אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי ... תהיה גורלית. החיפושים האינטרנטיים עליך לא תמיד יקבעו אם מישהו יבחר להיעזר בשירותיך או לקנות ממך. לדוגמה, אם לקוח מחפש מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות והשליליות. אם האוכל טוב, ... או את איכות המוצר שלך. אנשים כותבים ביקורות שליליות מסיבות שונות: חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות. הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך. הם טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן. הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם. איך זה משפיע על הלקוחות שלך? ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. אך חשוב להכיר בכך שזו לא תמיד נקודת המפתח להחלטת הלקוח. מה שמשפיע באמת עליהם הוא הפער בין היתרונות לחסרונות שהם רואים במוצר או בשירות שלך. מה לעשות עם ... לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר: תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך. עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות. הראה את היתרונות שלך באופן ברור במקום לנסות להסביר למה הביקורות ... שמועילות לו. מסקנה הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא לשפר את המוצר או השירות שלך. בעזרת פיתוח חוויית לקוח יוצאת דופן, שיווק חיובי, והפצת תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ... שלילי באינטרנט? איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך לשפר תדמית עסקית? איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות? מה זה מיתוג אישי? איך לשכנע לקוחות? ניהול מוניטין באינטרנט איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו ... אם יש לך 1,000 חברים, ואם רק 10% מהם לא מסתדרים איתך - יש לך כבר 100 אנשים שמדברים עליך רע. אם יש לך מיליון לקוחות, גם אם רק 1% מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות. מדוע אנשים כותבים תגובות ... קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי: הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות). הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך. הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן. הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם. איך זה משפיע על הלקוחות שלך? כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב להבין שזו לא הנקודה הכי קריטית בהחלטה שלו. ההחלטה אם לקוח יקנה ממך או לא לא תלויה בכמות הביקורות השליליות, אלא בפער בין היתרונות לחסרונות שהוא רואה אצלך. דוגמה: ... בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך באור טוב: תפרסם מאמרים וסרטונים שמדברים על ההצלחות שלך. תעודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות. תראה בפועל את היתרונות שלך - במקום רק לנסות להסביר למה הביקורות ... דרך. הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא פשוט להיות טוב יותר: לשפר את המוצר או השירות שלך. לתת חוויית לקוח יוצאת דופן. להפיץ כמה שיותר מידע חיובי. לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך בחינם, כדי שיוכלו לראות בעצמם שהוא ... מוניטין באינטרנט איך לשפר תדמית עסקית שיווק ומכירות אסטרטגיות להתמודדות עם ביקורות שליליות איך לבנות אמון עם לקוחות איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג ... דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות באינטרנט? איך להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט? כתבות חיוביות, לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, דיל עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים ... לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של
ביקורת בונה איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל להיות טוב להתמודד אם מכפישים אותי איך להתמודד עם ביקורת לגרום לאנשים להתמודד עם הוצאת דיבה מיתוג באינטרנט
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
9:00איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
... להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח מהי הטעות הנפוצה בהתייחסות ללקוחות? אליעד כהן מסביר בהרצאה כי הטעות הנפוצה של אנשים שנותנים שירות או מוכרים מוצר, היא שהם חושבים שהעסקה בינם לבין הלקוח היא טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים במתמטיקה, אתה עשוי להניח שהמוצר שאתה מספק הוא הידע בתחום המתמטיקה. לכן, אתה עשוי לחשוב שהלקוח יבחר בך רק בגלל שאתה טוב יותר, מקצועי יותר, מנוסה יותר או זול יותר ממורים אחרים. אבל זו תפיסה מוטעית. מה באמת הלקוח מחפש כשהוא פונה אליך? הלקוח לא מחפש רק מוצר או שירות, אלא תחושה טובה. לפני הכל, הוא בן אדם שמעוניין להרגיש טוב. לדוגמה, אם תלמיד מגיע ללמוד מתמטיקה מתוך חרדה לקראת מבחן, אפילו ... תחושה טובה. התחושה הזו היא מה שיגרום לו לאהוב אותך, להיות נאמן אליך ולהביא לך לקוחות נוספים. כלומר, הוא לא קונה ממך רק ידע, אלא הוא רוכש ממך בעיקר ביטחון ותחושה חיובית לגבי עצמו. איך אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב? הדרך לגרום ללקוח להרגיש טוב היא לא רק באמצעות המקצועיות שלך, אלא גם באמצעות היחס שאתה נותן לו והקשר האישי שאתה מייצר איתו. לדוגמה, אליעד מסביר שהלקוח משלם לא רק על השירות הישיר, אלא בעיקר על התחושה שהוא יוצא איתה אחרי המפגש. גם אם הלקוח קיבל מוצר לא מושלם אבל הרגיש שהיחס כלפיו היה מעולה, הוא יצא מרוצה ויחזור אליך שוב. לכן, חובה לשאול את עצמך מול כל לקוח: איך אני יכול לגרום לו להרגיש טוב? איך היחס האישי שאני נותן לו משפיע על תחושת הסיפוק שלו? איך נכון להתנהל מול לקוח במחלוקת כספית? כאשר יש מחלוקת כספית, למשל כשהלקוח רוצה לשלם פחות ואתה רוצה יותר, אליעד מדגיש שהעיקר הוא לא הכסף או הפרטים הטכניים, אלא ההבנה ההדדית והתחושה. לדוגמה, אם תסביר ללקוח בצורה מכובדת ומבינה מדוע המחיר שלך גבוה יותר, אפילו אם יש מחלוקת, היחס והכבוד שנתת לו יגרמו לו להרגיש טוב יותר. כלומר, גם במחלוקת חשוב לזכור שהמטרה היא לשמר את התחושה החיובית ולא רק לפתור את הצד הטכני של העניין. מה קורה כשהלקוח לא מתעניין במוצר שלך למרות שאתה מקצוען? אליעד מסביר שלפעמים אתה יכול להיות מקצוען בתחומך, אך אנשים לא ירצו לעבוד איתך בגלל חוסר היכולת שלך ליצור ... אנשים שיש להם מומחיות טכנית גבוהה, אך חסרה להם מיומנות בין - אישית, מה שגורם ללקוחות להתרחק מהם. אם אתה נתקל בכך, כדאי לך לבחון את הגישה שלך מול לקוחות ולהוסיף ממד אישי וחוויית שירות נעימה לצד המקצועיות הטכנית. מה לעשות כשלקוח רוצה אווירה נעימה ולא רוצה לפתור את הבעיה? אליעד מתייחס לדילמה שהעלה אחד המשתתפים, שהביע חשש שמטופל יעדיף להישאר בבעיה שלו רק כי הוא נהנה מהאווירה ... ענה שאם אתה באמת יכול לפתור את הבעיה, עליך לפתור אותה באופן כזה שגם הסיבה שהלקוח רצה את האווירה הנעימה (הבעיה האמיתית שלו) תיפתר. אם הלקוח נשאר רק בגלל האווירה, סימן שלא פתרת את הבעיה האמיתית. הוא מבהיר שאם המטרה שלך היא לגרום ללקוח לחזור, כדאי לייצר אווירה נעימה, אך אם המטרה שלך היא רק לפתור בעיה ולהתקדם הלאה, אתה יכול להיות יותר קשוח ופחות להשקיע ביצירת אווירה נעימה. איך ...
עיקרון פחד בחינות נאמנות תהליך חרדות לפני מבחן הדדיות חיזוק ביטחון עצמי שאלות להתבוננות
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
פגישת היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי
... היכרות עם לקוחות, פגישה עם לקוחות פוטנציאלים, פגישה עם שותפים פוטנציאלים, שיחת היכרות עם לקוחות, שיחת היכרות עם שותפים, ספר לי על עצמך, ספר לי על החברה שלך, ספר לי על העסק שלך, איך למכור את עצמך? פגישת פרזנטציה, שיווק עצמי האם פגישת היכרות היא באמת רק לשם היכרות? פגישת היכרות היא שלב ראשוני של משא ומתן, כאשר שתי חברות, שותפים פוטנציאליים או לקוחות חדשים נפגשים לראשונה. מטרתה המוצהרת של הפגישה בדרך כלל היא להכיר אחד את השני, לדבר באופן כללי, להבין מה הצד השני עושה ומה הוא ... רוצים להעביר. חשוב לשאול את עצמכם את השאלות הבאות לפני הפגישה: מה המטרות שלי בפגישת ההיכרות הזו? מה אני רוצה שיקרה לאחר הפגישה הזו? מה הייתי רוצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי יחשוב עלי בסוף הפגישה? איזה מידע הייתי רוצה לקבל ממנו במהלך הפגישה? איזה מסרים ברורים אני מעוניין להעביר לצד השני בפגישה? איך אשנה את המסרים שלי בהתאם למה שיקרה במהלך הפגישה? לדוגמה, נניח שאתם מעוניינים להבין במהלך הפגישה האם הלקוח זקוק לשירות מסוים או האם הוא מתמודד עם אתגרים מסוימים. לשם כך תוכלו לשאול שאלות שירמזו על הצורך בשירות שלכם, כמו מה האתגרים ... ואכפתיות, או לחלופין מסר של חוסר מקצועיות או חוסר התעניינות אמיתית, בהתאם לטון שלכם ולאופן שבו השאלה נשאלה. לסיכום: איך להתייחס לפגישות היכרות עם לקוחות או שותפים? פגישת היכרות היא למעשה פגישת מכירה סמויה או גלויה. עליכם להתייחס אליה כהזדמנות עסקית לכל דבר, גם אם לא דנים על פרטים ... של המטרות, המידע, המסרים והגמישות לשינויים במהלך השיחה, יסייע לכם להפוך את הפגישה להצלחה ויגדיל את הסיכוי לתוצאות הרצויות בטווח הארוך. שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים איך לפתח שיחה עם לקוחות? איך לפתח שיחה עם שותפים? איך לעשות רושם ראשוני חיובי? מה לשאול בפגישת היכרות? פגישת היכרות - האם היא באמת רק היכרות? שלום חברים ... אבל חשוב להבין דבר מהותי: פגישת היכרות היא אף פעם לא רק פגישת היכרות. למעשה, כל פגישה היא תמיד פגישת מכירה. מה זה אומר בפועל? כאשר אתם נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים עסקיים או כל גורם אחר לפגישת היכרות, עליכם להבין שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר. אמנם ייתכן שבמהלך הפגישה לא ... עם מודעות לכך שמדובר בפגישת מכירה לכל דבר ועניין, גם אם לא מדברים ישירות על עסקה. לפרטים נוספים ולמידע נוסף על נושאים כמו פגישת היכרות, משא ומתן עם לקוחות , שותפות עסקית, פרזנטציות ועוד, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! שיחת חולין עם לקוחות פוטנציאלים, שיחת חולין עם שותפים פוטנציאלים, איך לפתח שיחה עם לקוחות? איך לפתח שיחה עם שותפים? ...
