אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
... וחשוב ביחסים בין אנשים, בין אם מדובר ביחסים אישיים ובין אם מדובר ביחסים עסקיים כמו מוכר וקונה או ספק ולקוח. אליעד כהן מסביר באופן יסודי ומפורט מהו אמון, כיצד הוא נוצר, איך ניתן לבנות אותו, מה גורם להפרת אמון ... תוצאה אפשרית שלו. המהות הבסיסית היא עדיין האמונה בכך שהדברים שנאמרו הם אמת. מה גורם להפרת אמון בין ספק ללקוח? הפרת אמון נוצרת כאשר יש פער בין מה שהובטח לבין מה שקרה בפועל. למשל, ספק הבטיח לספק עשרה קילוגרם של סחורה, ובפועל סיפק תשעה קילו בלבד. הסיבה שהאמון נפגע היא שהלקוח מסתמך על דברי הספק כאמת ודאית, וכאשר מתברר שזה לא היה נכון, הוא מרגיש נבגד, במיוחד אם נגרם לו נזק בעקבות ההפרה. אליעד מדגיש שהפגיעה באמון תלויה גם בתפיסת הלקוח את האירוע - אם הוא יחשוב שמדובר בטעות תמימה, האמון ייפגע פחות, ואם הוא יחשוב שהספק פעל במכוון במטרה ... אחרים שהפריעו לו בעבר. אמפתיה וקרבה אישית: הספק יכול להגדיל את רמת האמון על ידי כך שיגלה אמפתיה כלפי הלקוח, יזדהה עם רגשותיו, יקשיב לו ויבין את הצורך שלו. ככל שהלקוח ירגיש קרבה גדולה יותר, כך האמון יתאושש מהר יותר, כי הוא ירגיש שהספק הוא אדם קרוב לו, ולכן פחות ... כאשר הספק מכיר בטעותו ומתנצל, מציע פיצוי כלשהו או נותן הטבה אחרת - זה עשוי לשקם את האמון, כי הלקוח מבין שהטעות לא נעשתה במזיד. הוכחה מעשית: במקום להסתמך על אמון בלבד, אפשר לספק ללקוח הוכחות מעשיות שמונעות ממנו את הצורך לתת אמון בלבד, למשל לשלם מראש או לספק הוכחות ברורות לכך שהסחורה סופקה ... שתוצאה זו היא ודאית. אם פתאום מתקבלת תוצאה אחרת, האמון שלו בתוצאה הקודמת מתערער. באותו אופן, יחסים בין ספק ולקוח מושפעים מהרגלים ומאירועים שחוזרים על עצמם. איך גורמים לאדם אחר להאמין בך ולסמוך עליך? אליעד מדגיש כי אמון נוצר לא רק מפעולות טכניות כמו עמידה בתנאי החוזה, אלא גם מהתנהלות בין אישית. כשהספק נחמד ללקוח, מברך אותו לשלום בבוקר או מתעניין בשלומו, הוא גורם ללקוח להרגיש קרוב אליו. אדם קרוב נתפס כאמין יותר, כי אנו נוטים לסמוך בעיקר על עצמנו ועל מי שדומה לנו או קרוב אלינו. לכן, יצירת אמון דורשת גם מיומנויות רגשיות ואישיות ולא רק ביצוע טכני של הסכמים. לקוח ייתן אמון רב יותר בספק שנעים לו איתו, שהוא חש שמבין אותו ואכפת לו ממנו. איך אפשר לדעת אם ... משבר אמון? מהי משמעות המילה אמון? כיצד ליצור תחושת קרבה ואמון? ש: יצירת אמון בין מוכר לקונה בין ספק ללקוח בשתי צורות, צורה אחת כאשר קרתה טעות נגיד מצד הספק עכשיו הטעות יכולה להיות במכוון או שלא במכוון עכשיו ... השמש תזרח אם כל יום אתה תעשה פעולה מסוימת המוח כאילו יגיד כנראה שזה יקרה, אוקי או במילים אחרות הלקוח נותן אמון בספק לצורך העניין במקרה הספציפי הזה נותן אמון זאת אומרת הוא חושב שמה שאמרו לו שיקרה יקרה ... אני רוצה עשרה קילו והבאת לו תשעה עכשיו זה סוג של הפרת אמון, למה הפרת אמון כי הוא מתחייב ללקוחות שלו למשהו מסוים והוא סמך עליך שתיתן לו עשר נתת לו תשע. עכשיו מה האמת שאמון נבנה מהרבה פרמטרים ... מידע שגוי? ש: בן אדם מסוים או שאני רואה שזה לא מדויק. אליעד: שניה מי אמר את המידע השגוי הלקוח, הלקוח אמר מידע שגוי? ש: לא הספק. אליעד: הספק נו אז מה? ש: לא אז זאת אומרת יש כל מיני ...
