... בה העובד מבצע את המשימה. 2. להבין מדוע זה מפריע - האם זה פוגע במוניטין, ביחסי עבודה, או בשירות הלקוחות? 3. להגדיר את הדרך כחלק מהמטרה - בהגדרת המטרה יש להוסיף את הדרישות לגבי הדרך בה יש לבצע את המשימה. דוגמה: מנומסות בעבודה נניח שעובד לא אומר בבקשה או תודה כאשר הוא מתקשר עם ספקים, לקוחות או קולגות. אם מבקשים ממנו להשתמש במילים מנומסות, הוא עשוי להתנגד. במקום להנחות אותו ישירות על מילים, יש להגדיר ... המשימה? 2. להבין מדוע זה מפריע - מה ההשלכות של הדרך הזו? האם זה פוגע במוניטין, ביחסי עבודה, בשירות הלקוחות? 3. להגדיר את הדרך כחלק מהמטרה - להוסיף למטרה הכללית של המשימה גם את הדרישות מהדרך שבה היא תבוצע. דוגמה: עובד שאינו משתמש בנימוס נניח שיש עובד שאינו אומר בבקשה ותודה כאשר הוא מתקשר עם ספקים, לקוחות או קולגות. אם מבקשים ממנו לומר בבקשה, הוא מתנגד בטענה שאל תגידו לי איך לדבר. הפתרון הוא לשאול את עצמנו מדוע אנחנו רוצים שהוא יהיה מנומס. התשובה יכולה להיות: - כדי שהלקוחות ירגישו בנוח ויהיה להם נעים לעבוד איתנו. - כדי ליצור אווירה חיובית יותר בארגון. במקום לומר לו תגיד בבקשה, ...
... הרווחת אותו? לפי אליעד כהן, מנטורים רבים לא באמת בנו עסק אמיתי, לא סיפקו מוצר אמיתי או שירות אמיתי ללקוחות אמיתיים, אלא הרוויחו את כל כספם רק מלימוד אנשים אחרים כיצד לעשות כסף. אנשים כאלה בעצם מוכרים אשליה ומלמדים ... מדגים היטב את ההבדל בין עסק אמיתי לעסקי אוויר: עסק אמיתי מוכר מוצר או שירות אמיתי שנותן ערך אמיתי ללקוחות מרוצים. למשל, אדם שהקים רשת חנויות לאופניים או רשת מסעדות מצליחה, יכול ללמד איך לבנות עסקים בתחומים שונים, כי הוא יודע איך ליצור ערך ללקוחות אמיתיים בשוק אמיתי. לעומת זאת, עסקי אוויר הם עסקים שכל הכנסתם נוצרת ממכירת הרעיון איך להרוויח כסף. אין להם ... מלמד אותי? ממה בדיוק עשית את הכסף שלך? איזה עסקים בנית? מה היה המוצר או השירות האמיתי שיצרת ומכרת ללקוחות אמיתיים? האם עשית את רוב הכסף שלך רק מלחלק עצות לאחרים איך לעשות כסף? אם התשובות מצביעות על כך ... יצר ערך אמיתי בשוק אמיתי. חפשו מנטורים שהצליחו ביצירת מוצר אמיתי, שירות אמיתי, או פתרון אמיתי שנתן ערך ברור ללקוחותיהם, ולא רק מנטורים שהפכו לעשירים על ידי מכירת החלום של איך לעשות כסף. רק מנטורים שעברו דרך אמיתית לעושר ...
... באפשרויות משפיע גם על הצלחה בעסקים ובהכנסות? התשובה של אליעד היא חד - משמעית: כן. אם יש לך מעט לקוחות, כנראה שהלקוחות שלך אינם הלקוחות הטובים ביותר. אם יש לך מעט פוטנציאל להרוויח כסף, כנראה שאתה נמצא בעבודה שלא מתאימה לך באופן מושלם. ככל ... מוגבלות, הסיכוי שהזוגיות שלך היא הטובה ביותר עבורך נמוך יותר. גם בתחום העסקי - אם יש לך רק מעט לקוחות, כנראה שהלקוחות שלך אינם האיכותיים ביותר, ואם אין לך הרבה מקורות הכנסה, כנראה שאתה עובד בעבודה שלא מתאימה לך לחלוטין. השורה ...