שיחת מכירה זיכרונות שותפות עסקית הדרך של אליעד אינטראקציה עסקים אתר האינטרנט eip לעבוד
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
9:17איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
... להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות , טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה איך להתמודד עם לקוח שמתקשר שוב ושוב? כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב למרות שכבר קיבל תשובה ברורה על זמני הגעה או תהליכים מסוימים, המענה שהוא מבקש הוא לא תמיד המענה שהוא אומר באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, ... יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור בעוד שעה. לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה. מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני? אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי. כלומר, השאלה מתי השליח יגיע? היא רק ... את הלחץ שבו הוא נמצא. אליעד ממליץ להפסיק לחשוב במונחים טכניים, ולהתחיל לחשוב במונחים של תחושות וצרכים רגשיים. לדוגמה, לקוח שהזמין פיצה שמגיעה תוך שעה ומתקשר כל כמה דקות, בפועל הוא לא מחפש לדעת מה השעה ... ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות. איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל? במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא ... להסביר בפירוט את המצב: השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בגי - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך. הדבר נותן ללקוח תחושה טובה ומרגיע אותו, כי הוא מרגיש שמבינים אותו ודואגים לו באמת. גם במצבים בהם לא ניתן לספק את הבקשה של הלקוח, אפשר עדיין לתת לו תחושה טובה. למשל, אם אדם מבקש כוס מים ואי אפשר לספק את ... הבנה של הצורך שלו, ולומר: אני מבין שאתה צמא מאוד, נעשה את המקסימום לסדר את זה בקרוב. גם אם הבעיה לא נפתרה באותו רגע, הלקוח ירגיש טוב יותר, כי מישהו גילה כלפיו אמפתיה והזדהות. איך לגרום ללקוח להודות לנו גם כשלא קיבל מה שרצה? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה נוספת: אפשר לגרום ללקוח להרגיש טוב, ואף לגרום לו להודות לכם, אפילו אם בפועל לא סיפקתם את מה שביקש. ... המצב שלו. כך הוא ירגיש שמכבדים אותו, ואף יכול להיות אסיר תודה, למרות שלא קיבל את מה שרצה. מה לעשות כשאמפתיה לא עובדת והלקוח עדיין כועס? אליעד מבהיר שייתכן שהאמפתיה לא תמיד תפתור את כל הכעס או התסכול של הלקוח. יש מצבים בהם הלקוח עדיין יהיה עצבני או מאוכזב, אך זה לא אומר שלא עשיתם עבודה טובה. צריך לזכור שמטרתכם היא לעשות את המיטב כדי לתת ללקוח תחושה טובה ולגלות אכפתיות. המטרה האמיתית היא לא רק לספק פתרון פיזי, אלא לספק חוויה חיובית של הקשבה ואמפתיה, מתוך הבנה שהלקוח הוא אדם עם צרכים רגשיים, מעבר לצרכים הטכניים. איך לתת שירות טוב ולשמור על לקוחות לאורך זמן? אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות ...
לגרום לאישה להביע הזדהות לקוח אמפתיה לשאול שאלות תלונות תיעדוף לשכוח מישהו
איך למכור מוצר? איך למכור משהו? תחרות אנשי מכירות, איך למכור שירות? איך להתחיל למכור? איך לדעת למכור? איך מוכרים משהו? איך לבנות תהליך מכירה? איך ללמוד למכור? מה הדרך למכור משהו? הדרכת אנשי מכירות, איך ללמד אנשי מכירות למכור? איך להיות איש מכירות טוב? איך להתחיל לעבוד במכירות? שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור?