איך לפגוע תיקון איך בונים אמון עובדות רמת אמון הרגשת קרבה משמעות שיטה
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... עצמך יודע שהיא לא נכונה או שהיא לא מוצדקת אז לך תעשה שיעורים. אותו דבר נגיד לגבי מוצר נגיד שלקוח לא רוצה לקנות מוצר מסוים כי הוא לא צריך אותו בא נשאל את עצמו איזה סיבות יכולות להיות ללקוח לא לקנות את המוצר הזה. עכשיו מה האמת אם הוא לא צריך שלא יקנה, אוקי יש בזה היגיון אבל עכשיו אנחנו נשאל את עצמנו איזה סיבות יכולות להיות ללקוח לא לקנות את המוצר הזה ושהוא עצמו יחשוב שהסיבה הזאת מטופשת, אז לדוגמה נגיד סתם נמציא בן אדם לא ... דווקא הוא עוד יותר יתנגד למה שרצינו למכור לו. ולכן בעצם מה זה אומר שגם כאשר מטפלים בהתנגדויות של לקוח ומנסים למכור לו איזה מוצר ומביעים אפילו את ההתנגדות שלו לפני שהוא הביע את ההתנגדות במקרה כזה צריך לשים ...
סיכוי אהבה התנגדות לקוח למה לא להצביע לביבי חסרונות איך להשפיע לחזק איך להתגבר
איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
7:30איש מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי, לשקר כדי למכור, לשקר כדי לשכנע, לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך לשקר? האם צריך לשקר?
... שכדי להבין האם איש מכירות חייב לשקר, יש להפריד בין שני מצבים: מצב שבו המטרה היא להטעות ולרמות את הלקוח במודע, לבין מצב שבו מדובר במכירה אמיתית ואיש המכירות מעוניין להציג את המוצר בצורה ישרה, אך עדיין מצליח למכור. במצב הראשון, בו המוכר מעוניין לרמות את הלקוח, ברור שעליו לדעת לשקר באופן משכנע, משום שאם הוא לא יודע לשקר בצורה בטוחה ומשכנעת, הלקוח ירגיש את חוסר הביטחון והמכירה לא תתבצע. לדוגמה, אם המוכר מוכר מוצר מסוג אחד, אבל אומר ללקוח שמדובר במוצר אחר, הוא חייב לדעת לשקר בצורה בטוחה, אחרת הלקוח יזהה את ההטעיה ויסרב לקנות. האם אפשר למכור בלי לשקר כלל? אליעד מסביר שגם כאשר מדובר במוצר אמיתי שהמוכר ... פרטיו הבסיסיים, עדיין ישנו אלמנט מסוים של שקר בתהליך המכירה. הוא מדגיש שכל עסקה בעולם מתבצעת על בסיס ההנחה שללקוח תהיה יותר תועלת מנזק, אבל האמת העמוקה היא שבכל מוצר או עסקה קיימים יתרונות וחסרונות באופן שווה לחלוטין. למרות ... לחלוטין, אלא שקר שנובע מכך שהמוכר מציג יתרונות יחסיים כאילו הם מוחלטים. למשל, אם המוצר טוב וגם לא טוב ללקוח באותה המידה, המוכר לא יכול לומר ללקוח המוצר הזה טוב אבל גם רע באותה מידה, כי אז הלקוח יתקשה לקבל החלטה וכנראה לא ירכוש את המוצר. למה צריך להגזים בערכם של היתרונות כדי