... ללקוח הוא בעצם צריך לשדר ללקוח שהוא באותו ראש של הלקוח. זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר אני גר בירושלים אז מוכר טוב
בהנחה שהוא גר בירושלים יגיד לו וואלה גם אני גר בירושלים, גם אתה גר בירושלים? אז הלקוח בתת מודע שלו אומר גם אתה גר בירושלים מה אתה כמוני? וואלה כמוני דומה לי ואז הלקוח אומר אתה יודע אני בבחירות מצביע לזה ולזה ואז המוכר אומר גם אני מצביע בבחירות לזה ולזה וכן הלאה.
בהנחה כמובן שהמוכר לא משקר את הלקוח שזה גם נושא אחר לשקר לא לשקר זה עניין אחר אבל בגדול לכאורה המטרה היא שהמוכר ישדר ללקוח שהוא דומה ללקוח ואז הלקוח אומר רגע אז זה אני ... דווקא ימשך למי ששונה ממנו. בין כך ובין כך מהדבר הזה אנחנו יכולים ללמוד לגבי הנושא של מכירות, ברגע שלקוח אומר שהוא משהו מסוים
בהנחה שאתה כמו הלקוח אתה אחיו התאום הוא רק לא יודע שאתה אחיו התאום, האם צריך לשדר לו שאתה כמוהו כן או לא? והתשובה היא פשוטה צריך לשאול את עצמך, המוכר צריך לשאול את עצמו ... לשים לב כשלקוח מספר לכם סיפור כשאנחנו יודעים משהו על הלקוח לא תמיד צריך ליצור הזדהות עם הלקוח, כן צריך ליצור הזדהות עם הלקוח
בהנחה שההזדהות היא עם תכונות חיוביות שהלקוח אוהב בעצמו, תכונות שהלקוח סומך עליהן בתהליך המכירה. נגיד שלקוח חושב שהוא משהו מסוים ואז צריך המוכר לשאול את עצמו האם זה שהלקוח ...