אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
רצון עצמי, פירוק הרצון העצמי, מהות הרצון, צורת הרצון, הרצון הוא צורה
רצון עצמי, פירוק הרצון העצמי, מהות הרצון, צורת הרצון, הרצון הוא צורה
... המהות של הרצון וצורת הרצון. אליעד מסביר שרצונו של האדם הוא בעצם דבר מורכב, שמורכב מהאני של האדם בשילוב הצורה שבה מתגלה רצונו של אותו אדם. במילים אחרות, כדי להבין לעומק מה זה רצון, חובה תחילה להבין מה זה אני, כי הרצון תלוי לגמרי באותו אני. האם קיים אני ללא רצון? אליעד כהן מדגיש שכדי להבין את הרצון לעומקו, קודם כל צריך להבין את מהות האני עצמו. הוא מסביר כי באופן תיאורטי, ייתכן מצב שבו יש אני ללא שום רצון כלל, אך בלתי אפשרי שיהיה רצון ללא אני שירצה אותו. הרצון תמיד נשען על קיומו של אני. לכן, כל מי שרוצה להבין מהו רצונו ומה עומד מאחוריו, צריך קודם להבין את מהותו של האני. אליעד מדגיש ... ימשיך לשאול שאלות נוספות, ולא יגיע לשקט נפשי מלא. אבל אם יבין את המהות האמיתית של הרצון - הוא יגיע לפתרון פנימי שלם ולא ישאל יותר שאלות. מה האדם צריך לעשות כדי להבין את רצונו? אליעד מדגיש שוב ... חקירה פנימי מעמיק, אשר יכול להביא אותם להבנת המהות של הרצון, להבנת העצמי ולסיום כל השאלות הקיומיות המטרידות אותם. מהו רצון עצמי? למה אני רוצה דווקא את זה? איך להבין את המהות של הרצון? מה ההבדל בין מהות לצורה? למה אני קיים? איך להבין את הרצון העצמי? פירוק הרצון - ...
לאכול שקט נפשי התמודדות איך להשיג תהליכים לשאול רוצה להבין מה אני רוצה
הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 7
הספר להיות אלוהים - בחירה חופשית, חופש הבחירה - יש בחירה חופשית או אין בחירה חופשית, יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 7
... יצירת הרצון והקיום העצמי, חלק 7 מהם המורכבות של הרצון והבחירה החופשית בעיני אליעד? הדיבור מתחיל בניסיון להבין את המורכבות שבמצב שבו אלוהים עוסק בהוויה של רצון וידיעה, ובעיקר בשאלה האם הרצון, הידיעה וההוויה שלו יכולים להיות חלק ממהותו או לא. כאלוהים, הוא מבין את השאלות ... הוא שואל אם זה הגיוני להניח שהוא בחר להיות קיים, כאשר לא הייתה הבחירה לפני הרצון. הרצון עצמו נוצר מתוך צורך להבין את הקיום, ובמהותו אין הבחירה - כלומר, הרצון של אלוהים הוא לא רצונו במובן הרגיל של המילה. כחלק מההבנה הזאת, הוא מעלה את השאלה הגדולה על המשמעות של רצון ופעולה מבלי ... מוחלטת, וכל מהות היא חלק מאותה אחדות. לסיכום, איך בחירה תופסת מקום במציאות האחדות? בסופו של דבר, כל ניסיון להבין אם יש או אין בחירה הופך לשאלה שאין לה משמעות, כיוון שאין הבחנה בין צורה למהות, ואין כל אפשרות לשאול אם יש או אין בחירה. הבחירה אינה קיימת במובן הרגיל, אלא רק מתוך ... אין הבדל ביניהם, אז למה אתה אומר שיש כסא ושולחן? זאת הסיבה שהאדם לא יודע שהוא האלוהים האמיתי, כי הוא לא יכול להבין שהכל זה אותו הדבר. האדם מפריד בין אחדות לנפרדות, האדם מוכן להבין שזה ספר וזה יד, וכן הוא מוכן להבין שאין בכלל יד ואין בכלל ספר, שזוהי אחדות מוחלטת, אבל להגיד שגם יש ספר וגם יש יד ובו זמנית להגיד שאין כלום, זה המוח לא מסוגל להבין, וזאת האמת. ההבנה שהכל קיים אבל ללא הבדל. אבל אם אתה אומר שזה ללא הבדל, אז מדוע אתה אומר שזה נפרד? ואף על פי כן זה גם נפרד וגם אחד. אם האדם מבין שזה אחד מוחלט, אז אין יותר מה להבין. ובכל זאת מצד הנפרדות, האדם חוזר לשכל שלו ומבין שאין הבדל בין המהות לצורה. אחרי שהאדם מבין שאין הבדל בין אחדות לנפרדות, הוא חוזר לנפרדות, אבל גם יודע שיש אחדות. האדם ... אני והשולחן קיימים באותו גודל, באותה צורה, ממש אותו הדבר. למה? כי המהות והצורה הם אחד ממש. אם האדם מצליח להבין בשכל שלו שאין הבדל בין יד לספר, האם אפשר לשאול בכלל, אם יש לך בחירה? בחירה על מה? מתי יש בחירה? כאשר האדם חווה שיש הבדל בין צורה מסוימת לצורה אחרת, אבל אם אין הבדל ...
