אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3 4 5 6 7 8
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
עיצוב, איך לעצב באנר? איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? בחירת מעצב, מה המטרה של העיצוב?
... איך לעצב שלט? איך לעצב פרסומת? איך לעצב חומר פרסומי? תהליך עיצוב פרסומת, עיצוב שלט חוצות, עיצוב באנר, עיצוב אתר אינטרנט, איך לעצב אתר אינטרנט? מטרת העיצוב, איך לבחור מעצב? ... הנפוצה ביותר כשמעצבים פרסומת או שלט? כאשר בן אדם מעצב שלט, פרסומת או באנר, הטעות הנפוצה ביותר היא להתמקד ביופי החזותי ובאסתטיקה של העיצוב במקום ביעילות שלו ובהשגת המטרה ... רבים חושבים שככל שהפרסומת תהיה יפה יותר, מושכת עין מבחינה אסתטית, בעלת צבעים נעימים או לוגו מרשים, כך היא תהיה מוצלחת יותר. אך ... שהדבר החשוב ביותר הוא שהפרסומת או השלט ישיגו את מטרתם ויגרמו לאנשים לבצע פעולה מסוימת. לדוגמה, אם יש לך עסק ואתה מעמיד שלט חוצות ... מה באמת המטרה של עיצוב פרסומת או שלט? המטרה האמיתית והיחידה של עיצוב פרסומת, באנר או שלט חוצות היא שהמסר יגיע בצורה הכי ברורה ומהירה לקהל היעד ויניע אותו לפעולה הרצויה. אם, ... בדיוק המטרה של השלט או הפרסומת שלי? איזה עיצוב יבטיח בצורה הכי יעילה וברורה את השגת המטרה הזאת? מה יגרום לצופה להבין מיד במה מדובר ... אם זה שלט חוצות, באנר או פרסומת באתר אינטרנט - הכי חשוב לזכור שהמטרה הסופית היא להעביר את המסר ולהניע לפעולה. היופי הוא חשוב, אבל הוא ... ואסתטיקה בלבד. איך לעצב פרסומת אפקטיבית? מה המטרה של שלט חוצות? איך לבחור מעצב גרפי? עיצוב באנרים לאינטרנט איך להעביר מסר שיווקי ברור? עיצוב שלטים, פרסומות ובאנרים - מה באמת חשוב? שלום חברים, כאשר מעצבים שלט, פרסומת או באנר, חשוב לשים לב לנקודה מרכזית - אחת הטעויות הנפוצות היא שהמעצב מתמקד בכך שהעיצוב ייראה כמה שיותר ... להנחות אותנו, הוא שהפרסומת תשיג את מטרתה. אם לדוגמה הצבתם שלט לצד כביש הומה, השאלה שצריכה להנחות אתכם היא: מהי מטרת השלט? האם אתם ... היעילות שלו - מה שאומר שהפרסומת לא תביא לתוצאה הרצויה. תוצאה מעל יופי שלט, פרסומת או באנר - כל אלו הם כלים שמטרתם לתקשר מסר ברור ולגרום לפעולה. לכן, כשאתם מעצבים אותם, התמקדו קודם כל ... לסיכום כאשר אתם מעצבים פרסומת מכל סוג, זכרו: יופי זה בונוס, אבל יעילות היא העיקר. חשבו איך להעביר את המסר בצורה הברורה והמשכנעת ...
