אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טיפול זוגי מומלץ, מטפל זוגי מומלץ, מה זה טיפול זוגי טוב? איך עובד טיפול זוגי? איך לעשות טיפול זוגי? הדרכת מטפלים, מי יכול להיות מטפל זוגי? גישור זוגי, טיפול משפחתי, מגשר משפחתי, יעוץ זוגי, מגשר זוגי, יועץ זוגי, המלצה למטפל
טיפול זוגי מומלץ, מטפל זוגי מומלץ, מה זה טיפול זוגי טוב? איך עובד טיפול זוגי? איך לעשות טיפול זוגי? הדרכת מטפלים, מי יכול להיות מטפל זוגי? גישור זוגי, טיפול משפחתי, מגשר משפחתי, יעוץ זוגי, מגשר זוגי, יועץ זוגי, המלצה למטפל
... קודם כל לשאול את עצמך כמטפל, מה אני רוצה להשיג? האם אני רוצה שהם יהיו לקוחות מרוצים או שאני רוצה לעשות להם טוב באמת? אלו שאלות שונות לגמרי, כי יכול להיות מצב שזוג רוצה להתגרש אבל מטפל מזהה שבאמת הם יכולים ... מבטחים לשם אתה רוצה שזה לכרישים לשם, אתה מטפל מה מטרתך מטרתך שהם יהיו לקוחות שלך מטרתך לעשות להם טוב מה מטרתך קודם כל תגדיר את המטרה שלך. אתה. ש: אני הבנתי שהשאלה היא שאתה שואל אותי להגדיר את המטרה אתה כאילו ...
גרוע מסגרות ייעוץ זוגי אלוהות להיות מסוגל צריך לשאול להגדיר להסביר
טעויות במערכות יחסים, לא להראות שאתה מבואס, לשדר שהכל בסדר, איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך לשמור על האהבה? איך לחזר אחרי בחורה? איך לא לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב? איך להגיב לסירוב? זוגיות
5:54טעויות במערכות יחסים, לא להראות שאתה מבואס, לשדר שהכל בסדר, איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך לשמור על האהבה? איך לחזר אחרי בחורה? איך לא לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב? איך להגיב לסירוב? זוגיות
... מבוטל והסיכוי הגבוה יותר הוא דווקא שתתרחק. מדוע חשוב לשדר נינוחות במכירות כדי לשמור על עניין הלקוח? העיקרון שאליעד כהן מציג אינו תקף רק למערכות יחסים אישיות, אלא גם לעולם המכירות. כאשר מוכר מציע מוצר ללקוח והלקוח מסרב לקנות כרגע, למוכר יש שתי דרכים עיקריות להתמודד עם הסירוב: להראות ללקוח עד כמה הסירוב שלו הוא טעות קשה וללחוץ עליו לקנות באופן מידי. לשדר ללקוח שגם אם הוא לא קונה כרגע, זה בסדר גמור והאפשרות לקנות בעתיד עדיין פתוחה. אם המוכר בוחר באפשרות הראשונה, הוא עלול לגרום ללקוח לשכנע את עצמו שאם הוא לא קונה כעת, כנראה הוא לא באמת רוצה את המוצר, וכך הוא מפחית את הסיכוי שהלקוח ימשיך להתעניין בו בעתיד. מנגד, אם הוא בוחר באפשרות השנייה ומשדר נינוחות, הוא משאיר ללקוח פתח להמשיך ולרצות את המוצר בעתיד. הדבר דומה לתגובה לדחייה במערכת יחסים - ככל ... חברתיות או עסקיות? איך ליצור מערכות יחסים חיוביות בלי לעורר התנגדות? דרכים לשימור עניין של לקוחות במכירות איך להתמודד נכון עם תחושת אכזבה בזוגיות? למה חשוב לא להראות למישהו שאתה ... ואז היא תתרחק עוד יותר. כיצד הדינמיקה פועלת גם במכירות? בדוגמה מעולם המכירות: אם מציעים ללקוח מוצר והוא לא רוצה לקנות כרגע, כדאי לשמור על גישה חיובית ולא להטיח בו שזו טעות ... חברתיות או עסקיות איך ליצור מערכות יחסים חיוביות בלי לעורר התנגדות דרכים לשימור עניין של לקוחות במכירות עכשיו אם יש מישהו שאתה רוצה שהוא יאהב אותך אוקי אסור לך להראות לו שאתה ... לא אכפת לי ממנו. ש: בא נגיד מכירות. אליעד: כן. ש: איך זה שבמכירות נגיד מוכר רוצה למכור משהו והלקוח אומר לא רוצה. אליעד: אוקי. ש: ואז המוכר מתעצבן או נעלב או נגיד. אליעד: לא מה זה ...