... לעצמך כדי להרים לאדם האחר. דהיינו, אתה משבח את עצמך, כדי לשבח את האדם האחר. לדוגמה, נניח שאתה מספק ללקוחות מערכות מיזוג יוקרתיות ומורכבות. ונניח שאתה כותב מכתב המלצה לספק / עובד שלך, שעובד איתך בלבצע חלק מתהליך ההתקנה ... X בפרוייקטים הכי מורכבים שלנו ברחבי הארץ. הפרויקטים שלנו דורשים התאמה אישית ודיוק רב בהתאם לתנאי השטח ובהתאם לצרכי הלקוח. ומר X מבצע במקצועיות רבה את ההתקנה המורכבת, בדיוק בהתאם לתוכניות המפורטות של מחלקת התכנון שלנו. במילים אחרות, לכתוב ... הרי שבעצם אתה משבח את העסק שלך על הדרך. כי עסק טוב, מעסיק ספקים ועובדים טובים. ואם אתה מספק ללקוחות שלך מוצר או שירות, באמצעות הספקים והעובדים הכי טובים, הרי שזה מעיד גם על העסק שלך. ונוסיף: ברמת העיקרון, ... מצד אחד במובן מסוים ממליצים עליך, שאתה עובד עם ספקים חרוצים, שבסופו של דבר, היחס הטוב שלהם מגיע אל הלקוחות שלך. אבל מצד האמת, ההמלצה היא בעיקר לאותו מישהו אחר, אבל לא כלפיך. כי אם אתה לדוגמה אומר, שמישהו מתייחס אליך מאוד טוב ושהוא זמין עבורך וכיוב, מצד האמת, זה גם לא בהכרח תמיד קשור ללקוח קצה שעובד מולך. וגם ההמלצה עצמה, היא מאוד כללית ולא ספציפית. ולא מעידה על היתרון של העסק שלך, ביחס ...
... את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, הלידים לא טובים, הלקוחות לא רלוונטיים, התמחור לא טוב. כולם אשמים חוץ ממנו ומתהליך המכירה שלו. הוא לדבריו לא יכול להביא את התוצאות, ... בפעולות שעושה איש המכירות במסגרת תפקידו כאיש מכירות, מהרגע שהליד נכנס לארגון ועד הרגע שיש או שאין עסקה עם הלקוח ועלינו לחלק את התהליך הזה לחלקים. ולהתבונן בכל חלק בפני עצמו ולנסות להבין, האם לדעתנו או לדעת מומחה מטעמינו? היה ניתן לבצע את התהליך הזה בצורה טובה יותר. לדוגמה, לוקחים את שיחת המכירה של איש המכירות עם הלקוח, ולוקחים מומחה שיבדוק את השיחה ושייתן ציון לשיחת המכירה בפני עצמה כשיחת מכירה, בלי קשר ליכולת האמיתית לסגור את העסקה. דהיינו, גם אם נאמר שאין אפשרות שהלקוח ירכוש, כי לדוגמה אין לו כסף, האם היה ניתן לעשות את שיחת המכירה יותר טוב? האם היה ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר? וכולי. ואם גילינו שלדעתנו איש המכירות פועל בצורה אופטימאלית לתהליך שלו, הרי שבאמת אנחנו לא יכולים ...
... ממומן. אז ברמת העיקרון, פרסום ממומן פירושו, שאתה משלם כסף לרשת פרסום כלשהי, כדי שהיא תחשוף את המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. אבל מה היה קורה אם לא היית משלם כסף לרשת הפרסום? כנראה שלא היית מקבל חשיפה ללקוחות פוטנציאלים. צריך להבין כי ברמת העיקרון, כל הפרסומות שאנחנו רואים בטלוויזיה בשלטי החוצות וכיוב, הכל זה כמובן פרסום ממומן ... בעיתונים / פרסום בשלטי חוצות וכיוב, הכל אלו פרסומות בתשלום, שהמפרסם משלם לבעל שטח הפרסום כסף, כדי לקבל חשיפה ללקוחות. לצורך העניין יש את בעל שטחי הפרסום, שהוא יודע ליצור תוכן לאנשים, שיגרום להם לצפות בפרסומות שהוא מפרסם בשטח ... אבל בפועל, כמעט ואין שום שירות, שלא מוציא כסף כדי לפרסם את עצמו. גם חנות שנמצאת ברחוב ושמקבלת רק לקוחות מזדמנים בלבד בלי לעשות שום פרסום, היא משלמת כסף לבעל המקום של החנות, על כך שהיא נמצאת במקום שבו ... שבהתחלה יהיו פעולות שעולות כסף, לצורך פרסום העסק שלך לפחות בהתחלה. לסיכום: כמעט כל העסקים בעולם, מפרסמים את עצמם ללקוחות גם בתשלום. יחד עם זאת בעולם אידיאלי אופטימלי, עדיף שיהיה לך מוצר שבו אתה ממציא את הגלגל מחדש שאז ...
... היצע, דהיינו, שיותר אנשים רוצים שיהיה להם את המוצר, מאשר ההיצע של המוצר, דהיינו, יותר מאשר הזמינות של המוצר ללקוחות, הרי שהמחיר של המוצר יעלה. לדוגמה, למכור כוס מים במדבר, במקום שאין בו מים, שאז יש המון ביקוש למוצר ... הייצור של המוצר וגם מעלות השיווק של המוצר. כי במחיר המוצר, צריך גם לכלול את העלות של השיווק והמכירה ללקוחות וכולי. וכמו שאמרתי, כאשר מחשבים את עלות הייצור ואת התמחור של המוצר, צריכים לקחת בחשבון את עלות הייצור של המוצר, אבל גם צריכים לקחת בחשבון גם את העלות להגיע ללקוחות, לפרסם ללקוחות, למכור ללקוחות. דהיינו, מחיר המכירה של המוצר, אמור לכסות גם את העלויות לפרסם את המוצר ולא רק לייצר את המוצר. ובקצרה ...
