... אם הלקוח לא יודע להגדיר את מה שהוא רוצה, חשוב להיות קשוב ולנסות להנחות אותו לעבר הפתרון המתאים. האם יש דרכים לא
הגיוניות למכור? אליעד כהן מסביר שיש אינסוף דרכים למכור, אך לא כל הדרכים
הגיוניות. הרבה פעמים ניתן למצוא דרכים לא
הגיוניות למכור, אך בסופו של דבר, הדרך
הגיונית היא שתוביל לתוצאה הטובה ביותר. יש להימנע מדרכים לא
הגיוניות שלא מתאימות למוצר או ללקוח, ולהתמקד בדרכים המועילות והמתאימות ביותר למצב. מהי הדרך הטובה ביותר לפנות ללקוח? השלב הראשון במכירה הוא לדעת מתי לפנות ללקוח. אליעד מציין כי ... אותו לרכוש את המוצר. חשוב להיות קשוב לצרכים של הלקוח גם אם הוא לא יודע להגדיר אותם במדויק. האם יש דרכים לא
הגיוניות למכור? אליעד מדגיש שיש אינסוף דרכים למכור מוצרים, אך לא כל הדרכים
הגיוניות. הרבה פעמים ניתן למצוא דרכים לא
הגיוניות למכור, אבל בדרך כלל הדרך
הגיונית תוביל לתוצאה טובה יותר. לדוגמה, אם תנסה להמציא שיטות מכירה אקראיות שלא מתאימות למוצר או ללקוח, סביר להניח שתהיה פחות מוצלח. אבל אם תבחר את הדרך הנכונה, תוכל לשדר את המידע ... למכור כל מוצר. ש: השאלה מה ההגדרה שלך למכירה. אליעד: השאלה מה ההגדרה של דרכים רק אלא מה שרוב הדרכים לא יהיו
הגיוניות אז ביחס לדרכים
ההגיוניות יש הרבה דרכים, אובייקטיבית יש אינסוף דרכים בפועל יש הרבה דרכים כי רוב הדרכים הן לא
הגיוניות נניח נכון. ש: איזה דרכים לא
הגיוניות? אליעד: לכשף אותו סתם לא משנה יש מלא דברים שאפשר לנסות למכור אבל זה דרכים לא
הגיוניות יש אומנם אינסוף דרכים אבל רובן לא
הגיוניות. ש: איך יודעים גם אם נניח שאתה אומר לדוגמה אינסוף גם
ההגיוניות כמה תספור כמה? אליעד: לא משנה הרבה זה כבר יותר קטן אבל מה שאני בא להגיד שנייה, מה שאני בא להגיד אבל יש לך מוצר וידאו טייפ עכשיו איך נגיד אתה יכול למכור את הוידאו טייפ הזה ... אני אסביר לך למה זה מסיבה אחרת לדעתי כי אתה מניח, נגיד שנכנסת איזו חנות זאת הייתה? ש: בגדים אני יודע. אליעד: לא
הגיוני שזה בגדים. ש: למה? אליעד: תכף תבין למה. ש: לא אבל זה היה במקור אלקטרוניקה. אליעד: גם אלקטרוניקה זה היה בגדים אני אסביר לך למה באלקטרוניקה זה שונה מבגדים, למה זה שונה מבגדים ... אליעד: עכשיו מה התשובה לשאלה באיזה שלב לקוח נכנס לחנות באיזה שלב איש המכירות אמור לפנות אליו אז קודם כל יש
היגיון לומר שמה הדבר האידיאלי איך שהוא נכנס. ש: תגיד שלום. אליעד: היא צודקת שנייה אבל השאלה מה להגיד לו כשפונים אליו עכשיו יש באיזה שלב לפנות אליו ויש מה להגיד לו כשפונים אליו זה לא אותו דבר,
ההיגיון אומר הוא נמצא בכניסה שלום אדוני ברוך הבא לחנות זה וזה זה באידיאל אם אתה צריך משהו אני כאן לרשותך ואז אתה נותן לו את האופציה או לבחור להסתובב או לבחור לשאול זה האידיאל. בהנחה ...