המחיר יקר מידי לעצב חומר פרסומי בהצלחה התנגדות מחיר אסור מתנגד למחיר אפקטיבי למכור מוצרים
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
... תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ישראלית (Orange), שהסיסמה שלה היא: בכל העולם ... מטרתו להפעיל מניפולציה על המוח. האדם שקורא את הפרסומת מייחס אמינות גבוהה למשפט, כיוון שהמוח מתקשה לבדוק לעומק את ... מציעה, גם אם במציאות הטענה הזו לא בהכרח נכונה. איך פרסומות משתמשות באסוציאציות רגשיות? אליעד מדגיש שפרסומות עובדות על יצירת אסוציאציה רגשית חזקה. בדוגמה הנוכחית, המילה משפחה חוזרת שוב ושוב לאורך הפרסומת: כל המשפחות מוזמנות להצטרף תוכנית למשפחה נתרום ארוחות חג למשפחות ... איך נוצרת מניפולציה של מידע באמצעות טקסט? הטקסט בפרסומת אומר בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל ובסופה כתוב גם אצלנו, אך במקביל מופיעה הערה קטנה בתחתית הפרסומת: לשימוש בישראל בלבד. כך נוצרת תחושה כוזבת של שירות בינלאומי, ... למרות שזה כלל לא כך. מה החשיבות של סדר המשפטים בפרסומת? אליעד מסביר כי יש משמעות לסדר של המשפטים ולמבנה הלוגי שלהם. ... אמת, שמועברת אוטומטית למשפט השני (גם אצלנו). מדוע הפרסומת משתמשת במילים לפני הכל? השימוש במילים לפני הכל מכוון לגרום לצרכן ... האישית שלו ושל משפחתו לבין המוצר או השירות. כאשר הפרסומת מבהירה שהמשפחה באה לפני הכל, האדם חושב בתת - מודע: המשפחה חשובה ... מבינה אותי ומזדהה איתי. איך מתרחשת הטעיה במחיר בפרסומות? בפרסומת גם מצוין המחיר החודשי, אך מצוין שהוא תקף רק ... עתיד להשתנות אחרי תקופה מסוימת. זו דרך נוספת שבה הפרסומת מטעה את הצרכן. מהו תפקיד כוח המדמה בפרסומות? אליעד מסביר שהמוח של האדם משתמש תמיד בדימויים כדי להבין מידע חדש. כוח המדמה (הדמיון) הוא כלי מרכזי שהפרסומות מנצלות. הן יוצרות אסוציאציות ברורות וחזקות בין מושגים חיוביים ... או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית שהפרסומת כבר הכניסה אליו באופן סמוי. כיצד ניתן להיות מודע יותר למניפולציות בפרסומות? כדי להיות מודע למניפולציות האלה, האדם צריך לשאול את עצמו: למה ... המניפולציה, כך הוא יהיה פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP בפרסום? איך משפיעים על הצרכנים באמצעות פרסומות? מה הן מניפולציות בפרסום? ...
תחושת אמת הזדהות רגשית המוצר שלך טקסט עולם ישראל מסר סמוי מוצר
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה סוגים יש? מה ההבדלים ביניהם? מה ... ישיר חלק אחד של חומרי שיווק, יהיה חומרים שמעודדים באופן ישיר את הלקוח לקנות את המוצר. לדוגמה פרסומת שאומרת, בא ליהנות מחוויה עוצרת נשימה של נסיעה ברכב הכי מהיר שיש, או לדוגמה פרסומת שאומרת שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה וכיוב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת. שיווק בשכנוע עקיף כמו כן יש סוג נוסף של חומרי ...
תחושות יתרונות מול חסרונות כמה יצירת פרובוקציה לקוח מכירה סמויה לחשוב לרכוש את המוצר
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק וכאן ניתן את נקודת המבט הבאה, לגבי התהליך של הכנת חומרי ... חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, ...
להביא לקוחות לעסק איך לתכנן פרסומת צריך להיות יעדים קשיים במה תלוי שה התנגדויות במכירה בטלפון לגרום ללקוחות
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך ... במילים אחרות, כאשר הפרסומות מבוססת על מסר שיווקי כלשהו, ... שיווקי כזה או אחר עם פרסומת יפה כזאת או אחרת וכולי. ויש ... אסביר: כאשר לקוח רואה פרסומת, הוא מבין שהפרסומת לא מספקת לו שום ערך, אלא שהוא ... לו במוח את המחשבה שהפרסומת רוצה לשתול לו בתת המודע. אבל ... הראשונה, מדובר על פרסומת עם מסר שיווקי בלבד. ובאפשרות ... בתוך הנוף של ערמות הפרסומות שהלקוח נחשף אליהן. התוכן ... התוכן השיווקי, יותר מכל פרסומת אחרת, שרוצים רק לדלג עליה. ... לעצמו מסנן נגד שכנוע של פרסומות וכולי. במילים אחרות, הדרך ... המפלט של הנוכל, זה להכין פרסומת שאומרת שהוא מוצלח, כי אין לו אפשרות אחרת להכין פרסומת אחרת. אבל אתה יכול לתת ערך ...
לשכנע לקוח שלך מספיק טובים מוכר מוצר צרכי לקוח לרכוש את המוצר התמודדות עם תחרות התנגדות מחיר לשכנע לקוחות
מדעי המוח, חקר המוח האנושי, איך להיות מאושר באמת? איך עובד המוח האנושי? השכל של אלוהים, הסיפור של אליעד כהן, מדיטציה, מודעות עצמית, עיצוב מוצר, איך להגיע להארה רוחנית אמיתית?
