... מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד
לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של
הלקוח? להכיר את
הלקוחות שלך,
לקוחות שרוצים מחיר זול,
לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש
ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות
לקוחות, הרגלי צריכה של
לקוחות, איך לא לאבד
לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של
לקוחות, כמה כסף לבקש? והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר
ללקוחות, בלי שתאבד
לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש
ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של
הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם ... כמובן אמצעית, שתרוויח את אותו הסכום, כי יקנו פחות אבל באותה הכמות וכולי. בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על
הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד
לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום
ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל
הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש
ללקוחות שלך וכולי. ויש לכך כל מיני תשובות. ואחת התשובות הולכת כך. אם אתה רוצה לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד
לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה
הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את ... אפילו לדוגמה לאותו סוג של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה
הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב
הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר
שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד
לקוחות. אבל אם תראה שרוב
הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את
הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם
הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש
ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב
ללקוחות שלך, האם ל