אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
... בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה? אז כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה, נשאלת השאלה, כמה עלינו להתעקש בתהליך הטיפול בהתנגדות המכירה. כי תאורטית או עקרונית ניתן עד אין סוף להמשיך להתעקש מול הלקוח ולכל התנגדות של הלקוח? אפשרי לנסות לנטרל את ההתנגדות של הלקוח. ואז השאלה היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ואינטואיציה, של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן נשאל, האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח , עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן שלנו, כדי לסגור עסקה אחרת עם לקוח אחר. דהיינו, שלטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, יש לכך עלות. בעיקר של זמן, שבו מקדישים ללקוח לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ונניח שלאיש המכירות יש היום X שעות ו Y לידים לטפל בהם. על איש המכירות לשאול ... שהוא יסגור היום עסקה יגדיל את המכירות. האם בתרחיש שבו הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח? או לא. כי יכול להיות תרחיש שבו איש המכירות יחשוב שאם הוא ממשיך להתעקש עם הלקוח הזה, התועלת שתצא מכך תהיה גדולה מכך שהוא יעבור ללקוח הבא. ויכול להיות שזה מיותר לעבור ללקוח הבא, כי כנראה שגם הלקוח הבא לא יסגור את העסקה, כי נניח שכל הלקוחות בכל מקרה מביעים התנגדות. שאז במקרה שכזה, כדאי מאוד כן להמשיך להתעקש עם הלקוח, עד אין סוף. במילים אחרות, יש מצבים שכדאי להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד אין סוף, כאשר אין אלטרנטיבות יותר טובות לזמן של איש המכירות. שזה יכול להיות בכל מיני מצבים שונים. אבל לעומת זאת, אם איש המכירות חושב שיש יותר סיכוי שהוא יצליח עם לקוח אחר, אז כן הגיוני לעבור ללקוח אחר. ...
עקרונות להתעקש עם לקוח התנגדויות מכירות התנגדויות מכירה תחושות להתעקש מול לקוח להגדיל את המכירות לא לטפל בהתנגדויות מכירה
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית ... יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק ... מומלץ להכין. אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי. וכאשר אנחנו מדברים על חומרי שיווק, לכל חומרי השיווק יש את אותה המהות האחת. והיא להגדיל אצל הלקוח הפוטנציאלי, את הרצון להפוך להיות לקוח משלם. ולא משנה באיזה שלב של המשפך השיווקי נמצא החומר השיווקי, הרי שמטרת החומר השיווקי, היא להגדיל את הרצון של הלקוח, לסגור עסקה. וצריכים לשים לב שיש 2 סוגים של חומרי שיווק. יש חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר. אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו. ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חוויית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה הרבה קמפיינים ... כאלו ואחרים. ואת המסר הזה המוצלח והיפה והטוב שבנית, עכשיו תחשוף אותו ללקוחות שוב ושוב. תנסה כמובן להבין היכן נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את ... הזה, בעיקרון שלו, בנוי מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ועכשיו הדהוד של המסרים האלו שוב ושוב ללקוחות. מה היתרון של שיטת העבודה הזאת? תשובה: שהיא די פשוטה לביצוע. מגדירים ... של מסר שאמור להיכנס לתת המודע של האנשים ואת המסר הזה צריך להדהד שוב ושוב ללקוחות . בעיה נוספת היא, שכל הזמן צריכים לחדש את הקמפיינים השיווקיים ללקוחות. כי העין של הלקוח מתרגלת למסר השיווקי והלקוח הופך להיות עיוור למסר השיווקי שלך. ואתה כל הזמן צריך לחדש את המסר השיווקי ללקוח שלך, כדי שכל הזמן הלקוח שלך ייחשף לרעיון של איכות העסק שלך. כי אתה לא באמת יכול שוב ושוב להשתמש רק באותו קמפיין. כי הלקוח הופך להיות עיוור ביחס לקמפיין. ולכן יש גם עלות של ייצור קמפיינים שוב ... ואם תמציא מסר חדש, מהר מאוד מישהו אחר גם ימציא מסר חדש וכולי. ולכן קשה מאוד ללקוח לקבל החלטה על בסיס של מסר שיווקי כזה או אחר. במילים אחרות, מצאנו כאן כמה ... מבט אחרת. דהיינו, לא לגשת לתהליך השיווקי מתוך מקום, של מה המסר שאתה רוצה שהלקוח יאמין לגבי המוצר שלך ואז לבנות ולפרסם קמפיין בהתאם, אלא לגשת לעניין ...