... שאלות הכאב של הלקוח, שאלות הסינון של הלקוח, שאלות נפוצות של לקוחות, השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות, מה לקוחות שואלים? להכיר את הלקוח של המוצר, איך להצליח למכור? וכאן נסביר, איך ... אותו, מה הסיבות שהלקוחות שרוכשים את המוצר הזה, רוכשים אותו. וברמת ... מנקודת המבט של הלקוח. למי נועד המוצר, מי הלקוחות של המוצר, ולמה שהלקוחות ירכשו את המוצר. דהיינו, ננסה להבין את ... המבט של הכאבים של הלקוח, שבגללם הלקוח רוכש את המוצר. ננסה להסתכל על המוצר, מנקודת המבט של הצרכים של הלקוח, שבגללם הלקוח אולי ירצה לרכוש מאיתנו. אבל יש עוד משהו לא ... השאלות של הכאב של הלקוח, דהיינו, את השאלות של הכאב של הלקוח שבגללן הוא רוצה לרכוש את המוצר שלנו, אלא ... את שאלות הסינון של הלקוח, דהיינו, השאלות שהלקוח ישאל אותנו לגבי המוצר, שהן לא קשורות באופן ... מתאים לו. לדוגמה, לקוח שרוצה לרכוש רכב ושהכאב שלו הוא שהרכב יהיה ... הרי ששאלת סינון של הלקוח יכולה להיות, האם הרכב חשמלי או צורך דלק, או ... וכיוב. שאלו שאלות שהלקוח שואל, כדי לסנן אותנו, לפני שהוא בכלל עובר ... משאלות הכאב של הלקוח ולגבי כל שאלה משאלות הסינון של הלקוח, עלינו לדעת מה לקוחות שואלים ולהכיר את השאלות הנפוצות ביותר של לקוחות ועלינו לדעת מהן השאלות הנפוצות של לקוחות בנוגע למוצר. בין אם אלו שאלות סינון ראשוני ... שנוגעים לכאבים של הלקוח. ועלינו להכיר את השאלות ואת התשובות לשאלות של הלקוחות. ואם נשאר לנו עוד קצת זמן, אז כמובן כדאי ... מידע על המוצר, שאם הלקוחות יכירו את המידע הזה, הם ירצו לרכוש את ... גם אם המידע הזה הלקוחות לא שואלים לגביו, בשום שלב. לסיכום: כדי ...
למכור מוצר לאתר את צרכי הלקוח סיבה איך להתחיל לאתר את הצרכים של הלקוח להכיר סיפור איך ללמד אנשי מכירות למכור
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק מי שרוצה לעשות כסף, צריך לדעת לבחור את קהל היעד שלו ואת הלקוחות שלו, בהתאם ללקוחות ולקהל היעד שממנו הוא ירוויח הכי הרבה כסף. ואני אסביר: ברמת העיקרון, אתה מרוויח כסף, אם אתה מספק מוצר שירות מסוים ללקוחות שלך. יחד עם זאת, כמות הכסף שתרוויח, תלויה בין השאר גם בסוג הלקוחות שלך, בסוג האנשים שרוכשים ממך את השירות שלך. יש לקוחות שישלמו לך יותר ואפילו ישאירו לך טיפ ויש לקוחות שיריבו איתך על כל שקל ויגידו לך יקר לי. והשאלה היא, איך לבחור את הלקוחות שלך שלך? איך לדעת מי קהל היעד שלך, שממנו תוכל להרוויח הכי הרבה כסף? והתשובה לכך היא, שאתה אמור לבחור את הלקוחות שלך, בהתאם למי שאתה מספק לו הכי הרבה ערך. ואני ... לבין השאלה למי אתה יכול להביא הכי הרבה תועלת. אלו 2 שאלות שונות. שוב, שאלה אחת יכולה להיות, האם אני יכול להביא תועלת ללקוח הזה? שאלה שניה יכולה להיות, לאיזה לקוח אני אביא הכי הרבה תועלת? אלו 2 שאלות שונות, וכדאי לך להתמקד בשאלה של למי אתה מביא הכי הרבה תועלת, כי הוא הלקוח האידיאלי שלך שממנו תוכל להרוויח הכי הרבה כסף. לדוגמה: ... הבית כשהוא מסיים את השכירות? תשובה: כן. אתה יכול להביא לו ערך, כי אתה צבעי ואתה יכול לצבוע לו את הדירה. אבל האם פרופיל הלקוח הזה, הוא הלקוח שאתה תביא לו הכי הרבה תועלת, במידה ואתה צבעי מקצועי ... יום חופש מהעבודה שלו ויצבע את הדירה שלו לבד, הרי שזה כנראה יהיה לו יותר זול, מאשר שאתה תצבע לו את הדירה. בקיצור, פרופיל הלקוח הזה, לא צריך את איכות העבודה שלך, לא צריך את המקצועיות שלך ויש לו גם אלטרנטיבה יותר טובה מאשר לשלם לך כסף על המקצועיות שלך. אז, האם אתה יכול להביא ללקוח הזה ערך? תשובה: כן. אבל האם זה ה