סגירת עסקה אני לא רוצה להרגיש רע איך לגרום למישהו להגיב לסירוב לשמור על האהבה להתאמץ לחזר לקנות את המוצר שלך
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
7:37יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
... לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות למה אסור להגיד ללקוח אם יותר זול לך תקנה שם? כאשר לקוח אומר שהמחיר שלך יקר לו ומציין שמצא מקום זול יותר, יש נטייה טבעית לענות לו: אם מצאת יותר זול - לך תקנה שם. אליעד כהן מסביר כי תגובה זו היא טעות קשה מאוד בטיפול בהתנגדויות מחיר, משום שהיא גורמת ללקוח לחשוב שאם הוא יחזור אליך, הוא יצטרך להודות בכך שהוא שיקר לגבי המחיר. אפילו אם הלקוח לא באמת מצא הצעה זולה יותר, ברגע שאתה מציע לו ללכת למתחרה, אתה למעשה שותל במוחו את המחשבה שחזרה אליך תהיה הודאה בשקר, ולכן הוא יעדיף לא לחזור כדי לא לצאת שקרן. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שאצל המתחרה הוא עולה רק 500 שקלים, אסור להגיד לו אז לך תקנה שם. התגובה הזו גורמת לו להרגיש לא בנוח אם ירצה לחזור אליך, שכן הוא יחוש כאילו הוא מודה ששיקר לגבי ההצעה של המתחרה. מה הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות מחיר של לקוח? במקום לשדר ללקוח שהוא לא דובר אמת או לגרום לו להרגיש לא בנוח לחזור אליך, מומלץ לשנות את צורת התגובה ולשים דגש על הערך והיתרונות הייחודיים של המוצר או השירות שלך. במקום להשוות מחירים ישירות, כדאי לשאול שאלות שמובילות את הלקוח להבין בעצמו את ההבדלים המהותיים בין המוצר שלך לזה של המתחרים, כגון: מה בדיוק הציעו לך שם? האם זה אותו מוצר בדיוק, עם אותן תכונות ואותה אחריות? אתה בטוח שהשירות שם זהה לשירות שאני נותן? כך, הלקוח בעצמו מגיע למסקנה שאין באמת השוואה בין ההצעה הזולה למוצר שלך, ומבין מדוע המחיר שלך מוצדק. כיצד להדגיש יתרונות מוצר מול המתחרה? כאשר לקוח אומר שראה את אותו מוצר במחיר זול יותר, עליך להבליט את ההבדלים החשובים ולהדגיש את היתרונות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שבמקום אחר הוא נמכר ב - 500, תגובתך צריכה להיות ממוקדת בערך ובאיכות המוצר שלך: השולחן שלי בנוי מחומרים איכותיים יותר. השירות שאני מספק כולל אחריות ארוכה יותר. הגימור והעיצוב אצלי ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ללקוח להבין שהמחיר הגבוה שלך הוא מוצדק ואינו יקר סתם כך, אלא משקף ערך גבוה יותר. מה לעשות כאשר המתחרה באמת מציע מוצר זול יותר? ייתכן שלקוח באמת מצא הצעה זולה יותר, אבל עליך להבהיר כי המוצר או השירות שלך ייחודי ומספק ערך ... אתה מעניק ייעוץ אישי במחיר 1000 שקלים לשעה, ומתחרה מציע שירות דומה בחצי מחיר, עליך להדגיש נקודות כמו: הייעוץ שלי מבוסס על ניסיון מיוחד שאין לאחרים. לקוחותיי מקבלים ערך משמעותי יותר בפרק זמן קצר יותר. השירות שאני נותן הוא אישי ובלעדי, שלא ניתן לקבל בשום מקום אחר. כאשר מדובר בשירותים מותאמים אישית, אליעד מסביר שחשוב ללקוח להבין שלא רק שלא ניתן להשיג את המוצר שלך במחיר זול יותר, אלא גם אי אפשר למצוא מוצר ... המחיר הוא חד - ערכי, מכיוון שלא ניתן להשוות את הערך של השירות לשירות אחר באופן ישיר. מכך עולה כי בטיפול בהתנגדות מחיר של שירות אישי, עליך להסביר ללקוח את הערך החד - פעמי והבלתי ניתן להשוואה של השירות שלך, וכך להצדיק את המחיר המבוקש. מהם העקרונות החשובים לשכנוע לקוחות שלא