למכור? אליעד כהן מדגים ... להסתכל על הצד הלבן ולהציגו כלבן בלבד, ולהסתכל על הצד השחור ולהציגו כשחור בלבד. כך הוא יכול לשכנע את הלקוח שלמוצר יתרון משמעותי. זהו סוג של שקר יחסי, אך הוא הכרחי לסגירת העסקה. אם איש המכירות היה תמיד רואה ... חלק מהחסרונות של המוצר או לפחות לא להדגיש אותם בצורה שווה ליתרונות. אליעד כהן מסביר שאם המוכר היה מראה ללקוח באופן אובייקטיבי את כל היתרונות והחסרונות במידה שווה, הוא היה יוצר מצב שבו הלקוח אינו יכול לקבל החלטה, משום שאין יתרון ברור למוצר. כדי לאפשר קבלת החלטה ולהניע לפעולה, חייבים להתמקד ביתרונות בצורה ... כדי למכור? השאלה המרכזית היא האם איש מכירות צריך לדעת לשקר כדי להצליח במכירה. אם המטרה היא להטעות את הלקוח או לשקר לו במודע - למשל, למכור לו מוצר אחד ולספר לו שמדובר במוצר אחר - אז אכן, איש המכירות חייב להיות שקרן מיומן. חוסר ביטחון בשקר עשוי לגרום ללקוח לזהות את ההטעיה ולסרב לרכישה. האם אפשר למכור בלי לשקר? אם איש המכירות מוכר מוצר אמיתי ואינו רוצה להטעות את הלקוח, האם בכל זאת עליו לדעת לשקר? התשובה לכך מורכבת. עסקה נסגרת כאשר הלקוח מאמין שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. אולם, ניתוח אובייקטיבי לחלוטין של כל עסקה יגלה שבכל מוצר יש גם יתרונות וגם חסרונות באופן שווה. אם נצמדים לאמת המוחלטת ומציגים ללקוח את כל היתרונות והחסרונות באופן שווה, למעשה אין סיבה לרכוש את המוצר. לכן, כדי שתתבצע עסקה, איש המכירות נדרש ... המוצר מכיל גם יתרונות וגם חסרונות, והמוכר יהיה מודע מדי לחסרונות, הוא עלול להימנע מסגירת העסקה. עסקה מתבצעת כאשר לקוח משתכנע שיש יותר יתרונות מחסרונות, אך האמת האבסולוטית היא שכל דבר מכיל את שניהם באופן שווה. לכן, כדי שתהליך ... את המציאות בפרספקטיבה מסוימת - להדגיש יתרונות ולהמעיט בערך החסרונות. אם למשל מוצר הוא גם טוב וגם לא טוב ללקוח, והמוכר יציין את שני הצדדים במידה שווה, הוא עלול לא להצליח לסגור את העסקה. היכולת לשקר כאן משמעותה להתמקד ... על הצגת היתרונות והסתרת החסרונות - לא בהכרח בצורה של הטעיה מודעת, אלא מתוך דגש על מה שחשוב להבליט ללקוח. כל מוצר או שירות מכילים יתרונות לצד חסרונות, אך כאשר איש המכירות בוחר להדגיש את היתרונות ולמזער את החסרונות, הוא למעשה עוזר ללקוח לקבל החלטה. אם היה מציג את כל המידע באובייקטיביות מוחלטת, הלקוח היה מתקשה לקבל החלטה, שכן כל עסקה היא שוות ערך בין חיובי לשלילי. לסיכום, האם כדי להצליח למכור צריך ... איש מכירות צריך להרגיש בנוח לשקר, האם איש