אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך? איך לכתוב דף נחיתה, שמטרתו לייצר לידים של אנשים שרוצים לכתוב הסכם ממון, עבור עורך דין לכתיבת הסכם ממון. הוסבר, כי קודם כל צריכים להבין האם מטרת הדף היא לשכנע את הלקוח שירצה לכתוב הסכם ממון באופן כללי, או שהמטרה היא לשכנע אותו להתקשר דווקא עם עורך דין ספציפי. כמו כן הוסבר, כי קודם כל צריך לדעת עם במציאות הממשית, איש המכירות יודע לסגור עסקה עם לקוח בעולם האמיתי. משם צריכים לגזור תובנות לתוכן של דף הנחיתה. הוסבר, כי צריך להפריד בין הצורך של הלקוח לכתיבת הסכם ממון, לבין הצורך של הלקוח שגורם לו לחפש עורך דין, לבין הצורך של הלקוח שבסופו של דבר יגרום לו לסגור איתך ולא עם מישהו אחר. לגבי שיחת הטלפון עם ליד נכנס, הוסבר לעשות איתור צרכים. ואחר כך אפשרי להראות ללקוח איפה הסכם הממון יכול להסתבך בבא היום בבית משפט, במגוון רחב של דברים. המידע הזה אמור לגרום ללקוח להבין שהוא מדבר עם איש מקצוע, שרואה את העתיד. וזה אמור לגרום לו לרצות להגיע לפגישת יעוץ, שאמורה להוביל לסגירת עסקה לכתיבת הסכם ממון. לגבי דף הנחיתה, הוסבר כי אפשרי להסביר ללקוח את המורכבויות שיש בתהליך כתיבת הסכם ממון. גם ברמה הבין אישית בין בני הזוג, וגם ברמת ההסכמות האישיות של הצדדים. לגבי זה, ניתן להראות לגולש, אולי לדוגמה בצורה של שאלון וכיוב, סוג של אבחון מקצועי, להראות ללקוח כל מיני פרטים שצריכים לקחת בחשבון, בתהליכים של כתיבת הסכם הממון. דברים שיגרמו ללקוח להבין שיש כאן משהו שעשוי להיות מורכב ושלכן רצוי לעשות אותו עם עורך דין מקצועי. במהות: 1 - להבין את תהליך המכירה בעולם הממשי. 2 - לגזור ממנו מה הכאב של הלקוח, שיגרום לו לרצות לרכוש דווקא ממך. 3 - אפשרי להסביר ללקוח את המורכבות של השירות שהוא מחפש, כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה להגיע דווקא אליך. איך מודדים את ההצלחה ... לידים להסכם ממון? דף נחיתה מוצלח שמטרתו לייצר לידים להסכם ממון, הוא כזה שמבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ומבדיל בין הצורך הכללי בהסכם ממון לבין הצורך לפנות דווקא לעורך דין ספציפי. אליעד כהן מסביר שלא הכמות של ... שאליו מכוון הדף? מה המסר שהוא מקבל, ואיך המסר הזה מניע אותו לפעולה? איך להבחין בין הצרכים השונים של הלקוח בהסכם ממון? לדברי אליעד, כאשר עורך דין או איש מכירות מדבר עם לקוח בטלפון, הוא צריך לבצע איתור צרכים מדויק. למשל, הוא מדגים דיאלוג בין עורך דין ללקוח פוטנציאלי שמתלבט לגבי החברה שלו, הנמצאת בתהליך הקמה עם מניות ושותפויות: עורך הדין שואל שאלות ממוקדות: מי הבעלים של ... חלקה של אשתך בחברה?, על שם מי רשומה הדירה שלכם?, מי שילם את המשכנתא? השאלות האלה מעלות ספקות ומראות ללקוח את המורכבות של הסכם ממון. אליעד מבהיר, צריך להסביר ללקוח למה מקרים שנראים פשוטים יכולים