אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
... אתה חשמלאי, תוכל להגדיר את עצמך כחשמלאי לדירות יוקרה או חשמלאי המתמחה בתאורת לדים. המטרה היא ליצור תפיסה אצל הלקוחות שאתה מעניק ערך מיוחד, שאין אצל המתחרים, ובכך להגדיל את הסיכוי שיפנו דווקא אליך. האם חייבים ליצור בידול עסקי ... אנשים בוחרים מוצרים או שירותים לא משום שהם מיוחדים או שונים, אלא פשוט כי הם זמינים ונגישים יותר. למשל, כשלקוח קונה עגבניה בסופר, הוא לא בהכרח מחפש עגבניה מיוחדת או שונה מהאחרות, אלא בוחר את זו שפשוט נמצאת הכי קרוב אליו. אליעד כהן מסביר שעסקים יכולים להצליח גם ללא בידול מיוחד. אם לקוחות מחפשים נוחות, זמינות או מחיר נמוך, הם לא יבחרו בך בגלל הבידול, אלא פשוט כי אתה הכי זמין ונגיש ... מזיק. מהם היתרונות של בידול עסקי? היתרון העיקרי של בידול הוא יצירת זהות ייחודית שיכולה למשוך תשומת לב של לקוחות ספציפיים. לדוגמה, אם אתה מציג את עצמך כעורך דין פלילי שמתמחה בתיקים של עבירות מהירות, מי שנתפס במהירות מופרזת ... גבוה יותר. אם אתה מאמן כושר אישי בעל תואר או הכשרה מיוחדת, ייתכן שתוכל לגבות מחיר גבוה יותר, מכיוון שהלקוחות רואים בך מומחה בעל ערך מוסף ברור. מהם החסרונות והסכנות של בידול עסקי? לבידול יש גם חסרונות משמעותיים שחשוב להכיר. כאשר אתה מבדל את עצמך לנישה מאוד ספציפית, אתה עלול לאבד לקוחות פוטנציאליים שהיו יכולים להתעניין בשירותים כלליים יותר. לדוגמה, אם אתה חשמלאי שמגדיר את עצמך כחשמלאי המתמחה רק במנורות לד, ... בידול אפקטיבי היא כזו שלא תקטין את קהל היעד בצורה דרמטית, אלא תוסיף ערך מוסף ברור בלי לוותר על לקוחות פוטנציאליים רבים מדי. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר, מומלץ שתגדיר את עצמך כמאמן כושר מוסמך עם ניסיון של 20 ... - משמעית לא. עסקים רבים חושבים שהסיבה לחוסר הצלחה היא שאין להם בידול, בעוד שבפועל הבעיה יכולה להיות במודעות הלקוחות, בשיווק לא נכון, במחיר או בשירות עצמו. לעיתים יועצים עסקיים מציעים בידול כאמצעי פשוט להראות פעילות, אך זהו פתרון ... באמת יש לך התמחות ספציפית אמיתית. לדוגמה, אם אתה מאלף כלבים מגזע מסוים בלבד, יהיה נכון להציג את זה ללקוחות בבירור. אך אם אתה עוסק באילוף כלבים מכל הסוגים, אין סיבה שתצמצם את עצמך לנישה מסוימת באופן מלאכותי. איך ... בוחר אותה בגלל שהיא שונה, אלא פשוט כי היא קרובה אליך. בידול יכול לעזור להבליט את העסק ולמשוך יותר לקוחות, אך הוא גם עלול להגביל אותך. לדוגמה, אם אתה עורך דין שמתמחה בעבירות מהירות, יתכן שאתה תפספס לקוחות שצריכים עזרה בתחומים אחרים. בידול שלילי יכול להקטין את כמות הלקוחות הפוטנציאליים, ולכן כדאי להיות זהיר בבחירת תחום הבידול. מהם היתרונות והחסרונות של בידול עסקי? יש שני סוגים של בידול: ... ניסיון. בידול רע הוא כשאתה ממקד את עצמך בנישה קטנה מדי או לא רווחית, מה שעלול להקטין את קהל הלקוחות שלך. לדוגמה, אם תעבוד רק עם מנורות לד, אתה יכול להפסיד לקוחות שמעוניינים בשירותי חשמל כלליים. האם יש צורך בבידול עסקי? לא תמיד יש צורך בבידול עסקי כדי להצליח. פעמים רבות, ... גיל 40 אם אתה גם יכול לעבוד עם צעירים יותר. בידול יכול להגדיל את העלויות שלך ולהקטין את קהל הלקוחות הפוטנציאליים, לכן חשוב לשקול את היתרונות והחסרונות לפני שמבצעים בידול עסקי. איך לשווק את עצמך ביעילות? יש מגוון דרכים ... השיווקית, אך הוא לא תמיד הכרחי. כאשר בוחרים לבדל את העסק, יש לשים לב אם הבידול לא פוגע בקהל הלקוחות הרחב יותר. בידול מוצלח הוא כזה שאינו מצמצם את העסק לנישה קטנה מדי. מתי בידול יכול להיות פתרון טוב? ... וייחוד עסקי, Differentiation, איך לנצח את המתחרים? בידול ורווחיות העסק, שמירה על רווחיות העסק, איך להגדיל מכירות? איך להשיג לקוחות? איך להגדיר נכון את העסק? יצירת נישה עסקית, למה שיקנו דווקא ממני? למה דווקא אתה? למה לקנות דווקא ממך? ...
