... להשיג, ולא רק להתמקד במעלות המוצר. למה לא כדאי
לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו? אליעד מציין כי כאשר המוכר
שואל את הלקוח יותר מדי
שאלות, הלקוח עשוי להרגיש תחושת זרות. אם המוכר
שואל שאלות רבות, זה עשוי להעביר תחושה שהוא לא באמת מבין את הלקוח. דוגמה לכך היא אם לקוח רוצה לקנות טלוויזיה ... ענקית, הלקוח ירגיש כי המוכר מבין אותו מבלי
לשאול שאלות מיותרות. מצד שני, כאשר המוכר
שואל הרבה
שאלות, זה יכול לגרום ללקוח להרגיש שהמוכר לא באמת מבין אותו. מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש? אם היה ניתן ... להוביל לחוסר אמון. איך להתאים את המכירה מבלי
לשאול יותר מדי
שאלות? הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו
שאלות נוספות. כאשר המוכר מצליח להציע את המוצר או השירות שמתאימים ללקוח, מבלי
לשאול אותו על כל פרט, הלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות? על המוכר להיות חכם ... לזהות את הבעיה שהוא רוצה לפתור. למה לא כדאי
לשאול את הלקוח כל שאלה אפשרית על הצרכים שלו? הלקוח עשוי להרגיש לא נעים אם המוכר
שואל אותו יותר מדי
שאלות, כי זה משדר תחושת זרות. אם המוכר
שואל הרבה
שאלות הוא בעצם מאותת ללקוח שהוא לא באמת מבין אותו. אם הלקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, ומוכר ישר מציע לו טלוויזיה ענקית, ... יכול להרגיש תחושת קרבה שכן המוכר מבין אותו בלי
לשאול שאלות מיותרות. מה קורה אם המוכר יודע את הצרכים של הלקוח מראש? אם היה אפשר לקרוא את מחשבות הלקוח ולהגיד ... מבין אותו היטב. איך להתאים את המכירה מבלי
לשאול יותר מדי
שאלות? הדרך הטובה ביותר היא להבין את הצרכים של הלקוח מתוך הדברים שהוא כבר אמר, ולא להעמיס עליו
שאלות נוספות. כשמוכר מצליח לקלוע למה שהלקוח רוצה מבלי
לשאול אותו על כל פרט, זה גורם ללקוח להרגיש שמוכר באמת מבין אותו. מה חשוב לדעת כמוכר כדי לא ליצור תחושת זרות? במקרים בהם המוכר
שואל שאלה אחת מדי, או אם הוא לא מצליח לקלוע בול למה שהלקוח רוצה, זה עלול ליצור תחושת זרות ולא אמינות. כדי להימנע מזה, ... של הלקוח ולהציע לו בדיוק את מה שהוא רוצה מבלי
לשאול יותר מדי
שאלות , זה יכול ליצור תחושת קרבה ואמון. איך למכור ללקוח בצורה אמינה מהי שיחה אפקטיבית עם לקוח איך להבין את צרכי הלקוח מה ... זה מאוד טוב. למה זה מאוד טוב? לקוח שרואה
ששואלים אותו: מה אתה צריך? מה אתה רוצה? למה אתה מחפש? מה פה? מה שם? זה מראה לו שמתעניינים בו, זה מראה לו שכביכול לא ... זאת, יש גם חסרונות כאשר מבררים את צרכי הלקוח.
לשאול את הלקוח: מה אתה צריך? מה בדיוק אתה מחפש? תגדיר לי ספציפית מה פה? מה שם? כל הנושא הזה של איתור צרכי הלקוח, בירור ... לפעמים נוצרת כאן תחושת הזדהות. שימו לב לזה,
כששואלים את הלקוח יותר מדי
שאלות: מה פה? מה שם? מה פה? מה שם? מהיבט מסוים זה גם מזכיר ללקוח, ודרך אני אסביר על מה לעשות פרקטית, מהיבט מסוים זה גם ... כי אם הייתי מבין אותך מספיק טוב, למה אני צריך
לשאול אותך מה אתה צריך?. מה זה אומר פרקטית? בפרקטיקה זה אומר שצריך לדעת
כששואלים את הלקוח: מה אתה צריך? מה פה? מה שם? גם צריך לדעת לא