הרגע הזה שקרנים אין הבדל בין אחדות הגיוני אני ולא אני אליעד זמן מקום הוכחות שאלוהים קיים
מורה ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה
מורה ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה
... ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה מה המשמעות כשהתלמיד מפסיק להבין את המורה הרוחני? כאשר תלמיד מפסיק להבין את המורה הרוחני שלו, הדבר לא בהכרח מעיד על בעיה או כשל בתקשורת. לעיתים דווקא חוסר ההבנה הוא ... מבין לחלוטין את דבריו של המורה, הוא למעשה כנראה עדיין לא התמודד לעומק עם מה שהמורה מנסה להעביר לו. רק כאשר התלמיד נתקל במצב בו הוא אומר: רגע, אני לא מצליח להבין , אז הוא נמצא על הדרך הנכונה. במצב זה, התלמיד מתחיל להכיר בכך שישנו משהו מעבר להבנה המיידית שלו, ... ישנה את דעתו, התלמיד יוכל בקלות להחליט האם לקבל את המידע החדש או לא. התלות נוצרת כאשר האדם אומר: זה המורה שלי, ומזדהה איתו באופן מלא. למה לפעמים מפסיקים להבין את המורה הרוחני הקודם? אליעד מסביר מצב נוסף שבו התלמיד מפסיק להבין את המורה הרוחני, לא בגלל בעיה אצלו, אלא מכיוון שהתפיסה של התלמיד השתנתה והוא כבר לא מצליח לקבל ... ירגיש הפסד גדול. במקום זאת, הוא צריך לבחון כל רעיון וכל מידע לגופו, ולבדוק בכל פעם מחדש אם הרעיון מועיל לו, ולא להיצמד או להיקשר אל המורה עצמו. מה זה אומר להבין רעיון לפי אליעד? אליעד מגדיר את ההבנה לא רק כהבנה שכלית של רעיון, אלא גם כהזדהות רגשית איתו. אם ... מזהיר מפני למידה דרך שליחים ומתווכים רוחניים, מכיוון שהם יוצרים תלות ומרחק מהמקור. הוא נותן דוגמה לכך שאם תמיד תלמד דרך מתווך, אתה אף פעם לא תוכל באמת להבין את המקור. הדרך היחידה להשתחרר מכך היא להבין שאתה בעצמך המקור, ולסמוך על הבנתך האישית, ללא תלות במתווך או במורה. איך לזהות מורה רוחני אמיתי? האם מורה רוחני יכול לטעות? למה קשה להבין מורים רוחניים? האם תלות במורה רוחני היא מסוכנת? איך להפסיק להיות תלוי במורה רוחני? מהי אמונה ...
