אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התנהגות כלכלית, התנהגות צרכנית, כלכלת המשפחה, כסף, חיסכון כספי, הלוואה כספית, לחסוך כסף, לקחת הלוואה, הלוואה מול חיסכון, ריביות בבנק, איך עובדים בנקים? פיקדון כספי, להפקיד כסף בבנק, לקחת הלוואה מהבנק, חיסכון והלוואה במקביל, צרכנות
התנהגות כלכלית, התנהגות צרכנית, כלכלת המשפחה, כסף, חיסכון כספי, הלוואה כספית, לחסוך כסף, לקחת הלוואה, הלוואה מול חיסכון, ריביות בבנק, איך עובדים בנקים? פיקדון כספי, להפקיד כסף בבנק, לקחת הלוואה מהבנק, חיסכון והלוואה במקביל, צרכנות
... ריבית. במקרה הזה, הבנק מרוויח על הריבית שמקבל מהלווה. בנק למעשה לוקח כסף מלקוחות המפקידים בבנק, ולאחר מכן מלווה אותו ללקוחות אחרים בתמורה לריבית גבוהה יותר, וכך מרוויח את הרווחים על ההפרש. מה קורה כשיש ... על הלוואות גבוהה הרבה יותר מהתשואה שמתקבלת על החיסכון, כך שבסופו של דבר הלקוח מפסיד. למשל, אם לקוח מפקיד 1000 שקלים בבנק ומקבל 1% ריבית עליהם (כלומר 10 שקלים בשנה), אך באותו הזמן ... הבנק מרוויח מהמצב הזה? הבנק למעשה סוגר את ההלוואה על ידי הכסף המופקד של הלקוח. כל עוד הלקוח מפקיד כסף בבנק ובמקביל לוקח הלוואה, הבנק מקבל רווח מהמפקידים, ובמקביל גובה ריבית ... אותה ריבית, שמתווספת לקרן ההלוואה. כך הבנק מרוויח מההלוואות שהוא מעניק ללקוחות, כאשר הכסף להלוואות מגיע, בין השאר, מהפקדות של לקוחות אחרים. במילים אחרות, הכסף שהבנק משלם למפקידים (בצורת ריבית) הוא כסף שהוא גובה ... מקבלים 1 אחוז, ועל ההלוואה משלמים 10 אחוז, ההפרש הוא 9 אחוז לרעתו של הלקוח. זה מצב לא הגיוני לכאורה, משום שברור שהלקוח מפסיד. דוגמה מספרית להמחשת האבסורד שאלה ותשובה: שאלה: מה קורה אם יש לי 100 שקלים ... הוא פשוט עוצר את הכסף המופקד כערבון, ויודע שבסוף הוא יקבל את כספו. למעשה, הלקוח כמו מלווה לבנק את הכסף, והבנק מלווה לאותו לקוח את אותו כסף בחזרה - אבל בריבית גבוהה יותר. איך הבנק מרוויח מתוך המצב הזה? כשם ... מנהל חוב ניכר, הבנק יכול, בכמה מצבים, לבנות תוכניות מימון המבטיחות שהלקוח ישלם בכל חודש ריבית גבוהה, בעוד שהחיסכון שוכב בפיקדון נפרד ורק מניב רווח זעום. למה ... הריבית על הלוואה גבוהה יותר מריבית על חיסכון, כך שהפער לרוב אינו לטובת הלקוח. שאלה: למה הבנק בכלל מאפשר לי להפקיד כסף אם הוא יודע שאני במינוס? תשובה: כי זה אינטרס של הבנק להרוויח מהריבית הגבוהה שהלקוח משלם על ההלוואה, ובנוסף הבנק מקבל ערובה בטוחה לכסות את ההלוואה מתוך החיסכון עצמו ... כלכלי או אפילו טיפול רגשי, אך לא להיכנס לתרחיש שבו הבנק מרוויח על חשבון הלקוח. התנהלות צרכנית נכונה שיטות לחיסכון ארוך טווח התמודדות עם בזבזנות ופחד כלכלי ...
