אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכיר מול עצמאי, עצמאי מול שכיר, האם כדאי להיות שכיר? האם כדאי להיות עצמאי? מה עדיף עצמאי או שכיר? מה עדיף שכיר או עצמאי? האם כדאי לי להיות שכיר? האם כדאי לי להיות עצמאי? אין לי חברים שכירים, פיתוח קריירה, לבקש העלאה במשכורת, האם להתפטר מהעבודה כשכיר? שיווק עצמי במקום העבודה, הבוס כלקוח, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? לעשות הרבה כסף, להיות עשיר, להתעשר בגדול, מיינדסט של עצמאי, מיינדסט של שכיר, משכורת או חשבונית או תלוש משכורת, האם לפתוח עסק עצמאי?
... כשכיר? שיווק עצמי במקום העבודה, הבוס כלקוח, איך חושב עצמאי? איך חושב שכיר? לעשות הרבה כסף, להיות עשיר, להתעשר בגדול, מיינדסט של עצמאי, מיינדסט ... ועצמאי אלו רק 2 צורות שונות לקבל כסף מלקוחות. האם זה בתלוש משכורת, או שזה בתמורה לחשבונית מס. דהיינו, שצריכים לעשות הפרדה ברורה, בין ההבדלים ... שום דבר. הוא מבין שהוא לא יכול להאשים את הלקוחות שלו בשום דבר. הוא מבין שהוא בשוק תחרותי ושאם הוא רוצה להצליח, הוא צריך להשקיע בעסק של עצמו, גם ... להכיר. עצמאי מוצלח יודע לעבוד נכון, עם לקוחות, עם ספקים, עם מתחרים, עם עובדים, עם קולגות, עם לקוחות פוטנציאלים ועם כל מה שזז. איש עסקים מוצלח, לוקח אחריות על הגורל שלו, עצמאי לא מאשים את המדינה, לא ... מלאה על הכל. אם לדוגמה יש לו בעיה עם לקוחות, הוא ימצא לזה פתרון או ימצא לקוחות אחרים. איש עסקים עצמאי, כל הזמן ישתפר בלשפר את המוצר שלו, שיהיה יותר טוב מאשר של המתחרים שלו. הוא כל הזמן ישקיע גם בשיווק העסק שלו ללקוחות פוטנציאלים (משפך שיווקי) וכולי. וככה גם אמור לחשוב שכיר עצמאי. דהיינו, השכיר המוצלח שרוצה לפתח ... והשירותים שהוא מספק למקום העבודה שלו. שהלקוח שלו, זה המקום עבודה שלו. שהבוס שלו, הוא הלקוח שלו. שהעובדים האחרים במקום העבודה שלו, בחלקם הם מתחרים שלו, בחלקם הם המשאבים של הלקוח שלו. שכיר שחושב במיינדסט של עצמאי, לעולם לא יאשים אף אחד חוץ מאשר את עצמו. הוא לעולם לא יאשים את הבוס ... כלשהו. בדיוק כמו שאיש עסקים לא יאשים את הלקוחות שלו. שכיר עצמאי, ישקיע בעסק של עצמו, הוא ישווק את עצמו לעוד לקוחות, הוא יבנה לעצמו שם, בתחום שלו, הוא יגרום לכך שכולם יכירו אותו, גם עסקים אחרים, שהוא יכול לספק גם ... ויתייחס למקום העבודה כאל שירות שהוא נותן ללקוחות שלו. זה לא אומר שצריכים לדפוק את הלקוח, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מלתת שירות ללקוח, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מהעבודה, זה לא אומר שאי אפשר להזדהות עם מקום העבודה, כמו שאפשר בהחלט להזדהות עם הצורך של הלקוח שלך ושיהיה אכפת לך מהלקוח שלך. אבל כל הסטייט אוף מיינד שונה לחלוטין, בין שכיר לבין עצמאי. איך עצמאי יודע כמה כסף לבקש מלקוח? יש לזה המון שיקולים והמון הסברים כפי שניתן לראות כאן ?key=11455. כך גם השכיר צריך לדעת שיש לו מתחרים ושיש לו לקוחות פוטנציאלים. ושהוא צריך לעשות שיווק, ושהוא צריך לדעת לתמחר את העבודה שלו, ושהוא צריך לדעת האם הוא ... במשכורת, זה בדיוק כמו להעלות את המחיר ללקוחות. ולנהל משא ומתן על שכר עם הבוס שלך, זה בדיוק כמו לנהל משא ומתן על מחיר עם לקוח. וכמובן שאפשרי להאריך כאן בעוד המון דוגמאות... לסיכום: בפועל, זה לא משנה אם תהיה שכיר או עצמאי, ... ושיודע לנהל עסק. ויש עצמאים שעובדים רק עם לקוח אחד גדול, כעצמאים. ויש חברות בעמ, שיש להן רק לקוח אחד ויחיד. ויש לזה יתרונות וחסרונות כמו כל דבר אחר בחיים. אבל מחויב המציאות לחשוב כמו עצמאי. ומה זה ...
