומד למבחנים, רק כדי שלא ... קטנה יותר, מהרע שהוא יסבול מההורים שלו, אם הוא לא ילמד. ולכן הוא לומד את מה שלא גורם לו להנאה, כדי לסבול כמה שפחות, ממה שיקרה לו, אם הוא לא ילמד. והילד לומד גם את מה שלא גורם לו להנאה, כדרך של בחירה, ברע במיעוטו. או אם הוא ילד מחונן, שהלימודים באים לו בקלות, שאז הוא לומד בשביל התחושה ... וריכוז אצל ילדים. כי ילדים, מטבעם הם מאוד מרוכזים במה שמעניין אותם. וכאשר הילד עסוק באיזה דבר שיוצר לו הנאה, הרי שהוא ככ מרוכז, עד שהוא ממש שוכח לאכול וכיוב. והוא אפילו מאבד את חוש השמיעה שלו, והוא ממש ... בעיה. אלא, שהוא פשוט נורמאלי לגמרי. וכאדם נורמאלי, הוא לא מצליח להתרכז, במשהו שהוא משעמם אותו ולא נותן לו הנאה וריגוש. ואת כל הנל אפשר לסכם ולומר: שהילד, הוא מומחה גדול בלמידה. והילד לומד כאשר הוא צעיר, יותר מכל ... לומד כל חייו. אלא, שהוא לומד את מה שמעניין אותו. והילד, בהחלט מוכן להשקיע גם בדברים שלא מייצרים אצלו הנאה מיידית, בתנאי שהוא מבין, כיצד בדיוק, הם ייצרו לו הנאה. אבל כאשר הילד ניגש ללימודים, והלימודים לא מעניינים אותו, ולא מעניינים, גם לא את מי שמלמד אותו אותם. כי ...
איך להצליח בלימודים בעיות קשב וריכוז מומחה ריכוז לחנך ילדים עבודה איך לגרום לילד להתעניין חברתי
טוב - מה טוב בחיים - איך ליהנות בחיים?
10:04טוב - מה טוב בחיים - איך ליהנות בחיים?
טוב - מה טוב בחיים - איך ליהנות בחיים? מהי ההנאה האמיתית בחיים וכיצד להשיג אותה? השאלה המרכזית שאליעד כהן עוסק בה היא, מה באמת טוב בחיים ומהי ההנאה האמיתית שאדם יכול לחוות בחייו? אליעד מציין שכל ההנאות שהאדם חווה בדרך כלל הן זמניות ומלוות בתחושת חסר. לדוגמה, כאשר אדם אוכל במסעדה, הוא כבר חושב על הארוחה ... הוא במסיבה, הוא כבר שואל מה תהיה המסיבה הבאה, ובכל פרויקט הוא כבר חושב על הפרויקט הבא. כלומר, כל הנאה רגילה כרוכה תמיד בתחושת חסר שמלווה אותה. זו איננה הנאה שלמה, אלא הנאה חלקית וזמנית בלבד. מהי ההנאה השלמה היחידה בעולם? אליעד מסביר שקיימת הנאה אחת שלמה בעולם, שהיא הנאה של תחושת השלמות והאחדות עם המציאות. בהנאה הזאת, האדם חווה הרמוניה ואחדות עם המציאות, הוא אינו מרגיש שחסר לו משהו, הוא חש מלאות, סיפוק ושלווה עמוקה. כאשר אדם חווה את ההנאה הזו בצורה מלאה, הרצון שלו להרגיש טוב יותר נעלם, וכך גם הפחד שלו להרגיש פחות טוב. האדם מגיע לשיא ההנאה, והוא מרוצה מן המציאות בדיוק כפי שהמציאות מרוצה מעצמה. זו ההנאה היחידה שאין בה שום חיסרון. איך אפשר להגיע להנאה השלמה? אליעד מציין שהדרך היחידה להגיע להנאה השלמה היא על ידי ההבנה שהמציאות מושלמת. האדם צריך להבין שלא משנה מה יעשה ברמה החיצונית, כמו לקנות דברים ... ובלי שקרים עצמיים, הוא יגיע בסופו של דבר לחוות את האחדות והשלמות. מהן שתי הדרכים בהן באה לידי ביטוי ההנאה השלמה? אליעד כהן מסביר שההנאה השלמה מתבטאת בשתי דרכים מרכזיות, שתיהן קשורות זו לזו באופן עמוק: הדרך השכלית הדרך הרגשית מהי הדרך הרגשית להנאה שלמה? הדרך הרגשית היא חוויה של הכלה מוחלטת של כל הרגשות והאירועים ללא כל התערבות שכלית. האדם חווה חוויה ... מוחלטת, שבה אין שום מודעות לנפרדות או לעצמו. הוא נמצא במצב דומם