1:50:19מדעי המוח, חקר המוח האנושי, איך להיות מאושר באמת? איך עובד המוח האנושי? השכל של אלוהים, הסיפור של אליעד כהן, מדיטציה, מודעות עצמית, עיצוב מוצר, איך להגיע להארה רוחנית אמיתית?
... שהאדם יבין שזה אחד, אבל הוא לא יכול לחוות את זה לדוגמה. למה? כי אם הוא רואה למשל פרסומת בטלויזיה, באותו רגע הפירסומת ניתקה לו את החוויה של האחד. למשל האדם ... בשלמות, אתה צריך שהשלמות תמלא אותך בחוויה. ונניח שאתה מתחבר דרך הספר, אבל אם יש פרסומת בטלוזיה ודרכה אתה לא מצליח להגיע לסוף, זאת אומרת שאתה לא מצליח דרכה ... למציאות? בכל מחשבה שיש לך, יש בתוכה סוג של תרשים שמתוכה את מגיעה לאחד. אם אתה פותח פרסומת בטלויזיה, אם אתה לא רואה, איפה בתוך הפרסומת הזאת אמרו לך בצורה כמעט ברורה שאין הבדל בין יש לאין, אתה לא יכול ...
שאלות הנחות יסוד מאושר באמת חוויה כאבים מדיטציה להיות מאושרים תחושת
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
... מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות מהי שטיפת מוח וכיצד היא פועלת? שטיפת מוח היא תהליך שבו אנו מכניסים למוח של האדם מידע מסוים, לעיתים מידע שיכול להיות שגוי, אך הוא נקלט מבלי שהאדם עבר ... בהם. איך שטיפת מוח מתבצעת דרך פרסומות ותקשורת? אחת הדוגמאות הבולטות לשטיפת מוח היא פרסומות בטלוויזיה. לדוגמה, כאשר גבר רואה פרסומת לרכב, ובפרסומת מופיעה אישה יפה, הוא יכול להתחיל לקשר את היופי של האישה לרכישת הרכב. המסר הסמוי של הפרסומת הוא שכשיש לך רכב כזה, תוכל להשיג גם אישה יפה. חשיפה עקבית לפרסומות כאלו גורמת לאדם להאמין בכך כי הוא נחשף לכך שוב ושוב. בפרסומות אחרות, למשל כשמשתמשים בשחקנים מפורסמים, נוצר הרעיון שאם כולם מעריכים את השחקן, אז הוא ודאי טוב. כאשר אדם נחשף שוב ושוב לשחקן שמקבל כבוד והערכה, הוא ... לדוגמה, כל פעם שמישהו רואה פרסומת שמציגה אדם מפורסם או מושא הערצה, הוא לא רק עובר שטיפת מוח לגבי הדימוי של אותו אדם, אלא גם מתחיל להאמין שהפופולריות היא דבר חשוב ומשמעותי. מהם האתגרים ... נכונות. דוגמה לכך היא כאשר בפרסומת אומרים לנו לקנות מוצר כי הוא מיועד לאנשים מצליחים, אז נשאל את עצמנו האם באמת כל מי שקונה את המוצר מצליח?, אך במקום זאת אנחנו יכולים להאמין שהמוצר ... להצלחה, רק משום שהוא מצוין בפרסומת. האדם צריך לפתח הרגל של להיות מודע לחשיפה הזו ו לבדוק אם ההנחות שעומדות בבסיס הרעיונות הם אכן נכונות. עלינו להכיר בעובדה שבמקרים רבים, הרעיונות ... משטיפת מוח, כי התקשורת והפרסומות עמוסות במסרים שמנסים להוביל אותנו למקום מסוים. אך כאשר נשאל את השאלות הנכונות ונתחיל להבין את ההנחות שמבוססות על הרעיונות שאנחנו נחשפים אליהם, נוכל ... מוח? אוטוסוגסטיה שכנוע עצמי פרסומות ומסרים סמויים הנחות יסוד השתלות מחשבות מהי שטיפת מוח וכיצד היא פועלת? איך בן אדם יכול לבצע לעצמו שטיפת מוח או למישהו אחר? מהי בכלל שטיפת מוח, וכיצד ... לשטיפת מוח אפשר לראות בפרסומות ובמדיה. למשל, מדוע גברים נמשכים לנשים יפות? בין היתר, מפני שהם נחשפים לאינספור מסרים שטופים בתקשורת. בפרסומות לרכב, למשל, מופיעה אישה יפה. למה דווקא היא? כי היא נראית טוב. המסר הסמוי הוא שכדי להצליח, עליך להיות עם אישה יפה. המסר מועבר שוב ושוב, עד שהאמונה מתקבעת. דוגמה נוספת היא פרסומות למוצרים שונים, שבהם משתמשים בשחקנים מפורסמים. הקהל רואה כיצד אנשים מריעים לשחקן מפורסם, מה שמחזק את הרעיון שכדאי להיות מפורסם. כך נוצרת אמונה המבוססת ...