מוצלח הופך להיות לספק ערך ללקוח איך לשכנע לקוח לרמות את הלקוח תהליך שיווקי מסע לקוח עיקרון
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
... נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, ... מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה כסף לבקש מהלקוח שלך, אבל כן צריכים לקחת בחשבון המון שיקולים. ולהלן חלק מהשיקולים, שהם לאו דווקא מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר ... השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים. יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים - שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? האם וכמה קל ללקוח להשוות בין המוצר שלך לבין מוצר אחר? האם הלקוח חושב שהמוצר שלך הוא כמו מוצר אחר? האם אתה גובה כסף על מוצר או על שירות? האם אתה גובה כסף על הזמן שלך או על המומחיות שלך? האם אתה גובה כסף על איכות העבודה שלך או על המוצר שלך? איך הלקוח תופש את המוצר שלך ביחס למוצרים אחרים? האם מבחינת הלקוח הוא יכול להשוות אותך למישהו אחר? וגם, כמה קל או קשה ללקוח לעשות השוואת מחירים? האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה לעשות השוואת מחירים? מקסום רווח - ביחס לעלויות השיווק והמכירות שלך - חלק מהשיקול של בכמה כסף למכור את המוצר שלך, הוא גם כמה עולה לך לשווק ולמכור את ... גדולה יותר מאשר אותו השקל שאולי אתה יכול לקבל על המוצר. במילים אחרות, כמה יעלה לך לשכנע את הלקוח, לקנות ממך במחיר שאתה רוצה ולא ממישהו אחר? ובאיזה תרחיש תרוויח הכי הרבה? האלטרנטיבות של הלקוח לכסף שלו - מי המוצרים המתחרים שלך המוצר שלך? בכמה הם מוכרים את המוצר שלהם? מה האלטרנטיבות של הלקוח שלך? מה הלקוח שלך חושב שהאלטרנטיבות שלו? והאלטרנטיבות של הלקוח, הן לא רק המוצרים שמתחרים במוצר שלך באופן ישיר, אלא גם כל שאר האלטרנטיבות של הלקוח שלך, לכסף שלו. דהיינו, נניח שאתה מוכר מוצר שאין לו מתחרים. אבל לכסף של הלקוח שלך, יש מתחרים. דהיינו, יתכן שהוא יעדיף לא לרכוש את המוצר שלך ולרכוש מוצר אחר שגם הוא עצמו יחשוב שהוא פחות טוב, אבל הלקוח יעדיף בכסף שלו, לעשות משהו אחר ולרכוש משהו אחר או אפילו לחסוך את הכסף שלו, לעתיד, במקום לקנות ממך. בקיצור, מה האפשרויות האחרות של הלקוח, לשימוש בכסף שלו. האלטרנטיבות שלך למשאבים שלך - דהיינו, חלק מהשיקול כמה כסף לבקש מהלקוח, זה תלוי במה האלטרנטיבות שלך לזמן שלך, למשאבים שלך וכולי. נניח שמוצר עולה לך X ואתה יכול למכור אותו ב 10X פי 10. הרי שהעסקה הזאת רווחית לך. אבל אולי בזמן ... אחר ב 5X אבל בעסקה האחרת תרוויח יותר?! במילים אחרות, מה האפשרויות שלך, ביחס לעלות שלך מול הלקוח. כשאתה מספק שירות ללקוח, יש לזה עלות, של זמן, כסף, חומר, עבודה, כאב ראש וכולי. מה האפשרות שלך להרוויח יותר כסף במקום אחר באפשרות אחרת. במילים אחרות, גם אם הלקוח מוכן להציע לך עסקה שהיא מאוד רווחית לכשעצמה, אולי בא לך בזמן הזה ובעלות הזאת, לעשות עסקה אחרת שהיא יותר רווחית לך משיקולים שונים. ולכן גם האלטרנטיביות שלך, גם אותן צריך לקחת בחשבון (עע: עלות אלטרנטיבית). העלות האלטרנטיבית של הלקוח שלך - דהיינו, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש יותר בזול מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מבקש שקל 1 יותר מהמתחרה שלך. והלקוח מודע לזה. אבל כדי שהוא יחסוך עוד 1 שח, לשם כך הוא צריך להשקיע הרבה משאבים, שהם יותר גדולים מהעלות שלו לשלם לך יותר כסף. לדוגמה העלאת שכר דירה. דהיינו, בעל ... יותר גדולה מהעלות של השוכר להישאר באותה הדירה ולשלם עוד קצת כסף. במילים אחרות, כמה יעלה ללקוח שלך, לרכוש במקום אחר, במחיר שיותר זול משלך. לראות את התמונה מנקודת המבט של הלקוח. העלות שלו והכאב ראש שלו לחפש ספק אחר, שהוא לא בהכרח יותר טוב ממך. עלות ייצור - עוד אחד מהשיקולים בקביעת מחיר למוצר וכיוב, זה גם השאלה של מהי עלות הייצור שלך וכמה עולה לך לייצר את המוצר שאתה מוכר ללקוח. לדוגמה, אם עולה לך לייצר את המוצר 100 שח ותמכור אותו ב 90 שח הרי שהפסדת כסף וכולי. וכאן יש כל מיני היבטים, יש את העניין של איך לחשב את עלות הייצור שלך? ... שלם בפני עצמו. תזרים כספי - דהיינו, כמה אתה צריך את הכסף. האם אתה מאוד צריך את הכסף של הלקוח? למתי אתה צריך את הכסף? כמה דחוף לך להרוויח כאן ועכשיו כסף? ואולי אתה אפילו תהיה מוכן להפסיד כסף מעסקה מסוימת, כדי לסגור חוב אחר ולא להפסיד עוד יותר במקום ...
חשיפה פרסומית צריך לקחת מקום בלי זמן מימד המקום להיות מפורסם לקחת תמחור מוצרים להעלות את המחיר
שכיר מול עצמאי, עצמאי מול שכיר, האם כדאי להיות שכיר? האם כדאי להיות עצמאי? מה עדיף עצמאי או שכיר? מה עדיף שכיר או עצמאי? האם כדאי לי להיות שכיר? האם כדאי לי להיות עצמאי? אין לי חברים שכירים, פיתוח קריירה, לבקש העלאה במשכורת, האם להתפטר מהעבודה כשכיר? שיווק עצמי במקום העבודה, הבוס כלקוח, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? לעשות הרבה כסף, להיות עשיר, להתעשר בגדול, מיינדסט של עצמאי, מיינדסט של שכיר, משכורת או חשבונית או תלוש משכורת, האם לפתוח עסק עצמאי?
... אין לי חברים שכירים, פיתוח קריירה, לבקש העלאה במשכורת, האם להתפטר מהעבודה כשכיר? שיווק עצמי במקום העבודה, הבוס כלקוח, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? ... יכול להתעשר מלעבוד בתור עצמאי. בדיוק באופן זהה ומוחלט לחלוטין. במובן, ששכיר ועצמאי אלו רק 2 צורות שונות לקבל כסף מלקוחות. האם זה בתלוש משכורת, או שזה ... אנשי עסקים וכולי. אז עצמאי מוצלח, חושב שהוא עצמאי ושאף אחד לא חייב לו שום דבר. הוא מבין שהוא לא יכול להאשים את הלקוחות שלו בשום דבר. הוא מבין שהוא ... גם בשיווק ובמכירות, וגם בשיפור המוצר וגם בכל שאר הקטגוריות שבעל עסק צריך להכיר. עצמאי מוצלח יודע לעבוד נכון, עם לקוחות, עם ספקים, עם מתחרים, עם עובדים, עם קולגות, עם לקוחות פוטנציאלים ועם כל מה שזז. איש ... העולמי, לא מאשים אף אחד בשום דבר. הוא במוד של להיות אלוהים והוא לוקח אחריות מלאה על הכל. אם לדוגמה יש לו בעיה עם לקוחות, הוא ימצא לזה פתרון או ימצא לקוחות אחרים. איש עסקים עצמאי, כל הזמן ישתפר בלשפר את המוצר שלו, שיהיה יותר טוב מאשר של המתחרים שלו. הוא כל הזמן ישקיע גם בשיווק העסק שלו ללקוחות פוטנציאלים (משפך שיווקי) ... בקריירה שלו, צריך