אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט? האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת או מגוון אפשרויות? כשמדובר בתהליך מכירה, עולה השאלה אם עדיף להציע ללקוח רק אפשרות אחת, כלומר, מוצר אחד במחיר אחד, או שמא להציע לו מגוון אפשרויות, חבילות ומבצעים. לכל גישה יש ... כהן מפרט את ההשפעות האפשריות של כל אחת מהן. היתרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד הפשטות מסייעת בקבלת החלטה: כאשר ללקוח יש רק אופציה אחת, אין דילמה והוא יכול פשוט להחליט אם לקנות או לא לקנות. אין צורך בהשוואה בין ... את התהליך. הפחתת הלחץ: ריבוי אפשרויות עלול להוביל ללחץ וחשש מהפסד הזדמנויות טובות יותר. כאשר יש רק הצעה אחת, הלקוח לא נדרש להרגיש שהוא מפסיד משהו טוב יותר. יצירת תחושת דחיפות: כאשר יש רק אפשרות אחת, הלקוח מבין שאם לא יקנה עכשיו, הוא יאבד את ההזדמנות. אין תחושה של חכה, אולי יהיה משהו יותר טוב בהמשך. הימנעות מהמתנה להנחות: כאשר הלקוח יודע שלא יהיו הנחות או מבצעים בעתיד, הוא לא ממתין להזדמנות טובה יותר, אלא קונה מיד אם הוא מעוניין במוצר. החסרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד סיכון לאבד לקוחות: לקוח שאינו מעוניין בהצעה הספציפית לא יכול לבחור אלטרנטיבה שתתאים לו, מה שעלול להוביל אותו לחפש הצעות ממקום אחר. חוסר גמישות: לקוחות רבים מעדיפים מוצרים או מחירים שונים, ואם אין להם אפשרות לבחור, הם עלולים להימנע מרכישה. חוסר התאמה ללקוחות שונים: אנשים שונים מחפשים צרכים שונים. אם אין להם מגוון אפשרויות, הם עשויים לחפש אלטרנטיבות במקום לקנות את ההצעה היחידה שמוצעת להם. היתרונות בהצעת מגוון אפשרויות הלקוח מתמקד במה לבחור ולא בשאלה אם לקנות: כאשר הלקוח מתמודד עם אפשרויות רבות, הוא לא חושב אם לקנות בכלל אלא במה לבחור מתוך מה שמוצע לו. הגדלת פוטנציאל המכירה: מגוון חבילות ומחירים יכול להתאים לקהלים שונים ולמשוך יותר לקוחות, מכיוון שלכל אחד מהם יתאימו חבילה או מחיר שונים. יצירת תחושת הזדמנות: כשיש אפשרויות שונות, הלקוח מרגיש שהוא בוחר את האפשרות המשתלמת ביותר עבורו, ומחפש את ההזדמנות הטובה ביותר. אפשרות לשחק עם מחירים: ניתן להציע חבילות יקרות לצד חבילות זולות יותר, כך שהלקוח ישווה ויחשוב שהוא מקבל תמורה טובה יותר. החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות בלבול והתלבטות: ריבוי אפשרויות עלול להוביל את הלקוח להיסוס ולהתלבטות רבה, ולסופו של דבר למנוע ממנו לקנות בכלל. המתנה להזדמנויות טובות יותר: הלקוח עלול לחשוב שאם יש עכשיו מבצע, אולי בעתיד יהיה מבצע טוב יותר, ולכן הוא עשוי להמתין לפני שהוא מקבל החלטה. תחושת חוסר אמון: אם המחירים וההצעות משתנים כל הזמן, הלקוח עלול להרגיש שהמחירים אינם אמינים, וזה עלול לפגוע באמון שלו בעסק. אז מה עדיף? לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי מה עדיף - כל מקרה לגופו. אליעד כהן מסביר שההחלטה תלויה בסוג העסק, בקהל היעד ובאופן שבו הלקוחות מקבלים החלטות. הדרך הטובה ביותר לדעת מה מתאים לעסק שלך היא לנסות גישות שונות ולבחון אילו תוצאות