אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשאול שאלותלהפסיק לשאול שאלותלא לשאול שאלותלשאול שאלות נכוןלשאול שאלות נכונותאיך לשאול שאלות נכוןאיך לשאול שאלות נכונותפחד לשאול שאלותלשאול שאלות בצורה נכונהלשאול שאלות פשוטותאיך לשאול שאלות בצורה נכונהלמה חשוב לשאול שאלותלשאול שאלות ממוקדותלשאול שאלות אמיתיותלא לפחד לשאול שאלותאיך להפסיק לשאול שאלותלשאול שאלות הבהרהלהתרגל לשאול שאלותלשאול שאלות בראיוןלשאול שאלות מורכבותאיך לשאול שאלות הבהרהאיך לשאול שאלות בראיוןללמוד לשאול שאלותלשאול שאלות סינוןלשאול שאלות קטנותלשאול שאלות מלאותאיך לא לפחד לשאול שאלותלהתבייש לשאול שאלותלהרגיש בנוח לשאול שאלותלגרום לה לשאול שאלותלשאול שאלות טיפשיותלשאול שאלות בראיון עבודהלשאול שאלות קצרותלשאול שאלות רוחניותמוטיבציה לשאול שאלותמי יעודד אותך לשאול שאלותלשאול שאלות בפוליגרףלשאול שאלות לא הגיוניותלא לשאול שאלות מורכבותלגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלותלגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלותלגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלותללמד מישהו לשאול שאלותלמה לגרום ללקוח להרגיש בנוח לשאול שאלותלמה לשאול שאלות לא הגיוניותלעודד את הילד לשאול שאלותאיך לגרום למישהו לא להתבייש לשאול שאלותאיך לגרום למישהו להרגיש בנוח לשאול שאלותאיך ללמד מישהו לשאול שאלות🔍הצג עוד...
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
... רבים בדרך, חלקם צפויים וחלקם לא, אשר יפגעו בביצוע המשימה. לכן, אליעד מציג גישה מעשית לפתרון בעיה זו - במקום לתת משימה לעובד ולסיים את השיחה, המנהל צריך לשאול אותו שאלות ממוקדות מאוד שמטרתן להציף מראש את הקשיים האפשריים שעלולים להופיע במהלך הביצוע. גישה זו מגדילה משמעותית את הסיכוי שהמשימה תבוצע כמו שצריך, ומונעת בעיות והפתעות ... יבררו אילו קשיים צפויים במהלך ביצוע המשימה, ניתן יהיה להיערך מראש לפתרונם. הגישה הזו מביאה למספר יתרונות משמעותיים: וידוא שהעובד הבין את המשימה: כאשר המנהל שואל שאלות כמו איפה לדעתך יכולים להיות קשיים?, העובד חייב לחשוב לעומק על המשימה ועל השלבים השונים בתהליך הביצוע שלה. כך ניתן לוודא שהעובד הבין באמת את ... טעויות רבות שנוצרו בדרך. כיצד לנהל נכון שיחת הצפת קשיים עם העובד? אליעד ממליץ למנהלים לנהל שיחה מפורטת כבר בשלב הראשון של נתינת המשימה. בשיחה זו המנהל חייב לשאול שאלות שיעזרו לעובד לחשוב ולהעלות מראש בעיות אפשריות. לדוגמה: איפה לדעתך יהיו לך קשיים לבצע את המשימה? האם יש דברים במשימה שלא לגמרי ברורים לך? איפה לדעתך התהליך יכול להסתבך או להתעכב? מה אתה חושב