להעלות את המחיר ללקוחות המצב הביטחוני חברה בעמ או עוסק מורשה צריך ללמוד חוסר ודאות לראות כמה כסף לבקש מלקוח להיות עשירים
שינוי הרגלים של עובדים, איך לשנות הרגלים? דמיון מודרך, שיטות טיפוליות, שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפול התנהגותי, הרגלים רעים, יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, אימון למנהלים
שינוי הרגלים של עובדים, איך לשנות הרגלים? דמיון מודרך, שיטות טיפוליות, שינוי התנהגותי, שינוי חשיבה, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפול התנהגותי, הרגלים רעים, יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, אימון למנהלים
... זו האדם מתרגל באמצעות הדמיון עשרות או מאות מצבים בהם הוא רוצה להתנהג אחרת. לדוגמה, אדם שרוצה להפסיק לכעוס על לקוחות מתאמן בדמיונו איך להגיב בצורה רגועה במגוון מצבים שונים מול לקוחות מאתגרים. לפי הגישה הזו, אם תעשה סימולציות של 20, 50 או אפילו 100 ... לתרגל תגובות נקודתיות, על האדם לבחון את ההנחות הפנימיות שהובילו להתנהגות השלילית מלכתחילה. לדוגמה, אדם שצועק על לקוחות צריך לשאול את עצמו למה בכלל הוא צעק, מה הוא חשב או הרגיש לפני שצעק, ... עשרים סיטואציות או נגיד ב - 25 סיטואציות או ב - 15 סיטואציות, זאת אומרת אם יש התנהגות שאתה רוצה לשנות נגיד הוא לקוח שלך נגיד שאתה אומר אני רוצה ללקוחות תמיד כשהוא אומר לי משהו במקום לתקוף אותו לשאול אותו שאלה נגיד לדוגמה ... הרבה יותר קשה אבל היא בטוח נכונה במאה אחוז מהמקרים היא אומרת כזה דבר נגיד לדוגמה שאתה גילית שאתה נגיד צועק על לקוח ואתה אומר אני רוצה ללמד את עצמי לא לצעוק על לקוח אז במקום לעשות מאה סימולציות לבוא נדמיין מצבים שהוא אומר לי ואני לא ... להרגיש את זה האם באמת הדרך הנכונה ביותר הייתה לצעוק עליו. אם אתה תפתור את זה באמת בתוכך בטוח שלא תצעק יותר על לקוחות אם לא תפתור את זה אלא רק תגיד לעצמך טוב בוא נזכור שכשקורה ככה אני ... לעשות ככה מתישהו זה יפול כנל לגבי כל מקרה ומקרה בחיים, בוא ניתן דוגמה נגיד בן אדם נגיד שהוא מנהל משא ומתן עם לקוחות ונגיד הוא מרגיש שלפעמים המשא ומתן נגיד הוא מושפע יותר מדי ממה שאומרים ... בהתנהגות שלך אתה צריך לזכור אלף דברים וזה לא יעבוד לך ולכן הפתרון היותר טוב שהוא יותר קשה אומר אם לדוגמה נגיד כשלקוח אומר לך משהו תן לי הנחה אתה אומר לו כן ואתה נגיד רוצה להגיד לו לא נגיד ...