איך להגדיר נכון את העסק הוצאות עסקים מנטור עסקי עריכת דין התנגדויות לקוח איך להתאמן להגדיל עלויות
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
... שאתה מציע. המפתח הוא להיות שלם עם מה שאתה מוכר, להבין את הערך של המוצר ולהאמין בתועלת שהוא מביא ללקוח. אם אתה מאמין במוצר שלך, אין סיבה לחשוש מהמכירה. הבעיה מתחילה כאשר אתה לא שלם עם המוצר או עם ... לא בטוח שהמחיר שלו נכון, המכירה תהיה מאתגרת. לכן, אליעד מציע לשאול את עצמך את השאלה הבאה: אם היית הלקוח, היית קונה את המוצר במחיר שאתה מציע? אם התשובה היא כן, המכירה תהיה הרבה יותר קלה. לפי אליעד, מכירה ... צריכה להיות חוויה של מניפולציה או שקר, אלא היא צריכה להיות תהליך של הצגת האמת. אתה מציג את המוצר ללקוח ומסביר לו כיצד הוא יכול להועיל לו, מבלי לנסות לרמות או להסתיר משהו. אם אתה שלם עם המוצר, תוכל ... מדי או שהמוצר לא מספק ערך, תהליך המכירה יהיה קשה. עם זאת, ברגע שאתה מבין את הערך שאתה מציע ללקוח, המכירה תהיה קלה יותר גם כשמדובר במוצר יקר. במקרים שבהם אין לך חשק למכור, זה יכול להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות. אליעד מציע למצוא את הקשר האישי עם המוצר ולהבין איך הוא עשוי לעזור ללקוח. אם תוכל לראות את התועלת שהמוצר מספק, יהיה לך הרבה יותר קל למכור אותו גם כשאין לך הרבה אנרגיה ... שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר שאתה מבקש. - ודא שהמוצר באמת מציע תועלת ללקוח. - הצג את המוצר בצורה ברורה וכנה. - אם אתה מאמין שהמוצר שווה יותר ממה שאתה מבקש, תוכל להציג ... הערך בצורה טבעית. בסופו של דבר, הדרך למכירה קלה וטובה היא להיצמד לאמת, להאמין במוצר ולדבר בכנות על היתרונות שהלקוח יוכל להפיק מהמוצר. אם אתה שלם עם כל חלק במכירה, הפחדים יפחתו והמכירה תתבצע בצורה טבעית. איך למכור? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצרים יקרים? איך לשכנע לקוחות? הדרכת מכירות איך לא לפחד למכור וליהנות מזה? במהלך הרצאה זו, נדונה השאלה איך להתמודד עם פחד מהמכירה ולהרגיש ... מאמין במוצר שלך, אם אתה שלם עם המחיר שאתה מבקש עבורו, אם אתה לא מרגיש שאתה מנסה לרמות את הלקוח, אז מכירה יכולה להיות חוויה חיובית. מכירה מתחילה בלהיות שלם עם מה שאתה מציע. אם אתה מוכר מוצר, עליך להיות משוכנע בכך שהוא מציע תועלת ללקוח. אם אתה לא שלם עם המוצר, המחיר או היכולת שלך להועיל ללקוח, זה יוביל לפחד. למשל, אם היית הלקוח בעצמך, היית קונה את המוצר במחיר שאתה מבקש? היית מרגיש שהמוצר שווה את המחיר? אם התשובה היא כן, אז מכירה תהיה הרבה יותר קלה עבורך. המפתח הוא להיצמד לאמת: להבין מה אתה מציע ללקוח, להאמין בתועלת שזה יביא לו ולבצע את המכירה מתוך הכרה בערך שלך ושל המוצר. אתה לא צריך לשקר או להמציא סיפור, אלא פשוט להציג את האמת. למשל, אתה יכול להגיד ללקוח, שלום, המוצר הזה יכול לעזור לך בצורה כזו וכזו, ואני חושב שהוא שווה יותר ממה שאני מבקש עבורה. אם ... אותו. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר. - ודא שהמוצר באמת מציע תועלת ללקוח. - תציג את המוצר בבהירות ובכנות. - אם אתה מרגיש שהמוצר שווה יותר ממה שאתה מבקש, תוכל להציג את זה בקלות. איך למכור איך למכור בלי חשק איך למכור מוצרים יקרים איך לשכנע לקוחות הדרכת מכירות