שיכול למנוע ממך להשלים את המשימה בזמן? לדוגמה, אם המנהל נותן לעובד משימה לכתוב מסמך או דוח מסוים, עליו לשאול שאלות כגון איפה אתה חושב שיכולים להתעורר קשיים בכתיבת המסמך? או מה אתה חושב שיכול לגרום לך לעיכובים?. כך, אם העובד אומר למשל שהוא חושש שיקח לו הרבה זמן ... מספיק רק להציף את הקשיים - חשוב לנהל גם דיון על פתרונות אפשריים לאותם קשיים. למשל, אם העובד חושב שיכולות להיות התנגדויות מצד לקוחות או עמיתים לעבודה, צריך לשאול אותו מראש כיצד הוא מתכנן להתמודד עם אותן התנגדויות. בדרך זו, כאשר הוא ייתקל בהתנגדויות בפועל, הוא יהיה מוכן להתמודד איתן בצורה טובה יותר, ויהיה סיכוי נמוך בהרבה ... שהעובד יבצע את המשימה בצורה טובה, יש לעסוק בשלב המוקדם בהצפת בעיות אפשריות בקיום המשימה. במקום רק לתת משימה ולעזוב את העובד, חשוב לערב את העובד בתהליך ולשאול אותו מה יכול להקשות עליו בביצוע המשימה. השאלה המרכזית כאן היא: איפה לדעתך יכולות להיות בעיות או קשיים בביצוע המשימה?. על פי אליעד, גישה זו מאפשרת להימנע מהפתעות ... דבר שיכול להוביל לאי ביצוע או לביצוע לקוי. איך הצפת הקשיים עוזרת? על מנת להיות בטוחים שהעובד מבין את המשימה ויוכל להתמודד איתה בצורה אפקטיבית, על המנהל לשאול את העובד שאלות שמחדדות את הקשיים האפשריים. לדוגמה: מה יכול להקשות עליך בביצוע המשימה?, איפה זה יכול להסתבך?, האם יש משהו לא ברור לך?. שאלות אלו מסייעות גם להבין אם העובד מבין את המשימה וגם לצפות את ההתנגדויות או הקשיים האפשריים. ברגע שהעובד מציף את הקשיים מראש, אפשר להתמודד איתם בצורה מתוכננת ולמצוא ... ויעזור לפתור אותן יחד עם העובד. אליעד מדגיש שהמטרה לא צריכה להיות להיפטר מהמשימה, אלא לוודא שהמשימה תבוצע בצורה הטובה ביותר. לשם כך, על המנהל להיות קשוב ולשאול שאלות מקדימות על הקשיים האפשריים בביצוע המשימה. מהן ההתנגדויות שבדרך, ואיך להתמודד איתן? העובד עשוי להיתקל בהתנגדויות או בעיות ביצוע במהלך המשימה. חשוב לא רק לשאול על הקשיים הצפויים, אלא גם לנהל שיחה על איך ניתן להתמודד עם אותם קונפליקטים או בעיות. כך, המנהל מוודא שלא רק שהעובד מבין את המשימה, אלא גם מבין כיצד להתמודד עם ...
הישגים טעות ניהול עובד לנהל איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה קיום להשלים איך לגרום לעובד
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
איך לספר על עצמך? איך לענות לשאלה ספר לי על עצמך? איך לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? איך להציג את עצמך? פרזנטציה עצמית, שיווק עצמי, פגישת היכרות עם אנשים, איך להתאים את התשובה ללקוח? מתי לספר על עצמך? איך לשווק את עצמך?