פרופיל לקוח רצון מחיר זול איך לעשות כסף מי הלקוחות הטובים שלך איך למכור מוצרים יקרים מקצועיות איך לעשות
קורונה ועסקים, התנהלות עסקית אידיאלית בזמן משבר הקורונה, התנהלות עסקית בזמן ברבור שחור בכלכלה, תזרים מזומנים, לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות, מה לעשות אם אין לקוחות? התנהלות עסקית נכונה בזמן משבר כלכלי, יעוץ עסקי, שיווק
קורונה ועסקים, התנהלות עסקית אידיאלית בזמן משבר הקורונה, התנהלות עסקית בזמן ברבור שחור בכלכלה, תזרים מזומנים, לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות, מה לעשות אם אין לקוחות? התנהלות עסקית נכונה בזמן משבר כלכלי, יעוץ עסקי, שיווק
... תזרים מזומנים, לגרום לעסק להצליח בלי לקוחות, מה לעשות אם אין לקוחות? התנהלות עסקית נכונה בזמן משבר כלכלי, יעוץ עסקי, שיווק מהי ההתנהלות העסקית האידיאלית בתקופת משבר הקורונה? עסק ... כלכלי אחר, גם אם באופן פתאומי הוא מאבד לקוחות, עסקאות או ספקים. אליעד כהן מסביר שבמצב אידיאלי, עסק אמור להיות מסוגל להתקיים תקופה ארוכה ללא הכנסות כלל. ... האישיים. כיצד יכול עסק להתקדם ללא לקוחות או עסקאות בכלל? לפי אליעד כהן, עסק שמתנהל נכון אמור תמיד לדעת כיצד לקדם את עצמו גם כשאין לו לקוחות. זה אומר שגם בתקופות בהן לא מגיעים לקוחות חדשים או אין הכנסות ישירות, לעסק תמיד צריכים להיות דברים משמעותיים שהוא יכול לעשות כדי לשפר את עצמו, את ... עסק כמו חנות ירקות חווה חודש שלם שבו אף לקוח לא נכנס. במבט ראשון נדמה שאין לה מה לעשות, אבל למעשה עסק אמיתי תמיד יכול לבצע פעולות שונות שיתרמו להתפתחותו, ... מתקשה לבצע בשל מחסור בזמן כשהוא עסוק בלקוחות. עוד דוגמה שאליעד כהן נותן היא חברת תעופה שאינה יכולה להפעיל טיסות בתקופה מסוימת. לכאורה, אין לה איך לפתח את ... יותר מוצרים בעונה הבאה. האם מכירה ללקוחות היא הדרך היחידה לקדם את העסק? לדברי אליעד כהן, אחת הטעויות הגדולות של בעלי עסקים היא לחשוב שהדרך היחידה שלהם לשפר את העסק שלהם היא למכור יותר ללקוחות. גישה זו שגויה מכיוון שישנן פעולות רבות אחרות שעסק יכול לעשות בכדי לשפר את עצמו, גם אם אין כרגע לקוחות כלל. עסק אמיתי אמור לזהות ולנצל הזדמנויות לשיפור עצמי, בין אם מדובר בהכנת תשתית שיווקית, אימונים לעובדים, ... שאותם הוא יכול לבצע בזמן שאין לו לקוחות, זוהי בעיה מהותית המעידה שהעסק אינו בנוי נכון. מהו המצב האידיאלי של עסק בזמן משבר כלכלי? המצב האידיאלי שאליעד ... אין פעילות עסקית ישירה, כלומר, גם כשאין לקוחות. אליעד מבהיר שלמרות שזהו מצב אידיאלי ובמציאות הדברים הרבה יותר מורכבים, יש לשאוף לכך שעסק יהיה מוכן מראש ... עם משברים מסוג זה וידע לנצל את הזמן ללא לקוחות לטובת שיפור עתידי של פעילותו העסקית. איך לנהל עסק בזמן הקורונה? איך לשרוד עסקית במשבר כלכלי? פעולות עסקיות כשאין לקוחות תכנון עסקי בזמן מיתון כיצד לקדם עסק עונתי? מה לעשות אם אין לי לקוחות? מה לעשות אם אין מכירות? מה לעשות בעסק בתקופת החגים? איך לעבור את תקופת החגים בעסק? איך לנהל עסק עונתי? איך לקדם את העסק גם בלי לקוחות? פעולות לקידום העסק, איך להתנהל עסקית בזמן מיתון כלכלי? מיתון עולמי מיתון כלכלי ...
