אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
... מה ההבדל בין הבנת ל - לא הבנת וכיצד זה משפיע על שיחה? במהלך השיחה, אליעד מתאר איך שאלות מסוימות יכולות לשמש ככלי לשכנוע או השפעה תת - מודעת על האדם ששואל אותו. לדוגמה, כששואלים מישהו האם הבנת? או לא הבנת?, יש כאן לא רק ... במה שלא הבין, כלומר, השואל בעצם יכול להצביע על חיסרון בהבנת השואל. אליעד נותן דוגמה שבה הילדה שואלת את אביה אם היא יכולה לעשות משהו, והוא אומר לה תשאלי את אמא. אם הילדה שואלת שוב את אותו השאלה, הוא יכול לשאול אותה מה ... הייתה מנוסחת בצורה של מניפולציה. כיצד לא הבנת יכול להיות מניפולציה? אליעד מסביר כי השאלה לא הבנת? נושאת איתה משמעויות נוספות, שלא רק שאלה, אלא גם אמירה סמויה שנעשית תוך כדי. שאלה כזו יכולה להעביר מסר חבוי של אתה טיפש אם ... שבשאלה לא בא לך לצאת איתי לקפה? השואל מציב את האדם במצב של התנגדות. אליעד מציין גם איך השאלות השונות משתנות לפי מה שאתה רוצה להשיג. כאשר השאלה היא מנוסחת בצורה חמה ומזמינה, היא נותנת לאדם את התחושה שהוא יכול לבחור ... הבוס. זה היה המקרה זה היה סיפור קצר, את הבנת מה היה בסיפור? ש: כן. אליעד : מה היה בסיפור? ש: שאחד ביקש מהשני, הוא רצה לעשות משהו הוא אמר לו אל תשאל אותי תשאל את הבוס. אליעד: נכון ואז מה קרה אחר כך? ש: ואז מה קרה. אליעד: ואז אחרי שהוא אמר תשאל את הבוס אז הוא המשיך לשאול אותו עוד פעם את השאלה. ש: אה כן הוא המשיך לשאול אותו. אליעד: אז מה הוא אמר לו? ש: אמרתי לך תשאל את הבוס. אליעד: לא הוא לא אמר את זה. ש: אה לא? אליעד: הוא אמר לו משהו דומה הוא אמר לו מה לא הבנת שאמרתי לך לשאול את הבוס, יפה עד כאן הבנו את הסיפור נכון הילדה שנגיד הילדה שלך, נגיד הנכדה באה לאבא ... מישהו הבנת או לא הבנת מה עדיף? ש: תלוי מה אתה רוצה להשיג בשאלה. אליעד : יפה קודם כל תלוי מה אתה רוצה להשיג בשאלה, עכשיו אם נגיד אתה רוצה למכור למישהו מוצר נגיד, אתה איתנו נגיד שאתה רוצה לצאת עם מישהי לדייט אתה אומר ... איתי לקפה, מה אתה תשאל אותה את רוצה? ש: אני בשמונה הולכים לקפה. אליעד: אני שמח, את רוצה לצאת ואז היא אומרת לך בשמונה אני עושה משהו אחר בזה נגמרה השיחה, טוב הבנו בסדר. עכשיו אתה שואל אותה את רוצה לצאת, את רוצה לצאת ... שמישהו יבין אותך מה אתה צריך להגיד לה לפי השיטה הזאת? ש: בלי לא. אליעד: נכון הבנת? ש: כן. אליעד: יפה אבל אותו אדם אמר לא הבנת את מה שאמרתי לך?, מה היגיון בלומר לא הבנת את מה שאמרתי לך מה ההיגיון לכאורה זה גם יותר ארוך יותר מילים, גם יותר ... אפילו יכול להגיד לו כן לא הבנתי. ש: זה לעקוץ בדרך יש שם עקיצה בדרך. אליעד: מה זה אומר? ש: הוא מעביר עליה ביקורת תוך כדי. אליעד: תסביר. ש: יש שם מסר סמוי מה יש לך בעיה בהבנה. אליעד: אוקי טוב הבנו את התשובה אני אסביר את התשובה של מה שהוא ענה, רגע שניה תסתכלו האם הבנת זאת שאלה האם לא הבנת זאת שאלה כששואלים מישהו האם הבנת זה ... אסביר לך או לא הבנת במובן של מה אתה טיפש. ש: לא קולטת את הטקסט. אליעד: אז מה אם את לא קולטת במובן של מה את טיפשה. עכשיו איפה באה המניפולציה כשבעצם עושים על המוח של השומע איפה פה המניפולציה, כשאתה למישהו מה לא הבנת ... להגיד לך הבנתי זה פירוש העניין. ש: תלוי כמה חוסר ביטחון יש לו. אליעד: זה גם אותו דבר זה כמו מה אין לך כסף לקנות את זה או מה אתה מתקמצן על עצמך נגיד משהו כזה. זאת אומרת בעצם יוצרים לך התניה במוח שאומרים לך אם תבחר ... נכון מה שאתה אומר זה כשאתה מוציא לו את המילה לא אתה מוסיף מיקוד. אליעד: לא, זה לא בגלל המילה לא בגלל משמעות ספציפית של לא הבנת כי לא הבנת זאת לא רק שאלה להגיד למישהו האם הבנת או לא הבנת זאת שאלה אבל להגיד למישהו לא ... או לא הבנת אומרים האם אני מסביר את עצמי מספיק, האם זה נשמע הגיוני. אליעד: נכון מה ההבדל שאם אתה אומר הבנת או לא אתה בעצם אומר לו תראה אני הסברתי בסדר אם הבנת או לא עכשיו החיסרון הוא אצלך, אתה אומר הסברתי את עצמי מספיק ... אומר אתה מספיק חכם ואני יכול להיות שאני לא הסברתי טוב החיסרון אצלי. אליעד : נכון השאלה איזו תחושה אתה רוצה ליצור, עכשיו אם אתה נגיד בעבודה שלך ונגיד אתה מסביר לעובדים שלך משהו אל תשאל הסברתי את עצמי מספיק טוב לא, אתה ... זווית אתה מציג אותו. ש: זה נפוץ מאוד אצל האמריקאים הם משתמשים בזה. אליעד: זה נפוץ מאוד אצל מי שיודע איך להשתמש בזה כשצריך להשתמש בזה אתה יודע כי להיות טיפש זה ולשאול את זה בדרך אחת זה גם כן כאילו, אתה יכול לשאול את זה ...
בחורות להסביר להתמודד עם תחושות בעיות צורת ביטוי מניפולטיבית הבנה הבנת או לא הבנת
טיפים ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך?
6:55טיפים ליצירת שיחה, טיפים למאמן אישי, טיפים למטפלים, טיפים למראיינים, איך לדובב אנשים? איך לגרום למישהו לדבר? איך להבין אנשים? טכניקות אימון, מה השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך?