... עצמך בפגישת היכרות? כאשר נמצאים בפגישת היכרות עם אדם חדש, בין אם מדובר בראיון עבודה, פגישה עסקית, שיחה עם לקוח או אפילו דייט, אחת השאלות הנפוצות ביותר היא ספר לי על עצמך. למרות שנראה שזו שאלה פשוטה, אליעד כהן מסביר שמדובר בשאלה מורכבת שיש להיבטים רבים, וחשוב מאוד לדעת מתי ואיך נכון לענות ... לשמוע, הוא לא מספיק חכם, כי הוא עלול לחשוף פרטים לא רלוונטיים או לא רצויים מבחינת הצד השני. הדרך החכמה היא קודם כל להוביל את השיחה, לשאול שאלות רבות ככל האפשר, לקבל מידע מהאדם השני, ורק לאחר מכן, בהתאם למידע שאספת, להחליט מה בדיוק לספר על עצמך. כך תוכל להיות הרבה יותר מדויק ואפקטיבי. איך להתמודד אם הצד השני שואל מוקדם מדי ספר לי על עצמך? אם הצד השני שואל אותך בשלב מוקדם בשיחה ספר לי על עצמך, עוד לפני שיש לך מספיק מידע, כדאי לדעת איך לדחות או להעביר את השאלה בחזרה אליו. אליעד נותן כמה אפשרויות להתמודד עם מצב כזה: לענות תשובה קצרה ולהחזיר אליו את השאלה. לדוגמה: אם הוא שואל מה למדת? אפשר לענות בקצרה ואז להחזיר: ומה אתה למדת? וכך לקבל מידע נוסף על הצד השני. להתחמק בצורה אלגנטית מהשאלה, לתת תשובה חלקית, ולעבור לנושא אחר. ... כלל משמעותיים יותר. כיצד לנהל שיחה חכמה ולשלוט במידע שאתה חושף? אליעד מדגיש את החשיבות של ניהול חכם של השיחה. במקום פשוט לענות על שאלות במהירות, כדאי לקחת שליטה על הדינמיקה של השיחה, לשאול שאלות, לכוון את הצד השני לדבר על עצמו, וכך לאסוף מידע שימושי שיאפשר לך להתאים את התשובה שלך בצורה הטובה ביותר. ככל שהאדם השני יספר יותר, כך ... היא לדחות את התשובה לשאלה ספר לי על עצמך כמה שיותר מאוחר בשיחה, לאסוף מידע מהאדם השני, ורק אז להתאים את הסיפור שלך בהתאם. גם אם שואלים אותך מוקדם מדי, תמיד תוכל להתחמק באלגנטיות ולהחזיר את השאלה לצד השני, עד שתרגיש שאתה מוכן ומבין בדיוק מה הכי כדאי לספר. איך לענות לשאלה ספר לי על ... אחר, בין אם מדובר בראיון עבודה, שיחה עם לקוחות, שותפים עסקיים, עובדים, דייטים, או כל סיטואציה אחרת. בדינמיקה של פגישת היכרות, נהוג לשאול: ספר לי על עצמך, ואז כל אחד מספר על עצמו, שואל שאלות ומנסה להכיר את השני טוב יותר. מדוע כדאי לדחות את השאלה ספר לי על עצמך? יש הרבה מאוד היבטים בנושא, ואחד מהם הוא שכדאי לדחות את הרגע שבו ... אבל אם אתה אדם מחושב, לעולם לא תספר סתם על עצמך - אלא תתאים את הסיפור שלך להקשר של השיחה. בפגישת היכרות חשוב לקחת פיקוד על השיחה, לשאול את הצד השני שאלות ולדלות ממנו כמה שיותר מידע. כך, כאשר תצטרך לספר על עצמך, תוכל להתאים את הדברים שאתה מספר למה שאתה רוצה שהוא ישמע עליך. מה לעשות אם שואלים אותך ספר לי על עצמך מוקדם מדי? אם הצד השני שואל אותך ספר לי על עצמך לפני שאתה מוכן לכך, יש לך כמה אפשרויות להתמודד עם זה: לענות בקצרה ולהחזיר את השאלה אליו. למשל, אם הוא שואל: מה למדת? תוכל להשיב: למדתי כך וכך, ומה איתך? מה למדת? להתחמק מהשאלה בעדינות ולהחזיר את הכדור אליו. לתת מידע כללי ולא להתחייב לפרטים משמעותיים, ואז לשאול אותו שאלה כדי להחזיר אליו את הדיבור. כיצד נתפסת הדרך שבה אתה מספר על עצמך? כאשר אתה מספר על עצמך, לפעמים זה עשוי לשדר שאתה צריך למכור את עצמך, וזה עלול ...
לחזק ביטחון עצמי פיתוח שיחה מנהל מטרה חוזק לראיין עובד איך להתמודד אפשרויות
איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים, איך לגרום למישהו לא לפחד ממך?