התנהלות צרכנית נדבנות מתי לקחת הלוואה סיבות להיות מיליונר לקחת הלוואה או לחסוך מומלץ היגיון
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית
תחרות עסקית ובידול עסקי, נישה עסקית, איך לא לפחד ממתחרים? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? למה שהיא תרצה אותי? האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? מה הבידול שלך? מיתוג עסקי, ייחודיות עסקית, הצלחה עסקית
... המטרה של העסק, לדבריו, היא בראש ובראשונה להרוויח כסף. כדי להרוויח, אתה פשוט צריך למכור ללקוח במחיר גבוה יותר מזה שבו רכשת את המוצר. לכן, אם קנית מוצר בשקל ואתה מצליח למכור אותו בשני שקלים, אז כבר הצלחת, ואין לכך קשר להיותך יותר טוב או פחות טוב מהמתחרה. הלקוח לא חייב לבחור בך כי אתה הכי טוב, אלא פשוט כי סיפקת לו תועלת ששווה עבורו את המחיר שביקשת. מתי בידול עסקי ... כדי להתבלט בכך שהעגבניות שלך הן הכי טובות בעולם - ייתכן שההחלטה הזו דווקא תפגע בך. רוב הלקוחות לא מחפשים רק עגבניות מעולות, אלא ירצו למצוא מגוון של ירקות. במקרה הזה, דווקא ההתמקדות בעגבניות בלבד תצמצם את מספר הלקוחות שלך, וכך גם את הרווחים שלך. הוא מדגיש שייעוץ עסקי מוטעה עלול להכניס אותך לנישה צרה מדי, וזה לא תמיד ... מסוימים? למרות כל האמור, אליעד כהן מבהיר כי במקרים מסוימים, יש יתרון בבידול עסקי. כאשר הלקוחות תופסים אותך כנבדל לטובה, זה יכול להגדיל את כמות הלקוחות או לאפשר לך למכור במחיר גבוה יותר. לדוגמה, אם יש לך יתרון כמו מיקום טוב יותר של החנות, גם זה סוג של בידול. אם אדם בוחר דווקא בחנות שלך כי היא יותר קרובה לבית שלו, זה גם בידול שמספק ערך ללקוח. האם בידול חייב להיות משמעותי? אליעד כהן מבהיר בצורה מפורשת שבידול לא חייב להיות משמעותי במיוחד. אפילו ... ראשון בתוצאות חיפוש, או שהחולצה שבחרת ללבוש היא זו שהייתה עליונה בערימה, זה בידול מספיק כדי שהלקוח יבחר בך. לכן, לא חייבים ליצור בידול עצום ומובהק כדי להצליח להתפרנס ולהצליח בעסקים. העיקר הוא שהלקוח יקבל מספיק תועלת ביחס למה שאתה מבקש ממנו לשלם. מה קורה בשוק תחרותי מאוד? אליעד כהן מסביר שבשוק שיש בו ... ביקוש, התחרות לא מהווה בעיה אמיתית. אם יש 100 חנויות שמוכרות את אותו הדבר, אבל יש גם הרבה לקוחות, כל אחת מהחנויות יכולה להצליח. לדוגמה, בסופר יש המון בקבוקי חלב שכולם זהים, ובכל זאת כולם נמכרים בסופו ... שבידול יתר יכול לפעמים להזיק לעסק, ולכן לא צריך להיבהל מתחרות. הכי חשוב, לדעתו, הוא לספק ללקוחות מספיק ערך שיצדיק את התשלום שהם משלמים, ללא קשר הכרחי ליתרון מובהק על פני המתחרים. האם חייבים בידול ...
מיוחד גורמים תשלום איך להיות עשיר ייחודיות לא לפחד ממתחרים בחירה נישה עסקית
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח והן עבור המוכר. אליעד מציין כי הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות, דבר שגורם לכך שללקוח יהיה יותר טוב (הוא ישלם פחות וישאר לו יותר כסף), אך זה עלול לפגוע במוכר שמרוויח פחות. ... הנחה ולמה מבקשים אותה? ההנחה היא בקשה למוצר או שירות במחיר נמוך יותר, בדרך כלל מתוך מטרה של הלקוח להוציא פחות כסף ולשמור על יותר מהונו. המוכר, לעומת זאת, שואף להרוויח כמה שיותר, ולכן יעדיף לא להעניק הנחות. זה יוצר נקודת חיכוך בין הרצון של הלקוח להרוויח על חשבון המוכר, לבין הרצון של המוכר להרוויח על חשבון הלקוח. איך הנחה יכולה לפגוע בלקוח? 1. הנחה עשויה לגרום למוכר להרגיש מנוצל: בקשת הנחה עשויה להתפרש אצל המוכר כצעד של ניצול, מה שיכול לגרום לו להרגיש שהוא מפסיד על חשבון הלקוח, במיוחד אם הוא מקבל את הבקשה בצורה לא מכבדת. 