איך אפשר לשנות העדפה לטפל קוגניטיבי מה באמת קורה להפסיק לכעוס היא לא רוצה צוואר בקבוק
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
11:10יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
... הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ... לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ... מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה ... מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות האמיתית שלו. איך לטפל בהתנגדות האמיתית של הלקוח? לאחר שהלקוח יפרט את כוונתו, הטיפול בהתנגדות ישתנה בהתאם לסיבה שזוהתה: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר ... כדאי לבדוק איתו האם זה באמת כך, או אם יש יתרונות משמעותיים לרכישה דווקא מכם. אם הלקוח חושב שהמוצר לא שווה את הכסף, ... איך המוצר הזה ישפר את החיים שלך? שאלות כאלה מעבירות את הדיון מהמחיר לתועלת, וכאשר הלקוח מזהה תועלת אמיתית, יהיה לו קל יותר להצדיק לעצמו את המחיר. איך להגיב כשלקוח מבקש הנחה? אם לקוח מבקש הנחה והמוכר לא מעוניין ... אתה רוצה הנחה? המטרה בשאלה זו היא לחשוף את הסיבה האמיתית שמאחורי הבקשה. ייתכן שהלקוח מבקש הנחה מתוך תחושת הרגל או ... או הטבה מיוחדת שתיתן לו הרגשה טובה של הצלחה מבלי להוריד את המחיר. איך להתמודד עם לקוח שלא משתף פעולה? אם לקוח אינו משתף פעולה ואינו חושף את ... לפי אליעד כהן, איש מכירות טוב הוא מי שמסוגל לשאול את השאלות הנכונות ולהוביל את הלקוח לחשוף את ההתנגדויות האמיתיות שלו. אם לקוח לא חושף את הסיבה, על איש המכירות להמשיך לשאול שאלות מכוונות וליצור סביבה פתוחה ונוחה שתאפשר ללקוח לחשוף את מה שהוא באמת חושב. אם ... ולכן עליו ללמוד כיצד לשפר את יכולותיו. מה לעשות כשבאמת המחיר הוא מעל היכולת של הלקוח? יכול להיות מצב שבו הלקוח באמת רוצה את המוצר, מעריך את ... התמקחות או חוסר הבנת ערך. בסופו של דבר, אליעד כהן מדגיש כי טיפול נכון בהתנגדויות לקוח מתחיל קודם כל מהבנה מלאה של ההתנגדות, ומשם אפשר להוביל את הלקוח לפתרון הטוב ביותר עבורו ועבור העסק. איך לשכנע לקוחות לקנות מוצר? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך להדגיש את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולתת ... יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית ...
לגרום למישהי שווה את הכסף הלקוח באמת רוצה לגרום למישהו איך למכור מוצרים יקרים ידיעה שלמה המוכר איך לטפל בהתנגדות
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
... קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך ... עקרונות שניתן ליישם גם במקום עבודה רגיל. כל עצמאי מתייחס לעצמו כאל בעל עסק, בו יש מוצר שהוא מוכר, שירות שהוא מספק, ולקוחות שהוא משרת. אם אתה רוצה להתקדם כשכיר, אתה ... הזמן שלך והכישורים שלך הם המוצרים שאתה מציע. אתה לא רק עובד עבור מישהו, אתה מספק שירותים תוך כדי שיפור עצמי. - הלקוח שלך: הבוס שלך הוא הלקוח שלך. אם תתחיל לראות את הבוס כלקוח שלך, זה ישנה את כל תפיסתך לגבי העבודה והמעמד שלך. איך להתייחס לבוס ולסביבה הארגונית? כאשר תתחיל לראות את הבוס שלך כלקוח, הרבה דברים במקום העבודה יתבהרו לך. ראשית, זה יאפשר לך להבין את תפקידך בצורה אחרת: - הבוס הוא הלקוח שלך: תתחיל לראות את הבוס כמו לקוח, שאתה מספק לו שירות. את לא רק מבצע את המשימות ... הם ספקים של הבוס. אתה לא לבד, החברה כולה פועלת כשרשרת של ספקים שמספקים שירותים