להבין שהעסק שלו זה הוא עצמו. שהמוצר של העסק שלו, זה הידע והשירותים שהוא מספק למקום העבודה שלו. שהלקוח שלו, זה המקום עבודה שלו. שהבוס שלו, הוא הלקוח שלו. שהעובדים האחרים במקום העבודה שלו, בחלקם הם מתחרים שלו, בחלקם הם המשאבים של הלקוח שלו. שכיר שחושב במיינדסט של ... לא יאשים את הבוס שלו או את הקולגות שלו או את העובדים שלו או אף אחד אחר כלשהו. בדיוק כמו שאיש עסקים לא יאשים את הלקוחות שלו. שכיר עצמאי, ישקיע בעסק של עצמו, הוא ישווק את עצמו לעוד לקוחות, הוא יבנה לעצמו שם, בתחום ... למקום העבודה, וגם בתוך מקום העבודה. שכיר שחושב נכון, יתייחס לעצמו כאל עסק ויתייחס למקום העבודה כאל שירות שהוא נותן ללקוחות שלו. זה לא אומר שצריכים לדפוק את הלקוח, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מלתת שירות ללקוח, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מהעבודה, זה לא אומר שאי אפשר להזדהות עם מקום העבודה, כמו שאפשר בהחלט להזדהות עם הצורך של הלקוח שלך ושיהיה אכפת לך מהלקוח שלך. אבל כל הסטייט אוף מיינד שונה לחלוטין, בין שכיר לבין עצמאי. איך עצמאי יודע כמה כסף לבקש מלקוח? יש לזה המון שיקולים והמון הסברים כפי שניתן לראות כאן ?key=11455. כך גם השכיר צריך לדעת שיש לו מתחרים ושיש לו לקוחות פוטנציאלים. ושהוא צריך לעשות ... השקעה במחלקת שיווק או שאולי הוא צריך לעבוד על משהו אחר לחלוטין. ולבקש העלאה במשכורת, זה בדיוק כמו להעלות את המחיר ללקוחות. ולנהל משא ומתן על שכר עם הבוס שלך, זה בדיוק כמו לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח. וכמובן שאפשרי להאריך כאן בעוד ... עצמאי או בתור שכיר, חייב לחשוב כמו עצמאי מוצלח, כמו עצמאי שלוקח אחריות ושיודע לנהל עסק. ויש עצמאים שעובדים רק עם לקוח אחד גדול, כעצמאים. ויש חברות בעמ, שיש להן רק לקוח אחד ויחיד. ויש לזה יתרונות ...
להיות עצמי אחריות איתור צרכי לקוח להסיר אחריות חיסרון יתרון פוטנציאליות ספקות רשות המיסים
למה אני רוצה להרגיש שווה? להרגיש שאני שווה - מהו המקור האמיתי לרצון שלנו להרגיש "שווה"? איך הרצון להיות שווה הופך אותנו ל"שחקני דמויות"? איך הרצון להיות שווה משפיע על מערכות יחסים? מה ההבדל בין בחירה מודעת לבין תכנות אוטומטי? איך משתחררים מהמנגנון האוטומטי של "להיות שווה"? איך הרצון להרגיש "שווה" גורם לדיכאון ולחרדה? איך משתחררים מהצורך להרגיש שווה?
... יומיומיות: כשאדם מדבר עם המוכר במכולת הוא משחק דמות של לקוח נחמד, וכשהוא מדבר עם השכנים הוא לובש דמות אחרת בהתאם למצב. זה תהליך טבעי, אך הבעיה מתרחשת כאשר האדם שוכח שהוא רק משחק דמות ומתחיל להאמין שהוא אכן הדמות ... יומיומיות, כמו השיחה עם המוכר במכולת, שבה אדם משחק דמות של לקוח נחמד, או במפגש עם שכנים, שבה הוא לובש דמות אחרת בהתאם לסיטואציה. זהו תהליך טבעי ולרוב בלתי נמנע, אך הבעיה האמיתית מתחילה כשהאדם מאבד מודעות לכך שמדובר ... משחק דמות. לדוגמה, כשאדם מדבר עם המוכר במכולת - הוא משחק דמות של לקוח נחמד. כשאדם מדבר עם השכנים - הוא משחק דמות אחרת, וכך בכל אינטראקציה. אליעד מדגיש שאין בכך פסול, אך הבעיה מתחילה כאשר האדם שוכח שהוא משחק, ומתחיל להאמין ...
