אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הכל טוב גם בלי שיהיה רע שיגרום לך לדעת שטוב לך
הכל טוב גם בלי שיהיה רע שיגרום לך לדעת שטוב לך
... של טוב קיימת רק ביחס לדבר אחר, שלרוב מוגדר כרע. לדוגמה, אדם שהיה רעב מאוד ואוכל ארוחה פשוטה, ירגיש הנאה עצומה, כי ההנאה הזאת באה בהשוואה לתחושת הרעב שהוא חווה קודם. אך אם הוא לא היה רעב בכלל, אותה ארוחה פשוטה לא הייתה מסבה לו הנאה באותה מידה. אליעד מסביר שזה מנגנון פסיכולוגי של השוואות יחסיות שמניע את האדם לחפש קונטרסטים. אנשים משוכנעים שאם לא ... והוא פשוט שם לב לתחושה של הנעימות בלי שום צורך להיזכר במצבים שליליים שבהם היה לו רע. הוא פשוט נהנה מהמצב כפי שהוא. דוגמה של אדם שהולך ברחוב ומרגיש טוב באופן פשוט וישיר, ללא שום צורך לחשוב על אירועים ... מדגיש כי כאשר האדם מפסיק לחפש קונטרסטים ומפסיק להאמין שהוא חייב לחוות רע כדי להרגיש שטוב לו, הוא יכול ליהנות מטוב מוחלט, כזה שלא מותנה בדבר. איך משתחררים מהתלות ברע כדי להרגיש טוב? כדי להשתחרר מהתלות הפסיכולוגית של השוואות ... לתחושה של הגוף שלו באותו הרגע, בלי להשוות את המצב שלו למצבים אחרים. בצורה כזו, האדם יכול לחוות את ההנאה מהרגע בצורה מוחלטת וללא שום תנאי. אליעד גם מוסיף שאימון תודעתי מסוג זה יכול להביא את האדם לחיים נעימים הרבה יותר, שבהם ההנאה לא תלויה בדבר, והטוב הוא קבוע ויציב. מהן המלכודות בתפיסה של טוב מול רע? אליעד מסביר כי אנשים לעיתים ... ובלתי מותנה, והאמונה שחייבים להרגיש רע כדי להעריך את הטוב היא רק אמונה שגויה, שיוצרת סבל מיותר ומפריעה לאדם ליהנות מהחיים שלו באופן מלא. איך להרגיש טוב ללא סבל? האם טוב מחייב רע? תחושת טוב מוחלטת הנאה ללא השוואה להשתחרר מהשוואות איך ליהנות מהרגע?
הרגלים להתבונן לשים לב להפסיק לחפש מנגנון אימון שגויה אמונות
תלות רגשית, שחרור רגשי, טוב מאוד, יותר טוב מטוב, שלום או מלחמה, סם חיים, סם המוות
6:58תלות רגשית, שחרור רגשי, טוב מאוד, יותר טוב מטוב, שלום או מלחמה, סם חיים, סם המוות
... אין לאדם שום תלות רגשית, הוא נמצא במצב של מושלמות מוחלטת. כאשר יש תלות רגשית, האדם יכול לחוות יותר הנאה בדברים מסוימים, אך זה בא עם מחיר של פגיעות או סבל במקרה שלא יקבל את מה שהוא תלוי בו ... לאכול אוכל מסוים באופן מובהק יותר מאשר אוכל אחר. מצד אחד, זו בעיה חמורה עבורו כי הוא לא יכול ליהנות באופן שווה מכל סוגי המזון, ואם אין את האוכל שהוא אוהב, הוא סובל יותר. מצד שני, הוא נהנה הרבה יותר כאשר האוכל שהוא אוהב זמין. בדומה לכך, הוא מביא דוגמה על אדם שאכפת לו מאוד מהלבוש שלו: מצד אחד, הוא יכול לסבול אם אין לו את הבגד המיוחד, אך מצד שני, הוא חווה הנאה גדולה יותר כאשר הוא מצליח ללבוש בדיוק את מה שהוא אוהב. מה זה טוב מאוד ומה הבעיה בו? אליעד ... שהכל אחד ומושלם. אך מנקודת המבט של הנפרדות, האדם יוצר במכוון קונפליקטים פנימיים ומלחמות, כי רק כך ניתן לחוש הנאה או התקדמות, והדבר מונע שעמום. המלחמה או הקונפליקט הפנימי נובעים מכך שהאדם אינו