... מחלישה את המסר? לפעמים דווקא שימוש במונח הכי טוב מחליש את המסר שלך. למשל, אם הלקוח שלך חשדן מאוד וכל אמירה
מוחלטת עלולה להיראות לו מוגזמת ולא אמינה, אז עדיף לא להקצין באמירות כמו הכי טוב, אלא לומר משהו מתון יותר כמו גם זו אופציה טובה. כך אתה מונע התנגדות ומאפשר ללקוח להרגיש שליטה ... לך להתאים את המסר בדיוק לפי רמת ההתנגדות או ההסכמה של הלקוח תוך כדי השיחה. האם טוב והכי טוב הם ביטויים
מוחלטים או יחסיים? אליעד מסביר ששני הביטויים, טוב והכי טוב, הם ביטויים יחסיים ואף אחד מהם אינו
מוחלט באמת. כאשר אומרים הכי טוב ברור מאליו שהמוצר שלך מושווה לאחרים ולכן הוא אינו עומד בפני עצמו. וכאשר אומרים רק טוב, בתת - המודע של הלקוח ישנה ידיעה שכנראה קיימים מוצרים נוספים טובים. לכן אין ביטוי
מוחלט מושלם. הטריק הוא תמיד להתאים את הביטוי למצב הלקוח: אם הלקוח מחפש את הכי טוב, תן לו את התחושה הזאת. אם הוא מחפש ביטחון בסיסי ללא השוואה, טוב יהיה מספיק. מה המסקנה הסופית ... להתמודדות עם התנגדויות לקוח איך להשתמש בשפה כדי להשפיע על אחרים? מהן הטכניקות הפסיכולוגיות המשפיעות על קבלת
החלטות? איך לבחור מילים נכונות בשיווק ומכירות? מה ההבדל בין טוב ל - הכי טוב ומתי להשתמש בכל אחד מהם? כאשר שואלים מה יותר טוב - טוב או הכי טוב - התשובה נראית אינטואיטיבית: ... השיטה היא להבין את הציפייה של השומע ולהתאים את המסר בהתאם: - אם הלקוח רוצה משהו מושלם - השתמש במונחים
מוחלטים כמו הכי טוב. - אם הלקוח חשדן - עדיף להוריד את העוצמה ולומר זה טוב או גם זו אפשרות טובה. איך אפשר להוביל לקוח לקבל
החלטה? במקרים רבים, הדרך לשכנע אינה דרך קביעה חד משמעית אלא דרך יצירת הסכמה הדרגתית. לכן, אפשר להתחיל בביטוי מרוכך כמו זה טוב ורק לאחר מכן, בהתאם לתגובת הלקוח, לחזק את המסר ... להתמודדות עם התנגדויות לקוח איך להשתמש בשפה כדי להשפיע על אחרים? מהן הטכניקות הפסיכולוגיות המשפיעות על קבלת
החלטות? איך לבחור מילים נכונות בשיווק ומכירות? עכשיו תגיד לי משהו, מה יותר טוב בעינייך טוב או הכי טוב? מה יותר טוב טוב או הכי טוב? ש: נראה לי הכי טוב. אליעד: אז למה נראה ... אליעד: ועדיין אני מזכיר אותו ולא אף אחד אחר. כן מה אתה אומר? ש: שאני עושה חלוקה של הביטויים, מה מבטא
מוחלט, מה מבטא יחסי. אז בסופו של דבר איפה אני שם את
המוחלט יותר, איפה אני שם יותר את היחסי. הכי טוב או הטוב? אליעד: עוד פעם. למושג, לשני הביטויים יש חיסרון. אוקי? ש: ולשניהם הם לא מבטאים
מוחלט זה מה שאתה אומר לי. אליעד: כן שניהם לא מבטאים
מוחלט. אני אסביר לך, בוא ננתח למה. כשאתה מדבר על הכי טוב בעצם אמרת יש טובים אחרים, אז הוא לא
מוחלט. אם אתה אומר הוא טוב אז בתת מודע של הבן אדם הוא אומר כן אבל גם אחרים טובים ועוד חיסרון כשאתה אומר על משהו שהוא טוב, אומרים לך אוקי, אבל אני רוצה את ההכי טוב, לא לא, אני לא ... שהחיסרון של הדבר הוא גם יתרון. זאת אומרת, אם אתה רוצה למכור למישהו משהו אתה צריך להגיד לו את זה במחויב,
במוחלט, הכי טוב, טוב, כל השאר רעים או שזה הכי טוב. עכשיו מה שאני בא להגיד שלפעמים דווקא צריך לדבר בצורה יותר עדינה כדי לדחוף את הרעיון ואז אתה צריך לעשות בדיוק את ההפוך. שאם היית ...