מביאות יותר ... הקהל ובבחירה המותאמת לו. לעיתים, גישה אחת יכולה להיות אפקטיבית יותר ולקדם מכירות, ולעיתים גישה אחרת תסייע בהגדלת ההזדמנויות ללקוח. איך חבילות משפיעות על הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על הלקוח? איך מבצע משפיע על החלטת הלקוח? איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? איך חבילות משפיעות על החלטת הלקוח? איך אפשרויות בחירה משפיעות על החלטת הלקוח? תהליכי קבלת החלטה של הלקוח האם עדיף לתת ללקוח אפשרות אחת או מגוון אפשרויות? כאשר מדובר בתהליך מכירה, עולה השאלה האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת - מוצר אחד, מחיר אחד, עסקה אחת - או שמא עדיף להציע לו מגוון אפשרויות, מבצעים ... גישה יש יתרונות וחסרונות, ובמאמר זה נעמוד עליהם. היתרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד הפשטות מסייעת בקבלת החלטה - כאשר ללקוח יש רק אופציה אחת, הוא מתמודד עם דילמה פשוטה: לקנות או לא לקנות. אין לו צורך להתלבט בין אפשרויות ... ולחשש מהפסד עסקה טובה יותר. כאשר יש רק הצעה אחת, אין מקום להתלבטויות רבות. יצירת תחושת דחיפות - אם הלקוח יודע שאין מבצעים ואין אפשרויות אחרות, הוא מבין שאם הוא לא יקנה עכשיו, הוא יפסיד את העסקה לחלוטין. הימנעות מהמתנה להנחות - כאשר לקוחות יודעים שלא יהיו הנחות או מבצעים בעתיד, הם מבינים שאין טעם לחכות לרגע טוב יותר. החסרונות בהצעת אפשרות אחת בלבד סיכון לאבד לקוחות - לקוח שאינו מתעניין בהצעה הספציפית לא יוכל לבחור אלטרנטיבה שתתאים לו יותר, והוא עשוי לפנות למתחרים. חוסר גמישות ...
לעשות מבצעים איך לבחור יעוץ מכירות מעדיף אימונים יועץ איך לא לתת הנחה יתרון מול חיסרון
להצליח בראיון, איך להתקבל לעבודה ללא ניסיון? איך להתקבל לעבודה מקצועית בלי ניסיון פורמאלי? חוסר ניסיון תעסוקתי, אין לי תואר אקדמי, אין לי השכלה אקדמית, אין לי השכלה פורמאלית, ניסיון מעשי, ניסיון מוכח, אני אוטודידקט
להצליח בראיון, איך להתקבל לעבודה ללא ניסיון? איך להתקבל לעבודה מקצועית בלי ניסיון פורמאלי? חוסר ניסיון תעסוקתי, אין לי תואר אקדמי, אין לי השכלה אקדמית, אין לי השכלה פורמאלית, ניסיון מעשי, ניסיון מוכח, אני אוטודידקט
... עבודה כמו לתהליך מכירה? אליעד מדגים גישה שבה ראיון העבודה הוא בעצם תהליך מכירה לכל דבר ועניין. המעסיק הוא הלקוח, ואתה המוצר. כאשר המעסיק אומר לך אין לך ניסיון, זאת בעצם התנגדות מכירה, כמו לקוח שאומר זה יקר לי. התגובה הטובה ביותר להתנגדות כזו היא גילוי אמפתיה. לדוגמה, אתה יכול לומר: אני מבין שאתה ... לתרום לחברה מהרגע הראשון. איך לשכנע מעסיק לתת צאנס למרות העדר הניסיון? יש להתייחס לתהליך כמו מכירה. המעסיק הוא לקוח שיש לו התנגדות: אני רוצה חמש שנות ניסיון. יש לגלות אמפתיה לרצונו ולומר משהו בסגנון: אני מבין שאתה חושש ... להגדיל רווחים או לייעל את העבודה, רוב הסיכויים שתרשים את המעסיק ותתקבל. איך להצליח בראיון עבודה התמודדות עם התנגדויות לקוחות איך למכור את עצמך הצלחה בעבודה ופיתוח קריירה עבודה בהייטק ללא ניסיון, לעבוד בהייטק בלי תואר, עבודה בתכנות ללא ...