לחלוטין, כמו אבן, אינו יודע אפילו שהוא נהנה, ובוודאי שאינו יודע שהוא קיים. ההנאה הזאת היא כל כך אינטנסיבית עד שהרצון של האדם נעלם לחלוטין, ואין לו שום צורך או רצון לקיים אינטראקציה עם העולם. זוהי חוויה של שיא האחדות, ללא שום הפרדה או נפרדות. מהי הדרך השכלית להנאה שלמה? הדרך השכלית היא החוויה שבה האדם חווה את האחדות והשלמות דרך ההבנה השכלית. במצב זה, כל אירוע או ... הכללית, ולכן הוא חווה שלמות גם ברמה השכלית, והיא מלווה אותו בכל רגע ובכל התרחשות. מהו השורש המשותף לכל ההנאות בחיים? אליעד מדגיש שהשורש לכל ההנאות בחיים הוא התחושה של אחדות עם המציאות. הוא נותן דוגמה לכך שכאשר האדם מקבל משהו שמאוד נהנה ממנו, זה קורה מכיוון שבאותו רגע הרצון העצמי שלו נעלם. הרצון העצמי של האדם יכול להיעלם בשתי הדרכים שתוארו ... בסופו של דבר לנקודת ההבנה שבה הוא יראה שכל המציאות היא אחת. בנקודה זו הוא יחווה את השלמות ואת ההנאה האמיתית בשלמותה, וכך יוכל לחיות חיים טובים באמת. מה טוב בחיים? איך ליהנות באמת מהחיים? מהי אחדות עם המציאות? מהי ההנאה השלמה? איך להגיע לשלמות אמיתית? איך לחיות חיים מאושרים באמת? הפעם אני רוצה לענות על שאלה שנשאלתי, מה טוב בחיים האלו? והשאלה שהאדם צריך לשאול את עצמו, זה בעצם מה הדבר הטוב בחיים האלו מה ההנאות שיש בחיים האלו. כי כל הנאה והנאה שיש בחיים, יהיה לה חסר שונה. דוגמה: אדם אוכל במסעדה, הוא כבר חושב מה הוא יאכל אחר כך. אדם במסיבה, כבר חושב על המסיבה הבאה, וכן הלאה. ויש הנאה של שלמות בחיים, וזה אומר שהאדם חווה הרמוניה, חווה אחדות, שביעות רצון, סיפוק. והאדם חווה את זה בצורה כל כך חזקה שהרצון שלו נעלם. הוא פשוט מרוצה מהמציאות בדיוק כפי שהמציאות מרוצה מעצמה. ושיש לאדם את ההנאה השלמה, אין להנאה הזו שום חסר. והדרך של האדם להגיע להנאה הזו, היא להבין שהמציאות היא מושלמת. ולא משנה ולא יעזור אם האדם יקנה דברים, יעסוק במה שנדמה לו כמה שיוצר הנאה ואושר כמו גם אם אדם ישקר את עצמו ויגיד הכל טוב, הכל לטובה, זו גם אינה הנאה אמיתית. וכדי להגיע לשם, לשלמות, על האדם להיות אמיתי עם עצמו, לשאול את עצמו בלי פחד מה האמת, האם ... בסוף יחווה את השלמות. ועל האדם להגיע להבנה שהמציאות מושלמת. ועכשיו אני רוצה לדבר על שתי דרכים בהן באה ההנאה השלמה של האדם. והצורה הראשונה היא הצורה השכלית. והצורה השנייה היא הצורה הרגשית. חוויה שכלית קודם כל, ולאחר מכן ... לא קשור לשום שכל שתיקה מוחלטת, הרגשה של שום דבר, אין נפרדות, כמו אבן, האדם לא יודע אפילו שהוא נהנה, הוא אינו קיים, כמו שאומרים אין לו מילים מרוב אושר, וו חוויה כל כך חזקה, ואם נשארת החוויה הזו ... זה קשור לאחדות, ויש קישור של כל תהליך וכל מה שקורה לשכל הגדול, לאחדות, ואז חווים את השלמות לפי ההנאה השכלית מכל דבר ודבר. וכל הנאה שבעולם, קשורה לשורש, שתי פרספקטיבות שנחוות בו זמנית כל הזמן. ומי שרוצה להבין את הדברים האלו, כמובן שצריך להגיע ... זה על ידי התבוננות, הבנת עצמך עד הסוף. עד שתהיה חוויית אחדות. כמו שמישהו מקבל משהו והוא כל כך נהנה ממנו, והוא נהנה ממנו כי הרצון העצמי שלו נעלם באותו הרגע. ורצון העצמי נעלם בשתי הפרספקטיבות, אחת של השתיקה, ואחת של ריגושים ...
