... (שאלות כגון האם אתה רוצה
לסגור את העסקה או לא רוצה
לסגור את העסקה), המובילות את האדם לבחור בפעולה הרצויה. אליעד חולק על הניתוח הזה ומסביר כי השימוש במילים שליליות כן משפיע על המוח, ... בשאלות כמו האם אתה רוצה
לסגור את העסקה או לא רוצה
לסגור את העסקה? נועד ליצור אשליה של בחירה, אך אליעד מציין כי עצם השאלה יכולה ליצור ספק ומורכבות, במקום להוביל את האדם לתשובה חד ... במקום לשאול האם אתה רוצה
לסגור איתי עסקה?, הוא מציע לשאול האם אתה רוצה
לסגור איתי עסקה או שאתה לא רוצה
לסגור איתי עסקה?. לדבריו, כך האדם שומע פעמיים את הביטוי אתה רוצה
לסגור איתי עסקה וזה מגביר את הסיכוי שיסכים. הבעיות בטענה זו: ניסוח שיוצר ספק: במקום לגרום לאדם להרגיש בטוח בהחלטתו, השאלה האם אתה ... הייתה לשאול איך אתה מעדיף
לסגור את העסקה? - שאלה שמובילה את האדם לחשוב על האופן שבו הוא מבצע את העסקה ולא על השאלה האם לבצע אותה בכלל. חוסר הבנה של הפסיכולוגיה ... כמו לדוגמה, האם אתה רוצה
לסגור איתי את עסקה או לא רוצה
לסגור איתי את העסקה? ואז בכל אחד מהמקרים הוא שומע את המילה אתה רוצה
לסגור את העסקה?, ואל תתפרץ לכביש אם תסתיר את המילה אל, תתפרץ לכביש ולכן מתפרצים לכביש ועובדה שכמות התאונות פגע וברח עלתה בכלל וכו. ... תגיד לו האם אתה רוצה
לסגור איתי את העסקה או לא רוצה
לסגור איתי את העסקה, בשני המקרים הוא שמה את המילה רוצה
לסגור את העסקה. עכשיו, זה אחד הדברים את האמת, הכי המטופשים שנשמעו אי פעם, הרעיון הזה כשלעצמו. למה? כי לתת אשליה של בחירה זה בדיוק ... כמו במקום האם אתה רוצה
לסגור איתי את העסקה או לא רוצה
לסגור איתי את העסקה, תשאל אותו איך אתה רוצה שנסגור את העסקה, איך אתה משלם, מתי נסגור את העסקה. למרות שמתי יהיה פחות טוב. ש: זה יכול ... כשאתה אומר למישהו אתה רוצה
לסגור איתי עסקה או לא רוצה
לסגור איתי את העסקה אתה יודע, גם כשאמרת לו אתה לא רוצה אתה בעצם אמרת לו ש אולי הוא כן רוצה, אבל מצד שני שמעו אתה רוצה
לסגור איתי את העסקה זה לכשעצמו אמרת לו אולי אתה לא רוצה
לסגור איתי את העסקה. בכל מקרה משני הצדדים אמרת לו את ההפך. עכשיו, בואו תראו עוד מניפולציה. עכשיו מה הוא אומר, הוא אומר, היה פה מקום ... אז אתה אומר לו תאכל. כדי
לסגור את הנישה. אבל אל תגיד לו אני לא מרשה לך לא לאכול הוא לא חשב בכלל על לאכול, הוא לא חשב בכלל על האופציה לא לאכול בצורה כזאת ...