איך להשיג ביטחון עצמי בראיון עבודה שיפור הביטחון העצמי הצלחה ודאות להצליח בעבודה שאלות בראיון עבודה בחירת קריירה במה להשקיע כסף
התנהגות כלכלית, התנהגות צרכנית, כלכלת המשפחה, כסף, חיסכון כספי, הלוואה כספית, לחסוך כסף, לקחת הלוואה, הלוואה מול חיסכון, ריביות בבנק, איך עובדים בנקים? פיקדון כספי, להפקיד כסף בבנק, לקחת הלוואה מהבנק, חיסכון והלוואה במקביל, צרכנות
התנהגות כלכלית, התנהגות צרכנית, כלכלת המשפחה, כסף, חיסכון כספי, הלוואה כספית, לחסוך כסף, לקחת הלוואה, הלוואה מול חיסכון, ריביות בבנק, איך עובדים בנקים? פיקדון כספי, להפקיד כסף בבנק, לקחת הלוואה מהבנק, חיסכון והלוואה במקביל, צרכנות
... להחזיר את הסכום של ההלוואה בתוספת ריבית. במקרה הזה, הבנק מרוויח על הריבית שמקבל מהלווה. בנק למעשה לוקח כסף מלקוחות המפקידים בבנק, ולאחר מכן מלווה אותו ללקוחות אחרים בתמורה לריבית גבוהה יותר, וכך מרוויח את הרווחים על ההפרש. מה קורה כשיש שילוב של חיסכון והלוואה בו ... הגיוני כלכלית. הסיבה לכך היא שהריבית על הלוואות גבוהה הרבה יותר מהתשואה שמתקבלת על החיסכון, כך שבסופו של דבר הלקוח מפסיד. למשל, אם לקוח מפקיד 1000 שקלים בבנק ומקבל 1% ריבית עליהם (כלומר 10 שקלים בשנה), אך באותו הזמן לוקח הלוואה בגובה 1000 ... את הסכום שהוא חוסך. כיצד הבנק מרוויח מהמצב הזה? הבנק למעשה סוגר את ההלוואה על ידי הכסף המופקד של הלקוח. כל עוד הלקוח מפקיד כסף בבנק ובמקביל לוקח הלוואה, הבנק מקבל רווח מהמפקידים, ובמקביל גובה ריבית גבוהה מהלווה. כך הבנק משיג את ... וכדומה), אבל הבנק גובה ממנו תשלום נוסף, בדמות אותה ריבית, שמתווספת לקרן ההלוואה. כך הבנק מרוויח מההלוואות שהוא מעניק ללקוחות, כאשר הכסף להלוואות מגיע, בין השאר, מהפקדות של לקוחות אחרים. במילים אחרות, הכסף שהבנק משלם למפקידים (בצורת ריבית) הוא כסף שהוא גובה מהלווים. הרווח הנקי של הבנק נוצר ... חיסכון. אם, למשל, על הפיקדון מקבלים 1 אחוז, ועל ההלוואה משלמים 10 אחוז, ההפרש הוא 9 אחוז לרעתו של הלקוח. זה מצב לא הגיוני לכאורה, משום שברור שהלקוח מפסיד. דוגמה מספרית להמחשת האבסורד שאלה ותשובה: שאלה: מה קורה אם יש לי 100 שקלים ביד, ואני מפקיד אותם ... חושש מאי - החזר, כי הוא פשוט עוצר את הכסף המופקד כערבון, ויודע שבסוף הוא יקבל את כספו. למעשה, הלקוח כמו מלווה לבנק את הכסף, והבנק מלווה לאותו לקוח את אותו כסף בחזרה - אבל בריבית גבוהה יותר. איך הבנק מרוויח מתוך המצב הזה? כשם שהוסבר, הבנק למעשה ... משמעותי. כאשר מדובר באדם שמחזיק חיסכון משמעותי ובמקביל מנהל חוב ניכר, הבנק יכול, בכמה מצבים, לבנות תוכניות מימון המבטיחות שהלקוח ישלם בכל חודש ריבית גבוהה, בעוד שהחיסכון שוכב בפיקדון נפרד ורק מניב רווח זעום. למה אנשים עושים את זה ... 9 אחוז בדיוק, אבל ברוב המקרים, הריבית על הלוואה גבוהה יותר מריבית על חיסכון, כך שהפער לרוב אינו לטובת הלקוח. שאלה: למה הבנק בכלל מאפשר לי להפקיד כסף אם הוא יודע שאני במינוס? תשובה: כי זה אינטרס של הבנק להרוויח מהריבית הגבוהה שהלקוח משלם על ההלוואה, ובנוסף הבנק מקבל ערובה בטוחה לכסות את ההלוואה מתוך החיסכון עצמו אם מתעוררות בעיות. שאלה: האם ... של ארגון כלכלי נכון, ייעוץ כלכלי או אפילו טיפול רגשי, אך לא להיכנס לתרחיש שבו הבנק מרוויח על חשבון הלקוח. התנהלות צרכנית נכונה שיטות לחיסכון ארוך טווח התמודדות עם בזבזנות ופחד כלכלי השוואת ריביות והצעות בנקאיות תכנון תקציב אישי ...
