... למכור מוצר יקר?
המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר
שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות איך להתמודד עם לקוח שטוען
שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין
שהמוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין אם המוצר באמת יקר או אם מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד כהן מדגיש כי קודם כל יש לבדוק את ... לפני שמתחילים לענות או לשכנע את הלקוח. אם הלקוח טוען
שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא לא להילחץ, אלא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם המוצר אכן יקר. אם אתה מוכר מוצר שעולה יותר ממתחרים, אך יש לו יתרונות נוספים, ... מוצר יקר? טיפול בהתנגדות לקוח איך לענות ללקוח שטוען
שהמוצר יקר? הדרכת אנשי מכירות מכירה ושיווק מוצר יקר איך להתמודד עם לקוח שטוען
שהמוצר יקר? כאשר לקוח מציין כי
המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין האם המוצר באמת יקר או שמא מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד מדגיש כי חשוב לבחון את המצב ... ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. בהנחה שהלקוח אומר
שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם אכן מדובר במוצר יקר. לעיתים, כאשר המחיר של המוצר גבוה ביחס לעלות הייצור או העלויות הקבועות ... החשוב ביותר בתהליך מכירה הוא לא להילחץ כשלקוח טוען
שהמוצר יקר. קודם כל, יש לבדוק את האמת - האם באמת
המוצר יקר, ואם כן, האם זה מצדיק את המחיר בעיני הלקוח. אם אין טעם להוריד את המחיר או להציע תוספות נוספות, אז יש להסביר את היתרונות של המוצר ... אם הלקוח לא יוכל להפיק תועלת מההשקעה. מהו הצעד הבא אם
המוצר יקר ללקוח? כאשר הלקוח מציין
שהמוצר יקר, הצעד הבא הוא להבין את הסיבה מאחורי התחושה הזו. אם הלקוח מדבר על המחיר לעומת מוצרים דומים בשוק, יש לבדוק האם אכן יש הבדל באיכות או ... מוצר יקר? טיפול בהתנגדות לקוח איך לענות ללקוח שטוען
שהמוצר יקר? הדרכת אנשי מכירות מכירה ושיווק מוצר יקר עכשיו נגיד שלקוח אומר
שהמוצר יקר לו מה הדרך מה עושים, לקוח אומר המוצר מאוד יקר לי מה עושים מה אומרים. ש: עוד פעם מה השאלה? אליעד: אתה בא למכור משהו ללקוח והלקוח אומר ... אוקי כשמישהו אומר לך זה מאוד יקר לי הסחורה שלך יקרה לי
המוצר יקר מה אתה צריך לעשות? ש: צריך לשאול ביחס למה זה יקר מהכיוון ביחס למה זה יקר. אליעד: לשאול אותו? ש: להבין לשאול אותו. אליעד: זה מה שאתה ... משנה אוקי השאלה היא מה אתה צריך לעשות כשמישהו אומר לך
המוצר יקר מה אתה צריך לעשות. מה אתה אומר? ש: להגיד לו זאת עגבנייה יותר טובה. אליעד: מה אתה אומר? ש: השאלה שאפשר לשאול אותו זה למה הוא מתכוון ... אחרת אבל לשאלה שלי יש תשובה אחרת, כשמישהו אומר לך
שהמוצר יקר מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק מה לבדוק? ש: את הנחות היסוד. אליעד: לא נכון לבדוק מה האמת. ש: זה אותו דבר אבל. אליעד: לא יודע כלום הוא אומר לך
המוצר יקר קודם כל סטופ בראש שלך סטופ האם באמת המוצר שלי יקר קודם כל תבדוק את זה, לא יודע בכלל מה הסיפורים תגיד לו אל תגיד לו תשאל אותו לא יודע קודם כל תבדוק האם
המוצר שלך יקר האם אתה חושב
שהמוצר שלך יקר. ש: אפשר לשאול אותו למה אתה חושב למה זה יקר לך לפי זה התשובה. אליעד: רגע לא אני מחפש משהו אחר אני מחפש שאתה תברר קודם כל, לא נכון ... לו גם כן יש מה לעשות ראשון. קודם כל כשמישהו אומר לך
המוצר שלך יקר קודם כל מה שאתה צריך לעשות זה לשאול את עצמך האם המוצר שלי יקר אחר כך יש מה להגיד לו איך להגיד לו למה להגיד לו מתי להגיד לו לשקר אותו ... אם אני חושב שהוא לא יקר. אליעד: לא יודע כשמישהו אמר לך
המוצר שלך יקר, שנייה אתה קודם כל צריך לבדוק האם
המוצר שלך יקר עכשיו יכול להיות שאתה תגלה שהמוצר שלך באמת יקר ויכול להיות שתגלה שאתה חושב שהוא לא יקר. עכשיו רגע שנייה עכשיו ברור לנו בוודאות של מאה ... גם שווה לו את המעבר של הכביש. עכשיו כשמישהו אומר לך
שהמוצר יקר אז ככה אם אתה חושב שהמוצר שלך באמת יקר זאת כבר הסתעפות אחת מה אתה עונה לו יכול להיות שהמוצר שלך באמת יקר, למה הוא באמת יקר נגיד ... היתרון הזה. אוקי ואם אין לו שום יתרון בלקנות את זה ממך
והמוצר שלך יקר והוא לא רוצה לקנות את זה ממך אז או שאתה משקר לו או שתוריד את המחיר אין מה לעשות. עכשיו בהנחה שאתה חושב שהמוצר שלך לא יקר ואז אתה צריך ... יקר. מה שאני ניסיתי לחדד ברעיון הזה הוא כשלקוח אומר לך
המוצר יקר אתה צריך לשאול את עצמך מה האמת האם באמת
המוצר יקר אם זאת לא האמת שהוא יקר תסביר שזאת לא האמת ואם זאת האמת זאת האמת זה באמת יקר, עכשיו אתה רוצה תשקר אותו רוצה מה שאתה רוצה אבל קודם כל ... אליעד: למה לא בדיוק? ש: אני אגיד לך למה כי לדוגמה אם
המוצר יקר והמחיר הוא תוצאה של שכלול גם של השכירות לדוגמה זה לא טוב להסביר לו תשמע
המוצר יקר בגלל שאני משלם שכירות גבוהה. אליעד: כשאנחנו שואלים האם