להשקיע הוכחה לכך שיש אלוהים בעצמך להשתחרר לזהות מורה רוחני אמיתי רוחניים התקדמות למה קשה
תפישת מציאות של אחדות - איך להשיג אותה, מה משמעות החיים, איך להתחבר לשכל העליון ולאמת אובייקטיבית
תפישת מציאות של אחדות - איך להשיג אותה, מה משמעות החיים, איך להתחבר לשכל העליון ולאמת אובייקטיבית
... לדבריו של אליעד, הכל אחד משמעותו להבין שבמהות העמוקה ביותר, כל הדברים הנראים לנו נפרדים הם למעשה אחד מוחלט. לפי התפיסה הזאת, אין הבדל מהותי בין פעולות שונות או מצבים שונים, כגון להיות בים או להיות בבית עם ... זה אומר? שיש משהו במציאות שאת צריכה להבין, ואם תביני אותו סיימת את הסיפור. מה בסוף את צריכה להבין? את צריכה להבין שאת אלוהים. ואם את מבינה את זה, זה משנה לך את חוויית המציאות. אם האדם מבין את כל התהליכים, בסוף הוא מבין שהכל אחד, ואם הכל אחד, אז ממילא אתה אלוהים. לכן ניקח תהליכים שלך ... כי אני לא מבינה. אליעד: מה את רוצה להבין? שאלה: מה זה חיים? מה זה החיים האלה? מה המשחק הזה? עשיתי הכל בחיים, ועכשיו כל מה שעשיתי לא חשוב לי, הילדים והכסף שצברתי זה דברים שקיימים, ואני שואלת, מה זה? אליעד: אני ... בתשובות אחרות. יש הבנה שאת צריכה להבין, כל השאלות שיוצרות את המצוקה, נובעות מתפיסת מציאות מסוימת, שאומרת שיש אותך למשל בים ויש אותך עם הילדים, אתה חווה שינוי, את חווה הפרדה בין המעשים שלך. יש דבר שהוא לא ... היש והאין. אם היית מצליחה בשכל שלך להבין, שזה יש וזה אין ובאותו זמן מבינה שאין הבדל ביניהם, ולמרות שזה לא הגיוני, זה ככה. איך חווים את זה? על ידי זה שאת מתבוננת על מה שאת כבר מכירה. מה את כבר מכירה? את הנפרדות. ... שזה מותר וזה אסור, אבל אני רוצה להבין למה זה מותר ולמה זה אסור? אם תחקרי עד הסוף, למה אמרו שזה מותר ולמה אמרו שזה אסור, את תגלי שזה מותר וזה אסור, אבל בו זמנית אין הבדל ביניהם. למשל הסכסוך בין ישראל ... עם השאלה הזאת עד הסוף, את חייבת להבין האם צריך לדאוג למחר או לא לדאוג. אם תתחילי לחקור את זה, תגלי שזה ביטוי של שאלה אחרת, ואז יטריד אותך דבר אחר. אם תעשי את זה, מובטח לך שתביני שהכל מושלם. שגם אם את דואגת ...
סבל הבדל בין דבר להיפוכו טרדות חסרונות להתחבר לשכל העליון הבנה שלמה יתרון חלומות
חוקי המשחק, דע מאין באת ולאן אתה הולך, איפה אני נמצא, תאום ציפיות, משחק החיים, מפת החיים, המציאות כפי מה שהיא
חוקי המשחק, דע מאין באת ולאן אתה הולך, איפה אני נמצא, תאום ציפיות, משחק החיים, מפת החיים, המציאות כפי מה שהיא
... המשחק, דע מאין באת ולאן אתה הולך, איפה אני נמצא, תאום ציפיות, משחק החיים, מפת החיים, המציאות כפי מה שהיא למה חשוב להבין את חוקי משחק החיים? אליעד כהן מסביר שהאדם מגיע לשיעורים או להרצאות מתוך סקרנות להבין את עצמו ואת החיים. כל אדם מגיע עם מטרה כלשהי, בדרך כלל מתוך חוסר שביעות רצון או מתוך רצון לשפר את חייו במובן כלשהו. אם האדם היה מרוצה במאה אחוז, ... טוב יותר במקום אחר, או לפחות לא משהו שאם יפספסו אותו, החיים יאבדו ממשמעותם. המטרה המרכזית היא ללמוד את החוקיות שמפעילה את המשחק שנקרא