... חומרי
שיווק , איזה חומר
שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי
שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות
לשיווק, ניגוד אינטרסים בין
השיווק למכירות, איך
השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי
השיווק בהתאם למכירות,
שיווק שעוזר למכירות,
שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי
שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ
שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי
שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי
שיווק? וכאן נדבר על כמה סיבות אפשריות להכנת חומרי
שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי
שיווק אחרים שצריך להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי
שיווק, שחייבים להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי
השיווק שחייבים להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר
שיווקי, נראה שלא הגיוני להכין, אבל חייבים להכין אותו? סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב להכין חומר
שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב להכין את החומר
השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה להיות, שאתה רוצה ליצור עזרי מכירה שיעזרו לאיש המכירות למכור. לדוגמה, מצגת שמסבירה יותר טוב למה המוצר שלך יותר טוב ממוצרים אחרים. חומרי
שיווק, שעוזרים לאיש המכירות להסביר ללקוח את המסרים שאנחנו רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי
השיווק האלו לא חייבים להכין. כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה ... שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים להכין את חומרי
השיווק שלה. והיא הסיבה של יעילות לחסוך לאיש המכירות לחזור שוב ושוב על אותם ההסברים שהוא מסביר ללקוחות. ואני אסביר: הסוג הראשון של חומרי
השיווק, הוא פרסומת כללית, שאומרת לדוגמה אני מוכר רכב. הסוג השני של חומרי
השיווק, הוא חומר
שיווקי שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיוב. את שני חומרי
השיווק האלו, לא חייבים להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת חומרי
השיווק האלו. אבל בכל תרחיש אפשרי, גם אם אתה לא מפרסם ללקוחות פוטנציאלים וגם אם אתה לא צריך עוד עזרי מכירה לאיש המכירות שלך, הרי שבכל ... המכירות חוזר עליהם שוב ושוב ללקוחות, אותם חייבים להפוך לחומרי
שיווק. כי אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי. דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי
שיווק מסוג חומרי ה