... ויש כאלו שחושבים שלמציאות כולה אין תכלית כלל. ושכל רצף האירועים כולו הוא חסר תכלית. ואותם יש
לשאול, אם אכן כל המציאות כולה חסרת תכלית, ... למה בכלל נדמה לו שיש לדברים כלשהם משמעות, אם לכל המציאות כולה מצד האמת אין שום משמעות. ומצד האמת יש
לשאול, האם באמת יכול להיות שלכל המציאות ... למשהו? ואולי באמת לשום דבר אין תכלית? אלא, שאם נאמר שלכל רצף האירועים כולו אין תכלית, ממילא יש
לשאול , כיצד זה שיש בעולם שלנו המון ... רע, ובכך שאין שלמות בעולם וכולי כנל. כך שלומר שהכל נוצר כדי לעשות לאדם טוב, זה כמובן יוצר כל מיני
שאלות שיש לתת עליהן את הדעת. אבל, ויש כאן ... לדוגמה שהתכלית היא כדי לעשות טוב, ושלשם כך נוצרים כל האירועים שבעולם בכל רגע מחדש, הרי שעכשיו יש
לשאול , מהי בעצם הסיבה והתכלית שלשמה קיים הרצון עצמו לעשות טוב? זא נניח שאכן יש רצון כלשהו לעשות טוב, שהוא מניע את כל האירועים כולם. עכשיו יש
לשאול, מה התכלית של הרצון הזה עצמו? זא ... שכל הסבר שימציא האדם מדוע יש רצון לעשות טוב, ומדוע כל האירועים כולם הם כפי מה שהם, הרי שתמיד נוכל
לשאול, מה יצר את המשמעות הראשונה עצמה ואת ... עם חוקי פיזיקה אחרים וכיוב, או ללא חוקי פיזיקה וללא עקביות כלל. וכל סיבה שאותה ייתן האדם, תמיד נוכל
לשאול מה יצר את הסיבה הראשונה עצמה. כי גם ... הסיבה הראשונה היא דווקא כך ולא אחרת? ובנוסף, נניח באמת שיש באמת איזו תכלית למציאות. הרי שעדיין יש
לשאול, מדוע בכלל יש תכלית כלשהי. הרי באותה המידה שיש תכלית, הרי גם הייתה יכולה לא להיות תכלית. דהיינו, לא רק שיש
לשאול מדוע התכלית היא לא אחרת. אלא יש גם
לשאול, מדוע בכלל יש תכלית כלשהי. ואם אין תכלית, גם אז יש
לשאול, מדוע אין תכלית, הרי כן הייתה יכולה ...