חיים. להבין ממה נובעים הרצונות, מדוע האדם חש שחסר לו משהו, ולהבין את התנאים שבגללם הוא שמח כאשר הוא מקבל דבר מסוים או עצוב כאשר אין לו אותו. הבנת החוקיות עוזרת ליצור תיאום ציפיות מול המציאות ולמקד את האנרגיות ... השאלות האלה, התפיסות של האדם מתחילות להשתנות, והדברים מתחילים להיכנס לפרופורציה נכונה יותר. אליעד מדגיש שהמטרה אינה להעלים את הרצונות אלא להבין את שורשיהם. הוא מציג זאת בעזרת דוגמה של צפייה בסרט DVD. הוא מספר שקיבל פעם סרט DVD שבו יש שני צדדים. בהתחלה ראה רק את החצי השני של הסרט ולא הבין ... ראה את החצי הראשון והבין את ההקשר. האדם, בדומה לסיפור הזה, מסתכל על חייו רק מהאמצע. הוא לא יודע מה הניע את הרצונות שלו מלכתחילה, ולכן קשה לו להבין את עצמו ולהגיע לתחושת סיפוק. מדוע אנשים רוצים לדעת מה יהיה הסוף? אליעד מסביר שאנשים רבים רוצים לדעת מה יהיה בסוף של חייהם או של מצבים מסוימים, ... לדעת אם בסוף יצליח או ייכשל, האם ישיג את מטרותיו או לא. אליעד מציין שבשיטה שלו, מצד אחד חושפים את סוף הסרט של החיים, אך מצד שני גם מאפשרים להבין איך להגיע לשם. הוא מדגים זאת בדוגמה של גלעד שליט: אילו היה יודע מה יהיה בסוף השבי שלו, הוא היה רגוע יותר. באותו אופן, אם אדם יודע מראש מה ההשלכות של פעולותיו, יהיה לו יותר שקט נפשי. מה פירוש המשפט דע מאין באת ולאן אתה הולך? המשפט מתייחס לכך שעל האדם להבין את המקורות של הרצונות שלו (מאין הוא בא), ואת המטרות שאליהן הוא שואף להגיע (לאן הוא הולך). על ידי הבנת המקור והמטרה, האדם יכול ליצור מפת חיים ... של הישראלים והפלסטינים כדי להראות איך אנשים מחזיקים בדעותיהם בצורה מוחלטת. כל צד חושב שהוא צודק במאה אחוז. המטרה של אליעד היא להביא את האדם להבין שאין צד צודק או טועה באופן מוחלט. כאשר האדם מבין זאת, הוא יכול לפעול באופן גמיש ומאוזן יותר, בלי לאבד את היכולת להיאבק או לדרוש דברים, אבל גם ... בין הידיעה ואי - הידיעה. התהליך לא מבטל את הרצונות של האדם אלא הופך אותם למודעים יותר, ונותן לו כלים להתמודד עם חוסר הוודאות שבמציאות. איך להבין את חוקי המשחק של החיים? מהי אחדות אמיתית? מה המשמעות של אי - ידיעה בחיים? כיצד להתמודד עם חוסר וודאות? איך יוצרים תיאום ציפיות עם המציאות? מה ...
מוחלט שליטה אני לא יודע שמח צורך תיאום ציפיות עם המציאות מטרות אינסוף
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 2
... להתנהג בצורה מסוימת, אלא, שיש לו רצון, להתנגד דווקא בצורה מנוגדת והפוכה, לצורה שבה רוצים שהוא יתנהג. וכאשר באים למכור מוצר כלשהו למישהו, צריך גם לנסות להבין, האם המוצר שלנו, עונה על הצורך ועל הרצון של הלקוח. וגם צריך לראות ולוודא, שהמוצר שלנו, הוא לא מנוגד לרצון ולצורך של הלקוח. כי אז, ... ולפעמים, הלקוח צריך דבר, שהוא בכלל מנוגד למה שהוא חושב שהוא צריך. וכאשר רוצים שהלקוח ירצה לקנות את המוצר, וכאשר רוצים שהמוצר יעשה טוב ללקוח, הרי שצריך להבין, מהם הצרכים הגלויים של הלקוח, ומהם הצרכים הנסתרים של הלקוח. ובמקרה שלנו, צריכים לזהות את הרצונות של הילד. גם את הרצונות הגלויים