שלם עם עצמו ולכן הוא זקוק ... אבל כל עוד האדם אינו נמצא בשלמות מוחלטת, הוא תמיד יחפש ליצור בעיות וקונפליקטים כדי להשיג תחושה של התקדמות והנאה. כיצד חוויית האלוהות קשורה לתלות רגשית? אליעד מתאר את האדם שהיה פעם אלוהים, כלומר, במצב של שלמות מוחלטת. במצב זה הכל היה מושלם והוא לא היה יכול ליהנות באופן ספציפי או אינדיבידואלי משום דבר. כעת, במצב הנפרדות, אותו אדם יכול ליהנות יותר מדברים ספציפיים בגלל הקונטרסט וההשוואה בין מצבים שונים. מצד האלוהים הכל עדיין מושלם, אבל מצד האדם במצב הנפרדות, הוא חווה את ההנאה יותר מאשר במצב השלמות, וזאת בגלל ההבדלים שהוא חווה. אליעד מציין כאן את הניגוד בין סם החיים לסם המוות. ...
שעמום יחסיות האמת הבלתי תלויה סם החיים סכנה קונפליקט סבל אפשרי
התאבדות, למה לא להתאבד, בסוף הכל מתאזן, למה לחיות, למה לא למות, רוצה להתאבד, לא רוצה למות, רוצה לחיות
התאבדות, למה לא להתאבד, בסוף הכל מתאזן, למה לחיות, למה לא למות, רוצה להתאבד, לא רוצה למות, רוצה לחיות
... מהמציאות, עד שהוא מעדיף למות מאשר להתמודד עם החיים. זה אומר שלאורך כל חייו, אותו אדם היה עם רמת הנאה נמוכה יותר ביחס לאדם שרוצה להמשיך לחיות, גם אם החיים קשים. לדוגמה, אדם חולה סופני שרוצה להמשיך לחיות אפילו עם כאב רב, נהנה מהחיים כל כך עד שהוא מוכן לסבול עבורם. לעומתו, אדם שמתאבד בעצם מראה שכל חייו הוא נהנה פחות, ולכן הוא סובל יותר, והסבל הפנימי שלו גדול יותר. איך הנאה מהחיים יכולה להוביל לסבל? אליעד מתאר כיצד ככל שאדם נקשר יותר להנאות מסוימות בחיים, כך הוא למעשה מגביר את הסבל הפוטנציאלי שלו. לדוגמה, אדם שאוהב מאוד לאכול ונקשר לחוויית האכילה, נהנה יותר בזמן האכילה, אך הוא סובל הרבה יותר בין הארוחות, וגם כאשר מסיבה כלשהי הוא לא יכול לאכול. ככל שהוא נקשר יותר לתענוג, כך עולה הסיכון שהוא יסבול יותר כשאותו תענוג נלקח ממנו. זו הסיבה לכך שכל הנאה גדולה מביאה איתה פוטנציאל לסבל גדול לא פחות, ולהיפך. למה בסוף הכל מתאזן? אליעד מסביר שבסופו של דבר, המציאות ... דרך רעיון האינסוף: כיוון שיש אינסוף אפשרויות ואינסוף זמן, כל מציאות טובה מתאזנת עם מציאות שלילית במקום אחר. כשאדם נהנה מאוד, יש מקום אחר שבו מישהו סובל באותה מידה, ולהיפך. זה כמו מערכת סגורה שבה הכל מתאזן: כל אושר ... שלו עם המציאות כל כך חזק, עד שהקשר שלו למציאות נשבר והוא מעדיף לסיים את חייו. אך בכל מקרה, ההנאה והסבל מתאזנים, ולכן ההתאבדות לא באמת יכולה לפתור בעיה עמוקה של סבל, אלא רק להמיר סבל אחד בסבל אחר. האם אפשר להימנע מסבל לגמרי? לפי אליעד, אי אפשר להימנע מסבל לחלוטין, כיוון שככל שאתה נקשר למשהו ונהנה ממנו, כך בהכרח תגבר גם ההתנגדות לאבד אותו והסבל שכרוך בכך. ככל שאדם מזדהה עם הרצונות שלו, הוא מוותר ... לי מה יקרה. ברגע שאתה נקשר לרצון כלשהו, אתה בהכרח יוצר לעצמך פוטנציאל לסבל. ככל שאדם יהיה תלוי יותר בהנאותיו, כך גם יסבול יותר כשהמציאות תשתנה והוא יאבד אותן. למה לא כדאי להתאבד? אליעד מסכם שהסיבה לא להתאבד היא ...