למכור מוצר יקר ביטחון עצמי ירוד תשובה לשאלה איך להחזיר את הביטחון העצמי איך לשכנע איך למכור בלי אנרגיה אהבה קשיים
שיטות מכירה, התאמת שיטת המכירה למוצר, כל מוצר דורש שיטת מכירה אחרת, התאמת סגנון המכירה למוצר, אופי של איש מכירות, איזה אופי צריך איש מכירות? סוגי מכירה שונים, סגנונות מכירה שונים, כישורי מכירה שונים בהתאם למוצר, האם איש מכירות טוב יכול למכור כל מוצר? להיות תותח במכירות, מה צריך כדי לדעת למכור? סוגים שונים של שיטות מכירה, תיווך דירות, מתווך דירות, ללמוד למכור, אני לא טוב במכירות, איך למכור נדלן? סוגי עסקאות שונים, סוגים של משא ומתן, איך למכור בית?
... יש את סגנון המכירה ואת שיטת המכירה שלו. לדוגמה יש איש מכירות שעובד על שיטת ההחמצה, דהיינו, יוצר אצל הלקוח תחושת החמצה ומנסה באמצעותה למכור את המוצר. או סגנון אחר של מכירה, של מה יש לך להפסיד, דהיינו, להקטין את העלות של המוצר בעיני הרוכש. או שיטת מכירה של לשקר קצת את הלקוח, כדי למכור לו את המוצר. במילים אחרות, אם ניקח את אנשי המכירות הכי טובים בתחומם, נראה כי יש להם ... למכור מכירה שנסגרת יותר מהר במקום כאן ועכשיו. כי במכירת דירות, יש תהליך של כמה חודשים, מהרגע שפוגשים את הלקוח, עד שסוגרים את העסקה. במילים אחרות, עסקאות ותהליכי מכירה שונים, עשויים להיות שונים זה מזה, במשך זמן התקשורת עם הלקוח, האם זו עסקה קצרה כאן ועכשיו, או שצריכים לפתח מערכת יחסים שלמה עם הלקוח. כמו כן עסקאות יכולות להיות שונות, ברמת התקציב של הלקוח, ביחס לעסקה. כי למכור מוצר בסכום נמוך שהלקוח לא מפחד להפסיד אותו, לא דומה ללמכור ללקוח מוצר מאוד יקר שהלקוח הולך לקחת משכנתא והלוואה עבור המוצר. עסקאות יכולות להיות שונות גם, בכמות האנשים שמעורבים בתהליך המכירה. האם המכירה מתבצעת מול בן אדם אחד, או שיש הרבה אנשים שמעורבים בעסקה. לדוגמה מכירת בית ללקוח, שבה מעורבים הרבה אנשים, כולל עורכי דין וכיוב. עסקאות יכולות להיות שונות, גם בכמות המידע שהלקוח צריך לקבל על המוצר, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר. לפעמים יש מוצרים שהמוצר מאוד פשוט וברור ללקוח. ולפעמים יש מוצרים שהלקוח צריך הרבה מידע על המוצר, כדי לדעת שהמוצר מתאים לו. יש מוצרים שהלקוח יכול להתנסות במוצר לפני שהוא רוכש אותו, לדוגמה לעשות נסיעת מבחן ברכב, ויש מוצרים שהבן אדם רוכש אותם, בלי שבכלל הוא רואה אותם במציאות. יש מוצרים שיותר קל ללקוח לעשות השוואה בין המוצר שלך לבין המוצרים המתחרים ולהבין בקלות למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. ויש מוצרים ... המוצר שלך יותר טוב ממוצרים מתחרים. דהיינו, שדרוש יותר ידע מקצועי, כדי להבדיל בין איכות המוצרים. יש מוצרים שבהם הלקוחות שרוכשים את המוצר, הם ברמת אינטליגנציה מסוימת נמוכה, ויש עסקאות שבהן הרוכשים הם ברמת אינטליגנציה גבוהה. ואז ממילא אנשים ...
