לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך
לסגור עסקה במקום? איך
לסגור עסקה עם הלקוח במקום? למה ללקוח קשה להחליט? איך לגרום ללקוח
לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך להכריח את הלקוח
לסגור עסקה? למה הלקוח מפחד להחליט? איך לגרום ללקוח להחליט
לסגור עסקה? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? לקוח שצריך לישון על זה, לקוח מפחד לקבל החלטה, איך
לסגור עסקה מיד? למה הלקוח צריך לחשוב על זה? למה הלקוח מפחד לקבל החלטה? למה הלקוח לא סוגר עסקה? איך לתת ללקוח הצעה שאי אפשר לסרב לה? וכאן אשיב לשאלה, איך לגרום ללקוח
לסגור עסקה כאן ועכשיו? איך לגרום ללקוח
לסגור עסקה באופן מיידי? איך להתמודד עם לקוח שצריך לחשוב על זה? איך להתמודד עם לקוח שמתלבט? ואיך להכריח את הלקוח
לסגור עסקה? או לכל הפחות, איך אפשרי להקטין את הזמן שלוקח ללקוח לקבל החלטה ואיך לקצר את התהליך של הלקוח להחליט שהוא רוצה לרכוש ממך, כדי
לסגור עסקה עם הלקוח כמה שיותר מהר? אז ברמת העיקרון אתה מנהל משא ומתן עם לקוח, נותן מידע ללקוח עושה כמיטב יכולתך ובסוף השיחה עם הלקוח, הלקוח אומר ... לחשוב על זה אני צריך להתייעץ עם אשתי אני צריכה להתייעץ עם בעלי וכיוב. והשאלה היא, איך לגרום ללקוח
לסגור עסקה כאן ועכשיו, איך להתייחס לנושא הזה? אז קודם כל ברמת העיקרון, אם אתה רוצה לגרום למישהו
לסגור עסקה כאן ועכשיו, אתה בסך הכל צריך לתת ללקוח, הצעה שאי אפשר לסרב לה, כמו בסרט הסנדק, שהוא נתן לו הצעה שאי אפשר לסרב לה (offer he cant ... חלב ואתה רואה חלב על המדף. האם אתה חושב על זה? מתלבט על זה? צריך לישון על זה? או שאתה מרגיש בנוח
לסגור עסקה מיד? באיזה מקרים אתה תרגיש בנוח
לסגור עסקה על המקום ומתי אתה לא תרגיש בנוח
לסגור עסקה על המקום? האם תמיד אתה מרגיש אותו הדבר? ביחס לכל עסקה? במה תלוי שאתה תרצה
לסגור עסקה על המקום? אז מאחר שברור שלפעמים גם אתה לא סוגר עסקה על המקום וגם אתה לא מרגיש בנוח
לסגור עסקה על המקום, אז בעצם כשאתה רוצה לגרום ללקוח
לסגור עסקה על המקום בלי לחשוב על זה, איך בעצם אתה רוצה לעשות את זה? האם אתה רוצה להשתמש בשיטה שהוזכרה לעיל, לאיים על הלקוח? באיזו דרך אתה רוצה לפעול? אז ברמת העיקרון יש 2 שיטות איך לגרום ללקוח
לסגור עסקה במקום. וקודם כל צריכים להבין, מה גורם ללקוח
לסגור עסקה על המקום,
לסגור עסקה בלי להתלבט
ולסגור עסקה בלי לחשוב על זה? אז העניין הוא, שבמוח של הלקוח יש כמו סוג של מאזניים, של שיקולים בעד ונגד
לסגור איתך את העסקה באופן כללי. יש בראש של הלקוח סיבות בעד ונגד
לסגור איתך את העסקה. וכאשר הלקוח יהיו לו לפחות 51% אחוז של וודאות
לסגור איתך את העסקה, הוא יסגור איתך את העסקה. עכשיו, לקוח יכול
לסגור איתך ויסגור איתך עסקה, כאשר תהיה לו וודאות של 51 אחוז ומעלה
לסגור איתך עסקה. וככל שהלקוח בטוח יותר שהוא רוצה את העסקה, דהיינו, ככל שרמת הוודאות של הלקוח בעסקה גבוהה יותר, ככה הלקוח יהיה יותר מרוצה מהעסקה וככה הלקוח יסגור את העסקה יותר בלב שלם וככה הלקוח ירצה יותר
לסגור עסקה. אבל מספיק 51 אחוז כדי לגרום ללקוח
לסגור עסקה כאן ועכשיו. ולמה בעצם לקוח לא סוגר עסקה כאן ועכשיו? תשובה: כי הלקוח לא בטוח שהעסקה טובה לו. הלקוח לא בטוח מה הוא רוצה, הלקוח לא בטוח מה ...