שלו, ... שאז, הצורך הגלוי של הילד, הוא הרצון שלו לשחק במשך הלילה. ואת הצורך הגלוי של הילד, את זה אפשר לגלות בקלות. כי הילד בדכ אומר, מה הוא רוצה. ובדכ, קל מאוד להבין, מה הילד רוצה. אבל הילד מונע, לא רק בגלל מה שהוא אומר שהוא רוצה. אלא הוא מונע, בעיקר בגלל מה שתת המודע שלו רוצה. כגון לדוגמה, ילד ... את החוקיות שלפיה פועל המנגנון האנושי. והוא יכול לעזור לכל אחד בכלל, ולהורה שרוצה לעזור לילד שלו, וגם לעצמו בפרט. חכם אמיתי שכזה, הוא יכול לעזור לכל אחד, להבין את מה שקורה בתת המודע שלו עצמו ושל סביבתו. וגם, אפילו לעזור לו למצוא פתרונות, כיצד לעשות שלום, בין הצרכים הרגשיים השונים, ובין האילוצים השונים וכולי. דהיינו, דרך אחת, על ההורה לפתח מודעות עצמית כלפי עצמו, והיא תאפשר לו להבין את תת המודע של הילד שלו. דרך שנייה, להיעזר באדם אחר, שפיצח את תת המודע שלו עצמו, והוא יכול לעזור להורה להבין את תת המודע של הילד שלו, וגם את תת המודע שלו עצמו כהורה, אם ההורה ירצה בכך. ואחרי שמזהים את הצרכים של הילד, גם את הצרכים הגלויים, ... שהילד לא באמת צריך לעשות אותו. וזה, רק כדי שתת המודע של ההורה, ייהנה מכך שהוא כאילו נוקם בילד שלו. וכיוב יש עוד מאות ואלפי דוגמאות, שכל אחד ואחד יוכל להבין אותן על עצמו, עם העזרה המתאימה, על ידי מי שכבר מבין את עצמו, וגם את נפש האדם. כי חכם אמיתי, הוא מבין את האדם, יותר טוב ממה שהאדם מבין את עצמו. והוא יכול לעזור לאדם להבין את עצמו, וגם את סביבתו וכולי כנל. וחינוך ילדים יכול להיות מצב של win win situation - דהיינו, מצב שבו כולם יוצאים מרוצים. רק כאשר יש ... אולי ויתכן ואין פתרון שיגרום לכך, שהילד יהיה מרוצה מהמגבלות שמטילים עליו. אבל כאן הנושא הוא, ההבנה, למה בכלל הילד לא מרוצה ממה שאומרים לו. וההבנה, שצריך להבין את הצרכים של הלקוח, כדי להמעיט כמה שאפשר, את החיכוך מול הרצונות של הילד. כי בסופו של דבר, בחיים, בדכ מתפשרים ברמה כזו או אחרת. כי אי ...
חלש ילד בעייתי הסבר מודע לעצמי הדרכת הורים ילד לא מרוצה להשיג צרכי הלקוח
אהבה מהי? לאהוב, להתאהב - מהי אהבה? ההגדרה של אהבה? רגש של אהבה, תחושה של אהבה
... רבות נאמרו על מהי אהבה. אבל צריך לחדד ולהבין, שחלק גדול מהתשובות לשאלה מהי אהבה, לא עונות על השאלה מהי ... כלשהו הוא נחשב לאהבה? וכיוב. וכאשר רוצים להבין מהי אהבה, צריך להתמקד בהגדרה הפשוטה והממוקדת ביותר של ... של הרע, כך האדם חווה יותר שנאה. ועכשיו יש להבין, מה גורם לאדם לאהוב דבר כלשהו? ומה גורם לכך שהאדם ירגיש טוב מדבר כלשהו? וגם יש להבין, כיצד האדם יכול לדעת האם הוא אוהב והאם הוא מרגיש טוב מדבר כלשהו? וגם יש להבין, כיצד יכול האדם לגרום לעצמו לאהוב ולהרגיש טוב מדבר כלשהו? וגם יש עוד להבין, כיצד מתבטא זה שהאדם אוהב ומרגיש טוב מדבר כלשהו? ויש להבין עוד המון דברים נוספים בהקשר של אהבה. אבל כפי שאמרנו, כאן ... כמה אהבה היא טובה או רעה וכיוב. אבל צריך להבין, שכדאי להבין מהי בכלל תחושה של אהבה, ואחכ ממילא קל יותר להבין את כל מה שקשור לאהבה, כפי שכבר ביארתי לעומק במקומות אחרים. ...