לבוס. - המנהלים שלך הם ספקים של הלקוח: המנהלים שמעליך הם למעשה ספקים שמספקים את ... בדיוק כמו עסק עצמאי, עליך להשקיע בעצמך. למד, שפר את הכישורים שלך ופתח את המוצר שלך - כלומר, את עצמך. - אל תסמוך על לקוח אחד בלבד: עסק שלא diversifies את לקוחותיו נמצא בסיכון. גם אתה לא צריך להיות תלוי רק ... כישוריך, תוכל להציע את השירותים שלך למעסיקים נוספים. הכישורים שלך הם המוצר שלך, ועליך לפתח אותם כך שתוכל לשרת יותר לקוחות בעתיד. איך זה משפיע על הקידום שלך? תפיסת ... את המשימות שלך: - תספק ערך אמיתי: אם אתה רואה את עצמך כבעל עסק, המטרה שלך היא לספק שירות איכותי, כך שהבוס שלך (הלקוח) יהיה מרוצה וישוב אליך שוב ושוב. - תנהל את הקשרים בצורה אסטרטגית: בדיוק כפי שבעל עסק יודע כיצד לתפקד מול לקוחות וספקים, גם אתה תלמד כיצד לנהל את הקשרים עם ... מותג שמייצר ערך בשוק העבודה. סיכום כדי להתקדם במקום העבודה, עליך להתחיל לחשוב כמו עצמאי. חשוב להבין כי הבוס שלך הוא הלקוח שלך. אם תתחיל להתייחס אליו ככזה ותספק לו את ... כמו עצמאי, כמו בעל עסק. תפיסת העולם של עצמאי עצמאי שרוצה להצליח מתייחס לעצמו כאל בעל עסק. יש לו מוצר שהוא מוכר, לקוחות שהוא מספק להם שירות, ואופן חשיבה שמאפיין ... גישה דומה: - אתה הוא העסק - אתה המותג, אתה המוצר. - השירות שאתה מציע - הזמן והכישורים שלך הם המוצרים שאתה מספק. - הלקוח שלך - הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירות. איך להתייחס לבוס ולסביבה הארגונית? כשאתה מתחיל לראות את הבוס שלך כלקוח , הכל משתנה: - הבוס שלך משלם לך תמורת שירותים מסוימים - זה לא שונה מעסק עצמאי המוכר שירותים ללקוחות. - עובדים אחרים בארגון הם למעשה ספקים נוספים של הבוס שלך - בדיוק כפי שלעסק עצמאי יש ספקים שונים שמספקים מוצרים או שירותים ללקוחותיו. - המנהלים שמעליך הם גם ספקים של הלקוח הגדול יותר - הארגון כולו פועל כשרשרת של ספקים ולקוחות. מה המשמעות של חשיבה כעצמאי? אם אתה רואה את ... מערכת היחסים עם הבוס הנוכחי: - השקעה בעצמך - עליך לפתח את הכישורים שלך ולשפר את המוצר שאתה מציע. - לא להסתמך על לקוח אחד - זה לא הגיוני שבעל עסק יתבסס על לקוח אחד בלבד, וגם אתה לא צריך להסתמך רק על מקום העבודה הנוכחי שלך. - יצירת הזדמנויות חדשות - אם תשקיע בעצמך ותשפר את הכישורים שלך, תוכל להציע את השירותים שלך ליותר לקוחות (או מעסיקים) וליצור לעצמך יותר אפשרויות. איך זה משפיע על הקידום שלך? אם תתחיל לראות את הבוס שלך כלקוח, תתחיל לחשוב בצורה הרבה יותר אסטרטגית: - תבין כיצד לספק ערך אמיתי - כדי שהבוס שלך (הלקוח שלך) יהיה מרוצה, עליך לספק שירותים איכותיים ולדאוג שהערך שאתה נותן יהיה גבוה יותר משל האחרים. - תנהל את הקשרים שלך חכם יותר - כמו שבעל עסק יודע כיצד לעבוד עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים, כך גם אתה תלמד כיצד ... גבוה יותר בשוק העבודה. סיכום כדי להתקדם במקום העבודה, עליך לחשוב כמו עצמאי ולראות את עצמך כבעל עסק. הבוס שלך הוא הלקוח שלך, עליך לספק לו שירות מצוין, אבל במקביל ...
ארגון מיתוג אישי איך לבנות לשכנע חדשות להשיג ביטחון עצמי להצליח להתייחס לעצמך
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