לאכול רצון כלשהו רוצה למות מחשבות אובדניות אובדנות ליהנות מהחיים להוביל אמת
3 נקודות מבט, לרצות להרגיש רע, ליהנות מהסבל, הטוב שברע, הרע שבטוב, הצד השני של המטבע, הטוב שיש ברע
3 נקודות מבט, לרצות להרגיש רע, ליהנות מהסבל, הטוב שברע, הרע שבטוב, הצד השני של המטבע, הטוב שיש ברע
3 נקודות מבט, לרצות להרגיש רע, ליהנות מהסבל, הטוב שברע, הרע שבטוב, הצד השני של המטבע, הטוב שיש ברע למה אנשים חושבים שטוב זה טוב ורע ... הצד החיובי שנמצא בדיוק בצד ההפוך למה שהוא מאמין בו. אם אדם חולה וסובל, הוא יכול להבין שיש גם הנאה בסבל, לדוגמה, הוא יכול ליהנות מהמנוחה או מהשקט שמגיע בעקבות המחלה. מדוע אנשים לא רוצים לעשות את ההיפוך המחשבתי הזה? אליעד מסביר שהסיבה המרכזית ... ולכן הפחד מאיבוד שליטה הוא חסר טעם. דווקא חקירה אמיצה של הצד השני היא הדרך לשחרור. האם אנשים באמת נהנים מהסבל? אליעד מדגיש נקודה קריטית: אדם סובל רק כי הוא נהנה מכך במידה מסוימת, גם אם אינו מודע לכך. כל סבל מבוסס על הנאה נסתרת. אם האדם יחקור מדוע הוא באמת סובל, הוא יגלה שהוא נהנה מהסבל. למשל, אדם שסובל מחרדה, נהנה מתחושת הזהירות או השליטה שהחרדה נותנת לו. ברגע שהוא מבין את זה, הוא יכול לבחור אם להמשיך ליהנות מהסבל במודע או להשתחרר ממנו לגמרי. איך להגיע לשחרור מלא מסבל באמצעות ההיפוך המחשבתי? אליעד מדגיש כי השחרור האמיתי ... שהדרך היחידה להגיע לאיזון מלא ולחופש מוחלט מסבל היא לבדוק כל רצון או פחד לעומק, כולל כל סיבה וכל הנאה נסתרת. אדם שלא מוכן לבדוק את זה, ימשיך לסבול ולהיות תלוי בהנחות המוגבלות שלו לגבי טוב ורע. איך ליהנות מהסבל? למה אני מפחד להשתגע? מה הטוב שברע? איך להגיע לשוויון בין טוב לרע? מה ההיפוך של רצון?