זה יקר לי לקנות את המוצר סוגי מכירה שונים הפרעות אכילה הרזיה איכות מוצר התמכרות לאוכל לרכוש את המוצר
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
NLP, סודות ה NLP, טכניקות NLP, שימוש במילה לא, מילות שלילה, קורס NLP, סדנת NLP, לשתול מחשבות, איך למכור את עצמך? לימוד NLP, NLP שיטות, ניתוב לשוני פיזיולוגי, אסטרטגיות שכנוע
... כאשר הוא אומר בשנת 2011 חברות מסוימות הזמינו אותי, עולה השאלה - מה קרה מאז? אם הוא היה אומר לקוחותיי הם X ו - Y, זה היה חזק יותר. חיבור שגוי בין עלייה בתאונות לתוכן פרסומי המומחה טען כי ... אליך? מה קרה בשנת 2000? אתה כבר שמונה עשרה שנה אתה מתעסק בזה. מה שהוא היה צריך להגיד בין לקוחותי 1 2 3 מה אתה צריך להתחיל לי בשנת 2011. ש: כן, אבל אז אתה אומר בין לקוחותי, לך תדע אולי זה עשרים שנה בערך. אליעד: מה את אומרת? ש: אני אומרת על החלק האחרון, זה נדיר ... הוא יגיד לי אני יודע איך הקולגות שלי מרמים. הם אומרים, כמו שאתה נכנס לאיזה אתר והם אומרים בין לקוחותינו ויש שם רשימה כמעט של כל המדינה. אז אתה אומר רגע, אז איך יכול להיות הם עובדים עם כולם?. נגיד אני נכנס לאיזה אתר, בין לקוחותינו משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, כולם. עכשיו, אתה נכנס לאתר של המתחרה הוא אומר גם. כאילו, מה אתה אומר ... שהוא יגיד. אבל מה הפספוס, כי הוא לא מנסה למכור את עצמו לקולגות שלו הוא מנסה למכור את עצמו ללקוחות שאין להם מושג איך עובדים עליהם ולכן הלקוחות מספיק טוב שתגיד להם זה הלקוחות והם הזמינו אותי או מזמינים אותי. למה אתה צריך להגיד בבושה 2011?הלקוחות לא יודעים את המניפולציה וזה גם לא יעזור שתגיד 2011 אם הם מספיק מתוחכמים אז גם שתגיד 2011 הם ... חלקן יותר מפעם אחת. זה גם כן חיסרון. למה אתה בכלל צריך לציין את זה, אתה אומר יש לי לקוחות שהם 1,2,3, לא, יש כאלו שהם יותר מפעם אחת הזמינו אותי. ש: הוא רוצה להדגיש את זה שכאילו המצב ... 2012, נכון? הרי הם עשו כמה כנסים ב 2011, נכון? אז למה יותר מפעם אחת? הרי ההיגיון אומר שאם הלקוח מרוצה הוא אמור להזמין אותך עוד פעם ועוד פעם, מה זה חלקם יותר מפעם אחת? למה אתה אמור בכלל ... עם השאר למה הם לא הזמינו אותו, אולי כיוון שהוא לא טוב. למה לפתוח את זה? היית אומר בין לקוחותי 1,2,3 אני עובד איתם, הם מזמינים אותי על בסיס קבוע כשהם רוצים. המילה כשהם רוצים לא צריך לדחוף אותה ... בעקרון המטרה שלך לשיחה הזאת זה להבין איך עובד המוח, אוקי? זה הרעיון. ש: השאלה לא קיימת ממילא אצל הלקוחות? אליעד: קיימת. אבל מה אתה מנסה לחזק את השאלה או לחזק את התשובה? מה המטרה שלו? הוא לא רוצה ... לאכול על הפרנציפ. יש גם את זה צריך לשים לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את הלקוחות. פה זה שונה. אתה מנסה לשכנע את הלקוחות? אל תדחוף להם לראש את האופציה שהם לא יכולים. כי אתה מנסה להגיד להם שהם יכולים. ש: אולי הוא ...