להיות מסובכים ומורכבים בבית משפט בהליך גירושין אפשרי. מה הטעויות המרכזיות בכתיבת דף נחיתה ... כללי או סיסמאות גנריות כמו עורך דין מומלץ, מקצועי ואמין, מותאם אישית. אלה ביטויים שלטענתו לא מחדשים שום דבר ללקוח, ולא עונים על השאלה החשובה ביותר של הלקוח: למה דווקא אתה? אליעד מציג דוגמה נוספת מתוך דיאלוג בין שני אנשים על דף נחיתה: אתה כתבת לו שאתה מקצועי. אבל למה שהלקוח יסגור איתך ולא עם מתחרה? אולי המתחרה יותר קרוב אליו גאוגרפית? כלומר, הסיבות שהלקוח יעדיף אותך חייבות להיות ספציפיות, כמו: העורך דין הזה יודע להתמודד עם הסכמי ממון מורכבים במיוחד, שבהם מעורבים מניות ... זכויות פנסיה וחלוקת נכסים. למה כדאי להדגיש את המורכבות המשפטית בדף הנחיתה? אליעד מדגים כיצד עורך דין יכול להציג ללקוח את הסכנות העתידיות שעלולות להתרחש אם ההסכם ייכתב בצורה לא מקצועית. למשל: אם הדירה כיום רשומה על שם שני ... מהמשכורת חייבים להתחלק עם בן הזוג השני. בכך העורך דין מראה את מקצועיותו ואת הערך שהוא מספק, ובעיקר מבהיר ללקוח את הצורך המובהק לפנות דווקא אליו ולא לאחר. איך אפשרי להציג את היתרונות של עורך דין טוען רבני בהסכמי ... האם חשבתם מה יקרה למניות שלכם במקרה של גירושים? מה יקרה לכספים שחסכתם ביחד? הוא מדגיש שהמטרה היא לגרום ללקוח להבין שהוא לא יודע מספיק, ולכן הוא זקוק לפגישת ייעוץ מקצועית. כאשר לקוח מבין את המורכבות של הנושא, הסיכוי שהוא ישאיר פרטים ויגיע לפגישה עולה משמעותית. איך לפנות ללקוח בדף הנחיתה בצורה מדויקת יותר? אליעד מדגים שאחת הדרכים המדויקות לפנות ללקוח היא לגרום לו להבין את הסכנות הפוטנציאליות, כגון: לכתוב דברים שצריך לקחת בחשבון, למשל לגבי דירה צריך לבדוק מתי ... מי בעלי המניות, מה המשכורות שנמשכו, איפה הופקדו, איך הופקדו, אם לא נמשכו דיבידנדים - כל אלה נקודות שמראות ללקוח עד כמה מורכב העניין וכמה חשוב להיעזר במומחה. עוד הוא אומר על כך: מספיק שאני אחדש לו שלושה דברים ... אמורה להתחלק חצי - חצי והוא לא משך משכורת, הוא עקץ אותי. איך להסביר את המורכבות של הסכם ממון ללקוח? אליעד מפרט עוד בנושא המורכבות: הלקוח צריך להבין למה זה לא כזה פשוט ומה יכול להסתבך. גם כשלצורך העניין רושמים בפירוש, שהדירה היא ככה וככה, ... אחרים לא, או שהוא בתוקף חלקית. הדוגמאות, הציטוטים וההסברים האלה ממחישים את החשיבות של דיוק בשיווק, מיקוד בכאב של הלקוח, והבהרת הצורך האמיתי והמורכבות בתחום הסכמי הממון. לסיכום, מה הן המטרות החשובות בדף נחיתה להסכם ממון? איתור צרכים מדויק ... הזה חייב להתחיל בשיווק נכון, מתוך הבנה עמוקה של תהליך המכירה עצמו ושל התהליך הפסיכולוגי שעובר הגולש בדרכו להפוך ללקוח משלם. המורכבות של הסכם ממון איך להסביר ללקוח את הצורך בהסכם ממון? דוגמאות לדף נחיתה מוצלח להסכם ממון למה כדאי להתמקד בכאב של הלקוח? איך לכתוב דף ...