... השאלה שלך? מה הבעיה שלך? מה רע לך? למה אנשים שוכחים פתאום כעס או אכזבה לאחר עימות או כישלון? אליעד כהן מסביר תופעה נפוצה שבה אנשים חווים רגעים של כעס, עוינות או מאמצים רבים להשגת מטרה מסוימת, אך לאחר זמן קצר מתנהגים כאילו האירוע כלל לא קרה. לדוגמה, אדם שמפגין כעס רב ... מאמצים כבירים להשגת מטרה, מתאמץ מאוד וכשהוא לא מצליח, פתאום טוען שזה כלל לא היה חשוב לו. אליעד מדגיש שהשכחה הזו איננה בהכרח שכחה אמיתית, אלא התעלמות או הדחקה רגעית של רגש או תסכול, שיכולה לנבוע מחוסר רצון להתמודד עם הרגש הכואב או חוסר היכולת להגדיר לעצמו מה בדיוק הטריד אותו. מדוע קשה לפעמים לאדם להגדיר במדויק את השאלה שלו? אליעד כהן מתייחס לבעיה נפוצה שבה אדם מצהיר יש לי שאלה, אך כשהוא מתבקש להגדיר אותה במדויק, הוא מתקשה ואינו יודע להסביר בבירור מהי השאלה. הוא נותן דוגמה לאדם שמתחיל לדבר מתוך ... חוסר הבנה, הוא אינו בהכרח יודע לנסח את הבעיה במילים ברורות, וכך השאלה נותרת מעורפלת עבורו. אליעד מסביר שהקושי הזה נובע מכך שבזמן שאדם מתבקש להגדיר שאלה, הוא למעשה מתבקש לתת תשובה ברורה לגבי מה הוא לא מבין, אף על פי שהוא עצמו טרם יודע זאת. בקשה כזו גורמת לו להיתקע, ... קיימת בבירור בראשו. איך דרישה מוגזמת להגדרת השאלה יכולה לגרום לאדם לוותר עליה לגמרי? לפי אליעד כהן, אם מנסים בכוח לקבל הגדרה מדויקת וברורה לשאלה שאדם טרם גיבש, עלולים לגרום לו לוותר לחלוטין על השאלה. הסיבה לכך היא שאותו אדם עלול להרגיש שהשאלה שלו איננה רצינית מספיק ... לענות על הדרישה הזאת. כיצד ניתן לסייע לאדם להבהיר את השאלה שלו בלי לגרום לו להרגיש לא בנוח? אליעד מציע גישה עקיפה יותר, במקום לדרוש הגדרה מדויקת של השאלה. במקום לשאול מה בדיוק השאלה?, עדיף לשאול שאלות עדינות יותר כגון מה לא הבנת? או מה היית רוצה להבין יותר טוב?. שאלות ... להגדיר את הבעיה שלו באופן ברור? במקרים שבהם אדם אומר שיש לו בעיה אך מתקשה להסביר בדיוק מהי, אליעד ממליץ לא להקשות עליו עם שאלות ישירות מדי כמו מה בדיוק הבעיה?, אלא להשתמש בשאלות עקיפות יותר, כגון מה היית רוצה להרגיש?, או מה היית רוצה שיהיה טוב יותר?. שאלה כזו אינה ... ובכך עוזרת לו לבטא בעקיפין את מה שמציק לו. למה ניסוח השאלה משנה את היכולת של האדם לענות עליה? אליעד מסביר שהניסוח של השאלה משפיע מאוד על האופן שבו האדם מגיב אליה. למשל, כששואלים מה אתה לא מבין? האדם עלול להרגיש מותקף ולומר לעצמו אבל אני מבין!, ואז לא יהיה לו מה לומר. ... או חושב באופן נינוח. איך הטכניקות הללו יכולות להסביר את המצבים של שכחה והתעלמות שהוזכרו? אליעד קושר את ההסברים על הגדרת השאלה והבעיה אל אותם מצבים ראשוניים שתוארו, בהם אדם שוכח או מתעלם מרגש כעס או מתסכול לאחר מאמץ כושל. הוא מסביר שבאותו האופן שבו אדם מתקשה להגדיר ... לא מפני שלא היה לו אכפת, אלא מפני שקשה לו להתמודד עם הגדרה מפורשת של רגשות או תחושות כישלון. אליעד מציע להשתמש באותם כלים ושאלות עקיפות גם במקרים האלו, כדי לעזור לאדם לברר עם עצמו מה בדיוק הרגיש ולמה הוא מגיב כפי שהוא מגיב. בעזרת שאלות עקיפות כמו מה היית רוצה להרגיש? ... מהרבה מטען רגשי כלפי עוינות, אחרי עשר דקות כאילו לא קרה דבר הוא דיבר איתי כאילו לא קרה דבר. אליעד: אתה מתכוון לומר שהוא מדבר איתך בצורה שנראה כאילו לא קרה דבר. ש: כן זאת דוגמה. אליעד : אוקי. ש: עוד דוגמה אחרת נגיד בן אדם נגיד רודף אחרי איזה משהו להשיג אותו והוא מתאמץ בשביל זה הוא מאוד רצה את זה עשה עבור זה הרבה דברים אז פתאום כשהוא לא השיג את זה אז כאילו הוא מדבר שלא אכפת לו בכלל. אליעד: מה השאלה שלך? ש: השאלה שלי יש בה כמה דברים דבר ראשון. אליעד: תראה בא נדבר על זה שניה, אני אומר לו מה השאלה שלך עכשיו לכאורה, אתה הבנת מה הוא שאל למה כי הוא עוד לא שאל נכון, אז תסתכל אני אומר לו מה השאלה שלך עכשיו לכאורה הוא כבר ... לך שאלה נכון הרי אתה מנסה לשאול שאלה לא סתם בא לתת לנו הרצאה כי אתה רוצה לשאול שאלה. ש: כן. אליעד: אני אומר לך מה השאלה תגיד את השאלה, מה השאלה אתה מחפש את השאלה, מה אתה מחפש את השאלה הייתה לך שאלה מה אתה צריך לחפש אותה אם היא קיימת. ש: כן לא הגדרתי אותה, אפשר להגדיר אותה יותר לחדד אותה. אליעד: לחדד אותה יותר ממה עוד לא שאלת אותה. ש: תלוי בכיוון כאילו. אליעד: אלא מה אז בוא נלמד משהו כשמישהו אומר יש לי שאלה נגיד אוקי, עכשיו איך אתה שולף ממנו את השאלה אז לפעמים הוא יודע מה השאלה או שהוא חושב שהוא יודע, הוא אומר יש לי שאלה כזאת ... מספיק טוב או מה לא ברור לי מספיק או מה אני רוצה להבין יותר טוב. אתה הבנת מה אני אומר? ש: כן. אליעד: מה הבנת? ש: כאילו שיש שתי צורות, שתי דרכים להתייחס לשאלה לא מספיק מוגדרת של בן אדם, כיוון אחד זה להגיד לו שיגדיר את זה יותר אבל מאחר והוא לא יודע להגדיר את זה אז או שהוא ... לו נגיד לחדד את השאלה שלו כי לפעמים יכול להיות שהדרישה שיש שיגדיר זה גורם לו לסגת מהשאלה. אליעד: נכון כי הוא לא יודע להגדיר אותה. ש: כאילו הוא לא מצליח להגדיר אותה אבל לכיוון אחר אם אני באמת רוצה לעזור לו אז אני מבקש ממנו שיתייחס לשאלה שלו מכיוונים אחרים שיותר קלים לו. אליעד: שפחות צריך להגדיר בהם. ש: הוא מתייחס לשאלה אבל בצורה פחות מוגדרת נגיד מה אתה לא מבין, מה היית רוצה להבין וכיוצא בזה בעניין הזה. אליעד: ואם אתה שואל אותו מה היית רוצה להבין והוא לא מוצא תשובה אז הרבה פעמים עדיף לשאול מה היית רוצה להבין יותר טוב כי הרבה פעמים כשאתה אומר למישהו מה היית רוצה להבין במוח שלו ... טוב אז מה היית רוצה שיהיה יותר טוב זה בעצם להגיד בצורה עקיפה מה הבעיה. ש: לשקר איתו את השקר. אליעד: לא בהכרח את השקר אבל אתה יודע לזרום לפי החשיבה שלו. את הנושא הספציפי הזה מה שדיברנו עכשיו הבנת? ש: כן. אליעד: אוקי. ...