לסיים להבין את הלקוח מה זה לא משנה אם כן אז מה מסודר להבדיל לסבול להשתמש בטכניקות
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
... רווח של 10%, 20%, או אפילו 100%. הוא מדגיש שזו דרך שגויה לתמחר, כי היא לא מתייחסת לפוטנציאל המחיר שהלקוח מוכן לשלם. המחיר שאתה מבקש צריך להיות תלוי אך ורק במה שהלקוח חושב שהמוצר שווה עבורו, ולא בעלות הייצור או אחוז הרווח שאתה רוצה לעשות. איך נכון לקבוע מחיר לפי אליעד כהן? אליעד מסביר שכדי לתמחר נכון מוצר או שירות, צריך לשאול את עצמך: כמה כסף הלקוח יהיה מוכן לשלם עבור המוצר שלי?. השאלה הנכונה אינה כמה עלה לי המוצר? אלא כמה אנשים מעריכים את המוצר?. כלומר, יש להבין כמה הערך של המוצר או השירות בעיני הלקוחות, ומה האלטרנטיבות שיש ללקוחות במקום לקנות את המוצר שלך. הוא נותן דוגמה על דוכן פלאפל. אם אתה פותח דוכן פלאפל, התמחור שלך צריך להתבסס על כמה הלקוחות יהיו מוכנים לשלם לפלאפל שאתה מציע. יש לבדוק מה הן האלטרנטיבות שלהם - אם יש דוכני פלאפל אחרים, מה ... אם אין פלאפל באזור, מה החלופות שיש לאנשים? אולי לאכול משהו אחר. עליך להבין את הערך שהמוצר שלך נותן ללקוח ביחס לאלטרנטיבות. מדוע לא נכון לתמחר לפי עלות ייצור בלבד? אליעד מדגים מצב שבו מוצר עולה לך לייצר 10 ... אם זה משרת מטרה ארוכת טווח אחרת שלך. למשל, אם המטרה שלך היא להשתלט על השוק, לייצר הרגל אצל לקוחות או לבנות מותג, אתה עשוי אפילו להפסיד על המוצר לזמן מסוים כדי להרוויח בטווח הארוך. מה הקשר בין התמחור ... הטיסה והמשלוח לחול. למה? פשוט כי בישראל מוכנים לשלם יותר. הוא מדגיש שבמוצר כמו קוטג או דירה, כל עוד הלקוח מוכן לשלם, המוכר ינסה לקחת את המחיר הגבוה ביותר האפשרי. אם אף אחד לא יקנה דירות, קבלנים אולי יורידו ... להם מתחרים. במקרה כזה, אין לך מחיר התחלתי להסתמך עליו. במצב כזה, הוא ממליץ לבחון את הערך שהמוצר מספק ללקוח הפוטנציאלי. אם פיתחת מוצר חדשני, עליך לחשוב איזו תועלת המוצר מספק, ואיזה בעיות הוא פותר. ככל שהבעיה שהוא פותר משמעותית יותר ללקוח, כך תוכל לתמחר אותו גבוה יותר. אליעד מדגיש שיש להתייחס לאלטרנטיבות הזמינות בשוק. אם ללקוח שלך אין שום פתרון אחר זמין, אתה יכול לבקש מחיר גבוה. אם קיימות אלטרנטיבות זולות וזמינות, המחיר שלך צריך ... אסטרטגית ארוכת טווח. למשל, ייתכן מצב שבו עדיף לך למכור את המוצר במחיר נמוך או אפילו להפסיד, כדי לגרום ללקוחות להכיר אותך או להתרגל למוצר, ואז לאחר זמן תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח. בשורה התחתונה, לפי אליעד, תמחור נכון מתמקד בשאלה מהו הערך הנתפס של המוצר או השירות בעיני הלקוח, ולא בעלות הייצור או במחיר השוק בלבד. השיטה האופטימלית היא תמיד לחפש את המחיר המקסימלי שהלקוח מוכן לשלם בהתאם לערך שהמוצר מספק עבורו. איך לתמחר נכון? מהי שיטת קוסט פלוס? איך לקבוע מחיר של מוצר? ...