איך ליצור צורך ללקוח לשדר מקצועיות הסכם ממון איך להפוך ליד ללקוח הזמן לסגור עסקה אבחון איך לשדר מקצועיות
איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם ... זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים והפעם אסביר, איך להפחיד לקוח במובן הטוב ואיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר באמצעות הפחדה של הלקוח. כל זה, בצורה חוקית + מוסרית + מקצועית שאינה חוטאת לאמת? אז, להפחיד לקוח פירושו, לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע אם הוא לא ירכוש ממך. פחד פירושו לפחד שיקרה משהו רע. להפחיד לקוח פירושו לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע, אם הוא לא ירכוש ממך אלא ממישהו אחר וכולי. וברמת העיקרון בפשוטם של דברים, להפחיד לקוח, זאת פעולה שהיא 1 - לא תמיד אפשרית, כי לא תמיד הלקוח יאמין להפחדה של איש המכירות. ובנוסף, גם זה לא תמיד מוסרי / חוקי להפחיד את הלקוח. בפרט כאשר משקרים את הלקוח כדי להפחיד אותו. ולכן כאן אני לא מדבר על איך להפחיד לקוח בדרך שקרית כדי להוציא דבר במרמה וכיוב, אבל אתן את נקודת המבט הבאה, מתי הגיוני להפחיד את הלקוח, מתי צריך להפחיד את הלקוח, מתי כדאי להפחיד את הלקוח, לטובתו של הלקוח וגם כמובן לטובתך האישית, כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא ממישהו אחר. אז נחשוב על המקרה הבא, נניח שיש לקוחות שלא רוכשים ממך אלא מעדיפים לרכוש מהמתחרים שלך. נניח שנשאל אותך, האם לדעתך אתה יותר טוב במשהו כלשהו מהמתחרים שלך שמהם הלקוח רוכש? אם התשובה היא כן, אז נשאל: האם לדעתך הלקוחות שלך מבינים במאה אחוז את כל היתרונות היחסיים שיש לך ביחס למתחרים שלך? האם ברורים להם כל היתרונות שלך ... זול בלי שזה בא יותר מידי על חשבון האיכות של המוצר / שירות, גם זה יתרון שצריך להיות ברור ללקוח. דהיינו, יתכן שהיתרון שלך הוא, שאיתך, הלקוח לא זורק כסף סתם על הפחדה שקרית שמישהו אחר עשה לו. כי עדיף לו לרכוש ממך ביותר זול. במילים אחרות, גם להיות יותר זול, גם זה יתרון אפשרי עבור הלקוח שלך. עכשיו, אם אתה יותר טוב במשהו מאשר המתחרים שלך ואם הלקוחות שלך שאתה מאבד לטובת המתחרים שלך, לא יודעים את זה בצורה ברורה, הרי שאתה צריך להפחיד את הלקוחות שלך, כדי לעזור להם וגם כדי לעזור לך. מה הכוונה? הכוונה היא, שאתה חייב לגרום ללקוחות שלך להבין את היתרונות שיש בך ביחס לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך. בצורה כל כך ברורה, עד כדי כך שיהיה להם פחד לרכוש מהמתחרים שלך ושהם ירצו לרכוש דווקא ממך. לדוגמה: נניח שאתה עורך דין. האם לדעתך הלקוח שלך שלא רוצה לרכוש ממך, האם לדעתך הוא מבין מספיק טוב בצורה ברורה, את כמות הנזקים שיכולים להיגרם לו ... עם עורך דין אחר, שלא מכיר את הפרטים טוב כמוך, או עם עורך דין אחר שפחות יקדיש תשומת לב ללקוח הפוטנציאלי שלך?! נניח שאתה מוכר בית. האם הלקוח הפוטנציאלי שלך, מבין את כמות הנזקים האפשריים