תחושות להרשים בחורה אמונות מגבילות הבדלה תחושת בחירה לברוח שחרור שייכות
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
... שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים ... ממך ולא מהמתחרים שלך. ואיך אתה גורם ללקוחות לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך? תשובה: באמצעות בידול עסקי. בידול מלשון הבדל. אתה צריך לגרום ללקוחות שלך, לראות הבדל או הבדלים, בינך לבין המתחרים שלך, שההבדלים האלו יגרמו להם לרצות לקנות דווקא ממך ולא ממישהו אחר. במילים אחרות, המטרה של הבידול העסקי, היא כדי לעזור ללקוחות שלך להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. עכשיו, ברמת העיקרון, הבידול שלך יכול להיות כל מיני דברים. הוא יכול להיות לדוגמה המחיר שלך, דהיינו, שאתה מוכר הכי ... או הכי שירותי, או הכי מותאם אישית ללקוח, או הכי כל דבר אחר. ברמת העיקרון, הבידול שלך מהמתחרים שלך, יכול להיות אפילו המיקום הפיזי שלך ביחס ללקוח. לדוגמה, החנות שלך פשוט יותר קרובה פיזית ללקוח, מהחנות של מישהו אחר, שאליו הוא צריך ללכת עוד כמה צעדים. במילים אחרות, כל הבדל בינך לבין המתחרים שלך, יכול להיות חלק מהבידול שלך. וכן, גם הסיפור האישי שלך, ... שצריך בידול ברמה העקרונית, כדי לגרום ללקוח להבדיל בינך לבין המתחרים שלך, כדי שהוא ירצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. 2 - הבנו גם שבידול עסקי, יכול להיות כל הבדל מכל מין וסוג שהוא, שיש בינך לבין המתחרים שלך, לבין כל שאר האפשרויות שיש ללקוח, לא לרכוש ממך אלא לעשות משהו אחר. וכאן מומלץ להעמיק בנושא של מי המתחרים שלך. ומכאן בעצם נעבור לשאלה, איזה סוג של בידול עסקי הכי נכון לעשות. וזה כמובן לפני ... מאחר שהמטרה של הבידול העסקי היא לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, באמצעות ההבדל שהוא מוצא בינך לבין המתחרים שלך, לכן בעצם זה אומר, שהבידול שלך אמור להיות בהתאם להבדלים שאתה חושב שיש בינך לבין המתחרים שלך, ולהבדלים שאתה חושב שיגרמו ללקוחות שלך לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך. לדוגמה: נניח שסבא שלך היה היטלר. לכל הדעות נסכים שזה בידול והבדל מאוד גדול בינך לבין כל אחד אחר. אבל, האם יהיה נכון להדגיש ... לא, הכל תלוי במוצר שאתה רוצה למכור ובלקוחות ובצרכים שלהם. אבל ברור, שלא בטוח שאתה צריך להדגיש את ההבדל הזה, שיש בינך לבין המתחרים שלך. מה כן? כן נכון לחשוב בהיגיון, מה המוצר שלך? מי הלקוחות שלך? למה לדעתך המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוחות שלך, מאשר מוצרים אחרים? ודרך זה להגיע להבדל שיש בינך לבין המתחרים שלך, שאותו צריך להדגיש בבידול שלך. ואני אחדד: נניח שאתה מוכר בתים. עכשיו, נניח שברור לך ... לדוגמה: נניח שאתה רוצה למכור בתים ללקוחות שיש להם 10 מיליון שח לרכישת בית. אז, אם לדעתך אותו לקוח יכול בכסף שלו לרכוש בית אחר שיעשה אותו יותר מאושר, הרי שבאמת אתה בבעיה. אבל אם נניח שאתה מוכר דירות ב 1 מיליון שח, הרי שהמתחרים שלך, שמוכרים בתים טובים פי 10 ... 