תחושה של שלמות הגדרות שאלה הרגשת טוב ליצור חסרונות תחושת שוויון עצב
פרפקציוניזם ילדים, התנהגות כפייתית אצל ילדים, ocd אצל ילדים, הפרעה טורדנית כפייתית אצל ילדים, הפרעת התנהגות של ילדים, אובססיה טורדנית כפייתית אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים
... לכך היא, שראשית כל יש להבין, שמאחורי כל הפרעת התנהגות, יש שכל והיגיון וחוכמה כלשהי. ואין שום הפרעה נפשית בעולם, שאין מאחוריה היגיון כלשהו. וכדי לעזור לאדם להתמודד עם בעיית ההתנהגות שלו, לשם כך צריך להבין, מה השכל ומה הסיבה ההגיונית, שהיא זו שגורמת להתנהגות שלו. והסיבה לכך שהילד סובל מהפרעת התנהגות כפייתית, והסיבה לכך שהילד חוזר על עצמו ועל דברים שהוא עושה ועל משפטים שהוא ... על ידי זה שגורמים לילד להבין את ההיגיון ואת השכל ואת החוכמה, שיש בהתנהגות שלו. כי פסיכיאטר פסיכולוג שמאבחן את הילד, כמי שסובל מהפרעת התנהגות כפייתית של ילדים, הוא בעצם גורם לכך שהילד יחשוב שהפעולה ... היגיון כלשהו, למי שינסה להבין אותו. כי מי שהוא בעצמו משוגע, הוא מקטלג אחרים כמשוגעים. אבל מי שהוא חכם, הוא יודע להבין ולהסביר לילד ולאדם הבוגר, מה השכל והחוכמה וההיגיון, שיש בתוך השיגעון שלו. והרעיון הוא, שצריך להסביר לילד, שהסיבה שהוא עושה את מה שהוא עושה, זה משום שהוא רוצה שהדבר יהיה ... יהיה מושלם. אבל עליו להבין, שלמרות שהוא רוצה את השלמות, ולמרות שחשוב לשטוף את הידיים וכיוב, הרי שהוא לא צריך לחפש את השלמות של הדבר. כי הדבר טוב איך שהוא באופן יחסי, גם בלי שטיפה חוזרת של הידיים. ... שהוא עושה דברים, בלי להבין למה בדיוק הוא עושה אותם. ואז זה גורם לו, לחזור עליהם כמו רובוט. ולכן צריך לקשר את השכל עם הפעולה. דהיינו, צריך לגרום לילד לאדם להבין את ההיגיון שיש בביצוע הפעולה הראשונה וההגיונית. ואחכ חובה לנסות לבדוק, האם אכן יש היגיון בביצוע אותה הפעולה פעמים נוספות. ואם המטרה של ביצוע הפעולה בפעם הראשונה ברורה ... על ידי זה שגורמים לילד להבין את ההתנהגות שלו. זא ראשית כל מוודאים שהוא מבין את השכל ואת ההיגיון שיש בביצוע אותה הפעולה פעם אחת. ומוודאים שהילד לא פועל כמו רובוט, אלא שהוא מבין בדיוק מה הוא עושה. ... שהוא עוזר להורים לאבחן ולהבין טוב יותר, מה בדיוק עובר על הנפש של הילד שלהם. ולא לפנות לגורמים שונים ומשונים, שיאבחנו את הילד שלהם, כמי שסובל מהפרעות התנהגות כאלו ואחרות. אלא לפנות למישהו שבאמת מבין ...