שיכולים להיגרם לו אם הוא ירכוש בית במקום אחר מהמתחרים שלך ולא ממך?! נניח שאתה צבעי דירות. האם הלקוח שלך מבין את הנזק שיגרם לו לעבוד עם קבלן חאפר, שיעשה עבודה פחות טובה משלך? נניח אפילו שאתה מוכר מוצר הכי זול, אבל לא בהכרח גרוע, האם הלקוח שלך מבין שהוא סתם מבזבז כסף על מוצר של מישהו אחר? האם הוא מפחד לאבד את הכסף שלו סתם? ... יותר זול, זה יתרון אמיתי וזה לא רק כי המוצר שלך גרוע? מה המהות? המהות היא, שאתה צריך לגרום ללקוח שלך להבין את היתרונות שיש במוצר שלך, עד כדי כך שהוא יפחד לרכוש מהמתחרים שלך. כמו שכבר הסברתי כאן ... הלא מוסרי / לא חוקי / לא מקצועי וכולי. אבל אם תדגיש את כל היתרונות שלך, עד לרמה שתגרום ללקוח לפחד לרכוש ממישהו אחר, במובן מסוים זאת הפחדה טובה. ושוב, עניין של איזונים. כאשר המהות היא, שהדגשת היתרונות שלך, בצורה ברורה ומלאה, היא בעצם הפחדה של הלקוח, שלא ירכוש ממישהו אחר, אלא רק ממך. ועכשיו אסביר, איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין את היתרונות שלך, עד לרמה שהלקוח יפחד לרכוש ממישהו אחר וירצה לרכוש ממך ורק ממך? והתשובה לכך היא, שאפשרי לעשות את זה, על ידי זה ...
מה זה מנהל מכירות צורך של הלקוח חומרים שיווקיים להגדיל את הסיכוי מה זה היגיון ליצור בידול מוצרים יקרים איך למכור את המוצר
השקעות למתחילים, מה לעשות עם הכסף? 16 שאלות למשקיעים, תכנון פיננסי, יעוץ פיננסי, איך להשקיע כסף? איפה להשקיע כסף? איך להפוך כסף לעוד כסף? איך למנף כסף? איך לבחון השקעה כספית? סוגים של השקעות, השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, רכישת מניות, השקעה בנדלן, רכישת דירה למגורים, רכישת דירה להשקעה, רכישת דירה להשכרה, רכישת קרקע, רכישת מטח, השקעה במטח, רכישת ביטקוין, השקעה לפנסיה, איפה להשקיע את הכסף? בורסה, שוק ההון, הכנסה פסיבית, השקעות כספיות, להקים עסק
... שאתה מייצר ערך אמיתי למישהו אמיתי (לדוגמה לבנות בית למגורים / להשכיר למישהו בית / לפתח ולמכור מוצר ממשי ללקוחות אמיתיים)? האם אתה הולך לעשות כסף, מכך שלדוגמה אתה שותף בחברה שמייצרת ערך אמיתי (לדוגמה חברה שמייצרת ערך אמיתי ללקוחות אמיתיים)? או שאולי אתה הולך לעשות כסף, מכך שהערך של הנכס שאתה מחזיק יעלה, בגלל FOMO של אנשים, בגלל ...
רכישת נדלן מיומנות שכלית הלוואה זמן ומקום כסף פיתוח יכולות שכליות לפתח את השכל לפתוח עסק
איך לקבל הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לעשות מניפולציות רכישה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? משא ומתן על מחיר, לגרום למישהו להסכים איתך, מניפולציות רגשיות, תסריט לטיפול בהתנגדויות, חוסר תום לב במשא ומתן, איך להוציא את המוכר משיווי משקל? איך לשבש למוכר את תסריט השיחה שלו לטיפול בהתנגדויות שלך? איך לעשות מניפולציות רכישה על מוכר שרוצה לעשות לך מניפולציות מכירה? איך לגרום למוכר לא להאמין במוצר של עצמו? איך לגרום למוכר לאבד את הביטחון העצמי?