מה הבעיה שלך שינוי שאלות להתבוננות לגרום למישהי רוצה לדעת למידה להדחיק אימון אישי
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
7:06אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
... ללקוח אפשרות אחת או מספר אפשרויות? כאשר אנו עוסקים בשיטות מכירה ושכנוע לקוחות, עולה השאלה האם כדאי להציע ללקוח אפשרות אחת בלבד או מספר אפשרויות. אליעד כהן מסביר שאין לשאלה זו תשובה מוחלטת והיא תלויה במשתנים רבים, בעיקר בהעדפות הלקוח ובסיטואציה הספציפית. אליעד כהן מפרט את היתרונות והחסרונות בכל גישה באמצעות דוגמאות והסברים. מה היתרונות והחסרונות של הצגת אפשרות אחת בלבד ללקוח? כאשר מוכרים מוצר וישנה רק ... להשוות אליו באופן מיידי. מצד שני, קיים תמיד סיכון שהלקוח ידחה את המוצר כי הוא מדמיין או מכיר אפשרויות טובות יותר, אפילו אם הן אינן מוצגות כרגע. אליעד מסביר שגם כאשר ישנה אפשרות אחת, הלקוח תמיד מבצע בראשו השוואה לדברים אחרים שהכיר בעבר או שהוא מדמיין, ולכן לא קיים מצב טהור בו הוא לא ישווה כלל. מה היתרונות והחסרונות בהצגת מספר אפשרויות ללקוח? אליעד כהן מסביר שהיתרון הברור של הצגת מספר אפשרויות ללקוח הוא שהלקוח יכול לבחור בדיוק את מה שמתאים לו מבין מגוון אפשרויות. למשל, אם אדם מגיע לקנות כיסא ... מושווית לאפשרות אחרת שנראית טוב יותר בהיבט מסוים. לכן, הלקוח חש שהוא נאלץ להתפשר, משום שכל בחירה כרוכה בוויתור על היתרונות של האפשרויות האחרות. אליעד מדגיש שכל פעם שהמוכר מציע אפשרות נוספת, זה יוצר תהליך מחשבתי אצל הלקוח שבו הוא תוהה אם אולי יש משהו טוב יותר שמסתתר מאחורי האפשרויות שעוד לא נחשפו לו, מה שעלול להוביל לתחושה מתמשכת של ספק ואי - החלטיות. האם קיים מצב אידיאלי בו אפשר להרוויח את היתרונות של שתי השיטות? לדברי אליעד, מצב אידיאלי יהיה להציג ללקוח אפשרות אחת בלבד תחילה, ואם הוא דוחה אותה - אז להציע אפשרויות נוספות. אך גם כאן ישנו חיסרון משמעותי, כי כאשר מוצגות ... הראשונה, הלקוח עלול להניח שישנן אפשרויות טובות עוד יותר שהמוכר עדיין לא חשף. במצב כזה הלקוח עלול להמשיך לחפש אלטרנטיבות ולפתח ספקות נוספים. אליעד כהן מסביר שאין שום תשובה מוחלטת לשאלה אם להציע אפשרות אחת או מספר אפשרויות, ולכן יש צורך בזיהוי העדפות הלקוח ובהבנת המצב הספציפי. יש לקוחות המעדיפים מבחר גדול של אפשרויות, בעוד אחרים יעדיפו אפשרות אחת ברורה ומוגדרת. איך לקוח חווה בחירה כאשר יש הרבה אפשרויות? באמצעות דוגמה של צפייה בסרט בקולנוע, אליעד ממחיש שלעיתים ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללקוח להימנע מלקבל החלטה כלל. לדוגמה, אם בקולנוע יש רק סרט אחד, הלקוח יבחר בקלות אם לראות או לא לראות אותו. ... האפשרויות מביא לתחושת החמצה והתפשרות, ובסופו של דבר יכול לגרום ללקוח להימנע מקנייה או מבחירה בכלל. האם יש תשובה מוחלטת לשאלה כמה אפשרויות להציע? אליעד מדגיש באופן מפורש שאין תשובה מוחלטת לשאלה זו, שכן ההחלטה תלויה בהעדפות האישיות של כל לקוח, בסוג המוצר ובנסיבות הרכישה. לפעמים עדיף להציע אפשרות אחת ... או פחות אפשרויות לעומת יותר אפשרויות, מה היתרונות והחסרונות, מה עדיף, האם זה מובן מאליו שעדיף שיהיה לך כמה שיותר אפשרויות או שזה לא מוכרח? אליעד: אתם הבנתם את השאלה? כשאתה רוצה לקנות מוצר מה עדיף שיהיה לך כמה אפשרויות או אפשרות אחת, כשאתה רוצה למכור מוצר מה עדיף להוציא כמה אפשרויות או אפשרות ... שני יש גם חיסרון, מה החיסרון? שברגע שאתה נותן כמה אפשרויות אתה בעצם אומר לו יש אפשרויות שהן לא טובות, אתה מבין, מה אתה מבין? ש: מצד אחד היתרון. אליעד: מה החיסרון בלתת כמה אפשרויות לבן אדם? ש: החיסרון הוא שאתה אומר לו שהאפשרות השנייה היא לא מספיק טובה. אליעד: ברגע שיש כמה אפשרויות אז היתרון של כל אפשרות הוא בעצם החיסרון של שאר האפשרויות, זה כאילו אתה מראה לו את החיסרון ליד העיניים ואז הוא כאילו יותר חווה ... לי שהראשון אבל יותר מבחינת המוח, החשיבה של האדם מניסיון שלי אם יש לך אפשרות אחת אז יותר קל לך להגיד שאתה כאילו המילה להתפשר לא כל כך עולה בראש. אליעד : עוד פעם? ש: כמו המחקר הזה שעשו. אליעד: אל תעבור איתי למחקר, מה אמרת? ש: ברגע שיש אפשרות אחת אז כאילו איך שאני... אליעד: רואה את הדברים כרגע. ש: המילה להתפשר לא עולה לי בראש. אליעד: כן אבל יכול להיות שאתה אומר אולי אני אחכה ליבוא אחר, אולי אני אחכה לייצור אחר. ש: לא, אני מדבר על מצב שזה הדבר היחידי שאני מכיר ואני לא מכיר שום דבר אחר, אין אופציה כזאת. אליעד: אם אתה לא מכיר שום דבר אחר אז אין על מה להתפשר אבל אין דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר, במציאות אין דבר כזה, יש דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר? ש: פגשתי אנשים שהיו במצב הזה. אליעד: בכל מקרה בוא נסכם בפשיטות, כשיש לך כמה אפשרויות היתרון הוא גם יכול להוות חיסרון כי היתרון שבשאר האפשרויות זה בעצם החיסרון באפשרות שבחרת, בקיצור אין ... אתה רוצה תלך לא רוצה אל תלך זהו ואומרים לך יש הרבה סרטים המון סוגים, מחר מביאים עוד סרטים אז לפעמים אתה לא הולך בגלל שיש הרבה אפשרויות. ש: למה כי? אליעד: כי אתה כל הזמן רואה את החסרונות בכל מה שיש, אומרים לך אתה בטוח שאתה רוצה את זה אולי אתה רוצה את זה? ואז מרוב אפשרויות אתה כבר אומר עזוב לא יודע, זה לא צריך. ש: כאילו הוא תופס את זה כפחות טוב. אליעד: כל פעם שאומרים לך אולי אתה רוצה משהו אחר זה בעצם להגיד לך זה לא מספיק טוב. ש: כשיש אפשרות אחת אז הוא רואה כאילו יותר, הוא רואה פחות חיסרון לעומת שיש כמה אפשרויות. אליעד: כי אתה מחפש את החיסרון כי אין אפשרות אחרת זה כאילו אתה מחויב. אתה תבדוק אצלך מתי יותר קל לך לבחור כשיש לך אפשרות אחת או כשיש לך כמה, מה התשובה? שזה לא תמיד, אין לזה תשובה מוחלטת לפעמים ככה לפעמים ככה. ש: אבל מה האופטימלי? אליעד: אין אופטימלי, אופטימלי זה שיהיה משהו מושלם ושיגידו לך זה המושלם ושהוא יהיה מושלם אז תבחר בו אבל אין כזה במציאות. אופטימלי יכול להיות ביחס לאותה סיטואציה שבאותו רגע אתה מרגיש ככה. ש: לא, אופטימלי אני אומר עקרונית. אליעד: אמרתי לך, אופטימלי עקרונית זה שיהיה משהו מושלם במציאות ואין כזה. הבנו? ...