קבלת החלטה חשיפה אישה אמת אינטרנט תהליך כבוד אתה צריך
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
5:29NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית מה הקשר בין עיצוב פונטים ובין העברת מסרים בתת המודע? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על האופן שבו עיצוב פונטים בפרסומות יכול לשדר מסרים תת הכרתיים לצופה, כך שבנוסף למילים הכתובות, צורת האותיות עצמה מעבירה תחושות ומשמעות. הוא הציג את הדוגמה של פרסומת למשקה קר, שבה עיצוב הפונטים ... את המסר לא רק דרך הטקסט, אלא גם דרך צורת האותיות. לפי אליעד, כל צורה של פונט במוח מעוררת אסוציאציות. לדוגמה, האותיות המפורסמות בפרסומת למשקה קר עשויות להזכיר ... מסרים כאלה מגיעים לתודעה לא רק דרך המילים, אלא גם דרך צורת האותיות, שעוזרת ליצור תחושת רגש המתקיימת במקביל למה שנאמר במילים. כך, פרסומות יכולות להשתמש בעיצובים מיוחדים כדי להעצים את המסר ולהפוך אותו למובחן יותר דרך הצורות והצבעים. לאחר מכן, אליעד כהן ציין שהעיצוב הוויזואלי של הפונט בפרסומות לא תמיד ישמש להמחשת תחושות ... פונט, צבע או צורת אותיות מעוררת אצל הצופה תחושות מסוימות, שיכולות להשפיע על התפיסה של המוצר או השירות שמפורסם. כל אלמנט עיצובי בפרסומות משפיע גם על הרגש והתחושה של הצופה, וזה לא תמיד נמצא במודעות ישירה אלא בתת המודע. שכנוע חזותי בפרסומות השפעת עיצוב פונטים על התודעה ... תת הכרתיים תת המודע בפרסום שימוש בעיצוב כדי לשדר תחושות הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה ... השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה שאתה דיברת איתי בפרסומת מה היא מזכירה לך בצורה? אולי קוביות קרח אולי פה אולי שם, וזה היה פרסומת למה? למשקה קר זה כל הסיפור. ... אומרים לך זה הכי קר רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא. ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את ... להיות שהקווים עשו את זה בצורה כזאת. ש: לא התכוונתי לאלה. אליעד: כן אם הייתי שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה ...