להצליח להתחבר לרגשות טרוד שחרור אמיתי הטוב שיש ברע פחד לאבד שליטה נמנע להבין לעומק טוב ורע
יעוץ תעסוקתי, יעוץ קריירה, אימון אישי לחיים, יעוץ לבחירת מסלול לימודים, ללמוד תואר ראשון, להפסיק את הלימודים, בחירת תעסוקה, לא רוצה להמשיך ללמוד, תואר אקדמי, אימון לקריירה, אימון למימוש עצמי
יעוץ תעסוקתי, יעוץ קריירה, אימון אישי לחיים, יעוץ לבחירת מסלול לימודים, ללמוד תואר ראשון, להפסיק את הלימודים, בחירת תעסוקה, לא רוצה להמשיך ללמוד, תואר אקדמי, אימון לקריירה, אימון למימוש עצמי
... לגבי עתיד תעסוקתי וקריירה. אליעד מסביר שהדילמה מתחילה מכך שאדם מתלבט אם להפסיק את הלימודים מתוך תחושה שהוא לא נהנה או לא מתחבר לתוכן הלימודים, ומצד שני, הוא חושש מההשלכות העתידיות של הפסקת הלימודים. אליעד מציג בתחילת דבריו שההחלטה ... הבנה עמוקה לגבי המוטיבציה האמיתית של האדם, ולא רק כי מדובר בצעד שנראה הגיוני מבחוץ. מה הקשר בין מוטיבציה, הנאה ולימודים? אליעד מדגיש שאם אדם לא נהנה מהלימודים באופן מהותי, עליו לבדוק היטב האם הסיבה היא שהלימודים עצמם קשים או בגלל שיש לו דברים אחרים שמטרידים ... שאם הקושי הוא אמיתי ועמוק, גם סיום התואר לא יגרום להרגשת סיפוק אמיתית. הוא מביא דוגמה, שמי שלומד ולא נהנה מהלימודים, לא ימצא שמחה אמיתית גם אחרי שהוא מקבל ציון גבוה, מכיוון שההצלחה בציון היא רגעית, והמאמץ והסבל לאורך ... אדם דוחה תמיד את הלמידה שלו לסוף הסמסטר ולומד בצורה אינטנסיבית רק ברגע האחרון, זה סימן שהוא לא באמת נהנה מהלמידה עצמה, אלא פשוט מכריח את עצמו ללמוד למבחנים כדי לקבל את הציון המיוחל. האם תואר באמת מבטיח הצלחה ... ואת המשאבים הנפשיים של האדם במה שהוא באמת אוהב ומרגיש שהוא יכול להצליח בו, במקום בלימודים שלא מביאים לו הנאה וסיפוק. אליעד משתמש בדוגמה של חברים שסיימו תואר במדעי המחשב - חלקם עובדים במקצוע ונהנים, אך חלק גדול מהם לא נהנים מהעבודה ומתחרטים על כך שסיימו את התואר. הוא ממחיש את החשיבות של לבדוק מראש אם תחום העיסוק באמת מעניין ... את התואר או לעצור עכשיו? אליעד מסכם את ההמלצה שלו ואומר שאם הלימודים לא באמת מעניינים את האדם, ואין הנאה אמיתית מהם, אין טעם למשוך אותם עוד ועוד. הוא מציע לקחת הפסקה מוגבלת בזמן כדי להתמקד במה שבאמת מושך ... להפסיק לימודים באמצע התואר? איך לבחור קריירה נכונה? לימודי תואר - האם זה משתלם? מה לעשות אם אני לא נהנה מהלימודים? איך לדעת אם תואר מתאים לי? האם תואר ראשון מבטיח הצלחה כלכלית?
תואר אקדמי להתאמן אנרגיות אמת ניסיון השמחה האמיתית עבודה למה המוצר יקר
איך למצוא עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם לעולם? הכל השתקפות שלך, איך להתעניין בדברים? חיים משעממים, חיים מעניינים, חשיבה יצירתית, חשיבה מופשטת, להסתכל מחוץ לקופסא, השתקפות עצמית
איך למצוא עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם לעולם? הכל השתקפות שלך, איך להתעניין בדברים? חיים משעממים, חיים מעניינים, חשיבה יצירתית, חשיבה מופשטת, להסתכל מחוץ לקופסא, השתקפות עצמית