איך להגיע אל השלמות מרוצה דומם איך לשכנע תחושת אחד שכנוע שקר הכלה
לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד *נגד* רצונם?
10:02לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד *נגד* רצונם?
... מה שהוא רוצה. כל פעולה שאדם עושה מכוונת להשגת מטרה כלשהי. לדוגמה, כאשר אדם משחק משחק להנאתו, הוא לא נהנה מעצם המשחק, אלא מההנאה שהמשחק גורם לו להרגיש. כלומר, אפילו פעולות שנתפסות כנעימות וככיף הן אמצעי למטרה אחרת. מה באמת מניע אותנו לפעולה? ... ולכן כל פעולה שלו מכוונת לספק את הרצון שלו למלא את החיסרון. לדוגמה, כשאדם הולך לחדר כושר, הוא לא נהנה מהמאמץ עצמו. אם היה אפשר להשיג את אותה תחושת סיפוק בלי המאמץ, הוא היה בוחר בכך. המאמץ עצמו הוא לא מקור ההנאה, אלא התחושה שהאדם טוב יותר משהוא היה קודם לכן. מה זאת אומרת לרצות באמת את מה שאתה עושה? לפי אליעד כהן, לרצות באמת את מה שאתה עושה, פירושו שאתה נהנה מעצם העשייה ולא משום תוצאה עתידית שהעשייה מביאה. הוא נותן דוגמה של אדם שסוחב שק מלט בבניין. אם האדם ... לא מעוניין בשום תוצאה מלבד העשייה עצמה. הוא לא מנסה להרגיש טוב יותר ולא מחפש שום דבר נוסף. זוהי ההנאה מעצם העשייה בלבד. האם אנחנו נהנים מהעשייה או מתוצאותיה? רוב האנשים אינם נהנים מעצם הפעולה שהם עושים. אם היו מקבלים את אותו רגש טוב ללא העשייה עצמה, הם היו מעדיפים זאת. לדוגמה, אדם שעובד בבניין ובונה בית אינו נהנה מעצם סחיבת המלט והקושי הכרוך בכך, אלא מהתוצאה הסופית - הבית הבנוי. מכאן ברור שרובנו מונעים על ידי התוצאה ולא על ידי ההנאה הישירה מהפעולה עצמה. מהו שחרור מהרצון ולמה הוא חשוב? אליעד טוען שהמצב האידיאלי מבחינתו של אדם הוא מצב בו ... שלנו הן תמיד אמצעי ולא מטרה. מי שמסוגל להגיע למצב בו הוא משוחרר לגמרי מהרצון להרגיש טוב יותר, מסוגל ליהנות באמת מעצם העשייה עצמה ללא תלות בשום תוצאה או הנאה נוספת. האם למידה מתוך אתגר היא רצון אמיתי? אליעד נותן דוגמה מעולם הלמידה והחינוך. כאשר אדם מעוניין ללמוד מתמטיקה ... סיפוק וריקנות קיומית? ההתבוננות הזאת תאפשר לאדם להבין את עצמו בצורה עמוקה יותר ולשאוף להגיע למצב שבו הוא מסוגל ליהנות באמת ובשלמות מעצם העשייה שלו, ללא תלות בשום גורם חיצוני. רצון קיומי הנאה מעשייה חיים ללא רצון אתגר אישי שחרור מהרצון לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד נגד רצונם? ... להשיג מטרה מסוימת? כל פעולה שאדם מבצע נועדה להשיג מטרה כלשהי, גם אם היא נראית כמו משהו שנעשה לשם הנאה. לדוגמה, כשאדם הולך לחדר כושר, הוא לא נהנה מהמאמץ עצמו, אך הוא עושה זאת מתוך רצון להשיג את התוצאה הרצויה - בריאות טובה יותר או גוף חטוב. ... לא עושה את מה שהוא באמת רוצה, אלא כל פעולה נועדה להשיג משהו אחר - לרוב תחושת