איך לא להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? להעביר ביקורת בצורה נכונה, איך להעיר הערות? לא הקפדן מלמד, ניהול עובדים, איך לגרום למישהו לא לפחד ממך?
... להשתיק מישהו? איך לא להעיר הערות? שאלות חכמות, שאלות טיפשיות, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לא להעביר ביקורת? ... למישהו לא לפחד ממך? איך להתמודד עם שאלות טיפשיות בלי להשתיק אנשים? בחיים לא כולם חכמים באותה מידה, ולפעמים אנשים יכולים לשאול שאלות טיפשיות, להעיר הערות לא חכמות או לעשות דברים שנראים ... לגרום לו לא להטריד אותך יותר בשאלות טיפשיות. אבל למרות שאתה מרוויח שקט זמני, חשוב להבין מה אתה עלול להפסיד. מה הסיכון בהשתקת שאלות טיפשיות? כשאתה מגיב בצורה שלילית לשאלה או הערה שנראית לך טיפשית, אתה אולי גורם לאותו אדם לא לשאול יותר שאלות חסרות טעם, אבל יש סיכון ממשי שהוא יפסיק לשאול אותך גם שאלות חכמות וחשובות. אם גרמת לו להרגיש לא נוח איתך, או ששתלת אצלו מחשבה ... גם כאשר יש לו רעיונות חכמים או שאלות טובות. המחשבה שתהיה לו היא: למה לי להסתכן? עדיף לי לשתוק ולהימנע ... להגיד לאדם שהשאלה שלו טיפשית, אפשר לשאול אותו שאלות שעוזרות לו לחשוב טוב יותר, כמו: מה בדיוק ניסית להבין? איך הגעת לשאלה ... אליך, ושאתה רוצה להמשיך לקבל ממנו שאלות או הערות, גם אם לפעמים הן לא חכמות במיוחד. איך לגרום למישהו להרגיש ... שבה הם לא חוששים להעיר הערות או לשאול שאלות. חשוב לא רק להימנע מביקורת שלילית או מזלזול, אלא ממש ... להרגיש בנוח איתך איך להתמודד עם שאלות טיפשיות איך להעביר ביקורת בלי לפגוע ניהול עובדים בלי ביקורת שלילית ...
לשתף להסביר לגרום למישהו להרגיש איתך הרגשת ביטחון עצמי כבוד רגש לא להשתיק מישהו הערות
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
... במחיר גבוה יותר, בגלל שהתקציב של הלקוח מאפשר את התאמת המחיר ללקוח. ולכן לדוגמה לקוח עשוי לחשוש מלשתף מה באמת התקציב שלו וכיוב. כך שצריכים לדעת איך לשאול את הלקוח בצורה מאוד עדינה לגבי הצרכים שלו כלקוח, כדי ליצור אמון וכדי לא לעורר חשדנות. אבל בתהליך של איתור צרכי הלקוח יש עוד משהו מאוד ... המוצר, הרי שיתברר בוודאות שהמוצר גם לא מתאים ללקוח וזה בעצם מציף אל מול עיניו של הלקוח רשימה של סיבות למה שהמוצר לא יתאים לו. וזה בעצם אומר, שכאשר שואלים לקוח על הצרכים שלו כלקוח וכאשר נכנסים לתהליך של איתור צרכי הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר שלא לשאול שאלות שעליהן התשובה של הלקוח, תהיה כזו שתיצור חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר שלא לגרום ... לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק. ולכן, כמו שצריכים לדעת לאתר את צרכי הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, הרי שצריכים גם לדעת להיזהר שלא לשאול שאלות קיטבג. כי אפשרי בטעות לשאול את הלקוח שאלת קיטבג לגבי הצרכים שלו כלקוח, שכאשר הלקוח יענה עליה, זה יגרום ללקוח לא לרצות לבצע את העסקה. כך שצריכים לדעת מה לשאול ואיך לשאול וכולי. וגם לגבי זה שלא לשאול את הלקוח שאלות שיגרמו לו לא לרצות לרכוש את המוצר, בגלל שהמוצר לא באמת מתאים במאה אחוז ללקוח, הרי שגם כאן כמובן יש גבול וקו דק וצורך להפעיל שיקול דעת, בין ... כי בסוף כל עסקה מתבצעת למרות החסרונות שלה ולא רק בגלל היתרונות שלה. ולכן בשורה התחתונה, תהליך של איתור צרכי הלקוח, הוא תהליך מורכב. שצריכים לדעת מה לשאול ומה לא לשאול . וגם המידע שמתקבל מהלקוח, צריכים לדעת האם ועד כמה לסמוך או לא לסמוך עליו. וצריכים לדעת איך לאתר באמת את צרכי הלקוח, גם אלו שהלקוח לא מודע ...
