... השירות, אבל גם לספק שירות למתחרים שלך או לעסקים אחרים. אאכ כמובן, אתה בטוח שאיש המכירות לא יעזוב את העסק שלך וכיוב. וכמובן שכל מקרה לגופו. ולפעמים
התועלת שווה את הנזק האפשרי וכולי. וכמובן שיש השקעה באיש המכירות שיכולה לעזור לו אך ... בעסק שלך, בחיזוק המותג שלך, בחיזוק התדמית שלך, בדברים שאמורים לגרום ללקוח לקנות, בלי שום קשר לאיש מכירות כלשהו, הרי שזאת בהחלט השקעה לטווח הרחוק. כי
התועלת, נשארת אך ורק עבורך. ואני לא נכנס להיבט, שאולי המתחרים שלך יעתיקו את חומרי ... ספציפי אבל גם יכולת רגשית ספציפית. ומכל שכן, שלא כל אחד יכול ללמד כל אחד למכור. ולפעמים המחסום הוא רגשי וכולי. ולכן, השקעה באיש מכירות, לא בהכרח תביא
תועלת בטווח הרחוק, כי לא בהכרח שאפשרי ללמד כל אחד למכור, גם אם כן אפשרי לשפר אולי ... אם הוא נעשה נכון, זאת השקעה יותר בטוחה מאשר להמר על השקעה בתהליך של לשפר את איש המכירות. וכמובן שכל מקרה לגופו, ושיש בזה כל מיני איזונים ועלות מול
תועלת וכולי. אבל עדיין צריכים לזכור את הנל. לסיכום: צריך לזכור גם את נקודת המבט, ...