להתמודד עם פחדים הנאה אובייקטיביות התנהלות כספית נקודות חולשה לרמות את עצמך אינטרסים דחפים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת? הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר ... ממיליוני אנשים. האם ההערצה הפכה אותו לאדם טוב? ודאי שלא. לכן המספר עצמו לא אומר כמעט כלום. איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות? אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן חשוב להסתכל על האחוזים ולא על המספרים האבסולוטיים. לדוגמה, אם ... סיפקת שירות למיליון אנשים, זה פחות מאחוז אחד של תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד. באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע. האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה? אליעד נותן דוגמה ברורה של רב ... תלוי בפרופורציות. כמות הממליצים או המתלוננים לא אומרת דבר ללא הקשר. תמיד יש לבדוק: מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך? מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך? מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה? מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך? רק כאשר בוחנים ... נושא מעניין: כמות האנשים שממליצים על מישהו או כמות האנשים שמתלוננים עליו. מה בעצם זה אומר? אם יש לך לקוח אחד שממליץ עליך, או שניים, או אפילו מאה ממליצים, האם זה אומר שאתה באמת טוב יותר? כמובן, אנחנו מדברים ... - אנשים אמיתיים ולא ביקורות מזויפות. כמות התלונות - האם היא משקפת מציאות? ומה לגבי תלונות? אם מתלונן עליך לקוח אחד, שניים או אפילו מאה, מה זה אומר עליך? האם העובדה שאנשים מתלוננים עליך בכמות מסוימת אומרת בהכרח שאתה ... או אנשי מקצוע, חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה במצב טוב יחסית. גם במקרה של תלונות, צריך ... של תלונות, מה שאולי מעיד דווקא על רמת שירות טובה. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך 2,000 לקוחות - זה בעייתי. מי ממליץ ומי מתלונן? עוד היבט חשוב הוא הפרופיל של האנשים שממליצים או מתלוננים. האם מדובר ...
המלצות על אליעד כהן רע וטוב יחסים מסקנות לטפל בבעיה נפשית המלצה מה משמעות החיים איטליה
לשכנע עקשנים, הדרכת מטפלים, איך לשכנע אנשים עקשנים? איך לדבר עם חולה סכיזופרניה? איך לטפל באנשים עם סכיזופרניה? איך לשכנע משוגע? שכנוע קשה, חיפוש האמת בטיפול בסכיזופרניה פרנואידית, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפול בהפרעות נפשיות
לשכנע עקשנים, הדרכת מטפלים, איך לשכנע אנשים עקשנים? איך לדבר עם חולה סכיזופרניה? איך לטפל באנשים עם סכיזופרניה? איך לשכנע משוגע? שכנוע קשה, חיפוש האמת בטיפול בסכיזופרניה פרנואידית, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפול בהפרעות נפשיות
... לשכנע אנשים, איך להסביר דברים, נטל ההוכחה ועוד. שיהיה בהצלחה! למה קשה לשכנע אנשים? התמודדות עם עקשנות, התמודדות עם לקוח עקשן, התמודדות עם סכיזופרניה קשה, איך לשכנע מישהו שלא רוצה להשתכנע? איך לשכנע מישהו שלא מוכן להשתכנע? התמודדות עם התנגדות לקוח, להיצמד לאמת בטיפול בסכיזופרניה, היצמדות לאמת בטיפול, חיפוש האמת בתהליך טיפולי, טיפים לטיפול בסכיזופרניה, מפחד שישקרו אותו, התנגדות של ...
איך לדעת את האמת טועה שיווק ישיר אינטרסים מחלת נפש הקשבה רדיפה התנגדויות בזמן מכירות
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
ניהול משא ומתן, יחסי קונה ומוכר, פרזנטציה, תהליכי מכירה וקניה, איך לספר על עצמי? צרכנות נכונה, איך לקנות? איך למכור? שיטות מכירה, התנהגות צרכנית, תהליך מכירה, תהליך רכישה, לראיין ולהתראיין, שאלות בראיון, איך להציג את עצמי?