... הדברים. לדוגמה, אדם שלא מסוגל להתעניין בפוליטיקה, באמנות, בפרסומות, או אפילו ברכילויות, נתפס כאדם מת, כי הוא לא מסוגל ליהנות ולהעמיק בדברים שנמצאים סביבו. לעומת זאת, אדם חי הוא מי שמסוגל להסתכל על כל דבר ולראות בו מהות נסתרת, גם אם על פני השטח הדבר נראה חסר משמעות לחלוטין. למשל, מי שמסוגל ליהנות אפילו מפרסומות, ממש כמו מסרט טוב, כי הוא מזהה את המשמעות העמוקה מאחוריהן. איך אפשר ליהנות מדברים שנראים חסרי משמעות, כמו פרסומות? אליעד מדגים כיצד אדם יכול לצפות בפרסומת ולהפיק ממנה הנאה בדיוק כמו מצפייה בסרט קולנוע. הסיבה שאנשים לא נהנים מהפרסומות היא שהם מתייחסים רק לשכבה החיצונית של הדברים, לצורה הגלויה, ולא למהות הנסתרת. אליעד מסביר שאם האדם ישאל ... ככה?, מה המשמעות של מה שאומרים כאן?, או איזו מהות מסתתרת מאחורי הדבר הזה? - הוא יוכל להתחיל להפיק הנאה מכל דבר שהוא רואה ושומע. מהי חשיבה מופשטת וכיצד היא עוזרת להתעניין בכל דבר? חשיבה מופשטת היא היכולת להפשיט ... אלא שואל את עצמו: למה אני חושב שהפרח יפה?, מהי המהות של היופי שאני מזהה בפרח?, וכך הוא מגיע להנאה והתרגשות אמיתית מכל דבר. למה אנשים משתעממים למרות שהבינו את המהות? אליעד מסביר נקודה חשובה: כאשר אדם רואה מהות ... ולא מבין, מגיע ולא מגיע. המצב הזה יוצר עניין מתמיד, כי תמיד יש עוד משהו לגלות ולהבין. כיצד ניתן ליהנות מדברים יומיומיים כמו רכילות או מריבות? אליעד מדגים כיצד גם דברים טריוויאליים כמו רכילות או מריבות בין אנשים יכולים להפוך למקור הנאה ועניין אינסופי. אם האדם ישאל את עצמו: למה הם רבים?, מה המשמעות העמוקה מאחורי מה שנאמר?, מה המהות של ... כי תמיד יש עוד משהו לחשוף ועוד סוד לגלות. החשיבה המופשטת שמכוונת למהות הסופית, היא המפתח לחיים של עניין והנאה אינסופיים. איך לא להשתעמם לעולם? איך למצוא עניין בכל דבר? חשיבה מופשטת מהי המהות של הדברים? למה החיים משעממים? ...
חשיבה חשיבה מחוץ לקופסא אנושיות להתעניין בפוליטיקה חיצוניות איך לחשוב מחוץ לקופסה להתרגל לשאול שאלות איך לא להשתעמם
מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
6:10מומחה לשכנוע, יכול לשכנע כל אחד, יכול לשכנע בכל דבר, לא לרצות לשכנע, להשאיר בחירה חופשית, לא רוצה לשכנע, לא מצליח לשכנע, לצמצם את יכולתך, צמצום עצמי, בריאת העולם, היכולת של אלוהים
... הכוח הפנימי הזה. זהו תהליך מתוחכם של הגבלה עצמית, שמאפשר לאדם לחוות מציאות שיש בה אתגר, מאבק, ולבסוף גם הנאה ומשמעות. למה יש צורך במאמץ אם אפשר להשיג הכל מיד? אליעד מביא כדוגמה את רבי נחמן, שטען כי אם ... האל היו משיגים הכל מיד ובקלות, ללא תהליך של בחירה חופשית וללא מאבק, לא הייתה משמעות להצלחה או לכישלון, להנאה או לסבל. דווקא האפשרות לבחור בין דרכים שונות, לחוות את התהליך, את המאמץ ואת ההשתוקקות, מעניקה משמעות עמוקה לחיי האדם. כיצד איזון בין רצון להנאה משפיע על המציאות? אליעד מדגים כי פעמים רבות כדי להשיג הנאה במקום אחד, צריך לוותר על רצון אחר במקום אחר. הוא מסביר שהחכם יכול היה למלא מיד את כל רצונותיו, אך אם היה עושה זאת, לא היה מסוגל ליהנות באמת משום דבר, כי כל דבר היה מגיע ללא מאמץ או אתגר. לכן, החכם מוכן להקריב חלק מרצונותיו, כדי לשמר את ההנאה והמשמעות שיש בקיום. לסיכום, על פי אליעד כהן, היכולת לשכנע כל אחד בכל דבר, ואף ליצור כל מציאות רצויה, ... אם החכם או האל היו מבטלים את הבחירה החופשית ומשיגים את מטרותיהם ללא תהליך, לא הייתה משמעות לקיום ולרצון. ההנאה והמשמעות נובעות מהמאמץ ומהאפשרות לבחור. כיצד זה קשור לסבל ולהנאה? כדי ליהנות מדבר מסוים, לעיתים יש צורך לוותר על דבר אחר. לדוגמה, אם החכם היה משתמש ביכולתו באופן מלא, הוא היה מאבד את היכולת להרגיש הנאה מהשגת המטרות שלו. לכן, יש איזון שבו חלק מהמציאות פועלת נגד רצונו כדי לאפשר לו חוויה של השתוקקות והשגה. ... רצוני ואני לא משתמש ביכולת הזאת כי אני יודע שאם אני אמלא את רצוני שם אני גם לא יכול ליהנות במקום אחר. לפעמים כדי ליהנות במקום אחד אתה צריך לסבול במקום אחר. לכן אתה אומר אני מוכן ששם יהיה נגד רצוני כדי ששם יהיה ...