יברחו למתחרים? אליעד כהן מציע כמה עקרונות פשוטים ויעילים למניעת בריחת לקוחות למתחרים בעקבות התנגדויות מחיר: לעולם לא לשלוח את הלקוח לקנות אצל המתחרים באופן ישיר. להדגיש את הערך והאיכות של המוצר שלך במקום לדבר רק על המחיר. להשתמש בשאלות מנחות שיגרמו ללקוח להבין בעצמו את היתרונות שלך. להימנע מתגובות שעשויות להשתמע כהסכמה עם טענות הלקוח על המחיר. כשמדובר בשירות ייחודי, להסביר שהשירות שלך הוא חסר תחליף ולא ניתן להשוות אותו לשירותים אחרים בשוק. באמצעות העקרונות האלה, ניתן לנהל התנגדויות לקוח בצורה אפקטיבית, תוך שימור ערך המוצר והגברת הסיכויים לסגירת העסקה. איך לטפל בהתנגדויות מחיר? למה אסור לשלוח לקוח למתחרה? איך להתמודד עם לקוח שטוען שאתה יקר? איך להציג יתרונות של מוצר יקר יותר? מה ההבדל בין שירות ייחודי למוצר סטנדרטי? למה תגובה של לך תקנה אצל המתחרים היא טעות בטיפול בהתנגדות מחיר? כאשר לקוח אומר לך שהמוצר שלך יקר לעומת המתחרים, התגובה האינסטינקטיבית של רבים היא להגיד: אז לך תקנה שם. אך תגובה כזו היא טעות קריטית מכמה סיבות: 1. שתילת מחשבה שלילית בראש הלקוח - כאשר אתה אומר ללקוח אם שם יותר זול לך תקנה שם, אתה למעשה גורם לו לחשוב שאם הוא יחזור אליך, זה אומר שהוא ... לך שמקום אחר מציע את אותו מוצר במחיר נמוך יותר, וברור לו שזה לא לגמרי נכון, הוא לא ירצה לאשר את זה על ידי חזרה אליך. 2. חוסר הבנה אמיתי של הצורך של הלקוח - ייתכן שה
התנגדויות במכירה הסיבה האמיתית לשכנע מישהו מה היתרונות של המוצר התנגדות במכירה מימד הזמן טענות השירות שלך
טיפול / לטפל - הכל כולל הכל על טיפול / לטפל - רשימת כל הנושאים
... מכירה טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוח באגרסיביות טיפול בהתנגדויות לקוח מראש טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות לשינוי טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מראש טיפול בהתנגדויות של לקוח טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות מכירה טיפול בהתנגדות קניה טיפול בהתנגדות של לקוח טיפול בהתנהגות טורדנית טיפול בהתקף חרדה טיפול בהתקפי חרדה טיפול ... בלי בחירה חופשית טיפול בלקוח מתלונן טיפול בלקוחות טיפול בלקויות למידה טיפול במאניה דיפרסיה טיפול במהות טיפול ... רעות טיפול בתלונות של לקוחות טיפול בתשישות נפשית טיפול בתת מודע טיפול דינמי טיפול היפנוטי ... בהתנגדויות לטפל בהתנגדויות לקוח לטפל בהתנגדויות לקוח מראש לטפל בהתנגדויות מכירה לטפל בהתנגדויות של לקוח לטפל בהתנגדות לטפל בהתנגדות מכירה לטפל בהתנהגות טורדנית לטפל ...
חוסר חשק מיני דיפרסיה לימודים טיפול מכירה טיפול באנורקסיה קשה דחיינים טורדנות טיפול בפחד במה
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
האם לעבוד או ללמוד? האם לפתוח עסק או ללכת ללמוד? האם ללמוד לימודים אקדמיים? האם להשלים השכלה? האם ללמוד או לפתוח עסק? בניית קריירה, תכנון קריירה, תואר אקדמי, האם להמשיך ללמוד או לעבוד? האם להתחיל לעבוד או ללמוד?
... לדוגמה, אדם שפותח עסק עצמאי, כמו חנות ירקות, לא רק יצטרך לדעת את המקצוע עצמו, אלא גם ללמוד ניהול, שיווק, פרסום, שירות לקוחות ועוד. אם לא ילמד את כל היבטי הניהול האלה, הוא ... כמו חנות ירקות או קליניקה לטיפול בחוצנים, דורשת ידע שלא תמיד קשור רק למקצוע עצמו: ניהול כספים, שיווק, פרסום, שירות לקוחות ועוד. מי שיתחיל לעבוד בלי ללמוד היבטים אלה ...
