... איך מנטורים מרמים אנשים? איך אנשי מכירות מרמים
לקוחות? איך אנשי מכירות עושים מניפולציות על
לקוחות? ניתוח סיבתיות בתהליך מכירה, התחייבות לתוצאות, לקבל תשלום רק על תוצאה, לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, האם הסיבה מחייבת את התוצאה? ... סיבתיות ומכירות, תשלום על תוצאות בלבד, להתחייב
ללקוח על תוצאות, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, החזר כספי אם לא תהיה מרוצה, צרכנות נבונה, צרכנות חכמה, מניפולציות של אנשי מכירות וכאן אסביר ... הנפוצות ביותר, שעושים מנטורים ואנשי מכירות על
לקוחות , והיא נובעת מכשל לוגי שנקרא הסיבה לא מחייבת את התוצאה . שבה מרמים את
הלקוח להאמין בכל מיני סיבות, שאמורות לגרום לו לתוצאה שהיא לסגור עסקה בצורה מניפולטיבית, למרות שזאת טעות. והסבר הוא כך: בתהליך מכירה, יש לנו סיבה ותוצאה. כאשר התוצאה היא,
שהלקוח רוכש את המוצר. ואיש המכירות תפקידו ליצור אצל
הלקוח את הסיבה, שתוביל לתוצאה שבה
הלקוח רוכש את המוצר. ובאופן עקרוני, בכל פעם שנתקלים בעניין של סיבה ותוצאה, הרי שיש לנו לוגיקה של ניתוח סיבתיות, שבה מנתחים את הקשר שיש בין ... המניפולציות המרכזיות, היא שאיש המכירות משכנע אותך
כלקוח על כמה דברים, שהם בעצם הסיבה שאמורה לגרום לך בסופו של דבר, להגיע לתוצאה, שהיא שתרכוש ממנו את השירות מוצר. וזה הולך כך: איש המכירות ...