אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת ... מכירות, אימון לאנשי מכירות בעיקרון, למכור זה כמו לבנות בניין שיש בו כמה קומות. כאשר הקומה האחרונה, היא המכירה ללקוח. ומתחת לקומה הזאת, יש כל מיני קומות נוספות, שצריך לבנות אותן, לפני הקומה האחרונה. וקודם צריך לבנות את הקומה הראשונה, לפני הקומה החמישית, לפני הקומה העשירית. ובפועל זה אומר, שעליך להכין לעצמך רשימה של הדברים שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לחשוב, לפני שהוא קונה את המוצר שלך. לדוגמה אתה מוכר לו רכב מרצדס. אז הלקוח שלך צריך לחשוב שהוא רוצה לקנות רכב באופן כללי. הוא גם צריך לחשוב שמרצדס זה רכב טוב. הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס יותר טוב מהמתחרים שלו. הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס שווה את הכסף שלו, עבורו כלקוח. הוא גם צריך לחשוב עוד כל מיני מחשבות כאלו ואחרות. אבל עליך לשאול את עצמך, מה אתה חושב שהוא ... את הרכב שלו. או שאולי קודם הוא צריך לחשוב שהוא יכול להרשות לעצמו לקנות רכב כזה. ועליך להבין, מה הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי הלקוח, עוד לא הגיע לשם במחשבה שלו. ולכן לא רק שחשוב לדעת, מה לומר ללקוח, אלא שחשוב גם לדעת, מתי לומר את זה ללקוח. וזה אפשרי רק אם תדע בצורה מובנית, מה הלקוח שלך צריך לדעת לפני שהוא קונה ממך את המוצר, ובאיזה סדר הוא צריך לדעת את הדברים. ותוודא שאתה מציג ...
הנחות יסוד להדריך אנשי מכירות באיזה שלב הלקוח נמצא מה לומר ללקוח שלבי מכירה לומר ללקוח הצגת מידע ללקוח מהן הנחות יסוד
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות / שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. מצד שני שים לב, כשאתה מציג את עצמך, אתה בעצם מוכר את עצמך ללקוח שלך. וכשאתה מוכר את עצמך, אתה בעצם משדר לתת המודע של הלקוח שלך, שהוא צריך לקנות אותך ושאתה עומד למבחן. אתה בעצם גם חושף את נקודות התורפה שלך. כי מי שהוא חזק, הוא לא צריך למכור את עצמו. אתה רוצה לשדר ללקוח שלך, שהוא צריך למכור את עצמו לך, כלקוח, שתהיה מוכן למכור לו משהו. כי הוא צריך אותך ולא אתה אותו. ולכן, כשאתה מוכר את עצמך ומציג את עצמך ללקוח, באופן כללי, שים לב שאתה לא מתאמץ יותר מידי, אלא תנסה להעביר את המיקוד ללקוח שלך, לדבר עליו, ולשדר לו, שאתה לא צריך למכור את עצמך, כי אתה כבר מוכר וידוע, אלא אפשרי לדבר ... את עצמך כמה שפחות. ותתנהג כמה שיותר כמו מישהו שלא צריך למכור את עצמו, אלא שהוא כבר ידוע ומוכר, ושהלקוח צריך למכור את עצמו לך.