ישירות אקדמאים תחום לימודים איך לפתח קריירה ללמוד או לעבוד עצמאי אינטלקט איך להתעשר
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
... איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע? מהי הדרך היעילה ביותר לשיווק ומכירת מוצר? הדרך היעילה ביותר לשיווק מוצר או שירות היא להציע ללקוחות הפוטנציאליים להתנסות במוצר או שירות ללא כל דרישות מוקדמות. מדובר בהסרה של כל חומה או מניע בדרך של הלקוח, כמו דרישות להשאיר פרטי קשר, תשלום מראש, או הגבלת זמן. הדרך הבסיסית ביותר היא פשוט לאפשר ללקוחות להשתמש במוצר בחינם ולהרגיש את יתרונותיו קודם שמבקשים מהם להתחייב. כוחה של התנסות חינמית כאשר אדם מקבל מוצר או שירות בחינם, והם עונים על הצרכים שלו או מציעים לו ערך אמיתי, הסיכוי שהוא יבחר להמשיך להשתמש במוצר בתשלום גבוה משמעותית. המטרה בשיווק היא לא רק למכור, אלא להבטיח שהלקוח יהפוך למעריץ אמיתי של המוצר, כך שמרגע שהוא יתנסה ויתאהב בו, הוא יהיה מוכן לשלם עבורו. דמיון פשוט לזה הוא בתחום מערכות יחסים, שבו הגישה החינמית והלא ציפייתית ליצירת קשר עם אחרים היא הדרך האמיתית והבריאה למשוך אדם אליך. דוגמאות מעשיות לשיווק נכון שירותי ייעוץ: במקום לבקש תשלום מראש, הצע ללקוחות להתנסות בייעוץ ראשוני ללא עלות, על מנת לבדוק אם השירות מתאים להם. תוכנה: הצע גרסה מלאה ובלתי מוגבלת של התוכנה, כך שהמשתמשים יכירו את יתרונותיה לפני ... אם לשלם. מוצר פיזי: הצע דוגמיות חינם או טעימות, כפי שעושים במפגשים מסחריים כמו בחנויות מזון. מעצב גרפי: הצע עיצוב ראשוני בחינם, כך שהלקוח יוכל להתרשם מהיכולת שלך לפני שיבחר לשלם. הסיבות לכך שיועצי שיווק לא ממליצים על שיווק חינמי רבים מיועצי השיווק כיום עוסקים יותר בהשפעה על הלקוח ובשכנוע אגרסיבי מאשר ביצירת ערך אמיתי. שיטות השיווק הרבות כיום כוללות יצירת תחושת דחיפות מלאכותית, כמו המבצע ייגמר בקרוב או נותרו רק 3 מקומות, במטרה לגרום ללקוח להרגיש שהוא חייב לקנות עכשיו לפני שיחשוב על זה יותר מדי. בנוסף, משווקים אלו מציעים הבטחות לא מציאותיות, כמו תרד 10 קג בשבוע תוך כדי אכילת שוקולד, מה ... מוגזמות ולבסוף לאכזבה. הבדל בין שיווק אמיתי למניפולציה ההבדל בין שיווק אמיתי למניפולציות שיווקיות הוא ששווק אמיתי מתמקד במתן ערך אמיתי ללקוח. כאשר המוצר שלך איכותי, אין שום סיבה להסתיר אותו ולהתפשר על שקיפות. בשיווק אמיתי, אתה מאפשר ללקוחות להשתמש במוצר או שירות בחינם, נותן להם הזדמנות לחוות אותו, ובכך מאפשר להם להחליט אם להמשיך להשתמש בו ולשלם עליו. איך ניתן לדעת אם מוצר טוב? אם בעל המוצר לא מוכן לאפשר ללקוחות להתנסות בו בחינם, זהו סימן ברור לכך שהמוצר לא מספיק טוב או לא מועיל כפי שהוא טוען. מוצר טוב, שמבוסס על איכות, יספק חוויית משתמש חיובית, וכאשר הלקוח יתנסה בו, הוא יהיה מוכן לשלם עליו. אם לעומת זאת, המוצר לא