... להכיר את
הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם
הלקוח? זיהוי הכאב של
הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של
הלקוח הפוטנציאלי, מה
הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של
הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של
הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק,
לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של
הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של
הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק וכאן אסביר, איך באפשרותך לדעת מה הכאב של
הלקוח שלך, מה השפה של
הלקוח שלך ואיך להכיר את עולם המושגים של
הלקוח שלך, בדרך עקיפה, בלי שאף פעם דיברת עם
הלקוחות הפוטנציאלים שלך. והעניין הוא, כזה. כאשר אתה מכין חומרי שיווק, כדאי שתתרכז בכאב של
הלקוח שלך. במובן שחומרי השיווק שלך, ידברו אל הכאב של
הלקוח ואל הצורך של
הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך,
ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל
הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - בשפה של
הלקוחות שלך. 2 - על מה
שהלקוחות שלך רוצים. אם לדוגמה
הלקוחות שלך מחפשים איכות, אז תדבר על איכות. ואם
הלקוחות שלך מחפשים שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת, אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של
הלקוח שלך דימויים של
הלקוח שלך מושגים של
הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי את כל זה במקומות אחרים. וכאן אשיב לשאלה הבאה שהולכת כך. נניח שאתה רוצה להתחיל לעבוד עם שוק ... רוצה להתחיל למכור שירותי שיפוצים,
ללקוחות מהאלפיון העליון בלבד. ונניח שמעולם עדיין לא עבדת עם
לקוחות כאלו. ונניח גם שאין לך חברים כאלו ואתה לא מכיר שום בן אדם שהוא מקהל היעד שלך של
הלקוחות הפוטנציאלים שלך. ונניח שלמרות זאת ובכל זאת, בא לך לעבוד דווקא עם האלפיון העליון ולמכור דווקא לאלפיון העליון כי ככה ... וכאן אתה מתלבט, איך לדעת מה הכאב של
הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה ה