הדרכת אנשי מכירות התאמצות איך לא למכור תת המודע של הלקוח תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח אמון הלקוחות להציג את עצמך מיקוד
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
שירותי קופירייטינג, כתיבה שיווקית, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, להכין פרזנטציה, איך לשכנע אנשים? איך למכור את עצמך? איך להעביר מצגת? יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... על עצמם, אך זו אינה המטרה האמיתית. המטרה האמיתית של דיבור במפגש נטוורקינג היא לגרום לאנשים לרצות לשלוח אליך לקוחות חדשים. כלומר, המסר שלך צריך להתמקד במה שיגרום לאנשים לזכור אותך ולהפנות אליך אנשים אחרים, ולא בתיאור כללי או ... ותנועה אישית, שתסייע לאדם להשיג את מטרותיו. הגישה הזאת הרבה יותר אפקטיבית, מפני שהיא מדברת ישירות על התועלות שמקבלים הלקוחות, ולא רק על מה האדם עושה. אליעד כהן מדגיש שאנשים רוצים לדעת מה יוצא להם מזה שהם ישלחו אליך לקוחות או ימליצו עליך. לכן, חשוב להדגיש את התועלת שהם יקבלו מכך שישלחו אליך אנשים. אליעד נותן דוגמה נוספת לגבי ... אליעד כהן מציע להתמקד בשלושה עקרונות בסיסיים בהצגה עצמית במפגשים קצרים: לזהות את המטרה האמיתית של ההצגה (לקבל הפניות ולקוחות חדשים ולא רק לתאר את עצמך). להציג את השירותים שלך דרך הבעיה הספציפית שאתה פותר ללקוחות שלך. להשתמש במילים ובמשפטים שמדברים ישירות אל הרגש ואל הכאב של הלקוח הפוטנציאלי. אליעד מדגיש כי דיבור בשפה ברורה, חזקה, ישירה ואישית, אשר מציג את התועלת הישירה לשומעים, הוא המפתח לשיווק ...
ישירות איך לרדת במשקל אכילה רגשית מי קהל היעד איך להימנע הדרכת מכירות פוטנציאליות רגשות
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
... מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך למה קשה לאנשים לבקש כסף מלקוחות ואיך לפתור את הבעיה? הסיבה לכך שאנשים מתקשים לבקש כסף עבור עבודתם או שירותיהם מתחילה מהספק שיש להם לגבי הערך שהם מספקים ללקוחותיהם. פעמים רבות, האדם אינו בטוח שהמוצר או השירות שהוא מעניק באמת מצדיקים את התשלום, ולכן הוא מרגיש אי - ... האפשרות השנייה היא שהוא חשב על האפשרות לבקש, אבל הוא העריך שאם יבקש כסף, ייגרם לו נזק כלשהו - הלקוח עלול להפסיק להגיע, הוא ירגיש חוסר נוחות, או יחווה תחושת אשמה על כך שהוא דורש תשלום. אליעד מסביר שכדי ... הוא חושב שיקרה בעקבות הבקשה. לדוגמה, אם מישהו נותן שירות ייעוץ להורים ולא מבקש כסף, ייתכן שהסיבה היא החשש שהלקוחות לא ישובו אליו אם ידרוש תשלום. הוא חושב שאולי ההורים חושבים שהייעוץ ניתן בחינם, ושהם יכעסו או יפסיקו לבוא ... כסף. במקרה זה, הפתרון מתחיל בבדיקה של אמיתות ההנחות האלה. אליעד מציע לבדוק האם באמת נכון שאם יבקשו כסף, הלקוחות יפסיקו להגיע. אולי דווקא הפוך הוא הנכון, ודווקא כאשר מבקשים כסף באופן ברור ומדויק, הלקוחות יעריכו יותר את השירות וימשיכו להגיע ואף יביאו לקוחות נוספים. בעיה נוספת שאליעד מצביע עליה היא חוסר הביטחון של האדם בערך האמיתי של המוצר שלו. האדם לא בטוח ... מתיימר לתת הבטחות מוגזמות, אז גם אם בפועל הייעוץ לא ישיג את התוצאה הרצויה, הוא עדיין סיפק ערך אמיתי והלקוח קיבל שירות איכותי ואמיתי. לפיכך, לא אמורה להיות כל אי - נוחות בדרישת התשלום. מה עושים במקרה שבו לא ... שבה לא תמיד ברור האם הטיפול או הייעוץ יניבו תוצאה חיובית כבר במפגש הראשון. במקרה כזה, על האדם להבין