2. שירות או מוצר פחות טוב: במקרים ... יכול להעניק הנחה, אך הדבר עלול להשפיע על איכות המוצר או השירות. לדוגמה, אם המוכר מרגיש שהלקוח מנסה להוריד אותו במחיר, הוא עשוי לספק שירות פחות טוב או למכור מוצר פחות איכותי. 3. הנחה עלולה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך: לפעמים הנחה עשויה להוביל לכך שהלקוח ישלם יותר בהמשך. לדוגמה, אם עורך דין מסכים לתת הנחה, הוא עשוי להאריך את התהליך המשפטי ולהעלות את כמות הדיונים בבית המשפט, מה שיגרום ללקוח לשלם יותר בסופו של דבר. 4. הנחה גבוהה מדי עשויה להעיד על בעיה כלכלית של המוכר: אם ... לא יכול להעניק את השירות או האחריות לאורך זמן. 5. בעיות עם אחריות ושירות לאחר מכירה: אם הלקוח מקבל הנחה משמעותית, ייתכן שהמוכר יפצה על כך בקיצוץ בהוצאות על שירות או אחריות, דבר שעלול לפגוע בלקוח בעת הצורך במימוש האחריות או קבלת שירות לאחר מכירה. איך לבקש הנחה בצורה חכמה? אם הלקוח בוחר לבקש הנחה, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה ומכבדת: 1. להיות מנומס ולא להתנהג כאילו ... הנחה נראית כאופציה משתלמת, אך היא עשויה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך, או לגרום ללקוח לקבל שירות ומוצר פחות טוב. אם כבר מבקשים הנחה, כדאי לעשות זאת בזהירות ובצורה מכבדת, ... המצב הפוך - הוא רוצה להרוויח כמה שיותר, ולכן יעדיף לא לתת הנחות. כאן נוצרת נקודת חיכוך: הלקוח רוצה להרוויח על חשבון המוכר, והמוכר רוצה להרוויח על חשבון הלקוח. איך הנחה יכולה לפגוע בך כלקוח? 1. הנחה יכולה לגרום למוכר להרגיש שאתה מנסה לנצל אותו כאשר אתה מבקש הנחה, אתה למעשה ... אותו במחיר, הוא עלול לספק לך שירות פחות טוב, כי הוא לא ירצה להתאמץ עבורך באותו האופן כמו לקוח שמשלם מחיר מלא. 3. מוכר שמרגיש מרומה עלול להחזיר לך כאשר מוכר מרגיש שאתה דופק אותו ... לפני העסקה, לבקש הנחה על שירות, לבקש הנחה על מוצר, להתווכח עם המוכר, להוריד במחיר, התנגדויות לקוחות, המוצר שלך יקר, המוצר לא שווה את הכסף, לגרום למוכר לאהוב אותך, להיות חבר של המוכר, ... האם היקר הוא הזול? איך לתמחר מוצר? תמחור מוצרים, אם תקנה בזול תשלם ביוקר, איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך המחיר משפיע על הלקוח? תמחור מוצרים, אחריות ארוכה, איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? בקשת הנחה, האם לבקש הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוחות? המשמעות של לתת הנחה ללקוח, הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך, שנות אחריות, האם כדאי לקנות במבצע? למה לא לעשות מבצעים? למה לא כדאי לבקש הנחה? למה לא כדאי לתת הנחה? למה לא כדאי לקנות במבצע? לעשות מבצע, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הנחה על מוצרים, כמה הנחה לתת? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לא כדאי לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לבחור נותן שירות? איך לבחור ספק? איך לבחור עורך דין? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור מטפל? ספק שירות זול, לקנות בזול, לקנות ביוקר, איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך לבקש הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? איך לבקש הנחה מהמוכר? איך לבקש הנחה על ...
הנחות משא ומתן שכנוע האם הזול הוא היקר איך לגרום להרוויח איכות מוצר להוריד מחיר
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
שכנוע, התנגדויות, איך לשכנע מישהו? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להביע דעה שונה? איך להביע דעה מנוגדת? רטוריקה, איך לנצח בוויכוח? איך לשכנע אנשים? לחזור על השאלה, לחזור על ההתנגדות, איך לשכנע בדעה נגדית? איך ליצור הסכמה?