מכירות צריך לשקר? אז התשובה היא כדלקמן בהנחה שהולכים לשקר את הלקוח ובהנחה שרוצים לשקר את הלקוח, לדוגמה נגיד מוכרים ללקוח מוצר מסוים ובפועל מספרים לו שזה מוצר אחר בהנחה שזה מה שרוצים לעשות, רוצים לדפוק את הלקוח לרמות אותו לשקר אותו במקרה כזה כמובן שאיש מכירות צריך לדעת לשקר, אוקי כי אם הוא לא יודע לשקר אז הוא ישדר חוסר ביטחון ללקוח והלקוח לא ירצה לקנות את המוצר. יחד עם זאת בהנחה שהולכים למכור ללקוח מוצר אמיתי, זאת אומרת לא הולכים לשקר אותו לא רוצים לשקר אותו, האם במקרה כזה איש מכירות צריך שתהיה ... לדעת לשקר כן או לא? והתשובה היא די פשוטה, התשובה היא כזאת בשביל לסגור עסקה העסקה נסגרת, העסקה מתבצעת הלקוח רוכש את המוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. עכשיו מי שנצמד לאמת, מי שהולך אך ... עסקה לא יכולה לצאת לפועל. ולכן איש מכירות צריך להיות שקרן, צריך לדעת לשקר לא במובן שהוא צריך לתת ללקוח מידע לא נכון לגבי המוצר זאת אומרת אם המוצר צהוב להגיד לו המוצר כחול זאת לא הכוונה, הכוונה היא ... יראה גם את היתרונות וגם את החסרונות יכול להיות שהוא לא יסגור את העסקה, אם המוצר נגיד גם מתאים ללקוח וגם לא מתאים ללקוח והמוכר יחשוב לעצמו בראש כן אבל זה גם לא מתאים ללקוח גם לא תתרחש העסקה. כל עסקה יש לה גם עלות וגם תועלת ללקוח וכפי שאמרתי בסופו של דבר מי שיאמין בזה עד הסוף יראה שבכל דבר יש גם חסרונות ויתרונות באופן שווה ... מחויב במציאות באופן יחסי שצריך לשקר? כי בעצם צריך לומר שיש במוצר הזה יותר דברים טובים מאשר רעים עבור הלקוח ומהיבט מסוים זה שקר. ולכן כפי שאמרתי קודם איש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לקחת דבר יחסי ולראות ... יחסית ואומרים יש פה יותר טוב מרע בעסקה הזאת. אוקי ולכן כפי שאמרתי קודם אז אם רוצים לשקר את הלקוח לרמות אותו אז ברור שאיש המכירות צריך להיות שקרן אבל בהנחה שלא רוצים לשקר את הלקוח עדיין באופן יחסי איש המכירות צריך להיות שקרן במובן שהוא בעצם לוקח תועלת יחסית ורואה אותה כגדולה מעבר למה שהיא באמת. זאת אומרת איש המכירות צריך להיות מסוגל לראות לעצמו ולהראות ללקוח שבמוצר הזה יש יותר דברים טובים מאשר רעים עבור הלקוח שזה לא בהכרח תמיד נכון אבל אלא החיים כי אם בן אדם תמיד יראה את היתרונות והחסרונות שיש בכל ... לוקחים דבר שבאופן יחסי הוא נכון, זאת אומרת במוצר הזה יש יתרונות אבל יש בו גם חסרונות וכשהמוכר אומר ללקוח בוא תראה את היתרונות ומסתיר ממנו את החסרונות כי בכל מוצר יש חסרונות ובכל מוצר יש יתרונות אבל ברגע ...