... יותר אובייקטיבית ומדויקת מבלי שהמוכר ינסה להתאים את המוצר למה שהוא אמר מראש. הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח אחת האמיתות החשובות בעולם המכירות היא אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. הכוונה כאן היא שלפני שיתחיל תהליך מכירה או הצגת המוצר, המוכר חייב להבין מה בדיוק הקונה רוצה וצריך. כאשר ... ולהתאים את התשובות שלו בצורה מדויקת. איך למכור נכון? אם אתה בצד של המוכר, עליך להבין שהמטרה היא לגרום ללקוח לחשוף כמה שיותר מידע לפני שתתחיל למכור לו את המוצר. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע? - תן לו תשובה כללית בהתחלה, ואז נסה להחזיר את הכדור אל הלקוח על ידי שאלות כמו מה בדיוק חשוב לך במוצר הזה? כך תוכל להבין יותר את צורכי הלקוח ולהתאים את הצגת המוצר באופן שיגדיל את הסיכוי למכירה. לסיכום הדינמיקה בין מוכר לקונה ובין מראיין למרואיין היא דינמיקה ... הזאת? - הוא ייתן לך מידע יותר אובייקטיבי ופחות מותאם אישית לדברים שאמרת. הבסיס למכירה מוצלחת - הבנת צורכי הלקוח אחד העקרונות המרכזיים שמלמדים אנשי מכירות הוא: אל תמכור עד שלא הבנת את צורכי הלקוח. קודם כל, יש לברר מה בדיוק הקונה מחפש, מהם הקריטריונים החשובים לו, ורק אז להציג את המוצר בצורה שתתאים ... של המוכר, האינטרס שלך הוא הפוך - לגרום לקונה לחשוף כמה שיותר מידע לפני שאתה מתחיל למכור. לדוגמה, אם לקוח מגיע ואומר אני מחפש מוצר כזה וכזה, מה יש לך להציע? - תן תשובה כללית, אך מיד נסה להחזיר ... ניגוד אינטרסים בין מוכר לקונה, ניגוד אינטרסים בין מראיין למרואיין, תהליך קניה, יחסי מוכר וקונה, פרזנטציה למתווך, איתור צרכי הלקוח, איך למכור מוצר? איך לקנות מוצר? איך לנהל משא ומתן? מניפולציות בתהליך מכירה, יחסי מראיין מרואיין, פרזנטציה לעסקים, איך לשאול שאלות בראיון? איך לתת תשובות בראיון? צרכי הלקוח, מה לענות בראיון? מה לשאול בראיון? טיפים לראיון עבודה, ראיון עבודה ספר על עצמך, תשובה לשאלה ספר לי על עצמך, לגרום ללקוח למכור את עצמו, ללקוח למכור לעצמו, פרזנטציה להצגה עצמית, איך להציג את עצמך? איך למכור את עצמך? פרזנטציה ללקוח, צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, תשובות בראיון, איך להציג מוצר? תהליכי מכירה, תהליכי רכישה, קניינות ורכש
עובד פרזנטציה למתווך מוצר לדוגמה צרכנות נבונה לקנות מוצר ראיון להציג לגרום לה להודות בבגידה
הכנה לראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מנהל עבודה? איך לראיין איש מכירות? איך לראיין עובדים? איך לדעת האם העובד מתאים לתפקיד? סימולציות בראיון עבודה, שאלות לראיון עבודה, טיפים לראיון עבודה
הכנה לראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מנהל עבודה? איך לראיין איש מכירות? איך לראיין עובדים? איך לדעת האם העובד מתאים לתפקיד? סימולציות בראיון עבודה, שאלות לראיון עבודה, טיפים לראיון עבודה
... בפועל. אבל מכיוון שבפועל זה לא אפשרי, אנחנו יוצרים סימולציה. לדוגמה, אפשר להגיד למועמד: אתה עכשיו נמצא בפגישה מול לקוח, איך תאפיין לו את המערכת?. בסיטואציה כזו אנחנו בודקים האם העובד מסוגל להתמודד בצורה מעשית עם התפקיד ועם האתגרים ... הדרישות, מהן הבעיות שהעובד יפגוש, ואז מתוך הדברים האלו לייצר את השאלות והסיטואציות. למשל, אם התפקיד כולל עבודה מול לקוחות קשים, יש לשחזר מצבים כאלה בראיון עצמו, ואם מדובר בתפקיד הדורש עבודה עם צוות, כדאי לדמות סיטואציות של קונפליקטים ... בתוך הראיון. סימולציות בראיון עבודה נניח שאנחנו מראיינים מועמד למשרת מנהל פרויקטים. תפקידו כולל בין היתר אפיון דרישות מול לקוחות. בראיון ניתן לו סימולציה: שלום, אתה עכשיו בפגישה עם לקוח מסוים. איך תאפיין את המערכת שלו? בכך אנו רואים כיצד הוא מתפקד בתרחישים אמתיים. דוגמה נוספת: אם אנחנו מחפשים ...