שהלקוח משלם עבור התהליך כולו, עבור ההשקעה, הזמן, והידע שנמסרו. אם האדם ברור לחלוטין לגבי העובדה שהוא סיפק את המידע ... הוא תמיד לבדוק את האמת הפנימית לגבי המוצר או השירות. האדם חייב להיות שלם לחלוטין עם מה שהוא נותן ללקוח. אם הוא מזהה שהוא לא שלם עם מה שהוא מציע, עליו לבדוק מדוע הוא לא שלם. ברגע שאדם יגלה בבירור שהמידע והשירות שהוא מספק אמיתיים לחלוטין, הוא לא ירגיש יותר אי - נוחות לבקש כסף, מכיוון שהוא יודע שהלקוח קיבל את השירות הטוב ביותר שהיה יכול לספק. אליעד נותן דוגמה נוספת מתוך סיפורי מעשיות רבי נחמן מברסלב, שם מתואר אדם חכם שהיה מתייסר לאחר שנתן שירות רפואי, מכיוון שלא תמיד הצליח לרפא את הלקוחות שלו. ההקלה מגיעה כאשר האדם מבין שהוא עשה הכל כדי לתת את השירות הכי נכון ואמיתי שהיה מסוגל לתת, ... לבדוק את ההנחות הפנימיות שלו לעומק, לוודא שהוא שלם לחלוטין עם מה שהוא נותן, ואז הוא יוכל לבקש כסף מלקוחות בצורה נינוחה ובטוחה, ללא כל תחושת אי - נעימות. איך לבקש כסף מלקוחות? מתבייש לבקש תשלום, מה לעשות? האם לגיטימי לדרוש תשלום לפני מתן תוצאה? למה אני מרגיש לא בנוח לבקש כסף? ...
לבקש כסף למכור את עצמך זמן מקום איך לחנך ילדים למה להאשים את עצמך למה להתאמן בושה מתי אני לא אוהב את עצמי
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב? כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר ... שנאמר לו בבירור בעוד שעה. לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה. מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני? אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה מתי השליח יגיע? היא רק לכאורה שאלה טכנית, אך ... את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים. לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה המדויקת בה השליח ... ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות. איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל? במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות ... כרגע בנקודה X, הוא רואה בגי - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך. הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת. גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את הבקשה, במקום רק ... אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב. גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות. איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. למשל, הוא מביא דוגמה ... ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה. מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס? אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים. איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן? אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים בהם, ושמבינים את הצרכים שלהם, לא רק מבחינה טכנית אלא גם מבחינה רגשית. כאשר הלקוח מתקשר שוב ושוב, במקום להתעצבן ולחשוב שהוא נודניק, יש לראות בכך הזדמנות לחיזוק הקשר, להעניק לו תחושה טובה, ולבנות ... חיובית וארוכת טווח. אליעד כהן מדגיש שהתחושה הטובה הזו היא הדבר החשוב ביותר, ואותה אפשר להעניק בכל אינטראקציה עם לקוח, גם כשהתוצאה הטכנית לא בדיוק לפי רצונו. איך להרגיע לקוח כועס? שיפור שירות לקוחות מה עושים עם לקוח חסר סבלנות? טיפים לשימור לקוחות אמפתיה בשירות לקוחות איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך להתמודד עם תלונות לקוחות?