בכל תחום חשיבה קיצונית השלכות חסרונות מול יתרונות לרכוש את המוצר למכור ללקוחות מתי לסגור עסקה התקדמות
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
25:26שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
... לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש סיכוי גדול יותר שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כפי שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא ... מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת - מודע. מהם השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי בהם, על מנת לא להרגיש זרות כלפיך. במקום זאת, יש למצוא דרכים להראות לו שאתה דומה לו בנקודות ... עלינו להתאים את הגישה שלנו על פי מה שהוא באמת מרגיש ביחס לאותה תכונה. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות איך ליצור הזדהות עם אנשים ולרכוש את אמונם? העקרון המרכזי בהשפעה ... משדרים לאדם אחר שאנחנו דומים לו, יש יותר סיכוי שהוא יסכים איתנו וימשיך איתנו בתהליך מכירה או שיחה. אם הלקוח ירגיש שהמוכר הוא חלק ממנו, הוא יתנהג כמו שהוא מתנהג כלפי עצמו ויקבל את ההמלצה של המוכר כאילו הוא ... הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת מודע. שיטות שכנוע יצירת קרבה עם לקוחות כימיה בין אישית הבעת אמפתיה והזדהות שכנוע במכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת הזדהות עם אנשים, איך לרכוש אמון של אנשים איך ליצור הזדהות עם אנשים איך לשכנע לקוחות וכו. אז בגדול הרעיון אומר שאם הלקוח יקנה את המוצר כי הלקוח חושב שהמוצר יעשה לו טוב, הלקוח סומך על עצמו כי הוא חושב שהוא רוצה שיהיה לו טוב, הלקוח לא תמיד סומך על המוכר כי הוא חושב שהמוכר אין לו בהכרח את האינטרס שלו של הלקוח ולכן אם הלקוח ירגיש שהמוכר והוא הם אני אחד, זאת אומרת שיש להם אני משותף והזדהות משותפת תפיסה משותפת אז יש יותר סיכוי שהלקוח יקנה את המוצר כי כאשר המוכר יגיד לו המוצר הזה מתאים לך אז ממילא הלקוח ירגיש כאילו הוא אמר לעצמו המוצר הזה מתאים לך. אוקי וזה נוצר על ידי הזדהות האני על ידי השתוות האני, מה זאת אומרת? לגרום ללקוח לבן אדם השני להרגיש שאתה והוא זה אותו בן אדם. עכשיו לאו דווקא במובן שהוא מזדהה איתך שהוא מבטל ... זה אותו דבר האני הכוונה התפיסה העצמית, על ידי יצירת הזדהות וכו. איך את זה לדוגמה עושים? אז נגיד שהלקוח מספר או הבן אדם השני אנחנו יודעים עליו שהוא גר באיזו עיר מסוימת וואלה גם אני מאותה עיר, איפה ... באותו מקום, לא בקטע של שקר אלא בהנחה נגיד שלמדת באותו מקום וואלה גם אני למדתי באותו מקום אז הלקוח ברגע שמספרים לו על דברים דומים הלקוח מתחיל להרגיש הזדהות אומר מה זה כאילו אנחנו די דומים אז אנחנו חושבים באותו ראש אנחנו אותו ראש, אנחנו ... אומרת לדוגמה? בן אדם נגיד אוכל ארוחת בוקר כולם אוכלים ארוחת בוקר נניח, אוקי ולכן אם לדוגמה אתה יודע שהלקוח אוכל ארוחת בוקר וגם אתה אכלת ארוחת בוקר ותגיד ללקוח וואלה גם אני אוכל ארוחות בוקר מהיבט מסוים אתה כמו הלקוח. אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר לך אכלתי היום ארוחת בוקר בבית קפה מסוים אתה אומר לו וואלה גם אני אכלתי ארוחת בוקר בבית קפה הזה זה לדוגמה דווקא כן יוצר קרבה עם הלקוח. אבל מה שאני בעצם רוצה לחדד פה שהדרך הכי טוב ליצור כימיה עם הלקוח, ליצור קרבה עם הלקוח היא באמצעות שמזדהים איתו ומגלים אמפתיה ומגלים השתוות דווקא בדברים שבהם הלקוח הוא הכי יוצא דופן, לדוגמה נגיד שהלקוח הוא כל דבר שכל אחד יחשוב איזה משהו שאך ורק הלקוח הוא כזה, הוא נשוי בדיוק אח שלו לזה והוא נשוי לזה בדיוק איזה קונסטרוקציה מסוימת שגם אתה בדיוק כמוהו. אוקי בדברים כאלה אם מצליחים למצוא במה הלקוח שונה משאר האנשים, לא באופן כללי הוא גר פה? גם אני גר פה לא, מעבר לזה לא במקום זה מעבר לזה או להתמקד במהותי יותר, לשאול מה מייחד את הלקוח איזה דברים יש לכמה שפחות אנשים ויש אותם רק ללקוח, תכונות מאפיינות שבאופן יחסי בהן הלקוח שונה משאר האוכלוסייה ובהן תנסה להראות ללקוח שאתה דומה, למה זה ירכוש את האמון שלו עוד יותר. כמובן שלא לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו, אם אתה שונה ממנו בפרט בדברים שהוא דומה לכולם, אם אתה שונה ממנו בדברים שהוא עצמו מבין שהוא שונה מכולם אז זה אולי לגיטימי בעיני הלקוח דהיינו, זה פחות מפריע ליצירת ההזדהות עם הלקוח אבל אם אתה שונה בדברים שרוב האנשים דומים ללקוח הלקוח מרגיש כלפיך זרות עוד יותר גדולה. זה מהצד של לא לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו צריך לשים לב כמו שמשדרים ללקוח שאתה כמוהו גם לא בהכרח צריך לשדר ללקוח שאתה שונה ממנו שזה גם יכול ליצור איזה נזק והפוך על ...
האם ליצור קשר קרבה עם לקוח כוונה מקום זמן פנימיות שכנוע לשדר ללקוחות שינוי הרגלים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים למה קשה לאיש מכירות למכור מוצר יקר? אחת הבעיות המרכזיות שבהן נתקל איש מכירות היא התחושה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח. התחושה הזאת נובעת מכך שהמוכר עצמו מאמין שהמוצר לא מצדיק את המחיר שנדרש עליו. אליעד כהן מסביר שאנשי מכירות ... למה לא ביקש מחיר גבוה יותר אם כבר החליט לרמות, ענה המתקן שהוא פשוט רצה את הסכום הזה וחשש שהלקוח יסרב לשלם אם יבקש יותר. הדוגמה מדגישה את הבעייתיות במצב שבו המוכר מרגיש לא נוח עם המחיר שהוא גובה. כיצד התחושה של מחיר יקר מדי משפיעה על המכירה? אליעד מדגיש שהבעיה העיקרית אינה הקושי לשכנע את הלקוח לשלם, אלא התחושה הפנימית של המוכר, שחש אשמה או אי - נוחות על כך שהוא מוכר במחיר גבוה. התחושה הזאת משפיעה על יכולתו למכור ועל ההתנהלות שלו מול הלקוח. למשל, מוכר מסגרת משקפיים שקונה אותה בעשרה שקלים ומוכר באלף שקלים, עלול להרגיש שהוא מרמה את הלקוח גם אם ישנן הוצאות שיווק, פרסום, ותחזוקה שמצדיקות את המחיר. אליעד מסביר כי יש דרך אחרת להסתכל על המחיר: המוכר אינו מוכר רק את המוצר עצמו אלא את הערך שהלקוח מקבל מהשירות, מהנוחות, מהמהירות, ומהעובדה שאינו צריך להשקיע זמן נוסף בחיפושים. במילים אחרות, הלקוח משלם עבור תועלת ולא רק עבור המוצר הפיזי עצמו. האם המחיר תלוי בעלות המוצר או במה שהלקוח