רצונות להסביר יתרון וחיסרון להחליט בקלות אלטרנטיבות העדפות לקנות מוצר פסיכולוגי
להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב בתחומך, השאיפה לשלמות, רצון להצליח, פרפקציוניזם, להגיע להארה, לחקור את האמת, הדרך של אליעד כהן, להצליח בכל תחום
להיות הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב בתחומך, השאיפה לשלמות, רצון להצליח, פרפקציוניזם, להגיע להארה, לחקור את האמת, הדרך של אליעד כהן, להצליח בכל תחום
... הכי טוב בעולם, להיות הכי טוב בתחומך, השאיפה לשלמות, רצון להצליח, פרפקציוניזם, להגיע להארה, לחקור את האמת, הדרך של אליעד כהן, להצליח בכל תחום איך להיות הכי טוב בעולם בתחומך? הרצאתו של אליעד כהן מתמקדת בשאלה איך להפוך להיות הכי טוב בעולם בתחומך, בכל תחום אפשרי. אליעד מציג באופן ברור ומפורט את הדרך שבה השאיפה לשלמות, הפרפקציוניזם, והרצון להצליח מובילים בהכרח את האדם אל מחקר עמוק, הכולל את חקר האמת ... עצמם. המפתח המרכזי להצלחה הוא החקירה האינסופית אל תוך המהות של הנושא שבו האדם רוצה להיות הכי טוב בעולם. מדוע הרצון להיות הכי טוב מוביל בהכרח לחקר האמת? אליעד מסביר שאם אדם באמת ירצה להיות הכי טוב בתחום כלשהו, לא מספיק לו רק לדעת הרבה, אלא הוא חייב להכיר את הנושא שלו עד היסוד. לדוגמה, אם אדם ... שהוא לא יוכל לפתור. כדי להגיע לרמה כזאת של ידע, אותו טכנאי יהיה חייב לחקור ולהבין את כל המערכות, את כל סוגי התקלות, ואת כל מה שעלול לגרום לתקלות האלה. אליעד מפרט את התהליך הזה דרך דוגמאות: לדוגמה, אם טכנאי נתקל בתקלות שמקורן בטעות אנוש, כדי למנוע אותן עליו להבין מדוע אנשים טועים. מדוע הם ... פועלים? מה הבסיס שמאפשר להם להתקיים? באופן זה, הרצון להיות הטוב ביותר מביא אותו בהכרח לשאלות פילוסופיות על מהות, מחויב ואפשרי, רצון ובחירה חופשית. מדוע אליעד טוען שמומחים בתחומם הם בעצם לוזרים? אליעד מסביר שרוב האנשים שמגדירים עצמם כמומחים בתחומם אינם באמת הכי טובים בעולם, כיוון שהם אינם נכנסים אל עומק המהות של הנושא שבו הם עוסקים. ... שום דבר בתחום הזה. מי שלא מגיע להבנת המהות הוא מבחינה מסוימת לוזר, כי הוא הסתפק בידע שטחי. כיצד הגדרת המטרה כהכי טוב בעולם מחייבת בירור מושלם של המהות? אליעד מדגיש שכאשר אדם שם לעצמו את המטרה להיות הכי טוב בעולם, הוא חייב להגדיר זאת כמצב שבו אין שום אפשרות בעולם שמישהו יהיה טוב ממנו. לדוגמה, ... אומר אני רוצה להרגיש טוב ב - 100 אחוז, עליו להבין במדויק מה זה אומר להרגיש טוב, במה זה תלוי, ומדוע בכלל קיים אצלו הרצון להרגיש טוב. התהליך הזה, לטענת אליעד, חייב להביא בסופו של דבר את האדם לשאלות בסיסיות ועמוקות על המציאות עצמה. האם אפשר לזייף את ההצלחה באמצעות העמדת פנים? אליעד מציג דוגמה משעשעת מהסדרה בובספוג, בה הגיבור מחליט שהוא רוצה להיות חזק. בובספוג מנסה להתאמן ללא הצלחה, ולבסוף משתמש בחליפה מנופחת מזויפת כדי להיראות חזק. הוא זוכה להערצה, אבל ברגע האמת, כשהוא נדרש להפגין את כוחו האמיתי, כל ההעמדה מתפוצצת והאמת מתגלה. המסר של אליעד הוא ברור: אי אפשר לזייף הצלחה אמיתית או הבנה אמיתית של המהות. הצלחה אמיתית מחייבת הבנה עמוקה ויסודית, ואינה יכולה להיות מבוססת על העמדת פנים. מה הקשר בין הצלחה בעולם לבין השגת הארה רוחנית? אליעד מסכם שהחקירה של כל תחום עד היסוד מביאה בהכרח את האדם גם לשאלות רוחניות ופילוסופיות עמוקות כמו משמעות החיים, רצון, בחירה חופשית, ומהות ... בעולם? מהי חקירת המהות? האם אפשר לזייף הצלחה? מה הקשר בין הצלחה להארה רוחנית? איך להגיע לשלמות בתחום שלי? איך להבין את המהות של תחום מסוים? מהי הדרך של אליעד כהן? ...
אינסוף ללמוד אפשרות מערכות ווינר הדרך של אליעד כהן משמעות השכל של אליעד כהן
התמודדות עם פרידה זוגית, פיטורים ממקום עבודה, פרידה מבחירה, פרידה מחוסר בחירה, רגשי נחיתות, זרקו אותי, התמודדות עם דחייה, לא רוצה אותי, פרידה מרצון, גירושין מרצון, גירושין בכפייה
10:35התמודדות עם פרידה זוגית, פיטורים ממקום עבודה, פרידה מבחירה, פרידה מחוסר בחירה, רגשי נחיתות, זרקו אותי, התמודדות עם דחייה, לא רוצה אותי, פרידה מרצון, גירושין מרצון, גירושין בכפייה
... שההחלטה נכפתה עליו ולא הייתה שלו. לדוגמה, אליעד כהן מציג מקרה מתוך הסדרה סיינפלד, שבו גורג מחליט ... שיפטרו אותם ממקום העבודה במקום להתפטר בעצמם? אליעד כהן מסביר את התופעה שבה עובדים לא מרוצים ממקום ... כלכלית. למה אנשים שנפרדים מהם מרגישים דחויים? אליעד מסביר שכאשר צד אחד נפרד מהשני, הצד שננטש בדרך כלל ... שגרמה לו להרגיש רע עד כדי כך שהוא החליט לעזוב. אליעד נותן דוגמה של בחורה שהחבר שלה עזב אותה עקב ... מתי הפרידה היא החלטה הדדית? הפרידה, לטענת אליעד כהן, היא כמעט תמיד החלטה הדדית, גם אם היא לא ... בן אדם מעדיף יותר? ש: שהוא יגיד שהוא לא רוצה. אליעד: שהוא יגיד שהוא לא רוצה למה? ש: כי אז זה הרצון שלו כאילו ואז הרצון שלו אז הוא מתמלא. אליעד: אוקי ואז הוא מרגיש כאילו הוא בוחר, יפה אז קודם ... לא רוצה להגיד שאני לא רוצה? ש: כן זה ברור. אליעד: למה ברור שמה, יש מצבים שהבן אדם יעדיף שיזרקו אותו ולא שהוא יזרוק? ש: כן. אליעד: למה מה ההיגיון איזה היגיון יש בזה? ש: כי הוא לא ... רצה נגיד הוא רצה להיפרד אוקי ואז נפרדו ממנו. אליעד: לא, בהנחה שהוא לא רוצה להיפרד. ש: ששניהם רוצים להיפרד. אליעד: לא שנייה, אם הוא רוצה להיפרד הוא אומר אוקי כדי ... רוצים אותי מאשר שאני אגיד שאני לא רוצה? ש: כן. אליעד: מה? ש: אם למשל הוא בספק אם להמשיך את הקשר או לא ... ולא בטוח עדיין, כאילו מישהו שקשה לו להחליט. אליעד: אז הוא יעדיף שיגידו לו שלא רוצים אותו? ש: כן מישהו קיבל את ההחלטה עבורו. אליעד: ולמה שבן אדם ירצה את זה אבל אין לו בחירה חופשית ... לא רצה את הבחירה החופשית הוא לא ידע מה לבחור. אליעד: יפה אז יש מצבים שזה בדיוק הפוך. עכשיו אני אתן ... הבנת את השאלה את הבנת את השאלה? ש: לא עקבתי. אליעד: לא הבנת שאלה, בן אדם בחורה למישהו אמרה לו לא ... מהנקודה הזאת שנהיה לה רע משם היא לא רצתה אותו. אליעד: מה, מה זאת אומרת? עוד פעם עובדתית הוא אמר לה לא ... הנקודה שהיא דוחה אותו כאילו שהיא לא רוצה אותו. אליעד: למה? ש: כי היא לא רוצה בדיוק את זה. אליעד: לא קודם כל זה לא נכון היא אומרת אני מוכנה לחזור ... אליו. ש: אבל היא לא רוצה שהוא לא רוצה אותה. אליעד: סבבה לא אבל, אתה בסדר אז אתה אומר לא רוצה אותו ... אותו אז היא לא הייתה גורמת לו לא לרצות אותה. אליעד: מה זאת אומרת היא זרקה אותו איפה היא זרקה אותו, ... את זה או להבין את זה יותר טוב. ש: הבנתי. אליעד: בא נניח שהמציאות נגד רצונו של הבן אדם הזוגיות ... מקרים שדווקא היא ניסתה למלא את רצונו יותר מדי. אליעד: לא נכון אין דבר כזה הייתה צריכה למלא את רצונו ...