10M שח, הם לא בדיוק המתחרים שלך, ביחס ללקוחות שלך. כי הלקוחות שאתה רוצה למכור להם, הם לא באמת יכולים לרכוש בית ב 10M. במילים אחרות, גם אם אתה גרוע יחסית וגם אם יש לך מתחרים יותר טובים ממך, הרי שכנראה שיש איזה יתרון ... שלך, באותו טווח מחיר שאתה מבקש מהלקוח שלך. וכאן כמובן שצריכים להעמיק בנושאים של: מי קהל היעד, מי המתחרים שלך, מה היתרונות שלך ועוד. אבל אלו נושאים שצריכים להעמיק בהם בפני עצמם. בכל מקרה המטרה היא ... יחסי שיש לך ביחס למתחרים שלך, ביחס ללקוח שלך. ואת היתרון הזה, צריכים להדגיש בבידול שלך, שאותו אתה עושה בשיווק שלך. ואני אחדד: הלקוח תמיד שואל את עצמו למה דווקא אתה, למה לרכוש דווקא ממך, תמיד הלקוח ישאל את זה. ובהנחה שהלקוח לא פועל בצורה אקראית, הרי שהוא ירצה להסביר לעצמו למה הוא רוכש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. אבל ברמת העיקרון, כל תשובה יכולה להיות נכונה. גם תשובה כגון, כי הוא ... אאכ אתה רוצה לדוגמה לגבות יותר כסף מהלקוחות שלך, שאז ממילא יש לך יותר מתחרים, כי יש ללקוח יותר אפשרויות לבחור בתקציב שלו, ואז ממילא אתה צריך להיות יותר טוב מאשר המתחרים שלך. וכאן אני אחדד את הטעות הבאה שעושים אותה חלק מאנשי השיווק. שהם טועים ... את המוצר ושהם יסמכו עליו וירצו להיות לקוחות שלו, לכן יש היגיון שאם תספר להם סיפורים על עצמך וכולי, זה יגרום להם להתחבר אליך, לסמוך עליך, לרצות לרכוש דווקא ממך וכולי. וכך בעצם סגרנו גם את הפינה של ... לדברים שאתה עברת. ומנקודת המבט של הלקוח שלך, סיפור החיים האישי שלך, גם הוא זהה לסיפור החיים של המתחרים שלך, במידה וגם הם יספרו את הסיפור האישי שלהם. ובמילים אחרות, זה לא נכון לומר, שהסיפור האישי ... שיהיה הבדל דרמטי במחיר שאתה גובה מהלקוחות שלך. ככל שתרצה לגבות יותר מהלקוחות שלך, יותר מאשר המתחרים שלך, כך תצטרך הבדל יותר גדול. אבל אם אתה מוכר במחיר שוק באופן יחסי, הרי שאתה לא באמת צריך הבדל דרמטי בינך לבין המתחרים שלך. מספיק ...
מימד הזמן תוצאות הורה הורות להרוויח כמה שיותר כסף לבדל את עצמך מהמתחרים שלך איתור צרכי לקוח אפשרות
פרסום / שיווק / מכירות - מהו שיווק / פרסום נכון? ומהי משמעותו הרוחנית?
... היא לצורך המכירה. והתכלית של השיווק, היא המכירה. והשיווק נועד כדי לגרום ללקוח לקנות בתהליך המכירה. וגם תהליך המכירה עצמו, גם הוא משרת מטרה אחרת, והוא את טובת הלקוח. כי הלקוח קונה את המוצר, כדי להשיג תועלת כלשהי. וכאשר הלקוח מבצע את תהליך הרכישה, הרי שהתכלית שלשמה הלקוח מבצע את הרכישה, היא התועלת שהוא חושב שהמוצר יביא לו. ונמצא אם כן, כי השיווק משרת את הרכישה, שהיא משרתת את טובת הלקוח. ושיווק טוב, הוא שיווק שיוצר מכירות. וכדי ליצור מכירות, לשם כך יש לגרום ללקוח להבין את התועלת שהמוצר יביא לו. וממילא זה אומר, כי שיווק נכון, הוא כזה שבו הלקוח מבין את התועלות שהמוצר יביא לו. והוא גם מבין, שהמוצר הזה, הוא זה שיביא לו את התועלות האלו. ואחת הטעויות הנפוצות בעולם השיווק, היא שהמשווק מפרסם את המוצר ואת השירות שהוא נותן ללקוח, יותר מאשר את התועלות שהלקוח מקבל מהמוצר ומהשירות. כי הלקוח מה שמעניין אותו, זה לא המוצר, אלא התועלת שהוא ישיג ממנו. והאדם רוכש את המוצר, רק בגלל שהוא חושב שבאמצעות הרכישה הוא ישיג תועלת כלשהי. והנה, כדי שהלקוח ישיג את התועלת שלו, לשם כך עליו להשתמש במוצר. אבל, הלקוח רוכש את המוצר, לא כדי להשתמש בו, אלא כדי להפיק ממנו את התועלת שאותה הוא רוצה להשיג. ולמרות שאי אפשר להשיג את התועלת, בלי להשתמש במוצר, הרי שעדיין מה שבאמת מעניין את הלקוח, זה לא מה המוצר ומה התכונות שלו, אלא מה התועלות שהמוצר והשירות הזה יביא לו. וכאשר האדם מנסה לשווק