איך לשאול למה אמת אבסולוטית להשיג כל דבר שלמות רגשות להשיג מטרות לוותר על הרצון איך לגרום לבחורה
יצירת מציאות, כוח המחשבה, דמיון מודרך, מסע אסטראלי, חוויה אסטרלית, חוויה חוץ גופית, הליכת רוח, ליצור מציאות כרצונך, לרצות לטייל בעולם, לראות עולם, טיולים בעולם, ליצור תחושה, ליצור רגש
יצירת מציאות, כוח המחשבה, דמיון מודרך, מסע אסטראלי, חוויה אסטרלית, חוויה חוץ גופית, הליכת רוח, ליצור מציאות כרצונך, לרצות לטייל בעולם, לראות עולם, טיולים בעולם, ליצור תחושה, ליצור רגש
... מביא דוגמה של אדם שרוצה לטייל בהוואי, ומעלה את השאלה האם אותו אדם יכול להרגיש את התחושה של חופש, הנאה וכיף שמרגישים בחופשה בהוואי, מבלי לטוס פיזית למקום עצמו. הדיון מתפתח לכיוון של בירור עמוק: מדוע האדם בכלל מעוניין ... אותו למשפחה או לאנשים אחרים, וזו הסיבה שבני אדם לא חווים מציאות בצורה משוחררת לחלוטין מגופם. האם ניתן להרגיש הנאה וחופש בלי הגוף? אליעד ממשיך לנתח ולחדד את הנושא, כשהוא מסביר מה זה בכלל אומר להרגיש הנאה או לחוות חופש בלי שהגוף יהיה נוכח פיזית. הוא מדגים זאת עם דוגמה פשוטה: כאשר אדם הולך לים ומרגיש ...
תחושה של חופש איך להזדהות לטייל שאלת שאלות להרגיש הנאה אין סיבה בני אדם רגש
סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן
סבלנות של מורה רוחני, סבלנות בחיים, להתחדש, ליהנות ללמד, ליהנות להסביר, הסבלנות של אליעד כהן מהי סבלנות של מורה רוחני וכיצד היא משפיעה על תהליך הלימוד? סבלנות נחשבת לאחד ... מסביר רעיון מתוך תחושת חוסר סבלנות או מתוך תחושת חובה בלבד, הדבר משפיע על התלמיד בצורה שלילית. אם המורה נהנה מהתהליך של ההסבר, ואם הוא מוצא ערך בעצם החזרה על הרעיונות, התלמידים יכולים לקלוט את המסרים בצורה חיובית יותר. אליעד מדגיש כי יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר חובה, אלא כמשהו שמסב לו הנאה. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, התלמיד מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות. כיצד ניתן להתמודד עם תלמידים מקובעים בדעותיהם? תלמידים שמגיעים עם דעות ... היא שסבלנות אינה רק תכונה שחשובה למורה רוחני, אלא לכל אדם באשר הוא. כשאדם מפתח סבלנות אמיתית, הוא לומד ליהנות מהתהליך של ההסבר, להבין טוב יותר את הזולת ולשפר את יכולתו להתמודד עם דעות שונות משלו. סבלנות מאפשרת לאדם להפוך כל קושי, חיסרון או אתגר להזדמנות לצמיחה. איך לפתח סבלנות? למה חשוב ליהנות מהסבר? כיצד להתמודד עם אדם מקובע בדעותיו? איך להפוך קושי בהסבר להזדמנות? מהי החשיבות של סבלנות בשכנוע? למה אנשים ... מסביר משהו מתוך חוסר סבלנות, או מתוך תחושת חובה בלבד, הדבר משפיע ישירות על התלמיד שמולו. אם המורה עצמו נהנה