... ומתן, שבו אתה רוצה לגרום למישהו להסכים איתך. אבל כאן אתמקד בסיטואציה של משא ומתן על מחיר. ואסביר, איך לקוחות עושים מניפולציות על אנשי מכירות. ואיך אתה בתור איש מכירות יכול להכיר את המניפולציות האלו, כדי שהן לא יעבדו ... שלו. בנוסף אפשרי להניח, שאיש מכירות מיומן, כנראה שיש לו איזה תסריט לטיפול בהתנגדויות. דהיינו, שאפשרי להניח שאתה לא הלקוח הראשון שלו וכנראה שהוא כבר שמע המון התנגדויות מכירה והתנגדויות מחיר, וכנראה שכבר הוא יודע מה לענות לך כדי ... במה תלוי? איך נגרום למוכר להרגיש יותר רע מהמחשבה שאתה לא תרכוש את המוצר? אז בדיוק כמו שמוכר עושה ללקוח דמיון מודרך וגורם ללקוח לדמיין שהוא משתמש במוצר, ככה גם אתה יכול לעשות דמיון מודרך למוכר ולגרום לו לחשוב שאתה רוכש את המוצר. ... ואז המוכר כבר נהנה בדמיון המודרך שהוא ושאתה עושים לו, מהמחשבה שאתה רוכש את המוצר. בדיוק כמו שמוכר עושה ללקוח דמיון מודרך, שכאילו הלקוח כבר משתמש במוצר, ככה גם אתה תעשה דמיון מודרך למוכר שאתה כבר רכשת את המוצר. זה גורם למוכר להרגיש ... הנחה, אבל יש גם עלות למכור למישהו אחר בלי הנחה. כי יש עלות למוכר להתחיל תהליך מכירה חדש עם לקוח חדש, שאולי ישלם לו יותר, אבל מצד שני לא בדיוק ברור מה יקרה עם הלקוח האחר. וצריכים לדעת, שככל שתהליך המכירה מתארך, ככה הרווחיות של העסקה יורדת. כי יש עלות למוכר, גם לתהליך המכירה ... המכירה שלך מול המוכר, יהיה יותר ארוך, ככה יהיה יותר כדאי למוכר לתת לך הנחה, יותר מאשר לנסות למכור ללקוח אחר במחיר אחר. כי נניח שאתה מיד ברגע הראשון אומר למוכר שאתה רוצה הנחה שהוא לא מוכן לתת לך, ... לאמת, ככה כמובן שיהיה יותר קשה לעשות עליו מניפולציות כלשהן וכולי. וכך גם בדיוק מהצד השני כמובן, ככל שאתה הלקוח תהיה יותר חכם ויותר איש אמת ישר, ככה יש יותר סיכוי שלא יוכלו לעשות עליך מניפולציות וכולי.
התנגדויות בשיחת מכירות לגרום לה להיקשר איך לקנות מוצר עלויות פרסום להשתמש במוצר להפסיד מחיר של מוצר מחיר יותר גבוה
פודקאסטים, מה הופך פודקאסט למוצלח? איך לתכנן פודקאסט מוצלח? איך להתכונן לראיון בפודקאסט? איך לראיין אנשים לפודקאסט? מה לשאול בפודקאסט? מה לעשות בראיון בפודקאסט? איך להתכונן לפודקאסט? למה עושים פודקאסט? איך להפוך ראיון למעניין? מה לענות בפודקאסט? יעוץ יחסי ציבור, יעוץ פוליטי, יעוץ תקשורתי, פודקאסט כחומר שיווקי, חומרי שיווק מפודקאסט, הכנה לראיון בתקשורת, איך עושים פודקאסט? איך ליצור פודקאסט? איך לגרום לאנשים לרצות להתראיין אצלך לפודקאסט?