איזה מוצר, אז לפעמים הוא מתמקד ... את התוצאה עצמה. כי המוכר, מוכר שירות כלשהו ומוצר כלשהי, שאמורה להפיק ללקוח תועלת כלשהי. ומה שמעניין את הלקוח, והסיבה שבגללה הלקוח משלם על המוצר, היא לא בגלל שהמוצר מעניין אותו, אלא בגלל שהוא רוצה את התועלת שהמוצר יביא לו. וכאשר המוכר בא לשווק את המוצר שלו ללקוח, אז לפעמים בטעות הוא מתמקד בלפרט את התכונות של המוצר. והוא בעצם מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר בין התכונות של המוצר, לבין המוצר עצמו. ושיווק נכון, הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה הלקוח רוצה להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה את התועלת הסופית. והדבר האחרון שמעניין את הלקוח , זה המוצר שאותו הוא קונה. כי הלקוח בתת המודע שלו, כל הזמן ממוקד בתועלת הסופית שהמוצר אמור להשיג עבורו. ופרסום נכון, הוא אמור להתמקד בעיקר בתועלת הסופית שתצא ללקוח הפוטנציאלי, מהמוצר. ואם נעמיק עוד בעניין, נראה כי כל מוצר משיג ללקוח שני סוגים של תועלות. תועלת פנימית ותועלת חיצונית. כי ברמה הממשית והמיידית, הלקוח רוכש את המוצר, כדי להפיק ממנו תועלת כלשהי בעולם הממשי, דהיינו, כדי להשתמש בו בפועל, ולהפיק ממנו את התועלת שהוא נותן. אבל בנוסף לכל זה, גם התועלת שהלקוח מפיק מהמוצר, גם היא לא הסיבה האמיתית שבגללה הוא רוכש את המוצר. כי הסיבה האמיתית שבגללה ה
לקוחות פוטנציאלים תהליכי מכירה להרגיש טוב לקוח משלם לשווק תועלת לגרום ללקוח להבין מספיק טוב
פרקטיקה פילוסופית - האם יש תועלת בפילוסופיה?
9:14פרקטיקה פילוסופית - האם יש תועלת בפילוסופיה?
... הזו, דבר שמשפיע על המציאות המעשית שלו בצורה חיובית ומוחשית. האם ידיעת האחדות באמת עוזרת בחיים? אליעד מציג דוגמה מעשית של אדם שרוצה לסגור עסקה מול לקוח , אך הלקוח מתחיל לריב איתו. האדם מתעצבן וכועס. השאלה שנשאלת היא כיצד ... האדם היה מבין זאת לעומק, ולא רק אומר זאת כפילוסופיה ריקה, הוא היה חווה באופן מודע ושלם את ההבנה שהכל אחד, ובאופן פרקטי זה היה מונע ממנו לכעוס על הלקוח, כי היה זוכר שהמטרה האמיתית שלו היא להרגיש טוב. למה טיפש לא ... עם המטרה האמיתית, שהיא תמיד בסופו של דבר להרגיש טוב. לעומת זאת, האדם החכם מודע כל הזמן למטרת העל שלו, ולכן הוא לא הולך לאיבוד. הוא יודע שלכעוס על לקוח מתנגד זה מנוגד למטרה שלו להרגיש טוב, ולכן מבחינה פרקטית הוא ... אמיתי, לא פילוסופי, זה יעזור לו ביום יום. ואדם שואל, נגיד שהבנתי שהכל טוב ואין הבדל בין הרע לטוב, מה זה עוזר כשלדוגמה: אדם רוצה לסגור עסקה מול הלקוח, והלקוח מתחיל לריב איתו, והאדם שרוצה לסגור את העסקה כועס ומתעצבן, ... פילוסופית שהכל טוב ואחד? אז אני שואל את האדם: למה אתה רוצה לסגור את העסקה שלך? האדם משיב שהוא רוצה להרגיש טוב. ואיך זה פתר לי את הבעיה מול הלקוח, שאני יודע שאני רוצה להרגיש טוב מסגירת העסקה. וזה אומר שאם היו לך הבנות אמיתיות, ולא היית חושב שזו פילוסופיה, אם היית באמת מבין את זה שהכל אחד והכל טוב באותה המידה, גם היית חווה את זה מול הלקוח, ולא היית כועס או מתעצבן. אם לא היית מטומטם ולא רק אומר ... עושה כל פעולה ופעולה בחיים שלך. הטיפש לא מבין ולא זוכר למה הוא עושה את הדברים. החכם יודע כל צעד ושעל ויודע לאן הוא רוצה להגיע. ונחזור לעסקה עם הלקוח , ואם הלקוח רב איתי, אני אזכור מה המטרה שלי הסופית, לסגור את העסקה, ...
