... ומיד מניח שהלקוח מתכוון לשולחן גדול, זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח בכלל מעוניין בשולחן קטן, שולחן צד או שולחן מתקפל.
ההנחות של המוכר הן אלה שגורמות לו להציע פתרונות שגויים, שבסופו של דבר לא מתאימים ללקוח ולא עונים על ... הוא באמת עובדה, או שזה רק פירוש שלי? התרגול המתמיד של ההבחנה הזו יעזור לאיש המכירות לוודא שהוא מבין נכון את צרכי הלקוח ולא מניח
הנחות שגויות. במקרה שהמכירה לא מתקדמת או נתקעת, מומלץ לחזור לשלב בירור הצרכים ולבדוק אם באמת מה ... את עצמו: האם זו עובדה או פירוש?, האם זה מחויב או שזה רק אפשרי?. על ידי תרגול זה ניתן לפתח יכולת הבחנה טובה יותר בין מציאות לבין
הנחות אישיות. כשאיש המכירות מתרגל זאת ביום - יום, הוא הופך להיות מודע יותר לנטייה הטבעית שלו לפרש, ... גם במשא ומתן, בזוגיות או בחינוך ילדים. כאשר הלקוח אומר משפט מסוים, זוהי עובדה שהוא אמר אותו. אולם המוכר מוסיף במחשבתו פירושים
והנחות יסוד שעלולות לעוות את ההבנה שלו. לדוגמה, אם הלקוח אומר אני רוצה שולחן, זו עובדה. אבל כשהמוכר ... עובדה מול פרשנות חוסכת טעויות בתהליך מכירה. איך מתמודדים עם ההרגל לפרש במקום לבדוק עובדות? הדרך להתמודד עם הנטייה הטבעית להניח
הנחות ולאמתן היא לעצור ולשאול: האם אני בטוח שזו עובדה, או שזה פירוש שאני מוסיף? איש מכירות טוב צריך ... עוזר למוכר לזהות במהירות מתי הוא נסחף לפרשנות ומתי הוא מתבסס רק על העובדות. כך, בזמן אמת, מול הלקוח, הוא יוכל לברר במקום להניח
הנחות שגויות. מהי המסקנה הסופית לגבי טעויות בתהליך מכירה? בשורה התחתונה, איש מכירות יעיל, שרוצה לברר ... בראש שלו משלים את הפרטים עושה השלם את החסר ומוסיף אני חושב אם הלקוח אמר לי שהוא רוצה ככה אז כנראה שככה וככה, אדוני למה אתה מניח
הנחות יסוד שוליות מי אמר שהוא רוצה ככה וככה הוא אמר שהוא רוצה א זה שהוא רוצה א זאת עובדה, הוא אמר שהוא רוצה א
בהנחה שהבנת מה פירוש המילה א ושה - א זאת ה - א שלך זאת אותה א
ובהנחה שהוא התכוון לזה שהוא רוצה א הוא באמת התכוון לזה. אבל זה שאתה מסיק מכך שאם הוא אמר שהוא רוצה א ...