איך להתרגל מפורסמים הערכה הפסד כספי השאלה הנכונה מצליחנות להשתלט האם המחיר גבוה מידי
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות
... שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם היותר אמיתי, להגדיל את הסיכוי לכך שאנשי תיאום הפגישות יתאמו פגישות עם הלקוחות, עליו לשים לב שהוא לא נותן מכשול לפני אנשי תיאום הפגישות שלו, בצורה של יותר מידי מידע לגבי המוצר. ואסביר, אחת הסיבות לכך שלקוחות לא מגיעים לפגישה, היא בגלל שהם חושבים שמיותר להם להגיע לפגישה, משום שכבר יש להם את כל המידע לגבי המוצר. ואחד מהגורמים לכך, זה הביטחון העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע בטלפון, זה גם בגלל שמנהל המכירות שלהם מעמיס עליהם יותר מידי מידע לגבי המוצר. מה שגורם ... שהם עצמם מתאמי הפגישות, מכירים את המוצר פחות או יותר. וממילא אותו מתאם פגישות, חושב בטעות שהוא יכול להעביר ללקוח בטלפון את המידע שאותו מתאם פגישות מכיר לגבי המוצר. ואחת ההטיות הקוגניטיביות לכך, היא בגלל שמנהל המכירות בטעות מעביר למתאמי הפגישות יותר מידי מידע, כדי שיהיה למתאם הפגישות מה לענות ללקוחות בטלפון. אבל כך בעצם מתאם הפגישות בטעות גורם ללקוח לחשוב שהוא מכיר את המוצר מספיק טוב משיחת הטלפון. ולכן מנהל המכירות, צריך כל הזמן להעביר למתאמי הפגישות שלו, ... שהם מקבלים מידע חלקי שתומך תיאום פגישה. אני מנהל המכירות, נותן לך מתאם הפגישות, מספיק מידע שבאמצעותו תוכל לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לקבל מידע נוסף. אבל בשום אופן לא לגרום למתאם הפגישות לחשוב שהוא מכיר את המוצר די טוב. כי אז זה מגדיל את הסיכוי שמתאם הפגישות בטעות יחשוב שהוא מצליח בשיחת הטלפון להעביר ללקוח את המידע המלא לגבי המוצר, מה שאומר שהלקוח לא ירצה סתם להגיע לפגישה מיותרת.?
תיאום פגישה מה לענות ללקוח תיאום פגישות בטלפון איך להחזיר את הביטחון העצמי איתור צרכים של לקוח בעיות ביטחון עצמי הגדלת הביטחון העצמי איך לנהל
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
6:10עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות למה אנשים מרגישים כמו עבדים בעבודה שלהם? הרבה אנשים חווים תחושה של עבדות בעבודה שלהם, תחושה שנובעת מכך שהם ... רק עוד חוויה שהוא בוחר בה בחופשיות, ולכן הוא לא מרגיש בה תחושת עבדות. מדוע חשוב להשתחרר מהתלות הרגשית בלקוחות ובכסף? אליעד מסביר שכאשר האדם תלוי רגשית בלקוחות או בכסף שהם משלמים, הוא לעולם לא יהיה מסוגל לתת את השירות הטוב ביותר. הוא תמיד יהיה מוגבל בגלל ... דווקא השחרור המוחלט מהצורך לקבל את הכסף מאפשר לאדם לספק שירות איכותי יותר ולהגיע לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות. בסופו של דבר, החופש המוחלט וההבנה העמוקה של תחושת אני אלוהים הם אלו שמאפשרים לאדם להרגיש מלך אמיתי ולא ...
להפסיק לעבוד איך לקבל כסף לוותר אשליה למה אני מפחד איך לבחור כנות תחושות חיוביות
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
6:44ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה? אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ככל האפשר מעימותים, מה שגורם לו להיות לא יעיל בניהול העובדים ... מפחד להיכנס לעימותים. מהו הגורם המרכזי לפחד מעימות? לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. אם אותו אדם מגלה שהפחד שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת שהוא מקבל מהם. אם מדובר בפחד כללי יותר מעימותים עם כל אדם, ...