מספק את מה שהובטח, הלקוח לא ירצה להמשיך להשתמש בו. לסיכום הדרך היעילה ביותר לשווק מוצר או שירות היא פשוט להציע ללקוחות להתנסות בו בחינם, מבלי שום התחייבות. כאשר המוצר איכותי, הלקוח יהיה מוכן לשלם עליו. שיטות שיווק שמבוססות על מניפולציות, לחץ פסיכולוגי, ויצירת דחיפות מלאכותית מצביעות על כך שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר או שאין לו ערך ... השיטות השיווקיות שעובדות באמת? הדרך היעילה ביותר לשיווק ומכירת מוצר כאשר מדובר בשיווק ומכירה של מוצר או שירות, השיטה היעילה ביותר היא לתת ללקוחות הפוטנציאליים להתנסות בו בחינם וללא תנאים. כיום, האינטרנט מוצף ביועצי שיווק המלמדים כיצד לשווק ולמכור, אך בפועל, השיטה הפשוטה והטבעית ביותר היא פשוט ... - אם המוצר באמת טוב, האדם ימשיך להשתמש בו ואף יהיה מוכן לשלם עליו. דוגמאות מעשיות אם אתה מציע שירותי ייעוץ - אל תבקש תשלום מראש, פשוט תן ללקוחות להתנסות בייעוץ הראשוני ולראות אם זה מתאים להם. אם אתה מוכר תוכנה - תן גרסת ניסיון מלאה ולא מוגבלת, כך שהמשתמשים יכירו את היתרונות לפני שהם משלמים. אם ... מוכר מוצר פיזי - תן דוגמיות חינם, כמו שעושים בחנויות מזון עם טעימות של מוצרים. אם אתה מעצב גרפי - הצע עיצוב בסיסי חינם או הדמיה ראשונית ללקוח פוטנציאלי. מדוע יועצי שיווק לא ממליצים על כך? רבים מיועצי השיווק עוסקים יותר בשכנוע ומכירה אגרסיבית מאשר במתן ערך אמיתי. הם יוצרים תחושת דחיפות מלאכותית כמו המבצע ייגמר בקרוב או נותרו רק 3 מקומות כדי לגרום ללקוחות לרכוש לפני שהם שוקלים אם זה באמת משתלם עבורם. הם גם מפעילים טריקים כמו כותרות מושכות שאינן מציאותיות (תרד 10 קג בשבוע תוך כדי אכילת שוקולד), מה שמוביל ... וללא התחייבות. לעומת זאת, משווקים המשתמשים בטריקים פסיכולוגיים כדי למכור מוצרים מפוקפקים נמנעים מלתת התנסות אמיתית, כי הם יודעים שאם הלקוח יראה את המוצר, הוא לא ירצה לשלם עליו. איך ניתן לדעת האם מוצר טוב? אם בעל המוצר חושש לתת ללקוחות להשתמש בו לפני התשלום, זה סימן שהוא לא מספיק טוב. לעומת זאת, מוצרים איכותיים נשענים על האיכות שלהם - ככל שאנשים ישתמשו בהם יותר, כך הם ירצו להמשיך ולשלם עליהם. לסיכום הדרך הטובה ביותר לשווק מוצר או שירות היא פשוט לתת לאנשים להשתמש בו בחינם. אם המוצר טוב, הלקוחות ימשיכו להשתמש בו וישלמו עליו. אם לא - סימן שהוא לא מספיק טוב. שיטות שיווק שמבוססות על טריקים, לחץ פסיכולוגי ויצירת דחיפות מלאכותית הן סימן לכך שהמוצר ... בפייסבוק, איך לסגור עסקאות? איך להשיג לידים? איך לשווק בוידאו? מנטורים להצלחה בחיים, איך לפרסם את עצמי? איך לפרסם את העסק שלי? איך להשיג לקוחות? איך למצוא לקוחות? תלמידים של טוני רובינס, איך למכור יעוץ למשכנתאות? איך לשווק יעוץ למשכנתאות? למה שהם יקנו ממני? בלאק פריידי, יום שישי השחור, איך להגדיל מכירות? הנחה ...