... שהטעות הנפוצה ביותר של אנשי מכירות בראיון עבודה, היא, שאתה כאיש מכירות, נופל למלכודת של לדלג על איתור צרכי הלקוח, ואתה מתחיל למכור את עצמך למי שמראיין אותך, לפני שעשית איתו צרכים. או לכל הפחות לפני שהוא חושב שאתה ... בראיון העבודה עצמו. כי המוצר שאתה מוכר זה את עצמך ואת השירות שלך כאיש מכירות. ואתה מוכר את עצמך ללקוח שלך, שהוא זה שמראיין אותך. וזה שמראיין אותך למשרת איש מכירות, בוחן אותך גם לפי סגנון המכירה שלך, איך ... שואל אותך, ספר לי על עצמך, אתה בהחלט יכול לענות לו בנימוס ובקצרה. אבל חשוב מאוד שהתחלת השיחה עם הלקוח, שהוא המראיין שלך, תהיה לעשות לו איתור צרכים. דהיינו, לנסות לגרום לו לספר קצת על התפקיד שהם מחפשים, על הצרכים של העסק, מה בדיוק הם צריכים ומה יעשה אותם מאושרים. שזה בעצם איתור צרכי הלקוח שלך. ואם המראיין מסרב לענות לך, או עונה לך בקצרה, יתכן מאוד שהוא בוחן אותך. לראות כמה תתעקש לעשות ... במבחן בזמן אמת. שהמראיין שלך, מנסה לראות האם וכמה תיפול בפח, לספר על עצמך המון מידע לא רלוונטי, לצרכי הלקוח שלך שהוא המראיין שלך. מה בדיוק לענות למראיין אם הוא מסרב לעשות איתך איתור צרכים? זה עוד נושא בפני ...
... כדי לעזור להם להשיג את מטרותיהם, יש לעיתים תחושת סתירה פנימית, שכן מצד אחד, הם עובדים על רצונם של הלקוחות, אך מצד שני, הם מבינים כי הרצון הזה אינו באמת בשליטת האדם עצמו. שאלת הבחירה החופשית כאן הופכת להיות ... להתקדם. אליעד הציע לקחת את השאלות הללו, לשאול אותן בצורה פתוחה, ולהימנע מלתת תשובות כלאחר יד. כיצד לעבוד עם הלקוחות כשיש ספק לגבי בחירה חופשית? השלב הבא בשיחה היה ההתמודדות עם הלקוחות תוך כדי עבודה עם המחשבה שאין להם בחירה חופשית. אליעד הדגיש כי חשוב לא להיכנס למלכודות של מניפולציות או אשליות בנוגע לרצון של הלקוח, וכי על המאמן להיות מודע לכל מיני פרדוקסים שמתעוררים במהלך האימון. הוא הציע לגשת אל השאלות בצורה פתוחה ובלי ...
... משום שהיכולת מעמתת אותם עם שאלות של התמדה, משמעת וקשיים בפועל. עוד דוגמה שימושית בתחום המכירות: כאשר אנו יודעים שהלקוח לא בטוח שהוא באמת רוצה את המוצר, עדיף לנו לשאול אותו: זה יכול להסתדר לך לקנות את המוצר? ולא ... השאלה לא מעמתת אותו עם הרצון שלו, אלא בודקת האם זה אפשרי מבחינה מעשית. עוד דוגמה: אם אנחנו יודעים שהלקוח לא באמת רוצה את המוצר, אבל הוא יכול להרשות אותו לעצמו ברמה הטכנית, אז עדיף לשאול על הרצון. למה? ... המוצר?. וכשאני אומר יכול ורוצה זה לאו דווקא במילים הספציפיות האלה כי לדוגמה נגיד המילה יכול לא שואלים את הלקוח אתה יכול לקנות את המוצר? שואלים אותו זה אפשרי מבחינתך לקנות את המוצר מסתדר לך לקנות את המוצר, מתאים ... מעונין אתה רוצה, נראה לך שאתה מעוניין כל מיני מילים כאלה שמבטאות רצון. עכשיו לדוגמה נגיד שאנחנו רוצים נגיד שהלקוח יקנה את המוצר אז מה עדיף להגיד לו עדיף להגיד לו אתה רוצה לקנות את המוצר? או עדיף להגיד ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לקוח, דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לקוח, איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, מטפל אישי, טיפול הוליסטי בתחום לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331