NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע... דוגמה, פה הוא מרגיש סוג של חיזוק. נגיד לדוגמה שאת רוצה שמישהו יקפוץ אלייך את אומרת לו הכנתי משהו לאכול, מתי תקפוץ אלי? תום אז כאילו ההוכחה שאתה צריך לקפוץ אלי זה שהכנתי משהו לאכול ועכשיו רק השאלה מתי תקפוץ, לא האם אתה רוצה לקפוץ תראה הכנתי משהו לאכול. אלא מתי תקפוץ הכנתי משהו לאכול. בכל מקרה, בפשטות כשאתה אומר האם אתה מעורר אצל השומע אצל הספק זה המסר. עכשיו את אומרת למישהו האם ... בא יש תירוץ אלא יש תירוץ שהוא יבוא. אבל הוא אמר נכון, שלפעמים אני אומר למישהו מה אתה רוצה לאכול?. מי אמר שאני רוצה לאכול, עכשיו לא רוצה לאכול על הפרנציפ. יש גם את זה צריך לשים לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את הלקוחות. ... מקרה פרטי שבו זה לא עבד מכך אתה מסיק שזה אף פעם לא עובד? הרי באותה מידה בדיוק אני אוכל להגיד לך מקרים שנגיד, למישהו לא, וזה לפעמים יעבוד ולפעמים לא. אני יכול להגיד, כגון לדוגמה, אל תסתכל מה ... לא ידע מה כן לעשות. נגיד, אל תאכל יותר מדי מה האלטרנטיבה? אם תגיד לו תקשיב, אתה לא חייב לאכול יותר מדי, אתה יכול לאכול פחות מה יש אופציה לאכול פחות? לפעמים האל לא עובד כי המוח לא יודע מה האופציה של ההפך. נגיד, אל תסע מפה אז מאיפה ... כשאת אומרת למישהו האם אתה אוהב אותי? פירושו יכול להיות שאתה לא אוהב אותי. לא משנה מה בכלל. האם האוכל טעים? פירושו רגע, אתה בטוח שהוא טעים? אולי הוא לא טעים, את יודעת שככה וככה ואולי לא?. לא משנה ... כאילו מה? לא לעשות את זה? אליעד: כעיקרון כשאת אומרת לילד תאכל ארוחת צהריים יש אני לא מרשה לך לאכול ארוחת צהריים, יש תאכל צהריים אבל בשניהם את גם נתת את האופציה שאולי הוא לא יאכל צהריים. אז מה ... צהריים. אם לא תגיד כלום או אם תגיד לו תאכל, או אם תגיד לו אני לא מרשה לך לא לאכול. עכשיו, אבל אם יש מצב שאתה רואה שהוא הולך לאכול, למה אתה צריך להגיד לו תאכל? למה אתה מפריע לו באמצע? אתה לא מבין שאם בטעות תגיד לו תאכל ... יאכל, אז אתה אומר לו תאכל. כדי לסגור את הנישה. אבל אל תגיד לו אני לא מרשה לך לא לאכול הוא לא חשב בכלל על לאכול, הוא לא חשב בכלל על האופציה לא לאכול בצורה כזאת קיצונית. מה אני יכולתי לא לאכול?, הוא היה על האמצע אז תגיד לו תאכל. ויש מצב שהבן אדם אומר אני לא רוצה לאכול. אז אם אתה תשתוק אז הוא לא יאכל אם תגיד לו תאכל הוא יהיה חלש מדי. אבל הוא אומר אני לא מרשה לך לא לאכול. ש: וגם אם תשאל אותו למה אתה לא אוכל? הוא גם לא יאכל. אליעד: לא שניה, זה לא בהכרח, זה כבר נושא אחר. אני לא מדבר עכשיו על איך לשכנע אותו לאכול צהריים. אני אומר משהו אחר. אני אומר בהנחה שאת יכולה או לשתוק, או להגיד לו תאכל, או אל תשאר ... אתה אומר לו אל תשאר רעב בעצם הזכרת לו את האופציה שאתה יכול להישאר רעב. אל תלך לישון בלי לאכול מה אני יכול ללכת לישון בלי לאכול? אז זאת אופציה כזאת אולי נממש אותה? אז איך יודעים מה מחליטים? תשובה. בודקים מה נראה לך לאיפה הרוח ... להראות איך עובד המנגון של המוח שהוא לכאורה דבר שנראה אותו דבר. נגיד שילד מצייר יפה. לא, נגיד הילד אוכל ואז אתה אומר לו. ואם אתה שותק או אומר לו תאכל, או אומר לו אסור לך לסיים את האוכל מאוחר מדי איך כל אחד משפיע אחרת. לכאורה אמרת את אותו דבר. הוא כבר אוכל, אמרתי לו תאכל, איך יכול להיות שאמרתי לו תאכל הפרעתי לו לאכול? זה הכל נובע מהמשחק של היחסי והמוחלט. כי כשאתה מזכיר דבר אתה בעצם גם מזכיר את ההפך שלו, כדי ... לי ויש נושאים שיש לי מחשבה מסויימת וזה בסדר, זאת אומרת לא עולה לי. אליעד: יש לדוגמה, אני רוצה לאכול ולא מיד בא לך אני רוצה להישאר רעבה, ויש אני רוצה ללכת לעשות משהו ויש קופץ לך לא בא לי. הבנתם את השאלה שלה? היא אומרת לפעמים יש אני רוצה לאכול בסדר, היא אומרת אם כל דבר קופץ ההפך שלו, למה יש דברים שקופץ ההפך שהוא מהר מדי, לפעמים קופץ ... קופץ לך לא, אל תאכלי. אבל אם את בכל מקרה לא כל כך רוצה להיות רעבה כי את רוצה לאכול, אז כשאת אומרת בוא נלך לאכול לא קופץ לך האני רוצה למות ברעב. עכשיו לעומת זאת יש דברים שאת נורא רוצה לעשות אותם, כמו לדוגמה, ... תלוי בכמה, לפני שהרצון עלה כמה רצית אותו. זאת אומרת הרצון בכל מקרה קיים. יש אני כרגע רוצה לקום לאכול ואז את אומרת אני רוצה לאכול אוקי, את כבר רוצה לאכול לכן לא עולה לך ההפך. אבל יש אני לא יודעת מה אני רוצה ואז את אומרת טוב אני רוצה ...