... ומבנה את השיחה בצורה כזו שהיא מאפשרת לבן אדם להקשיב לך. כיצד להשתמש בטכניקה הזאת מול לקוחות? כשהלקוח אומר למה זה כל כך יקר?, לפני שאתה מתחיל להסביר את המחיר, כדאי לחזור על דבריו: אתה חושב שהמחיר גבוה מדי, נכון? החזרה על טענותיו ... את הצד שלה, ועוזרת לה להקשיב לעמדתך במקום להרגיש שלא התייחסת לרצון שלה. כיצד דוגמת הלקוח שטוען שהמחיר יקר קשורה לאותה טכניקה? אם לקוח אומר לך: למה זה כל כך יקר? אתה יכול לענות מיד בהסבר או בהצדקה למחיר, אבל קיים סיכוי שיישאר בראשו חשש שאולי לא הבנת את טענתו. במקום ... אוקיי, אתה מרגיש שהמחיר גבוה מדי. אתה בעצם טוען שזה אולי לא מצדיק את ההשקעה, נכון? כך הלקוח רואה שאתה מבין את עמדתו. רק אחרי שאישר שזו אכן הנקודה שלו, אפשר לעבור להסבר שלך. בצורה הזו הוא יהיה קשוב יותר, כי הוא יקבל אישור ...
הלקוח לגרום לו להסכים איתך לחזור איך לשכנע בדעה נגדית לחזור על ההתנגדות להעביר מסרים להסביר את עצמך איך לגרום למישהי
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ
התחייבות לתוצאות, מי מתחייב לתוצאות? מאה אחוז הצלחה, כמה פגישות צריך? כמה טיפולים צריך? שקרים של יועצים, שקרים של מטפלים, שקרים של מנטורים, שקרים של מאמנים, בחירת יועץ, בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת מנטור, לבחור יועץ
... שקריות. ככלל, רבים מעדיפים לקבל ייעוץ ממישהו שמתחייב לתוצאות, כיוון שזה מעניק להם תחושת ביטחון. לעיתים קרובות, יועצים, מאמנים או מטפלים מציעים הצלחה מובטחת כדי למשוך לקוחות. אולם, אליעד טוען שזו פעמים רבות מניפולציה, כיוון שתוצאות רבות, במיוחד בתחומים כמו ייעוץ עסקי, לא תלויות רק במטפל או יועץ אלא גם בלקוח עצמו ובנסיבות חיצוניות. כיצד מתחייבים לתוצאה? אליעד מסביר שהתחייבות לתוצאה יכולה להיות בעייתית כאשר תוצאה מסוימת תלויה במשהו שאינו בשליטת היועץ בלבד. לדוגמה, יועץ עסקי יכול להתחייב שהכנסות של בעל עסק יוכפלו, אך זה תלוי במגוון גורמים כמו מצב השוק, התנאים החיצוניים ויכולת הלקוח. הוא מחדד את ההבדל בין התחייבות על תוצאה הנמצאת בשליטת היועץ לבין התחייבות על תוצאה המושפעת גם מהלקוח. האם התחייבות לתוצאות היא רמאות? כאשר יועץ או מטפל מתחייב לתוצאה שלא תלויה רק בו, אליעד טוען באופן חד משמעי שזו רמאות. לדוגמה, אם יועץ מתחייב שתהיה לך הצלחה בעסק, אך לא יכול ... ולהעדיף יועץ שדוגל בכנות ובקביעת ציפיות ריאליות. ההונאה שבקביעת הצלחה ב - 100% אליעד מתאר מצב שבו יועץ טוען שהשיטה שלו מצליחה ב - 100%, אך למעשה הוא לא יכול להתחייב שהלקוח יבצע את כל ההנחיות כראוי. תוצאה לא תלויה רק במטפל, אלא גם בתשומת הלב, ההבנה והמעש של מקבל הייעוץ. הוא מביא את הדוגמה של הכנת חביתה - אם תעשה בדיוק את מה שנאמר לך, תקבל חביתה. ... לא ממש השתנה דבר. נוסף לכך, יש כאלה שמתחייבים להחזר כספי אם לא תהיה הצלחה, אבל את הכסף הם בכל זאת גובים בהתחלה, או שמציעים מבנה תשלומים אחר שבפועל אינו באמת מגן על הלקוח. יש גם נותני ברכות למיניהם שמבטיחים הישגים כמו כניסה להיריון או החלמה ממחלה, רק כדי לדרוש תשלום אם הדבר קרה מעצמו או מסיבות טבעיות. מדוע אי אפשר פשוט להאמין להבטחה? התוצאות בהצלחה אישית, רפואית, עסקית או כל תחום אחר כמעט תמיד תלויות לא רק ביועץ, אלא גם בלקוח, בנסיבות חיצוניות, ולעיתים בגורמי סיכון או מזל. לכן אי אפשר להבטיח מראש ב - 100% שהלקוח ישיג את היעד. אם ההצלחה לא תלויה ביועץ בלבד, הרי שאין לו יכולת לשלוט בה. מה חשוב להבין לגבי אחריות אישית והתחייבויות? אם אדם רוצה מישהו שיציל אותו, הוא עלול ליפול בקלות ...