להתמודד עם ספקות החלטות עובד או ספק להרגיע לשאול את עצמי איך לא לפחד ניהול לקוחות אופי קיצוני
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
... שלנו לצד השני כדי לחסוך את שלבי המשא ומתן הארוכים והמתישים. לדוגמה, נניח מצב שבו אנחנו מציעים מחיר מסוים ללקוח, והלקוח מבקש מאיתנו הנחה. לאחר מכן אנחנו נותנים לו הנחה מסוימת, אך הוא עדיין לא מרוצה ומבקש הנחה נוספת. כך ... פשוט וברור: אם מראש אנחנו יודעים בדיוק מה הסכום הנמוך ביותר שנהיה מוכנים לסגור איתו עסקה, אפשר להציג זאת ללקוח כבר בהתחלה ולומר לו: שלום אדוני, זה המחיר הסופי, וזאת ההנחה הכי גדולה שאנחנו יכולים לתת לך. קבל או ... חוששים להציע את ההנחה הסופית מההתחלה. החשש העיקרי שלהם הוא שהם יאבדו פוטנציאל לתמרן במשא ומתן. הם חושבים שאם הלקוח רואה שיש עוד מקום להנחות ולהתמקחות, אולי הוא יהיה מוכן לסגור איתם מחיר גבוה יותר. מצד שני, אם הם יחשפו מראש את המחיר הנמוך ביותר, הלקוח יבין שזה קצה הגבול, ולא תהיה אפשרות לתמרן. לכן הם נמנעים מלחשוף מראש את כל הקלפים שלהם, מתוך ניסיון ... נכון רק אם יש לנו ספק לגבי המחיר הסופי שאנחנו מוכנים להציע. אם אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו הולכים לתת ללקוח בדיוק את אותה הנחה גם אם נתמקח איתו שעות ארוכות, אז אין שום סיבה להסתיר זאת מלכתחילה. מה המשמעות ... ומתן משמעותו גבול ברור וסופי שאנחנו לא מוכנים לחצות. הקו האדום מייצג נקודה שבה אנחנו יודעים בביטחון מוחלט שאם הלקוח דורש יותר מזה - העסקה לא כדאית לנו יותר ואנחנו פשוט נסרב להצעה שלו. במקרה כזה, אם אנחנו יודעים ... לעצמכם בהתחלה - אז מאוד מסוכן להציג מראש את ההצעה הסופית. הסיבה לכך היא שבמצב כזה, גם אחרי שתאמרו ללקוח זה המחיר הסופי, יכול להיות שהוא ימשיך ללחוץ ולנסות לקבל עוד הנחה. ואם אתם באמת לא מחזיקים בקו האדום ... ומוחלטת, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתפשרים פעם נוספת, מעבר למה שהצגתם מראש כגבול האחרון. לדוגמה, אם אמרתם מראש ללקוח זה המחיר הסופי, ואז הוא ממשיך ללחוץ ומבקש עוד הנחה, ואתם מוצאים את עצמכם מסכימים ונותנים לו עוד הנחה - עברתם בעצם את הגבול של עצמכם. כתוצאה מכך איבדתם את האמינות שלכם במשא ומתן, כי כעת הלקוח יודע שאין לכם באמת קו אדום ברור, ושיש אפשרות להוריד אתכם עוד. כדי להימנע מכך, אם אתם לא בטוחים ... התהליך ולהגיע מהר יותר לסופו, נציע מראש את ההצעה הסופית? היגיון בהצעה סופית מההתחלה לדוגמה, נניח שאנחנו מציעים מחיר ללקוח, והוא מבקש הנחה. לאחר מכן, אנחנו מעניקים לו הנחה, אך הוא מבקש הנחה נוספת, וכך מתנהל תהליך של משא ... עד שמגיעים לסגירת העסקה עם פשרה מסוימת. אם כך, האם יש היגיון בכך שנחסוך את כל השלבים הללו ונאמר ללקוח מראש: שלום אדוני, זה המחיר הסופי אחרי ההנחה, זה מה שאני יכול להציע - כן, כן, לא, לא? למה לא להציע מראש את ההנחה? רוב האנשים עשויים לומר שאין היגיון בכך, משום שאם ניתן ללקוח את ההנחה כבר בהתחלה, אנחנו עלולים להפסיד פוטנציאל להתגמשות שלו כלפינו. עם זאת, אם אנחנו יודעים מראש שבכל מקרה ... ולמנוע את תהליך ההתמקחות. אבל אם אין לכם קו אדום ברור, אתם עלולים למצוא את עצמכם נשאבים לתהליך שבו הלקוח ימשיך לבקש עוד ועוד הנחות, ולבסוף תעברו את הגבול שהצבתם לעצמכם. לכן, במקרים כאלה, כדאי להימנע מהצגת הקו האדום ...