מהתהליך של ההסבר, ואם הוא מוצא ערך בעצם החזרה על הרעיונות שוב ושוב, הרי שהתלמידים יוכלו לקלוט את המסרים ... מדגיש כי יש חשיבות גדולה לכך שהמורה לא יראה בהסבר כחובה אלא כמשהו שנותן לו עצמו סיפוק. כאשר יש הנאה בתהליך הלימוד, גם הצד השני - זה שלומד - מקבל גישה פתוחה יותר לרעיונות. כיצד ניתן להתמודד עם תלמידים ... היא לא רק תכונה שחשובה למורה רוחני, אלא לכל אדם באשר הוא. כאשר אדם מפתח סבלנות אמיתית, הוא לומד ליהנות מהתהליך של ההסבר, להבין טוב יותר את הזולת ולשפר את יכולתו להתמודד עם דעות שונות משלו. הסבלנות מאפשרת לאדם להפוך כל קושי, חיסרון או אתגר להזדמנות לצמיחה. איך לפתח סבלנות? למה חשוב ליהנות מהסבר? כיצד להתמודד עם אדם מקובע בדעותיו? איך להפוך קושי בהסבר להזדמנות? מהי החשיבות של סבלנות בשכנוע? למה אנשים ...
השקעה מחשבות להבין משהו אתגר איך להגיע להבנה איך להוביל תחושות ישירות
תכלית החיים, מטרת החיים, האם יש מטרה לחיים? משמעות החיים לילדים, האם יש תכלית לחיים? מהי תכלית החיים? מהי מטרת החיים? לשכנע מישהו לא להתאבד, איך לענות לשאלה? מהי משמעות החיים?
תכלית החיים, מטרת החיים, האם יש מטרה לחיים? משמעות החיים לילדים, האם יש תכלית לחיים? מהי תכלית החיים? מהי מטרת החיים? לשכנע מישהו לא להתאבד, איך לענות לשאלה? מהי משמעות החיים?
... לעומת מצב שבו לא היה עולם. למשל, הוא מציע לחשוב שאם העולם לא היה קיים, לא היינו יכולים לחוות הנאה או התפתחות, וכך להגדיר מטרות יחסיות שלשמן העולם קיים. כאשר אדם חווה מצב של הנאה או סיפוק, הוא אינו שואל על התכלית של החיים. האדם מתחיל לשאול על מטרת החיים רק כשלא טוב לו, ... מוצאת טעם בחיים. הדרך להתמודד עם אדם כזה היא להבין מה האדם מחשיב כטוב - למשל כסף, אהבה או הנאה. לאחר מכן, יש להראות לאדם שהמטרה של החיים שלו היא בדיוק להשיג את אותו הטוב שהוא מעריך. אם אדם ... זאת. אליעד מציין שאם מציגים לאדם מטרה שנראית לו ברת - השגה, הוא יפסיק לשאול על מטרת החיים ויתחיל ליהנות מהחיים עצמם. לכן, המטרה היחסית של החיים היא למעשה לפתור את החיסרון שהאדם חווה, ולהפוך אותו ליתרון. לדוגמה, אם ...
אליעד כהן תחושות איך לענות לשאלות איך להבדיל בין טוב לרע איך להתמודד עם סבל העולם נברא אולי הכל טוב איך לפרסם
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנאה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הנאה, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הנאה, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצר לזוגיות, מאמן אישי לדיאטה, אימון אישי להפרעות קשב בתחום הנאה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9380 שניות - עכשיו 27_08_2025 השעה 01:09:58 - wesi1