להתחבב צרכנות נכונה איך לעשות קמפיין מוצלח מחיר יקר לקוח אומר יקר לי שיווק בפייסבוק איך למכור את המספרים של הלוטו חיים
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
... למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות איך למכור מוצר בצורה נכונה? מכירת מוצר בצורה נכונה היא תהליך שדורש הבנה מעמיקה של היתרונות והחסרונות של המוצר, כמו גם יכולת להתמודד עם התנגדויות הלקוח בצורה אמפתית ומשכנעת. אליעד כהן מציין שהשיטה הרווחת גורסת כי אם אתה מאמין במוצר שאתה מוכר, תוכל ... את המוצר בצורה הטובה ביותר הוא אדם שמכיר את כל צדדיו של המוצר - את היתרונות וגם את החסרונות. אדם כזה יכול להתמודד עם התנגדויות הלקוח ולהגיב בצורה מושכלת ומעוררת אמון. החשיבות בהכרת חסרונות המוצר בכדי למכור מוצר בצורה אפקטיבית, חשוב להבין את חסרונותיו. כשאתה רואה רק את היתרונות של המוצר, אתה עשוי להתעלם מהחששות וההתנגדויות של הלקוח. הלקוח, לעומת זאת, לא עיוור לחסרונות - הוא רואה אותם ויכול להימנע מרכישת המוצר אם לא ... עם ההתנגדויות שלו. אם תוכל להבין את החסרונות של המוצר, תוכל להתמודד עם ההתנגדויות בצורה חכמה ומבוססת, תוך שדרוג האמפתיה שלך כלפי הלקוח. השלב הראשון - הכנה והתבוננות לפני שאתה מתחיל למכור את המוצר, עליך לבחון את כל היבטיו - היתרונות והחסרונות כאחד. שאל את עצמך שאלות כמו: מהם החסרונות של המוצר? מדוע לקוח עשוי להימנע מרכישתו? מה ההתנגדויות שיכולות לעלות מצד הלקוח? למה הלקוח יעדיף לקנות מוצר מתחרה? לאחר שבחנת את המוצר מכל זוית, תוכל להתקדם לשלב הבא, שהוא טיפול בהתנגדויות הלקוח. איך להתמודד עם התנגדויות הלקוח? לאחר שהבנת את החסרונות של המוצר, עליך להיערך לתגובה על התנגדויות. אליעד כהן מציע שבמקום להתעלם ... עשויות להתעורר. סיכום לסיכום, אם אתה רוצה למכור מוצר בהצלחה, אל תתמקד רק ביתרונותיו. עליך להבין את חסרונותיו ולטפל בהתנגדויות הלקוח בצורה מכובדת ומבוססת. כשאתה משלב את האמונה במוצר עם מודעות לחסרונותיו, תוכל למכור אותו בצורה אפקטיבית יותר. איך למכור מוצר? איך לבנות תסריט שיחה? טיפול בהתנגדויות לקוח היתרונות והחסרונות של המוצר איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר? איך למכור מוצר בצורה נכונה? כאשר אתה רוצה למכור מוצר, עליך לחשוב על כמה היבטים חשובים. ישנה תיאוריה שאומרת שאם אתה תאמין במוצר, תוכל למכור אותו בהצלחה ללקוח. כלומר, אם אתה משתמש במוצר, נהנה ממנו ורואה כמה הוא טוב, תוכל לשכנע לקוחות לרכוש אותו. אך האם זה באמת מספיק? מי יכול למכור מוצר טוב יותר? אדם שמאמין במוצר או אדם שלא ... וגם מכיר את חסרונותיו. החשיבות של הכרת חסרונות המוצר אם אתה רואה רק את היתרונות של המוצר, יהיה לך קשה למכור אותו. הסיבה לכך היא שהלקוח רואה לא רק את היתרונות אלא גם את החסרונות. כאשר אתה לא מכיר את חסרונות המוצר, לא תוכל להבין את ההתנגדויות של הלקוח ולא תהיה אמפתי לחששותיו. לפני שאתה מוכר מוצר, עליך לשאול את עצמך: מהם החסרונות של המוצר? מדוע הלקוח עשוי להימנע מרכישתו? אילו התנגדויות הלקוח עשוי להעלות? מדוע כדאי ללקוח לבחור במוצרים מתחרים? כאשר אתה מודע לחסרונות של המוצר, תוכל להתמודד עם ההתנגדויות של הלקוח בצורה טובה יותר. השלב הבא הוא ללמוד כיצד לטפל בהתנגדויות של הלקוח ולענות על חששותיו באופן משכנע. איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? לאחר שהבנת את החסרונות של המוצר, עליך לחשוב כיצד ניתן לטפל בהם ולהפוך אותם ליתרונות יחסיים. ... ההתנגדויות האפשריות. לסיכום אם אתה רוצה למכור מוצר בהצלחה, אל תתמקד רק ביתרונותיו. בדוק גם את חסרונותיו, הבן את ההתנגדויות של הלקוח, למד כיצד להתמודד איתן, ושדר אמינות ואמפתיה. כאשר תשלב בין אמונה במוצר לבין מודעות מלאה לחסרונותיו, תוכל למכור אותו בצורה משכנעת ואפקטיבית יותר. איך למכור מוצר איך לבנות תסריט שיחה טיפול בהתנגדויות לקוח
הבנה לאהוב את המוצר למכור את המוצר שלך לשכנע לקוח לרכוש לבחור תשובה התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירות
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
... עסקיים. זקוק לדעת כיצד למכור את המוצר שלך, איך לגייס לקוחות, איך לנהל משא ומתן, איך לתמחר את המוצר בצורה אופטימלית, ולהכין תוכנית עסקית שתוכל להציג למשקיעים. על ... את דרכי השיווק והתמחור של המוצר שלהם. עליהם להבין את שוק הלקוחות שלהם, את המתחרים, ואת סיכויי ההצלחה של המוצר. בנוסף, אם הם אינם בקיאים בניהול, עליהם לשקול להוסיף ... ומהן האלטרנטיבות להשקעה. הוא ירצה לדעת מהו השוק שלך, מי הלקוחות, מהם המתחרים, ומהן הערכות הטובות והגרועות ביותר לגבי הצלחת המוצר. לדוגמה, אם תאמר שאתה זקוק למיליון ... יותר מרעיון מבריק. צריך לדעת איך למכור את הרעיון, איך להביא לקוחות , איך לתמחר נכון, איך לנהל משא ומתן ואיך להציג תוכנית עסקית רצינית למשקיעים. כיצד הזמן שלך מהווה השקעה ...
