... בעיה נוספת: התייחסות לשנה ספציפית: כאשר הוא אומר בשנת 2011 חברות מסוימות הזמינו אותי, עולה השאלה - מה קרה מאז? אם הוא היה אומר
לקוחותיי הם X ו - Y, זה היה חזק ... הקימו בשנת 2011? רק אז הם הסכימו לפנות אליך? מה קרה בשנת 2000? אתה כבר שמונה עשרה שנה אתה מתעסק בזה. מה שהוא היה צריך להגיד בין
לקוחותי 1 2 3 מה אתה צריך להתחיל לי בשנת 2011. ש: כן, אבל אז אתה אומר בין
לקוחותי, לך תדע אולי זה עשרים שנה ... אמרת 2011? הוא יגיד לי אתה לא מבין?, הוא יגיד לי אני יודע איך הקולגות שלי מרמים. הם אומרים, כמו שאתה נכנס לאיזה אתר והם אומרים בין
לקוחותינו ויש שם רשימה כמעט של כל המדינה. אז אתה אומר רגע, אז איך יכול להיות הם עובדים עם כולם?. נגיד אני נכנס לאיזה אתר, בין
לקוחותינו משטרת ישראל, משרד ראש ... לא זה בשנת 2011 לכן אמרתי 2011, זה מה שהוא יגיד. אבל מה הפספוס, כי הוא לא מנסה למכור את עצמו לקולגות שלו הוא מנסה למכור את עצמו
ללקוחות שאין להם מושג איך עובדים עליהם ולכן
הלקוחות מספיק טוב שתגיד להם זה
הלקוחות והם הזמינו אותי או מזמינים אותי. למה אתה צריך להגיד בבושה 2011?
הלקוחות לא יודעים את המניפולציה וזה ... אז למה 2011?. עכשיו, חיסרון נוסף הוא אמר בטקסט חלקן יותר מפעם אחת. זה גם כן חיסרון. למה אתה בכלל צריך לציין את זה, אתה אומר יש לי
לקוחות שהם 1,2,3, לא, יש כאלו שהם ... או שהם הפסיקו לעשות כנסי מכירות בשנת 2012, נכון? הרי הם עשו כמה כנסים ב 2011, נכון? אז למה יותר מפעם אחת? הרי ההיגיון אומר שאם
הלקוח מרוצה הוא אמור להזמין אותך עוד ... המילה חלקם, אז מה אתה מיד בא להגיד רגע אז מה עם השאר למה הם לא הזמינו אותו, אולי כיוון שהוא לא טוב. למה לפתוח את זה? היית אומר בין
לקוחותי 1,2,3 אני עובד איתם, הם ... על השאלות שלי גם. אליעד: אתה בעקרון המטרה שלך לשיחה הזאת זה להבין איך עובד המוח, אוקי? זה הרעיון. ש: השאלה לא קיימת ממילא אצל
הלקוחות? אליעד: קיימת. אבל מה אתה ... לאכול?. מי אמר שאני רוצה לאכול, עכשיו לא רוצה לאכול על הפרנציפ. יש גם את זה צריך לשים לב. אבל פה זה שונה כי אתה מנסה לשכנע את
הלקוחות . פה זה שונה. אתה מנסה לשכנע את
הלקוחות? אל תדחוף להם לראש את האופציה ...