להסביר לילד אוסידי טיפול לטפל בהפרעות פסיכיאטריות נפש מחלת רוח לטפל במחלת נפש להתמודד עם הפרעה טורדנית טיפול במחלות נפשיות
פחד מהופעות בבית משפט, פחד להופיע בפני שופט, פחד להופיע בבית משפט, חרדת קהל, פחד קהל, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, התמודדות עם פחדים, התמודדות עם חרדות, לחץ בבית משפט, עורכי דין, חלק 1
11:53פחד מהופעות בבית משפט, פחד להופיע בפני שופט, פחד להופיע בבית משפט, חרדת קהל, פחד קהל, טיפול בחרדה, טיפול בפחד, התמודדות עם פחדים, התמודדות עם חרדות, לחץ בבית משפט, עורכי דין, חלק 1
... דברים, היא חווה רעד חזק בכל גופה. אליעד מנסה להבין את מקור הפחד ומבקש ממנה לספק דוגמאות מתוך סיטואציות בהן חוותה את הפחד הזה. היא משתפת שהיא עומדת בפני משפט, שבו יש לה הוכחות חותכות שמצביעות על צדקתה, ... וברור מול השופטת. 2. ברמה הנפשית: על המשתתפת להבין שהחיים אינם מושלמים ושהמציאות היא לעיתים רחוקות אידאלית. יש להסכים עם האפשרות שהצדק לא תמיד נעשה, ולקבל את העובדה שהמערכת המשפטית אינה תמיד מבוססת על ... דבר יתרחש על פי מה שנכון וצודק. אליעד מבהיר שלהבין ולהכיר בכך שצדק לא תמיד יצא לפועל הוא צעד חשוב כדי להתמודד עם הפחד הנפשי והלחץ שהיא חווה. סיכום הפתרון לפחד מהמערכת המשפטית המשתתפת הגיעה עם פחד לדבר ... למרות שהאמת לצידה. הפתרון המוצע הוא קודם כל להבין שהפחד שלה מבוסס ומציאותי, ולפעול בצורה מושכלת כדי להבליט את האמת שלה בפני השופטת. במקביל, עליה להכיר בעובדה שהמערכת המשפטית אינה תמיד פועלת לפי ... דברים בפומבי, גופה מגיב ברעד חזק. אליעד מנסה להבין מה בדיוק גורם לה לפחד זה ומבקש דוגמאות מסיטואציות בהן חוותה את התחושה הזו. היא מספרת כי היא נמצאת לפני משפט, ושהיא נתקלת בעורכי דין כוחניים שמייצגים ... ומנסה למקד את הסיטואציה הנוכחית, תוך שהוא מבקש להבין מדוע בדיוק היא חוששת במשפט הקרוב. היא מסבירה שהפחד שלה הוא לא רק מההליך המשפטי עצמו, אלא מהתחושה שהאמת לא תצא לאור. היא אומרת כי יש לה הוכחות מוצקות ... שהם משמיעים את קולה מול השופטת. ברמה הנפשית - להבין שהחיים אינם מושלמים ושיש סיכוי שהצדק לא ייעשה. במקום להיאבק בחוסר הוודאות, עדיף להכיר בכך שזהו טבעם של החיים ושל מערכת המשפט, ולחיות עם הידיעה הזו ... ניתן לנסות ולהשפיע כמה שיותר על המציאות, אך יש להבין שעדיין יש פער בין מה שנכון לבין מה שקורה בפועל. סיכום המשתתפת הגיעה עם פחד לדבר מול קהל, אך תוך כדי השיחה נחשף שהפחד העמוק יותר שלה הוא חוסר האמון ... ש: רועדות. אליעד: הברכיים, יפה אז בואי ננסה להבין ממה את מפחדת, עכשיו תסתכלי לא למה את מפחדת מה קרה לך בהיסטוריה האמא שלי לא, עכשיו בואי ניתן יש לך סיטואציה שאת יכולה לתת לי לדוגמה? ש: בא נגיד למשל ... לעשות? אליעד: מה שאת צריכה לעשות זה קודם כל להבין שהפחד שלך הוא מוצדק, עכשיו ברמה המעשית תנסי להדגיש כמה שיותר את האמת שהיא לצידך לפי טענתך וברמה הנפשית שלך פשוט תביני שזה החיים ואין לזה פתרון. ש: ...