... קיימות בעולם שתי שיטות עיקריות לשיווק ומכירה של מוצר או שירות. השיטה הראשונה והיעילה ביותר, לפי אליעד כהן, היא לתת ללקוחות אפשרות להשתמש במוצר או בשירות שלך בחינם לפני שהם משלמים. לעומת זאת, השיטה השנייה, הפחות טובה, היא לבקש מהלקוחות לשלם לפני שהם יכולים להשתמש או להתנסות במוצר. מדוע עדיף לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם? לפי אליעד כהן, מתן אפשרות להתנסות במוצר ללא עלות היא השיטה הטובה והיעילה ביותר לשיווק ולמכירה. כאשר הלקוח מתנסה במוצר או בשירות והוא מרוצה, הוא ירגיש בנוח יותר לשלם עבורו. לעומת זאת, לקוח שצריך לשלם מראש ללא התנסות עלול להרגיש חוסר ביטחון וספקות לגבי איכות המוצר, ויהסס לבצע את הקנייה. אליעד מביא דוגמאות מגוונות להמחשת הרעיון: אם אתה מוכר ידע, תן לאנשים דוגמית של הידע שלך. אם המוצר הוא מזון, אפשר ללקוח לטעום לפני שהוא קונה. חשמלאי יכול לתת עצות או טיפים בחינם בתחום החשמל, כדי שהלקוח יראה את מקצועיותו. רופא אורתופד יכול להעניק מידע ראשוני בנושאי בריאות בחינם, ובכך לבנות אמון אצל המטופל. חנות בגדים יכולה לאפשר ללקוחות למדוד את הבגדים באופן וירטואלי כדי שיוכלו לראות כיצד הבגד נראה עליהם לפני רכישה. איך מזהים בעל עסק שמוכר מוצר גרוע? אם מישהו לא ... שלו לפני שאתה משלם, זה יכול להעיד על כך שהמוצר שלו לא מספיק טוב. לפי אליעד, מי שמוכר מוצר גרוע או לא איכותי יימנע מלתת ללקוחות להשתמש במוצר לפני התשלום, כי הוא מפחד שהלקוח יגלה שהמוצר לא טוב. הדוגמה שאליעד מביא לכך היא אדם שמתחזה להיות רופא. אותו מתחזה יימנע מלספק שירות אמיתי או התנסות חינמית, וינסה לשכנע לקוחות על ידי הבטחות שווא והמלצות לא מבוססות מלקוחות כביכול. שיטה כזו מעידה על מוצר רע ועל נוכלות. חשוב להבהיר, לא כל מי שמדבר על עצמו או מפרסם המלצות הוא בהכרח נוכל, אבל נוכל אמיתי יהיה חייב להשתמש בשיטת פרסום זו, כיוון שאין לו דרך אחרת לשכנע את הלקוחות. מה הטעות הנפוצה ביותר של יועצים ומנטורים עסקיים? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה לגבי מנטורים ויועצים עסקיים. מי שמציג את עצמו כיועץ ... אותו יועץ או מנטור עסקי משווק את עצמו. הדרך הטובה ביותר לזהות אם יועץ או מנטור מבין בשיווק ומכירה, היא לבחון האם הוא מאפשר ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות שלו ללא תשלום. אם הוא נותן ידע, כלים ותוכן משמעותי בחינם, הדבר מעיד על ביטחון באיכות השירות והמוצר שלו. אליעד מציג כדוגמה את עצמו, כשהוא נותן באתר שלו אלפי הרצאות ומאמרים בחינם לגמרי. בדרך זו הלקוחות מתנסים באיכות המוצר שלו לפני שהם מחליטים לשלם על שירות נוסף. מה חשוב לזכור כשאתה משווק את עצמך? הנקודה המרכזית שאליעד מחדד היא שבעל עסק אמיתי, עם מוצר איכותי, אינו צריך לפחד לתת ללקוחות להתנסות במוצר שלו בחינם. אם המוצר איכותי, לקוחות ישלמו לאחר שיראו את הערך בעצמם. לעומת זאת, מי שמסתיר את המוצר, אינו מאפשר התנסות ומבסס את המכירה רק על הבטחות או המלצות כלליות, כנראה מסתיר מוצר גרוע או פשוט אינו מבין בשיווק. הדרך להצלחה בשיווק היא לתת ערך אמיתי ללקוחות, לבנות איתם אמון, ולתת להם להכיר את המוצר לפני שהם מחליטים לקנות אותו. איך לשווק את העסק שלך? איך לבחור יועץ עסקי? איך ללמוד מכירות? ממי ללמוד שיווק? איך לגרום ללקוחות לקנות? טיפים לשיווק עצמי איך להבחין במנטור טוב? ממי ללמוד מכירות? ממי ללמוד שיווק? שקרים של מנטורים, המלצות של לקוחות, לקוחות ממליצים, לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, איך לגרום ללקוחות לקנות ממך? איך להביא לקוחות לעסק? יעוץ עסקי, אימון עסקי, אימון להקמת עסק, טיפים למכירות, ממי לקבל עצות? איך ללמוד למכור? איך ללמוד שיווק ומכירות? ...