מוכן לשלם? אליעד מסביר שמחיר המוצר לא חייב להיות תלוי ישירות בעלות של המוצר או במחיר שוק שלו. במקום זאת, המחיר נקבע לפי התועלת שהלקוח מפיק ממנו. הוא נותן דוגמה קיצונית: מכירת מים במדבר במיליון דולר. לכאורה המחיר גבוה מאוד ביחס לעלות, אך מצד הלקוח במדבר, זה יכול להיות המחיר הנכון כי זה מה ששווה לו התועלת של המוצר באותו רגע. הוא מציין כי המחיר צריך להיות מבוסס על הערך שהלקוח רואה במוצר ולאו דווקא על המחיר המקורי שלו. איך איש המכירות יכול להתמודד עם רגשות האשמה על המחיר? כדי ... המכירות לא ירגיש אשמה על המחיר הגבוה, אליעד מציע לו לשנות את נקודת המבט שלו על מה שהוא מוכר ללקוח: להבין שהלקוח מוכן לשלם את המחיר ולכן המחיר הוא לגיטימי. לראות את התועלת הכוללת שהלקוח מקבל ולא רק את המוצר עצמו. לשכנע את עצמו שהוא נותן ללקוח ערך מוסף שמצדיק את המחיר, אפילו אם ניתן לקנות את המוצר במקום אחר בזול יותר. בנוסף, אליעד מדגיש שהקושי לראות לקוחות משלמים מחיר גבוה נובע מההשלכה העצמית של המוכר, כלומר, המוכר מדמיין שהוא עצמו הלקוח ולכן הוא מזדהה עם התחושה שהלקוח כביכול נדפק. אם המוכר יבין שזה לגיטימי שמישהו ימכור לו במחיר גבוה ויראה בכך גם תועלת לעצמו, יהיה לו ... מניחים שהחיות סובלות מתוך השלכה עצמית, כלומר, הם מזדהים עם הסבל שלהן, כפי שאיש המכירות מזדהה עם התחושה של הלקוח שהוא משלם מחיר יקר מדי. הדרך להתמודד עם זה היא להבין שהתחושה של הזדהות נובעת מהשלכה של תחושות פנימיות ולא בהכרח משיקוף המציאות של הצד השני. אליעד ממליץ לאיש המכירות לאמץ את ההבנה שהתחושה של הלקוח אינה בהכרח שלילית, ולפעמים הלקוח אפילו מעריך את הנוחות והזמן שנחסך לו יותר מאשר את החיסכון הכספי שהיה יכול להשיג במוצר זול יותר. איך להתמודד עם תחושת האשמה לאחר קנייה יקרה מדי? אליעד גם מתייחס לתחושה של הלקוח לאחר שרכש מוצר במחיר גבוה ואחר כך גילה שהוא היה יכול לקנות אותו במקום אחר בזול יותר. הוא מסביר שתחושת הנדפקתי נובעת מכך שהלקוח מתמקד רק במחיר ששילם ולא בתועלת שקיבל. הוא ממליץ ללקוח להבין שהוא שילם גם עבור הנוחות והזמן שנחסך, ושאם היה משקיע זמן בחיפוש, הוא אמנם היה חוסך כסף אך היה משלם בזמן ובמאמץ. ברגע שהלקוח מבין זאת, הוא יכול להרגיש שלם יותר עם הרכישה שביצע. מה גורם לאנשים לרחם או להתאכזר לאחרים? אליעד מוסיף ... יתאכזר לאחרים כדי להצדיק את הסבל שהוא עצמו עבר. לסיכום, לפי אליעד כהן, איש מכירות שמבין את עקרון התועלת ללקוח ולא מתמקד רק במחיר המקורי של המוצר, יכול למכור מוצר במחיר גבוה ולהרגיש עם זה בנוח, כל עוד הוא משוכנע שהערך שהלקוח מקבל מצדיק את התשלום. איך למכור מוצר יקר בלי להרגיש אשמה? האם המחיר קובע את הערך ללקוח? למה מרגישים רע למכור ביוקר? מה הקשר בין טבעונות למכירות? איך להתמודד עם תחושת נדפקתי בקנייה? מהי השלכה עצמית ... הוא לא יכול להוזיל את המחיר בגלל העלויות בגלל כאילו המחויבים שלו ועדיין הוא חושב שזה יקר מדי כי הלקוח יכול לקנות את זה במקום אחר יותר בזול או מה שזה לא יהיה והוא לא יכול להוזיל את המחיר ... שיקר. השאלה היא זה מה עושים האם מחויב, איך