סיפוק או הנאה עתידית. האם אדם באמת עושה את מה שהוא רוצה? אם אדם היה עושה את מה שהוא רוצה באמת, הוא היה מבצע את הפעולה לשם הפעולה עצמה, ולא מתוך מטרה להשיג תוצאה עתידית. לדוגמה, אם אדם היה נהנה רק מעצם העשייה של עבודה פיזית קשה כמו לסחוב מלט, הוא היה יכול להגיד ששאיפתו היא להיות פועל בבניין ולהרגיש את המאמץ עצמו, ולא את התוצאה של עבודתו. אם העבודה אינה מספקת אותו או לא גורמת לו הנאה, הוא לא באמת רוצה את העבודה עצמה אלא את התוצאה שהיא מביאה. מה זאת אומרת לרצות את מה שאתה עושה? לרצות את מה שאתה עושה, פירושו ליהנות מעצם העשייה, לא מהתוצאה שהיא מביאה. מדובר על חוויית שיא שנגרמת על ידי העשייה עצמה, ולא על ידי המטרה שהיא משרתת. לדוגמה, אם אדם בוחר לעבוד בבניין כי זה נותן לו הנאה ישירה מהמאמץ, ולא מתוך רצון למשהו אחר, אז הוא באמת רוצה את מה שהוא עושה. אם הפעולה גורמת לו להרגיש טוב והוא לא מונע על ידי רצון למטרה אחרת, הוא לא מונע על ידי דיכאון קיומי, אלא פשוט נהנה מהעשייה. האם אנחנו פועלים כדי למלא רצון או כדי להפסיק לרצות? הדברים שהאדם עושה בדרך כלל נועדו למלא רצון ... רצון או להימנע מריקנות. אם אדם היה יכול להפסיק לרצות ולחיות בצורה של שחרור מוחלט מהרצון, הוא היה יכול ליהנות מעצם העשייה, ולא מהתוצאה שתהיה לה. מה זה אומר לחקור את הרצון הפנימי? ישנם אנשים שמעוניינים ללמוד תחום מסוים, ... עשויה להיות צד נוסף לרצון, אך לא בהכרח הדבר המרכזי. הרצון האמיתי יכול להיות ידע והתפתחות אישית. רצון קיומי הנאה מעשייה חיים ללא רצון אתגר אישי שחרור מהרצון כל פעולה שאדם עושה בעולם הוא עושה אותה כדי להשיג מטרה כלשהי, גם אדם שמשחק לכייף, אתה עושה לכייף אתה רוצה לכייף ולא לעשייה, הולך לחדר כושר אבל לא נהנה מהמאמץ. תמיד כל מה שאדם עושה כדי להשיג אושר שנמצא שמה. העיקר, תמיד האדם מנסה להשיג משהו אחר, כל ... עושה את העשייה למען העשייה אם העשייה גורמת לך להרגיש יותר טוב, אז עשית בשביל להרגיש יותר טוב. אדם נהנה ממה שהעשייה גורמת להרגיש, אם העשייה הזאת הייתה גורמת להרגיש רע לא היית נהנה, אתה רוצה שהעשייה תפיק לך הנאה. אם הייתי יכול להפיק את אותה ההנאה בלי לעשות? למה שאעשה את זה? כי אתה רוצה להשיג מטרה. כל מה שאנשים עושים כדי להשיג מטרה כלשהי ... אותו באמצעות העשייה, מבחינתו טוב יותר שאין לו רצון. כל אחד צריך להתבונן ולהתבונן ולרחם על עצמו, אדם לא נהנה מעצם העבודה אדם נהנה מדבר אחר. אם היו נותנים לו אותה הנאה גם היית עושה? זה אומר שאתה לא נהנה מעצם העשייה. ומי שרוצה להינות ממה שהוא עושה הוא צריך להביא את עצמו לשחרור מוחלט מהרצון שלו להרגיש יותר טוב, אז אתה נהנה מעצם העשייה בלי קשר לשום תוצאה. לדעתי יש לחקור את הנושא כדי להיות יותר ממוקד: מה אני רוצה? אני ...
