...
הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר
הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד
בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על
הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה? איך להתמודד עם לקוח שמפר
הסכמים באופן קבוע? כאשר אנחנו עושים עסקים, קיים סיכון תמידי שלקוחות יפרו את ההסכם בינינו.
הסכמים עסקיים נועדו להגן עלינו, אך מה עושים כשהלקוח אינו עומד בהם באופן עקבי? לפי אליעד, ישנן שתי דרכים מרכזיות להתמודד עם לקוח שמפר
הסכמים: האם כדאי להפסיק לעבוד עם לקוח שמפר
הסכמים? האפשרות הראשונה שאליעד מציג היא הפשוטה ביותר - לא לעבוד עם לקוחות שלא עומדים
בהסכמים. לפי גישה זו, אם לקוח מפר הסכם ברור ומדויק, מדוע בכלל להמשיך לעשות איתו עסקים? הרעיון כאן הוא לא לבזבז זמן ואנרגיה על לקוח שאינו ... המרכזי כאן הוא לא להסתמך על ההסכם בלבד, משום שמי שלא מתכוון לקיים
הסכמים ממילא לא יתרשם ממסמך כתוב. מדוע לא כדאי לסמוך רק על ההסכם עצמו? אליעד מדגיש שהסכם הוא בסופו של דבר רק נייר. אם הלקוח לא רוצה לעמוד ... בצורה שתצמצם סיכונים? הדרך האידיאלית ביותר להתמודד עם לקוחות שמפרים
הסכמים, לדברי אליעד, היא פשוט לקבל מהם את התשלום מראש. במצב כזה, אין שום משמעות לכך שהלקוח מפר את ההסכם, כי התשלום כבר נמצא אצלנו. אבל לא ... גבוה מדי ללקוחות בעייתיים? הסיבה היא פשוטה: לקוחות שלא עומדים
בהסכמים לא יתרגשו מכך שכתוב בחוזה שהם חייבים לשלם תוך 30 או 60 יום. כשיגיע מועד התשלום, הם עלולים להמציא תירוצים כמו אין לי כסף, המצב קשה, ... והסיכון הכלכלי למינימום האפשרי. לסיכום, כאשר מתמודדים עם לקוח שמפר
הסכמים, האפשרויות הן או להפסיק לעבוד איתו לחלוטין, או לעבוד איתו בזהירות רבה תוך הגבלת החשיפה לסכומים קטנים, על ידי קבלת תשלום מראש או ... עם התשלום צמצום סיכונים מול לקוחות בעייתיים איך לעבוד עם לקוח שמפר
הסכמים? ישנם מצבים שבהם אנו יוצרים הסכם עם לקוח, אך מסיבה כלשהי אנו מוצאים את עצמנו במצב לא נוח - בין אם ההסכם עצמו נוסח באופן שגוי ובין אם ... אך הלקוח בכל זאת מפר אותו? אפשרות ראשונה: לא לעבוד עם לקוח שמפר
הסכמים הגישה הראשונה היא פשוטה: אם יש לקוח שמפר
הסכמים, אין טעם לעבוד איתו. אם אנחנו משקיעים זמן ואנרגיה בניסוח הסכם ברור ומדויק, אך הלקוח לא עומד בו, למה שנמשיך לעבוד איתו? זו אפשרות ... יתבצע בשלבים ובאופן שלא ישאיר אותנו חשופים. מסקנה אם יש לקוח שמפר
הסכמים, יש שתי אפשרויות: לא לעבוד איתו כלל או לעבוד איתו בזהירות תוך צמצום החשיפה הכספית. אין טעם לסמוך על
הסכמים בלבד, אלא יש לבנות מנגנון שבו כל שלב מותנה בתשלום, כך שלא נהיה בסיכון גבוה להפסד. למידע נוסף על
הסכמים, כתיבת חוזים והתמודדות עם הפרות חוזה, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע נוסף בנושא. בהצלחה! איך לעבוד עם לקוח בעייתי? ... לקוח שלא תמיד משלם, לקוח שעושה בעיות עם התשלום, לקוח שלא עומד
בהסכמים, עמידה
בהסכמים, לקוח שמפר
הסכמים