להיות מודע להתחייב ללקוח על התוצאה פגישות צריך הפרעה לגרום שינויים עירנות אחריות
מצויינות והצלחה, פיתוח מצויינות, מה זה מצויינות? איך להצליח ולא להיכשל? להיות הכי טוב, מצויינות עסקית, מצויינות אישית, טעויות בדרך להצלחה, איך להצליח בחיים? מצויינות ארגונית, מצויינות בעסקים, מצויינות בעבודה, מצויינות כדרך חיים
מצויינות והצלחה, פיתוח מצויינות, מה זה מצויינות? איך להצליח ולא להיכשל? להיות הכי טוב, מצויינות עסקית, מצויינות אישית, טעויות בדרך להצלחה, איך להצליח בחיים? מצויינות ארגונית, מצויינות בעסקים, מצויינות בעבודה, מצויינות כדרך חיים
... את הקידום, ייתכן שמדובר בהשקעת זמן שמסיטה את תשומת הלב ממטלות חשובות יותר, כמו מתן שירות ללקוחות או פיתוח המוצר. דוגמת הדיאטה: מדוע לא כל אימון הוא האימון הטוב ביותר? כחלק ... אם עסק משקיע את כל התקציב בפרסום אך לא מתמקד בהיבטים קריטיים אחרים, כמו פיתוח המוצר או שירות הלקוחות, הוא עלול להישאר מאחור. לעומת זאת, מתחרים שמבצעים פעולות אופטימליות וממוקדות, ... להשקיע את כל התקציב על פרסום, יש לבדוק אילו תחומים אחרים בעסק, כמו פיתוח המוצר או שירות הלקוחות, דורשים תשומת לב דחופה יותר. לסיכום: איך להשיג את המצוינות? ההצלחה אינה מגיעה ... להשקיע המון זמן בכתיבת מאמרים לאתר, אך להתעלם מפעולות חשובות אחרות כמו פיתוח המוצר, מתן מענה ללקוחות או גביית תשלום. העובדה שהכתיבה מקדמת את האתר במידה מסוימת אינה מבטיחה שהיא גם ... המשמעותיות באמת. כיצד הטעות מתבטאת במיוחד בשוק תחרותי? בשוק תחרותי, עסק שמתחרה על תשומת לב הלקוחות חייב להיות הטוב ביותר בתחום כדי לבלוט ולהצליח. אם מישהו משקיע את כל התקציב שלו בצעד אחד (למשל פרסום), אך מזניח פיתוח מוצר, גביית חובות מלקוחות או שירות לקוחות, הוא עלול למצוא את עצמו בפיגור ביחס למתחרים. אלה שבוחרים בפעולות היעילות ביותר ...
פיתוח שרירים עקביות איך להצליח בעסק למידה איך להימנע כתיבה תוצאה רצויה התרגיל הטוב ביותר
בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית?
בידול עסקי, במה אני יותר טוב מאחרים? למה שיקנו דווקא ממני? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לבדל את העסק שלך? איך להתמודד עם תחרות עסקית? איך לשפר את העסק שלך? איך למתג את עצמך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להשתפר עסקית?
... נפוצה, לפיה על מנת להצליח בעסקים, חייבים לבדל את עצמך ולשדר ללקוחות במה אתה טוב יותר מאחרים ובמה אתה שונה מהם. למרות אמונה ... איך היום אני יכול להיות יותר מקצועי, איך לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלי, ואיך לשפר את המוצר או השירות שלי? מהו המפתח ... מדובר כאן רק בהצהרות שיווקיות, אלא בשיפור מוחשי וברור, שנותן ללקוחות סיבה ממשית לבחור דווקא בך. ככל שאתה יותר טוב מעצמך ... של דבר העסק עלול לקרוס. זאת מפני שאם אתה לא באמת יותר טוב, הלקוחות יגלו זאת במוקדם או במאוחר, ולא יהיה לך יתרון אמיתי ... ייתכן שבהתחלה תמכור פחות, אך בטווח הארוך תיצור קהל נאמן, לקוחות יחזרו אליך שוב ושוב, והעסק יצליח בזכות המלצות מפה לאוזן ולקוחות מרוצים. מהי הדרך הנכונה להצליח בבידול העסק שלך? ...
התחלה אתה יכול עובדה עסקים הצלחה שיפור ייחודיות שיווקית יחס למתחרים שלך
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות, למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, מטפל, אימון אישי להרזייה בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4841 שניות - עכשיו 20_06_2025 השעה 00:37:26 - wesi1