... מציק לך. כן, מה אתה מתעסק בזה? יש לזה משמעות אדירה? אליעד: כן בדיוק, שש עשרה, אתה
רוצה להגיד? שבע עשרה. תבחר צד, מה שש - עשרה וחודשיים? מה, שש עשרה וחודשיים, ויומיים ושלוש שעות. טוב זה היה דבר ראשון לגבי המעל. ש: יש בזה עוד בעיה עם השמונה עשרה שמה. שכשבן אדם שמתעסק ... שאת את אומרת לו אתה בא? את בעצם משמיעה לו אני לא בטוחה שהוא יבוא. ש: אבל אני
רוצה להגיד משהו לגבי זה, אפשר? כי יש פה איזה משהו יש פה שני דברים שפועלים בו זמנית. כי מצד אחד נכון, אתה אומר לו אם אתה אומר לו מתי אתה בא? אז כאילו יכול להיות שהוא יאמר אה, כן אני צריך ... מה את יודעת מה הוא עושה? ש: לא, יש לי זמן. אליעד: על בסיס זמן פנוי. לא, אבל אני
רוצה להגיד משהו. תסתכלו מהיבט מסוים יש גם חיסרון בלהגיד את הפוזיטיבי, עדיף לפעמים להגיד את הנגטיבי. כאילו אל תעלה על דעתך להגיד את האופציה הזאת כי האופציה בכל מקרה קיימת. טוב, בואו נמשיך ... המטרה זה להסביר לך איך עובד המוח וביום יום שתדעי איך לדבר עם אנשים. הילד שלך, את
רוצה להגיד לו משהו, את תדעי אם להגיד לו בצורה פוזיטיבית בצורה נגטיבית, מתי כן להשתמש מתי לא להשתמש. עבורך זה דברים שקשורים גם אלייך ביומיום את גם כן משתמשת במילים מסויימות אז שימי לב ... כל מה שדיברתי עד עכשיו. ש: שאני מדבר עם מישהו, אז להשתדל לא לשאול אותו את מה שאני
רוצה להגיד . אליעד: אוקי זה מה שהבנת ברמה הפרקטית. אוקי, אבל אני מנסה להגיד מה הבנת לגבי עצמך. יש פה משהו מעבר לזה. בכל מה שדברנו עד עכשיו יש מסר נוסף. המסר הוא בעצם להראות איך עובד המוח. ...