חרדות להפסיק לחשוב על מישהי ספק שירותים מה זה מוצר להרגיע טוב אמיתי האם זו טעות להוציא מהראש
שינוי הרגלים של עובדים, איך לשנות הרגלים? דמיון מודרך, שיטות טיפוליות, שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפול התנהגותי, הרגלים רעים, יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, אימון למנהלים
שינוי הרגלים של עובדים, איך לשנות הרגלים? דמיון מודרך, שיטות טיפוליות, שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפול התנהגותי, הרגלים רעים, יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, אימון למנהלים
... האדם מתרגל באמצעות הדמיון עשרות או מאות מצבים בהם הוא רוצה להתנהג אחרת. לדוגמה, אדם שרוצה להפסיק לכעוס על לקוחות מתאמן בדמיונו איך להגיב בצורה רגועה במגוון מצבים שונים מול לקוחות מאתגרים. לפי הגישה הזו, אם תעשה סימולציות של 20, 50 או אפילו 100 מקרים, המוח שלך יתרגל ויזכור איך ... יותר. במקום לתרגל תגובות נקודתיות, על האדם לבחון את ההנחות הפנימיות שהובילו להתנהגות השלילית מלכתחילה. לדוגמה, אדם שצועק על לקוחות צריך לשאול את עצמו למה בכלל הוא צעק, מה הוא חשב או הרגיש לפני שצעק, והאם באמת היה הכרחי ... ב - 25 סיטואציות או ב - 15 סיטואציות, זאת אומרת אם יש התנהגות שאתה רוצה לשנות נגיד הוא לקוח שלך נגיד שאתה אומר אני רוצה ללקוחות תמיד כשהוא אומר לי משהו במקום לתקוף אותו לשאול אותו שאלה נגיד לדוגמה עכשיו אתה רוצה להטמיע את זה ... אבל היא בטוח נכונה במאה אחוז מהמקרים היא אומרת כזה דבר נגיד לדוגמה שאתה גילית שאתה נגיד צועק על לקוח ואתה אומר אני רוצה ללמד את עצמי לא לצעוק על לקוח אז במקום לעשות מאה סימולציות לבוא נדמיין מצבים שהוא אומר לי ואני לא צועק עליו במקום זה מה שצריך ... באמת הדרך הנכונה ביותר הייתה לצעוק עליו. אם אתה תפתור את זה באמת בתוכך בטוח שלא תצעק יותר על לקוחות אם לא תפתור את זה אלא רק תגיד לעצמך טוב בוא נזכור שכשקורה ככה אני צריך לעשות ככה מתישהו ... יפול כנל לגבי כל מקרה ומקרה בחיים, בוא ניתן דוגמה נגיד בן אדם נגיד שהוא מנהל משא ומתן עם לקוחות ונגיד הוא מרגיש שלפעמים המשא ומתן נגיד הוא מושפע יותר מדי ממה שאומרים לו נניח והוא אומר אני מעכשיו ... צריך לזכור אלף דברים וזה לא יעבוד לך ולכן הפתרון היותר טוב שהוא יותר קשה אומר אם לדוגמה נגיד כשלקוח אומר לך משהו תן לי הנחה אתה אומר לו כן ואתה נגיד רוצה להגיד לו לא נגיד שאתה רוצה ...
סיכוי ללמוד פתרון זמני פסיכולוגיה קוגניטיבית מכור לסיגריות איך להגיב לא מוצא את עצמי להקצין
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
כתיבה שיווקית, שירותי קופירייטינג, קידום אתר בגוגל, איך למכור בגוגל? ניסוח טקסט לגוגל, ניסוח טקסט בגוגל, כתיבה שכנועית, כתיבת תוכן, קידום מכירות, יעוץ שיווקי, ייעוץ קופירייטינג, הדרכת מכירות
