... עסקה הוא בשאלה עד כמה
תועלת הלקוח חושב שהוא יקבל מהדבר אותו הוא קונה, לעומת העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? ... ליצור תחושת ודאות לגבי
התועלת שהוא יקבל, כך יוכל יותר בקלות לשכנע את עצמו לפעול. לסיכום, אליעד מציג את טכניקות השכנוע השונות תוך הדגמה רחבה בכל ... העסקה הוא - עד כמה
תועלת האדם חושב שהוא יקבל, מהדבר עליו הוא אמור לשלם. לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את הכמה טוב יהיה לו
(תועלת), לכן אתה מנמיך את הכמה רע יהיה לו (עלות). לדוגמה: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של ... להגדיל את היתרון
(התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון ... השקל). אומנם 2 שקל הם
תועלת קטנה, אבל יש לך ודאות של 100%
בתועלת הקטנה הזו ולכן אתה תבצע את העיסקה הזו. אולם, לפעמים יש מצב של סיכון - חוסר ודאות אם באמת תקבל את היתרון, או כמה ... כשתשיג את המטרה - היא
התועלת. כלומר, גם אתה בתוך עצמך, מנסה למכור לעצמך. לדוגמה: יש לך מחשבה שאומרת - אם אני אעשה ספורט, אז אני ארד במשקל. ... לשכנע את עצמך שיש בדבר
תועלת גדולה, או שיש ודאות שתקבל את
התועלת מהדבר. כלומר, כל התהליך של מוכר - קונה נמצא בתוכך בכל פעולה. יש לך מלא רצונות, וכל רצון מוכר לכיוון שלו. רצון אחד ...