מתחזה נוכל אמונה לבחור יועץ בחירה שקרים של מנטורים ללמוד לשווק לזכור
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
... לשעת עבודה. אם עורך הדין מנקה את המשרד שלו בעצמו, הוא למעשה מבזבז שעה שאותה הוא יכול לנצל לפגישה עם לקוח ולהרוויח סכום גבוה יותר. לכאורה, אם ניתן להעסיק עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, אז ברור שמשתלם יותר לעורך הדין לקחת לקוח נוסף באותה שעה ולהרוויח בפועל 400 שקלים יותר (הכנסה של 500 שקלים, מינוס 100 שקלים ששולמו לעובד). ... אחר, ועל ידי כך להרוויח את ההפרש הכספי. אותו עיקרון תקף גם לגבי משימות נוספות כמו שיחות טלפון, מענה ללקוחות או כתיבת הצעות מחיר. מתי בכל זאת כדאי לבצע משימות בעצמך ולא להעביר לאאוטסורסינג? למרות ההיגיון ... שתי פגישות בלבד), אז גם אם הוא יפנה את זמנו באמצעות מיקור חוץ, הוא לא באמת ירוויח יותר כסף, כי אין לו לקוח נוסף באותה שעה. לעיתים הפעולות כמו ניקיון המשרד או מענה לשיחות טלפון מתרחשות בזמן מת, כלומר, לא על ... ושליטה. לדוגמה, הוא מאמין שרק הוא יודע לנקות את המשרד בדיוק כפי שהוא רוצה, או שרק הוא יודע לתת שירות לקוחות ברמה שהוא מצפה לה. במקרה כזה, העלות הנמוכה של קבלן חיצוני לא מצדיקה את הירידה האפשרית באיכות ... מישהו אחר יכול לבצע משימה במחיר נמוך יותר, לא תמיד מדובר באותה איכות: כאשר מדובר בשיחות מכירה או שירות לקוחות, בעל העסק עשוי להרגיש שהעברת המשימה למישהו אחר תפגע באיכות ובקשר עם הלקוחות. לפעמים בעל העסק יעדיף לשמור על איכות השירות גם אם המשמעות היא לעבוד יותר בעצמו. ייתכן שהעסקת עובד ... עובד ניקיון ב - 100 שקלים לשעה, עדיף שבעל העסק ייתן למישהו אחר לבצע את העבודה הזולה, ובזמן הזה יקבל לקוחות נוספים בסכום גבוה יותר. למה לפעמים עדיף להעביר משימות לאחרים ולהרוויח את פער המחיר? הרעיון הוא שאם בעל העסק מוותר על משימה כמו ניקיון המשרד, והוא יכול לנצל את השעה שהתפנתה לו לפגישה עם לקוח המשלם 500 שקלים לשעה, הרי שבפועל נוצר מצב שבו הוא מרוויח 400 שקלים יותר (500 שקלים שהוא מקבל מהלקוח, פחות 100 השקלים ששילם למנקה). במצב כזה, הגיוני להעסיק עובד חיצוני לביצוע עבודות זולות, ולהקצות את ... רווחיות יותר. ההנחה כאן היא שבעל העסק יכול אכן להמיר את הזמן שהתפנה להכנסה נוספת, לדוגמה פגישה נוספת עם לקוח . בנוסף, אפשר להרחיב זאת למשימות נוספות כמו שיחות טלפון או כתיבת הצעות מחיר, אם יש אנשי מכירות או ... העסק לא מנצל את השעה הפנויה כדי להרוויח יותר. ייתכן שבעל העסק אינו מעוניין או אינו יכול להיפגש עם יותר מלקוחות מסוימים ביום. לדוגמה, הוא מעדיף לא לקבל יותר משתי פגישות ביום, ולכן גם אם מישהו אחר ינקה את המשרד, אין לו פגישה נוספת באותו זמן. לפעמים ניקיון המשרד או מענה לטלפונים מתבצעים בזמן מת שבו אין לקוחות, ולכן אין הפסד של הכנסה גבוהה יותר. יש מצבים שבהם בעל העסק מעדיף לבצע את המשימה בעצמו מטעמי איכות או שליטה. לדוגמה, הוא רוצה לנקות בצורה מסוימת או לדבר עם הלקוח באופן אישי, מתוך מחשבה שאחרים לא יבצעו זאת באותה רמה. אם מדובר במשימות שאמנם זולות יותר אך מבוצעות ... בעל העסק לא מרוצה מהאיכות שיקבל כשמעבירים את המשימה לאדם חיצוני. לדוגמה: כשמדובר בשירותי מכירה או שירות לקוחות, עלולה להיות ירידה באיכות המענה או בקשר הישיר עם הלקוח. לפעמים בעל העסק מרגיש שהוא מפסיד בכך שלא הוא שמנהל את השיחה או מכין את הצעת המחיר ברמה הנדרשת. ...
עריכת דין איך עושים כסף מרחב הזמן זמן ללא מקום עובדים מענה ללקוח חיצוניות לנהל
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
הצלחה בלי מוטיבציה, 2 גורמים להצלחה להשיג מטרות, הדרכת מנהלי מכירות, הדרכה למנהלי אנשי מכירות, איך להשיג מטרות בלי מוטיבציה? איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור יותר? הגדלת מכירות של אנשי מכירות, איך להצליח בלי מוטיבציה?