... באינטרנט, במיוחד כשמדובר במנוע החיפוש של גוגל. אליעד כהן מציין כי המפתח להצלחה בכתיבה שיווקית הוא להבין את צורכי הלקוח הפוטנציאלי ולנסח טקסטים בצורה שמדברת אליו באופן ישיר ומדויק. במיוחד כשמדובר במודעות שיווקיות בגוגל, יש צורך לחשוב על המילים שהלקוחות באמת מחפשים ולא על ניסוחים כלליים ולא ברורים. מה הבעיה בניסוחים כלליים בכתיבה שיווקית? אליעד כהן מציג דוגמה למשפט ... לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מציין כי המשפט הזה לא מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שיכולות להרתיע את הלקוחות הפוטנציאליים. לדוגמה, הביטוי מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות לא בהכרח מתאים למה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש חברת ניקיון או ניקיון בתים ולא בהכרח משהו שקשור לשירות חד - פעמי. מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח? אליעד מסביר כי אחד הכשלים המרכזיים בכתיבה שיווקית הוא שימוש במילים כללי מדי, שלא מתאימות לחיפושים הספציפיים של הלקוחות. במילים כמו מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות, הלקוח עשוי לא להבין אם מדובר בשירות חירום או בשירות חד - פעמי בלבד. המילה חד - פעמיות עשויה ליצור אסוציאציות שליליות, כמו משהו שלא יחזור על עצמו, מה שיכול לגרום ללקוח לחשוב שהשירות אינו מספיק טוב. איך לשפר את ניסוח המודעות? אליעד מציע להימנע משימוש במילים כלליות כמו מחירים מעולים ... חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא סדר החשיבות של המילים בטקסט. לפי אליעד כהן, אם המחיר הוא הקריטי ביותר עבור הלקוח, הוא צריך להופיע בראש הטקסט. אם הלקוח מעדיף שירות מיידי, הביטוי זמינות מידית צריך להיות בולט. כך, חשוב להדגיש את הדברים שהלקוח מתעניין בהם יותר. אם הלקוח מחפש חברת ניקיון זולה, יש להדגיש את המחיר הזול, אם הוא מחפש שירות מהיר, על הטקסט לשדר זמינות גבוהה. כיצד לדעת מה הלקוח באמת מחפש? אליעד מדגיש כי הדרך הטובה ביותר לדעת מה לכתוב בטקסט היא להבין את רצונות הלקוח, ולא להסתמך על מה שבעל העסק חושב שחשוב לו. יש לערוך מחקר בגוגל, לבדוק אילו מילות חיפוש הלקוחות משתמשים בהן ולראות איזה סוג של תוכן מקבל הכי הרבה תשומת לב. לדוגמה, אם הלקוחות מחפשים ניקיון מצוין, יש להשתמש במילים כמו עבודות ניקיון מצוינות כדי להתחבר לשפת הלקוח. הנוסחה לכתיבה שיווקית מוצלחת בגוגל לסיום, אליעד מציע נוסחה פשוטה לכתיבה שיווקית טובה בגוגל: לדעת בדיוק מה הלקוח מחפש. להשתמש במילים שהלקוח משתמש בהן. להציג את יתרונות העסק בצורה ברורה. להימנע משימוש במילים כלליות. לסדר את המילים לפי סדר החשיבות של הלקוח. לבצע מחקר על חיפושי הלקוח ולוודא שהניסוח מתאים לצרכים שלו. באופן כזה, הטקסט השיווקי לא רק ימשוך את תשומת הלב של הגולשים, אלא גם ... לאתר, מה שיגדיל את הסיכויים להצלחת מכירה. איך לכתוב טקסט שיווקי בגוגל? ניסוח מודעות אפקטיבי בגוגל איך לדעת מה הלקוחות מחפשים בגוגל? איך לבחור מילות מפתח נכונות? ייעוץ קופירייטינג לכתיבה שיווקית איך לנסח יתרונות לעסק? כתיבת תוכן וקידום מכירות ... החיפוש של גוגל. לפי אליעד כהן, כאשר אנו כותבים טקסט שיווקי בגוגל, עלינו להתייחס באופן מדויק לאופן החשיבה של הלקוח הפוטנציאלי, ולא רק להשתמש במילים כלליות או במשפטים חסרי משמעות ברורה. לדוגמה, אליעד מנתח את המשפט הבא מתוך מודעה ... יסודי, חומרי ניקוי לא מזיקים, זמינים לעבודות מידיות. הוא מדגיש שהמשפט אינו מספיק ברור ומכיל מספר בעיות שעלולות להרתיע לקוחות פוטנציאליים. מדוע חשוב להשתמש בביטויים מדויקים לפי החיפוש של הלקוח? אליעד מסביר שאחת הבעיות המרכזיות בטקסט השיווקי הנל היא שהביטוי מומחים לעבודות ניקיון חד - פעמיות אינו בהכרח מה שהלקוח מחפש. ייתכן שהלקוח חיפש פשוט חברת ניקיון או ניקיון בתים ולא בהכרח חד - פעמיות. השימוש במילה חד - פעמיות יכול לעורר ... - פעמיים כמו כוסות או כלים מפלסטיק. לכן, לפי