... להוציא את המרואיין כמה שיותר טוב. דהיינו, לקדם את האינטרסים של המרואיין. לדוגמה: אם מראיינים עורך דין שרוצה להשיג לקוחות, אז המטרה היא לגרום לעורך הדין לגייס כמה שיותר לקוחות כמה שיותר טובים בעקבות הראיון. 2 - להוציא את המראיין כמה שיותר טוב. דהיינו, לקדם את האינטרסים של המראיין. ... השיווקית של אותו מתראיין. וכאשר באים להפיק חומר שיווקי עבור מישהו, מה שנכון לעשות, זה קודם כל איתור צרכי הלקוח. כאשר הלקוח הוא האדם שאותו הולכים לראיין. דהיינו, שקודם כל צריכים להבין מהמרואיין, מה המטרות העסקיות / האישיות שלו שהוא רוצה ...
שאלות קשות ליצור הפקת חומרי שיווק הכנה לראיון תוצאה ליצור חומרי שיווק מה לא לשאול טעויות
עיצוב, איך לעצב כל דבר? איך לפתח חוש עיצובי? איך לבחור עיצוב? עיצוב מוצר, עיצוב משרדים, עיצוב חוץ, עיצוב פנים, עיצוב חלל משרדים, איך לעצב בית? איך לעצב חנות? איך לעצב חדר? עיצוב יפה, עיצוב מרשים, עיצוב אופנה, עיצוב בגדים, סטיילינג, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר שיווקי, עיצוב דף נחיתה, עיצוב חומר שיווקי, סטייליסט, מעצב פנים, מעצב מוצר, לבחור סגנון לבוש, מומחה לעיצוב, איזה בגדים ללבוש? איך לבחור בגדים? ללמוד עיצוב, איך להיות מעצב? מראה חיצוני, יופי
... רווחים באופן כללי. או לדוגמה עיצוב חלל משרדים, שיכול להיות שמטרתו היא לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, או לגרום ללקוחות או לספקים שמבקרים במשרדים, לפעול בדרך מסוימת. או לדוגמה עיצוב חנות, שאולי המטרה היא להגדיל את המכירות בחנות. או ... המוצר, באיזה שוק נמצא המוצר, איך מעוצבים המוצרים המתחרים, מה היתרונות והחסרונות של המוצר, ביחס למוצרים מתחרים, מה גורם ללקוחות לרכוש את המוצר ועוד המון שיקולים נוספים. כל זה רק כדי להבין מה רוצים שהמוצר או שהשלט ישדר, כדי ... תגרום להשגת מטרה Y. ואני מחדד, יש את השאלה הראשונה הכללית של מהי מטרת העיצוב באופן כללי, לדוגמה לגרום ללקוחות יותר לקנות. יש את השאלה השנייה של, מה יגרום ללקוחות לקנות, לדוגמה לשדר יוקרה. ויש את השאלה השלישית, שהיא מה ואיך לעצב בצורה שתשדר יוקרה. או לדוגמה: 1 - ...