בצורה אמיתית לקוחות מתנגד למחיר אני צריך להתייעץ עם אשתי להתראיין הטוב ביותר התמודדות עם בעיות איך למכור
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... סוג א היא דרך שמובילה לכישלון בטווח הארוך, למרות שאולי בטווח הקצר ניתן להרוויח מכך כסף רב. בשלב מסוים הלקוחות יבינו שהם מרומים, המוניטין של העסק ייפגע אנושות וההצלחה תיעצר. מה יקרה לעסק שימכור מוצרים סוג ב ולא ירמה את לקוחותיו? אליעד מציג מצב נוסף, שבו העסק לא מרמה את לקוחותיו כלל: בעל העסק מוכר מוצרים סוג ב, פגומים או פחות איכותיים, אך הוא מודיע מראש ללקוח שמדובר במוצר נחות, ולכן המחיר נמוך יותר בהתאם. לכאורה, זה נראה הגיוני ותקין, כי הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל. אך אליעד מסביר שגם למהלך הזה עלולות להיות השלכות שליליות על העסק. לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ועלולים להביא להוצאות רבות שיגדילו את ההפסדים ויפגעו ברווחיות הכללית. למרות שהעסק הצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלו בזכות מוצרים זולים יותר, בסופו של דבר הוא עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות ... להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים, התלונות והשירות. כאשר המוצר סוג ב הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה טיבו ואינו מצפה למוצר מושלם. ישנם מוצרים שהלקוחות מבינים שלא יהיו איכותיים מאוד, אך הם עדיין רוכשים אותם בגלל המחיר האטרקטיבי. במצב כזה, הלקוחות לא יבואו בטענות לעסק, ולכן העסק מרוויח מכך ללא נזקים נוספים. כאשר המוצר הנחות אינו גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות ... או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי למוצר הפחות איכותי. האפשרות להציע ללקוחות לקנות מוצר ללא אחריות במחיר זול במיוחד או להוסיף אחריות בתוספת תשלום, וכך העסק מגן על עצמו מהוצאות תיקונים והלקוח מודע לסיכון שהוא לוקח ברכישה. מדוע כדאי להציע מוצרים לכל תקציב ולכל סוג לקוח? נקודה מרכזית שאליעד מדגיש היא החשיבות של היכולת לתת מענה לכל סוגי הלקוחות בשוק. ישנם לקוחות שרוצים את המוצר הטוב ביותר ואינם רגישים למחיר. אך יש גם לקוחות שהתקציב שלהם נמוך ואין באפשרותם לקנות את מוצר הפרימיום. אם העסק לא מציע מוצרים זולים או סוג ב, אותם לקוחות פשוט ילכו למתחרים. אליעד מסביר בצורה ברורה שאם העסק יודע לנהל נכון את הסיכון (לתמחר נכון, להגדיר אחריות נכון, לשווק בצורה שקופה ללקוחות), העסק יוכל להרוויח גם מהלקוחות האלו ולא להפסיד אותם למתחרים. אליעד מציין כי עסק שמוכר רק מוצרים יוקרתיים או רק מוצרים סוג א בעצם מגביל את עצמו ומפסיד קהל לקוחות רחב שלמעשה יכול היה להכניס לו הכנסות משמעותיות נוספות. סיכום והמלצות פרקטיות בסופו של דבר, אליעד מחדד כי מכירת מוצרים סוג ב יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו ... כל, אם הכוונה היא לרמות אנשים ולגנוב מהם, אז ברור שכן - אתה יכול לקחת מוצר פגום, מזויף, לספר ללקוחות שזה מוצר מקורי ולמכור להם אותו במחיר של מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים. למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב? בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב כמוצר סוג א, זה לא מומלץ כלל. ייתכן שתרוויח כסף בטווח הקצר, אך לאורך ... נניח שאתה כן מציין שהמוצר הוא סוג ב, ועדיין מוכר אותו - האם זה כדאי? לכאורה, הבעיה נפתרת