... תמריצים כמו בונוסים ותגמולים שונים. הגורם השני הוא הידע הנדרש כדי למכור, כלומר, לדעת איך להציג מוצר, איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות וכיצד לבצע תהליך מכירה בצורה נכונה ואפקטיבית. הרבה מנהלים מתמקדים בעיקר ביצירת מוטיבציה על ידי עידוד ותמריצים כספיים, אך אליעד מסביר שזה לא מספיק. הוא מדגיש שבנוסף ... הם יכולים למכור יותר גם כשהם לא מרגישים מוטיבציה חזקה במיוחד. לדוגמה, אם איש מכירות יודע כיצד להתמודד היטב עם התנגדות נפוצה של לקוחות כמו יקר לי או אני לא צריך את זה עכשיו, הוא יוכל להצליח לסגור עסקאות גם כשהוא לא חדור מוטיבציה גבוהה במיוחד. לעומת זאת, אם אין לו את הידע הנדרש והוא לא יודע להתמודד עם ... וביצירת מוטיבציה, אלא חשוב גם ללמד ולהכשיר אותם לעומק בתחומי המכירה, להראות להם איך מציגים את המוצר נכון, איך מנהלים שיחה מול לקוחות, ואיך מתמודדים עם התנגדויות. באופן כללי, הוא מדגיש כי ההשקעה בהכשרת עובדים נותנת תוצאות לאורך זמן רב יותר ומאפשרת הצלחה גם בתקופות שבהן המוטיבציה הטבעית נמוכה. איך ... ולאנשי מכירות להשקיע בלימוד והכשרה מתמדת, כולל חיפוש מידע נוסף באינטרנט בנושאים כמו: איך למכור, איך להגדיל מכירות, איך לשכנע לקוחות, איך לטפל בהתנגדויות, וכל מה שיכול לסייע בשיפור מיומנויות המכירה. עצם ההשקעה בידע ובהכשרה, מבטיחה שבטווח הארוך אנשי המכירות יצליחו למכור יותר, גם בתקופות של מוטיבציה ... הידע, אלא להשקיע בו בדיוק כמו שמשקיעים במוטיבציה. איך להצליח במכירות בלי מוטיבציה? איך להגדיל מכירות של אנשי מכירות? איך לשכנע לקוחות בצורה יעילה? למה חשוב להשקיע בהכשרת עובדים? האם מוטיבציה לבדה מספיקה להצלחה? איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך להתייעל? טיפים ...
יעילות עובד למה חשוב ללמוד למכור איך לבצע להתמודד עם התנגדויות במכירות אנושיות להתמודד עם התנגדויות מיוחד
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון וכאן נשיב לשאלה, האם לתת הצעת מחיר בטלפון? כי בדרך כלל עסקה מתחילה בשיחת טלפון, שבה איש המכירות מדבר עם הלקוח שרוצה מידע נוסף ורוצה לברר פרטים בטלפון. וחלק מהפרטים שהלקוח שואל בשיחת הטלפון, זה מה המחיר וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה? אז בעניין הזה יש המון היבטים והמון שיקולים שונים. ויש עסקים שונים, שרוצים למשוך את הלקוח בגלל המחיר ואולי בהם דווקא כן כדאי לתת ללקוח את המחיר בטלפון. ויש גם עסקים שהלקוח מגיע אליהם, אחרי שהוא יודע בדיוק מה המחיר, כי הם מפרסמים בכל מקום את המחיר. ויש סוגי עסקים שבהם כל המידע כולו מוצג ללקוח מהרגע הראשון, כולל המחיר המדויק, כולל לתת אפשרות ללקוח לבנות לעצמו הצעת מחיר און ליין ועוד אפשרויות שונות. כך שברמת העיקרון אין כאן שחור או לבן. אבל בכל זאת נסביר את העיקרון ... ובמידה וברצונך שתיסגר איתך עסקה במחיר הגבוה ביותר האפשרי, במידה וזה השיקול היחיד, הרי שעליך להימנע כמה שיותר מלתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. ולמה? כי כדי שיגדל הסיכוי שתסגור עסקה עם הלקוח במחיר שטוב לך, לשם כך הלקוח צריך לרצות לרכוש ממך את השירות והמוצר. ולשם כך עליך לבנות עם הלקוח מערכת יחסים מסוימת, שבה הוא לומד לסמוך עליך, שבה הוא מקבל מידע ממך, שבה הוא רואה שאתה מקצועי, שבה הוא מתנסה במוצר ובאיכות השירות שלך וכולי. ואז, כאשר הלקוח כבר מכיר אותך, אז הרבה יותר קל לך לסגור איתו עסקה במחיר שטוב לך. ואת כל הדברים האלו לא ניתן לעשות בשיחת טלפון. ונקודת המוצא כאן היא, שאתה מחפש למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה ואתה לא מחפש לקוחות שירצו לרכוש ממך בגלל שאתה זול, אלא בגלל שאתה טוב. כי אם אתה רוצה שלקוחות יגיעו אליך כי אתה זול, אז אם באמת אתה מאוד זול, אז אולי אין בעיה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. אבל במידה ואתה מוכר מוצר, שנקודת החוזקה שלך היא לא בהכרח המחיר. אלא שהלקוח צריך להבין מה הוא מקבל ורק אחר כך הוא יבין שכדאי לשלם את