... טלוויזיה מתרכז ומתרכז ואין לו בעיית ריכוז יש לו בעיית ריכוז במה שלא מעניין אותו. עכשיו השאלה היא זה באמת אז מה הפתרון באמת אז מה הפתרון? אז
בהנחה שאנחנו לא נכריח אותו ללמוד מה שהוא לא רוצה
בהנחה נגיד שאומרים אין בעיה יש יד חופשית, אפשרות אחת זה להגיד טוב בא ננסה ... מצד הטוב. אליעד: נכון או מצד זה שהוא חושב שהלימודים יתנו לו משהו ממש טוב או אם הוא לא ילמד יגיע אליו משהו ממש רע אבל בשני המקרים הוא יתרכז. אבל
בהנחה שאנחנו לא רוצים לעשות את זה
בהנחה שאומרים אוקי לא בא לו ללמוד עכשיו אוקי אז איך אפשר לגרום לו כן ... נגיד, אוקי אבל הוא לא רוצה ללמוד מתמטיקה לא רוצה ללמוד לקרוא לא רוצה ללמוד לכתוב מה עושים, כן מה הפתרון? ש: אז אמרת קודם כל למוצא. אליעד: לא
בהנחה שאנחנו לא רוצים לאיים עליו ולא רוצים לשחד אותו, אז מה תגיד לו מה ... אליעד: מה זאת אומרת פרקטית, מה לעשות פרקטית? ש: פרקטית כשהוא עושה משהו. אליעד: מה עושים לפני שמחפשים תשובה? ש: מבינים את השאלה. אליעד: יפה, מה
ההנחות יסוד של השאלה מישהו שאל שאלה מה
ההנחות יסוד שלו? שיש סתירה בין לשחק בבובות לבין להתבגר בין זה לזה. האם ... אומרת אם לדוגמה נגיד ילד משחק בבובות וזה מה שהוא אוהב לשחק בבובות כל פעם כשאתה אומר לו בוא תלמד הוא אומר לא אני לא רוצה ללמוד רוצה לשחק בבובות,
בהנחה שאנחנו מאפשרים לו לשחק בבובות זה לא מחייב שהוא לא יוכל ללמוד, למה? ... מה אבל לא צריך ללכת לשם אפשר ללכת למקום של להמשיך אולי כן אולי לא לבדוק מי מה, למה זה משנה להפעיל את השכל, מחויב במציאות שאם היה מפעיל את השכל
בהנחה שהוא לא רואה את האמת בסוף הוא יראה את האמת זה מחויב מצד ההגדרה מצד ... יש לה שם זה נשמע יותר אמין הרי הם המציאו את השם, מי אמר שיש לה שם אתה המצאת את השם לפני מישהו אחר המציא את השם, נשמע יותר אמין וזהו. אבל עוד פעם
בהנחה שמישהו הוזה הזיה זה אומר שהוא לא רואה את האמת, הוא לא רואה את האמת ...