למה המוצר כל כך יקר מה המטרה שלך מימד המקום עיצוב משרד ליצור חשיבה גוף האדם דומיננטי
חישוב רווחיות, מתי *לא* לחשב רווחיות? סוגים של חישוב רווחיות עסקית, חישוב רווח בעסק, בדיקת רווחיות, דוח 0, עסקה רווחית, עסקה לא רווחית, רווח גולמי, רווח תפעולי, רווח לפני מס, רווח נקי, רווח לצרכי מס, הערכת שווי עסק, כדאיות עסקה, בדיקת רווחיות בעסק, תיעדוף פרויקטים, עבודה רווחית, לעבוד בלי להרוויח, לקחת עבודה הפסדית, לקחת פרויקט הפסדי, כדאיות כלכלית, רווחיות כלכלית, הפסד אלטרנטיבי, בעיית נזילות כספית, עסקה הפסדית, יעוץ כלכלי, חשבונאות, יעוץ עסקי
... לחשב רווחיות? מתי כדאי לעשות פרויקט שמפסידים בו כסף ולא רק בהיבט של השקעה לטווח ארוך וכיוב? מתי כדאי ללקוח לבדוק את הרווחיות של מי שמספק לו את העבודה? מתי כדאי ומתי לא כדאי לעשות בדיקת כדאיות כלכלית ובדיקת ... העסק, או ביחס לפרויקטים מסויימים, רוצים לדעת איזה פרויקט מכניס הכי הרבה רווח. ולפעמים גם רוצים לחשב רווחיות לפי לקוח, איזה לקוח יוצר הכי הרבה רווחים לחברה וכיוב. לפעמים ירצו גם לחשב את הרווחיות לפי תקופות שונות, לדוגמה, בחישוב שנתי, שבועי, ... אתה תעשה עסקה אחרת שתביא לך המון רווח. שזה כמובן יחסית יותר אינטואיטיבי, לדוגמה למכור מוצר בזול, כדי למשוך לקוחות, או לעשות פרויקט בזול, כדי לצבור ניסיון ופרסום וכיוב. למה מחיר זול, הוא סימן לסכנה להשלמת העסקה ולביצוע העבודה? ... המוצר או את השירות או את האחריות בסופו של דבר. בדיקת רווחיות לצורך רכישה יותר בזול כמו כן לפעמים הלקוח שלך ירצה לחקור את מידת הרווחיות שלך, כדי שהוא יוכל לנהל משא ומתן יותר טוב על המחיר. או כדי ... רווח יותר נמוך. או אפילו כדי שהוא ישקול לבצע את העבודה לבד, במקום לרכוש אותה מספק חיצוני. ככה שלפעמים הלקוח בודק את הרווחיות של הספק, כדי להוזיל את עלויות הרכישה שלו. סיכום: בדיקת רווחיות של פרויקט / עסק, אפשרי לעשות אותה בכל מיני דרכים ומכל מיני סיבות. לפעמים לא רק בעל העסק יעשה בדיקת רווחיות, אלא גם הלקוח / ספק / בנק / גורמים נוספים שמעורבים בעסקה, גם הם ירצו לדעת את הרווחיות של העסק. ולכן, מה ...
להוזיל את עלות לקבל החלטה המוצר יקר לי לחץ בדיקת רווחיות בעיית נזילות סוגים לעבוד
תזרים מזומנים, יזמות נדלן, יזמות עסקית, תזרים כספי בעסקאות נדלן, מה זה תזרים? השקעה בנדלן, איך לנהל תזרים? תוכנית עסקית, עלויות מימון, תזרים חיובי, תזרים שלילי, תזרים הכנסות, תזרים הוצאות, להתגלגל תזרימית, כדאיות כלכלית, כדאיות עסקה, עסקת נדלן, דירה להשקעה, נכס להשקעה, דרופשיפינג, עלות מימון, עלות גישור, לקחת הלוואה, עסקאות נדלן, דירה על הנייר, פריסייל, לוח תשלומים, שיקולי תזרים, בעיות תזרים, נזילות כספית, התזרים הוא המלך, כסף נזיל, יעוץ נדלן