להתגמש סיכוי הצלחה המחיר הוא רק תירוץ עצבנות איך לסגור עסקאות להסתיר תוצאה
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... מסביר שבמציאות, עסקים מתמודדים לרוב עם שני סוגי מתחרים: מתחרים המציעים מוצר איכותי יותר ללא קשר למחיר, מתוך הנחה שהלקוח יעדיף איכות גם במחיר גבוה. מתחרים המציעים מוצר זול יותר, מתוך הנחה שהלקוח יעדיף לשלם פחות גם אם האיכות יורדת. השאלה המרכזית היא כיצד כדאי לעסק שרוצה להרוויח כסף רב להתמודד - ... רק בתחרות על מחיר, אלא לשלב בין שתי הגישות. המשמעות המעשית של השילוב הזה היא שהעסק שלך תמיד יציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר האפשרי בכל טווח מחיר שהלקוח מוכן לשלם. לדוגמה, נניח שלקוח מחפש רכב בתקציב של מיליון דולר. במקרה זה, העסק האידיאלי יציע ללקוח את הרכב האיכותי ביותר שאפשר לקבל במיליון דולר. אבל אם התקציב של הלקוח הוא רק מיליון שקלים, העסק יציע את הרכב הכי איכותי שאפשר להשיג במיליון שקלים. אותו עיקרון תקף גם אם התקציב הוא 100,000 שקלים או אפילו 1,000 שקלים - תמיד העסק ייתן ללקוח את התמורה הטובה ביותר שאפשר להשיג באותו מחיר. איך עסק יכול לנצח מתחרים שמציעים מחיר נמוך יותר? כשלקוח מגיע ואומר שיש מתחרה שהציע מחיר נמוך יותר, אליעד מציע שתי דרכים עיקריות להתמודד עם הסיטואציה: להציע ללקוח מוצר טוב יותר בדיוק באותו מחיר שהמתחרה הציע. כלומר, אם המתחרה מציע מוצר ב - 100 שקלים, העסק שלך יספק מוצר איכותי יותר באותם 100 שקלים. להציע ללקוח את אותו מוצר שהמתחרה הציע לו, אבל במחיר נמוך יותר מההצעה של המתחרה. למשל, אם המתחרה מציע מוצר ב ... פועל ביעילות מרבית. ככל שהעסק יותר יעיל, מקצועי וחסכוני, עלויות הייצור שלו נמוכות יותר והוא יכול להרשות לעצמו להציע ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה יותר או במחיר נמוך יותר ממתחריו. במי העסק שלך לא יכול להתחרות לעולם? קיימים מתחרים שאי ... דחוף, ולכן ימכרו מוצרים במחיר לא הגיוני. ספקים שמציעים מחירים נמוכים במיוחד ללא כוונה לספק בפועל את המוצר שהבטיחו ללקוח. במקרים אלה, אין טעם להיכנס לתחרות ישירה מולם, כיוון שהמודל העסקי שלהם אינו בר - קיימא לאורך זמן. מהי ... ובין אם במחיר. אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה בתחרות עסקית הוא שהעסק יוכל תמיד להציע את התמורה הטובה ביותר לכסף שהלקוח משלם, ללא קשר לגובה התקציב. ככל שהעסק יהיה מקצועי ויעיל יותר, הוא יוכל לנצח בתחרות בכל סיטואציה עסקית, כל ...
להתחרות על המחיר הזול ביותר להציע מחיר איך לעשות כסף לקוח משלם המוצר זול עלות הייצור לנצח בשוק תחרותי קשה למכור מוצר יקר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
פולואפ ללקוח איך לשאול שאלה יחסית? לשנות את ההרגשה איך נוצר האני? האח הגדול איך לגרום לשריר לגדול? פחד להיפגע ובררנות פחד לברוח מהמטריקס למה אני חסר ביטחון עצמי למרות שאני מוצלח? איך לאהוב את עצמי בלי תנאים? הרגשה של אהבה מלאה להכריח מישהו לאהוב באושר ועושר אושר מסודר לשכנע מישהו לרצות סקס איך להתמודד עם זוגיות ללא משיכה מינית? איך מתקבלות החלטות? החלטות בצורה מהירה להתמודד עם השמצות באינטרנט להתמודד עם שאלות משמעות החיים להצליח בלי ללמוד באוניברסיטה התמדה בהטלת ספק ברצון לקרוא מחשבות במשא ומתן לשכנע מישהו אחר להרגיש... לגרום לילדים לאכול האם לוותר לילדים? הוכחה של מורה רוחני הבנה רוחנית איך מתמודדים עם סכיזופרניה? טיפול בהפרעה נפשית האקסית התחילה לצאת עם ממישהו לגרום לאקס להתגעגע איבוד כיווץ בשריר לעבוד עד לכשל שרירי מציאות אלוהים ויכוח בין דתי לאתאיסט איך הגעת להארה? הארה רוחנית אקראית למה להיות אלוהים? האם כדאי להפוך להיות אלוהים? לשדר שיש לך כסף מוטיבציה לעשות כסף האם ניתן להשיג את מטרת החיים? מה משמעות החיים של אלוהים? לשכנע מישהו לא ליהנות הנאה בחיים הרגשה של בחירה חופשית רובוט אנושי עשייה יש מאין למה אלוהים לא ברא? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לילדים, מטפל אישי מומלץ, אימון אישי לתזונה נכונה בתחום לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 08_09_2025 השעה 14:00:39 - wesi1