התקציב של הלקוח לנסות להרגיש רע טעויות מרגיש שהמוצר יקר לרכוש למה המוצר כל כך יקר להתווכח על המחיר
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות. השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח ... ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיוב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת ... וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיוב. ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה ... מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול? אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות ... חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. ... מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? האם באמת ניתן ... לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ... 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע הלקוח הנוכחי שלנו, ירצה בעצמו לבנות ... האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? צריכים להפריד את כל השאלות האלו, מהשאלה, במידה והמוצר כבר נוצר, ובמידה והלקוח כן מבין את ... ולא ניכנס לזה כאן כרגע. בשורה התחתונה, כאשר בעל העסק שואל את עצמו, האם התמחור שלי נכון? במה לתמחר את המוצר? האם בכלל ... הזה + רווח נניח של 20% ואז קיבלנו מחיר X. ומכאן עלינו לשאול? האם וכמה יעלה ללקוח ממוצע לייצר לעצמו מוצר זהה? האם ביותר מ X ... לרכוש את המוצר? ומה מחיר השוק של המוצר? וכולי. כל אלו שאלות שונות שאפשרי להתבונן בהן. אבל היה חשוב לי להדגיש שצריכים ...
העלאת מחירים איך למכור מוצר יקר לקוח אומר יקר לי מתנגד למחיר זווית איש מכירות מוצר יקר מטפלים
4 תשובות לשאלה מהי משמעות החיים, 4 תשובות לשאלות פילוסופיות, 4 תשובות לשאלות קיומיות, 4 תשובות לשאלה למה אני חי, 4 תשובות לשאלה למה אני קיים, 4 תשובות לשאלה למה העולם קיים, איך להתמודד עם שאלות קיומיות? איך להתמודד עם שאלות פילוסופיות? איך להתמודד עם שאלות משמעות החיים? שאלה קיומית, שאלות מהחלל הפנוי, למצוא תשובות לשאלות מהחלל הפנוי, תשובות יחסיות, תשובות מוחלטות, תשובה יחסית, תשובה מוחלטת, איך לצאת מהחלל הפנוי? שאלות שבאות מהחלל הפנוי
... תשובות לשאלה מהי משמעות החיים, 4 תשובות לשאלות פילוסופיות, 4 תשובות לשאלות קיומיות, 4 תשובות לשאלה למה אני חי, 4 תשובות לשאלה למה אני קיים, 4 תשובות לשאלה למה העולם קיים, איך להתמודד עם שאלות קיומיות? איך להתמודד עם שאלות פילוסופיות? איך להתמודד עם שאלות משמעות החיים? שאלה קיומית, שאלות מהחלל הפנוי, למצוא תשובות לשאלות מהחלל הפנוי, תשובות יחסיות, תשובות מוחלטות, תשובה יחסית, תשובה מוחלטת, איך לצאת מהחלל הפנוי? שאלות שבאות מהחלל הפנוי וכאן נסביר מהן 4 האפשרויות העומדות בפני האדם ששואל את עצמו שאלות קיומיות, שאלות בסגנון של: מהי משמעות החיים, למה אני חי? למה אני קיים? מה היעוד שלי בחיים וכיוב? שאלות שונות שניתן להגדיר אותן כשאלות קיומיות שאלות פילוסופיות שאלות משמעות החיים וכולי. ונסביר איך למצוא תשובות לשאלות שאין להן תשובה, ואיך לענות לשאלה שאין לה תשובה, והאם באמת יש תשובה לשאלות קיומיות ועוד. אז ברמת העיקרון, יש 4 דרכים איך להתמודד עם שאלות קיומיות. אפשרות 1 - היא לתקוף את הצורך בשאלה עצמה. דהיינו, במקום לנסות לענות על השאלה ובמקום לנסות לנתח את השאלה, במקום זה לתקוף את הצורך בשאלה עצמה. דהיינו, לחקור למה יש לך את השאלות הקיומיות. לדוגמה לשאול, למה זה משנה לי למה אני חי? מה אכפת לי למה אני חי? למה אני רוצה לדעת למה העולם קיים? מה באמת עומד מאחורי ... אני חי? כאשר חקירה כזאת אמורה להפוך ללא משנה את השאלה הקיומית. והיא אמורה לגרום לבן אדם להפסיק לשאול את השאלה הקיומית. כי מצד האמת, הסיבה שבן אדם שואל שאלות קיומיות, היא בגלל שיש משהו שלא טוב לו בחיים. דהיינו, שהמציאות נגד רצונו במשהו. כי מי שהמציאות כרצונו, טוב לו והוא לא שואל שאלות פילוסופיות. וכל השאלות הקיומיות של האדם, הן ביטוי לזה שלא טוב לו. וברגע שהאדם מוצא מה לא טוב לו והוא מטפל במה שלא טוב לו, הוא מפסיק לשאול שאלות קיומיות. עד כאן אפשרות 1 להתמודד עם שאלות קיומיות, באמצעות חקירת סיבת השאלה של השאלה הקיומית והסטת המוח של הבן אדם, מהשאלה הקיומית אל שאלות אחרות, שהן יותר אמיתיות עבור השואל עצמו. אפשרות 2 - היא למצוא תשובות לשאלות הקיומיות ולהסתפק בתשובות יחסיות. דהיינו, כן למצוא תשובה לשאלה הקיומית, אבל להסתפק בתשובה יחסית לשאלה ... שאלה: למה אני קיים? תשובה: בשביל העולם הבא, כדי למלא את רצון אלוהים, כדי לתקן את המציאות וכיוב. שאלות בעיקרון תשובות שעונות ל
לא יודע כלום איך להרגיש למה אני רוצה לדעת למה אני קיים למצוא תשובות סיבות במאה אחוז אפשרות
טיפול בפחדים וניתוח פחדים, דוגמה לתהליך ניתוח חרדה חברתית של פחד מסיטואציות חברתיות בגלל האפשרות של נושאי שיחה בעיתיים, מה השלבים בניתוח פחד? איזה שאלות לשאול בניתוח פחד? סיכוי או סיכון, מיומנויות חברתיות, פיתוח כישורים חברתיים, הצורך לשקר במשחק החברתי, להיות דמות חברתית, העמדת פנים בסיטואציה חברתית, פחד שחושבים עלי דברים רעים, להתחמק משאלה
... של נושאי שיחה בעיתיים, מה השלבים בניתוח פחד? איזה שאלות לשאול בניתוח פחד? סיכוי או סיכון, מיומנויות חברתיות, פיתוח כישורים חברתיים, הצורך לשקר במשחק החברתי, להיות ... להציג את העובדות כמו שהן בלי שום פירוש כלשהו. 