ברבור שחור להתקדם לשאול איך לקדם את העסק גם בלי לקוחות הכנסה התנגדות למחיר פיתוח המחיר גבוה מידי
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
יחסי ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק
... ציבור, להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת, לשון הרע באינטרנט, שיימינג באינטרנט, השמצות ברשת, לקוחות ממליצים, לקוחות מתלוננים, הוצאת שם רע באינטרנט, משמיצים אותי, דירוג בגוגל, דירוג בפייסבוק, ביקורות גוגל, ביקורות פייסבוק איך ... עם השמצות, חשוב להבחין בין שני סוגים עיקריים של השמצות: השמצות מוצדקות: מדובר בהשמצות שנובעות מדברים שבאמת קרו. למשל, אם מכרתם מוצר פגום שגרם לנזק אמיתי ללקוחות, זו השמצה מוצדקת. במקרה כזה, אנשים משמיצים אתכם על דברים שבאמת עשיתם לא נכון. השמצות לא מוצדקות: מדובר במצבים ... השמצות? אותו עיקרון שגורם לאנשים לעשן למרות ההשמצות, נכון גם לגבי כל תחום אחר בחיים. אם יש לכם עסק שמשמיצים אותו, הדרך הכי טובה היא פשוט לספק ערך משמעותי ללקוחות שלכם. אליעד מדגיש שבמקום לבזבז אנרגיה על תגובות של התגוננות או להכחיש את ההאשמות, פשוט תהיו טובים יותר, ותנו ללקוחות או לאנשים שמסביבכם להרגיש שאתם מעניקים להם ערך גבוה. הוא מביא דוגמאות רבות כדי להסביר זאת: אם אתם עובדים במקום עבודה ומשמיצים אתכם - תתמקדו בלספק ערך גדול למקום העבודה. אם תהיו טובים, תורמים ואיכותיים, המעסיק יתעלם מההשמצות. אם יש לכם עסק ולקוחות משמיצים אתכם, אבל רוב הלקוחות מרגישים שהמוצר או השירות שלכם מעולים ונותנים להם תועלת, השמצות לא ישפיעו לרעה. הלקוחות יעדיפו להמשיך אתכם, כי התועלת שהם מקבלים גדולה יותר מההפסד האפשרי. למה אנשים נשארים במערכות יחסים פוגעניות? ... יותר להישאר איתו. זה נכון לגבי כל התמכרות או בחירה מזיקה אחרת שאנשים עושים - הם שוקלים את הטוב מול הרע, ואם הטוב עולה על הרע, הם נשארים במצב. איך לגרום ללקוחות שלכם להתעלם מההשמצות נגדכם? הדרך הכי אפקטיבית להתמודד עם השמצות, לפי אליעד, היא לגרום לאנשים להעריך אתכם בזכות מה שאתם מעניקים להם. הדרך הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות מכם היא לגרום להם להתנסות במוצר או בשירות שלכם, כדי שירגישו בעצמם שזה טוב להם. ברגע שלקוח מתנסה במשהו שעושה לו טוב, הוא כבר לא צריך המלצות של אחרים. ההמלצה הכי טובה היא ההמלצה שהלקוח נותן לעצמו בעקבות החוויה שלו עם המוצר או השירות שלכם. לדוגמה, אם הלקוח מתנסה בשירות שלכם בחינם לתקופה קצרה והוא נהנה, הוא יחליט להמשיך בתשלום, אפילו אם יש ביקורות שליליות או השמצות עליכם ברשת. האם כדאי להסתמך על המלצות של לקוחות או על המלצה עצמית של הלקוח? אליעד מדגיש שהרבה עסקים מסתמכים על המלצות מצולמות של לקוחות , אבל לדעתו זו שיטה מוגבלת ופחות יעילה. השיטה הטובה ביותר היא לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליכם. כלומר, שהוא בעצמו יתנסה במוצר שלכם, יראה שהוא נהנה, ויחליט להמשיך איתכם לאורך זמן. האם לתבוע ... על לשון הרע הן פתרון לגיטימי, אבל הן לא הפתרון הכי טוב, כי זה לא פותר את הבעיה השורשית. הפתרון האמיתי הוא פשוט להיות יותר טובים, לתת יותר ערך, ולהראות ללקוחות ולעולם שאתם שווים את זה. ככל שתהיו יותר טובים ותראו זאת בבירור, פחות ופחות השמצות יוכלו לפגוע בכם. בסיכום, הדרך ... זו הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות, השמצות, שיימינג, והכפשות ברשת ובכל מקום אחר. איך להתמודד עם השמצות? ביקורות שליליות בגוגל איך למכור ללקוחות? למה אישה מוכה לא עוזבת? המלצות של לקוחות לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו שיימינג בפייסבוק איך להתמודד עם השמצות? שלום חברים, איך מתמודדים עם השמצות? נניח שיש לכם עסק ... במקום העבודה שלכם יש מי שמשמיץ אתכם, אבל אתם מספקים תוצאות מצוינות - המעסיק שלכם לא ימהר להאמין להאשמות נגדכם. - אם יש לכם עסק והשמצות מתפרסמות עליו, אבל הלקוחות שלכם ממשיכים לקבל מכם שירות מצוין - ההשמצות לא ישנו את העובדה שהלקוחות מרוצים ויחזרו אליכם. - אם אנשים מדברים עליכם רעות, אבל אתם תורמים, עוזרים ותומכים באחרים - הערכה שיקבלו מכם ... ירגישו שאתם מועילים להם. כאשר תעשו זאת, ההשמצות לא יהיו רלוונטיות. אם אתם רוצים להעמיק עוד בנושא ולהבין איך להתמודד עם השמצות, ביקורות שליליות והמלצות של לקוחות, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותגלו איך להפוך כל ביקורת להזדמנות לצמיחה. ביקורת שלילית בגוגל, איך למכור ללקוחות? ביקורת שלילית בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות בתקשורת? דירוג שלילי בגוגל, המלצות של לקוחות, תלונות של לקוחות, ביקורת שלילית באינטרנט, ביקורות של לקוחות, הכפשות של לקוחות, להתנסות במוצר בחינם, לתת ללקוח להמליץ עליך לעצמו, איך להתמודד עם השמצות? איך חושבת אישה מוכה? למה אישה מוכה לא עוזבת? למה אישה מוכה לא מתלוננת? ...