שחרור פתרון כוונה הרגשת סיפוק תיעדוף הרצון האמיתי להרגיש רגשות קשה למכור מוצר יקר
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית איך ליהנות מכל פעולה, אפילו משטיפת כלים? כדי ליהנות מכל פעולה בחיים, גם אלו הנראות לנו שגרתיות ומשעממות, כמו שטיפת כלים, קיפול כביסה או הכנת שיעורי בית עם הילד, אליעד מסביר שיש לראות בכל פעולה הזדמנות להפיק תועלת או הנאה בשתי דרכים מרכזיות. הדרך הראשונה היא להפיק תועלת מהפעולה, ותועלת מוגדרת כמילוי הרצון שלך. לדוגמה, אם אתה עובד במקום עבודה שלא כל כך מוצא חן בעיניך, אתה עדיין יכול ליהנות מכך שהעבודה נותנת לך משכורת, ובכך היא מועילה לך למרות הקושי או אי - ההנאה הישירה מהפעולה עצמה. הדרך השנייה היא למצוא בתוך הפעולה חוויה של הנאה ישירה, וזה תלוי במידה רבה בשימוש בשכל ובחשיבה יצירתית. כל פעולה יכולה לגרום לך להרגיש או תחושת יש (קיום, ... חדשות, ופתאום הפעולה הופכת למעניינת ומלאת חיות. מה הקשר בין שכל לבין תחושת קיום או שעמום? לפי אליעד, המפתח ליהנות הוא האיזון המדויק בכמות השכל בפעולה שאתה מבצע. כשאין שכל כלל (כמו לשבת סתם ולבהות בקיר) אתה מרגיש כמו ... בנוחות, והוא הופך לקונפליקט. האידיאל הוא למצוא נקודת איזון, שבה השכל לא גדול מדי ולא קטן מדי, ואז תוכל ליהנות מכל מצב. אם פעולה פשוטה מדי (כמו שטיפת כלים), אפשר להוסיף לה שאלות מחשבתיות כדי להפוך אותה למעניינת. אם ... על שיעורי בית), אפשר לפשט אותה ולנסות להבין את הדברים באופן בסיסי יותר כדי להפחית את הקונפליקט. איך אפשר ליהנות גם מהחוויה של להיות כלום? כשאינך מצליח למצוא שכל בפעולה, אתה יכול להפיק הנאה מכך שאתה הופך לכלום. כלומר, ליהנות מכך שהאגו והגאווה שלך מתבטלים. לדוגמה, אם אתה נאלץ לשטוף כלים ללא שום שכל, אתה יכול פשוט להתמסר לפעולה, ... כמו רובוט או אבן - בלי רצון, בלי העדפות, באחדות מוחלטת עם המציאות כפי שהיא. גם זו סוג של הנאה עמוקה, כי היא מאפשרת מנוחה נפשית מוחלטת. כיצד להצליח לגרום לילד להכין שיעורי בית? אליעד מסביר שהילד מסרב לשיעורים ... לא רוצה לעשות. מצד אחד, להראות לילד איך למצוא עניין בשיעורי הבית, באמצעות שאלות מעוררות מחשבה ויצירתיות שיגרמו לו ליהנות מהשכל שבמשימות. מצד שני, ללמד אותו לקבל גם מצבים שבהם הוא מרגיש אין, כי חלק מההצלחה בחיים היא לדעת לעשות גם דברים משעממים או לא נעימים. בעצם מדובר בשילוב של שני צדדים: ליהנות מהעשייה עצמה, או ליהנות מהיכולת להשתחרר ולהיות בכל זאת במצב של אין, שבו האגו קצת נרגע. איך ליהנות בשיחה עם בן או בת הזוג? אליעד מתייחס גם לנושא של שיחות זוגיות, וטוען שגם בשיחה עם בת הזוג אפשר ליהנות אם משתמשים באותו עיקרון. השיחה יכולה להיות מעניינת אם מפעילים בה מספיק שכל, כמו שאלות והתעניינות אמיתית בפרטים. ואם השיחה פחות מעניינת, אפשר ליהנות מכך שאתה מקבל את המצב, מרפה מאגו, ומתמסר לתחושת