... סוגים: 1 - הסוג הראשון הוא חומרים מקצועיים, שהצופה מבין אותם, חושב שהם נכונים
והגיוניים ושהם גורמים ללקוח להבין שאתה מבין עניין ומבין בתחום שאתה ... הזה? והמידע המקצועי הזה, הוא פועל בלוגיקה הבאה. אתה מסביר ללקוח משהו שנראה לו
הגיוני וחכם. ואחר כך אחרי שהלקוח משתכנע וברור לו שמה שאמרת זה
הגיוני, עכשיו אתה מסביר לו למה המידע הזה לא נכון ולמה המידע הזה ... עושה את זה בצורה חכמה, שבה קודם כל אתה לוקח איזה נושא, מנתח אותו ומסביר את
ההיגיון שבו, בצורה שהלקוח יבין ויחשוב שמה שאתה אומר, זה אכן
הגיוני. ואחר כך, אחרי שהאדם מבין וחושב שהוא הבין מה נכון בעיניו, ... על נושא לדוגמה, של איך לשכנע שוטר לא לתת לך דוח ואז אחרי שאתה מסביר משהו שנראה
הגיוני נכון וחכם. עכשיו אתה מסביר, את העניין בצורה של איפכא מסתברא, דהיינו, מסביר למה מה שנראה
הגיוני ממבט ראשון ואולי אפילו ממבט שני, הרי שבאמת הוא לא
הגיוני . ודווקא ההפך הוא הנכון. עד שהאדם מבין, למה מה שהוא חשב ... צבעי שצובע קירות ובתים. אז אתה יכול להסביר איך לעשות פעולה מסוימת, בצורה שנראית
הגיונית ומקצועית. ואחר כך להסביר למה זו דווקא תהיה טעות לעשות את ... ושל משהו שהוא לא ברור מאליו, אלא שיהיה כאן חידוש ללקוח, של ההפך של מה שנראה לו
הגיוני. איך ולמה זה עובד? ומה הלוגיקה כאן? הלוגיקה היא, שאתה רוצה לגרום ללקוח לא לסמוך על עצמו ולא לסמוך על מה שנראה לו
הגיוני. אתה רוצה ליצור אצל הלקוח את התחושה, שגם כאשר משהו נראה לו
הגיוני, זה לא אומר שזה בהכרח נכון. ושעדיף שהוא יפנה דווקא אליך ולא למישהו אחר. כי גם מה שנראה
הגיוני למישהו אחד, אתה גורם ללקוח לראות, שאתה מבין ועוזר לו להבין, שזה לא באמת
הגיוני ושיש
היגיון אחר גדול יותר. במילים אחרות, אם הלקוח רק חושב שאתה איש ... שלך. כי מה כבר יכול להיות? הרי גם מישהו אחר הוא מספיק טוב ומספיק מקצועי וחושב
בהיגיון וכולי. אבל אם אתה מראה לאדם, שמה שנראה לו
הגיוני וחכם, זה לא בהכרח נכון, אלא אולי דווקא ההפך הוא הנכון וכולי. אז זה גורם לאדם להבין שהוא לא יכול לסמוך על מה שנראה לו
הגיוני. והוא צריך לפנות אליך, כי אתה אולי כן מבין מה באמת
הגיוני וכולי. ואת זה עושים, באמצעות תכנים שיווקיים כנל, שלוקחים משהו שנראה מאוד חכם
והגיוני ומסבירים, למה הוא לא באמת נכון ולמה דווקא ההפך נכון או שגם ... במידה ובאמת הם חושפים טעות מחשבתית של אנשים, שתגרום לאדם להבין שמה שנראה לו
הגיוני, הרי שזה לא
הגיוני. אבל שוב, רק אם זה באמת נכון ובאמת מדויק. איך ליצור תכנים כאלו? ואיך אתה יכול ליצור תכנים כאלו שייקחו משהו שנראה לאדם
הגיוני ויסבירו לו שזה לא באמת נכון וכולי? אז יש לזה כל מיני ... בתחום שלך. דהיינו, תיקח דברים ומחשבות של אנשי מקצוע בתחום שלך, דברים שנראים
הגיוניים לפחות לחלק מאנשי המקצוע בתחום שלך ותסביר ללקוח, מה האמת ... כן נכון לעשות. ואם לדוגמה אתה עורך דין, אז אתה יכול להסביר לדוגמה, טענה שנשמעת
הגיונית לטעון אותה בפני השופט. ואז להסביר למה דווקא מה שנשמע
הגיוני, למה זה דווקא לא
הגיוני וכיוב. כאשר טעויות של אנשי מקצוע אחרים, יכולים לספק לך ... וזה יגרום ללקוח לסמוך עליך ולא על אנשי מקצוע אחרים. כי הלקוח יבין, שמה שנראה
הגיוני, לא בהכרח נכון. ויש פחות סיכוי לטעות איתך, מאשר עם איש ... לטעון בפני השופט. ולהסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהטענות. להסביר מתי
הגיוני לטעון כל טענה ושיקולים שונים לגבי איזו טענה כדאי לטעון ... הבית וכיוב. כאשר המטרה היא לגרום ללקוח להבין, שלא כדאי לו לסמוך על מה שנראה לו
הגיוני, כי יש בכל דבר המון שיקולים וכל מקרה לגופו ושצריך להפעיל ...