... הוצאת על המשהו הזה שום הוצאות. ובכסף שאתה מקבל מהרוכש, בכסף הזה אתה רוכש את המוצר, שאותו אתה מוכר ללקוח. ולצורך ההקצנה, יתכן אולי שאתה עושה את עסקת החלומות שלך, נניח לצורך העניין עסקת דרופשיפינג שאין לך שום עלויות פרסום ושיווק כלשהן. ונניח שבעסקה הזאת אתה גובה מהלקוח את כל הכסף מראש, כולל הרווח שלך. ובכסף הזה אתה הולך ורוכש עבור הלקוח שלך, את המוצר שאתה צריך לספק לו. דהיינו, בתרחיש הזה, שהוא נחשב לתרחיש הטוב ביותר, אתה מקבל את כל ... מיידי באופן מלא, בלי שום אשראי כלשהו. דהיינו, תשלם מראש את כל ההוצאות. ורק אחר כך תקבל את ההכנסות מהלקוח. עכשיו, נניח שאתה קונה ב X ומוכר ב 10X פי 10. האם זה רווחי? תשובה: כן. אבל לא בטוח ... נדבר על מבנה אחר של תזרים כספי של עסקה, שבו ההכנסות וההוצאות הן במקביל בקצבים שונים. לדוגמה, לוקחים מקדמה מהלקוח, רוכשים עם זה סחורה, שגם אותה משלמים במקדמה כלשהי ובתנאי תשלום כלשהם לא מידיים. ואז מספקים את הסחורה ללקוח / מבצעים את העבודה. ואז הלקוח משלם את כל הכסף ואז עם הכסף הזה משלמים לספק את הכסף וסוגרים מולו את ההוצאות של העסקה. עסקאות ... קבלנים שונים, מבחינת רשות המיסים עבור קבלנים. לדוגמה, בחלק מהמקרים, הקבלן ישלם את מס ההכנסה על הכספים שהוא מקבל מלקוחות, רק בסוף הפרויקט, רק כאשר הוא מוסר את הדירה ללקוח ולא קרוב למתי שהוא מקבל את הכסף מהלקוח / באותה שנת מס. ולמה זה ככה? כי אחרת, אם הקבלן ישלם מס הכנסה מיד כשהוא מקבל את הכסף מהלקוח, באותה שנת מס, אולי לא יהיה לו כסף לממן איתו את ההוצאות של הפרויקט. ולכן חוקקו חוקים שיעזרו לקבלן ... אתה צריך? מה עלות המימון של האשראי? וכולי. 2 - ברמה יותר פרטנית של הצעת מחיר / הצעת עבודה ללקוח, יש את מיומנות התמחור, לדעת כמה כסף לבקש מהלקוח, אבל יש גם את מיומנות לוח התשלומים, לדעת באיזה לוח תשלומים לעשות את העסקה, גם משיקולי תזרים ויכולת לבצע ...
הפרת הסכמים למכור למישהו משהו עלויות הצמדה למדד לייצר סיכוי יזמות עסקית מה זה להיות עשיר מקום ללא זמן
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לנסוע באוטובוס שיפור יכולת שכלית חשיפה טבעית משמעות המילים מטרה לחיים מי חולם את החלום? לעזור לילד שמפחד חרדה לאבד שליטה יותר מידי ביטחון עצמי לזהות מישהו חסר ביטחון עצמי אוהבת דווקא אותו להתאחד עם הנאהב להשיג אושר הדרך הטובה ביותר להיות מאושר נמצאת בזוגיות וחושבת על אחרים איזה בחורה מתאימה לי? להחליט החלטות לגרום לעובד לקבל החלטות באופן עצמאי להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט התמודדות עם הלבד התמדה בתהליך טיפולי התמדה ועצלנות שכנוע של מנהיגי כתות להציע הצעה נגדית ללקוח התמודדות עם ילד אלים ילד תלמידים רוחניים אימפוטנציה רוחנית פרנואידית טראומטית גורמים להפרעות נפשיות החזרת אהבה כתהליך מכירה למה היא שומרת על קשר עם האקסים? פול אובר בפולי עליון השריר הנגדי אלוהים ממלא כל עלמין למה אלוהים לא ברא? להגיע להארה רוחנית אמיתית חיפוש הארה השכל של הספר להיות אלוהים קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים כסף חשוב כסף בלי לצאת מהבית מטרת החיים של אלוהים משמעות החיים על פי אליעד כהן יצירת זיכרון שלילי דפוסי חשיבה שליליים מה הסיבה של הבחירה? פחד מחוסר בחירה חופשית מתי נברא העולם? למה אלוהים ברא רע? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, מאמן אישי, ייעוץ פילוסופי בתחום לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2969 שניות - עכשיו 08_11_2025 השעה 15:26:37 - wesi1