אין. איך מיישמים את ההבנה הזו ביום - יום? בשורה התחתונה, כדי ליהנות בכל רגע בחיים, אליעד ממליץ על גישה מעשית שמורכבת משני היבטים: להוסיף שכל ועניין לפעולות שנראות משעממות או פשוטות ... להיות יצירתי). להוריד שכל מפעולות שנראות מורכבות או מתסכלות מדי (לפשט, לשחרר אגו, להרגיש אין). כך בעצם ניתן תמיד ליהנות מכל מצב, כאשר פעם אחת נהנים מהחוכמה ומהיצירתיות, ופעם אחרת נהנים מהמנוחה ומההרפיה המוחלטת של להיות אין. במילים אחרות, אפשר ליהנות גם מפעולות מאוד פשוטות על ידי התבוננות יצירתית, וגם מפעולות מורכבות על ידי פישוט או שחרור. איך ליהנות משטיפת כלים? למה הילד לא רוצה לעשות שיעורי בית? איך ליהנות משיחה עם בת הזוג? איך ליהנות מפעולות משעממות? מה הקשר בין שכל לבין הנאה? למה אני משתעמם כל כך מהר? שאלה: איך אפשר ליהנות מכל רגע - בעבודות הבית, בשיעורי בית עם ילד ושיחה עם האישה? אליעד: יש כאן שלושה דברים, אז נדבר עליהם בצורה מופשטת. אתה למעשה רוצה ליהנות מהם או להפיק תועלת. אז נשאל איך אפשר ליהנות ממשהו באופן כללי, או איך מפיקים תועלת ממשהו? להפיק תועלת יגרום לך להרגיש טוב. מה זה אומר להפיק תועלת? ... אם לא מצליחים ליצור שכל? כאשר יש דבר שגורם לך להרגיש אין, יש לך דרך שאתה יכול להפיק ממנה הנאה בכיוון ההפוך. יש אפשרות ליהנות מכך שאין שכל. זה אומר שגם להיות כלום זאת הנאה. לפעמים הסבל נוצר מהשכל, ולכן כאשר אין שכל גם יכולה להיות הנאה. למשל לשטוף כלים או להתווכח עם הילד אתה יכול ליהנות מזה גם בלי שכל. כי להיות יש זה לא רק יתרון אלא זה גם חיסרון. ואתה יכול ליהנות מזה שאתה אין. שזה אומר שגם להיות אין זאת הנאה. כול השאלה היא, לאן אתה רוצה להגיע? יש בעיקרון רק שתי אפשרויות שאתה רוצה להגיע, או לאין או ליש. ... ירגיש שיש לו כאן הזדמנות לבטא את היצירתיות שלו, ואם אומרים לו לשטוף כלים, אז הוא ישטוף וירגיש שהוא נהנה ממנוחה, זה כמו שינה, לא צריך לאמץ את השכל. אם האדם באמת יבין את עצמו, אז הוא יגיע למצב ... שיש פחות הגדרות - זה יותר אחדות. ודרך אגב, אתה יכול מאותה פעולה ליהנות פעמיים ולסבול פעמיים. אם אתה נהנה מההפכים אתה גם סובל מההפכים. למשל כאשר את מלמד את הילד שלך, אתה יכול ליהנות בתהליך משני דברים, גם ... וגם להגיד אני כלום. מאותה פעולה עצמה אתה יכול ליהנות משני רבדים. כשאני מדבר איתך עכשיו, מצד אחד אני נהנה שאני מפעיל את השכל איתך ומצד שני אני נהנה מזה שאני כלום, אני לא עושה כלום, הכל קורה מעצמו, אין לי רצונות, אין לי שום דבר. אם אני אומר לך שאני נהנה משניהם, זה אומר שאני גם סובל משניהם. מהצד שאני רוצה להיות כלום אני סובל מזה שאני מפעיל את השכל, ומהצד שאני רוצה שכל, אני סובל מזה שאני כלום. אם אתה נהנה מהיש אז אתה סובל מהאין, ואם אתה נהנה מהאין אז אתה סובל מהיש. עד שלא נהנית מהאין לא סבלת מהיש, אבל כאשר אתה מתחיל ליהנות מהאין אז ...