סיכון בהשקעות איך לנהל סטארטאפ טעויות של יזמים לעשות יותר כסף איך להצליח בעסקים להגדיל לברר רוצה לדעת
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
למכור מכירות, איך לא לפחד למכור? איך ליהנות למכור? איך להרגיש בנוח למכור? איך להתמודד עם חרדת מכירות? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצר יקר? איך למכור בלי אנרגיה? אומץ למכור, ביטחון עצמי למכור, לא אוהב למכור, איך לאהוב למכור?
... שלך למוצר ולמחיר שאתה מציע. המפתח הוא להיות שלם עם מה שאתה מוכר, להבין את הערך של המוצר ולהאמין בתועלת שהוא מביא ללקוח. אם אתה מאמין במוצר שלך, אין סיבה לחשוש מהמכירה. ... או אם אתה לא בטוח שהמחיר שלו נכון, המכירה תהיה מאתגרת. לכן, אליעד מציע לשאול את עצמך את השאלה הבאה: אם היית הלקוח, היית קונה את המוצר במחיר שאתה מציע? אם התשובה היא ... אליעד, מכירה לא צריכה להיות חוויה של מניפולציה או שקר, אלא היא צריכה להיות תהליך של הצגת האמת. אתה מציג את המוצר ללקוח ומסביר לו כיצד הוא יכול להועיל לו, מבלי לנסות לרמות ... אתה מרגיש שהמחיר גבוה מדי או שהמוצר לא מספק ערך, תהליך המכירה יהיה קשה. עם זאת, ברגע שאתה מבין את הערך שאתה מציע ללקוח, המכירה תהיה קלה יותר גם כשמדובר במוצר יקר. במקרים ... להיות כי אתה לא מרגיש מחובר למוצר או לשירות. אליעד מציע למצוא את הקשר האישי עם המוצר ולהבין איך הוא עשוי לעזור ללקוח. אם תוכל לראות את התועלת שהמוצר מספק, יהיה לך הרבה ... או מוטיבציה. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר שאתה מבקש. - ודא שהמוצר באמת מציע תועלת ללקוח. - הצג את המוצר בצורה ברורה וכנה. - אם אתה מאמין ... את הערך בצורה טבעית. בסופו של דבר, הדרך למכירה קלה וטובה היא להיצמד לאמת, להאמין במוצר ולדבר בכנות על היתרונות שהלקוח יוכל להפיק מהמוצר. אם אתה שלם עם כל חלק במכירה, הפחדים יפחתו והמכירה תתבצע בצורה טבעית. איך למכור? איך למכור בלי חשק? איך למכור מוצרים יקרים? איך לשכנע לקוחות? הדרכת מכירות איך לא לפחד למכור וליהנות מזה? במהלך ... למוצר ולמחיר. אם אתה מאמין במוצר שלך, אם אתה שלם עם המחיר שאתה מבקש עבורו, אם אתה לא מרגיש שאתה מנסה לרמות את הלקוח, אז מכירה יכולה להיות חוויה חיובית. מכירה מתחילה בלהיות שלם עם מה שאתה מציע. אם אתה מוכר מוצר, עליך להיות משוכנע בכך שהוא מציע תועלת ללקוח. אם אתה לא שלם עם המוצר, המחיר או היכולת שלך להועיל ללקוח, זה יוביל לפחד. למשל, אם היית הלקוח בעצמך, היית קונה את המוצר במחיר שאתה מבקש? היית ... שווה את המחיר? אם התשובה היא כן, אז מכירה תהיה הרבה יותר קלה עבורך. המפתח הוא להיצמד לאמת: להבין מה אתה מציע ללקוח, להאמין בתועלת שזה יביא לו ולבצע את המכירה מתוך הכרה בערך שלך ושל המוצר. אתה לא צריך לשקר או להמציא סיפור, אלא פשוט להציג את האמת. למשל, אתה יכול להגיד ללקוח, שלום, המוצר הזה יכול לעזור לך בצורה כזו וכזו, ואני ... יותר קל למכור אותו. מהם שלבי המכירה המומלצים? - בדוק אם אתה שלם עם המוצר והמחיר. - ודא שהמוצר באמת מציע תועלת ללקוח. - תציג את המוצר בבהירות ובכנות. - אם אתה מרגיש ... שווה יותר ממה שאתה מבקש, תוכל להציג את זה בקלות. איך למכור איך למכור בלי חשק איך למכור מוצרים יקרים איך לשכנע לקוחות הדרכת מכירות ...
