... סבור שיש לבנות מראש את התשובות לשאלות הקשות או
להנחות את הלקוח לחשוב על סיבה לגיטימית לסירוב שעדיין לא תסגור לו את הדלת לקניית מוצר אחר ... אחרת לסירוב, כמו הצבע לא מתאים או אין על המוצר
הנחות. כך, אם הלקוח יגיד לא, הוא יחשוב שהסיבה לכך היא כי הצבע לא מתאים ולא כי המחיר יקר לו, ... לשתול את סיבת ההתנגדות מראש? אם לא הצלחנו
להנחות את הלקוח על הסיבה המתאימה לסירוב, אליעד כהן מציין שעדיין אפשר לשתול סיבה כזו לאחר ... עצמנו מהם הסיבות שמובילות אנשים לסרב, כך שנוכל
להנחות את הלקוח לחשוב עליהן מראש. האם תמיד הסיבה האמיתית להתנגדות היא זו שהלקוח מציין? כהן ... נוכל להשתמש בטכניקות שנועדו לשנות את תפיסתו
ולהנחות אותו לחשוב על סיבות אחרות שמקלות עליו לקבל את המוצר או השירות. סיכום חשוב מהשיטה ... צריכים להיערך לאופציה שהוא יגיד לנו לא. עכשיו,
בהנחה שהלקוח יגיד לנו לא, אז, אנחנו פה בבעיה. למה? כי בעצם כשהלקוח אמר לא, הוא בעצם חשב על ... שתחשוב שאתה לא מסכים אתנו מסיבה מסוימת. עכשיו,
בהנחה שלא עשינו את זה מראש, מה החיסרון בלעשות את זה מראש? אנחנו בעצם מראש כבר דוחפים לו לראש ... לי לא ואז מראש כבר להלביש לו את זה אחכ. אבל,
בהנחה שיש סיכוי סביר שהוא הולך להתנגד, אז מראש כבר עדיף להגיד, לתת לו את הפרצה שדרכה הוא ...