המחיר. אם זה המצב, אז כנל עליך להימנע מלתת הצעות מחיר בטלפון, כי אז הלקוח צריך להחליט אם לרכוש ממך את המוצר במחיר שביקשת, בלי שבאמת יש לו את כל המידע עליך. ולכן עליך להשתדל לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, שבה תוכל להתחבר אל הלקוח, לעשות לו מצגת יותר מסודרת ואז ורק אז לתת לו הצעת מחיר מסודרת, אחרי שכבר אתה במצב שיותר קל לך לשכנע את הלקוח לרכוש ממך. ומה לעשות אם הלקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון? תשובה: אפשרי לתת לו טווח מחירים, החל ממחיר X, טווח מחירים של X וכיוב. כדי שפגישה פיזית לא תהיה ...
להצליח בעסקים שחור או לבן היצע מה לעשות איך למכור מוצרים יקרים מכירה בטלפון יתרונות להרשות לעצמך לאבד לקוחות
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח ... את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, לרצות לקנות ממך, באמצעות הסברים כאלו ואחרים, למה כדאי לקנות ממך ולא ממישהו אחר. וכאשר מתבוננים על העניין, ... להכנת חומרי שיווק, עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה. והיא: מה לדעתך יגרום לעסק שלך להרוויח יותר כסף, האם זה שיותר לקוחות יכירו את העסק שלך, או זה שהלקוחות שמכירים את העסק שלך, יסגרו איתך יותר עסקאות, או כמובן גם וגם. דהיינו, האם לדעתך נקודת התורפה שלך, היא שלא מספיק לקוחות מכירים אותך, או שנקודת התורפה שלך היא, שהלקוחות שמכירים אותך, לא סוגרים איתך עסקה? במידה ולדעתך נקודת התורפה שלך, שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה לאנשים, שידעו על קיום המוצר שלך. אבל במידה ונקודת התורפה שלך היא, ... ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך. ובמידה ואתה רוצה להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות, מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו שאלה אחרת, שצריך להעמיק בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ובמהות, צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני עצמו. אבל בטוח נכון, שצריכים להבין, האם לדעתך נקודת השיפור שלך, היא לקבל חשיפה לעוד לקוחות, או לגרום ללקוחות שמכירים אותך, להתגבר על התנגדויות המכירה שלהם ולרכוש ממך את המוצר שלך. ...
פרסומות איזה חומר שיווקי ליצור בטוח נכון איך להגדיל להתמקד למה אני לא מצליח התנגדויות קניה תהליך
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
... ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון וכאן נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר, להציג ללקוח את המחיר של העסקה וכולי? והאם לדוגמה לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח? ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם. אז קודם כל נתחיל ממה שבטוח נכון. בטוח נכון שאין תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב שמציגים ללקוח את המחיר. אז קודם כל ברמת העיקרון מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח את המחיר? אז השלב הראשון שניתן להציג ללקוח את המחיר, הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע הלקוח. דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. שמתחיל בנקודה הראשונה שבה הלקוח נחשף לשירות למוצר, בהמשך הלקוח פונה לעסק לקבלת מידע נוסף, לאחר מכן תתכן פגישה וכיוב, ובסוף יש חתימה על הסכם כלשהו, שלאחריו יש אספקת שירות בהתאם. אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך המכירה שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שה
ניתוח משפך מכירות ללא פתרון הנחה זיהוי צרכים לגרום למישהי מתי לומר ללקוח את המחיר להשתנות לראות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לקוחות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות, למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן אישי למציאת זוגיות בתחום לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 04_07_2025 השעה 10:25:23 - wesi1