רוצה לנוח למה לוותר פיתוח השכל מיומנות קוגניטיבית הרגשת הנאה במה לעבוד מיומנויות קוגניטיביות רגש
רכושנות במערכות יחסים, קבלה ונתינה במערכות יחסים, לתת על מנת לקבל, נתינה לשם נתינה, למה מישהו אוהב אותי? נתינה ללא תמורה, ליהנות מעצם הנתינה, למה מישהו חבר שלך? למה מישהו אוהב אותך? חברות אמיתית, נתינה וקבלה במערכת יחסים
רכושנות במערכות יחסים, קבלה ונתינה במערכות יחסים, לתת על מנת לקבל, נתינה לשם נתינה, למה מישהו אוהב אותי? נתינה ללא תמורה, ליהנות מעצם הנתינה, למה מישהו חבר שלך? למה מישהו אוהב אותך? חברות אמיתית, נתינה וקבלה במערכת יחסים
... יחסים, קבלה ונתינה במערכות יחסים, לתת על מנת לקבל, נתינה לשם נתינה, למה מישהו אוהב אותי? נתינה ללא תמורה, ליהנות מעצם הנתינה, למה מישהו חבר שלך? למה מישהו אוהב אותך? חברות אמיתית, נתינה וקבלה במערכת יחסים מהם שני סוגי ... ובמערכות יחסים בפרט, ישנם שני מניעים עיקריים לכך שאנשים עושים דברים. המניע הראשון הוא כאשר אדם עושה פעולה מתוך הנאה רגעית מהמעשה עצמו. כלומר, הוא לא מבצע את הפעולה מתוך ציפייה למשהו בעתיד, אלא כי הפעולה עצמה מסבה לו אושר או סיפוק מיידי. דוגמה לכך היא אדם שמאכול כי הוא נהנה מהאוכל ברגע זה. המניע השני הוא כאשר אדם עושה פעולה לא מתוך הנאה מהפעולה עצמה, אלא מתוך ציפייה לרווח בעתיד. דוגמה לכך היא אדם שעובד, לא כי הוא נהנה מהעבודה, אלא כי הוא מצפה שמהעבודה הוא יקבל משכורת שתאפשר לו לרכוש אוכל או לממש צרכים אחרים בעתיד. מהי ההשפעה של שני סוגי הסיבות על מערכות יחסים? אותו עיקרון של הנאה מידית לעומת ציפייה לרווח עתידי קיים גם במערכות יחסים. יש אנשים שנמצאים בקשר עם מישהו פשוט כי טוב להם ... להיות איתו. בהתאם לכך, יש מצבים בהם הקשר הוא שילוב של שני המניעים. כלומר, ייתכן שחלק מהקשר נעשה מתוך הנאה רגעית, אך יש גם ציפיות לעתיד שגורמות לאדם להישאר בקשר. איך אפשר לזהות אם הנתינה במערכת יחסים היא אמיתית? ... יבדוק את עצמו ואת הכוונות שלו. הוא ממליץ לשאול את עצמנו שאלות כמו: - האם אני נותן למישהו מתוך הנאה מהפעולה עצמה, בלי קשר למה שהוא עשוי להחזיר לי בעתיד? - האם אני אוהב את האדם שמולי מתוך שמחה ... במערכות יחסים איך נוצרת רכושנות? בן זוג רכושני בת זוג רכושנית האם הוא חבר שלי? למה היא אוהבת אותי? ליהנות מעצם הנתינה שתי הסיבות לפעולות של אנשים בחיים, ולמעשה גם במערכות יחסים, יש שתי סיבות שבגללן אנשים עושים דברים. הסיבה הראשונה היא שאדם עושה משהו כי הוא נהנה ממנו בזמן אמת, כלומר, הפעולה עצמה מסבה לו הנאה. הסיבה השנייה היא שאדם עושה משהו לא מפני שהוא נהנה ממנו, אלא מפני שהוא מאמין שהפעולה תוביל לרווח עתידי כלשהו. לדוגמה, כשאדם אוכל, הוא עושה זאת כי זה עושה לו טוב באותו רגע. לעומת זאת, כשאדם עובד, הוא לא בהכרח נהנה מהעבודה עצמה, אלא הוא עובד כי הוא מצפה לקבל משכורת, שבעזרתה יוכל לקנות אוכל או לממש צרכים אחרים. כלומר, יש פעולות שאנחנו עושים מתוך הנאה מידית, ויש פעולות שאנו מבצעים מתוך ציפייה לרווח עתידי. מערכות יחסים: נתינה מתוך אהבה או ציפייה? אותו עיקרון מתקיים ... לקבל. לעומת זאת, יש אנשים שמנהלים קשרים כי הם מצפים להפיק מהם תועלת בעתיד, אפילו אם כרגע הם לא נהנים מהקשר. יתרה מזו, מצבים רבים הם מצבים מעורבים. כלומר, ייתכן שחלק מהקשר הוא מתוך הנאה רגעית, וחלק ממנו נובע מציפייה כלשהי לעתיד. בדיוק כפי שמישהו עשוי לחייך אליך כי באמת טוב לו, אך ייתכן ... זה אומר שעכשיו הוא יפסיק לאכול? כנראה שלא, כי גם אם בעתיד יהיה לו קושי, כרגע הוא עדיין רוצה ליהנות מאוכל. כך גם במערכות יחסים - האם אתם מתקשרים עם מישהו מתוך הנאה של הרגע, או מתוך חישובים עתידיים? איך אפשר לדעת אם הנתינה אמיתית? כשמישהו מעניק לכם משהו, שאלו את עצמכם: ...