מסרים בתת מודע לפרגן מפורסם אמצעי שכנוע בפרסומות אתה רוצה להעביר nlp שכנוע פרסומות
איך להכיר את הלקוח הפוטנציאלי, בלי לדבר עם הלקוח? זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי, זיהוי השפה של הלקוח הפוטנציאלי, מה הלקוח הפוטנציאלי רוצה? מה הצורך של הלקוח הפוטנציאלי? כניסה לשוק חדש, שיווק לשוק חדש, איך לדעת מה הכאב של הלקוח הפוטנציאלי? איך ללמוד מהמתחרים? איך להעתיק מהמתחרים? הכנת חומרי שיווק, לקוחות מהאלפיון העליון, להכיר את קהל היעד, להכיר את דרך החשיבה של הלקוח, להכין חומרי שיווק בשפה של הלקוח, חומרי שיווק של המתחרים, יצירת חומרי שיווק
... אל הכאב של הלקוח ואל הצורך של הלקוח. לדוגמה, נניח שאתה רוצה לפרסם שירות שיפוצים לקהל יעד מסוים. ונניח שאתה רוצה להכין פרסומת לקהל היעד שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שלך. במקרה כזה, כדאי שהפרסומת שלך ושחומרי השיווק שלך, ידברו אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, 1 - בשפה של הלקוחות שלך. 2 - על מה שהלקוחות שלך רוצים. ... שלך מחפשים איכות, אז תדבר על איכות. ואם הלקוחות שלך מחפשים שירות, אז תדבר על שירות וכולי. ואת המסר עצמו שאתה מעביר בפרסומת , אותו עצמו תעביר בשילוב של שימוש בשפה של הלקוח שלך דימויים של הלקוח שלך מושגים של הלקוח שלך וכולי כמו שכבר הסברתי ... דווקא לאלפיון העליון כי ככה בא לך. אז לצורך העניין אתה רוצה לתכנן חומרי שיווק לאלפיון העליון ואתה רוצה לעשות איזו פרסומת לאלפיון העליון וכיוב. וכאן אתה מתלבט, איך לדעת מה הכאב של הלקוח שלך מהאלפיון העליון? מה הלקוחות שלך מהאלפיון ... של הלקוח? ויש לזה הרבה תשובות. ותשובה אחת אומרת, שבאפשרותך ללמוד מהמתחרים הישירים שלך. דהיינו, באפשרותך לנסות לראות פרסומות וחומרי שיווק, של עסקים אחרים שאתה רוצה להתחרות בהם. ולנסות דרכם להבין מה השפה של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. מתוך ...
הלקוח הפוטנציאלי יצירת חומר שיווקי קולגה רוצה ליצור איך ללמוד לקוחות השראה ספקים
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
... פשוט מאפשרים ללקוח להרגיש בעצמו את התועלת. מדוע לאפשר ללקוחות להתנסות במוצר בחינם זו אסטרטגיה יעילה? כאשר נותנים ללקוחות אפשרות להתנסות בחינם, הם לא צריכים להסתמך על הפרסומות או ההבטחות שלך. במקום זאת, הם מגלים בעצמם אם המוצר באמת עונה על הציפיות שלהם. כך הלקוחות מוכרים לעצמם את המוצר, ... למי מתאימה האסטרטגיה של מתן התנסות חינם? אליעד מסביר שהאסטרטגיה הזאת מתאימה במיוחד למי שהמוצר שלו באמת טוב. כלומר, אם המוצר שלך איכותי מאוד, ואפילו טוב יותר מכל פרסומת שאפשר להפיק לו, אין לך בעיה לתת לאנשים להתנסות בו. במקרה כזה, ההתנסות החופשית תעבוד לטובתך, כי הלקוחות יגלו ... יאפשר ללקוחות להתנסות במוצר לפני הרכישה, הם יבינו מיד שהמוצר שווה רק 100 שקלים, ואז הם יסרבו לקנות במחיר המופקע שהמוכר מבקש. במצב כזה, המוכר יעדיף להוציא 500 שקלים על פרסומות והסברים, כדי לשכנע את הלקוחות שהמוצר שווה 1,000 שקלים, מאשר לחשוף את השווי האמיתי שלו בהתנסות חינמית. לעומת זאת, ... ומיוחד, אבל בפועל - אם הלקוח יתנסה בו, הוא יגלה שהוא לא עומד בציפיות, אז אותו מוכר יעדיף להשקיע יותר בפרסום מאשר לתת לאנשים להתנסות במוצר עצמו. אנשים כאלה ישקיעו בפרסומות, בהבטחות, בהרצאות, ובכל דרך אחרת להלהיב את הלקוח, אך לא ייתנו לו לנסות בפועל את המוצר - כי הם יודעים שאם הלקוח ינסה, הוא לא ירצה לקנות. לעומת זאת, אם המוצר עצמו טוב יותר מכל פרסומת שניתן להציג עליו, אז ניתן לתת לאנשים להתנסות בו, כי המוצר עצמו הוא הפרסומת הכי טובה שיש. אם יש לך מוצר מצוין ואתה מספר עליו שהוא נהדר, זה לא תמיד ישמע אמין, ולכן עדיף לתת ללקוח לחוות זאת ...
המוכר למכור ללקוח למכור מוצר מאמץ תעדוף מעדיף חווית לשכנע אותו
1 2 3 4 5 6 7 8
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על פרסומת
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: פרסומת, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פרסומת, איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג מומלץ, מאמן אישי קשב וריכוז, אימון אישי למנהלים בנושא פרסומת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3945 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 14:24:12 - wesi1