... ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע
לקוחות? איך למכור
ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP איך לשכנע
לקוחות שהמוצר שלכם הוא הכי טוב? כאשר רוצים לשכנע
לקוח שהמוצר הוא הכי טוב בשוק, חשוב להבין היטב מה המטרה העמוקה שלנו: האם המטרה היא באמת
שהלקוח יחשוב שהמוצר הכי טוב, או
שהלקוח ירכוש מאיתנו את המוצר וישלם עליו ... את המוצר ולקבל כסף). לפעמים מרוב שניסיון השכנוע מתמקד בכך שהמוצר טוב יותר משל המתחרים, דווקא מרחיקים את
הלקוח מלרכוש את המוצר. מה ההבדל בין מהות לצורה בשכנוע
לקוחות? אליעד כהן מדגיש את ההבדל החשוב ... או לשכנע שהמוצר שלך הכי טוב. לפעמים התמקדות בצורה מונעת ממך להגיע למהות. לדוגמה, אתה יכול לנסות לשכנע
לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, אך מרוב שאתה מנסה לשכנע,
הלקוח מחליט לא לקנות בכלל. לכן חשוב לזכור תמיד מה המהות ולא להתקבע על הצורה. איך באמת משכנעים
לקוח שהמוצר שלך טוב? כדי לשכנע
לקוח שהמוצר שלך טוב, אליעד מסביר שהמטרה האמיתית היא לגרום
ללקוח לחשוב שהיתרונות של המוצר גדולים יותר מהחסרונות שלו.
הלקוח יחליט לקנות את המוצר אם הוא ירגיש שהיתרונות גדולים יותר מהחסרונות. אליעד מדגיש שחייבים להיות מודעים גם לחסרונות של המוצר, כמו למשל
שהלקוח צריך לשלם כסף, או שהמוצר לא מבצע פעולה מסוימת. צריך להכיר את החסרונות האלו מראש ולהתייחס אליהם נכון בזמן השכנוע. איך לטפל בהתנגדויות של
לקוח? אליעד מסביר
שכשלקוח מתנגד לקנות מוצר, יש צורך להבין את המהות האמיתית של ההתנגדות. למשל, אם
לקוח אומר לא בא לי לקנות את המוצר כי זה יקר, אליעד מציע לברר למה הוא אומר את זה. אם החיסרון המרכזי הוא כסף, אז צריך להדגיש
ללקוח יתרונות שיפצו על החיסרון הזה או להחליש את הטענה שהמחיר הוא חיסרון מחויב. צריך לשכנע את
הלקוח שהיתרונות שהוא יקבל מהמוצר עולים על החסרונות, כלומר, שהרווח שלו יהיה גדול מהמחיר שהוא משלם. איך לשנות תפיסת חסרונות ויתרונות של
לקוח? אליעד כהן מסביר שכדי לשכנע את
הלקוח, צריך לדעת להפוך אפשרי למחויב ומחויב לאפשרי. לדוגמה,
כשהלקוח חושב שחיסרון מסוים במוצר הוא מחויב ... שיהיה חיסרון כזה), התפקיד של המוכר הוא להראות שהחיסרון הזה הוא רק אפשרי, כלומר, שאפשר להסתדר גם בלי מה
שהלקוח חושב שחייב להיות במוצר. ולהפך, את היתרונות של המוצר
שהלקוח רואה רק כאפשריים, צריך להפוך למחויבים, כלומר, להראות שאלה דברים שחייבים להיות לו. כך יוצרים שינוי בתפיסה של
הלקוח, ומקדמים אותו לרכישה. איך להשתמש במניפולציה חיובית בשכנוע? אליעד כהן מביא דוגמה לשימוש במניפולציה חיובית כאשר
הלקוח או הילד אומרים לא בא לי. כשילד אומר ... הילד לצאת לשחק, מה שמקל עליו להחליט לסדר. עוד דוגמה שאליעד נותן, היא להפוך חסרונות שנתפסים כמחויבים אצל
הלקוח או הילד, לאפשריים. לדוגמה, אם הילד ... אפשרי שיסדר, על ידי השוואה למשהו שהוא כבר עושה בקלות או שהסכים לעשות בעבר. איך לזהות את הרצון האמיתי של
הלקוח או הילד? אליעד כהן מדגיש את חשיבות הבנת הרצון האמיתי של האדם שמולך, בין אם זה
לקוח או ילד. הוא מדגים כיצד לפרק את ...