תלונות של לקוח להיות טוב לקוחות ממליצים אנשים מדברים עלי פעולה ביקורות חיוביות שלום לפגוע
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
הפרת הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה?
... הסכמים על ידי לקוחות, איך לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? הפרת חוזה על ידי לקוח, איך לעבוד עם לקוח שלא עומד בהסכמים? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוח שעושה בעיות, לא לסמוך על הסכמים, איך לכתוב הסכם? איך לכתוב חוזה? איך להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים באופן קבוע? כאשר אנחנו עושים עסקים, קיים סיכון תמידי שלקוחות יפרו את ההסכם בינינו. הסכמים עסקיים נועדו להגן עלינו, אך מה עושים כשהלקוח אינו עומד בהם באופן עקבי? לפי אליעד, ישנן שתי דרכים מרכזיות להתמודד עם לקוח שמפר הסכמים: האם כדאי להפסיק לעבוד עם לקוח שמפר הסכמים? האפשרות הראשונה שאליעד מציג היא הפשוטה ביותר - לא לעבוד עם לקוחות שלא עומדים בהסכמים. לפי גישה זו, אם לקוח מפר הסכם ברור ומדויק, מדוע בכלל להמשיך לעשות איתו עסקים? הרעיון כאן הוא לא לבזבז זמן ואנרגיה על לקוח שאינו אמין ושההתנהגות שלו גורמת לנו נזקים כלכליים וטרחה מיותרת. אם מדובר במצב שבו ידוע בוודאות מוחלטת שהלקוח לא ישלם, אין שום סיבה להמשיך לעבוד איתו, אלא אם כן קיים רצון מפורש לעבוד איתו בחינם מטעמים מסוימים. איך להמשיך לעבוד עם לקוח בעייתי מבלי להסתכן יותר מדי? במקרים רבים, לא מדובר בוודאות מוחלטת שהלקוח יפר את ההסכם, אלא רק בסיכון מוגבר לכך שהוא יעשה בעיות וינסה להתחמק ... משום שמי שלא מתכוון לקיים הסכמים ממילא לא יתרשם ממסמך כתוב. מדוע לא כדאי לסמוך רק על ההסכם עצמו? אליעד מדגיש שהסכם הוא בסופו של דבר רק נייר. אם הלקוח לא רוצה לעמוד בהסכם, לא באמת משנה מה בדיוק כתוב שם, כי כדי לאכוף את ... להיות יקר, ארוך ומסובך. לכן, המסקנה החשובה היא לבנות מראש את מערכת היחסים כך שלא תהיה תלויה רק בהסכם. יש להבטיח שמבחינה פרקטית, אי - עמידה של הלקוח בתנאי התשלום לא תגרום לנו נזק גדול. איך לבנות את ההסכם בצורה שתצמצם סיכונים? הדרך האידיאלית ביותר להתמודד עם לקוחות שמפרים הסכמים, לדברי אליעד, היא פשוט לקבל מהם את התשלום מראש. במצב כזה, אין שום משמעות לכך שהלקוח מפר את ההסכם, כי התשלום כבר נמצא אצלנו. אבל לא תמיד ניתן לקבל תשלום מראש, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות גדולים או לקוחות עסקיים. במצבים בהם אי אפשר לקבל את התשלום מראש, צריך לבנות את העסקה ... תשלום, יש לתת את המוצר או השירות במנות קטנות - לדוגמה, לספק מוצרים בשווי אלף שקלים, לקבל את התשלום, ורק לאחר מכן להמשיך לשלב הבא. בשיטה זו, אם הלקוח לא משלם בזמן או מפר את ההסכם, הסיכון מוגבל לסכום מצומצם ביותר. איך להימנע מחשיפה גבוהה בעסקאות גדולות? אליעד נותן דוגמה מאוד מפורטת לעניין זה. במקום לתת ללקוח סחורה בשווי מיליון שקלים ואחר כך לנסות לגבות ממנו את הכסף, אפשר לתת ללקוח סחורה בשווי נמוך כמו 10,000 או אפילו 1,000 שקלים. התשלום עבור הסחורה הזו יהיה התנאי להמשך קבלת הסחורה. כך, גם במקרה הגרוע ביותר שבו הלקוח לא ישלם, הנזק יהיה קטן משמעותית ולא יגיע למיליונים. הגישה הזו מתאימה מאוד למצבים שבהם אנו חושדים מראש באמינות הלקוח. מדוע חשוב להימנע ממתן אשראי גבוה מדי ללקוחות בעייתיים? הסיבה היא פשוטה: לקוחות שלא עומדים בהסכמים לא יתרגשו מכך שכתוב בחוזה שהם חייבים לשלם תוך 30 ...