חיזוק ביטחון עצמי פוביות איך להיות בטוח בעצמי פחד לדבר מי אני התמודדות עם פחדים פחדים גמגום
התאהבות, איך להתאהב? לאהוב בחורה, למצוא אהבה, לאהוב את עצמך, לאהוב מישהו, מהי אהבה? משיכה מינית, משיכה רגשית, רומנטיקה, איך נוצרת אהבה? אימון לזוגיות, למצוא זוגיות
13:06התאהבות, איך להתאהב? לאהוב בחורה, למצוא אהבה, לאהוב את עצמך, לאהוב מישהו, מהי אהבה? משיכה מינית, משיכה רגשית, רומנטיקה, איך נוצרת אהבה? אימון לזוגיות, למצוא זוגיות
... שהאדם הזה אוהב אותנו, זו דרך להשיג תחושת ערך והערכה עצמית. האם אפשר ללמוד לאהוב את עצמנו קודם כל? בסופו של דבר, אליעד כהן מדבר על הצורך להבין שאנחנו יכולים לשחרר את התלות באחרים כדי להרגיש אהובים, ולהתחיל לאהוב את עצמנו קודם כל. הוא מציע למי שמרגיש תלות באדם אחר או ... משמעות פנימית שלא תלויה בהכרח בקשר זוגי. בשלב זה, השאלה היא לא אם אני יכול למצוא מישהו לאהוב, אלא האם אני יכול ללמוד לאהוב את עצמי ולהבין את הרצונות הפנימיים שלי. לסיכום, מהו הסוד להתאהבות בריאה? הסוד להתאהבות בריאה הוא להבין את השורש של הרצון להתאהב: למה אני מחפש את הדמות הזו ומה אני מאמין שהיא תביא לי. ברגע שנחבר את עצמנו לשורש הרצון, נוכל לבחור ... עם הבחורה כדי לזכות באותן תחושות, או שאתה רוצה ללמוד לתת אותן לעצמך בצורה ישירה יותר, בלי התלות בגורם חיצוני. מהי נקודת העצירה ומדוע חשוב להבין שאין חסרונות אובייקטיביים? ש: ציינת משהו על נקודת עצירה: באופן אובייקטיבי אני לא יודע כלום, ולכן אין לי חסרונות מוחלטים. מה ... דווקא טוב שלא היה לי קשר בגיל צעיר? תשובה: לפעמים, כשאדם נכנס לקשר מגיל צעיר ונשאר שם בלי לחקור לעומק את מניעיו, הוא עלול לפספס את האפשרות להבין מי הוא ומה הוא באמת מחפש. כשאין לאדם בחורה או אהבה זמינה בקלות, הוא עשוי להיות רעב לחקירה פנימית, להבין את השורש של הרצונות שלו, ובכך להתפתח ברמה עמוקה יותר. ש: כלומר, בזכות חוסר ההתאהבות, אני נאלץ לחפש את האמת המוחלטת של ... פשוט מתוך חופש ולא מתוך צורך דחוף למלא חלל של חוסר ערך. לסיכום, כיצד להשתמש בכל זה כמינוף? ש: מה בעצם חשוב לזכור מכל התהליך הזה? תשובה: להבין שההתאהבות ברובד עמוק היא תשוקה לתחושה של ערך, חופש מטרדות, וביטחון פנימי. לבדוק למה בדיוק אנו מחפשים את הדמות הספציפית - מה ... לדעת שיש לנו חסרונות, ולכן אנחנו פחות תלויים באחר כדי להרגיש טוב. אפשר לראות בחוסר אהבה זמין הזדמנות להתפתחות פנימית, כי היא דוחפת אותנו להבין לעומק את עצמנו ורצונותינו. כשאדם מסיק את המסקנות הללו ומפנים שאין לו באמת חסרונות אובייקטיביים, הוא יכול לבחור אם לרצות את ... פנים ואופן לא רוצה את זה אני רוצה ללכת לשחק בחול אל תבלבלו לי את המוח משהו בראש שלך השתנה. ש: אוקי אני לא יודע מה השתנה. אליעד: בא תנסה להבין מה עובר לך בראש כשאתה רואה את הבחורה. ש: אני לא מסכים עם זה לגמרי לדעתי גם בגיל שנה הבן אדם הזה האמא נגיד או משהו. אליעד: ... ש: זה מפחית חרדות אם ניקח מגיל אפס אני חושב. אליעד: למה? ש: למה כי כאילו אתה מרגיש עטוף ומגנים עליך. אליעד: תגיד לי מה קורה איתך אתה רוצה להבין, למה אתה רוצה את הבחורה מה אתה רוצה מה זה מה זה בחורה, בחורה זה חומר צורה שעשוי מעור ועצמות קונים כזה במיני מרקט עושים על האש ...
להתאהב בי אנרגיות תשובה עסק הרגשה של חוסר לבנות ערך עצמי לתת דימוי עצמי
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על להבין
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להבין, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להבין, איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לדיאטה, אימון אישי להפרעות קשב, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום להבין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2349 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 01:11:38 - wesi1