לשכוח מבחור רגש לדבר איתה מקוריות גורמים אני זרקתי אותו מה בן אדם אנשים מצליחנים
שכל או רגש, טיפול רגשי, למה שכל ורגש זה אותו דבר? מה זה שכל? מה זה רגש? מרגיש או מבין, השכל של הרגש, הרגש של השכל, לוגיקה, רגש לא הגיוני, אליעד כהן מטפל רגשי, טיפול קוגניטיבי
18:52שכל או רגש, טיפול רגשי, למה שכל ורגש זה אותו דבר? מה זה שכל? מה זה רגש? מרגיש או מבין, השכל של הרגש, הרגש של השכל, לוגיקה, רגש לא הגיוני, אליעד כהן מטפל רגשי, טיפול קוגניטיבי
... או מבין, השכל של הרגש, הרגש של השכל, לוגיקה, רגש לא הגיוני, אליעד כהן מטפל רגשי, טיפול קוגניטיבי האם שכל ורגש הם באמת אותו הדבר? השאלה המרכזית שאליעד כהן דן בה בהרצאה היא האם שכל ורגש הם דברים שונים או למעשה אותו הדבר בדיוק. אליעד מסביר כי בסופו של דבר, כל שני דברים בעולם, אם נחקור אותם לעומק, נגלה שהם אחד. באופן ספציפי יותר, אליעד מבקש להוכיח ששכל ורגש אינם באמת שונים, אלא שהם שני ביטויים של אותו הדבר בדיוק. איך מוכיחים ששני דברים הם אותו דבר? כדי להוכיח ששני דברים הם אותו דבר, אליעד מציג שתי אפשרויות: להוכיח ששניהם זהים באופן מוחלט בכל הפרמטרים, כך שלא ניתן להבדיל ביניהם בכלל. להוכיח ששניהם הם ביטויים שונים של דבר שלישי משותף, ... בדיוק. מדוע אי אפשר להרגיש בלי לחשוב או לחשוב בלי להרגיש? אליעד מדגים ואומר שלא ניתן להרגיש משהו אם אין לו ביטוי כלשהו בשכל. לדוגמה, הוא מציג שאלה: האם אתה יכול לדמיין פיל שנמצא באותו מקום ובאותו זמן ובאותו מצב ... שאינו ניתן לתפיסה בשכל, גם אי אפשר להרגיש אותו. ההסבר של אליעד הוא שמה שמגביל את הרגש הוא בדיוק השכל. אם המחשבה או התפיסה אינן הגיוניות, האדם לא יוכל לייצר מהן רגש. כלומר, כל רגש תלוי באופן מוחלט בתפיסה שכלית כלשהי. האם יש רגשות לא הגיוניים? אליעד מסביר לכאורה שיש רגשות שאנשים מגדירים כלא הגיוניים, כמו אהבה חסרת היגיון או פחד חסר הסבר. אך למעשה, כל רגש חייב להיות מבוסס על איזושהי לוגיקה פנימית ... גם אם לא ברור לנו באופן מידי. איך שכל הוא בעצם רגש בתחפושת? אליעד ממשיך ואומר שגם השכל הוא בעצם סוג של רגש. השכל או ההיגיון, ברמת הבסיס, אינם באמת ניתנים להוכחה מוחלטת. האדם מאמין בשכל ובחשיבה הלוגית משום שהוא ... לו נכון, כלומר, מתוך תחושה של וודאות פנימית. בסופו של דבר, אליעד מסביר שכל אדם מסתמך על הרגש גם כשהוא בטוח שהוא מסתמך על השכל. גם המילה ספק בשכל מתארת למעשה רגש - תחושת אי ודאות פנימית. כשאדם מנתח משהו בשכל, הוא ... שכל ורגש הם אותו דבר. איך עובדת השיטה של טיפול רגשי לפי אליעד כהן? אליעד מסביר את תהליך הטיפול הרגשי - קוגניטיבי שהוא מציע. הרעיון הוא לזהות את ההיגיון או השכל הפנימי שעומד מאחורי כל רגש. כשאדם מרגיש משהו, הטיפול מנסה ... ניתן להבין את עצמנו טוב יותר וגם לשנות את התגובה הרגשית. אליעד מדגיש שכדי להרחיב את הטווח הרגשי, צריך לפתח את השכל, כי שכל ורגש הם בעצם אותה מערכת פנימית. ככל שאדם מבין יותר את ההיגיון שמאחורי הרגשות שלו, כך הוא ... מודעת ונשלטת. מהי המסקנה המרכזית? המסקנה המרכזית בהרצאה של אליעד כהן היא שכל ורגש הם בעצם שני שמות שונים לדבר אחד, שאין באמת הבדל מהותי ביניהם. השכל הוא רגש בתחפושת של וודאות, והרגש הוא שכל בתחפושת של תחושה. בסופו ...