המוכר יכול להתמודד עם זה שהוא חושב שהמוצר שהוא מוכר ללקוח יקר מדי זאת השאלה. זה מתחבר בהיבט כזה או אחר לתוכנית יצאת צדיק או יצאת רשע מכירים את התוכנית ... מחיר טוב. אליעד: אין לו בעיה לשכנע שזה מחיר טוב הוא מרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח, הבנת הלקוח אין לו בעיה לשלם הבעיה היא במוכר שמרגיש רע מזה שהוא מוכר מוצר יקר מדי. ש: אז שיגדיל את ... להגיד? ש: רציתי להוסיף לתשובה שלו שאת החוויה שהיא לא רק באותו רגע אלא גם אחרי זה. אליעד: מה שהלקוח מקבל? ש: כן. אליעד: בוא אבל ננתח את זה בצורה ישרה, מה אתה רוצה להגיד? ש: שגם בכלל כשאתה ... מה זה אומר? שהוא חושב שזה עושה לו יותר רע מטוב. עכשיו בא נשאל את עצמו למה כשהוא מוכר ללקוח ביותר יקר למה זה עושה למוכר יותר רע מטוב, מה ההיגיון בזה למה זה עושה לו יותר רע? לדוגמה ... נחזור להיבט של הנושא בן אדם מרגיש רע למה הוא מרגיש רע? כי הוא כאילו כשהוא כביכול דופק את הלקוח בחוויה שלו דופק את הלקוח אז הוא מרגיש כאילו דופקים אותו וזה עושה לו רע, הוא מרגיש שהוא מרמה את הלקוח ומרגיש שמרמים אותו ואז זה עושה לו רע כי כשהוא עושה כאילו על הלקוח הוא מרגיש שקורה לו רע תוך כדי. אוקי עכשיו קודם כל יש פה כמה עניינים קודם כל היבט אחד ... אני יכול לראות בזה דבר טוב, אוקי אז אתה יכול לראות דבר טוב בזה שאתה עושה את זה מול הלקוח. ש: השאלה שלך בעצם איך אני כקונה לא ארגיש רע באותו רגע. אליעד: עובדתית קנית מוצר מאה שקל אלף ...
למה המוצר יקר ללקוח מצפון לגיטימיות סימנים הלקוח מתנגד למחיר איך לשכנע איך לפתח יכולת חשיבה הורים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח, איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ללמוד מאנשים שנכשלים למה המחיר כל כך יקר? השכלה פורמאלית איום על גברים שינוי מקום בוחר להרגיש רע חרדה חברתית זה משהו טוב דיכאון מהדיכאון בניית ביטחון עצמי האם אפשר תמיד לאהוב את עצמי? לאהוב את עצמי בלי תנאים מה טוב באהבה? לחפש את האושר היכן נמצא האושר? זוגיות רעה שמשדרת זוגיות טובה סימנים לבגידה במחשבה איך לקבל החלטה בלי לפחד? מה ההחלטה הטובה ביותר? דרכים להתמודדות עם רע איך מתמודדים עם בן זוג מעשן? חסר מוטיבציה מוטיבציה להרזיה השפעת פרסומות מהי המחלה של אנשי המכירות? הפרעות סדר וארגון אצל ילדים האם יש מחלות נפש בילדים? הפסקת החיפוש הרוחני רצון בתת מודע בן חולה סכיזופרניה טיפול במחלות נפשיות האקס מתגעגע מה הכי חשוב בלגרום לאקס לאהוב אותך שוב? שריר הבטן טווחי תנועה של השריר מה היה לפני שאלוהים ברא את העולם? אליעד כהן הוא אלוהים הגעתי להארה רוחנית הארה הופך להיות אלוהים לא מספיק להיות אלוהים משיכה לכסף לא ישבע כסף האם ניתן להשיג את מטרת החיים? מטרת החיים של אלוהים איך לפרש לחיובי? הנאה זהה להנאה בחירה מלאה בחירה חופשית רגשית מה הסיבה ולמה נברא העולם? לפרש סימן מהיקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, מאמן מכירות, אימון אישי בתחום לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4805 שניות - עכשיו 08_09_2025 השעה 14:08:23 - wesi1