כל אחד יכול הלקוח להבין את עצמך הלקוח שלך הוא רוצה להרגיש למה אני רוצה להרגיש להזיק בנקאות
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה ... של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן כללי. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח . ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות אותו, והוא נראה כצעד בונה אמון. אבל באמת הוא צעד של הפרת אמון, למרות שהוא נראה כבונה ... שלפעמים האדם השני הלקוח חושב בצורה כלשהי ברמת המודעות שלו. אבל בתת המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת שלו. ובמקרים כאלו לדוגמה, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו. או במילים אחרות, לפעמים הבן אדם שאיתו אתה רוצה ליצור הזדהות, הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. קונפליקט שהוא ... ידי הסכמה בינך לבין הלקוח, בכמה שיותר דברים. ובאופן כללי, אם הלקוח חושב בצורה כלשהי, אז אם תסכים איתו, זה יצור אמון בינך לבינו. אבל לפעמים, ללקוח עצמו אין אמון בדעה של עצמו. והלקוח עצמו יש לו ספקות רציניים לגבי עצמו. ולפעמים הלקוח עצמו חושב אחרת, ממה שהוא אומר שהוא חושב. ובמקרה כזה לדוגמה, אם תסכים עם הלקוח, אז חוסר האמון של הלקוח כלפי עצמו, יכול לצאת כלפיך. ובמקרים כאלו לדוגמה, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. וצריך לעשות את זה בזהירות ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה. שמצד אחד אתה מראה ללקוח שאתה מסכים עם מה שהוא אומר באופן גלוי ומודע. ומצד שני אתה מראה לו שגם אתה בדיוק כמוהו, לא ככ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של מערכות יחסים. לדוגמה, בחורה שאומרת שהיא חושבת על עצמה שהיא נראית טוב. אבל בתת המודע שלה, היא עצמה לא מרוצית מאיך ... יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל ה
המודע כימיה בולימיה הערכה קונפליקט אמת יודע את האמת איך ליצור הזדהות
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את ... למה שהוא לא האני שלו. וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיוב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא האני שלו. ובפרט כאשר בדכ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיוב. והנה, האדם בדכ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו ... האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני. והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב ככ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. ... המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו. וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיוב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, אז הלקוח מטבע הדברים חווה סוג של פער רגשי וריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי הוא מבין את האמת, שלמוכר יש אינטרסים, שהם לא בהכרח האינטרסים שלו של הלקוח. ואז מטבע הדברים, הלקוח מנסה להגן על האני שלו ועל האינטרסים שלו, ואז הוא מטיל ספק ... חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. וכדי לפתור את הבעיה של חוסר האמון הבסיסי שיש בין הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) יצירת כימיה בין אישית). והרעיון והמטרה היא, ליצור סוג של מראה של הלקוח. דהיינו, שהלקוח יראה בך המוכר, את האני שלו עצמו הלקוח. דהיינו, לגרום ללקוח, שכאשר הוא מסתכל עליך, שהוא ירגיש את מה שהוא היה מרגיש אם הוא היה מסתכל במראה על עצמו. דהיינו, שהלקוח ירגיש, שאתה עצמך המוכר, זה בעצם האני שלו עצמו. ומי שהוא מומחה ...
תת המודע מראה טוב או רע מטרות תת מודע בעיות לגרום לאנשים לשכנע אותו
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, קואצ'ר לזוגיות, ייעוץ נפשי בנושא לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2852 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 16:14:36 - wesi1