לחשוב מסקנות לוגיקה תחושת וודאות שיפור המוח סיבה לאמן את השכל הרגשת וודאות
להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
4:48להיות חבר של הלקוח, להפוך את הלקוח לחבר, להתחבר עם הלקוח, לגרום ללקוח לאהוב אותך, לגרום ללקוח לרצות לקנות ממך, לגרום ללקוח לעבוד איתך, מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים
... מערכת יחסים עם לקוחות, לעבוד עם חברים למה אנשים יעדיפו לקנות דווקא מחברים שלהם, אפילו במחיר גבוה יותר? אליעד כהן מסביר כי אנשים יעדיפו לעיתים קרובות לקנות מוצרים או שירותים דווקא מחברים שלהם, גם אם ... לראות את החברים שלנו מצליחים ומתפרנסים. האם יש מצבים שבהם אנשים יעדיפו לא לעבוד עם חברים שלהם? לפי אליעד כהן, אכן ישנם מצבים שבהם אנשים יימנעו במכוון מלעבוד עם חבריהם, אך הסיבה לכך היא לא עצם ... או לסכסוך, המשמעות היא שבעומק ליבו הוא לא בטוח מספיק ביציבות היחסים ובכך שהחברות אמיתית ומבוססת היטב. אליעד מבהיר כי זו אינה בעיה עם עבודה עם חברים כשלעצמה, אלא עם רמת האמון והביטחון בתוך מערכת היחסים. מהי הטעות המרכזית של אנשים שמנסים למכור מוצרים או שירותים? אליעד כהן מדגיש כי הטעות הגדולה ביותר של מוכרים רבים היא שהם מתמקדים בעיקר במוצר, בפרזנטציה, בשיפור ... עם המוכר, הסיכוי שירכוש את המוצר יורד משמעותית. איך להפוך את הלקוחות שלך לחברים, ולמה זה חשוב כל כך? אליעד כהן מסביר כי מי שמעוניין להגדיל את המכירות שלו חייב ללמוד ליצור קשרים בינאישיים ולהפוך את ... שהלקוחות שלך זוכרים אותך כחוויה נעימה, גם אם לא קנו ממך. האם הקשר האישי והחברי חשוב יותר מאיכות המוצר? אליעד טוען שבאופן אידיאלי, הקשר האישי הוא 100% מהעניין במכירה, למרות שבמציאות ברור שגם איכות המוצר ... צריך לשאוף גם ביחסים עם לקוחות. מדוע אנשים שהיו שכירים והופכים לעצמאים מתקשים להתחבר עם לקוחותיהם? אליעד כהן מצביע על בעיה נפוצה: אנשי מקצוע שהיו שכירים ומומחים בתחום ספציפי, כגון טכנאי טלוויזיות, ... קונה תחושה טובה ולא רק את השירות המקצועי, ולכן אינם משקיעים מספיק במיומנויות הבינאישיות שלהם. לדברי אליעד, עצמאים כאלה צריכים להבין שהמוצר או השירות הם רק חלק אחד מתוך מגוון דרכים לתת ללקוח את התחושה ... המוצר או השירות, ולפעמים אף חשובים יותר. לסיכום, כיצד לשפר את היחסים עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות? אליעד כהן ממליץ בחום להתמקד בשיפור היכולות הבינאישיות והתקשורתיות, לצד שיפור המוצר. יצירת קשר חברי ... האם יש מקרים בהם אנשים יעדיפו לא לעבוד עם חברים? יש מקרים שבהם אדם דווקא יעדיף לא לעבוד עם חברים, אבל אליעד מסביר שהסיבה לכך אינה החברות עצמה, אלא חוסר הביטחון שקיים ביחסים. אם אתה מפחד שתיווצר מריבה ... כלומר, זו בעיה של אמון במערכת היחסים ולא החברות עצמה. איך ליצור מערכת יחסים חברית עם הלקוחות שלך? לפי אליעד, הטעות המרכזית של אנשים שמנסים למכור מוצר היא שהם מתמקדים בשיפור הפרזנטציה, המקצועיות או ... לא מבוססת רק על שיקולים מקצועיים או טכניים, אלא בעיקר על התחושה הטובה שנוצרת ביחסים אישיים. המלצת אליעד היא להשקיע בשיפור מיומנויות התקשורת הבינאישית שלך, מתוך הבנה שככל שהלקוח ירגיש שאתה חבר שלו, ... הקשר האישי והחברי שיצרת איתו. מה השאיפה הגבוהה ביותר ביחסים עם הלקוחות שלך? השאיפה הגבוהה ביותר, לפי אליעד, היא להגיע למצב שבו הלקוחות ירצו לקנות ממך רק בגלל החברות, ואפילו אם לא קנו בסופו של דבר, הם ... אותך ולרצות להמשיך את הקשר גם ללא קשר ישיר למכירה. האם יחסים אישיים חשובים יותר מהמוצר עצמו במכירה? אליעד מדגיש שיחסים אישיים והיכולת להיות חבר של הלקוח הם למעשה החלק המרכזי ביותר במכירה, ואף מציין ... היגיון לפעמים שאתה תעדיף לעבוד עם חברים שלך גם אם הם יותר יקרים יש בזה היגיון? ש: יש גם היגיון הפוך. אליעד: שמה? ש: שאני אעדיף לא לעבוד עם חברים שלי. אליעד: נכון למה כי אתה מפחד שתריב איתם במילים אחרות אתה לא בטוח שהם חברים שלך. ש: בדיוק. אליעד: נכון? ש: כן. אליעד: יפה אבל לא דיברתי על זה את אמרת יש אנשים שאני לא בטוחה אם הם חברים שלי או לא ולכן אני אעדיף לא לעבוד איתם. ש: אפשר להיות בטוחה? אליעד: זאת לא המהות של העניין המהות של העניין זה שבאופן יחסי את תעדיפי הרבה פעמים עם חבר שלך גם אם ... שהוא לא ינסה לחסוך עליך שהוא לא יקמבן אותך, משהו כזה, את תעדיפי לקנות רכב. ש: גם אתה רוצה שהוא ירוויח. אליעד: נכון וגם אתה רוצה שהוא ירוויח. אוקי עכשיו מה שזה בעצם אומר שהמכירה היא לא תמיד רק לפי ... משפר את המוצר אתה צריך לשפר את היכולות האישיות שלך בלתקשר עם אנשים. ש: איזה חלק כמה באחוזים היית אומר? אליעד: מאה אחוז. ש: נכון גם אני חושבת מאה אחוז. אליעד: זה לא באמת מאה אחוז. ש: זה לא בדיוק כי אנשים גם בודקים את המוצר אבל זה די שואף גבוהה. אליעד: תלוי עד כמה תראי את מסכימה איתי שיש מצב שאת יכולה, נגיד שיש לך ילד ונגיד שהילד הזה מייצר ...
מערכת יחסים עם לקוחות להוציא מפרופורציה טלוויזיה איך ליצור הלקוח קונה תכלית יציבות להרגיש טוב
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
8:03לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... ככה. ש: הוא רוצה עוד דברים חוץ מכסף כנראה יותר. אליעד: בהנחה שהוא לא רוצה שום דבר חוץ מכסף. ש: חוץ מכסף רק כסף? אליעד: כן אם את אומרת למישהו תגיד לי אם עכשיו x ואני אעשה לך פרסום אתה תרוויח כפול הוא אומר לך לא טוב לי ככה. ש: מאה אחוז ירוויח כפול? אליעד: הוא לא יודע במאה אחוז או לא במאה אחוז. ש: אז זאת כבר סיבה לא לעשות את זה. אליעד: למה לא לעשות, לא שנייה הוא לא אומר אני לא יודע אם זה יעזור לי הוא אומר טוב לי ככה עזוב טוב לי ככה מספיק לי מה שיש לי אני לא צריך עוד לקוחות. ש: אני חושב שהוא חושב שהעלות שיהיה לו יותר כסף. אליעד: נניח שאתה אומר לו זה כמעט בחינם לא בגלל העלות מאה שקל תיתן לי. ש: לא העלות מבחינת כסף אלא עלות מחשבתית או. אליעד: מה ההיגיון בלוגיקה שאומרת יש לי מספיק לקוחות או אני לא רוצה עוד לקוחות יש לי מספיק לקוחות יש בזה היגיון? ש: כן הוא לא רוצה לעבוד כל כך קשה אולי אם יבואו עוד ... כל כך קשה, אני