2 - לשאול ולהבין, מה בדיוק מפחיד אותך, מה אתה מפחד שיקרה, בפשוטם של דברים, מה אתה לא רוצה שיקרה ולמה אתה לא רוצה שזה יקרה. לדוגמה: אני מפחד לפגוש מישהו, כי הוא ישאל אותי שאלות על העבר שלי, ואני לא רוצה שהוא ידע עלי משהו מסוים, שיעשה לי רע אם הוא ידע אותו. 3 - לנסות להבין מהי שרשרת האירועים ... לא ממה הכי הרבה אני מפחד. קודם כל עובדות, לא להתחיל לשאול שאלות אחרות. לדוגמה: אדם מפחד להיכנס לחנות מחשש שיפגוש מישהו ספציפי. אליעד מציע לשאול שאלות כמו: מה הסיכוי שתפגוש אותו בפועל? כמה פעמים יצא לך לפגוש אותו בעבר באותה סיטואציה? האם הוא באמת נמצא שם? ... לדוגמה: אני אפגוש את האדם בחנות. הוא ישאל אותי שאלות לא נעימות. השיחה תגיע לנושא אישי רגיש. הוא ידע עלי מידע מביך או בעייתי. הוא יחשוב עלי דברים רעים. יהיו לכך השלכות ... משנה, אז תמיד הפחד ייחלש. אבל ברובד השטחי, אם רק תשאל שאלות פשוטות, הפחד יכול גם להתגבר. איך להתנהל ביום - יום עם פחדים? ההמלצה המעשית של אליעד היא לנתח את הפחדים ...
טיפול בפחד מיומנויות שיחה שלילי להכיל לחשוש מאה אחוז תקשורת בין אישית שקרנים
בעיות / התמודדות עם בעיות - איך להתמודד עם כל בעיה בצורה שיטתית?
... את המחשבה שיוצרת את הבעיה הספציפית. לפרק בעיה לגורמים = להגיע להנחות היסוד ודפוסי החשיבה שבגללם הבעיה קיימת. ברמה המעשית: כדי לפרק בעיה לגורמים, צריך לשאול עליה שאלות. לשאול שאלות על בעיה = לשאול האם הבעיה הייתה קיימת אם ... הקטן ביותר שאם המציאות הייתה אחרת רק באותו פרט קטן, לא הייתה בעיה? נסה להבין מהו השורש של הבעיה. מהו הגורם שאם הוא לא היה לא הייתה בעיה? כאשר האדם שואל שאלות על הבעיה, על ... יוצר את הבעיה. אל תעצור עד שתגיע לשורש האמיתי של הבעיה. השורש האמיתי של הבעיה = השורש האמיתי של כל שאר הבעיות שבעולם. כאשר תגיע לשורש הראשון של הבעיה, תשאל גם עליו שאלות. פירוש: כאשר תגיע לשורש ...
תשובה פתרון בעיות מהות הבעיות התלבטות בעיה האמת האמיתית דפוסי חשיבה בעיות
התחלות חדשות - איך להתחיל מחדש? איך לעשות התחלה חדשה? מאיפה להתחיל?
... אל הסוף. זא לא משנה מהיכן תתחיל, השאלה היא להיכן תגיע. על האדם לשאול את עצמו, האם כאשר אני אגיע להיכן שנדמה לי שטוב יותר, האם שם אני כבר אפסיק לחפש ... רצון כלשהו, מחשבה כלשהי ותחקור אותה עד לעומק שלה. לחקור לעומק = לשאול מדוע הדבר כפי שהוא ולא אחרת. כאשר האדם חוקר לעומק של כל דבר, בסופו של דבר הוא ... משנה איפה מתחילים, העיקר זה איך להתחיל. צריך להתבונן על הפנימיות, לשאול שאלות ולחפש את הסיבה שבגללה הדבר כפי מה שהוא. לאחר מכן, צריך לחפש גם ...
תחושות אין סוף החיפוש העצמי ציר הזמן מקום בלי זמן זמן מקום חקירות הזמן
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשאול שאלות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לשאול שאלות, האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשאול שאלות, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, אימון אישי למציאת זוגיות, מאמן אישי למנהלים בתחום לשאול שאלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3203 שניות - עכשיו 23_08_2025 השעה 21:37:47 - wesi1