למכור מכירות איך ליהנות למכור הגברת הביטחון העצמי פחד ממכירות ביטחון להרגיש בנוח אנרגיות סיפור
תקשורת בין אישית, למה אף פעם אל תענה למה ששאלו אותך? למה לא לענות למה ששואלים אותך? איך להבין מה מסתתר מאחורי השאלה? שאלה גלויה, שאלה נסתרת, מטרת השאלה, למה מישהו שואל אותך משהו? איך לגלות אינטרסים סמויים?
תקשורת בין אישית, למה אף פעם אל תענה למה ששאלו אותך? למה לא לענות למה ששואלים אותך? איך להבין מה מסתתר מאחורי השאלה? שאלה גלויה, שאלה נסתרת, מטרת השאלה, למה מישהו שואל אותך משהו? איך לגלות אינטרסים סמויים?
... כי זו אחת מהטעויות הגדולות ביותר בתקשורת בין בני אדם, ובכל תחום של אינטראקציה - עם לקוחות, בני זוג, חברים, ילדים, או אפילו בתקשורת הפנימית שלנו עם עצמנו. הטעות המרכזית היא לענות בדיוק על ... שמאחורי השאלה החיצונית? נראה כי כל שאלה שנשאלת נובעת מצורך פנימי. לדוגמה, אם לקוח שואל כמה זה עולה? יתכן שהוא לא שואל על המחיר, אלא אם הוא יכול להרשות לעצמו את המוצר או אם זה שווה ... אם הזמן המשותף חשוב לבן הזוג. ההשפעה של טעות זו במכירות ובמערכות יחסים במכירות, אם לקוח שואל כמה זה עולה?, תוצאה של תשובה ישירה היא לפספס את הסיבה האמיתית שהלקוח שואל: האם זה שווה לו את המחיר? או האם הוא באמת יכול להרשות לעצמו את המוצר? כשנענים רק לשאלה הגלויה, לא עונים על הצורך הפנימי, ולכן הלקוח עלול להרגיש שלא נותנים לו את המענה שמעניין אותו באמת. במערכות יחסים, כמו למשל זוגיות, זה יכול להיות ... כך מהותי בחיי היומיום שלנו? תשובה: בכל אינטראקציה שקורית בין בני אדם - בין אם זה עם לקוח, עם בן או בת זוג, עם ילד, עם שכן או אפילו עם עצמך - מתרחשים כל מיני שלבים של שאלה ותשובה. כשאנחנו ... הקרבה, ביטחון, תשומת לב וכן הלאה. איך הטעות הגדולה באה לידי ביטוי במכירות ושירות לקוחות? שאלה: כיצד זה קורה, למשל, כשלקוח שואל כמה זה עולה? תשובה: בשטח, אנשים עונים מיד זה עולה X שקלים. זו תשובה ישירה לשאלה, אבל לא מתמודדת עם הסיבה שבגללה הלקוח שאל. אולי הלקוח מודאג שהמחיר יקר לו מדי. אולי הוא בודק אם הוא יקבל החזר השקעה ראוי. אולי הוא רק מסוקרן אם בכלל כדאי לו להשקיע בזה. לכן, אם עונים לו תשובה טכנית גרידא, עלולים לפספס את מה שהלקוח באמת רוצה לדעת: האם השירות הזה באמת שווה עבורי? מדוע גם בני זוג נופלים לאותה הטעות וממה עלינו ... האדם השני באמת רוצה לדעת? מה באמת מניע אותו? הדבר נכון בכל מערכת יחסים, בין אם זה לקוח, בן משפחה, חבר, עמית לעבודה או בדיאלוג פנימי עם עצמך. איפה מוצאים עוד מידע על חקירת רצונות, הבנת ... איך להבין שאלות? איך לענות לשאלות של עצמך? איך לקרוא אנשים? איך לענות לשאלות של לקוח? איך לענות לשאלות של בני זוג? איך לענות לשאלות בחקירה? ...
דימוי עצמי המחיר גבוה מילות שאלה שאלה חיצונית אוהב אותי אוכל לתת תשובות לגלות אינטרסים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות, האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי לימודים בנושא לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 04_07_2025 השעה 10:18:27 - wesi1