רוצה לעבוד 8 שעות ביום לא 16. אליעד: סבבה אבל אז הוא אומר שהוא בעצם חושב שהוא יצטרך לעבוד יותר אבל הוא לא באמת עובד כל היום שמונה שעות, רגע וזאת טענה נכונה נגיד שהוא אומר אני לא רוצה לעבוד 16 שעות ... לך חשיבה הגיונית לחשוב ככה? ש: מבחינת הבן אדם? אליעד: מבחינת בעל העסק זה הגיוני לחשוב ככה? ש: בעל העסק לא זה לא הגיוני. אליעד: למה לא אבל הוא לא רוצה לעבוד 16 שעות ביום הוא רוצה לעבוד רק 8. ש: אז בשביל מה הוא הקים עסק אם הוא לא רוצה להרוויח. אליעד : והוא לא רוצה לעבוד 16 שעות הוא רוצה לעבוד רק 8 מה הקשר מה לא לגיטימי? ש: טוב לגיטימי. אליעד: יש פה רכיב אחר אבל כן. ש1: יכול שהוא חושב שיותר כסף יגרום לו רע. ש2: זה מה שאני אומרת יגרום לו רע הוא יצטרך לעבוד יותר שעות הוא יצטרך להתעסק עם הכסף איפה להשקיע אותו. אליעד: תקשיבו בואו נתקדם הסיפור הוא אחר הסיפור הוא שברגע שהוא, הנושא פשוט הוא לא חושב שהפרסום תראה אם בן אדם היה יודע שאתה מפרסם אותו ובסופו של דבר בסוף החודש בוודאות ... צריך עוד לקוחות. ש: אם אתה לא רוצה לעבוד יותר? אליעד: ואתה לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות. ש: אם לדבר על לקוחות שהם קבועים ולעולם לא ילכו אז זה הגיוני כי בדרך כלל לקוחות אז הם עוזבים גם. אליעד: בהנחה שבממוצע יש לך את הכמות שאתה רוצה ואין לך מה לעשות עכשיו עם מאה לקוחות אין בעיה אבל אין לי מה לעשות עכשיו עם אלף לקוחות חדשים מה אני אעשה איתם. ש: בהנחה ... ובהנחה שהוא רוצה שמונה שעות ביום הגיוני להגיד. אליעד : טוב יש פה משהו אחר שאתם מפספסים הסיפור הוא פשוט אם יהיה לך עוד לקוחות אתה יכול להרוויח עוד כסף, לא בא נגיד ככה המשפט הזה שאומר יש לי כבר מספיק לקוחות הוא נכון ... עוד אלף מוצרים איך תרוויח? ש: תגדיל את המחיר. אליעד: אתה תגדיל את המחיר אתה פשוט תמשיך לעבוד את אותה כמות עם אותה כמות לקוחות אבל המחיר יהיה כפול זה הכל. עכשיו בעל העסק אם אתה בטוח שאתה לא יכול למכור את המוצר שלך ... על המוצרים הקיימים. נכון או לא נכון? ש: כן. אליעד: הבנת? ש: כן. אליעד: זאת התשובה לשאלה שנשאלה. ש: הוא גם יכול לעשות מוצר דיגיטלי שבאופן פסיבי ייצר לו לכל האלף הנוספים. אליעד: כן אבל אם היה לו מראש מוצר דיגיטלי לא היה את השאלה הזאת כי אז אין לו עלויות בלמכור יותר, אני מדבר עכשיו על המקרים הרגילים שההוא שאומר יש לי מספיק לקוחות כשמישהו ... לו לעלות את המחיר. ש: בלי להתאמץ צריך להוסיף. אליעד: לא הפואנטה פה זה שהוא מפספס את זה שאם יהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר זה הפספוס כי אם עכשיו יבואו עוד אנשים אתה יכול להעלות את המחיר. נגיד שאני אגיד ... אם אתה יודע שיבוא אליך לקוח שהפעם ישלם לך יותר. אליעד: כן. ש: ופעם הבאה הוא לא יבוא אליך. אליעד: לא משנה אז אם יהיה לך עוד לקוחות אז אתה תבחר את אלה שיבואו גם לפעם הבאה. ש: אוקי אבל יש תמיד את המצב שאתה רוצה כל הזמן אתה בהתמדה ומחפש לקוחות זאת עלות. אליעד: לא נגיד שמישהו אומר תן לי מאה שקל אני אביא לך לקוחות בחינם אני אביא לך לקוחות הוא אומר לא אל תביא לי עוד לקוחות לא צריך. טוב הבנו את הסיפור? ...
הלקוח שלך למידה להרוויח יותר כסף לא רוצה יותר כסף יכול להיות תועלת להגדיל את ההכנסה הדרכת
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
... למסכים? כאשר ילד נוהג להימצא כל היום מול המסך, בין אם מדובר בטלפון נייד, במחשב או בטלוויזיה, הורים רבים עשויים להרגיש כי מדובר בבעיה חמורה שדורשת טיפול מיידי. אליעד כהן מסביר כי הבעיה אינה הטכנולוגיה עצמה, אלא האופן שבו ההורים מגיבים להימצאות הילד ממושך מול המסכים. הורים נוטים לראות את המסכים כבעיה, דבר המוביל לעיתים למאבקי כוח עם הילד ולתחושת עוינות כלפי המכשירים. אליעד מציע גישה אחרת: במקום להילחם עם הילד על הטלפון, כדאי להתמקד בפעולות הקונקרטיות ... כך מבלי להתייחס באופן ישיר לטלפון. לדוגמה, אם ההורה רוצה שהילד יאכל או יתחיל לעשות שיעורים, במקום לדבר על הטלפון ולהגיד תעזוב את הטלפון או אתה כל הזמן בטלפון, אליעד ממליץ להתמקד בבקשה פשוטה: אני מבין שאתה נהנה בטלפון, וזה טוב שמצאת משהו שאתה אוהב, ... כיצד להתמודד עם מצבים קיצוניים כמו איום של הילד לפגוע בעצמו בגלל הטלפון? במצבים קיצוניים, כמו כשהילד מאיים לפגוע בעצמו או לברוח מהבית בגלל שלילת הטלפון, אליעד מציע לגשת בצורה רגועה ומבינה. ראשית, יש למנוע מראש את הגעת הילד למצב זה באמצעות תקשורת פתוחה ומבוססת על הבנת הילד. אם הילד כבר מצוי במצב כזה, אליעד ממליץ לא להגיב בצורה קיצונית ולהפוך את הטלפון לאויב, אלא להבין את נקודת המבט של הילד ולנהל שיחה רגועה. למשל, אם הילד מאיים על חייו כשנלקח ממנו הטלפון, אליעד מציע שיח עם הילד בו ההורה לא יגיד אני לוקח לך את הטלפון כי אתה לא מתנהג טוב, אלא ... שיאפשרו לילד לשמור על הטלפון ולהשלים את משימותיו החשובות. איך להתמודד עם סירוב של הילד לבצע מטלות כמו שיעורי בית? כשילד מסרב לבצע מטלות כמו שיעורי בית, אליעד ממליץ לא להיכנס למאבקי כוח, אלא לנסות להבין מה בדיוק קשה לילד במשימה. הגישה היא ... במשימות בצורה מכילה, כך שהילד לא יראה את המטלה כעונש אלא כחלק טבעי מהיום - יום. סיכום העקרונות החשובים בניהול בעיות משמעת עם ילדים העקרונות המרכזיים אותם אליעד מציע להורים בנוגע לניהול בעיות משמעת עם ילדים, במיוחד כאשר מדובר בשימוש יתר במסכים, ... למסכים? הדרכת הורים ילדים איך להתמודד עם ילד שלא עושה שיעורים? סיבות לסירוב של ילדים למשימות ניהול משמעת ילדים איך להתמודד עם ילד שמכור לטלפון או למסכים? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת את הנושא של ילדים שמכורים לטלפון נייד, למחשב ולטלוויזיה, ונותן דגש על גישה נכונה של הורים כלפי הילד. לפי אליעד, כאשר הילד משחק בטלפון כל היום, ההורים מזהים זאת כבעיה שגורמת לילד לא לצאת החוצה, לא להיפגש עם חברים, לא לעשות שיעורים, להזניח מטלות בית, לפתח בעיות חברתיות, ולפעמים אף לסבול מפגיעה בכישורים מוטוריים או התפתחותיים. אולם אליעד מסביר שהבעיה האמיתית איננה הטלפון עצמו, אלא היחס שההורים נותנים לטלפון כמכשול. הגישה של אליעד אומרת שאסור להורים להתייחס לטלפון כאל אויב. הטלפון אינו הבעיה אלא סימפטום, ולכן ... על ההורים להתמקד בדברים הקונקרטיים שהם רוצים שהילד יעשה, ולהתעקש על כך מבלי להפוך את הטלפון לנושא הדיון. לדוגמה, אם ההורה רוצה שהילד יאכל או יעשה שיעורים, אליעד מציע לא לדבר על הטלפון כלל, אלא רק על הפעולה המבוקשת עצמה. למשל, אפשר להגיד לילד ... שאתה נהנה מאוד לשחק בטלפון, וזה נהדר שמצאת משהו שכיף לך איתו, אבל אני מתעקש שאתה צריך לאכול. בא נדבר על מתי ואיך נאכל. כלומר, להתמקד בפעולה הנדרשת ולא בטלפון. אליעד מדגיש שברגע שההורה אומר לילד תעזוב כבר את הטלפון, או אתה כל היום בטלפון, ההורה הופך ... הכי נהנה ממנו. במקום זאת, אם ההורה ישוחח עם הילד על מה שהוא כן רוצה שיקרה בצורה נקודתית ולא יזכיר את הטלפון כבעיה, הוא יצמצם משמעותית את ההתנגדות של הילד. אליעד מביא דוגמה ספציפית של ילד בן 8 שמסרב לעשות שיעורים או ללכת לישון בגלל הטלפון. לפי ההצעה של אליעד, ההורה יכול להיכנס לעולמו של הילד על ידי כך שיתעניין במשחק שהוא משחק, ישאל שאלות על ... אמיתי איתו. לאחר שנוצר הקשר, יהיה קל יותר לדבר על דברים שהילד פחות רוצה לעשות, כמו להכין שיעורים או לאכול. כיצד להגיב אם הילד מאיים לפגוע בעצמו בגלל הטלפון? אליעד מתייחס גם לסיטואציות קיצוניות יותר, בהן הילד מגיב בצורה חריפה כשהטלפון נלקח ממנו, ... עם הילד מלכתחילה. לדבריו, אם הילד הגיע למצב שבו הוא מאיים לפגוע בעצמו, הטעות הגדולה ביותר של ההורים היא להגיב בצורה קיצונית ולהפוך את הטלפון לאויב הראשי. אליעד מסביר כי ילד שמאיים בהתאבדות בגלל טלפון זו סיטואציה נדירה, וגם כאשר זה קורה, התגובה צריכה להיות רגועה ונכונה. אליעד מציע, שאם כבר נוצר מצב קיצוני, לא לקחת מהילד את הטלפון כעונש אלא לנסות להבין אותו ... הפעולות ההכרחיות כגון שינה, אכילה או שיעורי בית. מה לעשות כאשר הילד מסרב להפסיק לשחק ולהתחיל במטלות? במקרים בהם הילד מסרב בעקביות לבצע משימות כמו שיעורי בית, אליעד ממליץ לא להיכנס למאבק כוח, אלא להבין מדוע הוא מתנגד כל כך. הוא מציע לבדוק מה בדיוק ... שונא לעשות אותה, ומה גורם לו להימנע ממנה. ההורה צריך להבין מה הוא עצמו מרגיש כאשר הוא צריך לעשות משהו שהוא שונא, כדי שיוכל להבין טוב יותר את הילד. הגישה של אליעד היא לא לאלץ בכוח, אלא ליצור בהדרגה תנאים שבהם הילד מרגיש נוח יותר לבצע משימות שאינו ... להציע לו לעשות משימה למשך זמן מוגבל או לשלב אותה עם משהו שהוא כן אוהב. הגישה צריכה להיות אמפתית ומכילה, כשהמטרה היא שהילד לא יחווה את המשימה כעונש או כאיום. אליעד מסכם שהעקרונות החשובים הם: לא להפוך את הטלפון לאויב ולא להיכנס למאבקי כוח עליו. ... שיח בגובה העיניים. להימנע מאיומים, אלא לנסות להבין ולפתור את הבעיה בצורה הדרגתית ואמפתית. להיות מודעים לקשיים שלנו כהורים ולהבין שהילד מרגיש קשיים דומים. אליעד מדגיש שברגע שניגשים בצורה נכונה ואמפתית לילד, לא יהיה צורך במאבקים ובאיומים, והילד ...
הורה לעשות שיעורים שאלות התמכרות גמילה מהתמכרות ניהול שיחות להתמודד עם מצבים תחביבים
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
איך לגרום למישהו לאכול בריא? תזונה פליאוליתית, תזונה פליאוליתית, תזונת פליאו, דיאטת האדם הקדמון, איך לשכנע מישהו לעשות דיאטה? איך לשכנע מישהו לשמור על התזונה? אכילת בשר, איך לשכנע אנשים?
... איך לשכנע אנשים? איך לשכנע מישהו לאכול בריא? אליעד כהן מסביר כיצד לשכנע אנשים ... שהתזונה שלו בריאה, יהיה קשה מאוד לשנות את דעתו. אליעד מציע לשאול את האדם איך הוא ... אוכל בריא. איך לשכנע מישהו על ידי דוגמה אישית? אליעד מציין שדוגמה אישית, כמו הפסקתי ... לכולם. שכנוע באמצעות הפחדה או ניסוי אישי? לפי אליעד, ניתן לשכנע אדם באמצעות הפחדה, ... את התוצאות. האם להציג את דעתך כעובדה מדעית? אליעד מציין כי חשוב לא להציג את ... בעצמך. האם שכנוע צריך להתבסס על ידע רפואי? אליעד מדגיש שאדם שאינו רופא או מומחה ... שכנוע יכול להיות על בסיס תחושות אישיות בלבד? אליעד מציין כי יש להימנע משימוש בידע ... תוך שימת לב למגבלותיו האישיות. סיכום הגישה של אליעד כהן בנושא תזונה ושכנוע היא ... לבריאות? איך לגרום למישהו להתחיל לאכול בריא? אליעד כהן מסביר כיצד לשכנע אנשים ... האם אותו אדם בכלל חושב שהתזונה שלו היא בעייתית? אליעד מדגים דרך מקרה של בן שמנסה ... השאלה האמיתית שצריך לשאול בשכנוע לתזונה בריאה? אליעד מדגיש כי לפני שניגשים לשכנע ... אוכל בריא, יהיה קשה מאוד לשכנע אותו אחרת. לפי אליעד, קודם כל חשוב להבהיר לאדם שזה ... הוא אוכל מזונות מעובדים או בשר מטוגן ועתיר מלח, אליעד מציע לשאול אותו איך בדיוק הוא ... דוגמה אישית מספיקה כדי לשכנע אדם לשנות תזונה? אליעד מסביר שאדם עשוי להביא דוגמה ... הפסקתי לאכול מלח וזה פתר לי בעיות בריאות. אולם, אליעד מדגיש שדוגמה כזו אינה מספיקה ... ניתן לשכנע באופן אמיתי ולא רק באמצעות הפחדה? אליעד מסביר שניתן לשכנע אדם באמצעות ... אפשרית, אך הוא מדגיש שיש בכך משהו לא אמיתי. לפי אליעד, הדרך הנכונה והיעילה ביותר ... בעצמך האם זה באמת טוב לך או לא. כלומר, השיטה של אליעד היא שיטה שמבוססת על ניסוי ... למה חשוב לא לנסות למכור אמת מוחלטת בתזונה? אליעד מדגיש שאחד הקשיים המרכזיים ... זה ומרגישים טוב יותר, לכן כדאי לך לבדוק בעצמך. אליעד ממליץ תמיד להיות קרוב ככל ... האם שכנוע מבוסס על ידע רפואי או תחושות אישיות? אליעד מציין נקודה חשובה נוספת לגבי ... עליו מספר פעמים לאורך ההסבר. סיכום העיקרון של אליעד כהן בנושא תזונה ושכנוע: אליעד כהן מסביר ששכנוע בנושא תזונה, ...
לגרום למישהי להתחיל איך לשכנע מישהו לרזות בריאות אוכל קשיים פתרון
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אליעד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אליעד, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אליעד, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, אימון אישי לקשב וריכוז, מאמן אישי קואצ'ינג בנושא אליעד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2832 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 04:47:34 - wesi1