איך לא להתגעגע לשאול שאלות איך משחררים מישהו מהלב איך להתגבר על האקסית חסרונות יתרונות להוציא את האקס מהראש איך להוציא מישהו מהראש נתינה במערכת יחסים
פחד להרגיש רע / מחשבה טורדנית - איך להתמודד?
פחד להרגיש רע / מחשבה טורדנית - איך להתמודד?
... כהן דן בסוגיה זו באמצעות תשובה לשאלה של בחורה שנזכרת במשפט מטריד לפיו החיים הם 90% סבל ורק 10% הנאה. בכל פעם שהיא נזכרת במשפט זה, מתעוררים בה פחד וחרדה, והיא שואלת האם המשפט נכון, ואם כן, לשם מה ... זו מכתיבה את דרך ההתמודדות. האם העולם הוא באמת מקום של סבל? לגבי השאלה האם החיים מורכבים מסבל או הנאה, אליעד מבהיר שלמעשה החיים הם 100% סבל וגם 100% הנאה בו זמנית. הדבר נשמע פרדוקסלי, אך הוא מסביר שההנאות שאנשים חווים הן בעצמן סוג של סבל מתוחכם. מדוע? משום שכל הנאה נוצרת מתוך רצון, ורצון הוא עצמו תחושה של חיסרון וסבל. העולם הזה, לדבריו, הוא למעשה הגיהינום האמיתי. הגיהינום אינו ... כלל לא היה סובל, כי לא היה רוצה משהו אחר. הרצון להשיג את הטוב הוא שיוצר את הסבל, והשאיפה להנאה עצמה היא זו שגורמת להרגשת רע. כל רצון של האדם הוא סוג של סבל: החל מרצונות פשוטים כמו לשתות ... האחדות המוחלטת, שבה כל הניגודים מתבטלים וכל הפחדים נעלמים. איך להתמודד עם מחשבות טורדניות? האם החיים הם סבל או הנאה? איך להפסיק לפחד להרגיש רע? מהי אחדות אמיתית? מה הקשר בין טוב לרע? איך יוצאים מהגיהינום של הרצונות? איך ... לבחורה שיש לה מחשבות טורדניות וחרדות מכך שהיא נזכרת במשפט שהיא שמעה, שאומר שהחיים הם 90% סבל ורק 10% הנאה. והיא שואלת האם זה נכון, ואם כן בשביל מה לחיות? וביארתי שיש כאן בעצם שתי שאלות, והראשונה היא איך ... וביארתי שהחיים הם לא רק 90% סבל, אלא הם 100% סבל, אבל מצד שני בו זמנית הם גם 100% הנאה. וביארתי שמה שנקרא אצל האדם הנאה, זה בכלל סוג של סבל. וביארתי שהעולם הזה הוא הגיהנום, ומי שרוצה לדעת מה קורה בגיהנום, יכול פשוט להסתכל ... שעשה אותה. ושהכל תלוי ברצון של האדם. וביארתי שהגיהנום, הוא הפער שבין הרצוי לבין המצוי. וביארתי שגם הסבל וגם ההנאה, שניהם זה רע וסבל. וביארתי שאם הכל היה רק טוב וגם אם היה רק רע, לא היה רע. כי ... רע. וביארתי שלא משנה אם נאמר שהכל רע או הכל טוב, העיקר הוא שצריך להבין שהכל אחד. וביארתי שגם ההנאות הן סבל. כי האדם תמיד סובל. כי שורש הסבל הוא הרצון של האדם. וכל רצון הוא סוג של סבל. ...
טרדות האם הכל רע התמודדות עם מחשבה טורדנית הבדל בין רע לטוב איך להגיע לאחדות בשואה להפסיק לרצות דברים השואה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנאה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: הנאה, האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הנאה, איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, אימון אישי למנהלים, אימון אישי מומלץ בנושא הנאה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5630 שניות - עכשיו 27_08_2025 השעה 01:12:51 - wesi1