כי הלקוחות יודעים בדיוק מה הם רוכשים. אז מה הסיכון? כאשר אתה מוכר מוצרים זולים ופחות איכותיים, יש לכך מחיר - אותם מוצרים נוטים להתקלקל מהר יותר, מה שגורר פניות רבות מלקוחות, תיקונים, החזרות, תלונות וכאב ראש בלתי נגמר. לכן, על אף שמכירת מוצרים סוג ב מאפשרת לך להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ליותר לקוחות, בטווח הארוך זה יכול להזיק לעסק שלך. אם הרווח שלך על כל מוצר נמוך יחסית, אך ההתעסקות עם התקלות ... שהרווחת ולהגיע למצב שהעסק שלך סופג נזקים משמעותיים. מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב? אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב. למשל: אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך. אם מדובר במוצר שבו הלקוח מודע לכך שמדובר במוצר נחות, אך זה עדיין מתאים לו כי הוא מקבל תמורה יחסית לכספו. אם הלקוח לא יפנה אליך בתלונות לאחר הרכישה, כי הוא מראש ידע שהוא קונה מוצר סוג ב. במקרים אלו, אפשר להרוויח ... אחר שימכור את המוצרים הזולים. תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני. תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא אחריות, וכך להציע מחיר נמוך יותר למי שמוכן לקחת את הסיכון. למה חשוב להתאים את ההיצע לכל סוגי הלקוחות? בכל שוק יש לקוחות שמחפשים את המוצר הכי טוב בלי קשר למחיר, ויש כאלה שמוגבלים בתקציב ורוצים פתרון זול. אם תתמקד רק במוצרי פרימיום, אתה למעשה מפסיד את ההזדמנות למכור ללקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם מוצרים יקרים. אם תוכל להציע גם מוצרים יוקרתיים וגם מוצרים בסיסיים יותר, תוכל למכור לכל לקוח בהתאם לתקציב שלו. אם אתה לא תמכור להם, הם יקנו מהמתחרים שלך - ואתה תאבד לקוחות. לסיכום מכירת מוצרים סוג ב יכולה להיות כדאית אם היא מתבצעת נכון. אם תמכור מוצרים פגומים שיחזרו אליך שוב ...
תחרות כמה לקחת אחריות המחיר הוא רק תירוץ מוצר פשוט יקר להיות עשיר להתעשר תשלום
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח, איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
החלמה מלאה קשב וריכוז הפכת אותי למפלצת אהבה ברשת האינטרנט בית כלא לא לפחד חרדה משדים חרדת בחינות טסט איך לשפר הערכה עצמית? לא מעריך את עצמי אהבה בלבד לרצות להרגיש נאהב איך להיות מאושר כמו אלוהים? איך לגדל ילדים מאושרים? האם יש לי התמכרות זוגית? להישאר בקשר ידידותי עם האקסית מודל לקבלת החלטות החלטה חד משמעית התמודדות עם מוות של תינוק איך להתמודד עם בן זוג שלא רוצה מחויבות? עודף מוטיבציה נחישות טוטאלית איך להגדיל סיכוי למכור? עלות ייצור של מוצר למנוע התאבדות אצל ילדים התעללות בילדים תלמידים של מורה רוחני איך אפשר להתפתח רוחנית? דעות מנוגדות וסכיזופרניה איך מתפתחת סכיזופרניה כמו כדור שלג? להיזכר באקסית איך לדעת האם לחזור לאקסית? דרך שני מפרקים היכן מאמץ המתיחה של השריר? האם אלוהים טוב או רע? המציאות היא אלוהים הארה חלקית איך לזהות הארה? להפוך להיות אלוהים טוב להיות אלוהים להרוויח כסף באינטרנט לא לנבונים עושר איך להתמודד עם שאלות משמעות החיים? אובדן משמעות החיים אין דבר כזה פרסום שלילי איך לטפל במחשבה שלילית? אין לאדם בחירה חופשית בחירה רצונית ניתוח השאלה איך העולם נוצר שיקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, אימון אישי לזוגיות, מאמן לחיים בנושא לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 08_09_2025 השעה 14:00:40 - wesi1