... פגישה של דייט הכרויות וכיוב, או כאשר אתה עובר חקירה כלשהי. וזה יכול להיות כאשר אתה מציג
ללקוח מוצר כלשהו, וברצונך להסתיר את ... שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, והוא מחכה לגלות את החסרונות שיש במוצר שלך. וישנם מצבים, שבהם
הלקוח לא יודע שיש חסרונות במוצר שלך, ... במוצר שלך, והוא מחפש את החסרונות שיש במוצר שלך (טוב מכדי להיות אמיתי). וישנם מצבים, שבהם
הלקוח לא ייתן בך אמון, עד שהוא לא ... לפי מה שאתה מזהה את רמת האמון שהוא מאמין לך. כי המטרה של סיפור החסרונות של המוצר שלך,
ללקוח שלך, היא כדי ליצור אצלו אמון ... של המוצר שלך, בלי שהוא ימשיך לחפש את שאר החסרונות של המוצר שלך. וכאשר אתה מספר מיוזמתך
ללקוח על החסרונות של המוצר שלך, אז מנקודת מבט אחת, זה יוצר אמון אצל
הלקוח. כי זה משדר לו שאתה מיוזמתך ... את המוצר שלך, אלא אתה מראש אומר לו את החסרונות של המוצר שלך. וזה צעד שיוצר אמון חזק אצל
הלקוח. אבל מצד שני, לפעמים זה גם מעלה חשד ויוצר חשד אצל
הלקוח שלך ואצל השומע שלך. כי לפעמים ... על ידי זה שאתה חושף בפניו חסרונות כאלו ואחרים. ואז זה גורם לו עוד יותר לחשוד בך. כך שלספר
ללקוח מראש מיוזמתך החופשית על החסרונות של המוצר שלך, לפעמים זה עלול ליצור חוסר אמון בינך לבין
הלקוח. וצריך בזמן אמת לדעת מה לעשות מול
הלקוח ומול השומע, בהתאם למצב באותו הרגע. ואם אתה בוחר באפשרות שבה אתה לא מספר
ללקוח מיוזמתך על החסרונות של המוצר שלך, גם כאן יש שתי אפשרויות כיצד ומתי לספר
ללקוח על החסרונות שיש במוצר שלך, כדי ... שיש במוצר, על ידי זה שתספר על החיסרון המנוגד של החסרונות שיש במוצר. דהיינו, תודה בפני
הלקוח שהמוצר הזה הוא אכן מוצר יקר, ... בו הרבה מאוד כסף בפיתוח וכי הוא מוצר מאוד איכותי ולכן הוא עולה ככ יקר. ובעצם בכך אתה חוסם
מהלקוח את האפשרות לחשוב על זה שאולי ... אין בו את כל מה שהוא צריך. כגון לדוגמה שאין במוצר אפשרות כזו או אחרת, שאתה יודע מראש
שהלקוח יכול להכיל את החסרונות האלו. ... לפעמים כדאי לשקר ולהמציא חיסרון שקרי במוצר שלך, כדי להעביר דרך זה מסר סמוי לתת המודע של
הלקוח, שיסתיר ממנו את החיסרון שאתה ...