אליעד, יש חשיבות מכרעת לכך שהניסוח יהיה תואם במדויק למה שהלקוח מחפש, ולא לנחש או לכתוב באופן כללי מדי. על מנת לדעת זאת, אפשר להיעזר בכלים שגוגל מציעה, כמו צפייה בחיפושים פופולריים, או פשוט לבדוק מה הלקוחות מחפשים הכי הרבה בתחום זה, וכך לנסח טקסט שיהיה ברור, מדויק, ואטרקטיבי ללקוח. מה לא ברור בניסוח מחירים מעולים ומדוע הוא לא מומלץ? דוגמה נוספת לבעיה בטקסט היא הביטוי מחירים מעולים. אליעד מדגיש שמחירים מעולים הוא ביטוי כללי מדי, שלא מבהיר ללקוח מה היתרון האמיתי שהוא מקבל. המילה מעולים יכולה להתפרש בכמה דרכים: האם מדובר במחיר זול, מחיר הוגן, או אולי ... ברורות יותר כמו מחירים זולים, מחירים משתלמים או מחירים בהתאמה אישית, תלוי מה היתרון האמיתי של העסק ומה מחפש הלקוח. למשל, אם העסק מציע מחיר מותאם אישית לכל לקוח, עדיף לציין זאת במפורש. אם העסק זול במיוחד, יש להדגיש את המחיר הזול באופן ברור ומפורש. איך להשתמש נכון בביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים? גם הביטוי חומרי ניקוי לא מזיקים הוא בעייתי מבחינה שיווקית, כי לא ברור אם הלקוח חושב דווקא על המילה לא מזיקים או על מילים אחרות כמו ידידותיים לסביבה או בטוחים לשימוש. לפי אליעד, השימוש בביטויים מדויקים לפי מה שהלקוחות מחפשים הוא קריטי להצלחת המודעה. לדוגמה, אם הלקוח חושש מפגיעה ברהיטים או משימוש בחומרים חזקים מדי, עדיף להשתמש במילים כמו חומרי ניקוי עדינים או חומרים בטוחים לשימוש. כך, הלקוח יקבל תחושה שהטקסט עונה בדיוק על הצורך שלו. מהו סדר החשיבות האופטימלי בטקסט שיווקי? אליעד מציין כי סדר המילים והמשפטים בתוך הטקסט השיווקי חייב להיות תואם לסדר החשיבות שהלקוח מייחס לדברים. אם חשוב ללקוח יותר מכל המחיר, זה מה שצריך להופיע ראשון. אם זמינות מיידית היא הקריטית ביותר עבור הלקוחות שמחפשים חברת ניקיון דחופה, הרי שהמונח זמינים לעבודות מידיות צריך להיות מודגש וממוקם במקום בולט יותר בטקסט. איך לגלות ...
ידידים מוצר מעדיף מה זה שיווק ניסוח טקסט בגוגל לקוחות מתעניינים יתרון לאתר את הצרכים של הלקוח
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להכיר בחור להרים משא כבד אמונה עצמית אחרי כישלון אימון אישי והדרכה איידס פציעות באימונים סימפטומים גופניים של חרדה לא לפחד מבעיות למה לשנוא את עצמך? מבוא לאהבה עצמית רצון לאהבה מוחלטת לגרום לעובדים לאהוב אותך זוגיות לא הדדית מאושרת האושר תלוי קשר עם האקס בחורה יפה קבלת החלטות בצומת בחיים לקבל החלטות נכונות להתמודד עם התקפי חרדה המרוץ אחרי פתרון בעיות תחושה של כישלון מוטיבציה גם כשטוב מלאי מוצרים יכולת למכור משהו להתמודד עם הצבת גבולות לילדים ילד שעובר התעללות מתנהג מורה רוחני שינוי אמונות בתת המודע הפרעת קשב וריכוז טיפול בהפרעת חרדה סבל מהאקס החזרת אהבה ולהיות קשה להשגה שריר מיתר הברך תרגילי יוגה תפישות שונות של המושג אלוהים למה אלוהים צמצם את עצמו? מחפשת הארה אדם מואר להפוך להיות אלוהים הספר להיות אלוהים אוהב כסף לא ישבע כסף להיות שלם עם כסף איך משהו הופך למשמעות החיים? מטרת החיים של אלוהים אווירה חיובית מול לקוח ליהנות משיחת חולין כולם רובוטים להחליט כשאין בחירה העולם קדמון או מחודש בריאת העולם האמיתית עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, טיפול נפשי, אימון עסקי בנושאי לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6250 שניות - עכשיו 08_11_2025 השעה 15:28:33 - wesi1