... מידע להציג
ללקוח קודם? מתי להציג את המידע
ללקוח? באיזה שלב
הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה תהליך מכירה טיימינג של ... שיש בו כמה קומות. כאשר הקומה האחרונה, היא המכירה
ללקוח. ומתחת לקומה הזאת, יש כל מיני קומות נוספות, שצריך לבנות אותן, לפני הקומה האחרונה. ... שעליך להכין לעצמך רשימה של הדברים שאתה חושב
שהלקוח שלך צריך לחשוב, לפני שהוא קונה את המוצר שלך. לדוגמה אתה מוכר לו רכב מרצדס. אז
הלקוח שלך צריך לחשוב שהוא רוצה לקנות רכב באופן כללי. הוא גם צריך לחשוב שמרצדס זה רכב טוב. ... הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס שווה את הכסף שלו, עבורו
כלקוח. הוא גם צריך לחשוב עוד כל מיני מחשבות כאלו ואחרות. אבל עליך לשאול את עצמך, מה אתה ... יכול להרשות לעצמו לקנות רכב כזה. ועליך להבין, מה
הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול
הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את ... 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר
ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי
הלקוח, עוד לא הגיע לשם במחשבה שלו. ולכן לא רק שחשוב לדעת, מה לומר
ללקוח, אלא שחשוב גם לדעת, מתי לומר את זה
ללקוח . וזה אפשרי רק אם תדע בצורה מובנית, מה
הלקוח שלך צריך לדעת לפני שהוא קונה ממך את המוצר, ובאיזה סדר הוא צריך לדעת את הדברים. ...