למכור מוצר יקר ללקוח איך לכתוב הסכם תירוצים חושדת המחיר יקר מידי אפשרי עסקה הימנעות
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
... בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב? איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות? קיימות שתי גישות עיקריות להתמודדות עם לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות. הגישה הראשונה אומרת שכדי להצליח בחיים ובעסקים, עלינו להימנע ככל האפשר מלקוחות לא טובים ומעסקאות בעייתיות, מאחר והם יוצרים כאבי ראש, בעיות והפסדים. לפי גישה זו, עסק מצליח הוא עסק שיודע לזהות מראש לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות, ולהימנע מהם בצורה מוחלטת. הגישה השנייה שאליעד מציג היא גישה יצירתית יותר, שאינה מתבססת על בריחה מלקוחות או עסקאות שנראות בעייתיות במבט ראשון, אלא מחפשת איך להפוך אותן לעסקאות משתלמות. כלומר, במקום להגיד מיד: זה לקוח בעייתי, העסקה לא כדאית, לא נכנס לזה, מומלץ לעצור ולשאול: איך אפשר להפוך דווקא את העסקה הזאת לעסקה טובה, כך שהלקוח יהיה מרוצה וגם אני ארוויח? האם תמיד צריך לסמוך על האינטואיציה שלנו בעסקים? אנשים רבים נוטים לסמוך על האינטואיציה שלהם בעסקים. הם מרגישים מיד מי לקוח בעייתי ואיזו עסקה תהיה בעייתית. אבל במקום ... כדי שהיא תהפוך לטובה? איך להפוך עסקה שנראית גרועה לעסקה משתלמת? אליעד נותן דוגמה מעשית וברורה: נניח שיש לך מוצר שהמחיר שלו הוא 1,000 שקלים, ויש לך לקוח שמתעניין במוצר, אך יש לו רק 500 שקלים. במצב כזה, הדרך הפשוטה היא לומר לעצמך: הלקוח הזה בעייתי, העסקה הזו לא כדאית לי, ואז לוותר על העסקה. אך אליעד מדגיש שאפשר גם לחשוב אחרת: איך אפשר להפוך את העסקה הזאת למשתלמת גם עבורי וגם עבור הלקוח? למשל, אפשר לחשוב על פתרונות יצירתיים כגון למכור ללקוח מוצר פשוט יותר, להציע לו תנאי תשלום אחרים, או ... עסקה שנראית גרועה לעסקה טובה ורווחית. מדוע יצירתיות בעסקים תעניק לך יתרון על המתחרים? אליעד מסביר שעסק שיודע להפוך עסקאות בעייתיות לעסקאות טובות ולקוחות בעייתיים ללקוחות מרוצים - יצליח יותר מהמתחרים שלו. הסיבה לכך פשוטה: רוב העסקים עובדים לפי תבניות קבועות, כלומר, הם מוכרים רק ללקוחות שנכנסים בדיוק לתבנית שלהם. לקוח שנראה בעייתי או עסקה מורכבת נחשבים מיד ללא משתלמים. לעומת זאת, עסק יצירתי יודע להתמודד עם עסקאות מורכבות, ולכן לקוחות שבעיניי המתחרים הם בעייתיים, יבואו דווקא אליך. בצורה זו, היצירתיות מאפשרת לך לעבוד עם קהל יעד רחב יותר, ומגדילה באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלך. מדוע לקוחות בעייתיים יכולים להיות הלקוחות הכי רווחיים? אליעד מעלה נקודה חשובה נוספת: דווקא הלקוחות והעסקאות שאנשים אחרים בורחים מהם, עשויים להיות הכי משתלמים. לקוחות בעייתיים הם לקוחות שלרוב אף אחד אחר לא רוצה לעבוד איתם. לכן, ללקוחות אלה יש פחות אופציות לרכישה, ואתה יכול לנצל את המצב לטובתך. למשל, תוכל לתמחר את העסקה גבוה יותר בגלל המורכבות שלה. כמובן שלא תגיד ללקוח במפורש: אני גובה יותר כי אתה בעייתי, אך כן ניתן להוסיף לפרמיה מסוימת לתמחור בגלל ההשקעה הנוספת שהלקוח מצריך ממך. האם באמת יש דבר כזה עסקה לא טובה או לקוח לא טוב? אליעד מדגיש באופן ברור שאין באמת עסקה ...
בריחה שאלות להתבוננות לקוחות טובים אפשרי מורכבות תחרותי השיטה של אליעד תמיד נכון
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוחות, איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי, מטפל רוחני, מנטורינג בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 04_07_2025 השעה 09:44:13 - wesi1